Online

Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Lēnais motors

AutorsZiņojums
svs
10. May 2008, 22:42 #21

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: bmw


10 May 2008, 22:39:23 aspy rakstīja:

10 May 2008, 22:22:13 zviux rakstīja:
A tā tiešām ir ka ir lēnā un ātrā tipa motori?
Un tad sanāk ka 2.8 nemaz nau tāda lēnā tipa motora?

nu likaas miraa nav taada leenaa un aatraa motora ir vinkarsi m52 motors ar vienu vanosu un ar diviem vanosiem m52TU vinam ir 20zs vairaak un viss

nav nekādi zs vairāk, tikai max grieze ir pieejama ātrāk, tas ir, pie zemākiem apgrieziniem
Offline
zviux
10. May 2008, 22:42 #22

Kopš: 16. Jan 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 90

Braucu ar: e36 328

A kā var zināt ar vienu vai diviem vanosiem? man motoram galvas galā ir tāda kā pumpa kas liecina par to ka ir vanos bet kā var zināt ka ir divi vanosi?
Offline
svs
10. May 2008, 22:44 #23

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: bmw

e36 - viens vanoss, e46 - 2 vanosi
Offline
other
10. May 2008, 22:45 #24

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw


10 May 2008, 22:42:58 zviux rakstīja:
A kā var zināt ar vienu vai diviem vanosiem? man motoram galvas galā ir tāda kā pumpa kas liecina par to ka ir vanos bet kā var zināt ka ir divi vanosi?


vienīgais e36 kam ir 2vanosi M3 / 3.2
Offline
GirtzB
10. May 2008, 22:46 #25

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

BMW nav ātro un lēno 328, visi vienādi virzuls 84mm, gājiens 84mm
325/323 gājiens 75mm
320 gājiens 66mm
nosacīti salīdzinot 328 ar 320 un 323/325 - 328 ir "lēnais motors"
bet patiesība 328 ir vislabāka gājiena/diametra attiecība.




-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
zviux
10. May 2008, 22:47 #26

Kopš: 16. Jan 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 90

Braucu ar: e36 328

NU tad es parēizi sapratu ka tādu lēno motoru nrmaz nav?
Offline
GirtzB
10. May 2008, 22:47 #27

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


10 May 2008, 22:39:23 aspy rakstīja:

10 May 2008, 22:22:13 zviux rakstīja:
A tā tiešām ir ka ir lēnā un ātrā tipa motori?
Un tad sanāk ka 2.8 nemaz nau tāda lēnā tipa motora?

nu likaas miraa nav taada leenaa un aatraa motora ir vinkarsi m52 motors ar vienu vanosu un ar diviem vanosiem m52TU vinam ir 20zs vairaak un viss

m52b28 tu vai ne tu ir tie paši 193 zs
m54 ir jaudīgāki būtiski

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
GirtzB
10. May 2008, 22:48 #28

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

reāli dabā ir, bet nus nav pareizais brīdi kad to apzīmējumu lietot.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
GirtzB
10. May 2008, 22:50 #29

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

WRONG, M52B28TU pumpas nav.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
zviux
10. May 2008, 22:53 #30

Kopš: 16. Jan 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 90

Braucu ar: e36 328

Nu daudz maz skaidrs, liels paldies visiem!!!
Offline
GirtzB
10. May 2008, 22:55 #31

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

M52TU



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
aspy
11. May 2008, 00:04 #32

Kopš: 03. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 328

Rekur viens M3 ar leeno motoru M3turboo
Offline
Kasics
11. May 2008, 00:16 #33

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Cik es zinu tad lēnie motori bija tie e327 e527 Tie bij benzīna motori kuriem tahometrā bij 4,5 vai 5k redline viņiem bija lielāks virzuļa diametrs un paaugstināts griezes moments. Kaut kas līdzīgs kā dīzeļmotors tik benzīnnieks. Nu, kaut kā tā.
Offline
GirtzB
11. May 2008, 00:23 #34

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


11 May 2008, 00:16:28 Kasics rakstīja:
Cik es zinu tad lēnie motori bija tie e327 e527 Tie bij benzīna motori kuriem tahometrā bij 4,5 vai 5k redline viņiem bija lielāks virzuļa diametrs un paaugstināts griezes moments. Kaut kas līdzīgs kā dīzeļmotors tik benzīnnieks. Nu, kaut kā tā.

nus totāli samuldējies par virzuļa diametriem
etas bija ar lielāku virzuļa gājienu, pirmās etas bija ar pazeminātu kompresiju, pēdējās ar normālu.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Osels
11. May 2008, 03:46 #35

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar:


11 May 2008, 00:16:28 Kasics rakstīja:
Cik es zinu tad lēnie motori bija tie e327 e527 Tie bij benzīna motori kuriem tahometrā bij 4,5 vai 5k redline viņiem bija lielāks virzuļa diametrs un paaugstināts griezes moments. Kaut kas līdzīgs kā dīzeļmotors tik benzīnnieks. Nu, kaut kā tā.


Sitas ir tuvāk patiesībai, tikai par tiem virzuļa diametriem nepareizi pateikts..
Un cik zinu, tad neviens e36 nav aprikots ar etas dzinēju!
Offline
Driver
11. May 2008, 10:36 #36

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

isti atcereties nevaru, bet laikam bija taa, ka ja dzinejam cilindra diametrs ir lielaks par virzulja gajienu, tad tas ir isgajiena dzinejs un tads tiri mehanikas/fizikas likumu delj labak griezas itseviski pie lieliem RPM

savukart ja virzulja gajiens ir garaks par virzulja diametru, tad tas skaitas gargajiena dzinejs.

gargajiena laikam bija visi padomju kravinieki un kautkas no vieglo auto padomju autoparka laikam.

BMW diametrus un virzulju gajienus neatceros, bet man liekas, ka visi BMW laikam jau ir isgajiena motori un dalot pec principa atrais (isgajiena) un lenais (gargajiena) visi BMW dzineji ir atrie. vel varetu saubities par M20 ETAs motoriem.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
GirtzB
11. May 2008, 11:46 #37

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

papildinot Driver - ir trīs konfugurācijas, īsgājiena(kad virzuļa diametrs lieāks par virzuļā gājenu(laba hihgh RPM) izplaīta močos, japāņu auto, tagad arī eiropiešos.
"kvadrāta" - cilinda diametrs vienāds ar gājienu - optimālais konfigs gan apgriezieniem(jaudai) ganm griezei.
gargājiena - kad virzuļa gājiens pārsniedz virzuļa diametru(laba grieze jau zemos rpm, bet negriežas uz augstiem)

gargšjiena konfigs ir ierastāks dīzeļiem, it īpaši kravas auto, kā ari amerikosu benzīnniekiem.

bet tas ir ļoti vienkāršoti, realitātē var visādi krokusi gadīties atkarība no virzuļa ātruma etc...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo