Autors | Ziņojums |
poisons | |
Kopš: 21. Mar 2016
Ziņojumi: 98
Braucu ar:
|
27 Jun 2016, 15:33:01 @vernersb rakstīja:
25tajaa no jaanjiem majaas braucu, vajadzeeja apstaaties un uzkarsa suka! Kad uzsaaka braukt, tad atkal viss ok! Nu kaa jau es teicu, man paarbaudiija to elektrisko ventu, tas man nestraadaajot
ar to nejoko. pārkarsīs un ieberziens būs baigais. bet nu izskatās jau ka pārkarsa. tagad dzīs antifrīzu pa mēnesi litru. Nopērc ventiku, tik apskaties pēc kataloga cik kontaktu tev vajag. 2, 3, 4. neklūdies. |
Offline | |
|
Lew | |
Kopš: 01. Aug 2011
Ziņojumi: 412
Braucu ar: 1.1bar
| Parking sensorus kur labāk pirkt un kādus?
Ir PDC poga salona[ Šo ziņu laboja Lew, 28 Jun 2016, 15:17:33 ] |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
28 Jun 2016, 10:31:40 @poisons rakstīja:
27 Jun 2016, 15:33:01 @vernersb rakstīja:
25tajaa no jaanjiem majaas braucu, vajadzeeja apstaaties un uzkarsa suka! Kad uzsaaka braukt, tad atkal viss ok! Nu kaa jau es teicu, man paarbaudiija to elektrisko ventu, tas man nestraadaajot
ar to nejoko. pārkarsīs un ieberziens būs baigais. bet nu izskatās jau ka pārkarsa. tagad dzīs antifrīzu pa mēnesi litru. Nopērc ventiku, tik apskaties pēc kataloga cik kontaktu tev vajag. 2, 3, 4. neklūdies.
Vēlreiz atkārtoju, ka elektroventilatoram nav nekāda sakara ar pārkaršanu. Skaties mufti un iztīri radiatoru. |
Offline | |
|
RenegadeX | |
Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
28 Jun 2016, 16:20:09 @Peecis rakstīja:
28 Jun 2016, 10:31:40 @poisons rakstīja:
27 Jun 2016, 15:33:01 @vernersb rakstīja:
25tajaa no jaanjiem majaas braucu, vajadzeeja apstaaties un uzkarsa suka! Kad uzsaaka braukt, tad atkal viss ok! Nu kaa jau es teicu, man paarbaudiija to elektrisko ventu, tas man nestraadaajot
ar to nejoko. pārkarsīs un ieberziens būs baigais. bet nu izskatās jau ka pārkarsa. tagad dzīs antifrīzu pa mēnesi litru. Nopērc ventiku, tik apskaties pēc kataloga cik kontaktu tev vajag. 2, 3, 4. neklūdies.
Vēlreiz atkārtoju, ka elektroventilatoram nav nekāda sakara ar pārkaršanu. Skaties mufti un iztīri radiatoru.
vel jau arī sūkni un termostatus vērts pārbaudīt.bet elektriskais ventilators man liekas tikai ūber gadījumos nepieciešams |
Offline | |
|
Czars | |
Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Tas elektriskais ventilators ir kondishkai. Runajot ka vinsh piesledzoties, bet hvz vai ta notiek. |
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| Ir jau servisam paziņots, tuvaakajaa laikaa mainiishu! Servisnieks gan teica, ka ir saistiits ar paarkarshanu! Bet pateikshu pie reizes lai arii radiatoru izpuush! Kgan baigi aizdirstais neizskataas.
A par tiem ventilaatoroem! Nav mosh taa, ka taa mufta sleedzaas tad klaat, kad auto ir kustiibaa un kad staav, tad vinja neko nedara, bet tad piesleedzas tas elektriskais?[ Šo ziņu laboja vernersb, 28 Jun 2016, 16:34:15 ] |
Offline | |
|
Mikus188 | |
Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| Ne tikai kondiškai , slēdzas viņš iekšā apmēram pie 98 grādiem (cik pēc IMPAS skatījos), palīdz dzesēt sistēmu nšit. |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Ja asfalta temperatura ir 50+ gradi tad nebrinies ka tev karst. Man kondiskas venkis gandriz nonstop virs 25 gradiem laiz. |
Offline | |
|
|
aleks-cer | |
Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
|
28 Jun 2016, 16:32:52 @vernersb rakstīja:
Ir jau servisam paziņots, tuvaakajaa laikaa mainiishu! Servisnieks gan teica, ka ir saistiits ar paarkarshanu! Bet pateikshu pie reizes lai arii radiatoru izpuush! Kgan baigi aizdirstais neizskataas.
A par tiem ventilaatoroem! Nav mosh taa, ka taa mufta sleedzaas tad klaat, kad auto ir kustiibaa un kad staav, tad vinja neko nedara, bet tad piesleedzas tas elektriskais?
ka jau rakstija ieprikš ventilators slēdzas pie apm. pie 99 gradiem un palidz adzeset, domats kad stavi korki utt, bet uzsledzot ac pogu ventilatoram jagriežas uzreiz pec paris sec.
nesekoju iepriekš ko ieteica ,bet parbaudi termomuftu, iedarbini auto un ar cimdu piespied ventilatoru kas uz termomuftas, viegli apstadinat, kad auto sakarsis apstadinat vairak nesanaks. ja varesi vinai pi*dec [ Šo ziņu laboja aleks-cer, 28 Jun 2016, 17:05:54 ] |
Offline | |
|
RenegadeX | |
Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
28 Jun 2016, 16:32:52 @vernersb rakstīja:
Ir jau servisam paziņots, tuvaakajaa laikaa mainiishu! Servisnieks gan teica, ka ir saistiits ar paarkarshanu! Bet pateikshu pie reizes lai arii radiatoru izpuush! Kgan baigi aizdirstais neizskataas.
A par tiem ventilaatoroem! Nav mosh taa, ka taa mufta sleedzaas tad klaat, kad auto ir kustiibaa un kad staav, tad vinja neko nedara, bet tad piesleedzas tas elektriskais?
termomuftas ventilators visu laiku griežas. termomufta palīdz tikai neaplauzt ventilatoa spārnus strauji uzgāzējot un atmetoties. Tajā brīdī viņa "izslīd", bet vispār viņai diezgan stingrai jābūt. |
Offline | |
|
Lew | |
Kopš: 01. Aug 2011
Ziņojumi: 412
Braucu ar: 1.1bar
|
28 Jun 2016, 16:57:56 @dzuris rakstīja:
Ja asfalta temperatura ir 50+ gradi tad nebrinies ka tev karst. Man kondiskas venkis gandriz nonstop virs 25 gradiem laiz.
A man viņš arī nestrādā vispār, sēžu korķi 30min āra +35 kondiška pūš aukstu un nekas nekarts? Kaut kondiškas ventilātors nestrādā? Tik ir tā ja ilgi stāv tad kondiška nepūš tik aukstu gaisu, ielieku N bik uzgāzēju lai mufta iegriežas un atkal pūš aukstu. Tas elektro ir tikai kondiškai. Tur tad tev arī nav kaut kas kartībā ar dzesi. |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Kas tev pa dzineju? Te iet runa par dizeliem |
Offline | |
|
aleks-cer | |
Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
|
28 Jun 2016, 17:44:23 @Lew rakstīja:
28 Jun 2016, 16:57:56 @dzuris rakstīja:
Ja asfalta temperatura ir 50+ gradi tad nebrinies ka tev karst. Man kondiskas venkis gandriz nonstop virs 25 gradiem laiz.
A man viņš arī nestrādā vispār, sēžu korķi 30min āra +35 kondiška pūš aukstu un nekas nekarts? Kaut kondiškas ventilātors nestrādā? Tik ir tā ja ilgi stāv tad kondiška nepūš tik aukstu gaisu, ielieku N bik uzgāzēju lai mufta iegriežas un atkal pūš aukstu. Tas elektro ir tikai kondiškai. Tur tad tev arī nav kaut kas kartībā ar dzesi.
neticu ka vari stāvēt korķi 30min ar ieslēgtu ac un bez ac ventilatora, apskaties 7 testu kāda temperatūra gan jau pāri 100, tā bultiņa nav diezko precīza ja kas un jā runa par m57[ Šo ziņu laboja aleks-cer, 28 Jun 2016, 17:57:55 ] |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Reali jau pohuj par tilpumiem un veidiem. Skarbaks jautajums ir cik no ipasniekiem var skali pateikt ka ir mainits udenssuknis,termostati, rulli un siksna? |
Offline | |
|
Mikus188 | |
Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| Pirms gada viss samainīts, om mufte gan bija padārga . |
Offline | |
|
Tick | |
Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
| Pirms kādiem 2-3mēn nomainiju ūdenssūkni,termostatus
Siksnas mainītas pagājušās vasaras beigās un mufte ziemā.
Tagad jānomaina radiators un kondiškas ventilators... principā tad arī viss būs nomainīts [ Šo ziņu laboja Tick, 28 Jun 2016, 18:04:08 ] |
Offline | |
|
|
aleks-cer | |
Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
| Nja tāpat sanāca nopiku e39 tajā pašā mēnesi ac ventilators, vēlāk profilakses pēc iztīrīju radiatoru, nomainīju antifreezu abus termostatus lielais salauzts bija vislaik atvērts, bačoka korķi kamēr nav problēmu uz udenssukni pat neskatos [ Šo ziņu laboja aleks-cer, 28 Jun 2016, 18:11:01 ] |
Offline | |
|
poisons | |
Kopš: 21. Mar 2016
Ziņojumi: 98
Braucu ar:
|
28 Jun 2016, 16:25:26 @Czars rakstīja:
Tas elektriskais ventilators ir kondishkai. Runajot ka vinsh piesledzoties, bet hvz vai ta notiek.
nepareizi. ja ieslēdz kondišku viņs ieslēdzas OBLIGĀTI pēc max 10 sek. Tālāk viņš ieslēdzas pie noteiktiem grādiem dzesēšanas sistēmā. Treškārt viņam ir dažādi griešanās ātrumi un daudzi domā ka viņš neieslēdzas bet tomēr strādā. tapēc ir 2,3,4 kontaktu !!! lielmotoru un mazmotoru atškiras.[ Šo ziņu laboja poisons, 28 Jun 2016, 18:11:14 ] |
Offline | |
|
Aigis | |
Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
| Kurš mums te visu zināja? jautājums par aizsargpannām motoram, skaidri zināms ka lēto sūdu nē, saplīsīs pie pirmajiem mīnusiem. Ir pieejams vietējais ražojums, sludina ka izturīgas vai labāk lietotu oem, bet vai normālu var dabūt? Un kādā ciparā iet? Mož kādam jaucējam ir aizķērusies? |
Offline | |
|
poisons | |
Kopš: 21. Mar 2016
Ziņojumi: 98
Braucu ar:
|
28 Jun 2016, 18:28:35 @Aigis rakstīja:
Kurš mums te visu zināja? jautājums par aizsargpannām motoram, skaidri zināms ka lēto sūdu nē, saplīsīs pie pirmajiem mīnusiem. Ir pieejams vietējais ražojums, sludina ka izturīgas vai labāk lietotu oem, bet vai normālu var dabūt? Un kādā ciparā iet? Mož kādam jaucējam ir aizķērusies?
Sarkandaugavā ir uzņēmums RLM kas liek kompozītmateriāla pannas. Super iztuirīgas. man iet jau 8 gadus.[ Šo ziņu laboja poisons, 28 Jun 2016, 18:54:48 ] |
Offline | |
|