Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 530D pielaišanas problēma

AutorsZiņojums
CP17
11. Nov 2007, 20:59 #21

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2007-11-11 20:55, Bubels rakstīja:

2007-11-11 20:53, CP17 rakstīja:
A 330d vispār ir tāda kvēlsveču lampiņa

Labs jautājum es itkā pētiju,bet es pat nemaniju kur viņai ir jābūt...

Nu nez, es 530d arī pie -25C esmu šķīlis ~tākā pie +25c bendzīnieku un nekādas probzas... bez sildīšanas utt... nav tak tev 85’ golfs dīzelis... P.s.nesaprotu par ko stress...
Offline
PowerBMW
11. Nov 2007, 20:59 #22

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


2007-11-11 20:53, CP17 rakstīja:
A 330d vispār ir tāda kvēlsveču lampiņa

instrumentu paneli parādās uzraksts PRE HEATING!!! ja ir IKE panelis
Offline
3A3
13. Nov 2007, 13:53 #23

Kopš: 13. Nov 2007

Ziņojumi: 19

Braucu ar: 02` BMW530d

Kāds nezin vai uzraksts PRE HEATING ir obligāts indikators jo man tas neparādās Man 530d lec ok(testēts vienīgi pie šīs ziemas mīnusiem kas tiesa nav diez ko lieli bijuši) Līdz šim nogaidīju kamēr nodziest panelī kaut kādas tur dzeltenās lampiņas(kas apzīmē pēc manuāļa, kā vakar studējot nopratu, kaut ko citu) un šķīlu klāt?
tipa jautājums par to vai jāmeklē problēma kura nemaz varbūt nav problēma, - ja reiz pielaist var normāli.
Offline
protams
13. Nov 2007, 14:12 #24

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5684

Braucu ar: NS7

pēdējo gadu bmw dīzeļiem tā priekšsildīšana sāk darbotie jau kā tikko uz atslēgas nospiež atvēršanas pogu un darbojas līdz palaišanai vai kamēr sasniedz vajadzīgo temp.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Puce
13. Nov 2007, 15:08 #25

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

man vecajam Nissanam, 1987.gada metiens, sveces tika sildītas 2x. tikko kā iebāz atslēgu aizdedzē un tad otro reizi, kad tā tiek pagriezta. Līdz ar to tika nodrošināts, ka pieleca auto no pusapgrieziena. no visiem maniem dzīzeļiem šis leca viss atsaucīgāk.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
HE-2
13. Nov 2007, 16:04 #26

Kopš: 01. Nov 2007

Ziņojumi: 1

Braucu ar: STI


2007-11-11 17:16, UldmanS rakstīja:
2000 gada BMW 530D (e39) šodien ne no kā uzradās pielaišanas problēma. Vispirms bija neierasti ilgi jāzaģē un kad motors pieleca, tad tas bija kļuvis stipri skaļāks un staigāja apgriezieni. Lēnām braucot ir jūtams stiprs jaudas trūkums, bet ātrāk braucot it kā ceļ tāpat kā līdz šim. Sētā knapi izdevās iebraukt ar pilnu gāzi. Tagad mašīna vispār nav pielaižama. Var zāģēt cik grib, kad paspaida gāzes pedāli, tad it kā rīstoties pielec un no motora nāk dīvainas skaņas. Vēl ievēroju, ka mēģinot piedarbināt auto, salonā ir uzradusies tāda elektriska, čerkstoša skaņa. Un visbeidzot tagad vispār motors negriež, atskan tikai tāds tik tik un viss. Kas varētu but noticis? Jautāju tāpēc, ka gribu aptuveni zināt, kur meklēt problēmu un cik naudas tas prasīs pirms auto tiek transportēts uz Rīgu.

Paldies jau iepriekš!


nebija BMW, bet gan VW Passat 2006.g.dīzelis un bija tieši tādas pašas pazīmes. beigās pie vainas bija nosprāgušais degvielas sūknis
Offline
Artis
13. Nov 2007, 16:11 #27

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault


2007-11-13 13:53, 3A3 rakstīja:
Kāds nezin vai uzraksts PRE HEATING ir obligāts indikators jo man tas neparādās Man 530d lec ok(testēts vienīgi pie šīs ziemas mīnusiem kas tiesa nav diez ko lieli bijuši) Līdz šim nogaidīju kamēr nodziest panelī kaut kādas tur dzeltenās lampiņas(kas apzīmē pēc manuāļa, kā vakar studējot nopratu, kaut ko citu) un šķīlu klāt?
tipa jautājums par to vai jāmeklē problēma kura nemaz varbūt nav problēma, - ja reiz pielaist var normāli.


kamer tas uzraksts nav pazudis nav iespejams nemaz vinju palaist
Offline
Gasjs
13. Nov 2007, 16:31 #28

Kopš: 27. Aug 2004

Ziņojumi: 145

Braucu ar: 03’ 330da

Manam 330d ir tā kvēlsveču lampiņa.
Pāris sekundes padeg un aiziet.

Pagājušogad bija gļuks, ka pie mīnusiem pieleca ne visi cilindri. Pēc pāris sekundēm gan aizgāja visi, bet tās pirmās sekundes riktīgi vibrēja. Kaukādas kvēlsveces nomainīja un viss aizgāja.
Offline
3A3
13. Nov 2007, 16:50 #29

Kopš: 13. Nov 2007

Ziņojumi: 19

Braucu ar: 02` BMW530d


2007-11-13 16:11, Artis rakstīja:

2007-11-13 13:53, 3A3 rakstīja:
Kāds nezin vai uzraksts PRE HEATING ir obligāts indikators jo man tas neparādās Man 530d lec ok(testēts vienīgi pie šīs ziemas mīnusiem kas tiesa nav diez ko lieli bijuši) Līdz šim nogaidīju kamēr nodziest panelī kaut kādas tur dzeltenās lampiņas(kas apzīmē pēc manuāļa, kā vakar studējot nopratu, kaut ko citu) un šķīlu klāt?
tipa jautājums par to vai jāmeklē problēma kura nemaz varbūt nav problēma, - ja reiz pielaist var normāli.


kamer tas uzraksts nav pazudis nav iespejams nemaz vinju palaist



nu par to arī jaut- uzrksta vispār nav un palaist var... tipa gļuks vai ok
Offline
Puuchuks
13. Nov 2007, 16:54 #30

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2007-11-13 16:50, 3A3 rakstīja:
nu par to arī jaut- uzrksta vispār nav un palaist var... tipa gļuks vai ok

vecais princips - ja tas straadaa, neaiztiec to!
Offline
A.R.S.
13. Nov 2007, 16:58 #31

Kopš: 26. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 787

Braucu ar:


2007-11-11 17:16, UldmanS rakstīja:
2000 gada BMW 530D (e39) šodien ne no kā uzradās pielaišanas problēma. Vispirms bija neierasti ilgi jāzaģē un kad motors pieleca, tad tas bija kļuvis stipri skaļāks un staigāja apgriezieni. Lēnām braucot ir jūtams stiprs jaudas trūkums, bet ātrāk braucot it kā ceļ tāpat kā līdz šim. Sētā knapi izdevās iebraukt ar pilnu gāzi. Tagad mašīna vispār nav pielaižama. Var zāģēt cik grib, kad paspaida gāzes pedāli, tad it kā rīstoties pielec un no motora nāk dīvainas skaņas. Vēl ievēroju, ka mēģinot piedarbināt auto, salonā ir uzradusies tāda elektriska, čerkstoša skaņa. Un visbeidzot tagad vispār motors negriež, atskan tikai tāds tik tik un viss. Kas varētu but noticis? Jautāju tāpēc, ka gribu aptuveni zināt, kur meklēt problēmu un cik naudas tas prasīs pirms auto tiek transportēts uz Rīgu.

Paldies jau iepriekš!

Sūknis
Offline
SEMIGALL
13. Nov 2007, 17:03 #32

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

tam uzrakstam var būt tīri informatīvs raksturs
dod informāciju braucējam,nav teikts,ka problēma ir ar kvēlsvecēm,ja uzraksts neparādās
jāskatās kas un kā ķēdē saslēgts,no kurienes tiek ņemta informācija tam indikācījas uzrakstam panelī un tt.,
Offline
us
13. Nov 2007, 17:20 #33

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Nu šonedēļ vedīs uz Latbemu, lai skatās, kas pa šaizi. Kad būs tāme, tad ziņošu. It kā jau pašam arī ir doma par sūkni, bet mazliet dīvaini šķiet tas, ka pirms tam nebija nekādu pazīmju. Vietējā servisā papētīja, ka viss notiek, degviela tiek dzīta līdz sprauslām, bet tālāk nekas nenotiek.

Man te gudri stāstīja, ka pie vainas var būt sūdīga degviela un ja vēl piedevām kāds mezgls ir padilis, tad kompis ierubī kaut kādu tur drošības režīmu, lai nesajātu kaut ko vairāk. Izklausās jau pēc rocket science, bet nu tad jau redzēs ko Latbemā teiks.

[ This message was edited by: UldmanS on 2007-11-13 17:24 ]
Offline
GUGA
13. Nov 2007, 17:42 #34

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 30

Braucu ar:

nu pagajsgad pie pirmajiem es stresoju, ko atslega pa tukso griezas. Pec tam sapratu kamer preheating paneli nav nodzisis sis nelauj neko darit.

Artis

[ This message was edited by: GUGA on 2007-11-13 17:42 ]
Offline
Atvars
13. Nov 2007, 18:03 #35

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Diemzheel BMW diizelji nekad nav bijushi labi. Dinamika ir OK, bet izturiiba zem katras kritikas.
Paluuram- ko tad shie ir sabruuveejusi-
524 td, kuri lika gan e28, gan e34. Faktiski benziina motoram piemonteeja augstspiedien suukni.Saakumaa njirdza,ka shim motoram ir rokeri un gumijas zobsiksna. Paraadiijaas 525tds un saakaas slavas dziesmas, ka super- nav mehaniskaa augstspiedna suukna, ka nav zobsikna, bet ir kjeede un tttt.
Ko tad ieguva- peec 2000000km jaamaina ir kjeede, jo saakas probzas ar aizdedzes briidi. Lai kjeedi saminiitu- galva nost un tttt. Kopaa ap Ls300. Par klokjenes spara ratu/demferi vispaar riebj runaat. Jaa iet vinsh OK, bet tikko shim kraamam ir disbalans taa klokjene luuzt. Arii prieksheejais klokjenes sapararats miil sadaliities pa frakcijaam.

Nu un beidzit "gjeniaalais"3,0d, kursh esot atnaacis lai buutu par izgeerbeeju savam saimniekam. Pieziime - vinsh tads kljuust no 200ooo km. Shobriid shis motors ir maate barotaaja gan Latbemai, gan Permolatam. Mirst kopaa itin viss- suuknis, sprauslas. Mans ieteikums- BMW ir OK, ja par remontu maksaa kaads cits, bet ja pats- peerc labaak benziinieku...
Ja nu esi apmeties uz dziivi pie diizelja trubas- Vnetspils / Polocka tad labaaku par 3l Mecera Turbo diizeli veel neviens nav radiijis.


www.autonews.lv

<font size=1>[ This message was edited by: Atvars on 2007-11-13 18:04 ]</font>[ This message was edited by: Atvars on 2007-11-13 18:07 ]
Offline
Atvars
14. Nov 2007, 13:22 #36

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Ar sho fraazi es gribeeju teikt, ja diizeli vari dabuut pa velti...


2007-11-13 18:57, FFX rakstīja:

2007-11-13 18:03, Atvars rakstīja:
Ja nu esi apmeties uz dziivi pie diizelja trubas- Vnetspils / Polocka tad labaaku par 3l Mecera Turbo diizeli veel neviens nav radiijis.


www.autonews.lv


nevaru nepiekrist, tikai nu tik traki tam MB 3.0 TD ar to rijiibu nu gan nav, braucu ikdienaa ar W140 3.0 TD 1997.gada, ar pilnu baaku ( ~ 100 litri ) pa pilseetu 650 km var nomochiit + veel staaveeshana un sildiishanaas

<font size=1>[ This message was edited by: FFX on 2007-11-13 19:01 ]</font>
Offline
us
17. Nov 2007, 19:22 #37

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Nu tā, pie vainas bija sparuslas - 5 no 6 nestrādāja. Meistars ieteica liet tiešām labas kvalitātes degvielu, jo common rail dīzeļi esot ļoti jūtīgi attiecībā uz degvielas kvalitāti. Paskatījos diagnostikas rezultātus, degviela caur tām sprauslām iet ar 286 atmosfēru spiedienu
Offline
Laurens
17. Nov 2007, 20:26 #38

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


2007-11-13 18:03, Atvars rakstīja:
Diemzheel BMW diizelji nekad nav bijushi labi. Dinamika ir OK, bet izturiiba zem katras kritikas.
Paluuram- ko tad shie ir sabruuveejusi-
524 td, kuri lika gan e28, gan e34. Faktiski benziina motoram piemonteeja augstspiedien suukni.Saakumaa njirdza,ka shim motoram ir rokeri un gumijas zobsiksna. Paraadiijaas 525tds un saakaas slavas dziesmas, ka super- nav mehaniskaa augstspiedna suukna, ka nav zobsikna, bet ir kjeede un tttt.
Ko tad ieguva- peec 2000000km jaamaina ir kjeede, jo saakas probzas ar aizdedzes briidi. Lai kjeedi saminiitu- galva nost un tttt. Kopaa ap Ls300. Par klokjenes spara ratu/demferi vispaar riebj runaat. Jaa iet vinsh OK, bet tikko shim kraamam ir disbalans taa klokjene luuzt. Arii prieksheejais klokjenes sapararats miil sadaliities pa frakcijaam.

Nu un beidzit "gjeniaalais"3,0d, kursh esot atnaacis lai buutu par izgeerbeeju savam saimniekam. Pieziime - vinsh tads kljuust no 200ooo km. Shobriid shis motors ir maate barotaaja gan Latbemai, gan Permolatam. Mirst kopaa itin viss- suuknis, sprauslas. Mans ieteikums- BMW ir OK, ja par remontu maksaa kaads cits, bet ja pats- peerc labaak benziinieku...
Ja nu esi apmeties uz dziivi pie diizelja trubas- Vnetspils / Polocka tad labaaku par 3l Mecera Turbo diizeli veel neviens nav radiijis.


www.autonews.lv

Nju, keedes maina uz 2 miljoniem km liekas ok. + kaa var demferim rasties disbalanss, ja tas visulaik nav bijis?
Bet paareejo var piekrist. Smalki un daargi motori mums nav vajadzigi. Mums vajaga kaartiigas mashiinas, taadas kaa E28, E30, E34 un E38 bija.
BMW ir ok, kameer nepaariet pirmais svaigums. Kas tas par auto, ja ir nejeegaa daargs un nevar vinju jaat vismaz 20 gadus
Offline
sys9291
21. Nov 2007, 10:25 #39

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

1. problēma ar elektrisko zemspiediena sūkni,
2. Problēma ar augstspiediena regulatoru
3.Problēma ar augstspeidiena sūkni
Bet vēl var būt visādas citas lietas, bet augstāk minētā ir klasika...
P.S. Precīzi nosaka DIAGNOSTIKA
Offline
XJG
21. Nov 2007, 10:34 #40

Kopš: 16. Apr 2004

Ziņojumi: 421

Braucu ar: pirkstu pa skabargainu dēli


2007-11-17 19:22, UldmanS rakstīja:
Nu tā, pie vainas bija sprauslas - 5 no 6 nestrādāja.

Manējam pēkšņi iestājās tieši tā pati problēma. Gāja bez nekādām problēmām, kamēr vienā brīdī vienkārši nepieleca. Slēdziens - beigta sprausla, kuras dēļ iekš common rail startēšanas brīdī netiek sasniegts darba spiediens.[ This message was edited by: XJG on 2007-11-21 10:35 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo