Autors | Ziņojums |
Raicha | |
Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| inc iesaka katalizators nahrenizeet, jo tas tieshi paildzinot turbiinas muuzhu. runa iet par audi gan, bet fizika visiem viena |
Offline | |
|
martinssh | |
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| Ja tev taisniba ja katalizators ir pilniģi aizkēpis protams bet bez katalizatora nevar |
Offline | |
|
martinssh | |
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
13 May 2008, 20:51:24 subaru rakstīja:
ar ko tādu atšķirās bmw 3.0d turbīna no jebkuras citas (cita ražotāja, kaut VW/Audi) dīzeļtrubīnas ???
Kur izraavi kaut ko par mistisku pretestību, kas nepieciešama turbīnai ???
Izskaidro lūdzu ....
Teksts "Vecmaaminja taa teica..." neder
Tā arī ir turbinai ir vajadziģa pretestība |
Offline | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
13 May 2008, 20:57:17 martinssh rakstīja:
Ja tev taisniba ja katalizators ir pilniģi aizkēpis protams bet bez katalizatora nevar
A tu vienreiz pateiksi KĀPĒC ??? vai arī vislaik košļāsi vienu un to pašu sūdu ? |
Offline | |
|
martinssh | |
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
13 May 2008, 20:55:04 Raicha rakstīja:
inc iesaka katalizators nahrenizeet, jo tas tieshi paildzinot turbiinas muuzhu. runa iet par audi gan, bet fizika visiem viena
Piemēram TDS arī var griez ārā katalizatoru pie reizes uztaisa turbinas restaurāciju izjauc iztira nomaina remkomplektu un aidā |
Offline | |
|
martinssh | |
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
13 May 2008, 20:59:03 subaru rakstīja:
13 May 2008, 20:57:17 martinssh rakstīja:
Ja tev taisniba ja katalizators ir pilniģi aizkēpis protams bet bez katalizatora nevar
A tu vienreiz pateiksi KĀPĒC ??? vai arī vislaik košļāsi vienu un to pašu sūdu ?
Izlasi ko DUKE raksta
|
Offline | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
13 May 2008, 20:58:02 martinssh rakstīja:
13 May 2008, 20:51:24 subaru rakstīja:
ar ko tādu atšķirās bmw 3.0d turbīna no jebkuras citas (cita ražotāja, kaut VW/Audi) dīzeļtrubīnas ???
Kur izraavi kaut ko par mistisku pretestību, kas nepieciešama turbīnai ???
Izskaidro lūdzu ....
Teksts "Vecmaaminja taa teica..." neder
Tā arī ir turbinai ir vajadziģa pretestība
Kuru universitāti un fakultāti esi beidzis ?
vari varbuut izskaidrot - kas turbiinaa notiek bez pretestiibas , un kas notiek ar pretestiibu ?
Man kaut kā Tavi info avoti un pati informācija nešķiet skaidra un ticama |
Offline | |
|
Marchs | |
Kopš: 19. Jun 2002
No: Jelgava
Ziņojumi: 1418
Braucu ar:
| pirms jaunas turbiinas likshanas ir ieteicams iztiiriit izpluudes kolektoru, jo no taa visaadi uzdegumi turbiinaa lido. nobeigshaas iemesli var buut vairaaki, buksiites chupaa vai spaarnninji beigti, viens no ellas otrs no suudiem izpluudee |
Offline | |
|
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| pretestiiba anyway rodas, jo ir gala bundulis ...
+ man vēl visu 4tru kat. vietā ir 1 rezonators ...
|
Offline | |
|
martinssh | |
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu
|
Offline | |
|
Marchs | |
Kopš: 19. Jun 2002
No: Jelgava
Ziņojumi: 1418
Braucu ar:
| ja chipo, tas ir pirmais kas ir jaada peec. kat izgrieshana, lai tas lielais spiediens vareetu iziet aaraa. muusu degvienla arii nav nekaada labaa tiem katalizaatooriem |
Offline | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
13 May 2008, 21:03:45 martinssh rakstīja:
Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu
ir jau izgriezti ... bet tā arī tu neko nepaskaidroji !!!
es arī varu sākt spļaut ārā visādus mistiskus apgalvojumus un teikt ka tā ir taisnība ... bet paskaidrot tomēr nemāku |
Offline | |
|
Whazaaa | |
Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| a juus tip domaajat ka bmw inzhenieri vinus tur prikolam ir ielikushi?
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. |
Offline | |
|
martinssh | |
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
13 May 2008, 21:08:28 subaru rakstīja:
13 May 2008, 21:03:45 martinssh rakstīja:
Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu
ir jau izgriezti ... bet tā arī tu neko nepaskaidroji !!!
es arī varu sākt spļaut ārā visādus mistiskus apgalvojumus un teikt ka tā ir taisnība ... bet paskaidrot tomēr nemāku
Neesmu beidzis nekādas koledzas vai tml vnk ir bijusi saskare ,pats braucu ar dīzeli remontējos Bolderājā pie dīželvecha , Tur ari visu apstāsta ko un kā un kas labāk ko driķst un ko nē |
Offline | |
|
Raicha | |
Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
|
13 May 2008, 21:16:53 Whazaaa rakstīja:
a juus tip domaajat ka bmw inzhenieri vinus tur prikolam ir ielikushi?
katalizatorus vinji vareetu buut ielikushi ekskluziivi prieksh zaljaas partijas, nevis kauktaada pretspiediena. vajadzeetu pretspiedienu tikai, liktu 10x leetoaakos rezonatorus |
Offline | |
|
12 | |
Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas. |
Offline | |
|
|
Rifo | |
Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
|
13 May 2008, 21:30:02 12 rakstīja:
Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas.
Pats izdomaaji? |
Offline | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
13 May 2008, 21:17:34 martinssh rakstīja:
13 May 2008, 21:08:28 subaru rakstīja:
13 May 2008, 21:03:45 martinssh rakstīja:
Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu
ir jau izgriezti ... bet tā arī tu neko nepaskaidroji !!!
es arī varu sākt spļaut ārā visādus mistiskus apgalvojumus un teikt ka tā ir taisnība ... bet paskaidrot tomēr nemāku
Neesmu beidzis nekādas koledzas vai tml vnk ir bijusi saskare ,pats braucu ar dīzeli remontējos Bolderājā pie dīželvecha , Tur ari visu apstāsta ko un kā un kas labāk ko driķst un ko nē
izklausās pēc šamaņa, kad visas vainas novērš murmulēdams pantiņus un vicinot sakaltētu suņa kāju
es remonteejos (driizaak diagnosticeejos, jo remonteeties vnk nvajg) pie INCa ... un šis man ar'viskaut ko pastāsta ...
kuram nu tagad no mums abiem būs taisnība ?
backgrounds ta ķipa vienāds apmēram ?
p.s. - no ruupniicas KAT. lirk TIKAI, lai padarītu auto "zaļāku"! |
Offline | |
|
Re5tepa | |
Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
|
13 May 2008, 21:30:02 12 rakstīja:
Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas.
par turbīnu nez(varbūt) bet čali no wess saka ka ieplūdes kolektoru easy iznīcināt(saku no savas bēdīgās pieredzes!)[ Šo ziņu laboja Re5tepa, 13 May 2008, 21:41:17 ] |
Offline | |
|
12 | |
Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
|
13 May 2008, 21:31:42 Rifo rakstīja:
13 May 2008, 21:30:02 12 rakstīja:
Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas.
servisā ir redzēti aizauguši kartera ventilācijas filtri, un sistēmā ir tāds spiediens, ka ataisot korķi (vārstu vāka) tas aizlido kā lode. Ja nezinātu, nerakstītu.
Pats izdomaaji?
|
Offline | |
|