Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 530D pielaišanas problēma
Autors | Ziņojums |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
2007-11-11 20:55, Bubels rakstīja:
2007-11-11 20:53, CP17 rakstīja:
A 330d vispār ir tāda kvēlsveču lampiņa
Labs jautājum es itkā pētiju,bet es pat nemaniju kur viņai ir jābūt...
Nu nez, es 530d arī pie -25C esmu šķīlis ~tākā pie +25c bendzīnieku un nekādas probzas... bez sildīšanas utt... nav tak tev 85’ golfs dīzelis... P.s.nesaprotu par ko stress... | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
2007-11-11 20:53, CP17 rakstīja:
A 330d vispār ir tāda kvēlsveču lampiņa
instrumentu paneli parādās uzraksts PRE HEATING!!! ja ir IKE panelis | Offline | | |
3A3 | | Kopš: 13. Nov 2007
Ziņojumi: 19
Braucu ar: 02` BMW530d
| Kāds nezin vai uzraksts PRE HEATING ir obligāts indikators jo man tas neparādās Man 530d lec ok(testēts vienīgi pie šīs ziemas mīnusiem kas tiesa nav diez ko lieli bijuši) Līdz šim nogaidīju kamēr nodziest panelī kaut kādas tur dzeltenās lampiņas(kas apzīmē pēc manuāļa, kā vakar studējot nopratu, kaut ko citu) un šķīlu klāt?
tipa jautājums par to vai jāmeklē problēma kura nemaz varbūt nav problēma, - ja reiz pielaist var normāli. | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5684
Braucu ar: NS7
| pēdējo gadu bmw dīzeļiem tā priekšsildīšana sāk darbotie jau kā tikko uz atslēgas nospiež atvēršanas pogu un darbojas līdz palaišanai vai kamēr sasniedz vajadzīgo temp.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| man vecajam Nissanam, 1987.gada metiens, sveces tika sildītas 2x. tikko kā iebāz atslēgu aizdedzē un tad otro reizi, kad tā tiek pagriezta. Līdz ar to tika nodrošināts, ka pieleca auto no pusapgrieziena. no visiem maniem dzīzeļiem šis leca viss atsaucīgāk.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
HE-2 | | Kopš: 01. Nov 2007
Ziņojumi: 1
Braucu ar: STI
|
2007-11-11 17:16, UldmanS rakstīja:
2000 gada BMW 530D (e39) šodien ne no kā uzradās pielaišanas problēma. Vispirms bija neierasti ilgi jāzaģē un kad motors pieleca, tad tas bija kļuvis stipri skaļāks un staigāja apgriezieni. Lēnām braucot ir jūtams stiprs jaudas trūkums, bet ātrāk braucot it kā ceļ tāpat kā līdz šim. Sētā knapi izdevās iebraukt ar pilnu gāzi. Tagad mašīna vispār nav pielaižama. Var zāģēt cik grib, kad paspaida gāzes pedāli, tad it kā rīstoties pielec un no motora nāk dīvainas skaņas. Vēl ievēroju, ka mēģinot piedarbināt auto, salonā ir uzradusies tāda elektriska, čerkstoša skaņa. Un visbeidzot tagad vispār motors negriež, atskan tikai tāds tik tik un viss. Kas varētu but noticis? Jautāju tāpēc, ka gribu aptuveni zināt, kur meklēt problēmu un cik naudas tas prasīs pirms auto tiek transportēts uz Rīgu.
Paldies jau iepriekš!
nebija BMW, bet gan VW Passat 2006.g.dīzelis un bija tieši tādas pašas pazīmes. beigās pie vainas bija nosprāgušais degvielas sūknis | Offline | | |
Artis | | Kopš: 16. May 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 32262
Braucu ar: Renault
|
2007-11-13 13:53, 3A3 rakstīja:
Kāds nezin vai uzraksts PRE HEATING ir obligāts indikators jo man tas neparādās Man 530d lec ok(testēts vienīgi pie šīs ziemas mīnusiem kas tiesa nav diez ko lieli bijuši) Līdz šim nogaidīju kamēr nodziest panelī kaut kādas tur dzeltenās lampiņas(kas apzīmē pēc manuāļa, kā vakar studējot nopratu, kaut ko citu) un šķīlu klāt?
tipa jautājums par to vai jāmeklē problēma kura nemaz varbūt nav problēma, - ja reiz pielaist var normāli.
kamer tas uzraksts nav pazudis nav iespejams nemaz vinju palaist | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 27. Aug 2004
Ziņojumi: 145
Braucu ar: 03’ 330da
| Manam 330d ir tā kvēlsveču lampiņa.
Pāris sekundes padeg un aiziet.
Pagājušogad bija gļuks, ka pie mīnusiem pieleca ne visi cilindri. Pēc pāris sekundēm gan aizgāja visi, bet tās pirmās sekundes riktīgi vibrēja. Kaukādas kvēlsveces nomainīja un viss aizgāja. | Offline | | |
|
3A3 | | Kopš: 13. Nov 2007
Ziņojumi: 19
Braucu ar: 02` BMW530d
|
2007-11-13 16:11, Artis rakstīja:
2007-11-13 13:53, 3A3 rakstīja:
Kāds nezin vai uzraksts PRE HEATING ir obligāts indikators jo man tas neparādās Man 530d lec ok(testēts vienīgi pie šīs ziemas mīnusiem kas tiesa nav diez ko lieli bijuši) Līdz šim nogaidīju kamēr nodziest panelī kaut kādas tur dzeltenās lampiņas(kas apzīmē pēc manuāļa, kā vakar studējot nopratu, kaut ko citu) un šķīlu klāt?
tipa jautājums par to vai jāmeklē problēma kura nemaz varbūt nav problēma, - ja reiz pielaist var normāli.
kamer tas uzraksts nav pazudis nav iespejams nemaz vinju palaist
nu par to arī jaut- uzrksta vispār nav un palaist var... tipa gļuks vai ok | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
2007-11-13 16:50, 3A3 rakstīja:
nu par to arī jaut- uzrksta vispār nav un palaist var... tipa gļuks vai ok
vecais princips - ja tas straadaa, neaiztiec to! | Offline | | |
A.R.S. | | Kopš: 26. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 787
Braucu ar:
|
2007-11-11 17:16, UldmanS rakstīja:
2000 gada BMW 530D (e39) šodien ne no kā uzradās pielaišanas problēma. Vispirms bija neierasti ilgi jāzaģē un kad motors pieleca, tad tas bija kļuvis stipri skaļāks un staigāja apgriezieni. Lēnām braucot ir jūtams stiprs jaudas trūkums, bet ātrāk braucot it kā ceļ tāpat kā līdz šim. Sētā knapi izdevās iebraukt ar pilnu gāzi. Tagad mašīna vispār nav pielaižama. Var zāģēt cik grib, kad paspaida gāzes pedāli, tad it kā rīstoties pielec un no motora nāk dīvainas skaņas. Vēl ievēroju, ka mēģinot piedarbināt auto, salonā ir uzradusies tāda elektriska, čerkstoša skaņa. Un visbeidzot tagad vispār motors negriež, atskan tikai tāds tik tik un viss. Kas varētu but noticis? Jautāju tāpēc, ka gribu aptuveni zināt, kur meklēt problēmu un cik naudas tas prasīs pirms auto tiek transportēts uz Rīgu.
Paldies jau iepriekš!
Sūknis | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| tam uzrakstam var būt tīri informatīvs raksturs
dod informāciju braucējam,nav teikts,ka problēma ir ar kvēlsvecēm,ja uzraksts neparādās
jāskatās kas un kā ķēdē saslēgts,no kurienes tiek ņemta informācija tam indikācījas uzrakstam panelī un tt.,
| Offline | | |
us | | Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Nu šonedēļ vedīs uz Latbemu, lai skatās, kas pa šaizi. Kad būs tāme, tad ziņošu. It kā jau pašam arī ir doma par sūkni, bet mazliet dīvaini šķiet tas, ka pirms tam nebija nekādu pazīmju. Vietējā servisā papētīja, ka viss notiek, degviela tiek dzīta līdz sprauslām, bet tālāk nekas nenotiek.
Man te gudri stāstīja, ka pie vainas var būt sūdīga degviela un ja vēl piedevām kāds mezgls ir padilis, tad kompis ierubī kaut kādu tur drošības režīmu, lai nesajātu kaut ko vairāk. Izklausās jau pēc rocket science, bet nu tad jau redzēs ko Latbemā teiks.
[ This message was edited by: UldmanS on 2007-11-13 17:24 ] | Offline | | |
GUGA | | Kopš: 28. Jul 2006
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
| nu pagajsgad pie pirmajiem es stresoju, ko atslega pa tukso griezas. Pec tam sapratu kamer preheating paneli nav nodzisis sis nelauj neko darit.
Artis
[ This message was edited by: GUGA on 2007-11-13 17:42 ] | Offline | | |
Atvars | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
| Diemzheel BMW diizelji nekad nav bijushi labi. Dinamika ir OK, bet izturiiba zem katras kritikas.
Paluuram- ko tad shie ir sabruuveejusi-
524 td, kuri lika gan e28, gan e34. Faktiski benziina motoram piemonteeja augstspiedien suukni.Saakumaa njirdza,ka shim motoram ir rokeri un gumijas zobsiksna. Paraadiijaas 525tds un saakaas slavas dziesmas, ka super- nav mehaniskaa augstspiedna suukna, ka nav zobsikna, bet ir kjeede un tttt.
Ko tad ieguva- peec 2000000km jaamaina ir kjeede, jo saakas probzas ar aizdedzes briidi. Lai kjeedi saminiitu- galva nost un tttt. Kopaa ap Ls300. Par klokjenes spara ratu/demferi vispaar riebj runaat. Jaa iet vinsh OK, bet tikko shim kraamam ir disbalans taa klokjene luuzt. Arii prieksheejais klokjenes sapararats miil sadaliities pa frakcijaam.
Nu un beidzit "gjeniaalais"3,0d, kursh esot atnaacis lai buutu par izgeerbeeju savam saimniekam. Pieziime - vinsh tads kljuust no 200ooo km. Shobriid shis motors ir maate barotaaja gan Latbemai, gan Permolatam. Mirst kopaa itin viss- suuknis, sprauslas. Mans ieteikums- BMW ir OK, ja par remontu maksaa kaads cits, bet ja pats- peerc labaak benziinieku...
Ja nu esi apmeties uz dziivi pie diizelja trubas- Vnetspils / Polocka tad labaaku par 3l Mecera Turbo diizeli veel neviens nav radiijis.
www.autonews.lv
<font size=1>[ This message was edited by: Atvars on 2007-11-13 18:04 ]</font>[ This message was edited by: Atvars on 2007-11-13 18:07 ] | Offline | | |
Atvars | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
| Ar sho fraazi es gribeeju teikt, ja diizeli vari dabuut pa velti...
2007-11-13 18:57, FFX rakstīja:
2007-11-13 18:03, Atvars rakstīja:
Ja nu esi apmeties uz dziivi pie diizelja trubas- Vnetspils / Polocka tad labaaku par 3l Mecera Turbo diizeli veel neviens nav radiijis.
www.autonews.lv
nevaru nepiekrist, tikai nu tik traki tam MB 3.0 TD ar to rijiibu nu gan nav, braucu ikdienaa ar W140 3.0 TD 1997.gada, ar pilnu baaku ( ~ 100 litri ) pa pilseetu 650 km var nomochiit + veel staaveeshana un sildiishanaas
<font size=1>[ This message was edited by: FFX on 2007-11-13 19:01 ]</font>
| Offline | | |
|
us | | Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Nu tā, pie vainas bija sparuslas - 5 no 6 nestrādāja. Meistars ieteica liet tiešām labas kvalitātes degvielu, jo common rail dīzeļi esot ļoti jūtīgi attiecībā uz degvielas kvalitāti. Paskatījos diagnostikas rezultātus, degviela caur tām sprauslām iet ar 286 atmosfēru spiedienu | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
2007-11-13 18:03, Atvars rakstīja:
Diemzheel BMW diizelji nekad nav bijushi labi. Dinamika ir OK, bet izturiiba zem katras kritikas.
Paluuram- ko tad shie ir sabruuveejusi-
524 td, kuri lika gan e28, gan e34. Faktiski benziina motoram piemonteeja augstspiedien suukni.Saakumaa njirdza,ka shim motoram ir rokeri un gumijas zobsiksna. Paraadiijaas 525tds un saakaas slavas dziesmas, ka super- nav mehaniskaa augstspiedna suukna, ka nav zobsikna, bet ir kjeede un tttt.
Ko tad ieguva- peec 2000000km jaamaina ir kjeede, jo saakas probzas ar aizdedzes briidi. Lai kjeedi saminiitu- galva nost un tttt. Kopaa ap Ls300. Par klokjenes spara ratu/demferi vispaar riebj runaat. Jaa iet vinsh OK, bet tikko shim kraamam ir disbalans taa klokjene luuzt. Arii prieksheejais klokjenes sapararats miil sadaliities pa frakcijaam.
Nu un beidzit "gjeniaalais"3,0d, kursh esot atnaacis lai buutu par izgeerbeeju savam saimniekam. Pieziime - vinsh tads kljuust no 200ooo km. Shobriid shis motors ir maate barotaaja gan Latbemai, gan Permolatam. Mirst kopaa itin viss- suuknis, sprauslas. Mans ieteikums- BMW ir OK, ja par remontu maksaa kaads cits, bet ja pats- peerc labaak benziinieku...
Ja nu esi apmeties uz dziivi pie diizelja trubas- Vnetspils / Polocka tad labaaku par 3l Mecera Turbo diizeli veel neviens nav radiijis.
www.autonews.lv
Nju, keedes maina uz 2 miljoniem km liekas ok. + kaa var demferim rasties disbalanss, ja tas visulaik nav bijis?
Bet paareejo var piekrist. Smalki un daargi motori mums nav vajadzigi. Mums vajaga kaartiigas mashiinas, taadas kaa E28, E30, E34 un E38 bija.
BMW ir ok, kameer nepaariet pirmais svaigums. Kas tas par auto, ja ir nejeegaa daargs un nevar vinju jaat vismaz 20 gadus | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| 1. problēma ar elektrisko zemspiediena sūkni,
2. Problēma ar augstspiediena regulatoru
3.Problēma ar augstspeidiena sūkni
Bet vēl var būt visādas citas lietas, bet augstāk minētā ir klasika...
P.S. Precīzi nosaka DIAGNOSTIKA | Offline | | |
XJG | | Kopš: 16. Apr 2004
Ziņojumi: 421
Braucu ar: pirkstu pa skabargainu dēli
|
2007-11-17 19:22, UldmanS rakstīja:
Nu tā, pie vainas bija sprauslas - 5 no 6 nestrādāja.
Manējam pēkšņi iestājās tieši tā pati problēma. Gāja bez nekādām problēmām, kamēr vienā brīdī vienkārši nepieleca. Slēdziens - beigta sprausla, kuras dēļ iekš common rail startēšanas brīdī netiek sasniegts darba spiediens.[ This message was edited by: XJG on 2007-11-21 10:35 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|