Autors | Ziņojums |
SpOrcMeN | 24. Mar 2015, 08:07 |
#1961
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| vajadzeja daudz ko bet jus jau studenti jums tadas iepspejas nebija un nebus taka nav jegas tagad kost zabakaa )
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|
Gr1nch | 24. Mar 2015, 10:37 |
#1962
|
|
Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 743
Braucu ar: grāmatvedībā neuzskaitītu pamatlīdzekli
| Pieļauju, ka par ļoti dārgu nākotnes klasiku varētu kļūt e46 M3 CSL, cena viennozīmigi nekritisies.
Kā jau minēja noteikti potenciāls ir e36 z3m, kas zin varbūt arī z4 |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 10:57 |
#1963
|
|
Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: katlu
| Alfa Romeo 4c būs noteikti, bet līdz tam vel ilgi, ilgi... |
Offline | |
|
edzulis | 24. Mar 2015, 11:10 |
#1964
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| par 4c piekrītu. Tāds mūsdienu e30 m3. Riktīgs viegls sportinieks bez liekiem vipendroniem |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 11:16 |
#1965
|
|
Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: katlu
| es domāju, ka more or less varētu būt arī Honda S2000, Civic Type R vecais (pirms tā mikriņa kas bija) un Mazda MX-5.
Varbūt arī Fiat 500 |
Offline | |
|
akmens | 24. Mar 2015, 12:55 |
#1966
|
|
Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
| Lūk, divas skaistas klasikas, kurām vēl šajā gadu mijā vidējā tirgus cena bija 2 reizes zemāka kā tagad
Alfa Romeo GT Junior
MGB GT
P.S. Tāds pats stāsts ar moderno klasiku - Alfa Romeo GTV6
[ Šo ziņu laboja akmens, 24 Mar 2015, 12:58:29 ] |
Offline | |
|
edzulis | 24. Mar 2015, 19:48 |
#1967
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| http://www.carthrottle.com/post/7-of-the-cheape...ys-to-get-a-v12/
|
Offline | |
|
edzulis | 24. Mar 2015, 19:51 |
#1968
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Alfa GT juniors tik sexy auto |
Offline | |
|
|
koni4jo | 24. Mar 2015, 20:59 |
#1969
|
|
Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| GTV6 ahūni, smuks RWD verķis un kaut kādos raalijos viņi arī gāja |
Offline | |
|
vectra | 24. Mar 2015, 21:17 |
#1970
|
|
Kopš: 05. Jan 2015
Ziņojumi: 279
Braucu ar: 1.8T sport quattro
| alfas visas paliek atri par klasiku. Vinjas ir smukas utt, bet atri arii noplist lidz klinkjim, tapeec atri paliek retas |
Offline | |
|
koni4jo | 24. Mar 2015, 21:23 |
#1971
|
|
Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
24 Mar 2015, 21:17:10 vectra rakstīja:
alfas visas paliek atri par klasiku. Vinjas ir smukas utt, bet atri arii noplist lidz klinkjim, tapeec atri paliek retas
Opel Kadett un Ascons 80to gadu arī ātri noplīsa precīzāk nopuva un nu ir reti, bet tomēr nav īsti klasika |
Offline | |
|
PASSATizhi | 24. Mar 2015, 21:32 |
#1972
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| A un B asconas ir gana interesantas |
Offline | |
|
dzuris | 24. Mar 2015, 21:34 |
#1973
|
|
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 21:32:00 PASSATizhi rakstīja:
A un B asconas ir gana interesantas
un šitas?
|
Offline | |
|
7781 | 24. Mar 2015, 22:02 |
#1974
|
|
Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
| shodien izgriezhoties no talsu ielas redzets jz911, kapec zili duumi? |
Offline | |
|
Arturiks | 24. Mar 2015, 22:06 |
#1975
|
|
Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Porka no Gerimas ar mires variklis. Kapēc, lai viņa nedūmotu? |
Offline | |
|
| 24. Mar 2015, 22:10 |
#1976
|
|
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| nav tur neekaadu zilu duumu, tikko bija pieshkjilta, lietuvas arii nav, faaterlandee shaali apraava |
Offline | |
|
|
vectra | 24. Mar 2015, 22:31 |
#1977
|
|
Kopš: 05. Jan 2015
Ziņojumi: 279
Braucu ar: 1.8T sport quattro
|
24 Mar 2015, 21:23:37 koni4jo rakstīja:
24 Mar 2015, 21:17:10 vectra rakstīja:
alfas visas paliek atri par klasiku. Vinjas ir smukas utt, bet atri arii noplist lidz klinkjim, tapeec atri paliek retas
Opel Kadett un Ascons 80to gadu arī ātri noplīsa precīzāk nopuva un nu ir reti, bet tomēr nav īsti klasika
daudzi opelji jau ir klasikas, atrodi labu kadetu gsi, vai to pashu mantu, vai ari kaa jau mineja to pashu asconu . nerunajot nemaz par galigi veciem rallija kadzhiem |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 22:34 |
#1978
|
|
Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: katlu
|
24 Mar 2015, 22:31:29 vectra rakstīja:
24 Mar 2015, 21:23:37 koni4jo rakstīja:
24 Mar 2015, 21:17:10 vectra rakstīja:
alfas visas paliek atri par klasiku. Vinjas ir smukas utt, bet atri arii noplist lidz klinkjim, tapeec atri paliek retas
Opel Kadett un Ascons 80to gadu arī ātri noplīsa precīzāk nopuva un nu ir reti, bet tomēr nav īsti klasika
daudzi opelji jau ir klasikas, atrodi labu kadetu gsi, vai to pashu mantu, vai ari kaa jau mineja to pashu asconu . nerunajot nemaz par galigi veciem rallija kadzhiem
Rajona nostaļģista klasika, varbūt. |
Offline | |
|
koni4jo | 24. Mar 2015, 22:42 |
#1979
|
|
Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
24 Mar 2015, 21:32:00 PASSATizhi rakstīja:
A un B asconas ir gana interesantas
Es biju domājis Ascona C un Kadett E Vecie RWD ir forši. Askači C vnk sviests kā B3/4 burbuļi, braukt var, bet tas auto ir vnk neredzams un nevērtīgs, viedoklis, protams, subjektīvs
Kadetiem ok vēl GSI nav norakstāmi, bet Asconai? [ Šo ziņu laboja koni4jo, 24 Mar 2015, 22:46:20 ] |
Offline | |
|
Papakarlo | 24. Mar 2015, 22:46 |
#1980
|
|
Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
24 Mar 2015, 22:34:45 terihards rakstīja:
Rajona nostaļģista klasika, varbūt.
Vismaz Opels ir kaut ko vērā ņemamu parādijis autosportā, atšķirībā no tava 'mākslinieku/arhitektu/pediņu' Saab 9000
"By 1984, the Audi Quattro appeared more powerful than ever and the Ascona 400 was rendered obsolete. But the Ascona 400 still has some remarkable records. The Ascona 400 was the last rear wheel drive rally car to win the drivers' world championship, ensuring its place in motorsports history."(c)wiki
[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 24 Mar 2015, 22:52:46 ] |
Offline | |
|