Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
29. Sep 2021, 10:35 #19821

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12307

Braucu ar:

Kondensāts uz balona rodas tad, ja auksts balons saskaras ar siltu gaisu... Līdzīgi kā aukstu alu no ledusskapja izvelkot istabas temperatūrā
Tā kā zem grīdas balons ir izolēts no salona, tad kondensātam nevajadzētu rasties...
Offline
kexxx
29. Sep 2021, 10:36 #19822

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12307

Braucu ar:

Vienīgi ja naktī ir +5 bet pa dienu bagūzis sasilst līdz 30, nu tad varētu kondensēties kkas
Offline
VAZeliins
06. Nov 2021, 10:45 #19823

Kopš: 03. Apr 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 226

Braucu ar: karteri pa guļošajiem

Ir kāds kas ņemas ar rūpnieciski uzstādītām AG Systems(Nīderlande) gāzes iekārtām?
Reduktoram(600.002) membrāna aizgājusi laikam pie dieviem un prasītos apkope/kalibrācija, apmainīt visas LPG caurules motortelpā, iespējams arī no balona līdz reduktoram.
Offline
JohnyW
01. Dec 2021, 10:01 #19824

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Jautājums saistībā ar Auto gāzi.
Pacients Subaru H6 3.0 (245poniji).
4.paaudzes gāzes iekārta, Shark-1500 reduktors (it kā par mazu drusku šim dzinējam, jo līdz 200zs tikai), HANA sprauslas, Stag-300-6 vadība.
Simptomi - pārslēdzoties uz gāzi ziemas laikā (ārā ap -5 : -10), slāpst nost. Iedarbinot atkārtoti, pārslēgšanās brīdī pagāzējot, ar raustīšanos aiziet uz gāzes.
Vēl ziemas laikā izteikti jūtama gāzes smaka, smakas avots izskatās, ka naķ no ieplūdes kolektora - reduktora vietā viss ok, smakas nav.
Ar konkrēto iekārtu/sprauslām ir nobraukts jau krietni pāri 100k km, mašīnai sveces mainītas pat drusku pirms reglamentā noteiktā.
Vai ir paagstinājies gāzes patēriņš pēdējā laikā - grūti teikt, jo īpaši to nerēķinu.
Jautājums - ar ko sākt. Varbūt ņemot vērā situāciju vaina varētu būt sprauslās, kas jau pēc 100k km būtu nolietojušās (diagnostikā iepriekš izskatījās, ka tās ir ar mazāku jaudu, nekā šim dzinējam vajadzētu).
Vai varbūt jāskatās uz reduktora pusi - jāmeklē membrānas remkomplekts -membrāna utt/vai vispār uzreiz mainam uz jaudīgāku reduktoru.
Iekārtai filtru maiņa tiek veikta aptuveni ik pa 10k km.
Ir kādi ieteikumi ar ko sākt?
Offline
kexxx
01. Dec 2021, 10:04 #19825

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12307

Braucu ar:

Ar diagnostiku!
Pēc simptomiem- varētu būt beigtas vai netīras sprauslas, kuras aukstumā līp ciet

Bet pirmais ir diagnostika, nevis mainīt visu pēc kārtas...
Offline
JohnyW
01. Dec 2021, 10:10 #19826

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


01 Dec 2021, 10:04:42 @kexxx rakstīja:
Ar diagnostiku!
Pēc simptomiem- varētu būt beigtas vai netīras sprauslas, kuras aukstumā līp ciet

Bet pirmais ir diagnostika, nevis mainīt visu pēc kārtas...

Mainīt visu pēc kārtas ar mērķi atrast cēloni, protams, nav optimāli.
Par diagnostiku piekrītu, bet pašlaik pašam nav šādas opcijas.
Par sprauslām - kaut kur bija minēts, ka ir sprauslas, kam ir tīrīšanas opcija, paverot tās vairāk vaļā, bet vai tas dzīvē reāli ir darāms? Domāju - vienkāršāk nav uzmest 2 jaunus prauslu blokus ja jau šīs ir nokalpojušas vairāk kā 100k km. Lai tiktu kaut kam klāt, tāpat jāņem nost "ieplūdes zirneklis" utt., kas nav "ātrais" darbiņš...
Offline
JohnyW
01. Dec 2021, 10:13 #19827

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Ja ir zināms kāds labs meistars Rīga, pierīga, kas taisa diagnostiku un kam nav rinda 2mēneši uz priekšu, lūgums padalīties P.m.
Offline
kexxx
01. Dec 2021, 10:13 #19828

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12307

Braucu ar:

Nuu, reālistiski iztīrīt var izjaucamās, bet hanas nav izjaucamas
Ja pašam vēlme paķēpāties, tad vajag kabeli un portatīvo, kabelis nav dārgs

Gāzinieki tepat daži ir, varbūt kāds pieteiksies.
Vari lpgpower (lietotājs Koijotss) painteresēties...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 01 Dec 2021, 10:15:02 ]

Offline
sergis15
01. Dec 2021, 23:02 #19829

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu

pirms aiztikt sprauslas, ieteiktu pārbaudīt vārstu balonā/reduktorā.
man bija tieši problēma reduktorā.
gāzinieks gribēja iztīrīt, es saku nepisies, un ieliec jaunu
pasākums izmaksāja 20e ar visu detaļu.

pa 110k ar lpg uz viena auto, vajadzēja tikai kādus 500l-1000l lai aizdirstos vārtss no LPG lv stacijām


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Spok5
02. Dec 2021, 01:05 #19830

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


01 Dec 2021, 10:01:11 @JohnyW rakstīja:
Jautājums saistībā ar Auto gāzi.
Pacients Subaru H6 3.0 (245poniji).
4.paaudzes gāzes iekārta, Shark-1500 reduktors (it kā par mazu drusku šim dzinējam, jo līdz 200zs tikai), HANA sprauslas, Stag-300-6 vadība.
Simptomi - pārslēdzoties uz gāzi ziemas laikā (ārā ap -5 : -10), slāpst nost. Iedarbinot atkārtoti, pārslēgšanās brīdī pagāzējot, ar raustīšanos aiziet uz gāzes.
Vēl ziemas laikā izteikti jūtama gāzes smaka, smakas avots izskatās, ka naķ no ieplūdes kolektora - reduktora vietā viss ok, smakas nav.
Ar konkrēto iekārtu/sprauslām ir nobraukts jau krietni pāri 100k km, mašīnai sveces mainītas pat drusku pirms reglamentā noteiktā.
Vai ir paagstinājies gāzes patēriņš pēdējā laikā - grūti teikt, jo īpaši to nerēķinu.
Jautājums - ar ko sākt. Varbūt ņemot vērā situāciju vaina varētu būt sprauslās, kas jau pēc 100k km būtu nolietojušās (diagnostikā iepriekš izskatījās, ka tās ir ar mazāku jaudu, nekā šim dzinējam vajadzētu).
Vai varbūt jāskatās uz reduktora pusi - jāmeklē membrānas remkomplekts -membrāna utt/vai vispār uzreiz mainam uz jaudīgāku reduktoru.
Iekārtai filtru maiņa tiek veikta aptuveni ik pa 10k km.
Ir kādi ieteikumi ar ko sākt?


Uz to H6, pat divi sapāroti sūda šarkiji neies normāli, bet tur gan jau maģistrāle arī ir 6niece ar visām izrietošajām sekām. Ja nikni neslogo, tak poh.

Uz reduktora ir tāda maza gumijas trubiņa, kas aiziet uz ieplūdes kolektoru. To nost, caurumu kolektoram ciet, un no reduktora šļauku burkā ar ūdeni. Ja pārslēdzot uz gāzi nāk burbuļi, tad membrānai beigas.

Sprauslas neiztīrīsi, nu, ja ir ļoooti daudz brīva laika un vēlme čakarēties, bet rezultāts tāpat nebūs nekāda dāvana un jādara (jāmaina) būs tā vai šitā. Vari paprovēt ar roku pārslēgt vēlāk uz gāzi, nevis cik tur automatiski iegrozīts, bet teiksim uz 70-90 gr. un skaties. Viņas vienkārši ielīp aukstumā, jo tur ir bik "līme" no gāzes. Aceotnus, brakecleanerus utjp. pat nedomā tur barot, uzbriedīs gumija. Var panodarboties ar onānismu un uztaisīt kaut kādu sprauslu apsildi no tosola vai elektrisku.
Offline
juriz
02. Dec 2021, 08:29 #19831

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2313

Braucu ar: būzu


05 Sep 2021, 08:48:32 @Martigus rakstīja:
Sveiki , tikko no apskates un tieshi chalis bridinaja ka vairs nevar ar savilcejiem trubas stiprinat , kas atliek ar samareziem un skavam pie kuzava ?

Es sapratu, ka ne jau savilcēs problēma, bet tajā, ka ar savilcēm pie bremžu maģistrāles vai kā cita piestiprināts. Man tā pati lieta, uz nākamo gadu jāpārtaisa, jāatdala no tā, kur pašlaik ar savilcēm piestiprināts.
Offline
JohnyW
02. Dec 2021, 23:00 #19832

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


02 Dec 2021, 01:05:09 @Spok5 rakstīja:

01 Dec 2021, 10:01:11 @JohnyW rakstīja:
Jautājums saistībā ar Auto gāzi.
Pacients Subaru H6 3.0 (245poniji).
4.paaudzes gāzes iekārta, Shark-1500 reduktors (it kā par mazu drusku šim dzinējam, jo līdz 200zs tikai), HANA sprauslas, Stag-300-6 vadība.
Simptomi - pārslēdzoties uz gāzi ziemas laikā (ārā ap -5 : -10), slāpst nost. Iedarbinot atkārtoti, pārslēgšanās brīdī pagāzējot, ar raustīšanos aiziet uz gāzes.
Vēl ziemas laikā izteikti jūtama gāzes smaka, smakas avots izskatās, ka naķ no ieplūdes kolektora - reduktora vietā viss ok, smakas nav.
Ar konkrēto iekārtu/sprauslām ir nobraukts jau krietni pāri 100k km, mašīnai sveces mainītas pat drusku pirms reglamentā noteiktā.
Vai ir paagstinājies gāzes patēriņš pēdējā laikā - grūti teikt, jo īpaši to nerēķinu.
Jautājums - ar ko sākt. Varbūt ņemot vērā situāciju vaina varētu būt sprauslās, kas jau pēc 100k km būtu nolietojušās (diagnostikā iepriekš izskatījās, ka tās ir ar mazāku jaudu, nekā šim dzinējam vajadzētu).
Vai varbūt jāskatās uz reduktora pusi - jāmeklē membrānas remkomplekts -membrāna utt/vai vispār uzreiz mainam uz jaudīgāku reduktoru.
Iekārtai filtru maiņa tiek veikta aptuveni ik pa 10k km.
Ir kādi ieteikumi ar ko sākt?


Uz to H6, pat divi sapāroti sūda šarkiji neies normāli, bet tur gan jau maģistrāle arī ir 6niece ar visām izrietošajām sekām. Ja nikni neslogo, tak poh.

Uz reduktora ir tāda maza gumijas trubiņa, kas aiziet uz ieplūdes kolektoru. To nost, caurumu kolektoram ciet, un no reduktora šļauku burkā ar ūdeni. Ja pārslēdzot uz gāzi nāk burbuļi, tad membrānai beigas.

Sprauslas neiztīrīsi, nu, ja ir ļoooti daudz brīva laika un vēlme čakarēties, bet rezultāts tāpat nebūs nekāda dāvana un jādara (jāmaina) būs tā vai šitā. Vari paprovēt ar roku pārslēgt vēlāk uz gāzi, nevis cik tur automatiski iegrozīts, bet teiksim uz 70-90 gr. un skaties. Viņas vienkārši ielīp aukstumā, jo tur ir bik "līme" no gāzes. Aceotnus, brakecleanerus utjp. pat nedomā tur barot, uzbriedīs gumija. Var panodarboties ar onānismu un uztaisīt kaut kādu sprauslu apsildi no tosola vai elektrisku.

Iepriekš bija paris reizes vests pie gazinieka testet gadus atpakal un ar tika konstatets, ka reduktors drusku pa mazu, bet to kompense tas, ka "ieberot" kārtigak, gaze netiek izmantota -parsledzas uz benžas.
Maģistrālei vads ar bija svaki tievs, bet to kadus paris g atpakaļ nomainīja uz resnāku.
Par iespejamo vārsta maiņu balonā nebiju iedomājies.
Kādi 5 gadi ir nobraukts ar šim sprauslām un reduktoru. Planots vel paris g ar so auto braukt, te ari rodas dilemma, vai likt kko jaudigaku no reduktora un sprauslam, vai meklēt csloni pašlaik esosajai problemai, kas sakas pagajušajā ziemā u turpinajās arī vasarā...

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 02 Dec 2021, 23:24:00 ]

Offline
Saljnjiks
08. Dec 2021, 11:53 #19833

Kopš: 11. May 2021

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

nesen iepirku bīteri ar gāzi,džeks teica,ka vārstu eļļošanas sistēmai eļļu vajadzētu pieliet,tagad meklēju netā un īsti neko neatrodu.
Tik divus veidus uzgāju,tā arī sauc LPG Gas lube?
negribās ielaist ne to.
Offline
macho
08. Dec 2021, 13:28 #19834

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: F25; Q5


08 Dec 2021, 11:53:28 @Saljnjiks rakstīja:
nesen iepirku bīteri ar gāzi,džeks teica,ka vārstu eļļošanas sistēmai eļļu vajadzētu pieliet,tagad meklēju netā un īsti neko neatrodu.
Tik divus veidus uzgāju,tā arī sauc LPG Gas lube?
negribās ielaist ne to.


Es savam savulaik lēju kaut ko šim līdzīgu

https://www.altaserviss.lv/en/catalog/ellas/teh...-ltr-jlmj1250en/
Offline
Peecis
08. Dec 2021, 22:33 #19835

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


08 Dec 2021, 11:53:28 @Saljnjiks rakstīja:
nesen iepirku bīteri ar gāzi,džeks teica,ka vārstu eļļošanas sistēmai eļļu vajadzētu pieliet,tagad meklēju netā un īsti neko neatrodu.
Tik divus veidus uzgāju,tā arī sauc LPG Gas lube?
negribās ielaist ne to.

Ieteiktu to eļļošanas sistēmu izmest miskastē, kamēr vēl nav iedeguši gredzeni un galva aizaugusi ar uzdegumu, ko tas mēsls rada diezgan ātri.
Tikko Toyota 2.0 3zr-fae šitās sūda eļļošanas dēļ sanāca gredzenu maiņa.
Offline
australia
08. Dec 2021, 22:41 #19836

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

bīteriem ar atliektiem galiem nāk eļļa no kartera ventilācijas sistēmas
Offline
petka17
09. Dec 2021, 16:24 #19837

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Klausi kungus, izmet to eļļošanu ārā ja nu vienīgi no tās vari uztaisīt automātisku izlijušās eļļas papildināšanu
Offline
Spok5
10. Dec 2021, 21:41 #19838

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Vēl jau ir jatājums, kas par bīteri.
Offline
wanksta
03. Jan 2022, 21:12 #19839

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Varbūt kādam ir lieks balons rezerves riteņa vietai uz litriem 80? Pretī var dabūt arī manu mazāko
Offline
petka17
04. Jan 2022, 16:18 #19840

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Interesē arī lieks balons, bet cilindriskais. Tiplumam nav fundamentāla nozīme, vēlams ar stiprinājumu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo