Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
hronists
04. Feb 2015, 10:01 #19661

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Feb 2015, 09:28:37 subaru rakstīja:

runā cik gribi. linkā nav aprakstīts gadījums


kognitīvā disonanse - brīžos, kad objektīvā realitāte (šajā gadījumā - sastrēgums pazūd, kad satiksmi saliek vienā joslā) nesaskan ar pieņēmumiem (ka braukšana 2 joslās uzlabo ceļu caurlaides spēju) cilvēki spītīgi atsakās pieņemt realitāti.

Rīgā ir dažas vietas kur es apbrīnoju šitos pa "brīvo joslu" piļītājus, kas domā, ka samazina sastrēgumu pabraucot garām n auto kolonnai pirms krustojuma vai ceļa sašaurinājuma. nē, vienīgais ko viņi izdara - aizbrauc ātrāk paši, tajā pat laikā sapišot satiksmi desmitiem citu autovadītāju.
Offline
kamposss
04. Feb 2015, 10:16 #19662

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 353

Braucu ar: Semeru , niknu 1.9 sdi motorīti un Pord Transit


04 Feb 2015, 10:01:42 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 09:28:37 subaru rakstīja:

runā cik gribi. linkā nav aprakstīts gadījums


kognitīvā disonanse - brīžos, kad objektīvā realitāte (šajā gadījumā - sastrēgums pazūd, kad satiksmi saliek vienā joslā) nesaskan ar pieņēmumiem (ka braukšana 2 joslās uzlabo ceļu caurlaides spēju) cilvēki spītīgi atsakās pieņemt realitāti.

Rīgā ir dažas vietas kur es apbrīnoju šitos pa "brīvo joslu" piļītājus, kas domā, ka samazina sastrēgumu pabraucot garām n auto kolonnai pirms krustojuma vai ceļa sašaurinājuma. nē, vienīgais ko viņi izdara - aizbrauc ātrāk paši, tajā pat laikā sapišot satiksmi desmitiem citu autovadītāju.

piemērs Valmieras iela virzienā no centra, katru dienu pēc darba tur ir sastrēgums pirms bruņinieku ielas. braucu visiem garām un nevienam netraucējot ielienu iekšā starp tiem , kas nespēj laicīgi uzsākt. Tur parasti tā var izdarīt.Satiksmi nekavēju tikai uzlaboju un man taču dziļi vienalga pēc tam ir par tiem ,kas tur paliek aizmugurē.
Tie kas stāsta ka jābrauc pa vienu joslu droši vien ir tie paši kas brauc visu apli pa pirmo joslu.
Offline
hronists
04. Feb 2015, 10:21 #19663

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Feb 2015, 10:16:53 kamposss rakstīja:
braucu visiem garām un nevienam netraucējot ielienu iekšā starp tiem , kas nespēj laicīgi uzsākt. Tur parasti tā var izdarīt.Satiksmi nekavēju tikai uzlaboju un man taču dziļi vienalga pēc tam ir par tiem ,kas tur paliek aizmugurē.


man patīk cilvēki, kas man nepiekrīt un paši pēcāk apstiprina manis teikto
Offline
ciinja
04. Feb 2015, 10:34 #19664

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 1070

Braucu ar:

man taču dziļi vienalga pēc tam ir par tiem ,kas tur paliek aizmugurē.
Tie kas stāsta ka jābrauc pa vienu joslu droši vien ir tie paši kas brauc visu apli pa pirmo joslu.

Tiem kas brauc apli pa pirmo joslu vienkārši ir dziļi vienalga par tiem, kas nevar iebraukt aplī.
Offline
Alexisonfire
04. Feb 2015, 10:39 #19665

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

lieliska vieta, kur braucēji no 2 rindas brauc taisni

http://i.imgur.com/2eaGCxH.jpg

godīgi sakot krustojums ideāls
Offline
innanna
04. Feb 2015, 10:43 #19666

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Tur nav nekādas 2 rindas, bet viena josla katrā virzienā. Nekur nav teikts, ka taisni butu jabrauc no viena vai otra malējā stāvokļa, brauc no kāda gribi.
Ja notiek avārija tad tiek skatīts pēc fakta, labā roka utt.
Offline
Reinis_m
04. Feb 2015, 10:45 #19667

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Vēl viena tāda pati vieta ir uz tās pašas Matīsa ielas pirms Valmieras ielas, faktski abos virzienos. Tur, tuvojoties krustojumam, jāvaktē, vai kāds taisīs kreiso, jāizvērtē pa kuru joslu būs ātrāk utt. Vopšem vajag stratēģa spējas, lai apbrauktu parastos braucējus.

Vislabāk ir, ja kāds gaida kreiso, bet no labās viens griež pa labi un gaida gājējus, tad jātaisa čūskiņa.
Offline
Alexisonfire
04. Feb 2015, 10:47 #19668

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


04 Feb 2015, 10:43:33 innanna rakstīja:
Tur nav nekādas 2 rindas, bet viena josla katrā virzienā. Nekur nav teikts, ka taisni butu jabrauc no viena vai otra malējā stāvokļa, brauc no kāda gribi.
Ja notiek avārija tad tiek skatīts pēc fakta, labā roka utt.

tur jau tā lieta, ka intuitīvi 90% braucēju ir debīli, brauc no 2 rindas taisni un vēl brauc sānos, pīpina, māj ar kulakiem, ja kāds no 1 malējās vēlas tur iebraukt
Offline
innanna
04. Feb 2015, 10:49 #19669

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Nu taisni es labāk brauktu no kreisā malējā stāvokļa, ja neviens negriež pa kreisi
Offline
kamposss
04. Feb 2015, 10:55 #19670

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 353

Braucu ar: Semeru , niknu 1.9 sdi motorīti un Pord Transit


04 Feb 2015, 10:21:56 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 10:16:53 kamposss rakstīja:
braucu visiem garām un nevienam netraucējot ielienu iekšā starp tiem , kas nespēj laicīgi uzsākt. Tur parasti tā var izdarīt.Satiksmi nekavēju tikai uzlaboju un man taču dziļi vienalga pēc tam ir par tiem ,kas tur paliek aizmugurē.


man patīk cilvēki, kas man nepiekrīt un paši pēcāk apstiprina manis teikto

neredzu, kur tieši es nepiekrītu, nestrīdos stāsts no ikdienas.
Rindas tur palielinās, kad satiekas divi nedrošie tip pirmās joslas gaidītājs laiž a no otrās nesaprot, kas notiek, znažit abi kavē satiskmi
Offline
innanna
04. Feb 2015, 10:55 #19671

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Neredzu problemu izmantot tukšāko joslu un nevienam nebažoties virsu mierigi iekartoties galaa, vai ari vnk pagaidit brivaaku vietu, kas parasti tapat ir atrak nekaa izstavet visu rindu.
Varbut tas nav gluži simt procentus taisnigi pret citiem, kas konkrētajā joslā gaida rindas galā, bet tapat nav taisnigi gulet pie luksefora, čunčināt ar rāciju pie auss pa 3. joslu u.c. ko daudzi piekopj.
Un jebkura gadijuma, katram ir iespeeja izmantot šīs te "brīvākās" joslas, ja negrib, tad stāv rindas galā.
Offline
subaru
04. Feb 2015, 11:00 #19672

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres


04 Feb 2015, 10:01:42 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 09:28:37 subaru rakstīja:

runā cik gribi. linkā nav aprakstīts gadījums


kognitīvā disonanse - brīžos, kad objektīvā realitāte (šajā gadījumā - sastrēgums pazūd, kad satiksmi saliek vienā joslā) nesaskan ar pieņēmumiem (ka braukšana 2 joslās uzlabo ceļu caurlaides spēju) cilvēki spītīgi atsakās pieņemt realitāti.

Rīgā ir dažas vietas kur es apbrīnoju šitos pa "brīvo joslu" piļītājus, kas domā, ka samazina sastrēgumu pabraucot garām n auto kolonnai pirms krustojuma vai ceļa sašaurinājuma. nē, vienīgais ko viņi izdara - aizbrauc ātrāk paši, tajā pat laikā sapišot satiksmi desmitiem citu autovadītāju.

tā arī neatbildēji uz jautājumu.

un + komposss vai kā viņu tur teica - ielienot priekšā kādam, kas nejēdz uzsākt braukt, satiksme tā īsti netiek safista.
hronsita linkā autors pats saka, ka tas ir ideālais gadījums, kurš nekad neeksistēs. bumper-to-bumber satiksme ikdienā neeksistē un paskatoties uz Latvijas mūllāpiem, šķiet, ka te tik drīz mēs nemaz neieraudzīsim bumper-to-bumber satiksmi.

principā, skatoties hronista linkā - ja kāds no tiem, kas stāv vienā rindā būs mudaks, tad viņam ir jāliek, nevis + 5 sekundes no iepriekšējās mašīnas, bet gan + 10 ... un attiecīgi sastrēgums palielinās, jo 60 sek laikā aizbrauks par 1 mašīnu mazāk. Bet ja no malas uzrodās kāds, kas tajās 5 sekundēs ielec starpā, tad krustojumu pārbrauks tieši tikpat mašīnas kā gadījumā, ja mudaka nebūtu.

Protams, pieļauju, ka rāvējslēdzējs kopsummā ir lēnāks, nekā 1 gara desa, bet tieši runa ir par to - cik tālu tā desa stiepsies un cik citus krustojumus nobloķēs.

[ Šo ziņu laboja subaru, 04 Feb 2015, 11:09:52 ]

Offline
hronists
04. Feb 2015, 11:03 #19673

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Feb 2015, 10:55:57 innanna rakstīja:
Neredzu problemu izmantot tukšāko joslu un nevienam nebažoties virsu mierigi iekartoties galaa, vai ari vnk pagaidit brivaaku vietu, kas parasti tapat ir atrak nekaa izstavet visu rindu.


tas ir ātrāk tev, bet tam kurš tajā brīdī stāv rindas galā laiks kad viņš tiks pie krustojuma izbraukšanas attālināsies ar katru iekšā līdēju.
Offline
viesulis
04. Feb 2015, 11:05 #19674

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Super mega giga izteikti tas ir:

1) A7 uz Ķekavu
2) Daugavgrīvas iela uz Bolderaju
3)Vanšu tilts

Kur esmu novērojis ībļu lielāko koncentrāciju.
Offline
viesulis
04. Feb 2015, 11:06 #19675

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


04 Feb 2015, 11:03:01 hronists rakstīja:

04 Feb 2015, 10:55:57 innanna rakstīja:
Neredzu problemu izmantot tukšāko joslu un nevienam nebažoties virsu mierigi iekartoties galaa, vai ari vnk pagaidit brivaaku vietu, kas parasti tapat ir atrak nekaa izstavet visu rindu.


tas ir ātrāk tev, bet tam kurš tajā brīdī stāv rindas galā laiks kad viņš tiks pie krustojuma izbraukšanas attālināsies ar katru iekšā līdēju.


un piebrauc subaru un redz- bļe, gara rinda- jāpiš visiem garām un jālien iekšā
Offline
hronists
04. Feb 2015, 11:07 #19676

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Feb 2015, 11:00:21 subaru rakstīja:
Protams, pieļauju, ka rāvējslēdzējs kopsummā ir lēnāks, nekā 1 gara desa, bet tieši runa ir par to - cik tālu tā desa stiepsies un cik citus krustojumus nobloķēs.


es cenšos saskatīt loģiku. ja pa vienu joslu krustojumu var šķērsot n auto, pa 2 joslām n-x auto, tad kāda starpība pa cik krustojumiem šie n auto izvietojas, ja vienalga tas ir vairāk nekā n-x?

valmieras/stabu krustojums jau sen bja jāpārtaisa lai līdz stabu ielai ir viena josla no centra un 2 uz centru. ļoti reti kad uz Bruņinieku ielu griežās vairāk par 5 auto, kas satilpst starp stabu un bruņinieku ielām.
Offline
peecise28
04. Feb 2015, 11:08 #19677

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

jāatzīst, ka es arī mēdzu grēkot, piemēram, Ziepniekkalna ielā pie A7 veikala.

ja nebūs tūļas, kuriem ērti piebraukt priekšā, sastrēgumu neapbraukšu, bet savādāk manas pāris ietaupītās minūtes ir dārgākas par nedaudz zaudētiem karmas punktiem
Offline
innanna
04. Feb 2015, 11:08 #19678

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Valmieras iela vispar ir mega patiikama vieta, poh kadaa laikaa un cikos, kaut piecos vakaraa un rinda lidz statoilam, pa otro joslu var ļoti eleganti izbraukt nevienam netraucejot
Offline
hronists
04. Feb 2015, 11:12 #19679

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Feb 2015, 11:00:21 subaru rakstīja:

un + komposss vai kā viņu tur teica - ielienot priekšā kādam, kas nejēdz uzsākt braukt, satiksme tā īsti netiek safista.


atkārtošu vēlreiz - ikviens līdējs sabremzē joslu kurā viņš mēģina ielīst. tas ir fakts, jo par users nemāk uzstartēt 0-50km/h pussekundē.

tie brīži, kad intensīvā satiksmē parādās 10-15m spraugas ir tik ļoti reti, ka varam neapskatīt. daudzkārt biežāk tur notiek līšana ar 5kmh, kas, nujā, sabremzē joslu kurā lien iekšā. aizbrauc kādreiz uz paskaties cik auto šķērso krustojumu dienas laikā, kad nav līdēju un pēcpusdienā kad uzrodās 3-5 steidzīgie.
Offline
innanna
04. Feb 2015, 11:14 #19680

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

hronist, pa rīgu brauc kādreiz?
runa jau ir par to, ka tā sprauga ir nevis 10-15m bet daudziem sēnēm tā ir 50m, kapēc tur nevarētu pārkārtoties?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo