Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Apkure, santehnika

AutorsZiņojums
Staris
08. Oct 2016, 02:05 #1981

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Dzīvokļu māja ar vertikālo stāvvadu.
Stāvvads kreisajā pusē un tam pirms radiatora ir uztaisīts mazais loks, lai varu jebkurā brīdī radiatoru noņemt vai regulēt un nebojāt kopējo plūsmu. Aiz mazā loka pie ieplūdes ir termoventilis, kurš ir attaisīts vaļā līdz galam. Labajā apakšējā stūrī ir izplūde un tur arī ventilis līdz galam vaļā.
Rezultējas viss tajā, ka no izplūdes ventiļa līdz mazajam lokam pa atplūdi ir visa truba auksta.
Pēc sajūtām pa to trubu vispār nenotiek kustība. Ieplūdei un radiatoram ap 23 grādiem. Izplūdei 16 grādi.
Offline
Spok5
08. Oct 2016, 02:34 #1982

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Baipasa diametrs Tavā pieslēgumā, vai arī kāds kaimiņš ir labi pastrādājis vasarā, nodušījot cirkulāciju visā stāvvadā, uzliekot termovārstu bez baipasa. Pabaksti kaimiņus virs/zem, vai silst radiatori.
Offline
AUTORS
08. Oct 2016, 04:49 #1983

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


08 Oct 2016, 02:34:33 @Spok5 rakstīja:
Baipasa diametrs Tavā pieslēgumā, vai arī kāds kaimiņš ir labi pastrādājis vasarā, nodušījot cirkulāciju visā stāvvadā, uzliekot termovārstu bez baipasa. Pabaksti kaimiņus virs/zem, vai silst radiatori.

Tieši tā... vai nu baypas diametrs ir par lielu , vai kāds zemāk zog plūsmas jaudu
Offline
Sandis_UR
10. Oct 2016, 08:02 #1984

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Gribētu dzirdēt pārējo pieredzi ko darīt ja kaļķains ūdens?
Cik saprotu ir 2 opcijas, polifosfatu filtrs vai lielā sāls mašīna, varbūt ir vēl kāds variants?
Kā ar ikdienas lietošanu, izmaksām un apkalpošanu? Vai uzstādot šis iekārtas ūdens ir baudāms?
Offline
Rifo
10. Oct 2016, 23:06 #1985

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


24 Sep 2016, 21:12:35 @Rifo rakstīja:
Vajag pieslēgt granulu katlu, visas trubas uz katlu telpu atvilktas, katls vietā nolikts, visi sūkņi nopirkti. Atbrauca cilvēks uztāmēja 1450€ materiālos un 900 par darbu, tas tak ir baigais kosmoss ne?


Atskaitei. Aizbraucu pie katla ražotāja pārstāvja kurš pa 50€ uzzīmēja man shēmu kā saslēgt visu un pazīstams santehniķis visu saslēdza nedēļas nogalē pa 250€, materiālos iztērēju 600€, tas pats katla pārstāvis pa 100€ atbrauks un saregulēs visu automātiku un palaidīs katlu.

[ Šo ziņu laboja Rifo, 10 Oct 2016, 23:07:12 ]

Offline
edzuss
10. Oct 2016, 23:38 #1986

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5


08 Oct 2016, 04:49:36 @AUTORS rakstīja:

08 Oct 2016, 02:34:33 @Spok5 rakstīja:
Baipasa diametrs Tavā pieslēgumā, vai arī kāds kaimiņš ir labi pastrādājis vasarā, nodušījot cirkulāciju visā stāvvadā, uzliekot termovārstu bez baipasa. Pabaksti kaimiņus virs/zem, vai silst radiatori.

Tieši tā... vai nu baypas diametrs ir par lielu , vai kāds zemāk zog plūsmas jaudu

ir līdzīga problēma, liekas ka nesilst, nesen samainīja radiatorus un arī ielika by-passu, bet tāda paša diametra kā pienākošo un aizejošo radiatoram
tā parasti dara, vai liek mazāka izmēra to by-pass trubu ?
Stāvvads jau zem reģipša, netieku pataustīt to
Offline
edw
10. Oct 2016, 23:39 #1987

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 588

Braucu ar: E70

Kvalitāte atbilstoša cenai..
Offline
Staris
10. Oct 2016, 23:43 #1988

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tagad tikai pārmērīju trubas un nočekoju, ka pie viena radiatora ir bypass 15mm un pārējās trubas 18mm.
Otrajā variantā viss 21mm diametrā.
Abos variantos atplūde auksta.
Tā kā tagad ieslēgta apkure uz iztikas minimumu un trubās ir 22 grādi, tad pagaidīšu, kad sildīs vairāk un cirkulācija būs raitāka. Varbūt tad viss būs ok.
Offline
GMarcis
11. Oct 2016, 00:47 #1989

Kopš: 05. Aug 2014

Ziņojumi: 39

Braucu ar: E34


10 Oct 2016, 23:43:52 @Staris rakstīja:
Tagad tikai pārmērīju trubas un nočekoju, ka pie viena radiatora ir bypass 15mm un pārējās trubas 18mm.
Otrajā variantā viss 21mm diametrā.
Abos variantos atplūde auksta.
Tā kā tagad ieslēgta apkure uz iztikas minimumu un trubās ir 22 grādi, tad pagaidīšu, kad sildīs vairāk un cirkulācija būs raitāka. Varbūt tad viss būs ok.


Es ieteiktu tev iemontēt šāda tipa ventīli http://4collas.lv/preces.php?bilde=051080104 tur, kur stāvvads sazarojas bypasā un radiatora turpgaitā. Uz viņa uzskrūvēt esošo termogalvu un rezultātā, kad istaba būs jāsilda, plūsma ies caur radžiņu, kad telpa būs silta, plūsma ies caur bypasu.

Tiesa gan, es neesmu drošs, vai tādējādi tavs radiators nenoņems pārāk daudz siltuma un neatstās pārāk maz kaimiņiem, neesmu daudzstāveņu speciālists. Gan jau citi zinās komentēt.

[ Šo ziņu laboja GMarcis, 11 Oct 2016, 01:03:52 ]

Offline
Rifo
11. Oct 2016, 08:54 #1990

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


10 Oct 2016, 23:39:31 @edw rakstīja:
Kvalitāte atbilstoša cenai..


Kas Tev nepatīk?
Offline
iwj
11. Oct 2016, 09:22 #1991

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1022

Braucu ar:


11 Oct 2016, 08:54:49 @Rifo rakstīja:

10 Oct 2016, 23:39:31 @edw rakstīja:
Kvalitāte atbilstoša cenai..


Kas Tev nepatīk?

Noteikti ka saliektās daudzslāņu trubas, PPR bez kronšteiniem, kuras tamdēļ nedaudz saliekušāš, nekārtīgie vadi... Bet tās ir tikai ārišķības, tā pat kā vosseni un matu želeja...
Offline
RenegadeX
11. Oct 2016, 09:44 #1992

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


11 Oct 2016, 09:22:03 @iwj rakstīja:

11 Oct 2016, 08:54:49 @Rifo rakstīja:

10 Oct 2016, 23:39:31 @edw rakstīja:
Kvalitāte atbilstoša cenai..


Kas Tev nepatīk?

Noteikti ka saliektās daudzslāņu trubas, PPR bez kronšteiniem, kuras tamdēļ nedaudz saliekušāš, nekārtīgie vadi... Bet tās ir tikai ārišķības, tā pat kā vosseni un matu želeja...

A kas vainas uponor locītam?
Offline
iwj
11. Oct 2016, 09:46 #1993

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1022

Braucu ar:


11 Oct 2016, 09:44:02 @RenegadeX rakstīja:

11 Oct 2016, 09:22:03 @iwj rakstīja:

11 Oct 2016, 08:54:49 @Rifo rakstīja:

10 Oct 2016, 23:39:31 @edw rakstīja:
Kvalitāte atbilstoša cenai..


Kas Tev nepatīk?

Noteikti ka saliektās daudzslāņu trubas, PPR bez kronšteiniem, kuras tamdēļ nedaudz saliekušāš, nekārtīgie vadi... Bet tās ir tikai ārišķības, tā pat kā vosseni un matu želeja...

A kas vainas uponor locītam?

Nekādas.
Offline
Rifo
11. Oct 2016, 10:43 #1994

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

es tak rakstīju, ka automātiku vēl tikai brauks un saslēgs, vadi pagaidām vnk karājās no sūkņiem nekur nepieslēgti. henkas jau bija ievilktas un nav sakara ar katla apsaisti. parastā ūdens trubas vēl tiks pārtaisītas, jo ūdens filtru pārcelšu uz citu vietu.
Offline
Reinis_m
11. Oct 2016, 12:21 #1995

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Būvēsim apkures sistēmu mājai, kopējais cauruļu garums sarēķināts uz 99m.

Jautājums - kādi ir argumenti par labu kapara caurulēm un kādi - daudzslāņu? Cenas atšķirība diezgan ievērojama.

Kapara caurules, protams, izskatās drusciņ smukāk, bet vai ir vēl kādi argumenti par labu tām?
Offline
Rifo
11. Oct 2016, 12:31 #1996

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

daudzslāņu caurules pašas par sevi ir lētas, dārgi būs presējamie veidgabali, taču kapars tāpat būs krietni dārgāk, cik prasīju dažādiem santehniķiem starpību starp kaparu un daudzslāņu tad neviens nemācēja pateikt ar ko kapars būs labāk.
Offline
sonx33
11. Oct 2016, 13:19 #1997

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

Kada apmeram ir sistema radiatora atpakaļgaitas varsta regulacijai? Termometrs ir.
Offline
walder
11. Oct 2016, 13:58 #1998

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Tās baltās daudzslāņu caurules, kas it kā ir ar dafiga ilgu garantiju un tur augstus grādus uttt., dzīvē ir sevi slikti parādījušas. Santehniķis teica, ka jau vairākos objektos, kur iepriekš ir šīs trubas liktas, pēc dažiem gadiem ir jāmaina, jo sprāgst pušu. Netur temperatūru vai hvz...
Dažādu ražotāju un cenu kategorijas.
Tikai saku ko man teica. Neesmu profesionāls.
Offline
Sandis_UR
12. Oct 2016, 08:37 #1999

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


10 Oct 2016, 08:02:32 @Sandis_UR rakstīja:
Gribētu dzirdēt pārējo pieredzi ko darīt ja kaļķains ūdens?
Cik saprotu ir 2 opcijas, polifosfatu filtrs vai lielā sāls mašīna, varbūt ir vēl kāds variants?
Kā ar ikdienas lietošanu, izmaksām un apkalpošanu? Vai uzstādot šis iekārtas ūdens ir baudāms?
Offline
RenegadeX
12. Oct 2016, 08:54 #2000

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


11 Oct 2016, 13:58:52 @walder rakstīja:
Tās baltās daudzslāņu caurules, kas it kā ir ar dafiga ilgu garantiju un tur augstus grādus uttt., dzīvē ir sevi slikti parādījušas. Santehniķis teica, ka jau vairākos objektos, kur iepriekš ir šīs trubas liktas, pēc dažiem gadiem ir jāmaina, jo sprāgst pušu. Netur temperatūru vai hvz...
Dažādu ražotāju un cenu kategorijas.
Tikai saku ko man teica. Neesmu profesionāls.

Kāda ražotaja caurules pušu sprāgst? un kādos apstākļos? par Uponor nav dzirdēts, arī objektos, kur ir liktas nekādu sūdzību
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo