Online
Pašreiz BMWPower skatās 264 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Lafter | 01. Nov 2012, 20:33 |
#1961
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
01 Nov 2012, 20:30:30 ramex rakstīja:
01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber Zviedrijaa viss shkjiet par lielu galvas tiesu labaak. Un arii cilveeki neiespringst par darbalaiku - ja nav ko dariit, straadaa 6 stundas, ja kkas nopietns - 16 un neviens nechiikst.
protmas ka nečīkst jo 6 stundas pamaksā kā 8
toties tās 16 kā pienākas, 8virsnormas iet ar dubultu ja ne pat 3kāršu tarifu
Atkarībā no sfēras, amata pienakumiem utt, dalās piemaksa sākot nevis no 8 bet no 7,5 stundām, tad ir pirmās 3ha vai nu+50/100/150 utt... garš stāsts un ne īstajā topikā
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Onufrijs | 01. Nov 2012, 20:34 |
#1962
|
| Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
01 Nov 2012, 20:25:22 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju
Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.
P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk
Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām | Offline | | |
ramex | 01. Nov 2012, 20:36 |
#1963
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
01 Nov 2012, 20:34:17 Onufrijs rakstīja:
01 Nov 2012, 20:25:22 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju
Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.
P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk
Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām
a ci kmaksā dispečerim vispār, kaut RIX ? - nav nejausmas tapēc ar jautāju | Offline | | |
RVR | 01. Nov 2012, 20:37 |
#1964
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2012, 20:34:17 Onufrijs rakstīja:
Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām
Katram sava specifika. Viņiem arī nav mazas. | Offline | | |
ramex | 01. Nov 2012, 20:38 |
#1965
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
01 Nov 2012, 20:33:24 Lafter rakstīja:
01 Nov 2012, 20:30:30 ramex rakstīja:
01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber Zviedrijaa viss shkjiet par lielu galvas tiesu labaak. Un arii cilveeki neiespringst par darbalaiku - ja nav ko dariit, straadaa 6 stundas, ja kkas nopietns - 16 un neviens nechiikst.
protmas ka nečīkst jo 6 stundas pamaksā kā 8
toties tās 16 kā pienākas, 8virsnormas iet ar dubultu ja ne pat 3kāršu tarifu
Atkarībā no sfēras, amata pienakumiem utt, dalās piemaksa sākot nevis no 8 bet no 7,5 stundām, tad ir pirmās 3ha vai nu+50/100/150 utt... garš stāsts un ne īstajā topikā
nu tu saprati ko es ar to domāju - Latvijā virsstundas apmaksājas reizēm patiesībā pēc smieklīga tarifa pat izpildot visus likumus un mk noteikumus | Offline | | |
RVR | 01. Nov 2012, 20:51 |
#1966
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
dispečerim vispār, kaut RIX
Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki. | Offline | | |
arizah | 01. Nov 2012, 20:55 |
#1967
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
dispečerim vispār, kaut RIX
Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.
domāju, ka nu jautājuma bija skaidri noprotams, ka jautāts tiek par tiem dispičeriem, kas koordinē gaisa satiksmi RIX lidostā. da kaut vai hoetica viņiem darbadevējs un sēž viņi GO-planētā, jautājums par algas lielumu Latvijas latos
par pilotiem runājot - kūkošana tur ir krietni relatīva, tāpat jāuzmana pribori, jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā. bet lai piloti tiešām pakomentē, vismaz topiks kādu jēgu atgūs pēc pēdējām 2 berton-style lapām
galu galā gribētu redzēt bertona reakciju, kad stjuarte paziņotu - tagad salonā lūdzu pieklusinam balsis kā arī izmantojiet lūdzams tikai aizmugures ateju, jo abiem pilotiem nupat izdevās labi iemigt
[ Šo ziņu laboja arizah, 01 Nov 2012, 21:00:41 ] | Offline | | |
Ruuu | 01. Nov 2012, 20:58 |
#1968
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
01 Nov 2012, 20:34:17 Onufrijs rakstīja:
01 Nov 2012, 20:25:22 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju
Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.
P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk
Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām
a ci kmaksā dispečerim vispār, kaut RIX ? - nav nejausmas tapēc ar jautāju
RIX dispečeri tikai norada lidmašīnas stāvvietas, koordinē visādas jautājums par pasažieru vadāšanu u tml. Latvijā lidmašīnas vada LGS dispečeri.
Pilotu algas ir STIPRI atkarīgas no lidojumu stundām. Ir maksimums mēnesī, kuru nedrīkst pārsniegt pēc starptautiskiem aviācijas līkumiem. Droši vien tā arī bija Norvēģijā. Lidojuma laiku NEVAR vienkārši izskaitļot zemē, jo to ietekmē pārāk daudz faktoru.
Teorētiski autopilots var vadīt lidmašīnu visa lidojuma laikā. Bet dzīvē tā nekad nenotiek. Reāli viņi vada lidmašīnu. Autopilots izpilda tādas lietas, kā tur lidmašīnu kursā un notiektā augstumā.
| Offline | | |
|
Ruuu | 01. Nov 2012, 21:01 |
#1969
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 20:55:01 arizah rakstīja:
01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
dispečerim vispār, kaut RIX
Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.
domāju, ka nu jautājuma bija skaidri noprotams, ka jautāts tiek par tiem dispičeriem, kas sēžh RIX lidostā tornī. da kaut vai hoetica viņiem darbadevējs, jautājums par algas lielumu Latvijas latos
par pilotiem runājot - kūkošana tur ir krietni relatīva, tāpat jāuzmana pribori, jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā. bet lai piloti tiešām pakomentē, vismaz topiks kādu jēgu atgūs pēc pēdējām 2 berton-style lapām
galu galā gribētu redzēt bertona reakciju, kad stjuarte paziņotu - tagad salonā lūdzu pieklusinam balsis kā arī izmantojiet lūdzams tikai aizmugures ateju, jo abiem pilotiem nupat izdevās labi iemigt
GSV dispečēru alga ir slepena informācija.
labak nespiež | Offline | | |
Ruuu | 01. Nov 2012, 21:03 |
#1970
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
dispečerim vispār, kaut RIX
Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.
Tev gan ir vairāk sapratnes par GSV, nekā 99% cilvēku
No lidostas esi? | Offline | | |
RVR | 01. Nov 2012, 21:05 |
#1971
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2012, 20:55:01 arizah rakstīja:
jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā
Ar torņiem runājas tikai paceļoties un nosēžoties
Lidojot savā maršrutā viņi runājas ar "Area Control Centre" dispečeriem, pielidojot tuvāk lidostām - ar "Approach" dispečeriem. Šie visi nesēž torņos, viņiem ir savas darba vietas citur. | Offline | | |
RVR | 01. Nov 2012, 21:06 |
#1972
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2012, 21:03:47 Ruuu rakstīja:
No lidostas esi?
Kaut kur turpat tuvumā | Offline | | |
Ruuu | 01. Nov 2012, 21:10 |
#1973
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 21:06:46 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 21:03:47 Ruuu rakstīja:
No lidostas esi?
Kaut kur turpat tuvumā
Rodžer! | Offline | | |
arizah | 01. Nov 2012, 21:12 |
#1974
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 Nov 2012, 21:05:11 91 rakstīja:
Ar torņiem runājas tikai paceļoties un nosēžoties
Lidojot savā maršrutā viņi runājas ar "Area Control Centre" dispečeriem, pielidojot tuvāk lidostām - ar "Approach" dispečeriem. Šie visi nesēž torņos, viņiem ir savas darba vietas citur.
vēl varēji piebilst, ka ar torni vispār nav iespējams sarunāties, tikai ar cilvēku, kas tajā sēž | Offline | | |
Ruuu | 01. Nov 2012, 21:17 |
#1975
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 21:12:52 arizah rakstīja:
01 Nov 2012, 21:05:11 91 rakstīja:
Ar torņiem runājas tikai paceļoties un nosēžoties
Lidojot savā maršrutā viņi runājas ar "Area Control Centre" dispečeriem, pielidojot tuvāk lidostām - ar "Approach" dispečeriem. Šie visi nesēž torņos, viņiem ir savas darba vietas citur.
vēl varēji piebilst, ka ar torni vispār nav iespējams sarunāties, tikai ar cilvēku, kas tajā sēž
Tower Power
Tur sež arī Ground dispečeris | Offline | | |
ozo | 01. Nov 2012, 21:18 |
#1976
|
| Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
01 Nov 2012, 21:01:20 Ruuu rakstīja:
01 Nov 2012, 20:55:01 arizah rakstīja:
01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
dispečerim vispār, kaut RIX
Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.
domāju, ka nu jautājuma bija skaidri noprotams, ka jautāts tiek par tiem dispičeriem, kas sēžh RIX lidostā tornī. da kaut vai hoetica viņiem darbadevējs, jautājums par algas lielumu Latvijas latos
par pilotiem runājot - kūkošana tur ir krietni relatīva, tāpat jāuzmana pribori, jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā. bet lai piloti tiešām pakomentē, vismaz topiks kādu jēgu atgūs pēc pēdējām 2 berton-style lapām
galu galā gribētu redzēt bertona reakciju, kad stjuarte paziņotu - tagad salonā lūdzu pieklusinam balsis kā arī izmantojiet lūdzams tikai aizmugures ateju, jo abiem pilotiem nupat izdevās labi iemigt
GSV dispečēru alga ir slepena informācija.
labak nespiež
Tie cipari ir pirms vai pēc nodokļu nomaksas?
Esmu nedaudz vīlies ar savu darba vietu redzot šīs algas | Offline | | |
|
Ruuu | 01. Nov 2012, 21:20 |
#1977
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 21:18:45 ozo rakstīja:
Tie cipari ir pirms vai pēc nodokļu nomaksas?
Esmu nedaudz vīlies ar savu darba vietu redzot šīs algas
Pirms. | Offline | | |
ramex | 01. Nov 2012, 21:36 |
#1978
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| nav slikti, un manuprāt +/- adekvāti Latvijai, bet kā mēs zinām vienmēr var gribēt vairāk
tad man radās nakamais jautājums -kapēc ir tik daudz un dažādi tie dispečeri? Skatoties Aircrash Invstigatiiens tad tie kas runājas ar tiem kas nokrīt pēdējei 90% gadījumu ir Approach vai Area ?
no vienas puses sakidrs ak viens cilvēks visam neizsekos bet kā tad īst idalās ite pienākumi, tur Area, Approeach ground un kas nu tur vēl?
sory par spam - es vienkārši neko daudz nezinu par šīm lietām un palika interesanti tīri no kāda kas darbojas tajā jomā to uzzināt nevis mēģināt izlobīt no sausiem faktiem internetā | Offline | | |
Ruuu | 01. Nov 2012, 21:51 |
#1979
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 21:36:33 ramex rakstīja:
nav slikti, un manuprāt +/- adekvāti Latvijai, bet kā mēs zinām vienmēr var gribēt vairāk
tad man radās nakamais jautājums -kapēc ir tik daudz un dažādi tie dispečeri? Skatoties Aircrash Invstigatiiens tad tie kas runājas ar tiem kas nokrīt pēdējei 90% gadījumu ir Approach vai Area ?
no vienas puses sakidrs ak viens cilvēks visam neizsekos bet kā tad īst idalās ite pienākumi, tur Area, Approeach ground un kas nu tur vēl?
sory par spam - es vienkārši neko daudz nezinu par šīm lietām un palika interesanti tīri no kāda kas darbojas tajā jomā to uzzināt nevis mēģināt izlobīt no sausiem faktiem internetā
Atkarībā no tā, kura posmā lido lidmašīna.
Izskatīsim lidojumu no GSV skatījuma. Par lidmašīnas pārvietošanu uz zemes atbild Ground. Par izlidošanu un pašu nosēšanos atbild Tower. Par lidmašīnas pacelšanu līdz noteiktam augstumam un nolaišanu lidostā atbild Approach (vairākās valstīs vēl ir Departure dispečers). Area atbild par visu lidojumu, no Approach, līdz Approach.
Darba specifika un, parasti, darba apjoms neļauj apvienot vairākus sektorus. Ja apskatīt šo Air Crash Investigations, tad var saprast, ka tiešam labāk neapvienot sektorus.
| Offline | | |
ramex | 01. Nov 2012, 22:01 |
#1980
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| ok aptuveni sapratu
es nesaku ka apvienot vajag, bija mazliet neskaidri kas un kā un kapēc.
Paldies. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|