Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
edzhaans
19. Apr 2014, 22:35 #19461

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


19 Apr 2014, 22:32:05 dust rakstīja:

19 Apr 2014, 22:18:01 edzhaans rakstīja:
Ja man uz E39 523i aizmugurē ir neventilējami bremžu diski, es varu uzlikt ventilējamus, jeb tāda opcija kā ventilēti aizmugurējie bremžu diski ir tikai sākot ar 528i ?


Tu gribi teikt, ka tā nestājas, vai pārkarst?

nea vienkārši, veikals piedāvā divus veidus, ventilējami un neventilējami. Kā man būt ? Starpība arī cenā nekāda, zini sirds mierīgāka, ka kūpinot bremzes ar ASC nepārkarsīs
Tad kā tur ir, jautājums jau nav vai karsīs vairāk/mazāk trasē, jo es uz turieni nebraucu. Parastas jautājums der/neder
Offline
edzhaans
19. Apr 2014, 22:36 #19462

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


19 Apr 2014, 22:33:00 wanksta rakstīja:
Liec ventilējamos, tikai domājams suporti arī būs jāmaina.

Nu re, paldies par atbldi, tā jau domāju, ka suporti jāmaina, a to es negribu, likšu tādus kā vajag

@dust, es noteikti sajutīšu labos klučus pa ielu vizinoties parasts auto.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Apr 2014, 22:37:43 ]

Offline
edzhaans
19. Apr 2014, 22:41 #19463

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nea, es sapratu, te visi padomāja, ka man E39 ir trases auto un domā, ka labi kluči un armētas šļaukas būs pietiekoši! Tāds jautājums jo tiešām veikals piedāvā uz 523i divus veidus, tā tak kāds var iegrābties.
Offline
nik-09
19. Apr 2014, 22:48 #19464

Kopš: 09. Jun 2009

Ziņojumi: 1036

Braucu ar: BMWe36, BMWe39, BMWe60, Iveco Daily

Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!

Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!
Offline
IngusSeflers
19. Apr 2014, 23:06 #19465

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!

Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!
Ventilātoram mufta?
Offline
IngusSeflers
19. Apr 2014, 23:09 #19466

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


19 Apr 2014, 22:41:29 edzhaans rakstīja:
Nea, es sapratu, te visi padomāja, ka man E39 ir trases auto un domā, ka labi kluči un armētas šļaukas būs pietiekoši! Tāds jautājums jo tiešām veikals piedāvā uz 523i divus veidus, tā tak kāds var iegrābties.
...ja tas veikalnieks pats nesaprot to ka ventilējamos nevarēs dabūt neventilējamo suportā iekšā,tad ir jānomaina veikals

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 19 Apr 2014, 23:10:53 ]

Offline
nik-09
19. Apr 2014, 23:16 #19467

Kopš: 09. Jun 2009

Ziņojumi: 1036

Braucu ar: BMWe36, BMWe39, BMWe60, Iveco Daily


19 Apr 2014, 23:06:45 IngusSeflers rakstīja:

19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!

Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!
Ventilātoram mufta?



Ventilatori strada abi!
Stavot kad uzdod gazi, temperaturas raditajs sak kristies, nokritas lidz apm 80-85gradi, bet ta brivgaita kapj pari 90gradiem!

Varteu but ka ventilatoriem nepitiekosi liela strava nak klat?
Offline
IngusSeflers
19. Apr 2014, 23:25 #19468

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


19 Apr 2014, 23:16:37 nik-09 rakstīja:

19 Apr 2014, 23:06:45 IngusSeflers rakstīja:

19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!

Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!
Ventilātoram mufta?



Ventilatori strada abi!
Stavot kad uzdod gazi, temperaturas raditajs sak kristies, nokritas lidz apm 80-85gradi, bet ta brivgaita kapj pari 90gradiem!

Varteu but ka ventilatoriem nepitiekosi liela strava nak klat?
jā,pieslēdz pa taisno pie klemmes... Šnopelim derēs!
Offline
Driver
20. Apr 2014, 01:09 #19469

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:

18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.



Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.

Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.

Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bmwaddict
20. Apr 2014, 11:40 #19470

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles



19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!

Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!


domaajams ka termostats, varbuut neatveras liidz galam un pusi dzeseeshanas skjidruma laizh caur mazo apli, attieciigi nepietiekams daudzums skjidruma tiek dzeseets..
veel iespeejams uudenssuuknis par shvaku, varbuut kautkaads kjiinas aaftermaarkets ar plastmasas propelleri kuram spaarninji apaluuzushi, piem ziemaa drusku dabuujis ledu ieriit utt.. tas gan mazaak iespeejams.
Offline
elmolv
20. Apr 2014, 12:21 #19471

Kopš: 03. Apr 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

E39 diski der uz E46?
Offline
edzhaans
20. Apr 2014, 12:24 #19472

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


20 Apr 2014, 12:21:03 elmolv rakstīja:
E39 diski der uz E46?

Der, bet nopērc centrējošus gredzenus. No E46 uz E39 gan nederēs E39 centrs 74.1 un E46 72 ar kaut ko. E39 iznesums arī cits, skaties, lai nerīvējas, riepas tātad arī citas vajadzēs.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 20 Apr 2014, 12:24:54 ]

Offline
elmolv
20. Apr 2014, 12:38 #19473

Kopš: 03. Apr 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39


20 Apr 2014, 12:24:02 edzhaans rakstīja:

20 Apr 2014, 12:21:03 elmolv rakstīja:
E39 diski der uz E46?

Der, bet nopērc centrējošus gredzenus. No E46 uz E39 gan nederēs E39 centrs 74.1 un E46 72 ar kaut ko. E39 iznesums arī cits, skaties, lai nerīvējas, riepas tātad arī citas vajadzēs.


Paldies.
Offline
stucers
20. Apr 2014, 15:19 #19474

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


20 Apr 2014, 11:40:23 bmwaddict rakstīja:


19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!

Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!


domaajams ka termostats, varbuut neatveras liidz galam un pusi dzeseeshanas skjidruma laizh caur mazo apli, attieciigi nepietiekams daudzums skjidruma tiek dzeseets..
veel iespeejams uudenssuuknis par shvaku, varbuut kautkaads kjiinas aaftermaarkets ar plastmasas propelleri kuram spaarninji apaluuzushi, piem ziemaa drusku dabuujis ledu ieriit utt.. tas gan mazaak iespeejams.


Izskatās pēc ūdenssūkņa mazspējas!
Offline
andrjuha37
20. Apr 2014, 16:18 #19475

Kopš: 28. Feb 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e36


20 Apr 2014, 01:09:00 Driver rakstīja:

19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:

18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.



Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.

Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.

Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.

45 eiriki tomer neliekas pa leto , taja pasa biksenona un protuninga +/- tadas pasas cenas
Offline
HiJaCKeR
20. Apr 2014, 17:05 #19476

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


20 Apr 2014, 16:18:46 andrjuha37 rakstīja:

20 Apr 2014, 01:09:00 Driver rakstīja:

19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:

18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.



Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.

Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.

Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.

45 eiriki tomer neliekas pa leto , taja pasa biksenona un protuninga +/- tadas pasas cenas

Ja pieņemsim, ka diodēm bija pareizās pretestības klāt pielodētas (sprieguma kritums bija uz tām atbilstošs), varbūt tās diodes pārkarsa no lukturu gaismas izstarotā karstuma (naktī braucot) ?!

[ Šo ziņu laboja Hi-Jacker, 20 Apr 2014, 17:08:00 ]

Offline
andrjuha37
20. Apr 2014, 18:07 #19477

Kopš: 28. Feb 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e36


20 Apr 2014, 17:05:00 Hi-Jacker rakstīja:

20 Apr 2014, 16:18:46 andrjuha37 rakstīja:

20 Apr 2014, 01:09:00 Driver rakstīja:

19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:

18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.



Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.

Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.

Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.

45 eiriki tomer neliekas pa leto , taja pasa biksenona un protuninga +/- tadas pasas cenas

Ja pieņemsim, ka diodēm bija pareizās pretestības klāt pielodētas (sprieguma kritums bija uz tām atbilstošs), varbūt tās diodes pārkarsa no lukturu gaismas izstarotā karstuma (naktī braucot) ?!

braukaju tikaj pa pilsetu , un tikaj ar engeliem un migliniekiem (tur ksenons) gaismas pietiek , pat nakti + ir smuki , cik sapratu nevis diodes izdega , bet pretestibaj lodejums atnaca valja ...
a tajsit valja un lodet negribu , hz cik tas ilgi tures , domaju labak parastas acis ielikt ar blokiem
Offline
HiJaCKeR
20. Apr 2014, 18:11 #19478

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


20 Apr 2014, 18:07:34 andrjuha37 rakstīja:

20 Apr 2014, 17:05:00 Hi-Jacker rakstīja:

20 Apr 2014, 16:18:46 andrjuha37 rakstīja:

20 Apr 2014, 01:09:00 Driver rakstīja:

19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:

18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.



Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.

Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.

Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.

45 eiriki tomer neliekas pa leto , taja pasa biksenona un protuninga +/- tadas pasas cenas

Ja pieņemsim, ka diodēm bija pareizās pretestības klāt pielodētas (sprieguma kritums bija uz tām atbilstošs), varbūt tās diodes pārkarsa no lukturu gaismas izstarotā karstuma (naktī braucot) ?!

braukaju tikaj pa pilsetu , un tikaj ar engeliem un migliniekiem (tur ksenons) gaismas pietiek , pat nakti + ir smuki , cik sapratu nevis diodes izdega , bet pretestibaj lodejums atnaca valja ...
a tajsit valja un lodet negribu , hz cik tas ilgi tures , domaju labak parastas acis ielikt ar blokiem

nu ko lai saka, sanāk "aukstais" lodējums
Offline
marex25
20. Apr 2014, 20:08 #19479

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

Sveiki, kāds ir e39 3.0 dizeli,tīrijis ieplūdes kolektoru, vai to var izdarīt majas apstākļos un kam pievērst uzmanibu? Servisā rīga prasa 70 euro par tirīšanu, gribu zināt vai tā ir normāla samaksa?
Offline
bendikss
20. Apr 2014, 21:10 #19480

Kopš: 30. Mar 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 174

Braucu ar: Full Tank

Caur CSDD iespējams uzzināt iepriekšējo auto īpašnieka vārdu? Iepriekšējais īpašnieks bija ārzemēs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo