Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525 tds kvēlsveču maiņa
Autors | Ziņojums |
Jokeris | | Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
|
2007-11-26 21:47, Puce rakstīja:
tā zapte rodas no tā, ka dēļ EURO normu sasniegšanas pie maziem apgriezieniem izplūdes gāzes no izplūdes kolektora tiek ievadītas atpakaļ ieplūdē, lai vēlreiz sadeg. tā kā ieplūdē trāpa arī eļļa no turbīnas un tā jau ieplūdē vienmēr ir kāds eļļas druskumiņš, tad viss tas smāķis savārās kopā un aizaudzē ieplūdes kolektoru.
ceru, ka saprati domu.
Doma ta skaidra kā es pats šai darbadienas novakarā bet jautājiens ja es atvienoju tad puikas texniskajā apskatē mani no sākuma ievilkstadun vis beidzot ne??? | Offline | | |
Ivo__ | | Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2042
Braucu ar: Auto
| ja normāli,nevis sēņojot,brauc,un griež motoru,tad nekas tur ciet neaugs | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
2007-11-26 21:31, Puce rakstīja:
Kolektoru vajadzēja riktīgi izmazgāt. ieplūdes daļu galvā arī. Bet EGR vajag atvienot vispār. Jo no tā rodas tas aizkakājums. Un pie reizes motors nedaudz labāk griezīsies.
Klau, kads izskatas tas EGR? Kapec vispar vinsh ir, ja reiz atvienoshana tavuprat neko ljaunu nenodara? Man ari riebjas tas melnais kaks, kas maajo gaisa sisteemaa. Njemot veeraa, ka, spriezhot peec paziimeem, maneejam gredzeni nav tie spozhaakie, sisteema aizkakaajas arvien vairaak. Cik saprotu, vienkaarshas gaazu novadtrubas M51 nav, visu regulee elektroniska recirkulaacijas sisteema. Ko veel bez iepluudes kolektora un bumbuljiem ap to vajadzeetu paarbaudiit/iztiiriit? Un kaa var zinaat, vai recirkulaacija vispaar straadaa un nav aizgaajusi ciet? | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Detaļa (truba) Nr.7 savieno izplūdes kolektoru ar ieplūdes kolektoru. Tas pie ieplūdes kolektora, kur ienāk tā truba ir tas vārsts. Laikam pareizi atvienot var to vakuma trubiņu, kas pie tā pienāk atvieno un gumijas trubiņu aiztaisi ar kādu skrūvi ciet.
http://www.elcats.ru/bmw/image.asp?imid=A5900015
J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82[ This message was edited by: Puce on 2007-11-26 22:28 ]
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
roliks | | Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2774
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| lai ta smuki butu, tai gumijas slaucina var ielikt ~3mm skroti. nebus ka zigulim vai fordam trubas ar samoreziem aizbaztas. | Offline | | |
Jokeris | | Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
|
2007-11-26 22:27, Puce rakstīja:
Detaļa (truba) Nr.7 savieno izplūdes kolektoru ar ieplūdes kolektoru. Tas pie ieplūdes kolektora, kur ienāk tā truba ir tas vārsts. Laikam pareizi atvienot var to vakuma trubiņu, kas pie tā pienāk atvieno un gumijas trubiņu aiztaisi ar kādu skrūvi ciet.
http://www.elcats.ru/bmw/image.asp?imid=A5900015
J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82
<font size=1>[ This message was edited by: Puce on 2007-11-26 22:28 ]</font>
uz atgāzēm tas neiespaidos ta varēs iziet? | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| viss būs labi. vispār, ja sāk kaut kad palikt švakāk ar dīzeļ dūmu problēmu, tad ielj iBiodīzeli. un kādu laiciņu pabrauc, lai iziet cauri sistēmai. atgāzes būs kā jaunam auto.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
Atvars | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
| Sho pashu proceduuru dariiju pirms nedeeljas Tikai bez amuura gam ) Tosola bacokam 2 uzgrizhnji uz 10 un attiet Zuziit . | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|