Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Onufrijs
01. Nov 2012, 18:12 #1952

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


01 Nov 2012, 18:11:29 bertons rakstīja:

01 Nov 2012, 18:02:39 Onufrijs rakstīja:
40h ir OK, tikai jautājums, cik tas ir produktīvi


Ja terminji spiezh un darbs jaanodod, tad nav variantu, jaaizdara un viss


OK, tas ir cits stāsts
Offline
hronists
01. Nov 2012, 18:12 #1953

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

vai tad šamie jau pirms pacelšanās nespēja sarēķināt savas nostrādātās stundas?
Offline
Hasks
01. Nov 2012, 18:17 #1954

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;


01 Nov 2012, 18:12:47 hronists rakstīja:
vai tad šamie jau pirms pacelšanās nespēja sarēķināt savas nostrādātās stundas?


tu traks?! Šiem jau tāpat pietiek ko rēķināt pirms pacelšanās!

...vai grafika sastādīšanas laikā pašai personālvadībai darba stundas beidzās... nepaspēja!
Offline
arizah
01. Nov 2012, 18:58 #1955

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


01 Nov 2012, 18:02:39 Onufrijs rakstīja:

01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
Vo vo

Cik ta ir tas limits pilotiem - 8 stundas Esmu 40 stundas nonstopaa straadaajis pie datora, tik vien cik uzpiipeet, pamiizt un kafiju iedzert.

Kad deelj miglas paarforwardeeja uz LT, arii teica, ka jaabrauc maajaas ar autobusu, jo pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas

40h ir OK, tikai jautājums, cik tas ir produktīvi


po par produktivitāti. bet cik liela bij atbildības pakāpe?
Offline
RVR
01. Nov 2012, 19:05 #1956

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas


Lidot nav tas pats, kas biroja krēslā sēdēt, tāpēc tās 8h abos gadījumos ir pilnīgi atšķirīgas.

Pirmkārt jau dēļ atbildības, otrkārt - pilotam (un vispār visai apkalpei) viņu darbs daudz stiprāk ietekmē veselību, nekā ofisā sēdētājiem. Biežās spiediena maiņas, utt. Tāpēc arī tiek tik stingri uzskaitītas stundas katram pilotam.

[ Šo ziņu laboja 91, 01 Nov 2012, 19:06:42 ]

Offline
Ch
01. Nov 2012, 19:13 #1957

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
Vo vo

Cik ta ir tas limits pilotiem - 8 stundas Esmu 40 stundas nonstopaa straadaajis pie datora, tik vien cik uzpiipeet, pamiizt un kafiju iedzert.

Kad deelj miglas paarforwardeeja uz LT, arii teica, ka jaabrauc maajaas ar autobusu, jo pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas


es ceru, ka tu joko un apzinies, ka tu tur 40h piržot krēslā nebiji pat ne tuvu atbildīgs par pārsmit cilvēku dzīvībām, lidaparātu, aviokompānijas tēlu un nākotni utt.

[ Šo ziņu laboja Ch, 01 Nov 2012, 19:13:43 ]

Offline
Ch
01. Nov 2012, 19:41 #1958

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
Runa bija par nogurumu nevis atbildiibu nez kas vairaak nogurst programmeetaajs kursh 8h galvu lauzh kodeejot, kkaads menedzers, kursh 8h pa miitingiem dziivo vai pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju

Stundas ir limitētas galvenokārt nevis tapēc, lai, kā tu to pasniedz, piloti nepārpūlētos, bet gan tapēc, lai ekstremālā situācijā spētu attiecīgi reaģēt + protams, lai nerastos neuzmanības kļūdas, kuras var izraisīt nogurums.

Man pašam arī negribētos lidot ar pilotu, kas lidotu jau piem 5.reisā pēc kārtas.

+ kā jau 91 pareizi saka, vide, kurā piloti strādā ir krietni nepateicīgāka kā tev tur ofisā.

[ Šo ziņu laboja Ch, 01 Nov 2012, 19:42:39 ]

Offline
RVR
01. Nov 2012, 20:25 #1959

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju


Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.

P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk

[ Šo ziņu laboja 91, 01 Nov 2012, 20:27:46 ]

Offline
ramex
01. Nov 2012, 20:30 #1960

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber Zviedrijaa viss shkjiet par lielu galvas tiesu labaak. Un arii cilveeki neiespringst par darbalaiku - ja nav ko dariit, straadaa 6 stundas, ja kkas nopietns - 16 un neviens nechiikst.


protmas ka nečīkst jo 6 stundas pamaksā kā 8
toties tās 16 kā pienākas, 8virsnormas iet ar dubultu ja ne pat 3kāršu tarifu
Offline
Lafter
01. Nov 2012, 20:33 #1961

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


01 Nov 2012, 20:30:30 ramex rakstīja:

01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber Zviedrijaa viss shkjiet par lielu galvas tiesu labaak. Un arii cilveeki neiespringst par darbalaiku - ja nav ko dariit, straadaa 6 stundas, ja kkas nopietns - 16 un neviens nechiikst.


protmas ka nečīkst jo 6 stundas pamaksā kā 8
toties tās 16 kā pienākas, 8virsnormas iet ar dubultu ja ne pat 3kāršu tarifu

Atkarībā no sfēras, amata pienakumiem utt, dalās piemaksa sākot nevis no 8 bet no 7,5 stundām, tad ir pirmās 3ha vai nu+50/100/150 utt... garš stāsts un ne īstajā topikā

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Onufrijs
01. Nov 2012, 20:34 #1962

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


01 Nov 2012, 20:25:22 91 rakstīja:

01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju


Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.

P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk

Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām
Offline
ramex
01. Nov 2012, 20:36 #1963

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


01 Nov 2012, 20:34:17 Onufrijs rakstīja:

01 Nov 2012, 20:25:22 91 rakstīja:

01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju


Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.

P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk

Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām


a ci kmaksā dispečerim vispār, kaut RIX ? - nav nejausmas tapēc ar jautāju
Offline
RVR
01. Nov 2012, 20:37 #1964

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


01 Nov 2012, 20:34:17 Onufrijs rakstīja:

Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām


Katram sava specifika. Viņiem arī nav mazas.
Offline
ramex
01. Nov 2012, 20:38 #1965

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


01 Nov 2012, 20:33:24 Lafter rakstīja:

01 Nov 2012, 20:30:30 ramex rakstīja:

01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber Zviedrijaa viss shkjiet par lielu galvas tiesu labaak. Un arii cilveeki neiespringst par darbalaiku - ja nav ko dariit, straadaa 6 stundas, ja kkas nopietns - 16 un neviens nechiikst.


protmas ka nečīkst jo 6 stundas pamaksā kā 8
toties tās 16 kā pienākas, 8virsnormas iet ar dubultu ja ne pat 3kāršu tarifu

Atkarībā no sfēras, amata pienakumiem utt, dalās piemaksa sākot nevis no 8 bet no 7,5 stundām, tad ir pirmās 3ha vai nu+50/100/150 utt... garš stāsts un ne īstajā topikā


nu tu saprati ko es ar to domāju - Latvijā virsstundas apmaksājas reizēm patiesībā pēc smieklīga tarifa pat izpildot visus likumus un mk noteikumus
Offline
RVR
01. Nov 2012, 20:51 #1966

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:

dispečerim vispār, kaut RIX



Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.
Offline
arizah
01. Nov 2012, 20:55 #1967

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:

01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:

dispečerim vispār, kaut RIX



Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.


domāju, ka nu jautājuma bija skaidri noprotams, ka jautāts tiek par tiem dispičeriem, kas koordinē gaisa satiksmi RIX lidostā. da kaut vai hoetica viņiem darbadevējs un sēž viņi GO-planētā, jautājums par algas lielumu Latvijas latos

par pilotiem runājot - kūkošana tur ir krietni relatīva, tāpat jāuzmana pribori, jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā. bet lai piloti tiešām pakomentē, vismaz topiks kādu jēgu atgūs pēc pēdējām 2 berton-style lapām

galu galā gribētu redzēt bertona reakciju, kad stjuarte paziņotu - tagad salonā lūdzu pieklusinam balsis kā arī izmantojiet lūdzams tikai aizmugures ateju, jo abiem pilotiem nupat izdevās labi iemigt

[ Šo ziņu laboja arizah, 01 Nov 2012, 21:00:41 ]

Offline
Ruuu
01. Nov 2012, 20:58 #1968

Kopš: 05. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: BMW Compact 316 iA


01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:

01 Nov 2012, 20:34:17 Onufrijs rakstīja:

01 Nov 2012, 20:25:22 91 rakstīja:

01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju


Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.

P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk

Tad jau avio dispečeru algai būtu jābūt vismaz x3 salīdzinājumā ar pilotu algām


a ci kmaksā dispečerim vispār, kaut RIX ? - nav nejausmas tapēc ar jautāju

RIX dispečeri tikai norada lidmašīnas stāvvietas, koordinē visādas jautājums par pasažieru vadāšanu u tml. Latvijā lidmašīnas vada LGS dispečeri.
Pilotu algas ir STIPRI atkarīgas no lidojumu stundām. Ir maksimums mēnesī, kuru nedrīkst pārsniegt pēc starptautiskiem aviācijas līkumiem. Droši vien tā arī bija Norvēģijā. Lidojuma laiku NEVAR vienkārši izskaitļot zemē, jo to ietekmē pārāk daudz faktoru.
Teorētiski autopilots var vadīt lidmašīnu visa lidojuma laikā. Bet dzīvē tā nekad nenotiek. Reāli viņi vada lidmašīnu. Autopilots izpilda tādas lietas, kā tur lidmašīnu kursā un notiektā augstumā.

Offline
Ruuu
01. Nov 2012, 21:01 #1969

Kopš: 05. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: BMW Compact 316 iA


01 Nov 2012, 20:55:01 arizah rakstīja:

01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:

01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:

dispečerim vispār, kaut RIX



Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.


domāju, ka nu jautājuma bija skaidri noprotams, ka jautāts tiek par tiem dispičeriem, kas sēžh RIX lidostā tornī. da kaut vai hoetica viņiem darbadevējs, jautājums par algas lielumu Latvijas latos

par pilotiem runājot - kūkošana tur ir krietni relatīva, tāpat jāuzmana pribori, jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā. bet lai piloti tiešām pakomentē, vismaz topiks kādu jēgu atgūs pēc pēdējām 2 berton-style lapām

galu galā gribētu redzēt bertona reakciju, kad stjuarte paziņotu - tagad salonā lūdzu pieklusinam balsis kā arī izmantojiet lūdzams tikai aizmugures ateju, jo abiem pilotiem nupat izdevās labi iemigt



GSV dispečēru alga ir slepena informācija.
labak nespiež
Offline
Ruuu
01. Nov 2012, 21:03 #1970

Kopš: 05. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: BMW Compact 316 iA


01 Nov 2012, 20:51:19 91 rakstīja:

01 Nov 2012, 20:36:42 ramex rakstīja:

dispečerim vispār, kaut RIX



Te vajag saprast, ka lidosta un gaisa satiksmes vadības dienesti ir dažādas organizācijas.
Tie, kas sēž tornī visu acu priekšā, ir tikai viena daļa no visiem dispečeriem un viņi nav lidostas darbinieki.

Tev gan ir vairāk sapratnes par GSV, nekā 99% cilvēku
No lidostas esi?
Offline
RVR
01. Nov 2012, 21:05 #1971

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


01 Nov 2012, 20:55:01 arizah rakstīja:
jārunājas ar torņiem, nu kaut kā tā


Ar torņiem runājas tikai paceļoties un nosēžoties

Lidojot savā maršrutā viņi runājas ar "Area Control Centre" dispečeriem, pielidojot tuvāk lidostām - ar "Approach" dispečeriem. Šie visi nesēž torņos, viņiem ir savas darba vietas citur.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo