Online
Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Onufrijs | 01. Nov 2012, 18:12 |
#1952
|
| Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
01 Nov 2012, 18:11:29 bertons rakstīja:
01 Nov 2012, 18:02:39 Onufrijs rakstīja:
40h ir OK, tikai jautājums, cik tas ir produktīvi
Ja terminji spiezh un darbs jaanodod, tad nav variantu, jaaizdara un viss
OK, tas ir cits stāsts | Offline | | |
hronists | 01. Nov 2012, 18:12 |
#1953
|
| Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| vai tad šamie jau pirms pacelšanās nespēja sarēķināt savas nostrādātās stundas? | Offline | | |
Hasks | 01. Nov 2012, 18:17 |
#1954
|
| Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Z900;
|
01 Nov 2012, 18:12:47 hronists rakstīja:
vai tad šamie jau pirms pacelšanās nespēja sarēķināt savas nostrādātās stundas?
tu traks?! Šiem jau tāpat pietiek ko rēķināt pirms pacelšanās!
...vai grafika sastādīšanas laikā pašai personālvadībai darba stundas beidzās... nepaspēja! | Offline | | |
arizah | 01. Nov 2012, 18:58 |
#1955
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 Nov 2012, 18:02:39 Onufrijs rakstīja:
01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
Vo vo
Cik ta ir tas limits pilotiem - 8 stundas Esmu 40 stundas nonstopaa straadaajis pie datora, tik vien cik uzpiipeet, pamiizt un kafiju iedzert.
Kad deelj miglas paarforwardeeja uz LT, arii teica, ka jaabrauc maajaas ar autobusu, jo pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas
40h ir OK, tikai jautājums, cik tas ir produktīvi
po par produktivitāti. bet cik liela bij atbildības pakāpe? | Offline | | |
RVR | 01. Nov 2012, 19:05 |
#1956
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas
Lidot nav tas pats, kas biroja krēslā sēdēt, tāpēc tās 8h abos gadījumos ir pilnīgi atšķirīgas.
Pirmkārt jau dēļ atbildības, otrkārt - pilotam (un vispār visai apkalpei) viņu darbs daudz stiprāk ietekmē veselību, nekā ofisā sēdētājiem. Biežās spiediena maiņas, utt. Tāpēc arī tiek tik stingri uzskaitītas stundas katram pilotam.
[ Šo ziņu laboja 91, 01 Nov 2012, 19:06:42 ] | Offline | | |
Ch | 01. Nov 2012, 19:13 |
#1957
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
Vo vo
Cik ta ir tas limits pilotiem - 8 stundas Esmu 40 stundas nonstopaa straadaajis pie datora, tik vien cik uzpiipeet, pamiizt un kafiju iedzert.
Kad deelj miglas paarforwardeeja uz LT, arii teica, ka jaabrauc maajaas ar autobusu, jo pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas
es ceru, ka tu joko un apzinies, ka tu tur 40h piržot krēslā nebiji pat ne tuvu atbildīgs par pārsmit cilvēku dzīvībām, lidaparātu, aviokompānijas tēlu un nākotni utt. [ Šo ziņu laboja Ch, 01 Nov 2012, 19:13:43 ] | Offline | | |
Ch | 01. Nov 2012, 19:41 |
#1958
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
Runa bija par nogurumu nevis atbildiibu nez kas vairaak nogurst programmeetaajs kursh 8h galvu lauzh kodeejot, kkaads menedzers, kursh 8h pa miitingiem dziivo vai pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju
Stundas ir limitētas galvenokārt nevis tapēc, lai, kā tu to pasniedz, piloti nepārpūlētos, bet gan tapēc, lai ekstremālā situācijā spētu attiecīgi reaģēt + protams, lai nerastos neuzmanības kļūdas, kuras var izraisīt nogurums.
Man pašam arī negribētos lidot ar pilotu, kas lidotu jau piem 5.reisā pēc kārtas.
+ kā jau 91 pareizi saka, vide, kurā piloti strādā ir krietni nepateicīgāka kā tev tur ofisā.[ Šo ziņu laboja Ch, 01 Nov 2012, 19:42:39 ] | Offline | | |
RVR | 01. Nov 2012, 20:25 |
#1959
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju
Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.
P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk[ Šo ziņu laboja 91, 01 Nov 2012, 20:27:46 ] | Offline | | |
|
ramex | 01. Nov 2012, 20:30 |
#1960
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber Zviedrijaa viss shkjiet par lielu galvas tiesu labaak. Un arii cilveeki neiespringst par darbalaiku - ja nav ko dariit, straadaa 6 stundas, ja kkas nopietns - 16 un neviens nechiikst.
protmas ka nečīkst jo 6 stundas pamaksā kā 8
toties tās 16 kā pienākas, 8virsnormas iet ar dubultu ja ne pat 3kāršu tarifu | Offline | | |
Lafter | 01. Nov 2012, 20:33 |
#1961
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
01 Nov 2012, 20:30:30 ramex rakstīja:
01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber Zviedrijaa viss shkjiet par lielu galvas tiesu labaak. Un arii cilveeki neiespringst par darbalaiku - ja nav ko dariit, straadaa 6 stundas, ja kkas nopietns - 16 un neviens nechiikst.
protmas ka nečīkst jo 6 stundas pamaksā kā 8
toties tās 16 kā pienākas, 8virsnormas iet ar dubultu ja ne pat 3kāršu tarifu
Atkarībā no sfēras, amata pienakumiem utt, dalās piemaksa sākot nevis no 8 bet no 7,5 stundām, tad ir pirmās 3ha vai nu+50/100/150 utt... garš stāsts un ne īstajā topikā
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Onufrijs | 01. Nov 2012, 20:34 |
#1962
|
| Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
01 Nov 2012, 20:25:22 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju
Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.
P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk
Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām | Offline | | |
ramex | 01. Nov 2012, 20:36 |
#1963
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
01 Nov 2012, 20:34:17 Onufrijs rakstīja:
01 Nov 2012, 20:25:22 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju
Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.
P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk
Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām
a ci kmaksā dispečerim vispār, kaut RIX ? - nav nejausmas tapēc ar jautāju | Offline | | |
RVR | 01. Nov 2012, 20:37 |
#1964
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2012, 20:34:17 Onufrijs rakstīja:
Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām
Katram sava specifika. Viņiem arī nav mazas. | Offline | | |
ramex | 01. Nov 2012, 20:38 |
#1965
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
01 Nov 2012, 20:33:24 Lafter rakstīja:
01 Nov 2012, 20:30:30 ramex rakstīja:
01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber Zviedrijaa viss shkjiet par lielu galvas tiesu labaak. Un arii cilveeki neiespringst par darbalaiku - ja nav ko dariit, straadaa 6 stundas, ja kkas nopietns - 16 un neviens nechiikst.
protmas ka nečīkst jo 6 stundas pamaksā kā 8
toties tās 16 kā pienākas, 8virsnormas iet ar dubultu ja ne pat 3kāršu tarifu
Atkarībā no sfēras, amata pienakumiem utt, dalās piemaksa sākot nevis no 8 bet no 7,5 stundām, tad ir pirmās 3ha vai nu+50/100/150 utt... garš stāsts un ne īstajā topikā
nu tu saprati ko es ar to domāju - Latvijā virsstundas apmaksājas reizēm patiesībā pēc smieklīga tarifa pat izpildot visus likumus un mk noteikumus | Offline | | |
RVR | 01. Nov 2012, 20:51 |
#1966
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
dispečerim vispār, kaut RIX
Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki. | Offline | | |
arizah | 01. Nov 2012, 20:55 |
#1967
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
dispečerim vispār, kaut RIX
Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.
domāju, ka nu jautājuma bija skaidri noprotams, ka jautāts tiek par tiem dispičeriem, kas koordinē gaisa satiksmi RIX lidostā. da kaut vai hoetica viņiem darbadevējs un sēž viņi GO-planētā, jautājums par algas lielumu Latvijas latos
par pilotiem runājot - kūkošana tur ir krietni relatīva, tāpat jāuzmana pribori, jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā. bet lai piloti tiešām pakomentē, vismaz topiks kādu jēgu atgūs pēc pēdējām 2 berton-style lapām
galu galā gribētu redzēt bertona reakciju, kad stjuarte paziņotu - tagad salonā lūdzu pieklusinam balsis kā arī izmantojiet lūdzams tikai aizmugures ateju, jo abiem pilotiem nupat izdevās labi iemigt
[ Šo ziņu laboja arizah, 01 Nov 2012, 21:00:41 ] | Offline | | |
|
Ruuu | 01. Nov 2012, 20:58 |
#1968
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
01 Nov 2012, 20:34:17 Onufrijs rakstīja:
01 Nov 2012, 20:25:22 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju
Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.
P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk
Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām
a ci kmaksā dispečerim vispār, kaut RIX ? - nav nejausmas tapēc ar jautāju
RIX dispečeri tikai norada lidmašīnas stāvvietas, koordinē visādas jautājums par pasažieru vadāšanu u tml. Latvijā lidmašīnas vada LGS dispečeri.
Pilotu algas ir STIPRI atkarīgas no lidojumu stundām. Ir maksimums mēnesī, kuru nedrīkst pārsniegt pēc starptautiskiem aviācijas līkumiem. Droši vien tā arī bija Norvēģijā. Lidojuma laiku NEVAR vienkārši izskaitļot zemē, jo to ietekmē pārāk daudz faktoru.
Teorētiski autopilots var vadīt lidmašīnu visa lidojuma laikā. Bet dzīvē tā nekad nenotiek. Reāli viņi vada lidmašīnu. Autopilots izpilda tādas lietas, kā tur lidmašīnu kursā un notiektā augstumā.
| Offline | | |
Ruuu | 01. Nov 2012, 21:01 |
#1969
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 20:55:01 arizah rakstīja:
01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
dispečerim vispār, kaut RIX
Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.
domāju, ka nu jautājuma bija skaidri noprotams, ka jautāts tiek par tiem dispičeriem, kas sēžh RIX lidostā tornī. da kaut vai hoetica viņiem darbadevējs, jautājums par algas lielumu Latvijas latos
par pilotiem runājot - kūkošana tur ir krietni relatīva, tāpat jāuzmana pribori, jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā. bet lai piloti tiešām pakomentē, vismaz topiks kādu jēgu atgūs pēc pēdējām 2 berton-style lapām
galu galā gribētu redzēt bertona reakciju, kad stjuarte paziņotu - tagad salonā lūdzu pieklusinam balsis kā arī izmantojiet lūdzams tikai aizmugures ateju, jo abiem pilotiem nupat izdevās labi iemigt
GSV dispečēru alga ir slepena informācija.
labak nespiež | Offline | | |
Ruuu | 01. Nov 2012, 21:03 |
#1970
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:
01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:
dispečerim vispār, kaut RIX
Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.
Tev gan ir vairāk sapratnes par GSV, nekā 99% cilvēku
No lidostas esi? | Offline | | |
RVR | 01. Nov 2012, 21:05 |
#1971
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2012, 20:55:01 arizah rakstīja:
jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā
Ar torņiem runājas tikai paceļoties un nosēžoties
Lidojot savā maršrutā viņi runājas ar "Area Control Centre" dispečeriem, pielidojot tuvāk lidostām - ar "Approach" dispečeriem. Šie visi nesēž torņos, viņiem ir savas darba vietas citur. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|