Online

Pašreiz BMWPower skatās 271 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
SpOrcMeN
24. Mar 2015, 08:07 #1961

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

vajadzeja daudz ko bet jus jau studenti jums tadas iepspejas nebija un nebus taka nav jegas tagad kost zabakaa )


-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Gr1nch
24. Mar 2015, 10:37 #1962

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 743

Braucu ar: grāmatvedībā neuzskaitītu pamatlīdzekli

Pieļauju, ka par ļoti dārgu nākotnes klasiku varētu kļūt e46 M3 CSL, cena viennozīmigi nekritisies.

Kā jau minēja noteikti potenciāls ir e36 z3m, kas zin varbūt arī z4
Offline
terihards
24. Mar 2015, 10:57 #1963

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 314

Braucu ar: katlu

Alfa Romeo 4c būs noteikti, bet līdz tam vel ilgi, ilgi...
Offline
edzulis
24. Mar 2015, 11:10 #1964

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

par 4c piekrītu. Tāds mūsdienu e30 m3. Riktīgs viegls sportinieks bez liekiem vipendroniem
Offline
terihards
24. Mar 2015, 11:16 #1965

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 314

Braucu ar: katlu

es domāju, ka more or less varētu būt arī Honda S2000, Civic Type R vecais (pirms tā mikriņa kas bija) un Mazda MX-5.

Varbūt arī Fiat 500
Offline
akmens
24. Mar 2015, 12:55 #1966

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio

Lūk, divas skaistas klasikas, kurām vēl šajā gadu mijā vidējā tirgus cena bija 2 reizes zemāka kā tagad

Alfa Romeo GT Junior


MGB GT


P.S. Tāds pats stāsts ar moderno klasiku - Alfa Romeo GTV6


[ Šo ziņu laboja akmens, 24 Mar 2015, 12:58:29 ]

Offline
edzulis
24. Mar 2015, 19:48 #1967

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

http://www.carthrottle.com/post/7-of-the-cheape...ys-to-get-a-v12/

Offline
edzulis
24. Mar 2015, 19:51 #1968

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Alfa GT juniors tik sexy auto
Offline
koni4jo
24. Mar 2015, 20:59 #1969

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

GTV6 ahūni, smuks RWD verķis un kaut kādos raalijos viņi arī gāja
Offline
vectra
24. Mar 2015, 21:17 #1970

Kopš: 05. Jan 2015

Ziņojumi: 279

Braucu ar: 1.8T sport quattro

alfas visas paliek atri par klasiku. Vinjas ir smukas utt, bet atri arii noplist lidz klinkjim, tapeec atri paliek retas
Offline
koni4jo
24. Mar 2015, 21:23 #1971

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


24 Mar 2015, 21:17:10 vectra rakstīja:
alfas visas paliek atri par klasiku. Vinjas ir smukas utt, bet atri arii noplist lidz klinkjim, tapeec atri paliek retas


Opel Kadett un Ascons 80to gadu arī ātri noplīsa precīzāk nopuva un nu ir reti, bet tomēr nav īsti klasika
Offline
PASSATizhi
24. Mar 2015, 21:32 #1972

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

A un B asconas ir gana interesantas
Offline
dzuris
24. Mar 2015, 21:34 #1973

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


24 Mar 2015, 21:32:00 PASSATizhi rakstīja:
A un B asconas ir gana interesantas


un šitas?
Offline
7781
24. Mar 2015, 22:02 #1974

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

shodien izgriezhoties no talsu ielas redzets jz911, kapec zili duumi?
Offline
Arturiks
24. Mar 2015, 22:06 #1975

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Porka no Gerimas ar mires variklis. Kapēc, lai viņa nedūmotu?
Offline
24. Mar 2015, 22:10 #1976

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

nav tur neekaadu zilu duumu, tikko bija pieshkjilta, lietuvas arii nav, faaterlandee shaali apraava
Offline
vectra
24. Mar 2015, 22:31 #1977

Kopš: 05. Jan 2015

Ziņojumi: 279

Braucu ar: 1.8T sport quattro


24 Mar 2015, 21:23:37 koni4jo rakstīja:

24 Mar 2015, 21:17:10 vectra rakstīja:
alfas visas paliek atri par klasiku. Vinjas ir smukas utt, bet atri arii noplist lidz klinkjim, tapeec atri paliek retas


Opel Kadett un Ascons 80to gadu arī ātri noplīsa precīzāk nopuva un nu ir reti, bet tomēr nav īsti klasika

daudzi opelji jau ir klasikas, atrodi labu kadetu gsi, vai to pashu mantu, vai ari kaa jau mineja to pashu asconu . nerunajot nemaz par galigi veciem rallija kadzhiem
Offline
terihards
24. Mar 2015, 22:34 #1978

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 314

Braucu ar: katlu


24 Mar 2015, 22:31:29 vectra rakstīja:

24 Mar 2015, 21:23:37 koni4jo rakstīja:

24 Mar 2015, 21:17:10 vectra rakstīja:
alfas visas paliek atri par klasiku. Vinjas ir smukas utt, bet atri arii noplist lidz klinkjim, tapeec atri paliek retas


Opel Kadett un Ascons 80to gadu arī ātri noplīsa precīzāk nopuva un nu ir reti, bet tomēr nav īsti klasika

daudzi opelji jau ir klasikas, atrodi labu kadetu gsi, vai to pashu mantu, vai ari kaa jau mineja to pashu asconu . nerunajot nemaz par galigi veciem rallija kadzhiem



Rajona nostaļģista klasika, varbūt.
Offline
koni4jo
24. Mar 2015, 22:42 #1979

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


24 Mar 2015, 21:32:00 PASSATizhi rakstīja:
A un B asconas ir gana interesantas


Es biju domājis Ascona C un Kadett E Vecie RWD ir forši. Askači C vnk sviests kā B3/4 burbuļi, braukt var, bet tas auto ir vnk neredzams un nevērtīgs, viedoklis, protams, subjektīvs
Kadetiem ok vēl GSI nav norakstāmi, bet Asconai?

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 24 Mar 2015, 22:46:20 ]

Offline
Papakarlo
24. Mar 2015, 22:46 #1980

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


24 Mar 2015, 22:34:45 terihards rakstīja:
Rajona nostaļģista klasika, varbūt.

Vismaz Opels ir kaut ko vērā ņemamu parādijis autosportā, atšķirībā no tava 'mākslinieku/arhitektu/pediņu' Saab 9000
"By 1984, the Audi Quattro appeared more powerful than ever and the Ascona 400 was rendered obsolete. But the Ascona 400 still has some remarkable records. The Ascona 400 was the last rear wheel drive rally car to win the drivers' world championship, ensuring its place in motorsports history."(c)wiki


[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 24 Mar 2015, 22:52:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo