Online

Pašreiz BMWPower skatās 254 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
V_V
22. Apr 2014, 16:28 #19501

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

Hi, spečuki! Pasakiet priekšā, vai 245 riepa uz 8J diska derēs?
Offline
vadims
22. Apr 2014, 16:35 #19502

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


22 Apr 2014, 16:28:15 V_V rakstīja:
Hi, spečuki! Pasakiet priekšā, vai 245 riepa uz 8J diska derēs?
245 būs ideāli
Offline
xtcxtc
22. Apr 2014, 19:24 #19503

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740

Sveicināti ,sekojoša problēma,kompis rāda ka bagāžnieks vaļā ,bet īstenībā vinš ir ciet un nevar dabūt vaļā!
Offline
xtcxtc
22. Apr 2014, 19:33 #19504

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


22 Apr 2014, 19:24:23 xtcxtc rakstīja:
Sveicināti ,sekojoša problēma,kompis rāda ka bagāžnieks vaļā ,bet īstenībā vinš ir ciet un nevar dabūt vaļā!

Kur meklēt vainu?ja bagāžnieku attaisu vaļā ,aiztaisot to ciet kompis rāda ka bagāžnieks vaļā,bet nevar attaisīt vaļā bagāžnieku!
Offline
Soilwork
22. Apr 2014, 19:56 #19505

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

Nolūzuši vadi uz grabažnieka motoriņu / sensoru, kas iet uz kompi

Kas par auto?
Offline
xtcxtc
22. Apr 2014, 20:00 #19506

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740

E38
Offline
PiRX
22. Apr 2014, 20:18 #19507

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

E34 elektrogremlini.
Nestrādā skaņas signāls un kruīzs. Pēc šī sanāk, ka stūres stienim ir jābūt sazemētam (pretestībai starp stieni un durvju eņģi jābūt minimālai)?
Es pareizi saprotu, ka signāls nostrādā "padodot zemi" uz vadu, kurš atzīmēts ar zilo bultiņu?
Offline
Krekers
22. Apr 2014, 20:24 #19508

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Vēlos nomainīt M52 motoram kloķenes un kārbas blīvslēgus. Varbūt kādam ir pieredze attiecībā par to, kādas firmas labāk pirkt, un no kurām mukt kā no uguns?
Offline
dust
22. Apr 2014, 21:48 #19509

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Es izvēlētos OEM, respektīvi, brauktu pie dīlera

-----------------

Offline
dust
22. Apr 2014, 21:52 #19510

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


22 Apr 2014, 12:50:02 eecis rakstīja:
Vai 99`E36 M43 1.8 Benzīna motoram var palielināt jaudu "čipojot"? Un ja var, tad kur to vislabāk izdarīt?


Nē. Ikdienas lietotājs atmosfēriskam benzīna motoram jaudu palielina nomainot pašu auto. Punkts.

-----------------

Offline
Krekers
22. Apr 2014, 21:56 #19511

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


22 Apr 2014, 21:48:57 dust rakstīja:
Es izvēlētos OEM, respektīvi, brauktu pie dīlera


Pie dīlera man remonta izmaksas pārsniegtu mašīnas vērtību, kā arī zustu jēga studēt to, ko es studēju, un nodarboties ar attiecīgajiem hobijiem, ar ko es nodarbojos.
Offline
dust
22. Apr 2014, 21:57 #19512

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


20 Apr 2014, 20:08:28 marex25 rakstīja:
Sveiki, kāds ir e39 3.0 dizeli,tīrijis ieplūdes kolektoru, vai to var izdarīt majas apstākļos un kam pievērst uzmanibu? Servisā rīga prasa 70 euro par tirīšanu, gribu zināt vai tā ir normāla samaksa?


Viss tur ir vienkārši - ņem nost, un tīri. Iegādājies kādu ķīmiju, kas šķīdina sodrējus, un degvielas, putekļu maisījumus. Pie reizes izņem klapītes, ja tādas ir, samaini degvielas pārplūdes trubas, un obligāti! visas blīves pašam kolektoram. Kopā viņas tur mazpadsmit. Tur gan būs pāris EUR jāziedo, bet tādējādi izvairīsies no problēmām nākotnē.

-----------------

Offline
dust
22. Apr 2014, 21:59 #19513

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


22 Apr 2014, 21:56:17 Krekers rakstīja:

Pie dīlera man remonta izmaksas pārsniegtu mašīnas vērtību, kā arī zustu jēga studēt to, ko es studēju, un nodarboties ar attiecīgajiem hobijiem, ar ko es nodarbojos.

Manis pēc studē gēnu inženieriju, un nodarbojies kaut ar tēlniecību, bet blīvslēgus brauc iegādāties! pie dīlera, vai cita OEM rezerves daļu izplatītāja, un nemoki sevi vai citus

-----------------

Offline
Krekers
22. Apr 2014, 22:05 #19514

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


22 Apr 2014, 21:59:52 dust rakstīja:

22 Apr 2014, 21:56:17 Krekers rakstīja:

Pie dīlera man remonta izmaksas pārsniegtu mašīnas vērtību, kā arī zustu jēga studēt to, ko es studēju, un nodarboties ar attiecīgajiem hobijiem, ar ko es nodarbojos.

Manis pēc studē gēnu inženieriju, un nodarbojies kaut ar tēlniecību, bet blīvslēgus brauc iegādāties! pie dīlera, vai cita OEM rezerves daļu izplatītāja, un nemoki sevi vai citus



Tev ir arī kaut kādi argumenti savam viedoklim, ka jāpērk tieši OEM un tieši pie dīlera? Es saprotu, ka OEM vienmēr būs labāks. Bet vai tiešām tu esi pārliecināts, ka pa padsmit gadiem neviens nav uzražojis blīvslēgus, kas spējīgi konkurēt ar OEM blīvslēgiem? Man nav personīga pieredze, tapēc neko daudz nevaru tev oponēt, taču paralēlā topikā vismaz 3 lietotāji atzīst arī aftermarket izstrādājumus

[ Šo ziņu laboja Krekers, 22 Apr 2014, 22:06:38 ]

Offline
-JUREVICH-
22. Apr 2014, 22:08 #19515

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


22 Apr 2014, 21:56:17 Krekers rakstīja:

22 Apr 2014, 21:48:57 dust rakstīja:
Es izvēlētos OEM, respektīvi, brauktu pie dīlera


Pie dīlera man remonta izmaksas pārsniegtu mašīnas vērtību, kā arī zustu jēga studēt to, ko es studēju, un nodarboties ar attiecīgajiem hobijiem, ar ko es nodarbojos.

Pie dīlera var arī tikai blīvslēgus nopirkt!
No analogiem elring
un Victors

[ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 22 Apr 2014, 22:09:59 ]

Offline
edzhaans
22. Apr 2014, 22:09 #19516

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

528i ir īstais auto, lai pirktu jaunus blīvslēgus un no dīlera Tam auto 1k euro vērtība. Cik vispār tie blīvslēgi maksā, ja tiek pacelts tāds jautājums, tjipa OEM būs gavno un overpriced un ne OEM būs zajebis, vai tas pats ? Es nesaprotu
BTW viktoram nav ne vainas, un neticu ka elring būtu sūdīgāks.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 22 Apr 2014, 22:10:18 ]

Offline
dust
22. Apr 2014, 22:13 #19517

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Nu
Arī kad braucu ar e36, visus sīkumus pirku BM Auto, Senson Auto.
Aizbrauc, pasūti, savāc.

Argumentu nav, man tā vienmēr licies vienkāršāk, un ir liela daļa lietu, kuras oem maksā jaunas lētāk, kā šrotā.

edit

Viss protams atkarīgs arī no katram indivīdam pieejamajām atlaidēm. Apē -35% arī ir cilvēcīgi iepirkties.

[ Šo ziņu laboja dust, 22 Apr 2014, 22:17:32 ]



-----------------

Offline
edzhaans
22. Apr 2014, 23:38 #19518

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Jauns ir Bet nu te tāds jautājums par blīvslēgiem pacelts
Offline
MC_Spainis
23. Apr 2014, 00:09 #19519

Kopš: 28. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: F10 535i


03 Apr 2014, 11:08:37 MC_Spainis rakstīja:
Labrīt, sabiezējis jautājums par E60 aktīvo stūri.

Fakts ir tāds ka deg dzeltenā lampiņa panelī un stūre protams stāv leņķī. Liekot pie kompja INPA un DIS saka "No response from control unit". No sākuma domāju moš mans vads ir kakains un aizbrauc pie tuvākā kantora ar normāliem vadiem, bet šiem DIS saka to pašu ko man. Tad nu sāku meklēt kas par vainu.
Pārbaudīju vai līdz kompim strāva pienāk, pamērīju vai gadījumā atbilstošie vadi veseli pēc šīs Shēmas. Strāva ir un vadi veseli.

Ir vēl kādi varianti ko es varētu mēģināt pirms bloka nomaiņas?

Šis jautājums pacēlies ir tāpēc ka ir uz šīs pašas mašīnas konkrēts piemērs ar riepu spiediena kontroli - INPA arī šim modulim saka to pašu "No response from control unit" kaut gan ar riepu spiediena kontroli mašīnai nav nekādu probēmu.


Bieži vien forumā ir kāds jautājums, bet nevienmēr ir atrodama atbilde uz to, tāpēc pabeigšu šo stāstu.

Tātad vaina Aktīvās stūres vadības blokā, nomainīju veicu visas paredzētās pieprogrammēšanas/kalibrēšanas darības un viss šancē.
Offline
Montana
23. Apr 2014, 00:28 #19520

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

es arī pērku detaļas priekš e39 jaunas bm auto, lētāk vai tikpat kā grosā aftermarketi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo