Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... II

AutorsZiņojums
stuntman
23. Dec 2008, 14:26 #1981

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu


21 Dec 2008, 19:39:52 grimS rakstīja:
karoč meklējot kur parkoties uz Dzirnavenes pie krusta ar Antonijas ielu noveicās - redzu viens lien ārā, es, protams, to palaižu. Kā normāls cilvēks (kas jēdz parkoties) parādu pagriezienu, ka griezīšu iekšā. Pabraucu garām vietai, iemetu atpakaļgaitā un kā civēks taisu "paralel parking". Tajā brīdī vietai priekšā piebrauc kaut kāds pussprādzis taksis un nelaiž mani iekšā - taurē vel Iela šaura, bet garām pabraukt nekontuzēts cilvēks var, bet suka tā pat nekustas!!! Es poh, pa miļikiem iemetos iekšā tajā vietā, nostājos blakus, lai paskaidrotu pieklājīgu uzvešanos uz mūsu ceļiem - a TUR PĻA skūta vecene pie stūres ar četrām acīm posī uz mani

Nu kur tādi rodas

Gada stāsts!
Čali, bet šādā situācijā pats itin bieži nonāku, dauņu netrūkst indeed.
Offline
stuntman
23. Dec 2008, 14:29 #1982

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu


23 Dec 2008, 14:08:37 Ragnos rakstīja:
Ierastais variants braucot pa akmens tiltu - centra virzienā. Izskatās, ka tur jau sen vajadzēja sazīmēt krustojuma joslu pagarinājumus (tjip raustītās līnijas krustojumos) Citādi - ir tā, ka tur reāli uz tilta ir divas joslas, nobraucot - 3. viena aiziet uz apgriešanos vanšu tilta virzienā, otra - vidējā - uz centru(šīs abas joslas ir akmens tilta kreisās joslas turpinājums) un tad - 3ā josla - labā, kas iet cauri autobusu pieturai. Variants protams ir latvijas tipiskais pudeles kakls - visi tad močī tai vidējā joslā, bieži vien pat neskatoties ne uz ko. Labi, ka auto man tāds pamanāmāks - iespēja no rītiem dažu labu pārmācīt. :@

Paskatīsimies, kā Tev veiksies mani pārmācīt šai vietā, ja gadīsies mums tur satikties.
Jo pēc noteikumiem pirmā josla aiziet pirmajā, un otrā - otrajā.
Ja gribi nokļūt trešajā, vari to darīt, protams, parādot pagriezienu.
Bet es no otrās Akmens tilta joslas griežu otrajā 13.janvāra ielas joslā, un lai Dievs stāv klāt tam, kurš centīsies mani nelaist
Offline
sasha_belijs
23. Dec 2008, 14:32 #1983

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

tiesības it kā nepirku, bet nekad neesmu sapratis, kura josla kam domāta nobraucot no tā akmens tilta
imo, pirmaa aiziet tipa, kur autobusa pietura, otra ir taa videejā, kas aiziet taisni, uz 3, kas ir prieks apgrieshanaas paari sliedeem, manuprat tad vajag paarkaartoties
Offline
Modrs
23. Dec 2008, 14:33 #1984

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

daudz "Braucēji, bļin" ir uz dienvidu tilta estakādes braucot no ķengaraga puses. Nu psc šodien tur bija korķis + līdēji. Un vakar arī. Pilnīgi nereāla vieta
Offline
Jelisejs
23. Dec 2008, 14:45 #1985

Kopš: 11. Aug 2006

Ziņojumi: 366

Braucu ar:


23 Dec 2008, 14:29:32 stuntman rakstīja:

23 Dec 2008, 14:08:37 Ragnos rakstīja:
Ierastais variants braucot pa akmens tiltu - centra virzienā. Izskatās, ka tur jau sen vajadzēja sazīmēt krustojuma joslu pagarinājumus (tjip raustītās līnijas krustojumos) Citādi - ir tā, ka tur reāli uz tilta ir divas joslas, nobraucot - 3. viena aiziet uz apgriešanos vanšu tilta virzienā, otra - vidējā - uz centru(šīs abas joslas ir akmens tilta kreisās joslas turpinājums) un tad - 3ā josla - labā, kas iet cauri autobusu pieturai. Variants protams ir latvijas tipiskais pudeles kakls - visi tad močī tai vidējā joslā, bieži vien pat neskatoties ne uz ko. Labi, ka auto man tāds pamanāmāks - iespēja no rītiem dažu labu pārmācīt. :@

Paskatīsimies, kā Tev veiksies mani pārmācīt šai vietā, ja gadīsies mums tur satikties.
Jo pēc noteikumiem pirmā josla aiziet pirmajā, un otrā - otrajā.
Ja gribi nokļūt trešajā, vari to darīt, protams, parādot pagriezienu.
Bet es no otrās Akmens tilta joslas griežu otrajā 13.janvāra ielas joslā, un lai Dievs stāv klāt tam, kurš centīsies mani nelaist


IMHO:
Vienlaicīgi pārkārtojoties priekšroka ir labajā pusē braucošajam. Ja uz tilta brauc pa kreiso joslu, tad nobraucot no tilta ir jāturpina braukt pa malējo kreiso! Attiecīgi, ja no savas kreisās gribi pārkārtoties uz vidējo un blakusbraucošā mašīna arī iebrauc vidējā joslā, tad tev viņa ir jāpalaiž.
Protams būtu daudz sakarīgāk, ja tur sazīmētu nepārtrauktās līnijas vismaz metrus 10 pēc tā līkuma, bet princips kā tāds paliek.
Offline
diizelis
23. Dec 2008, 15:30 #1986

Kopš: 01. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2530

Braucu ar: e39 / gsxr K5 /solariju


23 Dec 2008, 14:45:37 Jelisejs rakstīja:

23 Dec 2008, 14:29:32 stuntman rakstīja:

23 Dec 2008, 14:08:37 Ragnos rakstīja:
Ierastais variants braucot pa akmens tiltu - centra virzienā. Izskatās, ka tur jau sen vajadzēja sazīmēt krustojuma joslu pagarinājumus (tjip raustītās līnijas krustojumos) Citādi - ir tā, ka tur reāli uz tilta ir divas joslas, nobraucot - 3. viena aiziet uz apgriešanos vanšu tilta virzienā, otra - vidējā - uz centru(šīs abas joslas ir akmens tilta kreisās joslas turpinājums) un tad - 3ā josla - labā, kas iet cauri autobusu pieturai. Variants protams ir latvijas tipiskais pudeles kakls - visi tad močī tai vidējā joslā, bieži vien pat neskatoties ne uz ko. Labi, ka auto man tāds pamanāmāks - iespēja no rītiem dažu labu pārmācīt. :@

Paskatīsimies, kā Tev veiksies mani pārmācīt šai vietā, ja gadīsies mums tur satikties.
Jo pēc noteikumiem pirmā josla aiziet pirmajā, un otrā - otrajā.
Ja gribi nokļūt trešajā, vari to darīt, protams, parādot pagriezienu.
Bet es no otrās Akmens tilta joslas griežu otrajā 13.janvāra ielas joslā, un lai Dievs stāv klāt tam, kurš centīsies mani nelaist


IMHO:
Vienlaicīgi pārkārtojoties priekšroka ir labajā pusē braucošajam. Ja uz tilta brauc pa kreiso joslu, tad nobraucot no tilta ir jāturpina braukt pa malējo kreiso! Attiecīgi, ja no savas kreisās gribi pārkārtoties uz vidējo un blakusbraucošā mašīna arī iebrauc vidējā joslā, tad tev viņa ir jāpalaiž.
Protams būtu daudz sakarīgāk, ja tur sazīmētu nepārtrauktās līnijas vismaz metrus 10 pēc tā līkuma, bet princips kā tāds paliek.

Par to nobraukšanu no akmens tilta - cik cilvēku tik viedokļu, skaidrs ir tikai tas, ka tur cilvēks taisot ir domājis caur di*su..
Offline
nrcha
23. Dec 2008, 15:57 #1987

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu


23 Dec 2008, 14:25:52 raivisp rakstīja:
Tad nu tas aabrams pie sarkanaa, buudams man priekshaa, pagriezhas un plaataas un lamaajaas. protams kameer shis savu chainjiku pa 180, es turu tauri un taalaas. iedegaas zaljais un aizbrauc. pie naakamaa krustojuma atkal sarkanais un atkal tas pats. shis plaataas, es taureeju un midzhinu ar taalajaam. un taa bija kaados 3 sarkanajos.


Nu un pec taureshanas palika vieglak? Diezgan bieži Rīgā tādus āzīžus var manīt. Abi taurē tā, ka visa iela skan, pārbaida gājējus un aizmauc.

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
Marchs
23. Dec 2008, 16:04 #1988

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:





kursh urla :P
Offline
gapp
23. Dec 2008, 16:08 #1989

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

normāls parkings vismaz nav invaļidkā
Offline
Dzhanis
23. Dec 2008, 16:38 #1990

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


23 Dec 2008, 14:29:32 stuntman rakstīja:

23 Dec 2008, 14:08:37 Ragnos rakstīja:
Ierastais variants braucot pa akmens tiltu - centra virzienā. Izskatās, ka tur jau sen vajadzēja sazīmēt krustojuma joslu pagarinājumus (tjip raustītās līnijas krustojumos) Citādi - ir tā, ka tur reāli uz tilta ir divas joslas, nobraucot - 3. viena aiziet uz apgriešanos vanšu tilta virzienā, otra - vidējā - uz centru(šīs abas joslas ir akmens tilta kreisās joslas turpinājums) un tad - 3ā josla - labā, kas iet cauri autobusu pieturai. Variants protams ir latvijas tipiskais pudeles kakls - visi tad močī tai vidējā joslā, bieži vien pat neskatoties ne uz ko. Labi, ka auto man tāds pamanāmāks - iespēja no rītiem dažu labu pārmācīt. :@

Paskatīsimies, kā Tev veiksies mani pārmācīt šai vietā, ja gadīsies mums tur satikties.
Jo pēc noteikumiem pirmā josla aiziet pirmajā, un otrā - otrajā.
Ja gribi nokļūt trešajā, vari to darīt, protams, parādot pagriezienu.
Bet es no otrās Akmens tilta joslas griežu otrajā 13.janvāra ielas joslā, un lai Dievs stāv klāt tam, kurš centīsies mani nelaist
pirmaa josla no tilta nogriezhoties pretende uz pirmo un otro joslu. 2. josla no tilta uz tresho un otro, ja briivs. Kaut k otaadu man insturktors toreiz teica. Vinsh teica, ka ja brauuc pa pirmo, tad otraja joslaa varu likt durviis un nebuushu vainiigs
Offline
Ragnos
23. Dec 2008, 22:28 #1991

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 483

Braucu ar: LC120, C1 mocikletu un C4


23 Dec 2008, 16:38:37 Dzhanis rakstīja:

23 Dec 2008, 14:29:32 stuntman rakstīja:

23 Dec 2008, 14:08:37 Ragnos rakstīja:
Ierastais variants braucot pa akmens tiltu - centra virzienā. Izskatās, ka tur jau sen vajadzēja sazīmēt krustojuma joslu pagarinājumus (tjip raustītās līnijas krustojumos) Citādi - ir tā, ka tur reāli uz tilta ir divas joslas, nobraucot - 3. viena aiziet uz apgriešanos vanšu tilta virzienā, otra - vidējā - uz centru(šīs abas joslas ir akmens tilta kreisās joslas turpinājums) un tad - 3ā josla - labā, kas iet cauri autobusu pieturai. Variants protams ir latvijas tipiskais pudeles kakls - visi tad močī tai vidējā joslā, bieži vien pat neskatoties ne uz ko. Labi, ka auto man tāds pamanāmāks - iespēja no rītiem dažu labu pārmācīt. :@

Paskatīsimies, kā Tev veiksies mani pārmācīt šai vietā, ja gadīsies mums tur satikties.
Jo pēc noteikumiem pirmā josla aiziet pirmajā, un otrā - otrajā.
Ja gribi nokļūt trešajā, vari to darīt, protams, parādot pagriezienu.
Bet es no otrās Akmens tilta joslas griežu otrajā 13.janvāra ielas joslā, un lai Dievs stāv klāt tam, kurš centīsies mani nelaist
pirmaa josla no tilta nogriezhoties pretende uz pirmo un otro joslu. 2. josla no tilta uz tresho un otro, ja briivs. Kaut k otaadu man insturktors toreiz teica. Vinsh teica, ka ja brauuc pa pirmo, tad otraja joslaa varu likt durviis un nebuushu vainiigs



Hmmm varbūt arī tā ir - ja instruktori saka, tad jau ticamāk... bet nu b*** tur vajadzētu ar kādu, tiešām lietpratēju aizbraukt, vai arī tiešām sazīmēt nepārtrauktās un miers mājās.
Offline
_truba_
23. Dec 2008, 22:37 #1992

Kopš: 25. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar: muti

Būtu man Kamazs katru dienu vizinātos tur no otrās joslas otrajā! jo zb visi kas brauc pa pirmo spiežās uz to otru tur! un beigās sanāk kaukāda haotiska kustība! njā un tā jau ir tikai mūsu banānrepublikā!
Offline
Dzhanis
23. Dec 2008, 22:42 #1993

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


23 Dec 2008, 22:37:30 _truba_ rakstīja:
Būtu man Kamazs katru dienu vizinātos tur no otrās joslas otrajā! jo zb visi kas brauc pa pirmo spiežās uz to otru tur! un beigās sanāk kaukāda haotiska kustība! njā un tā jau ir tikai mūsu banānrepublikā!
bet ptiekshroka ir jau tiem, kas no pirmas uz to otro spiezhas un neko tur padariit. ziimes ja nu vienigi kaut kaadas salikt...
Offline
raivisp
23. Dec 2008, 23:38 #1994

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

A nafig no kreisās vispār braukt kaut kur citur, kā tikai uz apgriešanos? Takš labā gandrīz vienmēr iet ātrāk. un ja tur viss ir brīvs, tad grūti vai nu uzspiest, vai, ja kājas līkas un 15zs tik pie dvēseles, pagaidīt, nekā censties sevi mierināt ar pašizdomātiem noteikumiem, ka no otrās braucam uz otro un pirmā var iet




23 Dec 2008, 15:57:53 nrcha rakstīja:

Nu un pec taureshanas palika vieglak? Diezgan bieži Rīgā tādus āzīžus var manīt. Abi taurē tā, ka visa iela skan, pārbaida gājējus un aizmauc.


Man jautrāk palika, ne vieglāk. Nekā smaga tur nav.

Un kas tas pa gājēju, kuram no taures bail tiem takš vispār pie kājas viss parasti. Arī tad, kad tie pa Jūrmalenes 2. joslu pālī pārvietojas ar kājām
Offline
Ragnos
24. Dec 2008, 00:36 #1995

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 483

Braucu ar: LC120, C1 mocikletu un C4


23 Dec 2008, 23:38:52 raivisp rakstīja:
A nafig no kreisās vispār braukt kaut kur citur, kā tikai uz apgriešanos? Takš labā gandrīz vienmēr iet ātrāk. un ja tur viss ir brīvs, tad grūti vai nu uzspiest, vai, ja kājas līkas un 15zs tik pie dvēseles, pagaidīt, nekā censties sevi mierināt ar pašizdomātiem noteikumiem, ka no otrās braucam uz otro un pirmā var iet


Var jau, var jau - tikai tad, kad tas ir ikrīta maršruts jau zb visādus gājienus tur izdomāt lai tiktu garām tam bamperu stampātāju baram.. :X
Offline
Pikators
24. Dec 2008, 00:40 #1996

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1065

Braucu ar: 4.1

pagājšnedēl, kad uzsnigs un piesala, BT-333, Saldus šoseja virzienā uz Rīgu, stumj 40 km/h, bet toties pa ceļa vidu.
Offline
kars
24. Dec 2008, 00:42 #1997

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Pikators 0_o



Offline
Pikators
24. Dec 2008, 00:43 #1998

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1065

Braucu ar: 4.1

paldies.
Offline
vadims
26. Dec 2008, 17:04 #1999

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

karoč šodien izbesīja autobuss! šamējais velkas uz 50km/h atļauto 90km/h un tā 5km aiz viņa nosēdēju, rinda aiz viņa bij gara, pretī arī nāk autiņi un garām tam loham netikt
Offline
martinez
03. Jan 2009, 10:10 #2000

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Vecrīga rullē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo