Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
19 Apr 2014, 22:32:05 dust rakstīja:
19 Apr 2014, 22:18:01 edzhaans rakstīja:
Ja man uz E39 523i aizmugurē ir neventilējami bremžu diski, es varu uzlikt ventilējamus, jeb tāda opcija kā ventilēti aizmugurējie bremžu diski ir tikai sākot ar 528i ?
Tu gribi teikt, ka tā nestājas, vai pārkarst?
nea vienkārši, veikals piedāvā divus veidus, ventilējami un neventilējami. Kā man būt ? Starpība arī cenā nekāda, zini sirds mierīgāka, ka kūpinot bremzes ar ASC nepārkarsīs
Tad kā tur ir, jautājums jau nav vai karsīs vairāk/mazāk trasē, jo es uz turieni nebraucu. Parastas jautājums der/neder | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
19 Apr 2014, 22:33:00 wanksta rakstīja:
Liec ventilējamos, tikai domājams suporti arī būs jāmaina.
Nu re, paldies par atbldi, tā jau domāju, ka suporti jāmaina, a to es negribu, likšu tādus kā vajag
@dust, es noteikti sajutīšu labos klučus pa ielu vizinoties parasts auto.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Apr 2014, 22:37:43 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Nea, es sapratu, te visi padomāja, ka man E39 ir trases auto un domā, ka labi kluči un armētas šļaukas būs pietiekoši! Tāds jautājums jo tiešām veikals piedāvā uz 523i divus veidus, tā tak kāds var iegrābties. | Offline | | |
nik-09 | | Kopš: 09. Jun 2009
Ziņojumi: 1036
Braucu ar: BMWe36, BMWe39, BMWe60, Iveco Daily
| Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!
Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm! | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!
Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!
Ventilātoram mufta?
| Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
19 Apr 2014, 22:41:29 edzhaans rakstīja:
Nea, es sapratu, te visi padomāja, ka man E39 ir trases auto un domā, ka labi kluči un armētas šļaukas būs pietiekoši! Tāds jautājums jo tiešām veikals piedāvā uz 523i divus veidus, tā tak kāds var iegrābties.
...ja tas veikalnieks pats nesaprot to ka ventilējamos nevarēs dabūt neventilējamo suportā iekšā,tad ir jānomaina veikals
[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 19 Apr 2014, 23:10:53 ] | Offline | | |
nik-09 | | Kopš: 09. Jun 2009
Ziņojumi: 1036
Braucu ar: BMWe36, BMWe39, BMWe60, Iveco Daily
|
19 Apr 2014, 23:06:45 IngusSeflers rakstīja:
19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!
Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!
Ventilātoram mufta?
Ventilatori strada abi!
Stavot kad uzdod gazi, temperaturas raditajs sak kristies, nokritas lidz apm 80-85gradi, bet ta brivgaita kapj pari 90gradiem!
Varteu but ka ventilatoriem nepitiekosi liela strava nak klat? | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
19 Apr 2014, 23:16:37 nik-09 rakstīja:
19 Apr 2014, 23:06:45 IngusSeflers rakstīja:
19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!
Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!
Ventilātoram mufta?
Ventilatori strada abi!
Stavot kad uzdod gazi, temperaturas raditajs sak kristies, nokritas lidz apm 80-85gradi, bet ta brivgaita kapj pari 90gradiem!
Varteu but ka ventilatoriem nepitiekosi liela strava nak klat?
jā,pieslēdz pa taisno pie klemmes... Šnopelim derēs! | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:
18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.
Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.
Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.
Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!
Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!
domaajams ka termostats, varbuut neatveras liidz galam un pusi dzeseeshanas skjidruma laizh caur mazo apli, attieciigi nepietiekams daudzums skjidruma tiek dzeseets..
veel iespeejams uudenssuuknis par shvaku, varbuut kautkaads kjiinas aaftermaarkets ar plastmasas propelleri kuram spaarninji apaluuzushi, piem ziemaa drusku dabuujis ledu ieriit utt.. tas gan mazaak iespeejams.
| Offline | | |
elmolv | | Kopš: 03. Apr 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
| E39 diski der uz E46? | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
20 Apr 2014, 12:21:03 elmolv rakstīja:
E39 diski der uz E46?
Der, bet nopērc centrējošus gredzenus. No E46 uz E39 gan nederēs E39 centrs 74.1 un E46 72 ar kaut ko. E39 iznesums arī cits, skaties, lai nerīvējas, riepas tātad arī citas vajadzēs.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 20 Apr 2014, 12:24:54 ] | Offline | | |
elmolv | | Kopš: 03. Apr 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
|
20 Apr 2014, 12:24:02 edzhaans rakstīja:
20 Apr 2014, 12:21:03 elmolv rakstīja:
E39 diski der uz E46?
Der, bet nopērc centrējošus gredzenus. No E46 uz E39 gan nederēs E39 centrs 74.1 un E46 72 ar kaut ko. E39 iznesums arī cits, skaties, lai nerīvējas, riepas tātad arī citas vajadzēs.
Paldies. | Offline | | |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
20 Apr 2014, 11:40:23 bmwaddict rakstīja:
19 Apr 2014, 22:48:23 nik-09 rakstīja:
Zinu, ka nav istajs Portals, bet pajautasu!
Kas varetu but pie vainas???
Lieta sekojosa, pieder man OPEL SINTRA 2,2benzins. Paradijas tada lieta, ka stavot pie luksoforiem vai kada sastreguma, sak celties dzesesanas temperatura, bet kad uzsak braukt uzreiz nokritas lidz nermalai temperaturai!Brivgaita apgriezieni ir 600rpm!
domaajams ka termostats, varbuut neatveras liidz galam un pusi dzeseeshanas skjidruma laizh caur mazo apli, attieciigi nepietiekams daudzums skjidruma tiek dzeseets..
veel iespeejams uudenssuuknis par shvaku, varbuut kautkaads kjiinas aaftermaarkets ar plastmasas propelleri kuram spaarninji apaluuzushi, piem ziemaa drusku dabuujis ledu ieriit utt.. tas gan mazaak iespeejams.
Izskatās pēc ūdenssūkņa mazspējas! | Offline | | |
andrjuha37 | | Kopš: 28. Feb 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 67
Braucu ar: e36
|
20 Apr 2014, 01:09:00 Driver rakstīja:
19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:
18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.
Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.
Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.
Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.
45 eiriki tomer neliekas pa leto , taja pasa biksenona un protuninga +/- tadas pasas cenas | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
20 Apr 2014, 16:18:46 andrjuha37 rakstīja:
20 Apr 2014, 01:09:00 Driver rakstīja:
19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:
18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.
Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.
Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.
Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.
45 eiriki tomer neliekas pa leto , taja pasa biksenona un protuninga +/- tadas pasas cenas
Ja pieņemsim, ka diodēm bija pareizās pretestības klāt pielodētas (sprieguma kritums bija uz tām atbilstošs), varbūt tās diodes pārkarsa no lukturu gaismas izstarotā karstuma (naktī braucot) ?![ Šo ziņu laboja Hi-Jacker, 20 Apr 2014, 17:08:00 ] | Offline | | |
|
andrjuha37 | | Kopš: 28. Feb 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 67
Braucu ar: e36
|
20 Apr 2014, 17:05:00 Hi-Jacker rakstīja:
20 Apr 2014, 16:18:46 andrjuha37 rakstīja:
20 Apr 2014, 01:09:00 Driver rakstīja:
19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:
18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.
Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.
Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.
Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.
45 eiriki tomer neliekas pa leto , taja pasa biksenona un protuninga +/- tadas pasas cenas
Ja pieņemsim, ka diodēm bija pareizās pretestības klāt pielodētas (sprieguma kritums bija uz tām atbilstošs), varbūt tās diodes pārkarsa no lukturu gaismas izstarotā karstuma (naktī braucot) ?!
braukaju tikaj pa pilsetu , un tikaj ar engeliem un migliniekiem (tur ksenons) gaismas pietiek , pat nakti + ir smuki , cik sapratu nevis diodes izdega , bet pretestibaj lodejums atnaca valja ...
a tajsit valja un lodet negribu , hz cik tas ilgi tures , domaju labak parastas acis ielikt ar blokiem | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
20 Apr 2014, 18:07:34 andrjuha37 rakstīja:
20 Apr 2014, 17:05:00 Hi-Jacker rakstīja:
20 Apr 2014, 16:18:46 andrjuha37 rakstīja:
20 Apr 2014, 01:09:00 Driver rakstīja:
19 Apr 2014, 21:24:14 Remjanis rakstīja:
18 Apr 2014, 00:28:15 Driver rakstīja:
Vispar jau ledi sak pastiprinati parkarst un pardegt, ja tiek parsniegta to maximala pielaujama strava.
Pietam max spozumu tie parasti sasniedz vel pirms max stravas.
Par sprieguma maiņu vēl piekristu,bet ko nozīmē strāvas maiņa,ja neparkādu atsevišķu reostatu runa nebija? Pēc atmiņas bija U=IxR.
Runajot prasta valoda katrai gaismas diodei ir kautkads spriegums, pie kura to var slegt klat pa taisno, bet parsniedzot to, vajag fiziski ierobezot stravu caur to. Ja to neizdara, tad bus suudi.
Lidz tam kritiskajam spriegumam starva ierobezojas pati ar detalas ieksejo pretestibu.
Un daudzi letu sudu razotaji uz to halture.
45 eiriki tomer neliekas pa leto , taja pasa biksenona un protuninga +/- tadas pasas cenas
Ja pieņemsim, ka diodēm bija pareizās pretestības klāt pielodētas (sprieguma kritums bija uz tām atbilstošs), varbūt tās diodes pārkarsa no lukturu gaismas izstarotā karstuma (naktī braucot) ?!
braukaju tikaj pa pilsetu , un tikaj ar engeliem un migliniekiem (tur ksenons) gaismas pietiek , pat nakti + ir smuki , cik sapratu nevis diodes izdega , bet pretestibaj lodejums atnaca valja ...
a tajsit valja un lodet negribu , hz cik tas ilgi tures , domaju labak parastas acis ielikt ar blokiem
nu ko lai saka, sanāk "aukstais" lodējums | Offline | | |
marex25 | | Kopš: 22. Feb 2010
Ziņojumi: 180
Braucu ar: e39 3.0d
| Sveiki, kāds ir e39 3.0 dizeli,tīrijis ieplūdes kolektoru, vai to var izdarīt majas apstākļos un kam pievērst uzmanibu? Servisā rīga prasa 70 euro par tirīšanu, gribu zināt vai tā ir normāla samaksa? | Offline | | |
bendikss | | Kopš: 30. Mar 2011
No: Sigulda
Ziņojumi: 174
Braucu ar: Full Tank
| Caur CSDD iespējams uzzināt iepriekšējo auto īpašnieka vārdu? Iepriekšējais īpašnieks bija ārzemēs. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|