Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Formula One F1

AutorsZiņojums
shirminieks
06. Jun 2021, 20:34 #1981

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81

Ļoti interesanta sacensība.

Hamis otrajā startā netīšām nospieda brake balance preset, kas paredzēsts priekšējo riepu uzsildīšanai (pārnes gandrīz visu brake-balance uz priekšu) - tāpēc arī priekšējās nobloķējās un sanāca kā Brianam ar Domu Fast & Furious

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 06 Jun 2021, 20:35:47 ]

Offline
Corey
06. Jun 2021, 20:55 #1982

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2406

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Riepas vai bremzes silda ar balancu un priekšējiem ratiem?
Offline
Zalespljavejs
06. Jun 2021, 21:00 #1983

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto


06 Jun 2021, 20:55:55 @Corey rakstīja:
Riepas vai bremzes silda ar balancu un priekšējiem ratiem?


Ir "Brake Bias" slēdzis, ar kuru var regulēt bremžu spēku attiecību gan priekšējiem, gan aizmugurējiem ratiem. "Magic brake" slēdzis ļauj pārnest visu bremžu spēku uz priekšējiem ratiem, lai ar bremzēm varētu sildīt bremžu disku + vēl priekšejos ratos. Šajā gadījumā Hamiltons nebija izslēdzis šo slēdzi, līdz ar to pirmajā līkumā viss bremžu spēks bija uz priekšejo asi, bremzes bija pamatīgi uzkarsušas un līdz ar to aizšļūca prom.
Offline
Corey
06. Jun 2021, 21:48 #1984

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2406

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Kōru riepai silda ar bremzēm,bet tam vajag 10-15min, kas palīdz novērst blisteringu riepas virskārtai.
Tak bremzes sildīja.
Kulthards uzreiz pateica,ka,visticamāk, bremzes bija up to temp,bet riepas nebija.
Ja hamis balansu neatlika atpakaļ,ir totāla feils. Hvz,pats viņš it kā to neteica.
Offline
smilee45
07. Jun 2021, 00:15 #1985

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:

Vispār jau Hamiltonam 3 kļūdas šajā sezona. Paša pieļautas, kas jau kopā maksājušas vairāk kā 60punktus apmēram.
------
Beidzot Hamiltonam ir cīņa ne tikai ar komandas biedru, bet nu jau ar ko vairāk. Un pēkšņi pirmajos posmos ir vairāk kļūdas, kā visā pagājušajā sezonā
Sacīkste laba.
Offline
CAPSLOCK
07. Jun 2021, 01:52 #1986

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 878

Braucu ar:

Tas jau boomeru sliktāku nepadara ja vien nestiepj pa mūsdienu nogriežņiem. Dara savu pretēji pretstatā kas online zadrotī vislaik. katram savs un kā izsisties kaut līdz viņa atpazīstamībai nemeklējiet kaut kādas utis
Offline
shirminieks
07. Jun 2021, 07:48 #1987

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


06 Jun 2021, 21:48:12 @Corey rakstīja:
Kōru riepai silda ar bremzēm,bet tam vajag 10-15min, kas palīdz novērst blisteringu riepas virskārtai.
Tak bremzes sildīja.
Kulthards uzreiz pateica,ka,visticamāk, bremzes bija up to temp,bet riepas nebija.
Ja hamis balansu neatlika atpakaļ,ir totāla feils. Hvz,pats viņš it kā to neteica.


Pats Hamis post-race intervijā teica, ka startā cīnoties ar Perezu bija netīšām ieslēdzis brake magic presetu.

Piekrītu, ka šogad Hamim nākas cīnīties par katru punktu, kas arī noved pie kļūdām - pēdējoreiz tas bija 17/18' gada sākumā pret Vettelu.

Maxis ir jaunās paaudzes monstrs. Ar jauno paaudzi domāju arī to, ka viņam nav bail sacensties virtuālās sacīkstēs ar īsto vārdu utt. pret kaut kādiem dīvānā pirdējiem. Arī Lando un pāris citi jaunie braucēji to dara, bet Max dominē visur. Luiss ir vecā paaudze, labākajā gadījumā ieliks instagramā bildi ar apmaksātu reklāmu no gran turismo, bet reāli nomīzīs, ja būs jānobrauc virtuālās Nurb 24h sacīkstes, piemēram.


Hamiltonam tās virtuālās sacensības ir pie kājas, jo ir daudz citas lietas ārpus F1, ko viņš dara (kaut kādas apģērbu līnijas sadarbībā ar Tommy Hilfiger, mēģina kaut ko ar mūziku darīt, utt.). Paskaties uz Verstappenu un citiem jaunajiem - viņiem pagaidām F1 ir 99% no dzīves. Nesaku, ka tas ir labāk/sliktāk, bet tā vinkārši ir - tas arī bija viens no iemesliem kāpēc Hamis aizgāja no McLaren uz Mercedes (līgums bija mazāk ierobežojošs uz off-track izklaidēm/aktivitātēm).

Tieši tāpē es dotu 90%, ka, ja viņš šogad paņems astoto titulu, tad uztaisīs Rosbergu un paziņos par retirement lai var vairāk pievērsties citiem saviem hobijiem.
Offline
ozo
20. Jun 2021, 19:22 #1988

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Baigi laba gonka.
Botass varētu nepabeigt sezonu ar Mercedes.
1. Botass nolamāja Toto pa rādio.
2. Pat necentās turēt Verstapenu aiz muguras.
Kopumā, fail Mercedes.
Offline
shirminieks
20. Jun 2021, 19:32 #1989

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


20 Jun 2021, 19:22:40 @ozo rakstīja:
Baigi laba gonka.
Botass varētu nepabeigt sezonu ar Mercedes.
1. Botass nolamāja Toto pa rādio.
2. Pat necentās turēt Verstapenu aiz muguras.
Kopumā, fail Mercedes.


Nepiekritīsu - šī galīgi nebija Bottas sliktākā sacensība, un uzbrauciens komandai pa radio (man liekās, ka nebija konkrēti Toto) bija pamatots.

Pilnīgs fail no Mercedes, ignorēt braucēju sajūtas par riepu stāvokli un palikt bez biksēm; kad abi bija P2/P3, varēja ļaut Bottas pitoties un dalīt stratēģiju. Principā kārtējo reizi mēģināja Bottas izmantot par Hamiltona 6to..

Es domāju, ka drīz redzēsim Bottas egoistisko pusi
Offline
desadesa
21. Jun 2021, 09:05 #1990

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Bottas tieši otrādi, darīja cik varēja, tāpēc sanāca sūdīgi sadzēsties līkumā

MB 100% būtu p2,p4, ja iebrauktu pitstopā pēc Maxa, tāpēc cerēja uz long run chance

Offline
shirminieks
21. Jun 2021, 09:44 #1991

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


21 Jun 2021, 09:05:38 @desadesa rakstīja:
Bottas tieši otrādi, darīja cik varēja, tāpēc sanāca sūdīgi sadzēsties līkumā

MB 100% būtu p2,p4, ja iebrauktu pitstopā pēc Maxa, tāpēc cerēja uz long run chance



Bottas ap 28. apli sāka sūdzēties, ka riepas līdz sacensības galam neizvilks un vajag 2-stop taisīt; tad vēl abi Mercedes bija <2sec aiz Verstappena. Ja Merc stratēģi būtu klausījuši, tad Bottas būtu varējis undercut'ot Verstappenu un atņemtu Max'am iespēju taisīt otro pitstopu. Tur gan Perezs pietraucetu Bottas nedaudz (28. vs 24. aplis minimāla riepu starpība).

Es domāju, ka Merc vienkārši visas olas sameta Hamiltona groziņā un upurēja Bottas sacensību cerot, ka viņš gana patraucēs Verstappenam.

Jebkurā gadījumā - stratēģijas masterclass no RBR.
Offline
karro
21. Jun 2021, 10:23 #1992

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

nu uz beigām man jau sāka likties, ka VER nesaies, un riepas neizturēs, bet viss bija labi, un bažas bija nepamatotas . jebkurā gadījumā - ja šitā turpināsies, tad netflix dabūs taisīt "drive to survive" 4.sezonu uz 15 epizodēm. šteiners lamāsies kādās 4 no tām, pārējās būs par gonkām
Offline
Zalespljavejs
21. Jun 2021, 10:41 #1993

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto

Bottas bija 1-stop stratēģija tāpēc, ka viņi gaidīja no Race Control teiks par Pereza incidentu - būs viņam sods vai nē. Pat ja ņem vērā šo aspektu, Mercedes jau ilgu laiku ir bijušas ar on-the-fly stratēģijas izmantošanu, bet to aspektu nomaskē fakts ka Merši ir dominējuši visu hibrīda ēru. Un palasot info par Toto Wolfu, ar vien vairāk sāk šķist ka viņš ir ar vien slidenāks tips kā varētu sākumā domāt.
Offline
RR04
21. Jun 2021, 10:51 #1994

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


21 Jun 2021, 10:41:54 @Zalespljavejs rakstīja:
Bottas bija 1-stop stratēģija tāpēc, ka viņi gaidīja no Race Control teiks par Pereza incidentu - būs viņam sods vai nē. Pat ja ņem vērā šo aspektu, Mercedes jau ilgu laiku ir bijušas ar on-the-fly stratēģijas izmantošanu, bet to aspektu nomaskē fakts ka Merši ir dominējuši visu hibrīda ēru. Un palasot info par Toto Wolfu, ar vien vairāk sāk šķist ka viņš ir ar vien slidenāks tips kā varētu sākumā domāt.

tas incidents bija pašās beigās. Pit stopu varēja taisīt vairākus apļus pirms apdzīšanas
Offline
alxz
21. Jun 2021, 10:54 #1995

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

@karro piekrītu par to, ka bija bažas. Ap 5x aplī bija tāds moments, kad domāju, ka nesaies. Maxis ilgāku brīdi bija 5s atpakaļ, bet aizšāva. Prieks par rb.
Par botas runājot, žēl džeka. Viņš toč ir pelnījis komandu, kur var braukt kā pirmais. Mershi ar Hami baigie krāni ir. Būs interesanta sezona līdz galam.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
shirminieks
21. Jun 2021, 11:38 #1996

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


21 Jun 2021, 10:41:54 @Zalespljavejs rakstīja:
Pat ja ņem vērā šo aspektu, Mercedes jau ilgu laiku ir bijušas ar on-the-fly stratēģijas izmantošanu, bet to aspektu nomaskē fakts ka Merši ir dominējuši visu hibrīda ēru.


Kad dzenies pakaļ, tad esi spiests pieņemt drosmīgākus strateģijas lēmumus - kad tie nostrādā, tad izskaties pēc ģeniāla stratēģa (Hungary-2019, Barcelona-2021), bet ja nenostrādā, tad izskaties pēc muļķa. Tas bija ļoti izteikts 2019. gadā, kad Ferrari strateģijas komanda izskatījās pēc klaunu brigādes.


Un palasot info par Toto Wolfu, ar vien vairāk sāk šķist ka viņš ir ar vien slidenāks tips kā varētu sākumā domāt.


Toto kopā ar Laudu tomēr ir uztaisījis Mercedes par septiņkārtējiem WCC - varēja redzēt cik grūti gāja 2010-2012 gados. Ir divi interesanti podcasti no Beyond the Grid ar Toto un Andy Cowell (bijušais Mercedes HPP vadītājs), kur stāsta par iekšējo kultūru Mercedes.

Iepriekš Mercedes vienmēr ir šķitusi kā ļoti labi salikta un pārvaldīta komanda (salīdznot ar toksisko atmosfēru Ferrari un RedBull attieksmi pret saviem braucējiem), tai skaitā brīžos kad ir gājis grūti (pēc 2017. gada Baku posma Toto labi atcirta žurnālistam, kurš centās panākt lai Toto vaino kādu par Hamiltona galvassagu, kurš nebija līdz galam piestiprināts un pazaudēja viņiem uzvaru).

Šis gads gan parāda, ka komandā ir problēmas un izskatās pēc toksiskas vides - visticamāk tāpēc, ka iet grūti un stress uzdod pa nerviem.
Offline
Zalespljavejs
21. Jun 2021, 11:45 #1997

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto


21 Jun 2021, 11:38:17 @shirminieks rakstīja:

21 Jun 2021, 10:41:54 @Zalespljavejs rakstīja:
Pat ja ņem vērā šo aspektu, Mercedes jau ilgu laiku ir bijušas ar on-the-fly stratēģijas izmantošanu, bet to aspektu nomaskē fakts ka Merši ir dominējuši visu hibrīda ēru.


Kad dzenies pakaļ, tad esi spiests pieņemt drosmīgākus strateģijas lēmumus - kad tie nostrādā, tad izskaties pēc ģeniāla stratēģa (Hungary-2019, Barcelona-2021), bet ja nenostrādā, tad izskaties pēc muļķa. Tas bija ļoti izteikts 2019. gadā, kad Ferrari strateģijas komanda izskatījās pēc klaunu brigādes.


Un palasot info par Toto Wolfu, ar vien vairāk sāk šķist ka viņš ir ar vien slidenāks tips kā varētu sākumā domāt.


Toto kopā ar Laudu tomēr ir uztaisījis Mercedes par septiņkārtējiem WCC - varēja redzēt cik grūti gāja 2010-2012 gados. Ir divi interesanti podcasti no Beyond the Grid ar Toto un Andy Cowell (bijušais Mercedes HPP vadītājs), kur stāsta par iekšējo kultūru Mercedes.



Šeit es tev nepiekritīšu. Es šobrīd lasu "Total Competition" grāmatu, kur Ross Brawn stāsta par to kā vispār sākās ideja par Mercedes komandu un kā viņi nonāca līdz Hibrīdu ēras dominancei. Īsumā - Toto Wolfs nevienā brīdī nav piedalījies komandas "uzbūvēšanā". Brawns diezgan labi apraksta to, kā viņš ar MSC un citiem komandas locekļiem strādāja pie komandas uzbūves. Neaizmirsīsim, ka Ross Brawn bija pirmais kas sāka pētīt hibrīda dzinēju specifikāciju un principā uzdeva Mercedes sākt dzinēja izpēti un būvēšanu krietni pirms visām citām komandām. Un ,lai cik ironiski tas nebūtu, Renault bija tie kas uzstāja uz hibrīda dzinējiem.

Par pašu Toto - viņš līdz 12.gada beigām bija Williams investors, taču 2013.gadā pievienojās Mercedes kā F1 komandas investors un lūkoja pēc darba vietas. Tobrīd viņš strādāja ar Nikiju Laudu un citiem valdes locekļiem, kas Rossam ne visai patika un neviesa uzticību. Un beigu beigās Ross tika izstumts no komandas kopā ar MSC.
Offline
shirminieks
21. Jun 2021, 12:46 #1998

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


21 Jun 2021, 11:45:12 @Zalespljavejs rakstīja:

21 Jun 2021, 11:38:17 @shirminieks rakstīja:

21 Jun 2021, 10:41:54 @Zalespljavejs rakstīja:
Pat ja ņem vērā šo aspektu, Mercedes jau ilgu laiku ir bijušas ar on-the-fly stratēģijas izmantošanu, bet to aspektu nomaskē fakts ka Merši ir dominējuši visu hibrīda ēru.


Kad dzenies pakaļ, tad esi spiests pieņemt drosmīgākus strateģijas lēmumus - kad tie nostrādā, tad izskaties pēc ģeniāla stratēģa (Hungary-2019, Barcelona-2021), bet ja nenostrādā, tad izskaties pēc muļķa. Tas bija ļoti izteikts 2019. gadā, kad Ferrari strateģijas komanda izskatījās pēc klaunu brigādes.


Un palasot info par Toto Wolfu, ar vien vairāk sāk šķist ka viņš ir ar vien slidenāks tips kā varētu sākumā domāt.


Toto kopā ar Laudu tomēr ir uztaisījis Mercedes par septiņkārtējiem WCC - varēja redzēt cik grūti gāja 2010-2012 gados. Ir divi interesanti podcasti no Beyond the Grid ar Toto un Andy Cowell (bijušais Mercedes HPP vadītājs), kur stāsta par iekšējo kultūru Mercedes.



Šeit es tev nepiekritīšu. Es šobrīd lasu "Total Competition" grāmatu, kur Ross Brawn stāsta par to kā vispār sākās ideja par Mercedes komandu un kā viņi nonāca līdz Hibrīdu ēras dominancei. Īsumā - Toto Wolfs nevienā brīdī nav piedalījies komandas "uzbūvēšanā". Brawns diezgan labi apraksta to, kā viņš ar MSC un citiem komandas locekļiem strādāja pie komandas uzbūves. Neaizmirsīsim, ka Ross Brawn bija pirmais kas sāka pētīt hibrīda dzinēju specifikāciju un principā uzdeva Mercedes sākt dzinēja izpēti un būvēšanu krietni pirms visām citām komandām. Un ,lai cik ironiski tas nebūtu, Renault bija tie kas uzstāja uz hibrīda dzinējiem.

Par pašu Toto - viņš līdz 12.gada beigām bija Williams investors, taču 2013.gadā pievienojās Mercedes kā F1 komandas investors un lūkoja pēc darba vietas. Tobrīd viņš strādāja ar Nikiju Laudu un citiem valdes locekļiem, kas Rossam ne visai patika un neviesa uzticību. Un beigu beigās Ross tika izstumts no komandas kopā ar MSC.


Arī esmu to pašu grāmatu izlasījis - ļoti patika Ross Brawn insight par Ferrari iekšējo kultūru (par to biju pirms tam arī citur lasījis/dzirdējis).

Piekrītu, ka Ross Brawn sāka veidot Mercedes komandu, bet viņam tas pārāk veiksmīgi nesanāca (11' bija #4, 12' bija #5) - Daimler tad piedāvāja Toto pārnākt un vadīt komandu apmaiņā pret 30% daļu. Pirmajos V6-hybrid gados Mercedes dominance lielākoties nāca nāca no dzinēja (pat Williams ar MB-dzinēju brauca pa goda pjedestāla vietām), bet 2017-2020 gados vairāk no kopējā komandas darba un inovācijām.

Tieši par Mercedes komandas kultūru biju lasījis samērā daudz pozitīva, kas arī ļāva daudzus pārvilināt no Ferrari (piemēram James Allison).
Offline
alxz
27. Jun 2021, 17:44 #1999

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Ļoti patīkami. Perezam pietrūka viens aplis. :/

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Corey
27. Jun 2021, 19:40 #2000

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2406

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Perezs atstāja podiumu pitstopā.
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo