Autors | Ziņojums |
aagriss | |
Kopš: 04. Nov 2021
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveiki!
Ir tāda problēma - gāzes iekārta mēģina pie iestatītajiem 35-37C grādiem ieslēgties, bet nesanāk un tā izslēdzas pavisam. Ieslēgt to var pie ~75C un tad viss darbojas. Ātrāk par ~75C grādiem to nevar ieslēgt, tā uz dažām sekundēm ieslēdzas un pēc tam izslēdzas. Tā citu sūdzību nav ne raustās, ne kāda cita vaina. Iekārtas vecums 10 gadi - sprauslas HANA (nobraukts ap 160 000km), dators LpgTech, reduktors - Shark.
Pirms ~2 gaiem mainīja spriediena sensoru, jo raustijās ik pa laikam.
Problēma sākās ziemā.
[ Šo ziņu laboja aagriss, 03 Feb 2022, 10:35:47 ] |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12305
Braucu ar:
| Aizdirstas sprauslas
Edit: bet bez diagnostikas tā ir tikai zīlēšana, varbūt arī kkāda cita vaina[ Šo ziņu laboja kexxx, 03 Feb 2022, 10:33:57 ] |
Offline | |
|
vitaalijs2 | |
Kopš: 02. Feb 2022
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| Kādam izmēram jābūt m52b20tu? Beigsies sniegotā sezona varētu ielīst arī tur...
Bet runājot par spiedienu - uzstādītais sakrīt ar nomērīto - 1,2. Vai mainot spiedienu var atstāt esošās dīzes? Un ko īsti šis koeficients (nepareizais) nodara dzinējam, ja itkā viss pārējais +/- ok?
|
Offline | |
|
vitaalijs2 | |
Kopš: 02. Feb 2022
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
|
03 Feb 2022, 10:32:57 @kexxx rakstīja:
Aizdirstas sprauslas
Edit: bet bez diagnostikas tā ir tikai zīlēšana, varbūt arī kkāda cita vaina
Sprauslas tīras. Sprauslu diagnostiku taisu tādā veidā - atslēdzu priekšsildīšanu un aukstajā laikā darbinot pāreja uz gāzi ir gluda. un arī esmu visas sprauslas pārslēdzas uzreiz nevis pa vienai. kā arī sibūvētā diagnostika programmā nekādu raustīšanos (pārslēdzot pa sprauslai) nav. Tā ka par pašu sprauslu tīrību esmu drošs. Vai tās jātestē kā savādāk?
Un kā jau minēju - mans mērķis nav kaut ko sataisīt, bet daudz maz saprast gāzes darbību, tobiš esmu izcīnijies līdz momentam ko īsti nesaprotu, tāpēc šeit mēģinu noskaidrot par tā koeficienta būtību...
Bet šis laikam nebija domāts man.[ Šo ziņu laboja vitaalijs2, 03 Feb 2022, 10:47:54 ] |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12305
Braucu ar:
|
03 Feb 2022, 10:39:41 @vitaalijs2 rakstīja:
03 Feb 2022, 10:32:57 @kexxx rakstīja:
Aizdirstas sprauslas
Edit: bet bez diagnostikas tā ir tikai zīlēšana, varbūt arī kkāda cita vaina
Sprauslas tīras. Sprauslu diagnostiku taisu tādā veidā - atslēdzu priekšsildīšanu un aukstajā laikā darbinot pāreja uz gāzi ir gluda. un arī esmu visas sprauslas pārslēdzas uzreiz nevis pa vienai. kā arī sibūvētā diagnostika programmā nekādu raustīšanos (pārslēdzot pa sprauslai) nav. Tā ka par pašu sprauslu tīrību esmu drošs. Vai tās jātestē kā savādāk?
Un kā jau minēju - mans mērķis nav kaut ko sataisīt, bet daudz maz saprast gāzes darbību, tobiš esmu izcīnijies līdz momentam ko īsti nesaprotu, tāpēc šeit mēģinu noskaidrot par tā koeficienta būtību...
Bet šis laikam nebija domāts man.
Mans posts bija atbilde citam lietotājam |
Offline | |
|
vitaalijs2 | |
Kopš: 02. Feb 2022
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| Par diametriem atradu info - man jābūt 2,1 mm, bet uz nākošo pakāpi virs 150hp atšķirība ir tikai par 0,3 mm. pagaidām nevaru izdomāt kā lai to nomēra? |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
03 Feb 2022, 13:30:25 @vitaalijs2 rakstīja:
Par diametriem atradu info - man jābūt 2,1 mm, bet uz nākošo pakāpi virs 150hp atšķirība ir tikai par 0,3 mm. pagaidām nevaru izdomāt kā lai to nomēra?
Nopērc depo urbjus 2mm-3mm ar 0.1mm soli un tad skaties kurš lien cauri, tā arī noteiksi + varēsi pēc tam izurbt vajadzīgo diametru. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12305
Braucu ar:
|
03 Feb 2022, 13:30:25 @vitaalijs2 rakstīja:
Par diametriem atradu info - man jābūt 2,1 mm, bet uz nākošo pakāpi virs 150hp atšķirība ir tikai par 0,3 mm. pagaidām nevaru izdomāt kā lai to nomēra?
Iemet screenus kādā bezmaksas serverī un iekopē te saiti...
Kāda vsp iekārta?
Īsti nevar saprast, kas tas par koef |
Offline | |
|
|
vitaalijs2 | |
Kopš: 02. Feb 2022
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| Forums saka, ka pārāk zaļš useris un postēt linkus aizliegts. Iekārta kme nevo.
Bet paldies katrā ziņā par norādēm, liekas ka pareizajā virzienā. Izskatās tiešām, ka man ir nepareizi caurumi izurbti. Atradu info, ka pazīme ir tāda, ka gāzes sprauslu laiki tukšgaitā mazāki par +/-3 ms norāda un pārāk lielu caurumu. man kā reiz uz robežas ar to.
Un koeficients tas kas degvielas kartes modelī (modeļa sadaļā, kur var mainīt iesmidzināšanas laikus atkarībā no slodzes - tukšgaita, akselerācija, atmetiens...)[ Šo ziņu laboja vitaalijs2, 03 Feb 2022, 14:07:49 ] |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12305
Braucu ar:
| Iemet kādi ir benzīna iešprices laiki tukšgaitā uz beņas un gāzes
Un kādi gāzes sprauslu atvēruma laiki |
Offline | |
|
vitaalijs2 | |
Kopš: 02. Feb 2022
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
|
03 Feb 2022, 14:04:30 @kexxx rakstīja:
Iemet kādi ir benzīna iešprices laiki tukšgaitā uz beņas un gāzes
Un kādi gāzes sprauslu atvēruma laiki
tukšgaitā bendz. 2.2 ms, bet gāze vienai bankai 2,9 otrai 3ms
jāpalabo --> + vēl uz bendz un uz gāzes bendz. sprauslu laiki ir vienādi 2,2 ms (kas bija viens mo maniem regulēšanas stūrakmeņiem jeb kam jāmēģina tuvoties)[ Šo ziņu laboja vitaalijs2, 03 Feb 2022, 14:13:00 ] |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12305
Braucu ar:
| Ja kartes sakrīt un nav nekādu problēmu, es atstātu kā ir
Ja mainīsi spiedienu/dīžu diametru, tad visu jākalibrē un jāregulē no jauna |
Offline | |
|
vitaalijs2 | |
Kopš: 02. Feb 2022
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| Pagaidām jau neko nedarīšu, jāpagaida, kad slidināties ar 2litrīgo paliks par grūtu, tad gan pamainīšu dīzes, tāda iemesla dēļ jau ķīnietim liku kabelīti uzlodēt un atsūtīt - paspēlēties ar to ko nezināmu. Bet izrādījās 2 trakas lietas - ja nu kāds arī grib pats pamocīt savu iekārtu - gāzes padarīšanas iestatīšana ir baigi elementāra lieta uzliec autokalibrāciju, pabrauc uz bendžu pabrauc uz gāzi pabīdi punktiņus uz leju vai augšu degvielas kartē pieskaņojoties long un šort trimiem lai tie kopāņemti ir +/- 10, lai bendz sprauslu laiki ir vienādi uz bendz un gāzi un lai neraustās motors pie pārslēgšanās - un gatavs. Pārējās ir nianses kā manā gadījumā...
Un 2. lieta, ka pat slaveni gāzes kantori taisa ne visai, lai gan varēja tik pat labi uztaisīt kārtīgi. Nav jau protams vēl pierādīts, bet viss norāda uz nepareiziem caurumiem. Var gadīties - vienkārši sajauca, bet regulējot jau redzēja, ka iestatījumi nav pēc "kanoniem". Un ar individuālo pieeju katram klientam utt atdeva auto kā super tip top... |
Offline | |
|
JDS | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Kuri ir slaveni gaazes kantori |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12305
Braucu ar:
| Labrīt
Gāzinieki bieži vien tik autokalibrāciju uztaisa un viss, kur nu vēl kko tur regulēt, ja iedegas check engine, tad vēl pasaka, ka vnk auto kompis tāds jūtīgs un neko tur darīt nevar |
Offline | |
|
vitaalijs2 | |
Kopš: 02. Feb 2022
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
|
03 Feb 2022, 15:34:01 @JDS rakstīja:
Kuri ir slaveni gaazes kantori
"Slavens" domāts bija pozicionējas kā tāds kantoris, kas ir aprīkojis miljards gāzes automobīļus un tāpēc ir ļoti pieredzējis - attiecīgi vienīgā pareizā izvēle, bet kā rādās cilvēks, kas 3 dienas kā dabūjis kabeli atrod jau kļūdas paveiktajā darbā (ar interneta diagnostikas palīdzību gan). Tāpēc, cik tagad šeit palasīju, biežākā atbilde - aizbrauc no sākuma pie gāzinieka, laikam labāk būtu teikt - atrodi vainu un ja negribi pats smērēties, tad aizbrauc pie gāzinieka, bet uzmani, lai viņš izlabo tieši to ko vajag.
Bet visā visumā tā kā visums ir viens tad nemaz negaužos, prieks pat par kasjaka atklājumu - pieredze tomēr... |
Offline | |
|
|
petka17 | |
Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 519
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
| Kāds zin kādus kontaktus ļoti lētam gāzes licējam? Sertifikātu nevajag. Derģedons, bet jāsavelk 4 paaudze |
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
| Cik nojaušu iet runa par bmw dzinēju .Tukšgaitā nevar būt uz benzīna tik mazs iesmidzes laiks , visticamākais ka dzinējs darbojas avārijas režīmā .
03 Feb 2022, 14:09:41 @vitaalijs2 rakstīja:
03 Feb 2022, 14:04:30 @kexxx rakstīja:
Iemet kādi ir benzīna iešprices laiki tukšgaitā uz beņas un gāzes
Un kādi gāzes sprauslu atvēruma laiki
tukšgaitā bendz. 2.2 ms, bet gāze vienai bankai 2,9 otrai 3ms
jāpalabo --> + vēl uz bendz un uz gāzes bendz. sprauslu laiki ir vienādi 2,2 ms (kas bija viens mo maniem regulēšanas stūrakmeņiem jeb kam jāmēģina tuvoties)
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
| Izklausas pēc vārsta ielīpoša uz reduktora .
03 Feb 2022, 10:29:58 @aagriss rakstīja:
Sveiki!
Ir tāda problēma - gāzes iekārta mēģina pie iestatītajiem 35-37C grādiem ieslēgties, bet nesanāk un tā izslēdzas pavisam. Ieslēgt to var pie ~75C un tad viss darbojas. Ātrāk par ~75C grādiem to nevar ieslēgt, tā uz dažām sekundēm ieslēdzas un pēc tam izslēdzas. Tā citu sūdzību nav ne raustās, ne kāda cita vaina. Iekārtas vecums 10 gadi - sprauslas HANA (nobraukts ap 160 000km), dators LpgTech, reduktors - Shark.
Pirms ~2 gaiem mainīja spriediena sensoru, jo raustijās ik pa laikam.
Problēma sākās ziemā.
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
vitaalijs2 | |
Kopš: 02. Feb 2022
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
|
03 Feb 2022, 22:03:12 @koijotss rakstīja:
Cik nojaušu iet runa par bmw dzinēju .Tukšgaitā nevar būt uz benzīna tik mazs iesmidzes laiks , visticamākais ka dzinējs darbojas avārijas režīmā .
03 Feb 2022, 14:09:41 @vitaalijs2 rakstīja:
03 Feb 2022, 14:04:30 @kexxx rakstīja:
Iemet kādi ir benzīna iešprices laiki tukšgaitā uz beņas un gāzes
Un kādi gāzes sprauslu atvēruma laiki
tukšgaitā bendz. 2.2 ms, bet gāze vienai bankai 2,9 otrai 3ms
jāpalabo --> + vēl uz bendz un uz gāzes bendz. sprauslu laiki ir vienādi 2,2 ms (kas bija viens mo maniem regulēšanas stūrakmeņiem jeb kam jāmēģina tuvoties)
03 Feb 2022, 15:35:26 @kexxx rakstīja:
Labrīt
Gāzinieki bieži vien tik autokalibrāciju uztaisa un viss, kur nu vēl kko tur regulēt, ja iedegas check engine, tad vēl pasaka, ka vnk auto kompis tāds jūtīgs un neko tur darīt nevar
:
Bet ja nopietni par lietu, tad ecu ir colosed loop. dzinējs m52b20tu. Jāparokas būt tad arī šajā virzienā. + vēl pieminēšu uz bendzīnu motors darbojas tik nevainojami, ka laiku pa laikam sanāk uzsist pa starteri darbojošam dzinējam apstājoties kkur tipa liekas, ka noslāpis (vibrāciju vispār nav un ļoti kluss) uz gāzi tomēr var just ka dzinējs darbojas. Un jauda arī jau no apakšām eksistē - gandrīz kā dīzelim (tas ir iespējams dēļ tā ka vanosi restarēti). Pašam jau liekas, ka nevajag cepties par to visu - ja jau darbojas ok, bet no otras puses vismaz ir ar ko nodarboties, kopš sāku nedraudzēties ar uguns ūdeni tā sākušas visādas intereses parādīties un gribās kko darīt visu laiku. |
Offline | |
|