Autors | Ziņojums |
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
| nu kurš piesakās man apskatīt 2 lamatas.
vienai nav iesetupota temperatūra, uzreiz mēģina ieslēgties kā piedarbina auto.
otram nav taisīta apkope kādus 30k vai pat visus 50
kad motors iesilis līdz temperatūrai, kad jāieslēdzas gāzei, pārslēdzas un riktīgi rīstās, kad temperatūra ir pie kādiem 60 grādiem problēma pazūd.
abi ir e39 ar m54 motoriem
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
| ev kas ta nu, visi miljonāri un nevienam lieku naudiņu nevajag?
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
oswald | |
Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| gribas piekrist DM101 = gāze tās ir tavas problēmas.. |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
|
27 Feb 2021, 00:15:22 @oswald rakstīja:
gribas piekrist DM101 = gāze tās ir tavas problēmas..
varu apgāzt tavas intrigas.
100k 2 gados, parēķini lpg vs benzīnu, izmaksas pie benzīna patēriņa vidēji kaut vai 10l, gāzes apkopē pa šo laiku iztērēti ir max 200e
un tad ieliec ciparus studijā.
dm vispāŗ var pist nahuj pa tiešo, nemaz neaizskarot lpg tēmu.
jo lietderības koeficents pret zināšanām un darbiem vs tukšo diršanu, ir sūdīgāks, nekā sportā uz rezervistu soliņa.
un ja tiešām sāp sirds par benzīna motoriem vs lpg,
tad varu izrādīt ekskursiju par n62 motoriem.
kā izskatās lpg motors pēc 300k, pēc 460k un benzīna dzinēji pēc 200k
šito tukšo diršanu jau biku apriebies klausīties.
un ja es pacelšu tēmu, kurš tad izjauca to 300k dzinēju, lv auto uz lpg visu mūžū, tad saruna būs vēl īsāka. jo tur tika apgalvots, ka motoram ir pizda 100%, bet realitāte, pat honēt nebija vajadzības.
[ Šo ziņu laboja sergis15, 27 Feb 2021, 00:33:49 ]
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
petka17 | |
Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 519
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
| Kāds kas šeit nodarbojas ar propānu, var aizdot STAG sistēmas kabeli? |
Offline | |
|
spriditis | |
Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Ziemsitim 4.paaudzes gazes iekaarta,baigi veelu paarsleedzas uz gaazi,tad kad jau aptuveni darba temperatura ir sasniegta. Vai es majas apstaklos varu tur ko izdarit,lai atrak parslegtos vai jaadzen pie specuka? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Ar termometru pamēri reduktora temp, pie kuras notiek pārslēgšanās
Parasti tas notiek pie 30-40 grādiem
Ja sūdīgi silst reduktors, jāskatās, kā tas pieslēgts (moš virknē ar pečku) utt
Ja reduktors silst ok, bet ir iedakterēta pārslēgšanās pie augstas temp, tad to tikai ar kompi var izmainīt |
Offline | |
|
spriditis | |
Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Paldies |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Uzreiz vari reduktora pieslēgumu pačekot, pareizi ir tā, ka katrā pečkas šļaukā ir pa troiņikam un reduktors pieslēgts pie tiem (sanāk paralēli pečkai)
Ja pieslēgts virknē, tad tā ir laža |
Offline | |
|
spriditis | |
Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Riit paluurees. Nav jau sarezgiiti paartaisiit taas trubas pie peckas,ja nepareizi slaukas saliktas? Uz gaazi paarsleedzas,kad normaalu siltumu jau salonaa puus,apmeeram 5min peec iedarbinaasanas. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Ja jāpārtaisa, tad troiņikus, hamutus dabūt un tad jau no roku taisnuma atkarīgs |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
| es vispirms reduktora temperatūras dačiku pārbaudītu
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Hvz, ko viņam īsti baudīt? Gļukojošu nav pat nācies redzēt, ja nu vienīgi vadi norauti, bet tad nepārslēgsies vispār |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
|
27 Feb 2021, 20:30:37 @kexxx rakstīja:
Hvz, ko viņam īsti baudīt? Gļukojošu nav pat nācies redzēt, ja nu vienīgi vadi norauti, bet tad nepārslēgsies vispār
vot tur tas prikols, ka pie nopuvušiem vadiem, viņš ta pārslēdzas, ta nē.
ir reāla pieredze, paziņam bija, un man pašam arī.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Jā, ja temp devēja kontakts zūd, tad var slēgāties šurp turp un signalizēt par kļūdu- pīkstēt utt
Te ir pavisam cits keiss- KONSTANTI vēlu pārslēdzas |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
| ā, nu es savā galvā izdomāju, ka viņam tas notika ar laiku
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
|
ezis_ | |
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
21 Feb 2021, 22:51:46 @australia rakstīja:
20 Feb 2021, 22:21:00 @ezis_ rakstīja:
20 Feb 2021, 12:41:37 @australia rakstīja:
07 Jan 2021, 18:37:50 @Overhaul rakstīja:
07 Jan 2021, 18:07:05 @australia rakstīja:
tieši tikai ļoti veciem bmw var korekti uzstādīt gāzi
Nu kā tur var būt kkas labāk uz gāzi nekā benžu?
Ne tikai oktānskaitlis (kas LPG ir lielāks), bet arī temperatūra, jo vairāk skābekļa.
Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes
Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.
A mok vispirms iegugle, ka strada 5 gen Vialle izpildijuma
Savadak kartejais bots kurs kautkadu suudu stumj
Kā strādā? Tā pat kā 4gen! Tikai padod šķidru gāzi.
Tu tak pats esi dumjš bots. Ka tik uzdirst. Nejēdz kā strādā ECU. Es uzdevu divus normālus jautājumus.
Nejēdz, kas notiek kickdownā uz benzīna, kad ECU adaptējies uz tavu gāzi? Iegūglē, gudriniek.
šķidrajam nav vajadzigas nekadas kompensacijas, sprauslu atverumu laiki tuvi 1 pret 1
Parasti gazes sprauslam atveruma laiki pat isaki ka benai . pietam visa apgriezienu diapazona,strada lineari, gaazee cik gribi.
Man iznaca nedaudz pa razigu sprauslas un koefs 0,68 ms
Es esmu to iekartu uzstadijis pats un nobraucis jau tuliit 10 K
Tu driksti turpinat tur kautko "adaptet" un "kompenset" ar tiem 4 gen elektro solenoidiem un 15 cenu gumijas trubinam |
Offline | |
|
ezis_ | |
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
21 Feb 2021, 13:05:39 @HiJaCKeR rakstīja:
21 Feb 2021, 00:12:59 @ezis_ rakstīja:
Vienigais apversums kas tur noticis ir ka bralukasi uztaisijusi normalu atverto kompi, vairs nekadi dealer key nav vajadzigi,tagad jebkurs var uzstadit un konekteties klat un regulet ko grib.
ja jau sāks regulēt nespeciālists, tad jau iestāsies ātri pesda katiem, vārstiem
kaut gan kāda tur starpība, tāpat būs genoh
Hvz man kaimins TDSam pats sukni regulee paris reizes ir aizgajis raznosaa bet nekas , turpina braukt kuupeet smirdet un reguleet to sukni bet vins saka dizels palubasu esot labakais kas var buut |
Offline | |
|
petka17 | |
Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 519
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
|
27 Feb 2021, 18:46:16 @petka17 rakstīja:
Kāds kas šeit nodarbojas ar propānu, var aizdot STAG sistēmas kabeli?
Joprojām aktuāli |
Offline | |
|
Usins | |
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| w163 m112 3.2
BRC
uz gāzes sāka strādāt ne uz visiem cilindriem.
uz benzīna strādā salīdzinoši normāli
gāze iepildīta - nepalīdzēja
sveces nav mainītas/ skatītas vismaz ~40k
Vienlaikus tika novērots ka dzinēja temp rādītājs panelī 110 rāda, pēc tam gan piespraudu ELM un tas rādīja 80 visu laiku, kas būtu ticamāk, jo kad rādīja pie 100 šļaukas bija vēl normāli aptaustāmas, pēc tam norakstīju uz sačakrēto instrumentu paneli, ko kāds ar līmplēvi par AMG tūnējis un tajā malā plēvei tagad burbulis kur bultiņa pakaras pie 50C. Sākumā bija versija, ka reduktors pūš gāzi dzesēšanas sistēmā.
Interesantākais - "gāzes vadības panelī" (nu apaļā figņa ar bezjēdzīgo līmeni, podziņu un sarkans/dzeltens diodi benzīns/gāze režīma uzrādīšanai - kopš pārslēdz uz gāzi un sāk raustīties, vairs nevar pārslēgt atpakaļ uz benzīnu, tāda sajūta ka spīd dzelteni-sarkans reizē.
Izslēdzot dzinēju un ieslēdzot atkal smuki sarkans uz benzīnu.
Gāzes reduktoram apkope taisīta pirm ~20k, droši vien laiks?
Kur Rīgā ar BRC labāk doties? |
Offline | |
|