Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXV

AutorsZiņojums
Belluuns
18. Oct 2010, 11:48 #1981

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9599

Braucu ar: quattro

kaut kaadi sunja murgi, nekad neviens nav piepisies, viss vienmeer pareizi tiek noveerteets, ja pashi pis galvu csdd darbiniekam un neatziist ka draatis tupeleem jau izliidushas, tad pish par siikumiem gan jau
Offline
markelis
18. Oct 2010, 11:53 #1982

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12877

Braucu ar: eFku


18 Oct 2010, 11:45:49 Reinis_m rakstīja:

18 Oct 2010, 11:21:23 miicha rakstīja:
Biju brīvdienās piebraucis pie mehāniķa riepas saziemot un šis stasta man tādus brīnumus par CSDD Rīgā, lai izietu TA, piemēram, S kalses mersim, ja nevar atrast kasjakus, tad sāk pārbaudīt vai strādā visi elektriskajiem logi un sedekļi, bet Voyagerim jābūt zapaskai bagažņikā pieskrūvētai, kas tālāk

Es ticu, ka tā varētu būt. Rīgā jau noteikti.


nezinu kaa ar benkjiem, bet logiem i jaastraadaa un par to met aaraa. pats nedeelju atpakalj biju uz skati Riigaa nekaada kasiishanaas nebij, atrada lufti pakaljeejaa stabilizatora buksees bet ieika 1 un pateica - kameer negrab var braukt.
Offline
Zoo
18. Oct 2010, 12:37 #1983

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

es ar neesmu piedziivojis kaut kaadu extra-piepišanos no CSDD inspektoriem.Pieklājīga komunikācija "labdien", "lūdzu", "paldies", "uz redzēšanos" , braucu ar nomazgātu mašīnu no kuras nekas nepilst un nebirst aiz apkakles, uzvedos pieklājīgi, virsū ar komentāriem nebāžos.mašīnā kolhoza pazīmes nemana, viss kam jaastrādā strādā..un mans 16 gadus vecais dranduļets 3 gadus ar pirmo reizi ir izgājis TA.
Offline
Ga4a12345
18. Oct 2010, 13:17 #1984

Kopš: 25. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: ar ko pagadaas


18 Oct 2010, 12:37:40 Zoo rakstīja:
es ar neesmu piedziivojis kaut kaadu extra-piepišanos no CSDD inspektoriem.Pieklājīga komunikācija "labdien", "lūdzu", "paldies", "uz redzēšanos" , braucu ar nomazgātu mašīnu no kuras nekas nepilst un nebirst aiz apkakles, uzvedos pieklājīgi, virsū ar komentāriem nebāžos.mašīnā kolhoza pazīmes nemana, viss kam jaastrādā strādā..un mans 16 gadus vecais dranduļets 3 gadus ar pirmo reizi ir izgājis TA.




ta ir attieksme pret attieksmi
Offline
Puuchuks
18. Oct 2010, 13:19 #1985

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


18 Oct 2010, 11:21:23 miicha rakstīja:
Biju brīvdienās piebraucis pie mehāniķa riepas saziemot un šis stasta man tādus brīnumus par CSDD Rīgā, lai izietu TA, piemēram, S kalses mersim, ja nevar atrast kasjakus, tad sāk pārbaudīt vai strādā visi elektriskajiem logi un sedekļi, bet Voyagerim jābūt zapaskai bagažņikā pieskrūvētai, kas tālāk

incanti, pēc kura TA not punkta par šo var izdrāzt
izklausās kārtējais mehāniķis-gudrenieks
Offline
Aigis
18. Oct 2010, 13:21 #1986

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10201

Braucu ar: kūtiņu


18 Oct 2010, 13:17:20 Ga4a12345 rakstīja:

18 Oct 2010, 12:37:40 Zoo rakstīja:
es ar neesmu piedziivojis kaut kaadu extra-piepišanos no CSDD inspektoriem.Pieklājīga komunikācija "labdien", "lūdzu", "paldies", "uz redzēšanos" , braucu ar nomazgātu mašīnu no kuras nekas nepilst un nebirst aiz apkakles, uzvedos pieklājīgi, virsū ar komentāriem nebāžos.mašīnā kolhoza pazīmes nemana, viss kam jaastrādā strādā..un mans 16 gadus vecais dranduļets 3 gadus ar pirmo reizi ir izgājis TA.




ta ir attieksme pret attieksmi

tāpēc domāju, nah nevaru iziet ar pirmo, šoreiz pamēģināšu nomazgāt mašīnu
Offline
arizah
18. Oct 2010, 13:21 #1987

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


18 Oct 2010, 12:37:40 Zoo rakstīja:
es ar neesmu piedziivojis kaut kaadu extra-piepišanos no CSDD inspektoriem.Pieklājīga komunikācija "labdien", "lūdzu", "paldies", "uz redzēšanos" , braucu ar nomazgātu mašīnu no kuras nekas nepilst un nebirst aiz apkakles, uzvedos pieklājīgi, virsū ar komentāriem nebāžos.mašīnā kolhoza pazīmes nemana, viss kam jaastrādā strādā..un mans 16 gadus vecais dranduļets 3 gadus ar pirmo reizi ir izgājis TA.


+1

es apskates laikā parasti stāvu stūrī un brouzēju kaut ko telefonā internetu, respektīvi vispār nepievēršu uzmanību tam, kas tur notiek un gaidu, kad mani pasauks parakstīties. nesaprotu šitos te, kas uzreiz palien apakšā zem pacēlāja un skatās uz nagiem. tas tīri instinktīvi inspektoram liek kaut ko meklēt, jo tu neesi paarliecinaats par to, kas tev tur apakshaa notiek.
Offline
martink
18. Oct 2010, 13:22 #1988

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


18 Oct 2010, 11:21:23 miicha rakstīja:
Biju brīvdienās piebraucis pie mehāniķa riepas saziemot un šis stasta man tādus brīnumus par CSDD Rīgā, lai izietu TA, piemēram, S kalses mersim, ja nevar atrast kasjakus, tad sāk pārbaudīt vai strādā visi elektriskajiem logi un sedekļi, bet Voyagerim jābūt zapaskai bagažņikā pieskrūvētai, kas tālāk

Arī es kādreiz klausījos un ticēju visam, ko mehāniķi runā. Secinājums - vai nu viņi stāsta pilnīgas muļķības, vai nu pilnīgi pašsaprotamus faktus dramatizē tā, ka liekas - tīrās šausmas.

[ Šo ziņu laboja martink, 18 Oct 2010, 13:24:06 ]

Offline
Mikuzz
18. Oct 2010, 13:22 #1989

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


18 Oct 2010, 11:21:23 miicha rakstīja:
Biju brīvdienās piebraucis pie mehāniķa riepas saziemot un šis stasta man tādus brīnumus par CSDD Rīgā, lai izietu TA, piemēram, S kalses mersim, ja nevar atrast kasjakus, tad sāk pārbaudīt vai strādā visi elektriskajiem logi un sedekļi, bet Voyagerim jābūt zapaskai bagažņikā pieskrūvētai, kas tālāk


Es jau uzbūru ainiņu, kā tas izskatās

Sklasei sēdeklis tiek pabīdīts, lai tiktu klāt VIN numuram. Piekam, sēdekļiem ir jābūt regulējamiem.

Un vojāžeriem rezerves rats parasti skrūvējas no apkašas, kur bieži vien jau krīt nost, par ko ir atbilstošs punkts MK noteikumos. Lai arī, kā vienīgo defektu neviens to nerakstītu, liktu uz vietas pievilkt stiprinājumu.

Bet sadzejots jau forši
Offline
viesulis
18. Oct 2010, 13:24 #1990

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


18 Oct 2010, 12:37:40 Zoo rakstīja:
es ar neesmu piedziivojis kaut kaadu extra-piepišanos no CSDD inspektoriem.Pieklājīga komunikācija "labdien", "lūdzu", "paldies", "uz redzēšanos" , braucu ar nomazgātu mašīnu no kuras nekas nepilst un nebirst aiz apkakles, uzvedos pieklājīgi, virsū ar komentāriem nebāžos.mašīnā kolhoza pazīmes nemana, viss kam jaastrādā strādā..un mans 16 gadus vecais dranduļets 3 gadus ar pirmo reizi ir izgājis TA.


nesen Jēkabpilī gāju ar kaimiņa VW Passat tehnisko. ļoti laipna attieksme, varēja piesieties par to ka noslāpa tas dranduļets pats, bet tam pat uzmanību nepievērsa, jo pārējais mašīnas stāvoklis bija labs
laikam pis tādus, kuri čikst visu laiku pie auss tam inspektoram
Offline
Norchx
18. Oct 2010, 13:27 #1991

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


18 Oct 2010, 13:22:52 Mikuzz rakstīja:

18 Oct 2010, 11:21:23 miicha rakstīja:
Biju brīvdienās piebraucis pie mehāniķa riepas saziemot un šis stasta man tādus brīnumus par CSDD Rīgā, lai izietu TA, piemēram, S kalses mersim, ja nevar atrast kasjakus, tad sāk pārbaudīt vai strādā visi elektriskajiem logi un sedekļi, bet Voyagerim jābūt zapaskai bagažņikā pieskrūvētai, kas tālāk


Es jau uzbūru ainiņu, kā tas izskatās

Sklasei sēdeklis tiek pabīdīts, lai tiktu klāt VIN numuram. Piekam, sēdekļiem ir jābūt regulējamiem.

Un vojāžeriem rezerves rats parasti skrūvējas no apkašas, kur bieži vien jau krīt nost, par ko ir atbilstošs punkts MK noteikumos. Lai arī, kā vienīgo defektu neviens to nerakstītu, liktu uz vietas pievilkt stiprinājumu.

Bet sadzejots jau forši
Lūk zinoša cilvēka skaidrojums, bet neapmierinātajiem un visādiem mehiem patīk uzburt drāmu
Offline
Zoo
18. Oct 2010, 13:29 #1992

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

tas ir viņu darbs- konstatēt defektus, nevis buut par klauniem, runaaties ar klientiem un kādam kaut ko visu laiku pierādīt.
ja buus kas rādāms tad paši pasauks zem paceelaaja un pastaastiis kas un kaa, kāpēc neiedeva TA...
nav ko uz nerviem šamajiem staaveet.
Offline
markelis
18. Oct 2010, 13:31 #1993

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12877

Braucu ar: eFku

par skati runaajot - pagaajsgad iebraucu uz diizelja paarbaudi a tas vecis cortojaas lamaajas, jauc aaaraa to savu aparaatu. es a izraadiijaas ka pirms maniim bijis opis ar otro golfu kursh bij izdomaajis lai nebuutu duumu izmazgaat izpuuteeju no iekshas ar kerheri karoch kaa tas saktes viirs iedeva ruckaaa taa pisec tam aparaatam bij
Offline
gt99
18. Oct 2010, 13:35 #1994

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7177

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


18 Oct 2010, 13:19:55 Puuchuks rakstīja:
incanti, pēc kura TA not punkta par šo var izdrāzt
izklausās kārtējais mehāniķis-gudrenieks



633. Rezerves riteņa stiprinājums Rezerves ritenim jābūt droši nostiprinātam vietā, kuru šim nolūkam paredzējis transportlīdzekļa izgatavotājs, vai nodrošinātam pret iespējamu pārvietošanos, kas var apdraudēt satiksmes dalībniekus vai pasaţierus.


-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
peecise28
18. Oct 2010, 13:45 #1995

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3563

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


18 Oct 2010, 12:37:40 Zoo rakstīja:
es ar neesmu piedziivojis kaut kaadu extra-piepišanos no CSDD inspektoriem.Pieklājīga komunikācija "labdien", "lūdzu", "paldies", "uz redzēšanos" , braucu ar nomazgātu mašīnu no kuras nekas nepilst un nebirst aiz apkakles, uzvedos pieklājīgi, virsū ar komentāriem nebāžos.mašīnā kolhoza pazīmes nemana, viss kam jaastrādā strādā..un mans 16 gadus vecais dranduļets 3 gadus ar pirmo reizi ir izgājis TA.

mani gribēja izmest par ~3x15 cm lielu caurumu bamperī, kura bija aizlīmēta ar līmplēvi (jauns bamperis bija pasūtīts, bet vēl nebija atnācis). afigena ietekmējot drošību! varētu padomāt, ka aizšpaktelēt to uzreiz auto kļūtu drošāks.
Offline
Zoo
18. Oct 2010, 13:56 #1996

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

ar tiem bamperiem taa uzmaniigi- visaadaam masdām un fordiem bampera pildijums ir praktiski vieniigais kas slaapee sitienu. pēc analoģijas ar moča kasku- uzsiti- met ārā pat ja izskataas vesela (ja ražotājs tā ir paredzējis).

tagad laikam nepiesienoties kosmētiskajai rūsai- arkām un durvju apakšām..

imho jebkurai mašīnai sēdeklim ir jābīdās un zapaskai jābūt nostiprinaatai- tas ir tikai normaali...
Offline
Driver
18. Oct 2010, 13:56 #1997

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Vainu jums ir mega luuznii vai jus esat ar botanikju izglitibam
cik esmu braucis ar dazadiem auto uz TA, tad vel nevienu x nav bijis taa, ka nepiekritu inspektora vertejumam.
Un tie, kas cepas par 1, nevis 2 vispar ir arpus kritikas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Norchx
18. Oct 2010, 13:59 #1998

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


18 Oct 2010, 13:56:56 Driver rakstīja:
Vainu jums ir mega luuznii vai jus esat ar botanikju izglitibam
cik esmu braucis ar dazadiem auto uz TA, tad vel nevienu x nav bijis taa, ka nepiekritu inspektora vertejumam.
Un tie, kas cepas par 1, nevis 2 vispar ir arpus kritikas
Tavā gadījumā neviens TDS neiziet TA, kas arī būtu pareizi Īstenībā nesaprotu, kāpēc tos smirdekļus ar melnu dūmu mākoni neliek mierā un neplēš nost TA uzlīmi
Offline
DM101
18. Oct 2010, 14:06 #1999

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

brauc ar nopistenjiem.
es, piem., pagaajushogad ar savu drotu izgaaju TA bez probleemaam. laikam, ielika 1 par nopluudi [kaarbai saljiks mainiits, bet drusku sulo] un lukturiem [auto nemazgaaju, bija taadi, ka knapi cauri spiideeja].
peec tam ieguldiiju XXX LVL:
viens gultnis bisku saaka gaudot [basse defektaino neatrada, jo vechi bija pieradushi, ka ar nost kriitoshiem ritenjiem brauc, taa arii godiigi pateica];
aizmuguree visas bukses, bumerangus, rocenei profilaksi;
viens stuures pirksts, kam bisku briivkustiiba paraadiijaas;
protams, savirze/sagaazums, u.t.t.

un TA neveertee amortu staavokli, gultnjus, daudzas citas lietas, kuraam vajadzetu buut kaartiibaa.
lasot sho, ir skaidrs, ka 90% bmw lietotaaju shos aparaatus nevar atljauties.
Offline
Driver
18. Oct 2010, 14:16 #2000

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es labprat pasedetu TA ar kompi uz apskates linijas :megaemo: itseviskji uz dizelju linijas - riga pec gads paliktu tik dazi desmiti tds ar derigu TA un to saimnieki varetu lepoties, ka brauc ar ekskluziviem auto

18 Oct 2010, 14:06:18 DM101 rakstīja:
brauc ar nopistenjiem.
es, piem., pagaajushogad ar savu drotu izgaaju TA bez probleemaam. laikam, ielika 1 par nopluudi [kaarbai saljiks mainiits, bet drusku sulo] un lukturiem [auto nemazgaaju, bija taadi, ka knapi cauri spiideeja].
peec tam ieguldiiju XXX LVL:
viens gultnis bisku saaka gaudot [basse defektaino neatrada, jo vechi bija pieradushi, ka ar nost kriitoshiem ritenjiem brauc, taa arii godiigi pateica];
aizmuguree visas bukses, bumerangus, rocenei profilaksi;
viens stuures pirksts, kam bisku briivkustiiba paraadiijaas;
protams, savirze/sagaazums, u.t.t.

un TA neveertee amortu staavokli, gultnjus, daudzas citas lietas, kuraam vajadzetu buut kaartiibaa.
lasot sho, ir skaidrs, ka 90% bmw lietotaaju shos aparaatus nevar atljauties.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4