Autors | Ziņojums |
V_V | |
Kopš: 11. Feb 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau
| Hi, spečuki! Pasakiet priekšā, vai 245 riepa uz 8J diska derēs? |
Offline | |
|
vadims | |
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
22 Apr 2014, 16:28:15 V_V rakstīja:
Hi, spečuki! Pasakiet priekšā, vai 245 riepa uz 8J diska derēs?
245 būs ideāli |
Offline | |
|
xtcxtc | |
Kopš: 08. Jul 2012
No: Madona
Ziņojumi: 468
Braucu ar: BMW 740
| Sveicināti ,sekojoša problēma,kompis rāda ka bagāžnieks vaļā ,bet īstenībā vinš ir ciet un nevar dabūt vaļā! |
Offline | |
|
xtcxtc | |
Kopš: 08. Jul 2012
No: Madona
Ziņojumi: 468
Braucu ar: BMW 740
|
22 Apr 2014, 19:24:23 xtcxtc rakstīja:
Sveicināti ,sekojoša problēma,kompis rāda ka bagāžnieks vaļā ,bet īstenībā vinš ir ciet un nevar dabūt vaļā!
Kur meklēt vainu?ja bagāžnieku attaisu vaļā ,aiztaisot to ciet kompis rāda ka bagāžnieks vaļā,bet nevar attaisīt vaļā bagāžnieku! |
Offline | |
|
Soilwork | |
Kopš: 20. Jul 2010
Ziņojumi: 1537
Braucu ar: N46 un grabošu vanosu
| Nolūzuši vadi uz grabažnieka motoriņu / sensoru, kas iet uz kompi
Kas par auto? |
Offline | |
|
xtcxtc | |
Kopš: 08. Jul 2012
No: Madona
Ziņojumi: 468
Braucu ar: BMW 740
| E38
|
Offline | |
|
PiRX | |
Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| E34 elektrogremlini.
Nestrādā skaņas signāls un kruīzs. Pēc šī sanāk, ka stūres stienim ir jābūt sazemētam (pretestībai starp stieni un durvju eņģi jābūt minimālai)?
Es pareizi saprotu, ka signāls nostrādā "padodot zemi" uz vadu, kurš atzīmēts ar zilo bultiņu?
|
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Vēlos nomainīt M52 motoram kloķenes un kārbas blīvslēgus. Varbūt kādam ir pieredze attiecībā par to, kādas firmas labāk pirkt, un no kurām mukt kā no uguns? |
Offline | |
|
|
dust | |
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Es izvēlētos OEM, respektīvi, brauktu pie dīlera
-----------------
|
Offline | |
|
dust | |
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
|
22 Apr 2014, 12:50:02 eecis rakstīja:
Vai 99`E36 M43 1.8 Benzīna motoram var palielināt jaudu "čipojot"? Un ja var, tad kur to vislabāk izdarīt?
Nē. Ikdienas lietotājs atmosfēriskam benzīna motoram jaudu palielina nomainot pašu auto. Punkts.
-----------------
|
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
|
22 Apr 2014, 21:48:57 dust rakstīja:
Es izvēlētos OEM, respektīvi, brauktu pie dīlera
Pie dīlera man remonta izmaksas pārsniegtu mašīnas vērtību, kā arī zustu jēga studēt to, ko es studēju, un nodarboties ar attiecīgajiem hobijiem, ar ko es nodarbojos. |
Offline | |
|
dust | |
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
|
20 Apr 2014, 20:08:28 marex25 rakstīja:
Sveiki, kāds ir e39 3.0 dizeli,tīrijis ieplūdes kolektoru, vai to var izdarīt majas apstākļos un kam pievērst uzmanibu? Servisā rīga prasa 70 euro par tirīšanu, gribu zināt vai tā ir normāla samaksa?
Viss tur ir vienkārši - ņem nost, un tīri. Iegādājies kādu ķīmiju, kas šķīdina sodrējus, un degvielas, putekļu maisījumus. Pie reizes izņem klapītes, ja tādas ir, samaini degvielas pārplūdes trubas, un obligāti! visas blīves pašam kolektoram. Kopā viņas tur mazpadsmit. Tur gan būs pāris EUR jāziedo, bet tādējādi izvairīsies no problēmām nākotnē.
-----------------
|
Offline | |
|
dust | |
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
|
22 Apr 2014, 21:56:17 Krekers rakstīja:
Pie dīlera man remonta izmaksas pārsniegtu mašīnas vērtību, kā arī zustu jēga studēt to, ko es studēju, un nodarboties ar attiecīgajiem hobijiem, ar ko es nodarbojos.
Manis pēc studē gēnu inženieriju, un nodarbojies kaut ar tēlniecību, bet blīvslēgus brauc iegādāties! pie dīlera, vai cita OEM rezerves daļu izplatītāja, un nemoki sevi vai citus
-----------------
|
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
|
22 Apr 2014, 21:59:52 dust rakstīja:
22 Apr 2014, 21:56:17 Krekers rakstīja:
Pie dīlera man remonta izmaksas pārsniegtu mašīnas vērtību, kā arī zustu jēga studēt to, ko es studēju, un nodarboties ar attiecīgajiem hobijiem, ar ko es nodarbojos.
Manis pēc studē gēnu inženieriju, un nodarbojies kaut ar tēlniecību, bet blīvslēgus brauc iegādāties! pie dīlera, vai cita OEM rezerves daļu izplatītāja, un nemoki sevi vai citus
Tev ir arī kaut kādi argumenti savam viedoklim, ka jāpērk tieši OEM un tieši pie dīlera? Es saprotu, ka OEM vienmēr būs labāks. Bet vai tiešām tu esi pārliecināts, ka pa padsmit gadiem neviens nav uzražojis blīvslēgus, kas spējīgi konkurēt ar OEM blīvslēgiem? Man nav personīga pieredze, tapēc neko daudz nevaru tev oponēt, taču paralēlā topikā vismaz 3 lietotāji atzīst arī aftermarket izstrādājumus [ Šo ziņu laboja Krekers, 22 Apr 2014, 22:06:38 ] |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
22 Apr 2014, 21:56:17 Krekers rakstīja:
22 Apr 2014, 21:48:57 dust rakstīja:
Es izvēlētos OEM, respektīvi, brauktu pie dīlera
Pie dīlera man remonta izmaksas pārsniegtu mašīnas vērtību, kā arī zustu jēga studēt to, ko es studēju, un nodarboties ar attiecīgajiem hobijiem, ar ko es nodarbojos.
Pie dīlera var arī tikai blīvslēgus nopirkt!
No analogiem elringun Victors [ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 22 Apr 2014, 22:09:59 ] |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| 528i ir īstais auto, lai pirktu jaunus blīvslēgus un no dīlera Tam auto 1k euro vērtība. Cik vispār tie blīvslēgi maksā, ja tiek pacelts tāds jautājums, tjipa OEM būs gavno un overpriced un ne OEM būs zajebis, vai tas pats ? Es nesaprotu
BTW viktoram nav ne vainas, un neticu ka elring būtu sūdīgāks.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 22 Apr 2014, 22:10:18 ] |
Offline | |
|
|
dust | |
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Nu
Arī kad braucu ar e36, visus sīkumus pirku BM Auto, Senson Auto.
Aizbrauc, pasūti, savāc.
Argumentu nav, man tā vienmēr licies vienkāršāk, un ir liela daļa lietu, kuras oem maksā jaunas lētāk, kā šrotā.
edit
Viss protams atkarīgs arī no katram indivīdam pieejamajām atlaidēm. Apē -35% arī ir cilvēcīgi iepirkties.[ Šo ziņu laboja dust, 22 Apr 2014, 22:17:32 ]
-----------------
|
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Jauns ir Bet nu te tāds jautājums par blīvslēgiem pacelts |
Offline | |
|
MC_Spainis | |
Kopš: 28. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: F10 535i
|
03 Apr 2014, 11:08:37 MC_Spainis rakstīja:
Labrīt, sabiezējis jautājums par E60 aktīvo stūri.
Fakts ir tāds ka deg dzeltenā lampiņa panelī un stūre protams stāv leņķī. Liekot pie kompja INPA un DIS saka "No response from control unit". No sākuma domāju moš mans vads ir kakains un aizbrauc pie tuvākā kantora ar normāliem vadiem, bet šiem DIS saka to pašu ko man. Tad nu sāku meklēt kas par vainu.
Pārbaudīju vai līdz kompim strāva pienāk, pamērīju vai gadījumā atbilstošie vadi veseli pēc šīs Shēmas. Strāva ir un vadi veseli.
Ir vēl kādi varianti ko es varētu mēģināt pirms bloka nomaiņas?
Šis jautājums pacēlies ir tāpēc ka ir uz šīs pašas mašīnas konkrēts piemērs ar riepu spiediena kontroli - INPA arī šim modulim saka to pašu "No response from control unit" kaut gan ar riepu spiediena kontroli mašīnai nav nekādu probēmu.
Bieži vien forumā ir kāds jautājums, bet nevienmēr ir atrodama atbilde uz to, tāpēc pabeigšu šo stāstu.
Tātad vaina Aktīvās stūres vadības blokā, nomainīju veicu visas paredzētās pieprogrammēšanas/kalibrēšanas darības un viss šancē. |
Offline | |
|
Montana | |
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| es arī pērku detaļas priekš e39 jaunas bm auto, lētāk vai tikpat kā grosā aftermarketi |
Offline | |
|