Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Kalnz
23. Apr 2014, 10:58 #19541

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


23 Apr 2014, 10:49:07 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 10:44:26 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 10:31:23 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 09:50:22 Kalnz rakstīja:
Lab, braukt ar ķēdi kas velkas pa zemi ar nebūtu prāta darbs...

Bet, kāpēc "pa nagiem sit" tikai viena mašīna?
Reāli tam nav risinājumu?


Uzliec metālisku ātrumkloķa uzgali vai ievelc normālu masu no virsbūves.


Ātrumkloķa uzgalis ka reiz ir no metāla...
Masas vadu kur? No beņķa uz bundžu (grīdu)?


Ne, no bundžas uz akumulatora -


Pamēģinās

Varbūt kautkur var nopirkt jau gatavus masas vadus? Arguss?
Offline
Laoshi
23. Apr 2014, 11:03 #19542

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


23 Apr 2014, 10:58:42 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 10:49:07 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 10:44:26 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 10:31:23 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 09:50:22 Kalnz rakstīja:
Lab, braukt ar ķēdi kas velkas pa zemi ar nebūtu prāta darbs...

Bet, kāpēc "pa nagiem sit" tikai viena mašīna?
Reāli tam nav risinājumu?


Uzliec metālisku ātrumkloķa uzgali vai ievelc normālu masu no virsbūves.


Ātrumkloķa uzgalis ka reiz ir no metāla...
Masas vadu kur? No beņķa uz bundžu (grīdu)?


Ne, no bundžas uz akumulatora -


Pamēģinās

Varbūt kautkur var nopirkt jau gatavus masas vadus? Arguss?


Depo divas klemmes un resnu trosi ar plastmasas apvalku vajadzīgajā garumā. Tomēr nelolo lielas cerības, iesākumā vnk pieskrūvē kādu nebūt drāti, tikai nenokurini kko
Offline
karlitto
23. Apr 2014, 12:37 #19543

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 832

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

kā izskrūvēt oriģīnalo "sekretku" /skrūvi no riteņa diska?

parasta zvaigznīte ar 16 zobiem
2 sekretkas izskrūvēju, trešajā nolūza, jāizskrūvē atlikušās divas skrūves kaut kā...

[ Šo ziņu laboja karlitto, 23 Apr 2014, 12:37:56 ]

Offline
vadims
23. Apr 2014, 13:10 #19544

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


23 Apr 2014, 12:37:38 karlitto rakstīja:
kā izskrūvēt oriģīnalo "sekretku" /skrūvi no riteņa diska?

parasta zvaigznīte ar 16 zobiem
2 sekretkas izskrūvēju, trešajā nolūza, jāizskrūvē atlikušās divas skrūves kaut kā...
Metināt klāt uzgriezni, vai
http://s7.sears.com/is/image/Sears/00999303000?qlt=90,0&resMode=sharp&op_usm=0.9,0.5,0,0
Offline
karlitto
23. Apr 2014, 13:46 #19545

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 832

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3


23 Apr 2014, 13:10:08 vadims rakstīja:

23 Apr 2014, 12:37:38 karlitto rakstīja:
kā izskrūvēt oriģīnalo "sekretku" /skrūvi no riteņa diska?

parasta zvaigznīte ar 16 zobiem
2 sekretkas izskrūvēju, trešajā nolūza, jāizskrūvē atlikušās divas skrūves kaut kā...
Metināt klāt uzgriezni, vai
http://s7.sears.com/is/image/Sears/00999303000?qlt=90,0&resMode=sharp&op_usm=0.9,0.5,0,0


o, toč, paldies
Offline
artursz
23. Apr 2014, 18:14 #19546

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus

kur Pārdaugavā ir normāls motorists, ideālā variantā, tāds, kas orientējas nissan patrol y60, janomēra kompresija un tad jādomā tālāk ko darīt..
Offline
Kalnz
23. Apr 2014, 18:32 #19547

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


23 Apr 2014, 11:03:22 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 10:58:42 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 10:49:07 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 10:44:26 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 10:31:23 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 09:50:22 Kalnz rakstīja:
Lab, braukt ar ķēdi kas velkas pa zemi ar nebūtu prāta darbs...

Bet, kāpēc "pa nagiem sit" tikai viena mašīna?
Reāli tam nav risinājumu?


Uzliec metālisku ātrumkloķa uzgali vai ievelc normālu masu no virsbūves.


Ātrumkloķa uzgalis ka reiz ir no metāla...
Masas vadu kur? No beņķa uz bundžu (grīdu)?


Ne, no bundžas uz akumulatora -


Pamēģinās

Varbūt kautkur var nopirkt jau gatavus masas vadus? Arguss?


Depo divas klemmes un resnu trosi ar plastmasas apvalku vajadzīgajā garumā. Tomēr nelolo lielas cerības, iesākumā vnk pieskrūvē kādu nebūt drāti, tikai nenokurini kko


Tāpat klapē pa nagiem...

Kādi vēl varianti?
Offline
CheLoo
23. Apr 2014, 18:41 #19548

Kopš: 16. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e36 2.5

sveiki..

ir taada lieta ka ljoti gribas savest sava auto vizuaalo un gribas sakt ar korozijas iznideshanu,,kas ir vajadziigs un cik apmeram tas viss izmaksa pa tagadeejam cenam,shpaktelis utt .. ja visu dara pats ....
ceru ka kaads padaliisies ar sakariigu info,savadak nekur neko tamlidziigu nevaru atrast
Offline
HiJaCKeR
23. Apr 2014, 18:42 #19549

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


23 Apr 2014, 18:32:57 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 11:03:22 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 10:58:42 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 10:49:07 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 10:44:26 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 10:31:23 Laoshi rakstīja:

23 Apr 2014, 09:50:22 Kalnz rakstīja:
Lab, braukt ar ķēdi kas velkas pa zemi ar nebūtu prāta darbs...

Bet, kāpēc "pa nagiem sit" tikai viena mašīna?
Reāli tam nav risinājumu?


Uzliec metālisku ātrumkloķa uzgali vai ievelc normālu masu no virsbūves.


Ātrumkloķa uzgalis ka reiz ir no metāla...
Masas vadu kur? No beņķa uz bundžu (grīdu)?


Ne, no bundžas uz akumulatora -


Pamēģinās

Varbūt kautkur var nopirkt jau gatavus masas vadus? Arguss?


Depo divas klemmes un resnu trosi ar plastmasas apvalku vajadzīgajā garumā. Tomēr nelolo lielas cerības, iesākumā vnk pieskrūvē kādu nebūt drāti, tikai nenokurini kko


Tāpat klapē pa nagiem...

Kādi vēl varianti?


No sakuma ar roku turies pie virsbuves metala konstrukcijas un tikai tad kaap araa.
Offline
Laoshi
23. Apr 2014, 18:55 #19550

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


23 Apr 2014, 18:41:14 CheLoo rakstīja:
sveiki..

ir taada lieta ka ljoti gribas savest sava auto vizuaalo un gribas sakt ar korozijas iznideshanu,,kas ir vajadziigs un cik apmeram tas viss izmaksa pa tagadeejam cenam,shpaktelis utt .. ja visu dara pats ....
ceru ka kaads padaliisies ar sakariigu info,savadak nekur neko tamlidziigu nevaru atrast


No dažādiem forumiem -

1. variants

Pats var sagatavot mašīnu krāsošanai un vēlams arī to pašam darīt, jo neviens nesagatavos labāk, ja esi gatavs maksāt līdz 2000 Ls.

Metāls ja ir sācis rūsēt , tad ir ļoti slikti, ļoti, ļoti.

a) ja rūsa ir uz metāla virspusēja tad kracene rokās un uz priekšu, uz saulaino tāli.

b) Ja caurums, tad jāgriež ārā un jāmetina ciet , bet tas bojā metālu un šuves sāks rūsēt dziedādamas ja pēcapstrāde būs pavirša.

Labākais daudz cietušai mašīnai ir gatavot pa detaļai - kapots , durvis, spārni utt. Kā tiko viena detaļa notīrīta un vis spīd un laistās - nenoslinkot un stundas laikā nogruntēt. Pēctam arī var aliņu iedzert kopfstand
Ja nogruntēts ar pirmo reizi labi tad pēcāk var mest sālsūdens akvārijā kaut uz pieciem gadiem nekas nenotiks kopfstand pēcāk biki pārslīpē ar roku un gruntē vēl vienu reizi un tad vēl ja baigi gribās.

Tālāk špaktelējam - slīpējam - špaktelējam - slīpējam. Mazus sīkus defektiņus var atstāt bet tikai tad , ja tos redz no sāna, ja redz skatoties virsū taisni tad vēl jāpašpaktelē un jāpaslīpē.

Ņemam šķidro špakteli - Filleri
pūšam visū, kad nožūst pēc 10 - 15 min vēl reizīti

Slīpējam ar ūdeni, vēl slīpējam , krāsojam slīpējam ar ūdeni, krāsojam slīpējam ar ūdeni , lakojam , slīpējam ar ūdeni atkal lakojam un pulējam 3 reizes ar 3 dažādam pastam pēc grauda izmēra , mazgājam un vaskojam.

Gatavs - pieripiniet pie jebkuras jaunas mašīnas un tīksminieties kāds viņai citrons a jums spogulis


2 variants

vienkāršā valodā kā to var izdarīt. Pieņemsim, ka tev jākrāso viens spārns. Pieņemsim, ka tev ir kompresors, pulējamā mašīna (lētākā ap 30-40ls), pistole (kaut grunts - ar to arī var krāsot, maksā 15ls lētākā). Tev būs vajadzīgi vēl (vienam spārnam):
1)smilšpapīri - 120, 240, 500, 800, 2000 (pēdējie divi jāpērk tādi, kas domāti darbībām ar ūdeni)
2)špaktele-maksā 5-7ls, labāk ņemt easy putty, vieglāk slīpējas
3)grunts+cietinātājs-iesaku ņemt globo
4)šķaidītājs nr. 646, kādus 3 l paņem
5)pati krāsa - bet vajadzēs pameklēt krāsu ar ķīmisko bāzi, jo ūdens bāze paredzēta kamerām, bet ķīmisko teorētiski vairs nevar tirgot, vienam spārnam vajadzēs kādus 100g krāsu, veikalā vari paprasīt lai sajauc krāsu uzreiz proporcionāli pareizi ar šķaidītāju
6)laka - iesaku globo, vai dina
7)attaukotājs 100g
skočs
9)attaukojamā lupatiņa 2gb
10)auto plēve

Tātad - tālāk-
1)ja uz spārna ir rūsa, ņem fleksi un vispirms nofleksē kārtīgi
2)ar smilšpapīru 120, paņem un pašu bojāto vietu pieslīpē, lai nav kaut kādi izciļņi, bet nevajadzētu aizrauties ar smilšpapīriem, kas rupjāji par 240, jo var pēc tam palikt švīkas
3) pirms špaktelēšanas obligāti jāsamatē tā virsma, uz kuras būs špaktele, to dara ar 500, vai 240 papīru
4) nošpaktelē, pagaida kamēr izzūst
5)slīpē špakteli, ja ir bieza kārta, ar 80 vai 120 papīru, vēlams nopirkt slīpējamo klucīti, lai virsma ir taisna
6)kad noslīpēts, tad rūpīgi špaktelētā daļa un pārējās vietas uz detaļas jāpārslīpē ar 240 papīru, tā lai nebūtu tās švīkas, ko atstāj 120 un 80 papīrs, pēc 240 to var izdarīt ar 500
7)Kad tas pabeigts, ar attaukotāju samitrina attaukojamo lupatiņu un notīra virsmu
jauc grunti - grunts jaucās ar šķaidītāju aptuveni 1 pret 1, vēl pielej grunts cietinātāju, nedaudz, kādu 10-o daļu, rūpīgi samaisa, pūš tikai uz tām virsmām, kas ir samatētas (savādāk lips nost), vispirms uz spaktelētajām vietām, tad apkārt vienmērīgi appūš (visu detaļu nevajag pūst, ja vien nav citā krāsā no paša auto detaļa)

9)grunts nožūst pēc kādām 30-40min, tad ņem slīpējamo klucīti, 240 papīru, pudeli ūdens (ar caurumu korķītī) un slīpē, lejot virsū ūdeni

10) kad tas paveikts, ņem 800 papīru un bez klucīša, bet ar to pašu ūdeni un ar roku pieslīpē vēlreiz, lai nepaliktu švīkas nekādas - abas iepriekšminētās darbības attiecināmas tikai uz gruntēto daļu, nevis visu detaļu

11) kad pabeigts, tad visu detaļu rūpīgi samatē ar 2000 papīru un ūdeni, darot to ar roku, bez klucīša

12)visu nosusina, aplīmē detaļu 9ar skoču un papīru gar malām, notīra detaļu ar attaukotāju un pārklāj auto ar plēvi

13) pūš krāsu, to pūš nevis haotiski, bet sāk no viena gala, vispirms klāj virsū labotajā detaļas vietām, pēc tam uzmanīgi "salaiž" kopā ar detaļas nelabotajām vietām, visu detaļu nevajag pūst, tikai, kur grunts apakšā, krāso, kamēr aizklājas viss normāli ciet ar krāsu, to dara kādas 3 reizes, galvenais, lai viss normāli aizklājas

14) lako - laku arī jauc 1 pret 1 ar šķaidītāju, cienitātāju veikalā iedos tik cik nepieciešams attiecīgajam lakas daudzumam, spārnam laka būs vajadzīga kādi 150g, lako arī vienmērīgi, 2-3 reizes

15)ja nu lakā ir notecējumi, tad pagaida, kad tie izžūst un ar ūdeni, klucīti, ĻOOOTI uzmanīgi noslīpē notecējumu

16)pulē ar 2000 papīru un ūdeni, uzmanīgi, neizberžot lakā caurumus, to dara ar roku, vajag gumiju speciālu, lai noņemtu ūdeni un pārbaudītu, vai viss ir līdzens, tad ar pulējamo mašīnu pulē ar rupjo pastu, tad ar smalko, kamēr detaļa ir atkal spīdīga, pēc tam ar vaska lupatiņu uzklāj vasku, ar tīru atkal noņem


3 variants

Uzpūšam grunti biezā kārtā un nokaltējam. NOKALTĒJAM nevis nožāvējam. Tas nozīmē, kad tu no rīta uzpūt, tad atlikušo dienas daļu paturēt saulītē.
Ja tev nebūs metāls, bet parasta krāsa bez lakas, tad slīpējam grunti ar P400 - P500 papīru, lietojot "klucīti" Ja ir metāls, tad P500, pēc slīpēšanas var pariet arī ar P600 ūdens papīru.
Tad visu noslaukam, matējam ar spec. matējamo švammīti, ko ražotājs nodēvējis par "MIRLON". Pelēks ir smaikāks, sarkans ir rupjāks. Bet kvalitātes izmaiņas es nesaskatu. Matējam ar aprēķinu, lai sanāk noklāt grunti, un visu pārējo saslīpēto. Tas nozīmē - pirmajai kārtai, otrajai kārtai (biškiņ pāri pirmajai), un salaišanai. Ja ar laku, tad vēl pieskaitam trešo un ceturto kārtu, un tad salaišanai. Piešautai krāsotāja rokai vajadzētu pietikt ar apmēram 30 cm lielu papildus matējuma vietu visām šitām krāsošanām un salaišanām.
Salaidēja princips - atšķaidīt krāsu/laku, un padarīt pārejas vietu arvien plānāku, līdz jaunās lakas koeficients sasniedz nulli. Tātad - kad uzpūšam beidzamo lakas kārtu, nekavējoties (kāmēr nav laka "aprāvusies" atstājam šaujamajā nedaudz lakas, pielejam apm. trešo daļu salaidēja. Tad uzpūšam, un izdaram vēlreiz to pašu.
Kaltējam.
Kad darbs padarīts un izlielīts, aizņemamies lielo fleksi ar regulējamiem abarotiem sākot no 500 RPM (pulējamo agregātu), nopērkam pastu, noslīpējam salaišanas vietu un nolāpītos putekļus ar P1500 - P2000 ūdens papīru, un liekam klāt pulējamo krāģi. Nopulējam, noslaukam ar lakai draudzīgu lupatiņu (krāsu veikalā nopērkamu par pāris saņķikiem), attaisam alu, un brīnamies par apbrīnojamo rezultātu.
P.S. Salaišanas vietu matējot neslinkojam, jo plāno lakas slānīti ļoti viegli "norullēt" kā slīpējot, tā pulējot.

Offline
HiJaCKeR
23. Apr 2014, 18:55 #19551

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


23 Apr 2014, 18:41:14 CheLoo rakstīja:
sveiki..

ir taada lieta ka ljoti gribas savest sava auto vizuaalo un gribas sakt ar korozijas iznideshanu,,kas ir vajadziigs un cik apmeram tas viss izmaksa pa tagadeejam cenam,shpaktelis utt .. ja visu dara pats ....
ceru ka kaads padaliisies ar sakariigu info,savadak nekur neko tamlidziigu nevaru atrast


Koroziju nevar iznidet, taa liidis lauka tik un taa.

Offline
sergis15
23. Apr 2014, 19:44 #19552

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu

vajag samainīt pr amortizātorus e38
uz pm

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
vadims
23. Apr 2014, 19:49 #19553

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


23 Apr 2014, 18:55:58 Hi-Jacker rakstīja:

23 Apr 2014, 18:41:14 CheLoo rakstīja:
sveiki..

ir taada lieta ka ljoti gribas savest sava auto vizuaalo un gribas sakt ar korozijas iznideshanu,,kas ir vajadziigs un cik apmeram tas viss izmaksa pa tagadeejam cenam,shpaktelis utt .. ja visu dara pats ....
ceru ka kaads padaliisies ar sakariigu info,savadak nekur neko tamlidziigu nevaru atrast


Koroziju nevar iznidet, taa liidis lauka tik un taa.


atbrīvoties var tikai ar fleksi un metināmo aparātu, bet aizturēt var uz pāris gadiem.
Attīri brīvo rūsu ar fleksi, drāšu birsti vai smilšpapīru, pārklāj attīrīto vietu ar skābo grunti, brunox vai kādu citu rūsas pārveidotāju neitralizētāju. Tālāk jau špaktelē, gruntē un krāso.
p.s ieteicams arī rūsas avotam tikt no otras puses izmaksas? cik daudz un ko taisies darīt?
Offline
stucers
23. Apr 2014, 19:52 #19554

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


23 Apr 2014, 09:50:22 Kalnz rakstīja:
Lab, braukt ar ķēdi kas velkas pa zemi ar nebūtu prāta darbs...

Bet, kāpēc "pa nagiem sit" tikai viena mašīna?
Reāli tam nav risinājumu?

Sūdīgs sēdekļu audums.. ceru, ka tam vāģim nav gāze?
Offline
CheLoo
23. Apr 2014, 20:51 #19555

Kopš: 16. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e36 2.5


23 Apr 2014, 19:49:19 vadims rakstīja:

23 Apr 2014, 18:55:58 Hi-Jacker rakstīja:

23 Apr 2014, 18:41:14 CheLoo rakstīja:
sveiki..

ir taada lieta ka ljoti gribas savest sava auto vizuaalo un gribas sakt ar korozijas iznideshanu,,kas ir vajadziigs un cik apmeram tas viss izmaksa pa tagadeejam cenam,shpaktelis utt .. ja visu dara pats ....
ceru ka kaads padaliisies ar sakariigu info,savadak nekur neko tamlidziigu nevaru atrast


Koroziju nevar iznidet, taa liidis lauka tik un taa.


atbrīvoties var tikai ar fleksi un metināmo aparātu, bet aizturēt var uz pāris gadiem.
Attīri brīvo rūsu ar fleksi, drāšu birsti vai smilšpapīru, pārklāj attīrīto vietu ar skābo grunti, brunox vai kādu citu rūsas pārveidotāju neitralizētāju. Tālāk jau špaktelē, gruntē un krāso.
p.s ieteicams arī rūsas avotam tikt no otras puses izmaksas? cik daudz un ko taisies darīt?
nu man ir taa ka vajag pie sliekshnjiem kur dankrats stiprinas ir paris uzsistas buktes durvis ,,pa lielam nekaa taada traka nav . taa ka caurumi nav ...
Offline
wanksta
23. Apr 2014, 21:21 #19556

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Var būt, ka m43 motoram dzesēšanas šķidrums sūcas nevis gar galvas blīvi, bet gar nr2

?
Offline
alpins
23. Apr 2014, 21:29 #19557

Kopš: 01. Sep 2003

Ziņojumi: 2557

Braucu ar:

Jautājums . Interesē šī lietiņa Links ,moš ir vieta kur PA lĒTO var dabūt viņas , jeb šai linkā , jau tas ir lēti ?
Offline
Kalnz
23. Apr 2014, 21:55 #19558

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


23 Apr 2014, 19:52:04 stucers rakstīja:

23 Apr 2014, 09:50:22 Kalnz rakstīja:
Lab, braukt ar ķēdi kas velkas pa zemi ar nebūtu prāta darbs...

Bet, kāpēc "pa nagiem sit" tikai viena mašīna?
Reāli tam nav risinājumu?

Sūdīgs sēdekļu audums.. ceru, ka tam vāģim nav gāze?


Sēdekļi OEM + gāze ar ir
Kā lai risina šo problēmu?
Offline
janchikz
23. Apr 2014, 21:57 #19559

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


23 Apr 2014, 21:55:06 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 19:52:04 stucers rakstīja:

23 Apr 2014, 09:50:22 Kalnz rakstīja:
Lab, braukt ar ķēdi kas velkas pa zemi ar nebūtu prāta darbs...

Bet, kāpēc "pa nagiem sit" tikai viena mašīna?
Reāli tam nav risinājumu?

Sūdīgs sēdekļu audums.. ceru, ka tam vāģim nav gāze?


Sēdekļi OEM + gāze ar ir
Kā lai risina šo problēmu?
Nevelkā pārsvarā sintētiskas drēbes?
Offline
Kalnz
23. Apr 2014, 22:00 #19560

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


23 Apr 2014, 21:57:15 janchikz rakstīja:

23 Apr 2014, 21:55:06 Kalnz rakstīja:

23 Apr 2014, 19:52:04 stucers rakstīja:

23 Apr 2014, 09:50:22 Kalnz rakstīja:
Lab, braukt ar ķēdi kas velkas pa zemi ar nebūtu prāta darbs...

Bet, kāpēc "pa nagiem sit" tikai viena mašīna?
Reāli tam nav risinājumu?

Sūdīgs sēdekļu audums.. ceru, ka tam vāģim nav gāze?


Sēdekļi OEM + gāze ar ir
Kā lai risina šo problēmu?
Nevelkā pārsvarā sintētiskas drēbes?


Itkā nē... ikdienā pārvietojos ar vairākiem auto, un tikai viens sit pa nagiem...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo