Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
uvels
29. Mar 2009, 19:13 #1981

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


29 Mar 2009, 19:11:42 adolfs rakstīja:
nezinu kaa .is - bet .lv taadiem diskiem IMO veertiiba ir tuvu 0

seit ir savadak,seit ar evo ziema ari neviens nebrauc,visi tik lipina spoilerus un spidigus diskus
Offline
strazdins
29. Mar 2009, 21:03 #1982

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW 318 ti compact; X3


29 Mar 2009, 18:33:50 arizah rakstīja:

29 Mar 2009, 17:09:04 adolfs rakstīja:
kkad tagad tas ir vorobjovs


tak strokšs


jūs ko tas tak ernstons
Offline
Ruff
29. Mar 2009, 21:04 #1983

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

http://www2.bprallye.at/2009/videos/video2009.html

vidaks no pirmas Austrijas chempionata posma Uldmanam patiks - viena urka dedzina bez juutaam

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
Cumpars
29. Mar 2009, 21:18 #1984

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555

Njā, kas tik tur nebrauc, sākot ar evo un subaru, beidzot ar seat ibiza, porsche, un bmw 5er e28
Offline
JZ
29. Mar 2009, 21:29 #1985

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es jau neko īpaši nezinu tik sakarības un vispārīgu teoriju, ja pajautātu precīzāk, tad moš arī kaut ko varēšu atbildēt

un kas ir O/S vārsti


29 Mar 2009, 20:36:30 adolfs rakstīja:
jz: pastaasti tad galu galaa par plataaka faazu un augstaaku paceelumu sadaleneen t-motoriem + lekciju par strokeriem + O/S vaarstiem
Offline
HotFoot
29. Mar 2009, 21:41 #1986

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2


29 Mar 2009, 21:04:16 Ruff rakstīja:
http://www2.bprallye.at/2009/videos/video2009.html

vidaks no pirmas Austrijas chempionata posma Uldmanam patiks - viena urka dedzina bez juutaam


taa shkoda diez taada pati ar ko Zandele vaalee?

viena evushka tur visiem tik maaj ar roku

[ Šo ziņu laboja HotFoot, 29 Mar 2009, 21:43:54 ]

Offline
Rihy
29. Mar 2009, 21:46 #1987

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI


29 Mar 2009, 21:41:24 HotFoot rakstīja:

29 Mar 2009, 21:04:16 Ruff rakstīja:
http://www2.bprallye.at/2009/videos/video2009.html

vidaks no pirmas Austrijas chempionata posma Uldmanam patiks - viena urka dedzina bez juutaam



taa shkoda diez taada pati ar ko Zandele vaalee?

viena evushka tur visiem tik maaj ar roku

Nu tās nullītes tur konkrēti slidinās

[ Šo ziņu laboja Rihy, 29 Mar 2009, 21:46:21 ]

Offline
Ruff
29. Mar 2009, 21:46 #1988

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

ugu, taa ir taa pati skoda, tur jau pats BRR saimnieks pie stuures
http://www.s2000rally.com/car-detail.php?car=119

bet nu Polo shoreiz aatraaks

[ Šo ziņu laboja Ruff, 29 Mar 2009, 21:49:59 ]



-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
JZ
29. Mar 2009, 21:48 #1989

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu tip teorija ir ~ tāda:
turbo motoriem, dēļ turbo esamības, ir apgrūtināta elpošana kamēr turbo neražo spiedienu (runa ir par ieplūdi), tb turbobedre, agrāk, lai ar to cīnītos, lika šauras/mazas sadalenes, attiecīgi pie maziem rpm un vakuma ieplūdē varēja panākt kaut kādu jēdzīgu responsi no tā motora, kad turbo iegriežas, tad jau tādu problēmu vairs nav, bet tā šaurā/mazā sadalene ir biš šķērslis tam motoram griezties vēlāk un attīstīt lielākas max jaudas

modernākiem motoriem ir labākas turbīnas un visāda veida miveci/vanosi/etc lai ar to cīnītos, pirms tam toyota pat taisija klapes ieplūdes kanālos, kad līdz brīdim, kad ieplūdē parādās spiediens, tās klapes aizver ciet gaisa pieplūdi 4 no 8 ieplūdes kanāliem - attiecīgi vairāk griezes pie vakuma kolektorā

ja tu uzliec lielus vārstus, liela atvēruma sadaleni utt, tas, protams, nāk par labu max jaudai, kura tiek arī nobīdīta augstākos rpm, bet neefektīvajos rpm krītas gaisa plūsmas ātrums un attiecīgi pasliktinās grieze pie maziem/vidējiem rpm

par strokeriem, tur ideja ir tāda, ka tiek palielināts virzuļa gājiens, bet diametrs pārsvarā paliek vecais, jāskatās kādam tieši motoram tas, un jāatceras, lielāks gājiens = lielāka grieze, BET tam motoram nepatiks griezties augstos rpm, un papildus, protams, slodzes uz kloķeni

tb ar to es gribu teikt, OS vārsti + plata/augsta sadalene + stroker kits + turbo visdrīzākais novedīs pie cauruma blokā
Offline
HotFoot
29. Mar 2009, 21:50 #1990

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2


M Shtols arii tagad ar dabas gaazi kapaa??
Offline
Ruff
29. Mar 2009, 21:51 #1991

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3


29 Mar 2009, 21:50:52 HotFoot rakstīja:

M Shtols arii tagad ar dabas gaazi kapaa??


yes it iz

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
JZ
29. Mar 2009, 21:53 #1992

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kā beigu beigās ar tiem superiem tur palika, tā pilnpiedziņa visiem ir unificēta un tikai motors ir katram savs?
Offline
us
29. Mar 2009, 21:54 #1993

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli


29 Mar 2009, 21:04:16 Ruff rakstīja:
Uldmanam patiks - viena urka dedzina bez juutaam


Baigi maz iefilmēts, bet tā jau dedzina normāli
Offline
JZ
29. Mar 2009, 21:59 #1994

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

un cik viņi jau ir izgājuši ārpus tiem 100/120k, kas bija sākumā paredzēts?
Offline
Ruff
29. Mar 2009, 22:06 #1995

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

nu diezgan dakuja - ja paskatamies RCFS - market lideris Peugeot 207 ne jauns tiek tirgots par 220k

no otras puses - tagad ir skaidrs, ka taa ir nakotnes WRC top klase - attiecigi shitie auto ir krietni pieejamaki

p.s. lai gan re kur second hand Polo, kas nemaz nav baigi sliktaaks, ka parejie nak pa 165k

[ Šo ziņu laboja Ruff, 29 Mar 2009, 22:07:54 ]



-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
JZ
29. Mar 2009, 22:07 #1996

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

griesti sākumā bija noteikti 100k cik atceros, tad, pēc pārrunām, tur biš paaugstināja, bet 350 jau ir

moš tie 350 ir ar R&D iekšā, nevis paredzētās kitu cenas
Offline
us
29. Mar 2009, 22:12 #1997

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

lēciens



rezultāts



Offline
Ruff
29. Mar 2009, 22:14 #1998

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

vel jau ari tas, ka pie shada piedavajuma un salidzinoshi lidzigas veiktspejas pret N grupaam, tas cenas mazliet ari tirgus korigjee - pec noverojumiem - arii MG S2000, ja nesapliist Rover supermotors , vienalga brauc stipri lidzigi 207 vai Grand Punto.

pec sis sezonas IRC jau ari vares redzet kas pa cik - uz nakamo posmu (ne Safari, bet eiropas) uz stripas solas but ne tikai Peugeot un Fiat rupnicas komandas, bet ari Skoda, VW un jaunais Proton, kas ka zinams WRC Irijas posma diezgan nikni performeeja

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
JZ
29. Mar 2009, 22:14 #1999

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu tur jau var paprasīt 150 pa "kitu" un 100 pa salikšanu kopā , tā kā gluži par ignorēšanu to var arī nenosaukt, anyway, izskatās pēc labas idejas podā, bet, ja Leobs aizies, es atbalstu
Offline
DoubleD
29. Mar 2009, 22:15 #2000

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

nu K.Blocks toch nav normaals tas chalis draudzeejas ar putniem

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex