Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Iesmidzināšanas moments M51

AutorsZiņojums
TDS_96
18. Dec 2007, 14:14 #21

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


2007-12-18 14:10, sejejs rakstīja:
Nu mīnus 1,5L vēl neiededz lampiņu.
Neielēji tak 3L tikai?
Moš nepieskrūvēji eļļas uzsūcēja trubu?
lampiņa nedegs ja tev motorā tikai 2liri 5 vieta
Offline
jacko
18. Dec 2007, 14:37 #22

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

eļās motorā ir vairāk kā vajag, jo lai "saslapinātu" sūni, lēju pa filtra korpusu vēl eļļu iekšā, jo domāju ka viņš sauss un tapēc nespēj izveidot pietiekamu vakumu lai uzsūktu pa ieņemšanas trubu. bet nekā... nu redzēs kad piešķils, ja tad nebūs, tad gan dir## darbs un materiāls. šitam stulbajam motoram pat pārspiediena vārstu eļļas sūknim nevar izskrūvēt no ārpuses kā citiem normāliem auto...

godīgi teikšu - šitā man bija pirmā saskarsme ar bmw, un salīdzinot ar audi vai mersi, remontēt viņu ir pretīgāk, viss neērts, nepārdomāts, informācija arī grūti piejama...
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 14:42 #23

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

man arī pirmā saskarsme man 12gadi neko nesaprotu
kad piešķilsi pastāsti..
ja butu e36 butu ertak kapots cilvecigi veras valja
Offline
jacko
18. Dec 2007, 14:54 #24

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

kapots nav problēma - tāpat tika noravēts ilgi nedomājot. Mersim dzinēju varu izcelt pa stundu, šitam pus diena pagāja...
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 14:59 #25

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

ja tev liekas ka bembim ir gruti ar klattiksanu tad pamegini kadu japani vsjo 4erez zopu
Offline
jacko
18. Dec 2007, 15:06 #26

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

japānus nepieminēju jo vnk neuzskatu tos par mašīnām
tur tev taisnība...
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 15:10 #27

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

tu vinu piekurbuleji vai kā,liekas gruti tapec ka pirmo reizi..
Offline
SEMIGALL
18. Dec 2007, 15:12 #28

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

izskaidro precīzak terminu "griežot ar starteri nepaceļās ilgi eļļas spiediens"
Domājams,ka griežot ar starteri motora griešanās ātrums ir zem brīvgaitas apgriezienu diapazona-attiecīgi eļļas sūknis griežas lēnāk un padodamās eļļas apjoms liti/min ir mazāks-ar to arī ir izskaidrojams pazemināts eļļas spiediens -motora griešanas laikā ar starteri
Offline
jacko
18. Dec 2007, 15:42 #29

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

nu comon, es tak jau rakstīju ka ne jau vienkārši spiediena nav, bet eļļas sūknis pat ne gramu eļļas nepumpē - tam tak vajadzēja būt. Pēc personīgās pieredzes - visiem motoriem kurus esmu šķīlis pēc pilnīgas izjaukšanas, eļļas spiediens ir uzkāpis jau startējot. tapēc vajadzēja zināt, moška bembim tas ir normāli, ka sūknis tik tups...
Offline
jacko
18. Dec 2007, 15:45 #30

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


2007-12-18 15:10, TDS_96 rakstīja:
tu vinu piekurbuleji vai kā,liekas gruti tapec ka pirmo reizi..

vakarā mēģināšu...
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 15:57 #31

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

skaties varbūt ellas sukna piedzinu kkas nav ok skatoties cik tālu biji visu izjaucis, kāda bij sakotnejā problema ka jauci ara
Offline
jacko
18. Dec 2007, 16:18 #32

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

ja jau būtu tik vienkārši paskatīties...
sūknis sēž uz un piedzenas no kloķenes, nevaru iedomāties ko tur var nepareizi salikt.
iemesls kapēc jaucu - nosējās klāņu šāles, jo dēļ beigtas eļļas radiatora manžetes iztecēja eļļa...
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 16:28 #33

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

sadalene normala ja ella izteceja,kompensatori laikam ari sausi ideali jau butu pieskilt un pamerīt spiedienu,varbūt suknim ari pzdc
Offline
jacko
18. Dec 2007, 16:48 #34

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

nē, tik tālu netika ka sadalene būitu cietusi, pat pamata šāles bija ideālas. cieta tikai 4 klaņu šāles.

protams tad kad piešķils, tad būs skaidrs ir eļļa vai nav, bet vienkāŗši tagat žēl tās jaunās šāles kuras tagat tiek kasītas griežot bez eļļas... var jau būt ka pieleks un uzreiz spiediens būs ok, vienkārši lieki satraucos, jo kā jau teicu vienmēr ir bijis savādāk...
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 16:53 #35

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

cerams ka šāles vismaz nedaudz iesmereji,principā jau kamēr ellu visur sapumpēs pagriezt jau vajadzes poh tad bus redzams
Offline
jacko
18. Dec 2007, 16:56 #36

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

protams ka iesmērēju...
nu cerams ka viss būs ok, rīt uzrakstīšu kā šovakar gāja...
Offline
Modrs
18. Dec 2007, 18:00 #37

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

lai saprastu vispār, kur kas tev špricē katlos, pirmajam cilindram virzulis AMP, vārsti ciet un tad ir darba takts sākums - jāsmidzina iekšā attiecīgajam plunžerim. protams visi apsteidzes lenķi...
Offline
jacko
19. Dec 2007, 09:05 #38

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

viss kārtībā - apgriezu sadaleni pa 180 grādiem, un aizgāja no pus apgrieziena
eļļu uzkačāja tikai tad kad uzgāzēja līdz 2000. bet pēc tam nākošās reizes startējot, nodziest jau pēc pus sekundes un viss bumbās. acīm redzot bmw tā jābūt...
Viss labs kas labi beidzas.

Ir kāds privātais pie kura iespējams pierubīt pie kompja un pārbaudīt vai visi parametri ir vietās?
Offline
TDS_96
19. Dec 2007, 10:38 #39

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

remonts internetā ko tu pie kompja gribi redzet
Offline
jacko
19. Dec 2007, 11:52 #40

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

vai iesmidzināšanas moments ir pareizs. To man teica ka var līdz pilnībai noregulēt tikai skatoties kompja rādījumus, kaut arī plunžera pacēlums ir noregulēts līdz vajadzīgajai precizitātes pakāpei...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo