Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Švakās 530d E39 turbīnas

AutorsZiņojums
Raicha
13. May 2008, 20:55 #21

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

inc iesaka katalizators nahrenizeet, jo tas tieshi paildzinot turbiinas muuzhu. runa iet par audi gan, bet fizika visiem viena
Offline
martinssh
13. May 2008, 20:57 #22

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Ja tev taisniba ja katalizators ir pilniģi aizkēpis protams bet bez katalizatora nevar
Offline
martinssh
13. May 2008, 20:58 #23

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


13 May 2008, 20:51:24 subaru rakstīja:
ar ko tādu atšķirās bmw 3.0d turbīna no jebkuras citas (cita ražotāja, kaut VW/Audi) dīzeļtrubīnas ???

Kur izraavi kaut ko par mistisku pretestību, kas nepieciešama turbīnai ???

Izskaidro lūdzu ....
Teksts "Vecmaaminja taa teica..." neder
Tā arī ir turbinai ir vajadziģa pretestība
Offline
subaru
13. May 2008, 20:59 #24

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


13 May 2008, 20:57:17 martinssh rakstīja:
Ja tev taisniba ja katalizators ir pilniģi aizkēpis protams bet bez katalizatora nevar


A tu vienreiz pateiksi KĀPĒC ??? vai arī vislaik košļāsi vienu un to pašu sūdu ?
Offline
martinssh
13. May 2008, 21:00 #25

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


13 May 2008, 20:55:04 Raicha rakstīja:
inc iesaka katalizators nahrenizeet, jo tas tieshi paildzinot turbiinas muuzhu. runa iet par audi gan, bet fizika visiem viena
Piemēram TDS arī var griez ārā katalizatoru pie reizes uztaisa turbinas restaurāciju izjauc iztira nomaina remkomplektu un aidā
Offline
martinssh
13. May 2008, 21:01 #26

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


13 May 2008, 20:59:03 subaru rakstīja:

13 May 2008, 20:57:17 martinssh rakstīja:
Ja tev taisniba ja katalizators ir pilniģi aizkēpis protams bet bez katalizatora nevar


A tu vienreiz pateiksi KĀPĒC ??? vai arī vislaik košļāsi vienu un to pašu sūdu ?
Izlasi ko DUKE raksta
Offline
subaru
13. May 2008, 21:01 #27

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


13 May 2008, 20:58:02 martinssh rakstīja:

13 May 2008, 20:51:24 subaru rakstīja:
ar ko tādu atšķirās bmw 3.0d turbīna no jebkuras citas (cita ražotāja, kaut VW/Audi) dīzeļtrubīnas ???

Kur izraavi kaut ko par mistisku pretestību, kas nepieciešama turbīnai ???

Izskaidro lūdzu ....
Teksts "Vecmaaminja taa teica..." neder
Tā arī ir turbinai ir vajadziģa pretestība


Kuru universitāti un fakultāti esi beidzis ?
vari varbuut izskaidrot - kas turbiinaa notiek bez pretestiibas , un kas notiek ar pretestiibu ?

Man kaut kā Tavi info avoti un pati informācija nešķiet skaidra un ticama
Offline
Marchs
13. May 2008, 21:02 #28

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

pirms jaunas turbiinas likshanas ir ieteicams iztiiriit izpluudes kolektoru, jo no taa visaadi uzdegumi turbiinaa lido. nobeigshaas iemesli var buut vairaaki, buksiites chupaa vai spaarnninji beigti, viens no ellas otrs no suudiem izpluudee
Offline
subaru
13. May 2008, 21:03 #29

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

pretestiiba anyway rodas, jo ir gala bundulis ...

+ man vēl visu 4tru kat. vietā ir 1 rezonators ...

Offline
martinssh
13. May 2008, 21:03 #30

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu
Offline
Marchs
13. May 2008, 21:06 #31

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

ja chipo, tas ir pirmais kas ir jaada peec. kat izgrieshana, lai tas lielais spiediens vareetu iziet aaraa. muusu degvienla arii nav nekaada labaa tiem katalizaatooriem
Offline
subaru
13. May 2008, 21:08 #32

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


13 May 2008, 21:03:45 martinssh rakstīja:
Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu



ir jau izgriezti ... bet tā arī tu neko nepaskaidroji !!!

es arī varu sākt spļaut ārā visādus mistiskus apgalvojumus un teikt ka tā ir taisnība ... bet paskaidrot tomēr nemāku
Offline
Whazaaa
13. May 2008, 21:16 #33

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

a juus tip domaajat ka bmw inzhenieri vinus tur prikolam ir ielikushi?

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
martinssh
13. May 2008, 21:17 #34

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


13 May 2008, 21:08:28 subaru rakstīja:

13 May 2008, 21:03:45 martinssh rakstīja:
Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu



ir jau izgriezti ... bet tā arī tu neko nepaskaidroji !!!

es arī varu sākt spļaut ārā visādus mistiskus apgalvojumus un teikt ka tā ir taisnība ... bet paskaidrot tomēr nemāku
Neesmu beidzis nekādas koledzas vai tml vnk ir bijusi saskare ,pats braucu ar dīzeli remontējos Bolderājā pie dīželvecha , Tur ari visu apstāsta ko un kā un kas labāk ko driķst un ko nē
Offline
Raicha
13. May 2008, 21:18 #35

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:


13 May 2008, 21:16:53 Whazaaa rakstīja:
a juus tip domaajat ka bmw inzhenieri vinus tur prikolam ir ielikushi?


katalizatorus vinji vareetu buut ielikushi ekskluziivi prieksh zaljaas partijas, nevis kauktaada pretspiediena. vajadzeetu pretspiedienu tikai, liktu 10x leetoaakos rezonatorus
Offline
12
13. May 2008, 21:30 #36

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas.
Offline
Rifo
13. May 2008, 21:31 #37

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


13 May 2008, 21:30:02 12 rakstīja:
Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas.


Pats izdomaaji?
Offline
subaru
13. May 2008, 21:40 #38

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


13 May 2008, 21:17:34 martinssh rakstīja:

13 May 2008, 21:08:28 subaru rakstīja:

13 May 2008, 21:03:45 martinssh rakstīja:
Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu



ir jau izgriezti ... bet tā arī tu neko nepaskaidroji !!!

es arī varu sākt spļaut ārā visādus mistiskus apgalvojumus un teikt ka tā ir taisnība ... bet paskaidrot tomēr nemāku
Neesmu beidzis nekādas koledzas vai tml vnk ir bijusi saskare ,pats braucu ar dīzeli remontējos Bolderājā pie dīželvecha , Tur ari visu apstāsta ko un kā un kas labāk ko driķst un ko nē


izklausās pēc šamaņa, kad visas vainas novērš murmulēdams pantiņus un vicinot sakaltētu suņa kāju

es remonteejos (driizaak diagnosticeejos, jo remonteeties vnk nvajg) pie INCa ... un šis man ar'viskaut ko pastāsta ...

kuram nu tagad no mums abiem būs taisnība ?
backgrounds ta ķipa vienāds apmēram ?


p.s. - no ruupniicas KAT. lirk TIKAI, lai padarītu auto "zaļāku"!
Offline
Re5tepa
13. May 2008, 21:40 #39

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


13 May 2008, 21:30:02 12 rakstīja:
Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas.

par turbīnu nez(varbūt) bet čali no wess saka ka ieplūdes kolektoru easy iznīcināt(saku no savas bēdīgās pieredzes!)

[ Šo ziņu laboja Re5tepa, 13 May 2008, 21:41:17 ]

Offline
12
13. May 2008, 21:44 #40

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


13 May 2008, 21:31:42 Rifo rakstīja:

13 May 2008, 21:30:02 12 rakstīja:
Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas.

servisā ir redzēti aizauguši kartera ventilācijas filtri, un sistēmā ir tāds spiediens, ka ataisot korķi (vārstu vāka) tas aizlido kā lode. Ja nezinātu, nerakstītu.

Pats izdomaaji?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo