Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
aagriss
03. Feb 2022, 10:29 #19861

Kopš: 04. Nov 2021

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki!

Ir tāda problēma - gāzes iekārta mēģina pie iestatītajiem 35-37C grādiem ieslēgties, bet nesanāk un tā izslēdzas pavisam. Ieslēgt to var pie ~75C un tad viss darbojas. Ātrāk par ~75C grādiem to nevar ieslēgt, tā uz dažām sekundēm ieslēdzas un pēc tam izslēdzas. Tā citu sūdzību nav ne raustās, ne kāda cita vaina. Iekārtas vecums 10 gadi - sprauslas HANA (nobraukts ap 160 000km), dators LpgTech, reduktors - Shark.
Pirms ~2 gaiem mainīja spriediena sensoru, jo raustijās ik pa laikam.
Problēma sākās ziemā.



[ Šo ziņu laboja aagriss, 03 Feb 2022, 10:35:47 ]

Offline
kexxx
03. Feb 2022, 10:32 #19862

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12305

Braucu ar:

Aizdirstas sprauslas

Edit: bet bez diagnostikas tā ir tikai zīlēšana, varbūt arī kkāda cita vaina

[ Šo ziņu laboja kexxx, 03 Feb 2022, 10:33:57 ]

Offline
vitaalijs2
03. Feb 2022, 10:34 #19863

Kopš: 02. Feb 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Kādam izmēram jābūt m52b20tu? Beigsies sniegotā sezona varētu ielīst arī tur...

Bet runājot par spiedienu - uzstādītais sakrīt ar nomērīto - 1,2. Vai mainot spiedienu var atstāt esošās dīzes? Un ko īsti šis koeficients (nepareizais) nodara dzinējam, ja itkā viss pārējais +/- ok?

Offline
vitaalijs2
03. Feb 2022, 10:39 #19864

Kopš: 02. Feb 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


03 Feb 2022, 10:32:57 @kexxx rakstīja:
Aizdirstas sprauslas

Edit: bet bez diagnostikas tā ir tikai zīlēšana, varbūt arī kkāda cita vaina


Sprauslas tīras. Sprauslu diagnostiku taisu tādā veidā - atslēdzu priekšsildīšanu un aukstajā laikā darbinot pāreja uz gāzi ir gluda. un arī esmu visas sprauslas pārslēdzas uzreiz nevis pa vienai. kā arī sibūvētā diagnostika programmā nekādu raustīšanos (pārslēdzot pa sprauslai) nav. Tā ka par pašu sprauslu tīrību esmu drošs. Vai tās jātestē kā savādāk?

Un kā jau minēju - mans mērķis nav kaut ko sataisīt, bet daudz maz saprast gāzes darbību, tobiš esmu izcīnijies līdz momentam ko īsti nesaprotu, tāpēc šeit mēģinu noskaidrot par tā koeficienta būtību...

Bet šis laikam nebija domāts man.

[ Šo ziņu laboja vitaalijs2, 03 Feb 2022, 10:47:54 ]

Offline
kexxx
03. Feb 2022, 10:48 #19865

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12305

Braucu ar:


03 Feb 2022, 10:39:41 @vitaalijs2 rakstīja:

03 Feb 2022, 10:32:57 @kexxx rakstīja:
Aizdirstas sprauslas

Edit: bet bez diagnostikas tā ir tikai zīlēšana, varbūt arī kkāda cita vaina


Sprauslas tīras. Sprauslu diagnostiku taisu tādā veidā - atslēdzu priekšsildīšanu un aukstajā laikā darbinot pāreja uz gāzi ir gluda. un arī esmu visas sprauslas pārslēdzas uzreiz nevis pa vienai. kā arī sibūvētā diagnostika programmā nekādu raustīšanos (pārslēdzot pa sprauslai) nav. Tā ka par pašu sprauslu tīrību esmu drošs. Vai tās jātestē kā savādāk?

Un kā jau minēju - mans mērķis nav kaut ko sataisīt, bet daudz maz saprast gāzes darbību, tobiš esmu izcīnijies līdz momentam ko īsti nesaprotu, tāpēc šeit mēģinu noskaidrot par tā koeficienta būtību...

Bet šis laikam nebija domāts man.


Mans posts bija atbilde citam lietotājam
Offline
vitaalijs2
03. Feb 2022, 13:30 #19866

Kopš: 02. Feb 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Par diametriem atradu info - man jābūt 2,1 mm, bet uz nākošo pakāpi virs 150hp atšķirība ir tikai par 0,3 mm. pagaidām nevaru izdomāt kā lai to nomēra?
Offline
Mixzzz
03. Feb 2022, 13:39 #19867

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


03 Feb 2022, 13:30:25 @vitaalijs2 rakstīja:
Par diametriem atradu info - man jābūt 2,1 mm, bet uz nākošo pakāpi virs 150hp atšķirība ir tikai par 0,3 mm. pagaidām nevaru izdomāt kā lai to nomēra?
Nopērc depo urbjus 2mm-3mm ar 0.1mm soli un tad skaties kurš lien cauri, tā arī noteiksi + varēsi pēc tam izurbt vajadzīgo diametru.
Offline
kexxx
03. Feb 2022, 13:41 #19868

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12305

Braucu ar:


03 Feb 2022, 13:30:25 @vitaalijs2 rakstīja:
Par diametriem atradu info - man jābūt 2,1 mm, bet uz nākošo pakāpi virs 150hp atšķirība ir tikai par 0,3 mm. pagaidām nevaru izdomāt kā lai to nomēra?


Iemet screenus kādā bezmaksas serverī un iekopē te saiti...
Kāda vsp iekārta?
Īsti nevar saprast, kas tas par koef
Offline
vitaalijs2
03. Feb 2022, 14:02 #19869

Kopš: 02. Feb 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Forums saka, ka pārāk zaļš useris un postēt linkus aizliegts. Iekārta kme nevo.
Bet paldies katrā ziņā par norādēm, liekas ka pareizajā virzienā. Izskatās tiešām, ka man ir nepareizi caurumi izurbti. Atradu info, ka pazīme ir tāda, ka gāzes sprauslu laiki tukšgaitā mazāki par +/-3 ms norāda un pārāk lielu caurumu. man kā reiz uz robežas ar to.

Un koeficients tas kas degvielas kartes modelī (modeļa sadaļā, kur var mainīt iesmidzināšanas laikus atkarībā no slodzes - tukšgaita, akselerācija, atmetiens...)

[ Šo ziņu laboja vitaalijs2, 03 Feb 2022, 14:07:49 ]

Offline
kexxx
03. Feb 2022, 14:04 #19870

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12305

Braucu ar:

Iemet kādi ir benzīna iešprices laiki tukšgaitā uz beņas un gāzes
Un kādi gāzes sprauslu atvēruma laiki
Offline
vitaalijs2
03. Feb 2022, 14:09 #19871

Kopš: 02. Feb 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


03 Feb 2022, 14:04:30 @kexxx rakstīja:
Iemet kādi ir benzīna iešprices laiki tukšgaitā uz beņas un gāzes
Un kādi gāzes sprauslu atvēruma laiki



tukšgaitā bendz. 2.2 ms, bet gāze vienai bankai 2,9 otrai 3ms

jāpalabo --> + vēl uz bendz un uz gāzes bendz. sprauslu laiki ir vienādi 2,2 ms (kas bija viens mo maniem regulēšanas stūrakmeņiem jeb kam jāmēģina tuvoties)

[ Šo ziņu laboja vitaalijs2, 03 Feb 2022, 14:13:00 ]

Offline
kexxx
03. Feb 2022, 14:26 #19872

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12305

Braucu ar:

Ja kartes sakrīt un nav nekādu problēmu, es atstātu kā ir
Ja mainīsi spiedienu/dīžu diametru, tad visu jākalibrē un jāregulē no jauna
Offline
vitaalijs2
03. Feb 2022, 15:14 #19873

Kopš: 02. Feb 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Pagaidām jau neko nedarīšu, jāpagaida, kad slidināties ar 2litrīgo paliks par grūtu, tad gan pamainīšu dīzes, tāda iemesla dēļ jau ķīnietim liku kabelīti uzlodēt un atsūtīt - paspēlēties ar to ko nezināmu. Bet izrādījās 2 trakas lietas - ja nu kāds arī grib pats pamocīt savu iekārtu - gāzes padarīšanas iestatīšana ir baigi elementāra lieta uzliec autokalibrāciju, pabrauc uz bendžu pabrauc uz gāzi pabīdi punktiņus uz leju vai augšu degvielas kartē pieskaņojoties long un šort trimiem lai tie kopāņemti ir +/- 10, lai bendz sprauslu laiki ir vienādi uz bendz un gāzi un lai neraustās motors pie pārslēgšanās - un gatavs. Pārējās ir nianses kā manā gadījumā...
Un 2. lieta, ka pat slaveni gāzes kantori taisa ne visai, lai gan varēja tik pat labi uztaisīt kārtīgi. Nav jau protams vēl pierādīts, bet viss norāda uz nepareiziem caurumiem. Var gadīties - vienkārši sajauca, bet regulējot jau redzēja, ka iestatījumi nav pēc "kanoniem". Un ar individuālo pieeju katram klientam utt atdeva auto kā super tip top...
Offline
JDS
03. Feb 2022, 15:34 #19874

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Kuri ir slaveni gaazes kantori
Offline
kexxx
03. Feb 2022, 15:35 #19875

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12305

Braucu ar:

Labrīt
Gāzinieki bieži vien tik autokalibrāciju uztaisa un viss, kur nu vēl kko tur regulēt, ja iedegas check engine, tad vēl pasaka, ka vnk auto kompis tāds jūtīgs un neko tur darīt nevar
Offline
vitaalijs2
03. Feb 2022, 16:13 #19876

Kopš: 02. Feb 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


03 Feb 2022, 15:34:01 @JDS rakstīja:
Kuri ir slaveni gaazes kantori


"Slavens" domāts bija pozicionējas kā tāds kantoris, kas ir aprīkojis miljards gāzes automobīļus un tāpēc ir ļoti pieredzējis - attiecīgi vienīgā pareizā izvēle, bet kā rādās cilvēks, kas 3 dienas kā dabūjis kabeli atrod jau kļūdas paveiktajā darbā (ar interneta diagnostikas palīdzību gan). Tāpēc, cik tagad šeit palasīju, biežākā atbilde - aizbrauc no sākuma pie gāzinieka, laikam labāk būtu teikt - atrodi vainu un ja negribi pats smērēties, tad aizbrauc pie gāzinieka, bet uzmani, lai viņš izlabo tieši to ko vajag.

Bet visā visumā tā kā visums ir viens tad nemaz negaužos, prieks pat par kasjaka atklājumu - pieredze tomēr...
Offline
petka17
03. Feb 2022, 20:58 #19877

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Kāds zin kādus kontaktus ļoti lētam gāzes licējam? Sertifikātu nevajag. Derģedons, bet jāsavelk 4 paaudze
Offline
koijotss
03. Feb 2022, 22:03 #19878

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103

Cik nojaušu iet runa par bmw dzinēju .Tukšgaitā nevar būt uz benzīna tik mazs iesmidzes laiks , visticamākais ka dzinējs darbojas avārijas režīmā .

03 Feb 2022, 14:09:41 @vitaalijs2 rakstīja:

03 Feb 2022, 14:04:30 @kexxx rakstīja:
Iemet kādi ir benzīna iešprices laiki tukšgaitā uz beņas un gāzes
Un kādi gāzes sprauslu atvēruma laiki



tukšgaitā bendz. 2.2 ms, bet gāze vienai bankai 2,9 otrai 3ms

jāpalabo --> + vēl uz bendz un uz gāzes bendz. sprauslu laiki ir vienādi 2,2 ms (kas bija viens mo maniem regulēšanas stūrakmeņiem jeb kam jāmēģina tuvoties)


-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
koijotss
03. Feb 2022, 22:04 #19879

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103

Izklausas pēc vārsta ielīpoša uz reduktora .

03 Feb 2022, 10:29:58 @aagriss rakstīja:
Sveiki!

Ir tāda problēma - gāzes iekārta mēģina pie iestatītajiem 35-37C grādiem ieslēgties, bet nesanāk un tā izslēdzas pavisam. Ieslēgt to var pie ~75C un tad viss darbojas. Ātrāk par ~75C grādiem to nevar ieslēgt, tā uz dažām sekundēm ieslēdzas un pēc tam izslēdzas. Tā citu sūdzību nav ne raustās, ne kāda cita vaina. Iekārtas vecums 10 gadi - sprauslas HANA (nobraukts ap 160 000km), dators LpgTech, reduktors - Shark.
Pirms ~2 gaiem mainīja spriediena sensoru, jo raustijās ik pa laikam.
Problēma sākās ziemā.






-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
vitaalijs2
04. Feb 2022, 11:23 #19880

Kopš: 02. Feb 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:




03 Feb 2022, 22:03:12 @koijotss rakstīja:
Cik nojaušu iet runa par bmw dzinēju .Tukšgaitā nevar būt uz benzīna tik mazs iesmidzes laiks , visticamākais ka dzinējs darbojas avārijas režīmā .

03 Feb 2022, 14:09:41 @vitaalijs2 rakstīja:

03 Feb 2022, 14:04:30 @kexxx rakstīja:
Iemet kādi ir benzīna iešprices laiki tukšgaitā uz beņas un gāzes
Un kādi gāzes sprauslu atvēruma laiki



tukšgaitā bendz. 2.2 ms, bet gāze vienai bankai 2,9 otrai 3ms

jāpalabo --> + vēl uz bendz un uz gāzes bendz. sprauslu laiki ir vienādi 2,2 ms (kas bija viens mo maniem regulēšanas stūrakmeņiem jeb kam jāmēģina tuvoties)






03 Feb 2022, 15:35:26 @kexxx rakstīja:
Labrīt
Gāzinieki bieži vien tik autokalibrāciju uztaisa un viss, kur nu vēl kko tur regulēt, ja iedegas check engine, tad vēl pasaka, ka vnk auto kompis tāds jūtīgs un neko tur darīt nevar



:

Bet ja nopietni par lietu, tad ecu ir colosed loop. dzinējs m52b20tu. Jāparokas būt tad arī šajā virzienā. + vēl pieminēšu uz bendzīnu motors darbojas tik nevainojami, ka laiku pa laikam sanāk uzsist pa starteri darbojošam dzinējam apstājoties kkur tipa liekas, ka noslāpis (vibrāciju vispār nav un ļoti kluss) uz gāzi tomēr var just ka dzinējs darbojas. Un jauda arī jau no apakšām eksistē - gandrīz kā dīzelim (tas ir iespējams dēļ tā ka vanosi restarēti). Pašam jau liekas, ka nevajag cepties par to visu - ja jau darbojas ok, bet no otras puses vismaz ir ar ko nodarboties, kopš sāku nedraudzēties ar uguns ūdeni tā sākušas visādas intereses parādīties un gribās kko darīt visu laiku.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo