Online
Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Siipols | 02. Apr 2012, 13:16 |
#1961
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Nezinaju,kur lai iemet šo linku!!! sāciet griezt vēnas bendzīna pircēji braucēji
http://epadomi.lv/auto_un_moto/07032012-top_10_...isletakais_benzi
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Krauze | 02. Apr 2012, 13:47 |
#1962
|
| Kopš: 11. Sep 2003
No: Dagda
Ziņojumi: 11377
Braucu ar: xXx
| gāzes secīgās iemidzināšanas iekārta Autogaz Stag maksās 370Ls ar gāzes balonu rezerves riteņa vietā (Vadības bloks ražots Polijā Autogaz S, reduktors itāļu Tomasetto, Sprauslas itāļu Valtek). Es ieteiktu šai mašīna uzlikt ātrākas itāļu sprauslas OMWL REG, lai motors precīzāk strādātu un arī sprauslu kalpošanas ilgums būtu ilgāks, tad summa sanāk 390Ls. Papildus būtu nepieciešams uzlikt varstu eļļošanas sistēmu, tas papildus maksā 60Ls.
Ko spechuki saka par tadu komplektu ? | Offline | | |
Laoshi | 02. Apr 2012, 13:48 |
#1963
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
02 Apr 2012, 13:41:23 Sancix rakstīja:
02 Apr 2012, 13:11:53 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 13:07:46 Vecais_ rakstīja:
02 Apr 2012, 12:24:47 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 12:21:57 Ri rakstīja:
Ja ir auksts dzinējs, tad ar šprickārtu neizdosies startēt
Daudzām viņām ir avārijas režīms, STAGiem ir tā - pielaid, turi nospiestu gāzes pogu un jams ieslēdzas. Tikai izskatās, ka man tā funkcija ir diseiblota.
Sprauslas nobeigsi viens-divi aukstu startējot.. labāk paskaties kā pilnveidot lai reduktoram ir tiešais pūtiens no motora.. citiem var ķēdē izlaist.. daudziem esmu pārtaisījis apsildi.
Pareizi sabūvējot var panākt ka gāze pārslēdzas jau pie 40grādiem motora temp..
Reduktors pieslēgts paralēli pečkai. Mož tad labāk variantu ar kvēlsveču flanci
Kas par auto ?
Man uz e39 m52b25 bija tā, ka tad kad stāvēja starp pečku slēdzās krietni vēlāk gāze kā tagad, kad ir uzreiz no bloka iznākošajā trubā kas iet uz droseles apsildi. Principā lielajos mīnusos vajadzēja nobraukt ap 4km uz bendžas, tagad kad ir -1+4 nobraucu līdz 2,5km un ieslēdzas gāze.
p.s gāze slēdzas kad temperatūras rādītājs ir uz pirmās svītriņas.
p.s.s man mēnesī ar 15 Ls bendžai nesanāk
Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.
Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu | Offline | | |
kexxx | 02. Apr 2012, 13:59 |
#1964
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
02 Apr 2012, 13:48:32 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 13:41:23 Sancix rakstīja:
02 Apr 2012, 13:11:53 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 13:07:46 Vecais_ rakstīja:
02 Apr 2012, 12:24:47 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 12:21:57 Ri rakstīja:
Ja ir auksts dzinējs, tad ar šprickārtu neizdosies startēt
Daudzām viņām ir avārijas režīms, STAGiem ir tā - pielaid, turi nospiestu gāzes pogu un jams ieslēdzas. Tikai izskatās, ka man tā funkcija ir diseiblota.
Sprauslas nobeigsi viens-divi aukstu startējot.. labāk paskaties kā pilnveidot lai reduktoram ir tiešais pūtiens no motora.. citiem var ķēdē izlaist.. daudziem esmu pārtaisījis apsildi.
Pareizi sabūvējot var panākt ka gāze pārslēdzas jau pie 40grādiem motora temp..
Reduktors pieslēgts paralēli pečkai. Mož tad labāk variantu ar kvēlsveču flanci
Kas par auto ?
Man uz e39 m52b25 bija tā, ka tad kad stāvēja starp pečku slēdzās krietni vēlāk gāze kā tagad, kad ir uzreiz no bloka iznākošajā trubā kas iet uz droseles apsildi. Principā lielajos mīnusos vajadzēja nobraukt ap 4km uz bendžas, tagad kad ir -1+4 nobraucu līdz 2,5km un ieslēdzas gāze.
p.s gāze slēdzas kad temperatūras rādītājs ir uz pirmās svītriņas.
p.s.s man mēnesī ar 15 Ls bendžai nesanāk
Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.
Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu
nopērc kabeli un regulē sev kā gribas- pie cik pārslēgties utt.
tikai nekāda braukšana ar šprici aukstam motoram nesanāks- pie slodzes (mēģinot ieskrieties) raustīsies un neies ne sūda...
var jau kko mēģināt burties ar alternatīvām reduktora apsildēm, tikai, ja tas būt tik viegli un efektīvi atrisināms, tad to jau sen piedāvātu reduktoru ražotāji | Offline | | |
Laoshi | 02. Apr 2012, 14:01 |
#1965
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
02 Apr 2012, 13:59:34 kexxx rakstīja:
02 Apr 2012, 13:48:32 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 13:41:23 Sancix rakstīja:
02 Apr 2012, 13:11:53 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 13:07:46 Vecais_ rakstīja:
02 Apr 2012, 12:24:47 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 12:21:57 Ri rakstīja:
Ja ir auksts dzinējs, tad ar šprickārtu neizdosies startēt
Daudzām viņām ir avārijas režīms, STAGiem ir tā - pielaid, turi nospiestu gāzes pogu un jams ieslēdzas. Tikai izskatās, ka man tā funkcija ir diseiblota.
Sprauslas nobeigsi viens-divi aukstu startējot.. labāk paskaties kā pilnveidot lai reduktoram ir tiešais pūtiens no motora.. citiem var ķēdē izlaist.. daudziem esmu pārtaisījis apsildi.
Pareizi sabūvējot var panākt ka gāze pārslēdzas jau pie 40grādiem motora temp..
Reduktors pieslēgts paralēli pečkai. Mož tad labāk variantu ar kvēlsveču flanci
Kas par auto ?
Man uz e39 m52b25 bija tā, ka tad kad stāvēja starp pečku slēdzās krietni vēlāk gāze kā tagad, kad ir uzreiz no bloka iznākošajā trubā kas iet uz droseles apsildi. Principā lielajos mīnusos vajadzēja nobraukt ap 4km uz bendžas, tagad kad ir -1+4 nobraucu līdz 2,5km un ieslēdzas gāze.
p.s gāze slēdzas kad temperatūras rādītājs ir uz pirmās svītriņas.
p.s.s man mēnesī ar 15 Ls bendžai nesanāk
Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.
Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu
nopērc kabeli un regulē sev kā gribas- pie cik pārslēgties utt.
tikai nekāda braukšana ar šprici aukstam motoram nesanāks- pie slodzes (mēģinot ieskrieties) raustīsies un neies ne sūda...
var jau kko mēģināt burties ar alternatīvām reduktora apsildēm, tikai, ja tas būt tik viegli un efektīvi atrisināms, tad to jau sen piedāvātu reduktoru ražotāji
Softs ir dabonams par velti, tikai kabeli gan nekur nevaru atrast. Tā jau būtu kaut vai intereses pēc iegādājies... | Offline | | |
kexxx | 02. Apr 2012, 14:22 |
#1966
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
02 Apr 2012, 14:01:54 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 13:59:34 kexxx rakstīja:
02 Apr 2012, 13:48:32 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 13:41:23 Sancix rakstīja:
02 Apr 2012, 13:11:53 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 13:07:46 Vecais_ rakstīja:
02 Apr 2012, 12:24:47 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 12:21:57 Ri rakstīja:
Ja ir auksts dzinējs, tad ar šprickārtu neizdosies startēt
Daudzām viņām ir avārijas režīms, STAGiem ir tā - pielaid, turi nospiestu gāzes pogu un jams ieslēdzas. Tikai izskatās, ka man tā funkcija ir diseiblota.
Sprauslas nobeigsi viens-divi aukstu startējot.. labāk paskaties kā pilnveidot lai reduktoram ir tiešais pūtiens no motora.. citiem var ķēdē izlaist.. daudziem esmu pārtaisījis apsildi.
Pareizi sabūvējot var panākt ka gāze pārslēdzas jau pie 40grādiem motora temp..
Reduktors pieslēgts paralēli pečkai. Mož tad labāk variantu ar kvēlsveču flanci
Kas par auto ?
Man uz e39 m52b25 bija tā, ka tad kad stāvēja starp pečku slēdzās krietni vēlāk gāze kā tagad, kad ir uzreiz no bloka iznākošajā trubā kas iet uz droseles apsildi. Principā lielajos mīnusos vajadzēja nobraukt ap 4km uz bendžas, tagad kad ir -1+4 nobraucu līdz 2,5km un ieslēdzas gāze.
p.s gāze slēdzas kad temperatūras rādītājs ir uz pirmās svītriņas.
p.s.s man mēnesī ar 15 Ls bendžai nesanāk
Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.
Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu
nopērc kabeli un regulē sev kā gribas- pie cik pārslēgties utt.
tikai nekāda braukšana ar šprici aukstam motoram nesanāks- pie slodzes (mēģinot ieskrieties) raustīsies un neies ne sūda...
var jau kko mēģināt burties ar alternatīvām reduktora apsildēm, tikai, ja tas būt tik viegli un efektīvi atrisināms, tad to jau sen piedāvātu reduktoru ražotāji
Softs ir dabonams par velti, tikai kabeli gan nekur nevaru atrast. Tā jau būtu kaut vai intereses pēc iegādājies...
ebay tak | Offline | | |
PowerBMW | 02. Apr 2012, 14:29 |
#1967
|
| Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| Jūs tak gāzenieki pisat visam-15Ls menesi un pasaules gals
p.s. Jums nevajag auto jums rolleri uz gāzes | Offline | | |
Laoshi | 02. Apr 2012, 14:30 |
#1968
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
02 Apr 2012, 14:22:09 kexxx rakstīja:
ebay tak
Vajag šitādu. Ebay atrodās tikai 9pin porta kabeļi, par kuriem pazīstams elektriķis teica, ka tas kabelis esot nedaudz jāpārlodē un vēl štekeris jādabū.
Ā, atradu, atslēgas vārdus nemāku [ Šo ziņu laboja Laoshi, 02 Apr 2012, 14:36:35 ] | Offline | | |
|
uldens1 | 02. Apr 2012, 14:31 |
#1969
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
02 Apr 2012, 13:16:53 Siipols rakstīja:
Nezinaju,kur lai iemet šo linku!!! sāciet griezt vēnas bendzīna pircēji braucēji
http://epadomi.lv/auto_un_moto/07032012-top_10_...isletakais_benzi
no kadas naftas to benžu ražo,vai kadas citas biržas perk to naftu.Ta ka mums jau nu te sprauž batonus no ka ta cena rodas un cik knapi viņi pelna | Offline | | |
arny | 02. Apr 2012, 15:23 |
#1970
|
| Kopš: 27. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 966
Braucu ar: Insignia
|
02 Apr 2012, 14:31:30 uldens1 rakstīja:
02 Apr 2012, 13:16:53 Siipols rakstīja:
Nezinaju,kur lai iemet šo linku!!! sāciet griezt vēnas bendzīna pircēji braucēji
http://epadomi.lv/auto_un_moto/07032012-top_10_...isletakais_benzi
no kadas naftas to benžu ražo,vai kadas citas biržas perk to naftu.Ta ka mums jau nu te sprauž batonus no ka ta cena rodas un cik knapi viņi pelna
Pēc valstu nosaukumiem izskatās, ka nekādās biržās viņi nepērk, bet gan valsts pati iegūst un iztirgo iedzīvotājiem. | Offline | | |
Vecais | 02. Apr 2012, 15:30 |
#1971
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
02 Apr 2012, 13:48:32 Laoshi rakstīja:
Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.
Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu
VAG 1,8 T motorītim ir vieta kur ķēdē smuki palaist Pie pareizas montāžas šiem ir visātrāk silstošie reduktori Tik tad nāksies pārvilkt sistēmu.. pienākošo maģistrāli/izvadu uz sprauslām/apsildi/elektroapsaisti.. Tad no motora mazajā aplī ar labu cirkulāciju silst momentā.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
kexxx | 02. Apr 2012, 15:41 |
#1972
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
02 Apr 2012, 14:30:06 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 14:22:09 kexxx rakstīja:
ebay tak
Vajag šitādu. Ebay atrodās tikai 9pin porta kabeļi, par kuriem pazīstams elektriķis teica, ka tas kabelis esot nedaudz jāpārlodē un vēl štekeris jādabū.
Ā, atradu, atslēgas vārdus nemāku
stag 4 vai tad ir kaut kāds savādāks konektors, nekā piem. stag 300? nav tāds ovālveidīgs ar 4 kontaktiem? | Offline | | |
Laoshi | 02. Apr 2012, 16:08 |
#1973
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
02 Apr 2012, 15:41:27 kexxx rakstīja:
02 Apr 2012, 14:30:06 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 14:22:09 kexxx rakstīja:
ebay tak
Vajag šitādu. Ebay atrodās tikai 9pin porta kabeļi, par kuriem pazīstams elektriķis teica, ka tas kabelis esot nedaudz jāpārlodē un vēl štekeris jādabū.
Ā, atradu, atslēgas vārdus nemāku
stag 4 vai tad ir kaut kāds savādāks konektors, nekā piem. stag 300? nav tāds ovālveidīgs ar 4 kontaktiem?
Kantains ar 6 (vai 8, neatceros) kontaktiem, der STAGiem un vēl citiem kompjiem, cik nu es te pazubrījos.
Izskatās tā.
Vecais, paldies, papētīšu, ko tur vēl var izdarīt.[ Šo ziņu laboja Laoshi, 02 Apr 2012, 16:09:45 ] | Offline | | |
Krauze | 02. Apr 2012, 16:40 |
#1974
|
| Kopš: 11. Sep 2003
No: Dagda
Ziņojumi: 11377
Braucu ar: xXx
| gāzes secīgās iemidzināšanas iekārta Autogaz Stag maksās 370Ls ar gāzes balonu rezerves riteņa vietā (Vadības bloks ražots Polijā Autogaz S, reduktors itāļu Tomasetto, Sprauslas itāļu Valtek). Es ieteiktu šai mašīna uzlikt ātrākas itāļu sprauslas OMWL REG, lai motors precīzāk strādātu un arī sprauslu kalpošanas ilgums būtu ilgāks, tad summa sanāk 390Ls. Papildus būtu nepieciešams uzlikt varstu eļļošanas sistēmu, tas papildus maksā 60Ls.
Ka izskatas shitaa iekaarta ? Spechuki ko saka ? | Offline | | |
Vecais | 02. Apr 2012, 17:27 |
#1975
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Par Stag nekomentēšu(manā izpratnē uztaisīts priekš parasta lietotāja bez priekšzināšanām nevis profesionāla uzstādītāja), bet sprauslas gan silti iesaku OMVL
p.s Kad būs iedvesma uztaisīšu rakstu par sprauslām kuras piedalījās testos.[ Šo ziņu laboja Vecais_, 02 Apr 2012, 17:28:38 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
kexxx | 02. Apr 2012, 18:06 |
#1976
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
02 Apr 2012, 16:08:23 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 15:41:27 kexxx rakstīja:
02 Apr 2012, 14:30:06 Laoshi rakstīja:
02 Apr 2012, 14:22:09 kexxx rakstīja:
ebay tak
Vajag šitādu. Ebay atrodās tikai 9pin porta kabeļi, par kuriem pazīstams elektriķis teica, ka tas kabelis esot nedaudz jāpārlodē un vēl štekeris jādabū.
Ā, atradu, atslēgas vārdus nemāku
stag 4 vai tad ir kaut kāds savādāks konektors, nekā piem. stag 300? nav tāds ovālveidīgs ar 4 kontaktiem?
Kantains ar 6 (vai 8, neatceros) kontaktiem, der STAGiem un vēl citiem kompjiem, cik nu es te pazubrījos.
Izskatās tā.
Vecais, paldies, papētīšu, ko tur vēl var izdarīt.
bildē redzamais, manuprāt, ir tieši manis pieminētais ovālais ar 4 kontaktiem, tieši tāds, kāds nāk pārejiem stagiem | Offline | | |
|
Laoshi | 02. Apr 2012, 18:38 |
#1977
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Slinkums iet lejā, bet toč nav 4 kontakti, štekera ārējā forma var būt visāda, man liekas. Atsauksmēs par kabeli rakstīts, ka derot visiem STAGiem... Mož vajadzēs uzsūtīt. Tagad tik domaju - lpg ecu kkur saglabā log failus vai kko tādu, tb, gāzinieki redzēs, ka slēdzies klāt? Garantiju ta zaudēt negribas | Offline | | |
Krauze | 02. Apr 2012, 18:49 |
#1978
|
| Kopš: 11. Sep 2003
No: Dagda
Ziņojumi: 11377
Braucu ar: xXx
|
02 Apr 2012, 17:27:30 Vecais_ rakstīja:
Par Stag nekomentēšu(manā izpratnē uztaisīts priekš parasta lietotāja bez priekšzināšanām nevis profesionāla uzstādītāja), bet sprauslas gan silti iesaku OMVL
p.s Kad būs iedvesma uztaisīšu rakstu par sprauslām kuras piedalījās testos.
To tu man biji domajis ? | Offline | | |
PASSATizhi | 02. Apr 2012, 18:53 |
#1979
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| Laoshi, ko tu tur ceri ieraudzīt? bez sajegas tur nav ko līst man liekas. ja vel garantija ir vel jo vairāk [ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 02 Apr 2012, 18:53:56 ] | Offline | | |
Dezinfektors | 02. Apr 2012, 18:57 |
#1980
|
| Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Jawu un Audi
| Heinrihs tak pat garantijas lapā ir ierakstījis, ka nedrīkst pašrocīgi pieslēgties vadības blokam. Garantija uzreiz vējā iepriekšējam autiņam jau biju sameklējis vadu, bet nepaspēju pieslēgt. Labi, ka pirms tam uzjautāju Heinriham | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|