Autors | Ziņojums |
uvels | 29. Mar 2009, 19:13 |
#1981
|
|
Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
|
29 Mar 2009, 19:11:42 adolfs rakstīja:
nezinu kaa .is - bet .lv taadiem diskiem IMO veertiiba ir tuvu 0
seit ir savadak,seit ar evo ziema ari neviens nebrauc,visi tik lipina spoilerus un spidigus diskus |
Offline | |
|
strazdins | 29. Mar 2009, 21:03 |
#1982
|
|
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 237
Braucu ar: BMW 318 ti compact; X3
|
29 Mar 2009, 18:33:50 arizah rakstīja:
29 Mar 2009, 17:09:04 adolfs rakstīja:
kkad tagad tas ir vorobjovs
tak strokšs
jūs ko tas tak ernstons |
Offline | |
|
Ruff | 29. Mar 2009, 21:04 |
#1983
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| http://www2.bprallye.at/2009/videos/video2009.html
vidaks no pirmas Austrijas chempionata posma Uldmanam patiks - viena urka dedzina bez juutaam
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
Cumpars | 29. Mar 2009, 21:18 |
#1984
|
|
Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6983
Braucu ar: KK-555
| Njā, kas tik tur nebrauc, sākot ar evo un subaru, beidzot ar seat ibiza, porsche, un bmw 5er e28 |
Offline | |
|
JZ | 29. Mar 2009, 21:29 |
#1985
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| es jau neko īpaši nezinu tik sakarības un vispārīgu teoriju, ja pajautātu precīzāk, tad moš arī kaut ko varēšu atbildēt
un kas ir O/S vārsti
29 Mar 2009, 20:36:30 adolfs rakstīja:
jz: pastaasti tad galu galaa par plataaka faazu un augstaaku paceelumu sadaleneen t-motoriem + lekciju par strokeriem + O/S vaarstiem
|
Offline | |
|
HotFoot | 29. Mar 2009, 21:41 |
#1986
|
|
Kopš: 28. Aug 2004
Ziņojumi: 894
Braucu ar: CO2
|
29 Mar 2009, 21:04:16 Ruff rakstīja:
http://www2.bprallye.at/2009/videos/video2009.html
vidaks no pirmas Austrijas chempionata posma Uldmanam patiks - viena urka dedzina bez juutaam
taa shkoda diez taada pati ar ko Zandele vaalee?
viena evushka tur visiem tik maaj ar roku [ Šo ziņu laboja HotFoot, 29 Mar 2009, 21:43:54 ] |
Offline | |
|
Rihy | 29. Mar 2009, 21:46 |
#1987
|
|
Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
|
29 Mar 2009, 21:41:24 HotFoot rakstīja:
29 Mar 2009, 21:04:16 Ruff rakstīja:
http://www2.bprallye.at/2009/videos/video2009.html
vidaks no pirmas Austrijas chempionata posma Uldmanam patiks - viena urka dedzina bez juutaam
taa shkoda diez taada pati ar ko Zandele vaalee?
viena evushka tur visiem tik maaj ar roku
Nu tās nullītes tur konkrēti slidinās
[ Šo ziņu laboja Rihy, 29 Mar 2009, 21:46:21 ] |
Offline | |
|
Ruff | 29. Mar 2009, 21:46 |
#1988
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| ugu, taa ir taa pati skoda, tur jau pats BRR saimnieks pie stuures
http://www.s2000rally.com/car-detail.php?car=119
bet nu Polo shoreiz aatraaks
[ Šo ziņu laboja Ruff, 29 Mar 2009, 21:49:59 ]
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
|
JZ | 29. Mar 2009, 21:48 |
#1989
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu tip teorija ir ~ tāda:
turbo motoriem, dēļ turbo esamības, ir apgrūtināta elpošana kamēr turbo neražo spiedienu (runa ir par ieplūdi), tb turbobedre, agrāk, lai ar to cīnītos, lika šauras/mazas sadalenes, attiecīgi pie maziem rpm un vakuma ieplūdē varēja panākt kaut kādu jēdzīgu responsi no tā motora, kad turbo iegriežas, tad jau tādu problēmu vairs nav, bet tā šaurā/mazā sadalene ir biš šķērslis tam motoram griezties vēlāk un attīstīt lielākas max jaudas
modernākiem motoriem ir labākas turbīnas un visāda veida miveci/vanosi/etc lai ar to cīnītos, pirms tam toyota pat taisija klapes ieplūdes kanālos, kad līdz brīdim, kad ieplūdē parādās spiediens, tās klapes aizver ciet gaisa pieplūdi 4 no 8 ieplūdes kanāliem - attiecīgi vairāk griezes pie vakuma kolektorā
ja tu uzliec lielus vārstus, liela atvēruma sadaleni utt, tas, protams, nāk par labu max jaudai, kura tiek arī nobīdīta augstākos rpm, bet neefektīvajos rpm krītas gaisa plūsmas ātrums un attiecīgi pasliktinās grieze pie maziem/vidējiem rpm
par strokeriem, tur ideja ir tāda, ka tiek palielināts virzuļa gājiens, bet diametrs pārsvarā paliek vecais, jāskatās kādam tieši motoram tas, un jāatceras, lielāks gājiens = lielāka grieze, BET tam motoram nepatiks griezties augstos rpm, un papildus, protams, slodzes uz kloķeni
tb ar to es gribu teikt, OS vārsti + plata/augsta sadalene + stroker kits + turbo visdrīzākais novedīs pie cauruma blokā |
Offline | |
|
HotFoot | 29. Mar 2009, 21:50 |
#1990
|
|
Kopš: 28. Aug 2004
Ziņojumi: 894
Braucu ar: CO2
|
M Shtols arii tagad ar dabas gaazi kapaa?? |
Offline | |
|
Ruff | 29. Mar 2009, 21:51 |
#1991
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
|
29 Mar 2009, 21:50:52 HotFoot rakstīja:
M Shtols arii tagad ar dabas gaazi kapaa??
yes it iz
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
JZ | 29. Mar 2009, 21:53 |
#1992
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kā beigu beigās ar tiem superiem tur palika, tā pilnpiedziņa visiem ir unificēta un tikai motors ir katram savs? |
Offline | |
|
us | 29. Mar 2009, 21:54 |
#1993
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
|
29 Mar 2009, 21:04:16 Ruff rakstīja:
Uldmanam patiks - viena urka dedzina bez juutaam
Baigi maz iefilmēts, bet tā jau dedzina normāli |
Offline | |
|
JZ | 29. Mar 2009, 21:59 |
#1994
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| un cik viņi jau ir izgājuši ārpus tiem 100/120k, kas bija sākumā paredzēts? |
Offline | |
|
Ruff | 29. Mar 2009, 22:06 |
#1995
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| nu diezgan dakuja - ja paskatamies RCFS - market lideris Peugeot 207 ne jauns tiek tirgots par 220k
no otras puses - tagad ir skaidrs, ka taa ir nakotnes WRC top klase - attiecigi shitie auto ir krietni pieejamaki
p.s. lai gan re kur second hand Polo, kas nemaz nav baigi sliktaaks, ka parejie nak pa 165k[ Šo ziņu laboja Ruff, 29 Mar 2009, 22:07:54 ]
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
JZ | 29. Mar 2009, 22:07 |
#1996
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| griesti sākumā bija noteikti 100k cik atceros, tad, pēc pārrunām, tur biš paaugstināja, bet 350 jau ir
moš tie 350 ir ar R&D iekšā, nevis paredzētās kitu cenas |
Offline | |
|
|
us | 29. Mar 2009, 22:12 |
#1997
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| lēciens
rezultāts
|
Offline | |
|
Ruff | 29. Mar 2009, 22:14 |
#1998
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| vel jau ari tas, ka pie shada piedavajuma un salidzinoshi lidzigas veiktspejas pret N grupaam, tas cenas mazliet ari tirgus korigjee - pec noverojumiem - arii MG S2000, ja nesapliist Rover supermotors , vienalga brauc stipri lidzigi 207 vai Grand Punto.
pec sis sezonas IRC jau ari vares redzet kas pa cik - uz nakamo posmu (ne Safari, bet eiropas) uz stripas solas but ne tikai Peugeot un Fiat rupnicas komandas, bet ari Skoda, VW un jaunais Proton, kas ka zinams WRC Irijas posma diezgan nikni performeeja
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
JZ | 29. Mar 2009, 22:14 |
#1999
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu tur jau var paprasīt 150 pa "kitu" un 100 pa salikšanu kopā , tā kā gluži par ignorēšanu to var arī nenosaukt, anyway, izskatās pēc labas idejas podā, bet, ja Leobs aizies, es atbalstu |
Offline | |
|
DoubleD | 29. Mar 2009, 22:15 |
#2000
|
|
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| nu K.Blocks toch nav normaals tas chalis draudzeejas ar putniem
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|