Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 Touring atsauksmes

AutorsZiņojums
richus
20. Oct 2007, 21:44 #21

Kopš: 04. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 298

Braucu ar: e65 '07

Arī piekrītu viedoklim, ka tourings sevišķi ne ar ko īpaši neatšķiras, ir dzirdēts, ka nojātākiem vai sistiem eksemplāriem grab aizmugurējās durvis. Ar aizmugurējiem amīšiem jābrauc, kamēr viņi normāli, pēc tam visticamāk jāliek parastie.Manam (no Riddlera iepirktajam) arī viens amīts iet uz galu.
Par motoru - protams skaties pats - cik plāno nobraukt un viss pārējais. Bet ja domā par lielāku ģimenes auto, tad tomāts un V8 ir skats pareizā virzienā!
Offline
Redline
21. Oct 2007, 15:34 #22

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Touringu pērku ar domu vairāk braukt ārpus pilsētas un pat ārpus Latvijas, tā teiksim līdz Vācijai un lai arī ģimenei ir komforts un protams man.
Pagaidām izvēle sāk izkristalizēties uz 1993/95 gadu, benzīnu, 2,5i vismaz, automātu (to gan jutīšu kad pabraukšu ar manuāli/tomātu), kondicionieri (ideāli klimu), ABS, kāds Airbags noderētu un drošvien, ka ādas salūnu, jo kinderi audumu piešmucēs un ādu šķiet vieglāk kopt.

ss.lv šitais reāli zacepīja tik pagaidām nav tikdaudz eināru...

Vispār izvēle virs 2,5 nav diezko liela...
Offline
Redline
21. Oct 2007, 15:36 #23

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Varbūt kāds zinātājs varētu pateikt ko nozīmē šīs 2 lietas?
komfort kontrolj , korobka c adaptivnim rezimom
Offline
Digital
21. Oct 2007, 16:08 #24

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību


2007-10-21 15:36, Redline rakstīja:
Varbūt kāds zinātājs varētu pateikt ko nozīmē šīs 2 lietas?
komfort kontrolj , korobka c adaptivnim rezimom


tas komfotr hvz ganjau ka nekas cits kaa kautkada klima...aaa nee ierubiiju tas ira kruizs domac..kas tomatam ir zelta manta

a automac tas ira ar 3rezimiem, parsledzamiem blakus klokjim.... ziema , eko , manuals



Patiesību ražo politika...[ This message was edited by: Digital on 2007-10-21 16:09 ]
Offline
Redline
21. Oct 2007, 21:04 #25

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Par motoriem runājot... 530i un 540i ir V8 tjipa M60, ja? Nav baigi sāļā apkope?
Offline
Agritis
21. Oct 2007, 21:17 #26

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Nu jau kādu mēnesi kā iepirkām bračkam touringu, 93 gada 2,5i ar vanosu. Ceļ vienkārši , pēc aprīkojuma papliks (nav nekādu lūku, mazais kompis un logi aizmugurē uz airīšiem, toties ir strādājošs kondicionrieris), ir regulējamie amīši aimugurē, kas regulējas automātiski, atkarībā no bagāžnieka satura. Kā jau te minēja, tad ir problēmas ar aizmugurējā vāka pravodku, un ir nedaudz rūsējuši durvju apakšējie stūrīši. Šī gada sākumā ievilkts LV, hadene ideāla, bija pāris nenozīmīgi sīkumi (kārbas spilveni)
Offline
Edzja
21. Oct 2007, 21:28 #27

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2007-10-21 21:04, Redline rakstīja:
Par motoriem runājot... 530i un 540i ir V8 tjipa M60, ja? Nav baigi sāļā apkope?

Kaadaa zinjaa saalja apkope?

Man ir M60B30
Nu eljas vinjam vajag 7,5L mainot
eljas filtrs ar nekas mega daargs nav

Shitiem ir slimiiba, tjip tie motora rulji siksnaam beidzas peec 200K. Tas apmeeram uz 200ls.

Ja nokauj motoru, tad labaak nopirkt citu motoru, ielikt ieskhaa un mashiinu paardot
Offline
Edzja
21. Oct 2007, 21:29 #28

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2007-10-21 21:17, Agritis rakstīja:
Nu jau kādu mēnesi kā iepirkām bračkam touringu, 93 gada 2,5i ar vanosu. Ceļ vienkārši , pēc aprīkojuma papliks (nav nekādu lūku, mazais kompis un logi aizmugurē uz airīšiem, toties ir strādājošs kondicionrieris), ir regulējamie amīši aimugurē, kas regulējas automātiski, atkarībā no bagāžnieka satura. Kā jau te minēja, tad ir problēmas ar aizmugurējā vāka pravodku, un ir nedaudz rūsējuši durvju apakšējie stūrīši. Šī gada sākumā ievilkts LV, hadene ideāla, bija pāris nenozīmīgi sīkumi (kārbas spilveni)

par amiishiem nepriecaajies, tas ir tikai miinuss
Offline
Redline
21. Oct 2007, 21:31 #29

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Ar vanosu? Kas ir vanos?
Offline
Mberg
21. Oct 2007, 21:51 #30

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30


2007-10-21 15:34, Redline rakstīja:
Touringu pērku ar domu vairāk braukt ārpus pilsētas un pat ārpus Latvijas, tā teiksim līdz Vācijai un lai arī ģimenei ir komforts un protams man.
Pagaidām izvēle sāk izkristalizēties uz 1993/95 gadu, benzīnu, 2,5i vismaz, automātu (to gan jutīšu kad pabraukšu ar manuāli/tomātu), kondicionieri (ideāli klimu), ABS, kāds Airbags noderētu un drošvien, ka ādas salūnu, jo kinderi audumu piešmucēs un ādu šķiet vieglāk kopt.

ss.lv šitais reāli zacepīja tik pagaidām nav tikdaudz eināru...

Vispār izvēle virs 2,5 nav diezko liela...


Ņem ciet..V8 tourings iekš LV ir ļoti reti uz pārdošanu...aizbrauc un apskaties, ja laps, sameklē pesso un ņem, citādi jāvelk no GER..

Kopumā zajebca autiņš fāterīts ar 520i jau 2 gadus braukā, vienīgā problēma, ka pakaļējās durvis ar atslēgu nu jau jāslēdz vaļā..

[ This message was edited by: DjMberg on 2007-10-21 22:10 ]
Offline
plakanais
21. Oct 2007, 22:07 #31

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-10-21 21:28, Edzja rakstīja:

2007-10-21 21:04, Redline rakstīja:
Par motoriem runājot... 530i un 540i ir V8 tjipa M60, ja? Nav baigi sāļā apkope?

Kaadaa zinjaa saalja apkope?

Man ir M60B30
Nu eljas vinjam vajag 7,5L mainot
eljas filtrs ar nekas mega daargs nav

Shitiem ir slimiiba, tjip tie motora rulji siksnaam beidzas peec 200K. Tas apmeeram uz 200ls.

Ja nokauj motoru, tad labaak nopirkt citu motoru, ielikt ieskhaa un mashiinu paardot


M60 motoram siksna...

Kjeede tur staav un gjeneratora/kondishkas/stuures pastiprinaataaja siksnai, neviens rullis 2 setus nemaksaa
Offline
Edzja
21. Oct 2007, 22:11 #32

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2007-10-21 22:07, Bute rakstīja:
M60 motoram siksna...
Kjeede tur staav un gjeneratora/kondishkas/stuures pastiprinaataaja siksnai, neviens rullis 2 setus nemaksaa

Ai, blje nepiepisies pie vaardiem, labi zinu ka motoram ir kjeede. Es runaaju par tiem gjen., utt ruljiem. Par tiem ruljljiem man taa staastiija Zzips. CIk nu es no vinja sparatu

[ This message was edited by: Edzja on 2007-10-21 22:12 ]
Offline
plakanais
21. Oct 2007, 22:20 #33

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-10-21 22:11, Edzja rakstīja:

2007-10-21 22:07, Bute rakstīja:
M60 motoram siksna...
Kjeede tur staav un gjeneratora/kondishkas/stuures pastiprinaataaja siksnai, neviens rullis 2 setus nemaksaa

Ai, blje nepiepisies pie vaardiem, labi zinu ka motoram ir kjeede. Es runaaju par tiem gjen., utt ruljiem. Par tiem ruljljiem man taa staastiija Zzips. CIk nu es no vinja sparatu



<font size=1>[ This message was edited by: Edzja on 2007-10-21 22:12 ]</font>


Nebieedee cilveekus, ja nezini, neviens spriegotaajrullis nemaksaa 200 latus
Offline
Edzja
21. Oct 2007, 22:23 #34

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

NU tad man ir sadirsushi
Offline
Redline
21. Oct 2007, 22:37 #35

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.


2007-10-21 22:20, Bute rakstīja:

2007-10-21 22:11, Edzja rakstīja:

2007-10-21 22:07, Bute rakstīja:
M60 motoram siksna...
Kjeede tur staav un gjeneratora/kondishkas/stuures pastiprinaataaja siksnai, neviens rullis 2 setus nemaksaa

Ai, blje nepiepisies pie vaardiem, labi zinu ka motoram ir kjeede. Es runaaju par tiem gjen., utt ruljiem. Par tiem ruljljiem man taa staastiija Zzips. CIk nu es no vinja sparatu



<font size=1>[ This message was edited by: Edzja on 2007-10-21 22:12 ]</font>


Nebieedee cilveekus, ja nezini, neviens spriegotaajrullis nemaksaa 200 latus


Nekad jau nevar zināt... Moš kādam Maybach maksā...
Offline
plakanais
21. Oct 2007, 22:41 #36

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Te runa ir par e34, nevis Maybach

Un, ja nemaldos, tad Maybach’am tas pats mersha motors vien staav
Offline
Redline
21. Oct 2007, 23:13 #37

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Kautko vēl lasiju netā par kautkādām Nikasil tjipa čaulām agrākajos M60 dzinējos, kuras pie sūdīgāka benžas ātrāk nolietojas, zūd kompresija un atri var novest dzinēju līdz dārgam remontam. Vēlākiem M60 dzinējiem ir Alusil čaulas Kas tie vēl par brīnumiem un kā atšķirt dzinējus?
Offline
plakanais
21. Oct 2007, 23:14 #38

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-10-21 23:13, Redline rakstīja:
Kautko vēl lasiju netā par kautkādām Nikasil tjipa čaulām agrākajos M60 dzinējos, kuras pie sūdīgāka benžas ātrāk nolietojas, zūd kompresija un atri var novest dzinēju līdz dārgam remontam. Vēlākiem M60 dzinējiem ir Alusil čaulas Kas tie vēl par brīnumiem un kā atšķirt dzinējus?


nelej seeru saturoshu benziinu un neuus nekaadu probleemu
Offline
Redline
21. Oct 2007, 23:14 #39

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

un joprojām aktuāls jautājums, kas ir vanos? Sadales vārpstas vai kautkas ar vārstiem saistīts?
Offline
plakanais
21. Oct 2007, 23:17 #40

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-10-21 23:14, Redline rakstīja:
un joprojām aktuāls jautājums, kas ir vanos? Sadales vārpstas vai kautkas ar vārstiem saistīts?


hidrauliski mainaamas sadales faazes. E34 naaca tikai single vanos, iepluudei, veelaakiem, e39< jau ir double vanos, gan iepludes, gan izpluudes vaarpsti
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo