Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
edzuss
08. Jun 2016, 21:56 #19481

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5


08 Jun 2016, 21:45:40 @vernersb rakstīja:

08 Jun 2016, 21:17:44 @Biimer rakstīja:

08 Jun 2016, 20:11:42 @vernersb rakstīja:
Kaaaaaroche! Servisnieks shodien izskaidroja manu antifriiza pazushanu!

Nekur nopluudes nav! 2x motora temp paceelaas virs normas, kad arii izspieda man to antifriizu un saaka kompis bljaustiities, liimenis ar nokrita, bet nu tas tikai lielajaa karstumaa +30. Buus labaaki laiki, samainiishu to muftu un buus ok! taa kaa varu taalaak mieriigi guleet un nekas neiet motoraa... tfu tfu tfu!!


Abēdiāšu tevi, vai tu zinaji kad ja blive ir izpūsta, tas nenozīme kad eļļa ir putas, un tosols eļļa, var ari būt ta kad simptoni nav tadi, bet ir šādi, pie noteiktas temp kad galva padodas, viņa sistēma iepūš spiedienu, izplešanas trauka korķis to nolaiž, bet taka tur gaisa nav viņš pūš ara tosoli. Lai labi guļas

Ir kkaadas iespeejas nodiagnosticeet motoru uz 100%? Nu lai vai nu varu guleet, vai toch nahuj par tirgoshanu domaat?!

tak guli mierīgi, mazāk gruzies un brauc kamēr atkaujas. Tepat powerā vīri tos motorus pa kapeikām met nopakaļ
Offline
edzhaans
08. Jun 2016, 22:01 #19482

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Mufta jāsamaina. Protams, jāsāk domāt ar galvu(heh, ar savējo nejau par M57), ja +30grādos tikai spieda ārā, tad sāc domāt kas un kā. Ja pilsētā, kad maz kustās, tad ir švaki, ja sāk šādi uzvesties uz štrāses, kur principā muftu nevajag, sāc rakt dziļāk. Kas ar termostatiem ?
iztestēt var visu, bet kas tev testēs. Ja antifrīzā nav atgāzes, varbūt vaina tiešām ir citur. Lai papistu galvas blīvi 1) jākarsē ir ilgi un bezatbildīgi 2) blīves no vecuma sāk lēnām sulot dažreiž, bet nu cik tur patiesības..
No tādām 2 reizēm nekas nenotiktu, bet ja tev tā nav pirmā reize. Neviens jau nezin, kas ar tavu auto tika darīts iepriekšējā saimnieka rokās. Galvu noraut būtu interesanti paskatīties kas tur ir. Starp citu, noraut galvu un tirgot nost auto, būtu diezgan gudri, vai diezgan glupi, kādu laiku es tomēr pats braukātu, jo tas nav lēti. Viss ir labi variantā prosta galvas blīvi nomainīt par darbu ir 150-200. Par materiāliem 100 un uz augšu, pašu galvu slīpēt 30, plus pārbaudīt uz plaisām kaut kāda naudiņa. Par swapu aizmirsti, ja vien viņš nav rūcošs un pārbaudāms. Nu, vai tev to vajag ? Tapēc sāc ar lētāko. Mufta, termostati, jauns antifrīzs. Nezinu, vai esi jau paspējis.
Ūdenssūkni bļat pārbaudi uz brīvkustību, par cik tu teici, ka tu no auto nesajēdz, vēl jo vairāk ja servisā tā pateici, tevi grillēs

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 08 Jun 2016, 22:03:54 ]

Offline
Driver
08. Jun 2016, 22:04 #19483

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Jun 2016, 13:11:19 @anarchy rakstīja:

08 Jun 2016, 13:02:53 @Smic rakstīja:
Kāda ir jautājuma cena? (AM variants)
BMW Business ar kaseti. Kaseti ziedot negribu, CD changer arī...


saakumaa, lai sanjemaas kaads TEST piemeeru uztaisiit....

Nu var pameginat uztaisit, laigan sev taa necakarejos. Pasham ari ar dsp

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
vernersb
08. Jun 2016, 22:04 #19484

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Abi termostati mainiiti aizpagaajushajaa ziemaa, jo nesila motors liidz galam. Peec nomainjas viss ok. Un motors sila abas reizes kad arii papikdus vel kondishka bija iesleegta, mosh aizmirsu to pateikt.
Offline
Driver
08. Jun 2016, 22:06 #19485

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Jun 2016, 18:17:58 @RmaxLV rakstīja:
Kurš tev gads,mēnesis? lai zinu,vai man ir jeega iet un jaukt,skatities.man ir 12/2002 nu principa 2003

Edit: papildjautajums,pagriežot atslegu,check engine lampai ir janotestejas,kā visam parejam? Nekad neesmu redzejis to lampeli iedegamies,pat ieejot panelja test mode,2 tests,kas parbauda visu paneli, check engine lampinja neiedegas,bet taja pat laika neiedegas ari rokasbremzes lampinja,savukart,ja rocebi novelk, vinja deg.. kaa parbaudit vai check engine lampa vispar strada? var piem izraut shtekeri gaisa masas meritajam? Vai vel kaa?

Check ir tikai usa modeljiem un pedejo gadu e39.
Ja kadam ir 1998 gada e39 un paneli strada taa lampele, tad varu apsveikt ar to, ka iegadats amerikanis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
08. Jun 2016, 22:07 #19486

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


08 Jun 2016, 22:04:37 @vernersb rakstīja:
Abi termostati mainiiti aizpagaajushajaa ziemaa, jo nesila motors liidz galam. Peec nomainjas viss ok. Un motors sila abas reizes kad arii papikdus vel kondishka bija iesleegta, mosh aizmirsu to pateikt.

Tad ko tu mīz. Nomaini to muftu, pārbaudīt tur skilu nevajag, tikko pielaid pagaidi minūti un ņem rokās avīzi, ja apstājas tad ir ok. Ja avīzi var iebāzt un apstādināt arī darba temperatūrā maini nost. Tikai pirkstus nebāz
Kondiška, bļat, nu tu dod. Neslēdz iekšā, un varētu pat būt ok, bet mufta jāsamaina tik un tā, jo kindiškas ventilators nevar izvilkt visu situāciju. A tas tev strādā - elektriskais kondicioniera ventilators ?

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 08 Jun 2016, 22:09:04 ]

Offline
Driver
08. Jun 2016, 22:09 #19487

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Jun 2016, 21:45:40 @vernersb rakstīja:

08 Jun 2016, 21:17:44 @Biimer rakstīja:

08 Jun 2016, 20:11:42 @vernersb rakstīja:
Kaaaaaroche! Servisnieks shodien izskaidroja manu antifriiza pazushanu!

Nekur nopluudes nav! 2x motora temp paceelaas virs normas, kad arii izspieda man to antifriizu un saaka kompis bljaustiities, liimenis ar nokrita, bet nu tas tikai lielajaa karstumaa +30. Buus labaaki laiki, samainiishu to muftu un buus ok! taa kaa varu taalaak mieriigi guleet un nekas neiet motoraa... tfu tfu tfu!!


Abēdiāšu tevi, vai tu zinaji kad ja blive ir izpūsta, tas nenozīme kad eļļa ir putas, un tosols eļļa, var ari būt ta kad simptoni nav tadi, bet ir šādi, pie noteiktas temp kad galva padodas, viņa sistēma iepūš spiedienu, izplešanas trauka korķis to nolaiž, bet taka tur gaisa nav viņš pūš ara tosoli. Lai labi guļas

Ir kkaadas iespeejas nodiagnosticeet motoru uz 100%? Nu lai vai nu varu guleet, vai toch nahuj par tirgoshanu domaat?!

Var, izjaucot pilnigi visu lidz pedejai skruvei.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
vernersb
08. Jun 2016, 22:13 #19488

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


08 Jun 2016, 22:07:00 @edzhaans rakstīja:

08 Jun 2016, 22:04:37 @vernersb rakstīja:
Abi termostati mainiiti aizpagaajushajaa ziemaa, jo nesila motors liidz galam. Peec nomainjas viss ok. Un motors sila abas reizes kad arii papikdus vel kondishka bija iesleegta, mosh aizmirsu to pateikt.

Tad ko tu mīz. Nomaini to muftu, pārbaudīt tur skilu nevajag, tikko pielaid pagaidi minūti un ņem rokās avīzi, ja apstājas tad ir ok. Ja avīzi var iebāzt un apstādināt arī darba temperatūrā maini nost. Tikai pirkstus nebāz
Kondiška, bļat, nu tu dod. Neslēdz iekšā, un varētu pat būt ok, bet mufta jāsamaina tik un tā, jo kindiškas ventilators nevar izvilkt visu situāciju. A tas tev strādā - elektriskais kondicioniera ventilators ?

Es tak nezinu, kas ir elektriskais kondicioniera ventilaators
Offline
Driver
08. Jun 2016, 22:14 #19489

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Jun 2016, 22:13:35 @vernersb rakstīja:

08 Jun 2016, 22:07:00 @edzhaans rakstīja:

08 Jun 2016, 22:04:37 @vernersb rakstīja:
Abi termostati mainiiti aizpagaajushajaa ziemaa, jo nesila motors liidz galam. Peec nomainjas viss ok. Un motors sila abas reizes kad arii papikdus vel kondishka bija iesleegta, mosh aizmirsu to pateikt.

Tad ko tu mīz. Nomaini to muftu, pārbaudīt tur skilu nevajag, tikko pielaid pagaidi minūti un ņem rokās avīzi, ja apstājas tad ir ok. Ja avīzi var iebāzt un apstādināt arī darba temperatūrā maini nost. Tikai pirkstus nebāz
Kondiška, bļat, nu tu dod. Neslēdz iekšā, un varētu pat būt ok, bet mufta jāsamaina tik un tā, jo kindiškas ventilators nevar izvilkt visu situāciju. A tas tev strādā - elektriskais kondicioniera ventilators ?

Es tak nezinu, kas ir elektriskais kondicioniera ventilaators

Tad es nezinu, kaa mes Tev varam palidzet
Brauc lidz uzvarai

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
08. Jun 2016, 22:15 #19490

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nu priekšā ir vēl viens. E39 ir divi ventilatori, viens griežās uz dzinēja ar visco sajūgu, jebšu tautā saucamo muftu, un otrs priekšā darbojas no elektromotora. Ja nofeilo mufta, otrs vismaz kaut ko vēl var paspēt nodzesēt. Ieslēdzot kondicionieri jāieslēdzas priekšājam tam, kas elektriskais.
Izskrien ārā un pārbaudi, pielaid, pabraukā, un ieslēdz kondicionieri, priekšējam jāsāk pūst. No priekšas restēm varēsi redzēt, ja nestrādā, tad nemaz neriskē ar kondicionieri braukāties.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 08 Jun 2016, 22:17:45 ]

Offline
vernersb
08. Jun 2016, 22:17 #19491

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Es jau te tikai info ievaacu un kko iemaacos. Pats gar skruuveeshanu negraapstiishos. Vnk labaak nevajag
Offline
vernersb
08. Jun 2016, 22:20 #19492

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


08 Jun 2016, 22:15:54 @edzhaans rakstīja:
Nu priekšā ir vēl viens. E39 ir divi ventilatori, viens griežās uz dzinēja ar visco sajūgu, jebšu tautā saucamo muftu, un otrs priekšā darbojas no elektromotora. Ja nofeilo mufta, otrs vismaz kaut ko vēl var paspēt nodzesēt. Ieslēdzot kondicionieri jāieslēdzas priekšājam tam, kas elektriskais.
Izskrien ārā un pārbaudi, pielaid, pabraukā, un ieslēdz kondicionieri, priekšējam jāsāk pūst. No priekšas restēm varēsi redzēt, ja nestrādā, tad nemaz neriskē ar kondicionieri braukāties.

Okeeej, zinaashu! es gan nezinu kursh tas ir, bet kaads no tiem ventilaatiriem kad saak darboties, tad peec skanjas sajuuta, ka kkaada mega turbiina iesleedzas
Offline
edzhaans
08. Jun 2016, 22:23 #19493

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


08 Jun 2016, 22:17:41 @vernersb rakstīja:
Es jau te tikai info ievaacu un kko iemaacos. Pats gar skruuveeshanu negraapstiishos. Vnk labaak nevajag

Vecīt man ir vēl smagāk, jo es nebraucu ar dīzelvāgenu, man piemēram 2 termostati liekas wtf, pie tam es citreiz piemirstu, ka jums sveces nav, tapēc citreiz redzot "d" "tds" "tdi" ļoti retos gadījumos atskatos atpakaļ, jo kluss dīzelis tas nu mūsdienās ir retums. Un kā dīzelim vispār var saprast, kad kaut skan citādi ? Es pieeju blakus nostājos, trrrrr. Nu ok, ko tālāk. Pieeju pie cita, atkal trrrrr. Tas dranķis tik skaļš, ka huj pateiksi, jo es reāli atšķirību redzu tikai 2 situācijās, kluss dīzelis un skaļš dīzelis.
Offline
cuvaksarbmw
08. Jun 2016, 22:49 #19494

Kopš: 11. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: velosipēdu


08 Jun 2016, 21:56:09 @cuvaksarbmw rakstīja:
sveiki, braucot saka zust elektriba, tatad ravu uzreiz nost to plastmasu kas ved uz generatoru (cik noprotu dzesei) un tur iekrita acis tada maza spoliite , un starp vinu visu laiku sit vieglas dzirkselites, jamaina generators vai var kka nomainit to detalju?
motors 2,5tds. 97 gada

skatos, laikam nepamanijaat
Offline
rekeds
08. Jun 2016, 23:00 #19495

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

kā citādāk iemācīsies - kā vien darot, sapišot un darot vēl 5x

https://youtu.be/PfPATL2SDJQ

kā edzhaans jau rakstīja.

carwashā pacenšos iespiest horizontāli un vertikālu strūklu, lai paskalo redeli
Offline
vernersb
08. Jun 2016, 23:07 #19496

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


08 Jun 2016, 23:00:21 @rekeds rakstīja:
kā citādāk iemācīsies - kā vien darot, sapišot un darot vēl 5x

https://youtu.be/PfPATL2SDJQ

kā edzhaans jau rakstīja.

carwashā pacenšos iespiest horizontāli un vertikālu strūklu, lai paskalo redeli

Iisti nesapratu uz ko jaapieveersh uzmaniiba tavaa video?
Offline
edzhaans
08. Jun 2016, 23:09 #19497

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

kondicionieri ieslēdz, iedarbojas ventiks, izslēdz un izslēdzas.
Par 5x darīt. Nu dažreiz pietiek ar vienu reizi
Offline
vernersb
08. Jun 2016, 23:12 #19498

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Pa tad shis ir arii tas pats kursh iesleedzas kad papildus motoru jaadzesee(tas kas skan kaa mega turbiina) ?? Un kursh ir tas elektriskais vents?
Offline
rekeds
08. Jun 2016, 23:15 #19499

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


08 Jun 2016, 23:07:05 @vernersb rakstīja:

Iisti nesapratu uz ko jaapieveersh uzmaniiba tavaa video?


edzhaans rakstīja, kā nočekot ventilatoru.

video no nesaistītas epizodes ar čomu, kuram saulē uzcepa, kondiška sāka siltu pūst
paķiķinājām, prasīja vai man ac vents griežas, tpc bija video ko parādīt.
nevermind.
Offline
rekeds
08. Jun 2016, 23:15 #19500

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


08 Jun 2016, 23:12:41 @vernersb rakstīja:
Pa tad shis ir arii tas pats kursh iesleedzas kad papildus motoru jaadzesee(tas kas skan kaa mega turbiina) ?? Un kursh ir tas elektriskais vents?


jā, skan viņš episki
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo