Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
subaru
04. Feb 2015, 11:14 #19681

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres


04 Feb 2015, 11:07:21 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 11:00:21 subaru rakstīja:
Protams, pieļauju, ka rāvējslēdzējs kopsummā ir lēnāks, nekā 1 gara desa, bet tieši runa ir par to - cik tālu tā desa stiepsies un cik citus krustojumus nobloķēs.


es cenšos saskatīt loģiku. ja pa vienu joslu krustojumu var šķērsot n auto, pa 2 joslām n-x auto, tad kāda starpība pa cik krustojumiem šie n auto izvietojas, ja vienalga tas ir vairāk nekā n-x?

valmieras/stabu krustojums jau sen bja jāpārtaisa lai līdz stabu ielai ir viena josla no centra un 2 uz centru. ļoti reti kad uz Bruņinieku ielu griežās vairāk par 5 auto, kas satilpst starp stabu un bruņinieku ielām.


neaizmirsti, ka mašīnas nav bezgalīgi daudz. Mašīnu skaits konkrētajā laika posmā un vietā ir galīgs skaitlis. Attiecīgi var gadīties, ka mašīnas stāv 2 joslās + vēl paliek pietiekami daudz vietas, kur iegriezties šajās joslās no nākamā krustojuma. Bet ja tās stāvētu 1 joslā, tad iegriezties varētu tikai uz to joslu, kas izbeigsies ... un attiecīgi tas, kurš iegriežas, automātiksi kļūst par pidaru, jo redz ir ielīdis aizliegtajā joslā, kura bremzē satiksmi
Offline
ens
04. Feb 2015, 11:15 #19682

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Dvuļu un semkām


04 Feb 2015, 11:06:43 viesulis rakstīja:

04 Feb 2015, 11:03:01 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 10:55:57 innanna rakstīja:
Neredzu problemu izmantot tukšāko joslu un nevienam nebažoties virsu mierigi iekartoties galaa, vai ari vnk pagaidit brivaaku vietu, kas parasti tapat ir atrak nekaa izstavet visu rindu.


tas ir ātrāk tev, bet tam kurš tajā brīdī stāv rindas galā laiks kad viņš tiks pie krustojuma izbraukšanas attālināsies ar katru iekšā līdēju.


un piebrauc subaru un redz- bļe, gara rinda- jāpiš visiem garām un jālien iekšā

Nesapratu cepienu? Arī tā mēdzu darīt, un? Parasti atrodu kādu spraugu kur ielīst, īpaši neprasoties iekšā, bet ja vajag, ieslēdzu pagriezienu, pagaidu un uz 2 nelaidējiem vienmēr būs kāds, kas palaidīs..
+ kā jau teica ietaupītās minūtes>karmas punkti
Offline
hronists
04. Feb 2015, 11:16 #19683

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Feb 2015, 11:11:03 user rakstīja:

Tu tiešām nesaproti?

iedomājies iela - 100 auto, no krusta līdz krustam saiet 10 auto.. tātad viena gara "desa" nobloķē 10 kvartālus..

ja būtu 2 joslas un pēdējā kvartālā saiet vienā joslā - tad šis sastrēgums nobloķē 5 kvartālus.. bet iespējams 20% auto vajag nogriezties pa labi/pa kreisi 5 kvartālus pirms šīs sadalīšanās?


nesapratu, ko tur murgo par griešanos.

ja braucot vienā joslā krustojumu spēj izbraukt 100 auto, kas izvietojas 10 kvartālos, ar ko tas ir sliktāk par to, ka krustojumu izbrauc 70 auto, kas izvietojas 4 kvartālos un katrai cikla laikā 30 neizbraukušie audzē sastrēgumu?

Offline
Czars
04. Feb 2015, 11:17 #19684

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Lohi tapat stav viena gara rindaa, un garam brauc tie kas spej gan ielist, gan uzsakt ka vajag.
Offline
hronists
04. Feb 2015, 11:18 #19685

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Feb 2015, 11:14:23 innanna rakstīja:
hronist, pa rīgu brauc kādreiz?
runa jau ir par to, ka tā sprauga ir nevis 10-15m bet daudziem sēnēm tā ir 50m, kapēc tur nevarētu pārkārtoties?


piecdesmit metri? tipa Valmieras ielā? tipa regulāri, tā ka ik pēc 5 minūtēm?


tu vispār zini kas ir metrs?
Offline
alco
04. Feb 2015, 11:18 #19686

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: Dienesta auto...


04 Feb 2015, 10:01:42 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 09:28:37 subaru rakstīja:

runā cik gribi. linkā nav aprakstīts gadījums


kognitīvā disonanse - brīžos, kad objektīvā realitāte (šajā gadījumā - sastrēgums pazūd, kad satiksmi saliek vienā joslā) nesaskan ar pieņēmumiem (ka braukšana 2 joslās uzlabo ceļu caurlaides spēju) cilvēki spītīgi atsakās pieņemt realitāti.

Rīgā ir dažas vietas kur es apbrīnoju šitos pa "brīvo joslu" piļītājus, kas domā, ka samazina sastrēgumu pabraucot garām n auto kolonnai pirms krustojuma vai ceļa sašaurinājuma. nē, vienīgais ko viņi izdara - aizbrauc ātrāk paši, tajā pat laikā sapišot satiksmi desmitiem citu autovadītāju.


Kā mani fascinē šie "joslu dalītāji" Kur ir noteikts, kad jāsāk braukt pa 1 joslu? Tātad pareizi braukt skaitītos tā, ka redzot jebkuru rindu tu uzreiz stājies astē, jo varbūt pēc kilometra 2as joslas saies pa vienu? Tad varbūt vispār nevajag ceļus ar 2 vai vairāk joslām, jo kaut kad taču tās joslas beigsies? :auna loģika:

Manuprāt, nav nekāda problēma, ja cilvēks pārkārtojas vietā, kur joslas saiet kopā, īpaši, jo ceļa horizontālais apzīmējums to atļauj. Zīme, ka 2 joslas saiet vienā (715.,716.), ir informatīva, tā nenozīmē, ka pa joslu nevar braukt līdz galam. Ja cilvēki nebūtu stulbi auni tipa: "man neviens priekšā netiks", tad arī sastrēgumi būtu mazāki.
Offline
Czars
04. Feb 2015, 11:20 #19687

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Hronistam ir vienjoslas domasha.
Nu tur nekas labs nesanak, jo vienme atradisies kads kas urbina savu telefonu, zhel degvielas lai uzspiestu, rinda lideji pat darbojas ka motivejos faktors par vislielakajam bremzem uzspiest un parbraukt par krustam 300% atrak ka parasti.
Bet ka motivejosq faktora nav, tad var blad gulet tajas rindaas

[ Šo ziņu laboja Czars, 04 Feb 2015, 11:22:07 ]

Offline
kurlis
04. Feb 2015, 11:21 #19688

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


04 Feb 2015, 11:17:58 Czars rakstīja:
Lohi tapat stav viena gara rindaa, un garam brauc tie kas spej gan ielist, gan uzsakt ka vajag.


Tieši tā, bazara nav
LLP
Offline
hronists
04. Feb 2015, 11:23 #19689

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Feb 2015, 11:16:16 user rakstīja:

zini, kad ir divas joslas un pareizs rāvējslēdzējs, tad līšana blakus joslā sāk notikt, kad iedegas zaļais - viens - otrs - viens - otrs un es nerunāju par to, ka mēģinu ielīst blakus joslā, kad tur visi mauc ar 50 un manis dēļ kādam ir jābremzē.


tā parasti sanāk izbraukt labi ja vienai mašīnai. jo tur lielākotiesu vnk nav vietas kur uzņemt kaut vai 30kmh lai ierakstītos pirmajā joslā. nu - objektīvi nav vietas. kā lai vēl uzraksta - tur ir par maz vietas lai ieskrietos līdz 30.

nu vot tu vari stāstīt cik gribi, jau otrais pa labi vilcējs nobremzē pirmo joslu, jo viņš nevar ieskrieties līdz 30, bet tikai līdz 25 vai 20. un tas ir neatkarīgo no mudakiem un lohiem, kas laiž vai nelaiž.
Offline
subaru
04. Feb 2015, 11:24 #19690

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres


04 Feb 2015, 11:12:28 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 11:00:21 subaru rakstīja:

un + komposss vai kā viņu tur teica - ielienot priekšā kādam, kas nejēdz uzsākt braukt, satiksme tā īsti netiek safista.


atkārtošu vēlreiz - ikviens līdējs sabremzē joslu kurā viņš mēģina ielīst. tas ir fakts, jo par users nemāk uzstartēt 0-50km/h pussekundē.

tie brīži, kad intensīvā satiksmē parādās 10-15m spraugas ir tik ļoti reti, ka varam neapskatīt. daudzkārt biežāk tur notiek līšana ar 5kmh, kas, nujā, sabremzē joslu kurā lien iekšā. aizbrauc kādreiz uz paskaties cik auto šķērso krustojumu dienas laikā, kad nav līdēju un pēcpusdienā kad uzrodās 3-5 steidzīgie.


bitch please!

50 km/h

davai - pasaki kādu konkrētu krustojumu, kur ir tie līdēji un es paskaitīšu dienas laikā un vakarā, kad notiek tā līšana

un vecīt - vai nu Tev ir sūdīgs acumērs vai kas, bet 15 m šķirbas rodas "LOTI bieži ... tajā pat valmieras ielā ...
protams, ka vislabākais gājiens ir tad, kad es pa otro joslu jau esmu kustībā, tad gan iespraukšanās vispār neaizkavē rindu
Offline
funkyasshit
04. Feb 2015, 11:33 #19691

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kaut kāds bezsakars. Līdēji ir visur un man neliekas, ka kādā brīdī viņi traucē satiksmi. Palaid un nekas netiek aizkavēts. Arī, ja viņš brauc no mazākas nozīmes ceļa, tad vajadzētu visam notikt pēc rāvējsēdzēja principa, kā tas ir teikts CSN. Un 10-15m spraugas rodas vienmēr un visur. Pats no rītiem, kad piecelos, saģērbjos un uzreiz lecu mašīnā priekšā atstāju sev spraugu uzsākot, jo ne sūda nesaprotu, kas notiek.
Offline
alco
04. Feb 2015, 11:35 #19692

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: Dienesta auto...


04 Feb 2015, 11:31:27 user rakstīja:
Lai Rīgā uzlabotu satiksmi un, piemēram, jāizvēlas viena lieta ko darīt - es uzskatu, ka vislabāk būtu uzstādīt kameras krustojumos un sūtīt sodus visiem, kuri salien pilnos krustos un brauc pie dzeltenajiem/sarkanajiem! rezultāts būtu ļoti labs. neviena cita lieta tā nepalīdzētu! pilni krustojumi ir tik bieži! ieskaitot visus piderasus ar autobusiem un trolejbusiem


+100 Spilgtākais piemērs G.Zemgala gatves krustojums ar Brīvības ielu. Pa lielam viss sastrēgums no pedāriem, kuri pa Brīvības ielu brauc iekšā aizņemtā krustojumā
Offline
hronists
04. Feb 2015, 11:36 #19693

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Feb 2015, 11:24:50 subaru rakstīja:

davai - pasaki kādu konkrētu krustojumu, kur ir tie līdēji un es paskaitīšu dienas laikā un vakarā, kad notiek tā līšana


esi tik mīļš un paskaiti cik auto izbrauc to pašu nelaimīgo valmieras/stabu krustojumu pa vienu joslu un kad sarodas līdēji pa divām joslām. Vēlams lai līdēji ir vismaz 5, ar to pietiks.

tu būsi pārsteigts, es garantēju
Offline
Driver
04. Feb 2015, 11:37 #19694

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Feb 2015, 10:01:42 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 09:28:37 subaru rakstīja:

runā cik gribi. linkā nav aprakstīts gadījums


kognitīvā disonanse - brīžos, kad objektīvā realitāte (šajā gadījumā - sastrēgums pazūd, kad satiksmi saliek vienā joslā) nesaskan ar pieņēmumiem (ka braukšana 2 joslās uzlabo ceļu caurlaides spēju) cilvēki spītīgi atsakās pieņemt realitāti.

Rīgā ir dažas vietas kur es apbrīnoju šitos pa "brīvo joslu" piļītājus, kas domā, ka samazina sastrēgumu pabraucot garām n auto kolonnai pirms krustojuma vai ceļa sašaurinājuma. nē, vienīgais ko viņi izdara - aizbrauc ātrāk paši, tajā pat laikā sapišot satiksmi desmitiem citu autovadītāju.

a kursh tev, mizalam, liedz apbraukt tos kas sastajusies rindaa?
es vienmer apbraucu to, kas pielipusi pie viduslinijas un lidz celja nomalei ir tik, ka mierigi var aizbraukt garam. un tadi viduslinijas pielipeji ari kolonnas veido, kuram mierigi var braukt garam pa labo pusi.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
abyss
04. Feb 2015, 11:37 #19695

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

ja kāds ielien tā, ka man nav strauji jāsabremzē, tad viss ok, bieži vien arī kādu palaižu, kurš izbrauc no cita ceļa. +Karmas puntki. Nelaižu tikai tos, kuri savā gelikā vai sūda passatā piebrauc man blakus un tad kaut ko mistisku gaida, rāda savu pagriezienu gāzē un bremzē.
Offline
subaru
04. Feb 2015, 11:38 #19696

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres


04 Feb 2015, 11:36:12 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 11:24:50 subaru rakstīja:

davai - pasaki kādu konkrētu krustojumu, kur ir tie līdēji un es paskaitīšu dienas laikā un vakarā, kad notiek tā līšana


esi tik mīļš un paskaiti cik auto izbrauc to pašu nelaimīgo valmieras/stabu krustojumu pa vienu joslu un kad sarodas līdēji pa divām joslām. Vēlams lai līdēji ir vismaz 5, ar to pietiks.

tu būsi pārsteigts, es garantēju


nu ķip no sarkanā līdz sarkanajam?

p.s. - šovakar neskaitīšu, neesmu tajā galā, bet kaut kad noteikti
Offline
Driver
04. Feb 2015, 11:42 #19697

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Feb 2015, 11:14:23 innanna rakstīja:
hronist, pa rīgu brauc kādreiz?
runa jau ir par to, ka tā sprauga ir nevis 10-15m bet daudziem sēnēm tā ir 50m, kapēc tur nevarētu pārkārtoties?

tur nevis nevaretu, bet vajag!
un vajag vairakiem auto salist un vel taa pa milimetriem, lai tiem neveiklajiem bremzem pie stures nervi vienreiz ir beigti, lai iepilji kadam dirsaa un tad vismaz kadu laiku neradisies ar savu sudauto un savu nesteidzigo braukshanas prasmi uz ielam + octas bm klase ari bus pateicigaka, kas varbut pat bus iemesls, lai atteiktos no persnoiga auto.

nemaki braukt veikli, nelien uz ielas!
un veikli ne vienmer ir aatri

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Edgars_J
04. Feb 2015, 11:43 #19698

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Driver, tevi meklē citā topikā

klick klick
Offline
Driver
04. Feb 2015, 11:48 #19699

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Feb 2015, 11:43:38 Edgars_J rakstīja:
Driver, tevi meklē citā topikā

klick klick

jau pabiju, turpinam braukt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
zaps
04. Feb 2015, 11:48 #19700

Kopš: 21. Dec 2010

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: statusa simbolu

Galvenais ir šo ievērot un nebūs nevienam nekādu pretenziju.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo