Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Nē, pagaidām tikai retajos Viršos. Tā ir CNG.
Plaši pieejamā ir sašķidrinātā naftas gāze - LPG. | Offline | | |
mxblack | | Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 958
Braucu ar: mitsu
|
17 Jan 2021, 16:43:55 @ATB rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7156095/ar-dabasgazi-darbinamiem-auto-bus-javeic-papildu-parbaudes
Ar ko ir domāta - saspiestā dabasgāze? Tā ir tā pati, kuru var iepildīt jebkurā gāzes uzpildes stacijā ja?
Man ir aizdomas, ka visā Baltijā nav nevienas institūcijas, kas var pārbaudīt CNG balonus.. | Offline | | |
peecise28 | | Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| "Čukča pisateļ, čukča ņe čitateļ"
Mjā, tieši pirms manis par to kāds jau jautājis
...
Pēc noteikumiem tagad CNG (SDG) baloniem jāveic periodisko inspekciju.
Kur to Rīgā veic?
Cik tas ~ maksā?
Mēdz būt arī problēmas?
Tos CNG (SDG) volvo kāds vispār lieto?
Par uzpildes staciju skaitu un izvietojumu zinu [ Šo ziņu laboja peecise28, 02 Feb 2021, 08:41:01 ] | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
07 Jan 2021, 18:37:50 @Overhaul rakstīja:
07 Jan 2021, 18:07:05 @australia rakstīja:
tieši tikai ļoti veciem bmw var korekti uzstādīt gāzi
Nu kā tur var būt kkas labāk uz gāzi nekā benžu?
Ne tikai oktānskaitlis (kas LPG ir lielāks), bet arī temperatūra, jo vairāk skābekļa.
Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes
Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums. | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
20 Feb 2021, 12:41:37 @australia rakstīja:
07 Jan 2021, 18:37:50 @Overhaul rakstīja:
07 Jan 2021, 18:07:05 @australia rakstīja:
tieši tikai ļoti veciem bmw var korekti uzstādīt gāzi
Nu kā tur var būt kkas labāk uz gāzi nekā benžu?
Ne tikai oktānskaitlis (kas LPG ir lielāks), bet arī temperatūra, jo vairāk skābekļa.
Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes
Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.
A mok vispirms iegugle, ka strada 5 gen Vialle izpildijuma
Savadak kartejais bots kurs kautkadu suudu stumj | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
20 Feb 2021, 22:21:00 @ezis_ rakstīja:
20 Feb 2021, 12:41:37 @australia rakstīja:
07 Jan 2021, 18:37:50 @Overhaul rakstīja:
07 Jan 2021, 18:07:05 @australia rakstīja:
tieši tikai ļoti veciem bmw var korekti uzstādīt gāzi
Nu kā tur var būt kkas labāk uz gāzi nekā benžu?
Ne tikai oktānskaitlis (kas LPG ir lielāks), bet arī temperatūra, jo vairāk skābekļa.
Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes
Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.
A mok vispirms iegugle, ka strada 5 gen Vialle izpildijuma
Savadak kartejais bots kurs kautkadu suudu stumj
notikusi kaut kāda revolūcija ? | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
| Vienigais apversums kas tur noticis ir ka bralukasi uztaisijusi normalu atverto kompi, vairs nekadi dealer key nav vajadzigi,tagad jebkurs var uzstadit un konekteties klat un regulet ko grib. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
21 Feb 2021, 00:12:59 @ezis_ rakstīja:
Vienigais apversums kas tur noticis ir ka bralukasi uztaisijusi normalu atverto kompi, vairs nekadi dealer key nav vajadzigi,tagad jebkurs var uzstadit un konekteties klat un regulet ko grib.
ja jau sāks regulēt nespeciālists, tad jau iestāsies ātri pesda katiem, vārstiem
kaut gan kāda tur starpība, tāpat būs genoh[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 21 Feb 2021, 13:11:17 ] | Offline | | |
|
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
| kāda starpība, tāpat katrs speciālists pateiks ka visi pārējie ir lohi, un visu pārregulēs, un tā var braukt pa 30 vietām rīgā
tāpat kā ar m54 peldošiem apgriezieniem, visi viens otru nodirš ka neko nesaprot, bet beigās tā arī neviens neatrisināja, izmetu tajā pasākumā 1k eiro toč
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
SooM | | Kopš: 04. Oct 2019
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
| Čau visiem. Jautajums, kuras firmas mums var iztīrit sprauslas? Ar ultraskaņu.
Jo sprauslas netūr.
Piedavajums pirkt jaunus - neder, jo ir keihin sprauslas | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| OMVL Dream 4 sprauslu bloks, jauns, 25e | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
20 Feb 2021, 22:21:00 @ezis_ rakstīja:
20 Feb 2021, 12:41:37 @australia rakstīja:
07 Jan 2021, 18:37:50 @Overhaul rakstīja:
07 Jan 2021, 18:07:05 @australia rakstīja:
tieši tikai ļoti veciem bmw var korekti uzstādīt gāzi
Nu kā tur var būt kkas labāk uz gāzi nekā benžu?
Ne tikai oktānskaitlis (kas LPG ir lielāks), bet arī temperatūra, jo vairāk skābekļa.
Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes
Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.
A mok vispirms iegugle, ka strada 5 gen Vialle izpildijuma
Savadak kartejais bots kurs kautkadu suudu stumj
Kā strādā? Tā pat kā 4gen! Tikai padod šķidru gāzi.
Tu tak pats esi dumjš bots. Ka tik uzdirst. Nejēdz kā strādā ECU. Es uzdevu divus normālus jautājumus.
Nejēdz, kas notiek kickdownā uz benzīna, kad ECU adaptējies uz tavu gāzi? Iegūglē, gudriniek. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
21 Feb 2021, 22:15:10 @SooM rakstīja:
Čau visiem. Jautajums, kuras firmas mums var iztīrit sprauslas? Ar ultraskaņu.
Jo sprauslas netūr.
Piedavajums pirkt jaunus - neder, jo ir keihin sprauslas
Nekādu ultraskaņu, ja negribi nokaut tinumiem laku. Sameklē kādu, kam ir vai kas strādā ar poļu KME kompi, viņam ir skalošanas funkcija, t.i. "patirināt sprauslas" (principā poh, var arī ar "stimulatoru/signāla ģeneratoru", bet tā ir prastāk. Skalot tikai ar WD40, var bišk pasildīt šķidrumu, dod iekšā tikpat cik tev ir sprauslām spiediens (diff spiediens, gan jau apm 1 bar), var kaut vai ar šprici pa vienai. Sūds ir tajā, ka jebkas, kas to "līmi" šķaida labi, sabeigs Tev sprauslas atskaitot WD40 un pāris solventus, bet tā būs loterija. Ultrakskaņa jau arī pati par sevi vienkāŗsi uzvibrē šķidrumu, kurā tā sprausla peld, respektīvi, uzmanīgi tieši ar skalošanas šķidrumu un pati ultraskaņa būtu tikai kā pats galējais mēģinājums, reāli to var darīt, ja ir "le pisec" un tāpat atpakaļceļa nav, tas ir pēdējais zviedziens pirms došanās "arhīvā". Atmazgāt teorētiski var, bet baigais gemors par ko gribēs naudas. Ja smadzeni var atmācīt no keihina tad pilnīgi pie kājas, ja nē - sāc ķemmēt kaut vai to pašu uk jebaju, šobrīd baigi daudz ko met nost par adekvātām cenām.
20 Feb 2021, 12:41:37 @australia rakstīja:
Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes
Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.
Daļēji tieši oktānskaitļa dēļ ir visa problēma ar aizdedzi, tā ka, tur nekas nekompensējas. Iesmidzināšanas fāze, protams, ka ir totālā pakaļā, BET tas vairāk uz nerva krīt grozītājam, nekā lietotājam. Iesmidzināšanas fāze varētu būt kārtībā tiem blokiem, kas ir paredzēti konkrētam autiņam/motoram/smadzenei no gāzes rāžotāja. Un arī vēl ir jautājums, cik tālu viņi ir "iespringuši".
Par adaptācijām, da tipisks vietējas šrots jau uz beņu brauc adaptāciju griestos un tad tam uzkrāmē vēl gāzi, kas ir sagrozīta tieši adaptācijas griestos. Kaut kādos rāmjos jau trāpīt sanāk, bet diži labi nav. Īpaši, kad gāzei maisījumu nebūt nevajag tādu, kā beņai, īpaši kickdownā. Ļurināmajos režīmos jā, dodot ručkā nē. Tāpēc arī ir problēma, ja tam auto nedod mizā un knapi kust, viss ir kedā, ručkā un visādos pretīgajos pārejas režīmos (nu tur tuksgaita, pāreja no atlaista pedāļa, visādas izvirtības ar sajūga atlaišanu un piem automāta darbības), tur bieži mēdz būt jautri un pacients to jūt kā neērtu braukšanu. 5gen vienkārši ir mazāk gemoroja ar temp. kompensācijām, kas rodas no caurvēja motortelpā utt.[ Šo ziņu laboja Spok5, 22 Feb 2021, 01:24:38 ] | Offline | | |
SooM | | Kopš: 04. Oct 2019
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
| Nekādu ultraskaņu, ja negribi nokaut tinumiem laku. Sameklē kādu, kam ir vai kas strādā ar poļu KME kompi, viņam ir skalošanas funkcija, t.i. "patirināt sprauslas" (principā poh, var arī ar "stimulatoru/signāla ģeneratoru", bet tā ir prastāk. Skalot tikai ar WD40, var bišk pasildīt šķidrumu, dod iekšā tikpat cik tev ir sprauslām spiediens (diff spiediens, gan jau apm 1 bar), var kaut vai ar šprici pa vienai. Sūds ir tajā, ka jebkas, kas to "līmi" šķaida labi, sabeigs Tev sprauslas atskaitot WD40 un pāris solventus, bet tā būs loterija. Ultrakskaņa jau arī pati par sevi vienkāŗsi uzvibrē šķidrumu, kurā tā sprausla peld, respektīvi, uzmanīgi tieši ar skalošanas šķidrumu un pati ultraskaņa būtu tikai kā pats galējais mēģinājums, reāli to var darīt, ja ir "le pisec" un tāpat atpakaļceļa nav, tas ir pēdējais zviedziens pirms došanās "arhīvā". Atmazgāt teorētiski var, bet baigais gemors par ko gribēs naudas. Ja smadzeni var atmācīt no keihina tad pilnīgi pie kājas, ja nē - sāc ķemmēt kaut vai to pašu uk jebaju, šobrīd baigi daudz ko met nost par adekvātām cenām.
Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras.
Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras. Citas sprauslas ielikt nevar, jo smadzenes nedod to iespēju.
[ Šo ziņu laboja SooM, 22 Feb 2021, 10:50:01 ] | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
22 Feb 2021, 10:47:21 @SooM rakstīja:
Nekādu ultraskaņu, ja negribi nokaut tinumiem laku. Sameklē kādu, kam ir vai kas strādā ar poļu KME kompi, viņam ir skalošanas funkcija, t.i. "patirināt sprauslas" (principā poh, var arī ar "stimulatoru/signāla ģeneratoru", bet tā ir prastāk. Skalot tikai ar WD40, var bišk pasildīt šķidrumu, dod iekšā tikpat cik tev ir sprauslām spiediens (diff spiediens, gan jau apm 1 bar), var kaut vai ar šprici pa vienai. Sūds ir tajā, ka jebkas, kas to "līmi" šķaida labi, sabeigs Tev sprauslas atskaitot WD40 un pāris solventus, bet tā būs loterija. Ultrakskaņa jau arī pati par sevi vienkāŗsi uzvibrē šķidrumu, kurā tā sprausla peld, respektīvi, uzmanīgi tieši ar skalošanas šķidrumu un pati ultraskaņa būtu tikai kā pats galējais mēģinājums, reāli to var darīt, ja ir "le pisec" un tāpat atpakaļceļa nav, tas ir pēdējais zviedziens pirms došanās "arhīvā". Atmazgāt teorētiski var, bet baigais gemors par ko gribēs naudas. Ja smadzeni var atmācīt no keihina tad pilnīgi pie kājas, ja nē - sāc ķemmēt kaut vai to pašu uk jebaju, šobrīd baigi daudz ko met nost par adekvātām cenām.
Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras.
Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras. Citas sprauslas ielikt nevar, jo smadzenes nedod to iespēju.
kas par smadzenēm? | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Nav gadienā Prins?
Pameklē vācu jebejā lietotas | Offline | | |
|
SooM | | Kopš: 04. Oct 2019
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
|
22 Feb 2021, 18:20:04 @BMW-Valcha rakstīja:
22 Feb 2021, 10:47:21 @SooM rakstīja:
Nekādu ultraskaņu, ja negribi nokaut tinumiem laku. Sameklē kādu, kam ir vai kas strādā ar poļu KME kompi, viņam ir skalošanas funkcija, t.i. "patirināt sprauslas" (principā poh, var arī ar "stimulatoru/signāla ģeneratoru", bet tā ir prastāk. Skalot tikai ar WD40, var bišk pasildīt šķidrumu, dod iekšā tikpat cik tev ir sprauslām spiediens (diff spiediens, gan jau apm 1 bar), var kaut vai ar šprici pa vienai. Sūds ir tajā, ka jebkas, kas to "līmi" šķaida labi, sabeigs Tev sprauslas atskaitot WD40 un pāris solventus, bet tā būs loterija. Ultrakskaņa jau arī pati par sevi vienkāŗsi uzvibrē šķidrumu, kurā tā sprausla peld, respektīvi, uzmanīgi tieši ar skalošanas šķidrumu un pati ultraskaņa būtu tikai kā pats galējais mēģinājums, reāli to var darīt, ja ir "le pisec" un tāpat atpakaļceļa nav, tas ir pēdējais zviedziens pirms došanās "arhīvā". Atmazgāt teorētiski var, bet baigais gemors par ko gribēs naudas. Ja smadzeni var atmācīt no keihina tad pilnīgi pie kājas, ja nē - sāc ķemmēt kaut vai to pašu uk jebaju, šobrīd baigi daudz ko met nost par adekvātām cenām.
Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras.
Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras. Citas sprauslas ielikt nevar, jo smadzenes nedod to iespēju.
kas par smadzenēm?
prins
22 Feb 2021, 18:37:52 @kexxx rakstīja:
Nav gadienā Prins?
Pameklē vācu jebejā lietotas
notīritas maksa ap 100 eur varbut pameģinat notirit savas
Interese kur Riga var nopirkt savilcejus, kurus brc un prins uzlik?
[URL=http://www.radikal.ru][/URL][ Šo ziņu laboja SooM, 22 Feb 2021, 19:43:57 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Nu, 100 eur vai tad būtu tāda nepaceļama summa?
Savilcējus var kādā šļauku veicī meklēt- BRT, Hidroscand... Nu vai jebejā
Bet tiem imho vajag speciālas stangas vēl
| Offline | | |
SooM | | Kopš: 04. Oct 2019
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
|
22 Feb 2021, 19:59:59 @kexxx rakstīja:
Nu, 100 eur vai tad būtu tāda nepaceļama summa?
Savilcējus var kādā šļauku veicī meklēt- BRT, Hidroscand... Nu vai jebejā
Bet tiem imho vajag speciālas stangas vēl
100 par vienu
ne, tie ir vienreizeji un nekas ipašs nevajag lai uzstadīt. Vnk grūti atrast.
Kāda izmēra labak ņemt to savilcēju, ja šļutene ir 5mm. Jo viņi ir mazi, lai nevajag to savilcēju līdz galam izmantot.[ Šo ziņu laboja SooM, 22 Feb 2021, 21:19:13 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Laikam kādi 12-13mm... Moš uz vecajiem izmērs ir rakstīts
Bet ar parastām knaiblēm gan tur nekas nesanāks | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|