Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Siipols
02. Apr 2012, 13:16 #1961

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Nezinaju,kur lai iemet šo linku!!! sāciet griezt vēnas bendzīna pircēji braucēji

http://epadomi.lv/auto_un_moto/07032012-top_10_...isletakais_benzi

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Krauze
02. Apr 2012, 13:47 #1962

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

gāzes secīgās iemidzināšanas iekārta Autogaz Stag maksās 370Ls ar gāzes balonu rezerves riteņa vietā (Vadības bloks ražots Polijā Autogaz S, reduktors itāļu Tomasetto, Sprauslas itāļu Valtek). Es ieteiktu šai mašīna uzlikt ātrākas itāļu sprauslas OMWL REG, lai motors precīzāk strādātu un arī sprauslu kalpošanas ilgums būtu ilgāks, tad summa sanāk 390Ls. Papildus būtu nepieciešams uzlikt varstu eļļošanas sistēmu, tas papildus maksā 60Ls.

Ko spechuki saka par tadu komplektu ?
Offline
Laoshi
02. Apr 2012, 13:48 #1963

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Apr 2012, 13:41:23 Sancix rakstīja:

02 Apr 2012, 13:11:53 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 13:07:46 Vecais_ rakstīja:

02 Apr 2012, 12:24:47 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 12:21:57 Ri rakstīja:
Ja ir auksts dzinējs, tad ar šprickārtu neizdosies startēt


Daudzām viņām ir avārijas režīms, STAGiem ir tā - pielaid, turi nospiestu gāzes pogu un jams ieslēdzas. Tikai izskatās, ka man tā funkcija ir diseiblota.

Sprauslas nobeigsi viens-divi aukstu startējot.. labāk paskaties kā pilnveidot lai reduktoram ir tiešais pūtiens no motora.. citiem var ķēdē izlaist.. daudziem esmu pārtaisījis apsildi.
Pareizi sabūvējot var panākt ka gāze pārslēdzas jau pie 40grādiem motora temp..


Reduktors pieslēgts paralēli pečkai. Mož tad labāk variantu ar kvēlsveču flanci

Kas par auto ?
Man uz e39 m52b25 bija tā, ka tad kad stāvēja starp pečku slēdzās krietni vēlāk gāze kā tagad, kad ir uzreiz no bloka iznākošajā trubā kas iet uz droseles apsildi. Principā lielajos mīnusos vajadzēja nobraukt ap 4km uz bendžas, tagad kad ir -1+4 nobraucu līdz 2,5km un ieslēdzas gāze.
p.s gāze slēdzas kad temperatūras rādītājs ir uz pirmās svītriņas.
p.s.s man mēnesī ar 15 Ls bendžai nesanāk


Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.

Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu
Offline
kexxx
02. Apr 2012, 13:59 #1964

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


02 Apr 2012, 13:48:32 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 13:41:23 Sancix rakstīja:

02 Apr 2012, 13:11:53 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 13:07:46 Vecais_ rakstīja:

02 Apr 2012, 12:24:47 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 12:21:57 Ri rakstīja:
Ja ir auksts dzinējs, tad ar šprickārtu neizdosies startēt


Daudzām viņām ir avārijas režīms, STAGiem ir tā - pielaid, turi nospiestu gāzes pogu un jams ieslēdzas. Tikai izskatās, ka man tā funkcija ir diseiblota.

Sprauslas nobeigsi viens-divi aukstu startējot.. labāk paskaties kā pilnveidot lai reduktoram ir tiešais pūtiens no motora.. citiem var ķēdē izlaist.. daudziem esmu pārtaisījis apsildi.
Pareizi sabūvējot var panākt ka gāze pārslēdzas jau pie 40grādiem motora temp..


Reduktors pieslēgts paralēli pečkai. Mož tad labāk variantu ar kvēlsveču flanci

Kas par auto ?
Man uz e39 m52b25 bija tā, ka tad kad stāvēja starp pečku slēdzās krietni vēlāk gāze kā tagad, kad ir uzreiz no bloka iznākošajā trubā kas iet uz droseles apsildi. Principā lielajos mīnusos vajadzēja nobraukt ap 4km uz bendžas, tagad kad ir -1+4 nobraucu līdz 2,5km un ieslēdzas gāze.
p.s gāze slēdzas kad temperatūras rādītājs ir uz pirmās svītriņas.
p.s.s man mēnesī ar 15 Ls bendžai nesanāk


Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.

Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu


nopērc kabeli un regulē sev kā gribas- pie cik pārslēgties utt.
tikai nekāda braukšana ar šprici aukstam motoram nesanāks- pie slodzes (mēģinot ieskrieties) raustīsies un neies ne sūda...
var jau kko mēģināt burties ar alternatīvām reduktora apsildēm, tikai, ja tas būt tik viegli un efektīvi atrisināms, tad to jau sen piedāvātu reduktoru ražotāji
Offline
Laoshi
02. Apr 2012, 14:01 #1965

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Apr 2012, 13:59:34 kexxx rakstīja:

02 Apr 2012, 13:48:32 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 13:41:23 Sancix rakstīja:

02 Apr 2012, 13:11:53 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 13:07:46 Vecais_ rakstīja:

02 Apr 2012, 12:24:47 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 12:21:57 Ri rakstīja:
Ja ir auksts dzinējs, tad ar šprickārtu neizdosies startēt


Daudzām viņām ir avārijas režīms, STAGiem ir tā - pielaid, turi nospiestu gāzes pogu un jams ieslēdzas. Tikai izskatās, ka man tā funkcija ir diseiblota.

Sprauslas nobeigsi viens-divi aukstu startējot.. labāk paskaties kā pilnveidot lai reduktoram ir tiešais pūtiens no motora.. citiem var ķēdē izlaist.. daudziem esmu pārtaisījis apsildi.
Pareizi sabūvējot var panākt ka gāze pārslēdzas jau pie 40grādiem motora temp..


Reduktors pieslēgts paralēli pečkai. Mož tad labāk variantu ar kvēlsveču flanci

Kas par auto ?
Man uz e39 m52b25 bija tā, ka tad kad stāvēja starp pečku slēdzās krietni vēlāk gāze kā tagad, kad ir uzreiz no bloka iznākošajā trubā kas iet uz droseles apsildi. Principā lielajos mīnusos vajadzēja nobraukt ap 4km uz bendžas, tagad kad ir -1+4 nobraucu līdz 2,5km un ieslēdzas gāze.
p.s gāze slēdzas kad temperatūras rādītājs ir uz pirmās svītriņas.
p.s.s man mēnesī ar 15 Ls bendžai nesanāk


Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.

Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu


nopērc kabeli un regulē sev kā gribas- pie cik pārslēgties utt.
tikai nekāda braukšana ar šprici aukstam motoram nesanāks- pie slodzes (mēģinot ieskrieties) raustīsies un neies ne sūda...
var jau kko mēģināt burties ar alternatīvām reduktora apsildēm, tikai, ja tas būt tik viegli un efektīvi atrisināms, tad to jau sen piedāvātu reduktoru ražotāji


Softs ir dabonams par velti, tikai kabeli gan nekur nevaru atrast. Tā jau būtu kaut vai intereses pēc iegādājies...
Offline
kexxx
02. Apr 2012, 14:22 #1966

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


02 Apr 2012, 14:01:54 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 13:59:34 kexxx rakstīja:

02 Apr 2012, 13:48:32 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 13:41:23 Sancix rakstīja:

02 Apr 2012, 13:11:53 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 13:07:46 Vecais_ rakstīja:

02 Apr 2012, 12:24:47 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 12:21:57 Ri rakstīja:
Ja ir auksts dzinējs, tad ar šprickārtu neizdosies startēt


Daudzām viņām ir avārijas režīms, STAGiem ir tā - pielaid, turi nospiestu gāzes pogu un jams ieslēdzas. Tikai izskatās, ka man tā funkcija ir diseiblota.

Sprauslas nobeigsi viens-divi aukstu startējot.. labāk paskaties kā pilnveidot lai reduktoram ir tiešais pūtiens no motora.. citiem var ķēdē izlaist.. daudziem esmu pārtaisījis apsildi.
Pareizi sabūvējot var panākt ka gāze pārslēdzas jau pie 40grādiem motora temp..


Reduktors pieslēgts paralēli pečkai. Mož tad labāk variantu ar kvēlsveču flanci

Kas par auto ?
Man uz e39 m52b25 bija tā, ka tad kad stāvēja starp pečku slēdzās krietni vēlāk gāze kā tagad, kad ir uzreiz no bloka iznākošajā trubā kas iet uz droseles apsildi. Principā lielajos mīnusos vajadzēja nobraukt ap 4km uz bendžas, tagad kad ir -1+4 nobraucu līdz 2,5km un ieslēdzas gāze.
p.s gāze slēdzas kad temperatūras rādītājs ir uz pirmās svītriņas.
p.s.s man mēnesī ar 15 Ls bendžai nesanāk


Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.

Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu


nopērc kabeli un regulē sev kā gribas- pie cik pārslēgties utt.
tikai nekāda braukšana ar šprici aukstam motoram nesanāks- pie slodzes (mēģinot ieskrieties) raustīsies un neies ne sūda...
var jau kko mēģināt burties ar alternatīvām reduktora apsildēm, tikai, ja tas būt tik viegli un efektīvi atrisināms, tad to jau sen piedāvātu reduktoru ražotāji


Softs ir dabonams par velti, tikai kabeli gan nekur nevaru atrast. Tā jau būtu kaut vai intereses pēc iegādājies...


ebay tak
Offline
PowerBMW
02. Apr 2012, 14:29 #1967

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

Jūs tak gāzenieki pisat visam-15Ls menesi un pasaules gals
p.s. Jums nevajag auto jums rolleri uz gāzes
Offline
Laoshi
02. Apr 2012, 14:30 #1968

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Apr 2012, 14:22:09 kexxx rakstīja:
ebay tak


Vajag šitādu. Ebay atrodās tikai 9pin porta kabeļi, par kuriem pazīstams elektriķis teica, ka tas kabelis esot nedaudz jāpārlodē un vēl štekeris jādabū.

Ā, atradu, atslēgas vārdus nemāku

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 02 Apr 2012, 14:36:35 ]

Offline
uldens1
02. Apr 2012, 14:31 #1969

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


02 Apr 2012, 13:16:53 Siipols rakstīja:
Nezinaju,kur lai iemet šo linku!!! sāciet griezt vēnas bendzīna pircēji braucēji

http://epadomi.lv/auto_un_moto/07032012-top_10_...isletakais_benzi
no kadas naftas to benžu ražo,vai kadas citas biržas perk to naftu.Ta ka mums jau nu te sprauž batonus no ka ta cena rodas un cik knapi viņi pelna
Offline
arny
02. Apr 2012, 15:23 #1970

Kopš: 27. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 966

Braucu ar: Insignia


02 Apr 2012, 14:31:30 uldens1 rakstīja:

02 Apr 2012, 13:16:53 Siipols rakstīja:
Nezinaju,kur lai iemet šo linku!!! sāciet griezt vēnas bendzīna pircēji braucēji

http://epadomi.lv/auto_un_moto/07032012-top_10_...isletakais_benzi
no kadas naftas to benžu ražo,vai kadas citas biržas perk to naftu.Ta ka mums jau nu te sprauž batonus no ka ta cena rodas un cik knapi viņi pelna

Pēc valstu nosaukumiem izskatās, ka nekādās biržās viņi nepērk, bet gan valsts pati iegūst un iztirgo iedzīvotājiem.
Offline
Vecais
02. Apr 2012, 15:30 #1971

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


02 Apr 2012, 13:48:32 Laoshi rakstīja:
Iznākošā truba sanāk diezgan patālu no reduktora, kurš pieskrūvēts vēl aiz motora pavisam otrā pusē. Par iedarbināšanu - sanāk apm, kā Tev - 2km un slēdzas jau. Man ir VAG 1.8 turbo motoris.

Man vairāk iepatikās ideja par kvēlsveču flanci reduktoram pienākošajā trubā. Tehniski sataisīt varētu, tikai izdomāt - kā slēdzas, cik ilgi karsē, kas to visu regulē... Īpaši daudz no auto elektrības nesajēdzu

VAG 1,8 T motorītim ir vieta kur ķēdē smuki palaist Pie pareizas montāžas šiem ir visātrāk silstošie reduktori Tik tad nāksies pārvilkt sistēmu.. pienākošo maģistrāli/izvadu uz sprauslām/apsildi/elektroapsaisti.. Tad no motora mazajā aplī ar labu cirkulāciju silst momentā.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
02. Apr 2012, 15:41 #1972

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


02 Apr 2012, 14:30:06 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 14:22:09 kexxx rakstīja:
ebay tak


Vajag šitādu. Ebay atrodās tikai 9pin porta kabeļi, par kuriem pazīstams elektriķis teica, ka tas kabelis esot nedaudz jāpārlodē un vēl štekeris jādabū.

Ā, atradu, atslēgas vārdus nemāku


stag 4 vai tad ir kaut kāds savādāks konektors, nekā piem. stag 300? nav tāds ovālveidīgs ar 4 kontaktiem?
Offline
Laoshi
02. Apr 2012, 16:08 #1973

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Apr 2012, 15:41:27 kexxx rakstīja:

02 Apr 2012, 14:30:06 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 14:22:09 kexxx rakstīja:
ebay tak


Vajag šitādu. Ebay atrodās tikai 9pin porta kabeļi, par kuriem pazīstams elektriķis teica, ka tas kabelis esot nedaudz jāpārlodē un vēl štekeris jādabū.

Ā, atradu, atslēgas vārdus nemāku


stag 4 vai tad ir kaut kāds savādāks konektors, nekā piem. stag 300? nav tāds ovālveidīgs ar 4 kontaktiem?


Kantains ar 6 (vai 8, neatceros) kontaktiem, der STAGiem un vēl citiem kompjiem, cik nu es te pazubrījos.

Izskatās tā.

Vecais, paldies, papētīšu, ko tur vēl var izdarīt.

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 02 Apr 2012, 16:09:45 ]

Offline
Krauze
02. Apr 2012, 16:40 #1974

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

gāzes secīgās iemidzināšanas iekārta Autogaz Stag maksās 370Ls ar gāzes balonu rezerves riteņa vietā (Vadības bloks ražots Polijā Autogaz S, reduktors itāļu Tomasetto, Sprauslas itāļu Valtek). Es ieteiktu šai mašīna uzlikt ātrākas itāļu sprauslas OMWL REG, lai motors precīzāk strādātu un arī sprauslu kalpošanas ilgums būtu ilgāks, tad summa sanāk 390Ls. Papildus būtu nepieciešams uzlikt varstu eļļošanas sistēmu, tas papildus maksā 60Ls.


Ka izskatas shitaa iekaarta ? Spechuki ko saka ?
Offline
Vecais
02. Apr 2012, 17:27 #1975

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Par Stag nekomentēšu(manā izpratnē uztaisīts priekš parasta lietotāja bez priekšzināšanām nevis profesionāla uzstādītāja), bet sprauslas gan silti iesaku OMVL


p.s Kad būs iedvesma uztaisīšu rakstu par sprauslām kuras piedalījās testos.

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 02 Apr 2012, 17:28:38 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
02. Apr 2012, 18:06 #1976

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


02 Apr 2012, 16:08:23 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 15:41:27 kexxx rakstīja:

02 Apr 2012, 14:30:06 Laoshi rakstīja:

02 Apr 2012, 14:22:09 kexxx rakstīja:
ebay tak


Vajag šitādu. Ebay atrodās tikai 9pin porta kabeļi, par kuriem pazīstams elektriķis teica, ka tas kabelis esot nedaudz jāpārlodē un vēl štekeris jādabū.

Ā, atradu, atslēgas vārdus nemāku


stag 4 vai tad ir kaut kāds savādāks konektors, nekā piem. stag 300? nav tāds ovālveidīgs ar 4 kontaktiem?


Kantains ar 6 (vai 8, neatceros) kontaktiem, der STAGiem un vēl citiem kompjiem, cik nu es te pazubrījos.

Izskatās tā.

Vecais, paldies, papētīšu, ko tur vēl var izdarīt.


bildē redzamais, manuprāt, ir tieši manis pieminētais ovālais ar 4 kontaktiem, tieši tāds, kāds nāk pārejiem stagiem
Offline
Laoshi
02. Apr 2012, 18:38 #1977

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Slinkums iet lejā, bet toč nav 4 kontakti, štekera ārējā forma var būt visāda, man liekas. Atsauksmēs par kabeli rakstīts, ka derot visiem STAGiem... Mož vajadzēs uzsūtīt. Tagad tik domaju - lpg ecu kkur saglabā log failus vai kko tādu, tb, gāzinieki redzēs, ka slēdzies klāt? Garantiju ta zaudēt negribas
Offline
Krauze
02. Apr 2012, 18:49 #1978

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx


02 Apr 2012, 17:27:30 Vecais_ rakstīja:
Par Stag nekomentēšu(manā izpratnē uztaisīts priekš parasta lietotāja bez priekšzināšanām nevis profesionāla uzstādītāja), bet sprauslas gan silti iesaku OMVL


p.s Kad būs iedvesma uztaisīšu rakstu par sprauslām kuras piedalījās testos.



To tu man biji domajis ?
Offline
PASSATizhi
02. Apr 2012, 18:53 #1979

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

Laoshi, ko tu tur ceri ieraudzīt? bez sajegas tur nav ko līst man liekas. ja vel garantija ir vel jo vairāk

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 02 Apr 2012, 18:53:56 ]

Offline
Dezinfektors
02. Apr 2012, 18:57 #1980

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: Jawu un Audi

Heinrihs tak pat garantijas lapā ir ierakstījis, ka nedrīkst pašrocīgi pieslēgties vadības blokam. Garantija uzreiz vējā iepriekšējam autiņam jau biju sameklējis vadu, bet nepaspēju pieslēgt. Labi, ka pirms tam uzjautāju Heinriham
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo