Online
Pašreiz BMWPower skatās 331 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M3 3.0 E36 vs M3 3.2 E36
Autors | Ziņojums |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Cienigi, jaunaja versijaa vajag FAQ | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
2008-01-30 14:02, Wheelman rakstīja:
2008-01-30 13:55, Didzis85 rakstīja:
2008-01-30 13:48, Wheelman rakstīja:
skiet ka runa gaaja par 6gangu ne pie kaa labaka vinjsh beigu beigaas kaa pie originalas attiecibas nenonaaca
vispār izlasīji ko un par ko rakstīju ?
jaa, izlasiju ka tu ar 3.0 emku nomainot reduktoru gribi apdziit 3.2
Un tad Tu ņēmi ar e34 m5 un zaudēji abiem
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2008-01-30 14:06, Arach rakstīja:
2008-01-30 13:54, Marchello rakstīja:
Ja gribi saglabaat origjinaalu eMku tad nevar buut runas par kaut kaadu dalju pielaagoshanu no E36 328 vai tml. No citiem modeljiem tur neder praktiski nekas. Nee nu ir jau kaut kaadas detaljas kas ir identiskas, visaadi salona lorinji, virsbuuves daljas un arii shis tas no piekares lietaam.
Bet ja grib taisiit trasei gaazhamo aparaatu, un po par origjinalitaati, galvenais lai viss funkcionee utt. kaut ko paarlasiit kaut uz laiku, ka tik var izgaazt, tad var pielaagot ljoti daudz ko!
motoram protams viss ir cits, tur var aizmirst par pielaagoshanu no citiem modeljiem, pat 3,0 un 3,2 reti kas saderees, lai gan vinji ir ljoti liidziigi peec uzbuuves.
6 pakaapju kaarbu var uzlikt arii no citiem bmw modeljiem, kam taadas 6pak bija (piem 540i). Ja nu galiigi nav citas izejas var arii paariet uz to pashu 5-pakaapju kaarbu un uzlikt kaut vai no 325i kaarba buus bish neizturiigaaka (to zobrati konstrueeli bishkji mazakai slodzei) bet kaarbas korpusa aploce kas skruuveejas pie motora ir taada pati, pieskruuveet var! Tikai komplektaa buus jaamaina arii kardaans tam jaabuut iisaakam. ja gribeesi lai paliek origjinaalais 3.2 reduktors tad vieniigais kardaans kas pasees, nepaarveidojot, buus 3,0 kardaans (tam buus vajadziigais garums un 6 skruuves reduktora galaa). Ja grib/vajag var samainiit arii pashu reduktoru no 325 izmantojot arii 325 kardaanu, bet tad buus jaamaina arii pusasis, jo atshkjiras flanchu aploces diametri.
Pusashu gali ir vienaadi gan 3,0, gan 3,2, bet 3,2 versijai pashi pusasu stielji ir resnaaki.
Piekarei principaa pie kuzova var pieskruuveet visu kas ir citiem e36, (jo kuzovi ir praktiski identiski), bet nu jaaskataas kas jaamaina komplektaa. Protams M3 tur viss ir pastiprinaats, cita reguleejuma gjeometrija utt, bet stiprinaajumu vietas lielaako ties sapass.
Aizmugureejaas bremzes ir vienaadas 3,0 un 3,2. prieksheejaam atshkjiras bremzhu disks (3,2 ir 2 daljiigs ar alumiinija vidu un teerauda aploci, 3,0 viss viengabala) bet visi izmeeri sapass un tie ir savstarpeeji apmainaami. Bremzhu suporti identiski gan 3.0 gan 3.2.
Amortinji M3 ir ar veepstienja atsaites stiprinaajumu pie pa tiesho pie stoikas (dazhiem 325i un 328i arii taadi pashi). amortinji apakshaa stiprinaajumi pie stupicas identiski ar jebkuru e36. bet pashas M3 stupicas atshkjiras! Taas atshkjiras arii savstarpeeji 3,0 no 3,2. citi iznesumi/izliekumi stuures stienju, bremzhu suportu stiprinaajumu „ausiim”, jo savaadaki piekares reguleejumi.
Atsshkjiras arii prieksheejo amotrinju atbalsta gultnji, gan no „parastajiem” e36 gan savaa starpaa. Un tas pats ir ar priekshjeejo plauktu bumerangiem.
Prieksheejo stupicu gultnji ir vienaadi gan 3,0 un 3,2 un kaa izraadaas visiem paareejiem e36 (nu vismaz saakot no 320i)
3,2 versija bez saanu airbagiem durviis ir komplekteeti ar alumiinija durviim un alumiinija durvju enjgjeem, ieseivots kaadi ~20kg no kuzova svara
Par 3,0 un 3,2 dzineeju atshkjiriibaam: Principaa abi ir tasiiti uz vienas baazes utt. aareeji abi chuguna motora bloki ir vienaadi pat kartera bliive un vaarstu vaaka bliives ir identiskas. Bet 3.2 ir resnaaki virzulji, taatad sanaak plaanaakas sieninjas.
Galva ir nedaudz modificeeta, atshkjiras gan iepluudes gan izpluudes cuku caurumi. Arii pashas plastmasas iepluudes „stabules” un droseles 3,2 ir resnaakas nekaa 3,0.
Liela atshkjiriiba ir arii VANOSS sisteemaa, jo 3,0 ir tikai viens vanos uz iepluudes sadaleni, 3,2 ir uz abaam gan iepluudes, gan izpluudes. Bet 3,2 vanos meedz buut skaljaaks!
Motora elljoshana 3,2 ir daudz labaaka un pilnveidotaaka, jo ir taa saucamais dubultais suuknis, kas asos liikumos neatstaas dzineeju bez eljljas. Rtaadeelj arii karteris ir savaadaaks , ar divaam eljlas njemshanas vietaam. No kartera priekshas suuknis visu laiku paarpumpee eljlju uz lielo kartera rezervuaaru aizmuguree lai galvenajam suuknim visu laiku buutu pietiekami daudz eljlja ko njemt.
Katraa gadiijumaa M3 ar 3,2 motoru ir daudzeejaadaa zinjaa tehniski pilnveidotaaks, par 3,0 versiju, arii piekare izturiigaaka, „pareizaak” noreguleeta, motors jaudiigaaks, iisaaks reduktors.
:der: nu re kā viss pa plauktiņiem
Nehuja. Alumiinija durvis naaca tikai uz 3,0 GT, CSL, GTR versijaam | Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
|
2008-01-30 14:12, Didzis85 rakstīja:
Un tad Tu ņēmi ar e34 m5 un zaudēji abiem
apsties ko tu esi uzrakstiijis un tad skrien ar pieriti sienaa
es sha uz sava 316i uzliksu 4.45 reduktoru un ieshu skrieties ar 318is | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
2008-01-30 14:13, Wheelman rakstīja:
2008-01-30 14:12, Didzis85 rakstīja:
Un tad Tu ņēmi ar e34 m5 un zaudēji abiem
apsties ko tu esi uzrakstiijis un tad skrien ar pieriti sienaa
es sha uz sava 316i uzliksu 4.45 reduktoru un ieshu skrieties ar 318is
Cerams, ka esi skaists, jo gudrs Tu toč neesi
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
| Page Title | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
2008-01-30 14:29, Marchello rakstīja:
2008-01-30 14:13, Bute rakstīja:
Nehuja. Alumiinija durvis naaca tikai uz 3,0 GT, CSL, GTR versijaam
tik taalu, par specversijaam, Tev taisniiba! bet ja Tu tomeer kaartiigaak palasiitu literatuuru (kaut vai tai pashaa bmwmrwgistry.com)par e36 M3 veesturi, versijaam un apriikojumu, vai arii pasham buutu bijusi dariishana ar kaadu 3,2 (bez saanu (durviis iebuuveetajiem) airbagiem , tad zinaatu ka ir arii 3,2 versijas ar alumiinija durviim!
p.s. manam M3 3,2 ariii taadas ir! netici? brauc ciemos, taisi ekspertiizi
41 51 8 188 861 un 862
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
2008-01-30 14:29, Marchello rakstīja:
2008-01-30 14:13, Bute rakstīja:
Nehuja. Alumiinija durvis naaca tikai uz 3,0 GT, CSL, GTR versijaam
tik taalu, par specversijaam, Tev taisniiba! bet ja Tu tomeer kaartiigaak palasiitu literatuuru (kaut vai tai pashaa bmwmrwgistry.com)par e36 M3 veesturi, versijaam un apriikojumu, vai arii pasham buutu bijusi dariishana ar kaadu 3,2 (bez saanu (durviis iebuuveetajiem) airbagiem , tad zinaatu ka ir arii 3,2 versijas ar alumiinija durviim!
p.s. manam M3 3,2 ariii taadas ir! netici? brauc ciemos, taisi ekspertiizi
Respect, tu lasi, kaa no enciklopeedijas, prieks, ka kaadam ir taadas zinaashanas
-----------------
| Offline | | |
|
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Marchello tik ticami uzrakstīja, ka no malas lasot varētu padomāt, ka tā visa ir taisnība.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2008-01-30 14:29, Marchello rakstīja:
2008-01-30 14:13, Bute rakstīja:
Nehuja. Alumiinija durvis naaca tikai uz 3,0 GT, CSL, GTR versijaam
tik taalu, par specversijaam, Tev taisniiba! bet ja Tu tomeer kaartiigaak palasiitu literatuuru (kaut vai tai pashaa bmwmrwgistry.com)par e36 M3 veesturi, versijaam un apriikojumu, vai arii pasham buutu bijusi dariishana ar kaadu 3,2 (bez saanu (durviis iebuuveetajiem) airbagiem , tad zinaatu ka ir arii 3,2 versijas ar alumiinija durviim!
p.s. manam M3 3,2 ariii taadas ir! netici? brauc ciemos, taisi ekspertiizi
sorr, nebiju tik taalu iedziljinaajies, tagad zinaashu | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
2008-01-30 14:47, Puce rakstīja:
Marchello tik ticami uzrakstīja, ka no malas lasot varētu padomāt, ka tā visa ir taisnība.
Veel vareetu padomaat, ka vinjs brauc ar R6 emku
-----------------
| Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| IMHO Marchello tur visu pareizi sarakstīja. Protams daudz no tiem bonusiem kas bija M3 3.2 bija jau izmēģināti uz M3 3.0 GT(dubultie sūkņi, alumīnija durvis...)
p.s. marchello vizinās ar 3.2 SMG
Pelēkais Zvirbulis evo
Braukt ir priex[ This message was edited by: GirtzB on 2008-01-30 15:00 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| re kur spēcīgais vidoe par 3.2(juu es and ai)
[ This message was edited by: kars on 2008-01-30 15:03 ] | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2008-01-30 14:59, kars rakstīja:
re kur spēcīgais vidoe par 3.2(juu es and ai)
<font size=1>[ This message was edited by: kars on 2008-01-30 15:03 ]</font>
idiots
look how theese pedals are close together, ooohh, aaahh, and there are no more 2 pedals, but 3 Psc... | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
2008-01-30 15:07, Bute rakstīja:
2008-01-30 14:59, kars rakstīja:
re kur spēcīgais vidoe par 3.2(juu es and ai)
<font size=1>[ This message was edited by: kars on 2008-01-30 15:03 ]</font>
idiots
look how theese pedals are close together, ooohh, aaahh, and there are no more 2 pedals, but 3 Psc...
juu es and ai | Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
|
2008-01-30 15:07, Bute rakstīja:
2008-01-30 14:59, kars rakstīja:
re kur spēcīgais vidoe par 3.2(juu es and ai)
<font size=1>[ This message was edited by: kars on 2008-01-30 15:03 ]</font>
idiots
look how theese pedals are close together, ooohh, aaahh, and there are no more 2 pedals, but 3 Psc...
[ This message was edited by: Valcha on 2008-01-30 16:13 ] | Offline | | |
|
bmwrider | | Kopš: 03. Feb 2007
Ziņojumi: 491
Braucu ar: v8
|
2008-01-30 14:16, Didzis85 rakstīja:
2008-01-30 14:13, Wheelman rakstīja:
2008-01-30 14:12, Didzis85 rakstīja:
Un tad Tu ņēmi ar e34 m5 un zaudēji abiem
apsties ko tu esi uzrakstiijis un tad skrien ar pieriti sienaa
es sha uz sava 316i uzliksu 4.45 reduktoru un ieshu skrieties ar 318is
Cerams, ka esi skaists, jo gudrs Tu toč neesi
+1
pilniga taisniba.
lielaka starpiba starp 3.0 un 3.2 ir ka 3.2 atsaucigaks akselatora pedalim ikdienā. Lai 3.0 paliktu asāks jāliek īsāks reduktors,kā jau didzis85 teica.
Dragā starp viņiem nekādas 0.6 sekundes nav. Iet viņi praktiski identiski(pārbaudīts).
| Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| blja ja tas 3.0 iet tapat kaa 3.2 tad es pavasari savejo nolaidiishu pa krauju leja un apmiizizhu | Offline | | |
bmwrider | | Kopš: 03. Feb 2007
Ziņojumi: 491
Braucu ar: v8
|
2008-01-30 18:22, Wheelman rakstīja:
blja ja tas 3.0 iet tapat kaa 3.2 tad es pavasari savejo nolaidiishu pa krauju leja un apmiizizhu
sarunāts Pavasarī! | Offline | | |
Krauze | | Kopš: 11. Sep 2003
No: Dagda
Ziņojumi: 11377
Braucu ar: xXx
|
2008-01-30 18:31, bmwrider rakstīja:
2008-01-30 18:22, Wheelman rakstīja:
blja ja tas 3.0 iet tapat kaa 3.2 tad es pavasari savejo nolaidiishu pa krauju leja un apmiizizhu
sarunāts Pavasarī!
Kuraa vietaa pasaakums buus ? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|