Online
Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| DM kā vienmēr taisnība.
Vienīgais auto industrijas speciālists dzīvo Salaspils bloķēnē.
Volvo, GM un VAG strādā vieni vienīgi idioti, jo jau rūpnīcā ražo mašīnas, kam degmaisījums sadeg izplūdē, nevis cilindros.
LPG to aizdedzi palikt ātrāk (un samelot motora vadībai, pareizajā laikā, ar atgriezenisko signālu) spēj parasts 8 bitu veļasmašīnas kontrolieris. | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
13 Dec 2019, 12:32:44 @DM-101 rakstīja:
...dzērāja šlupsti...
1. benzīna sprauslas ir piesleegtas pie BENZIINA DME. KAA gaazes iekaarta iesmidzina gāzi, nevis benzīnu? KAAAAAA?
Luudzu, nesmirdi, ja nejeedz NEKO. Tieshi taapat kaa no L Acoustics vai gaismu kjermenjiem. Nevajag dziit suudu.
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Dec 2019, 12:32:44 @DM-101 rakstīja:
13 Dec 2019, 12:27:52 @Tikai_lasu rakstīja:
DM kā vienmēr taisnība.
Vienīgais auto industrijas speciālists dzīvo Salaspils bloķēnē.
Volvo, GM un VAG strādā vieni vienīgi idioti, jo jau rūpnīcā ražo mašīnas, kam degmaisījums sadeg izplūdē, nevis cilindros.
LPG to aizdedzi palikt ātrāk (un samelot motora vadībai, pareizajā laikā, ar atgriezenisko signālu) spēj parasts 8 bitu veļasmašīnas kontrolieris.
aa, atbraucaam.
1. aizdedzes spoles ir piesleegtas pie BENZIINA DME. KAA gaazes iekaarta ko padariis agraaku? KAAAAAA?
2. ja LPG ir paredzeeta no ruupniicas, ir DIVU grupu kartes katram apriikojumam, DIVU grupu statusa un learnbiti. ir DIAVAS neatkariigas vadiibas sisteemas, kas darbojas savstarpeejaa SAZINJAA.
lieki piebilst: VISAS konponentu vadiibas kartes arii ir DIVOS komplektos.
Luudzu, nesmirdi, ja nejeedz NEKO. Tieshi taapat kaa no L Acoustics vai gaismu kjermenjiem. Nevajag dziit suudu.
+1 | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:
13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory
Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?
e-talons ir vēl lētāks... | Offline | | |
uteo | | Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 959
Braucu ar:
|
13 Dec 2019, 13:08:04 @sys9291 rakstīja:
13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:
13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory
Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?
e-talons ir vēl lētāks...
Ne visi dzīvo pļavnieku labirintos | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Dec 2019, 13:37:58 @uteo rakstīja:
13 Dec 2019, 13:08:04 @sys9291 rakstīja:
13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:
13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory
Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?
e-talons ir vēl lētāks...
Ne visi dzīvo pļavnieku labirintos
nu tad jāpārceļas | Offline | | |
uteo | | Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 959
Braucu ar:
| Labāk uzlikt nosu un pārcelties uz Salaspili, lai tuvāk meistars būtu | Offline | | |
Markijs | | Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Dzinējs m52tub20 manuālis orģināls 255k noskrējiens, dzinējs rūc ideāli.
Tikko kā nobraucu 90km ar ārrumu 95-100kmh patēriņš kā stāvēja 6.9 tā stāvēja, ar pilnu 62litru bāku e98 degvielu nobraucu 680km hz maz daudz, šķiet, ka galīgi labi priekš veca benzīna.[ Šo ziņu laboja Markijs, 13 Dec 2019, 14:11:07 ] | Offline | | |
|
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
13 Dec 2019, 13:08:04 @sys9291 rakstīja:
13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:
13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory
Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?
e-talons ir vēl lētāks...
Chevoo? pat bez gāzes būs lētàk kā ar etalonu ja vajag tikt no punkta a uz punktu b, kur uz 1 galu aiziet 3 taloni un atpakaļ vēl 3? Vai vienkārši visu dienu pa centru pašiverēt, pārvietojoties ar sabiedriskajiem? | Offline | | |
anarchy | | Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
13 Dec 2019, 14:09:52 @Markijs rakstīja:
Dzinējs m52tub20 manuālis orģināls 255k noskrējiens, dzinējs rūc ideāli.
Tikko kā nobraucu 90km ar ārrumu 95-100kmh patēriņš kā stāvēja 6.9 tā stāvēja, ar pilnu 62litru bāku e98 degvielu nobraucu 680km hz maz daudz, šķiet, ka galīgi labi priekš veca benzīna.
iebrauc Rīgā vai pilsētā un tad nonullē savu mērāmo... par šoseju - piekrītu, var palist biski zem 7, ar m54b25
| Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
13 Dec 2019, 12:27:52 @Tikai_lasu rakstīja:
LPG to aizdedzi palikt ātrāk (un samelot motora vadībai, pareizajā laikā, ar atgriezenisko signālu) spēj parasts 8 bitu veļasmašīnas kontrolieris.
Nepļarksti par to ko nekad neesi darījis. Nevienu neinteresē vienkārši nobīdīt leņķi par 5 grādi, to pat var izdarīt ar vīli un nevajag nekādus kontraļierus. LPG aizdedzes karte afigeķ kā atšķiras no benzīna, es pat teikti ka diametrāli pretēja. Jā, piečakarēt ar dajebkādu piggybacku var. Tādi ir kaudzēm un štābeļiem. Tikai tas ir TĀDS gemorojs. Īpaši, kad sākas VVTi veidīgie, ar pozīcijas dačiku sinhronizāciju. Nemaz nerunājot par to, ka norāli Tu aizdedzes karti vari sabūvēt tikai uz jaudas stenda, pārējais ir bakstīšana ar pirkstu pakaļā, nevis debesīs.
Kā sākas valvetroniks, tā vispār ir totāla pakaļa, LPG jau pēc būtības vajag absolūti savādākas sadalenes, bet ja tur vēl pacēlums maisās pa kājām... Sanāk vēl piggybacku uz valvetronika likt.
Īsumā. Jā, es papisos. Kādu gadu, uz savas mašīnas. Ar regulējamu kompi, ar absolūti 2 dažādām pārslēdzamām kartēm - aizdedze, degviela, iesmidzināšanas fāze (VVT tam motoram nav). Speciāli vīlētu motoru motoru priekš tam - CR 12.5:1 + sadalenes sagrieztas absolūti idiotiskos leņķos - dinamisko kompresiju pacēla augšā mazākos apgriezienos. Ar benzīnu tur varēja tikai "pārvietoties" maigos režīmos, citur bija jādušī nost. Ar LPG viņš gāja uz urrā. 1.8 braucot diezgan dinamiski ārpusē ēda ap 6-7L gāzes. Un ručkā ar varēja krāmēt. Stokā viņam bija 125zs, ar LPG beigās dabūja ārā bik vairāk.
Bet tagad - bungas - kurš LPG jūzeris to apmaksās?
Poļu lētā desa kāreiz ir jau saknē paredzēta, lai feģa bez instrumentiem un sajēgas var uzlikt, pabakstīties, "pieadaptēt" un dot ručkā, kamēr tas lūznis nomirs pēc 100-150K. VISS.
Jā, vot es baigais nazis varu uzbūvēt. Ar ko tas beidzās? Sapuva tā miskaste pa pāris gadiem. Un visas jebļa pa dirsu.
Nospļāvos, nākamajam uzliku kā visi (nu labi, ar niansēm), bet kopumā, kā visi un man ir poh. Izkursies vārsts tam volgo, i poh, ieliks nākamo kluci vai paņems nākamo volgo.
Gribi LPG mašīnu - meklē maksimāli neapkarinātu motoru, vēlams ar lielu kompresijas pakāpi. Basta. Tipiski - līdz kādam 2010 gadam. Tālāk var iet nosvērties striķī, ja LPG nav no rūpnīcas (te nav runa par Forda "no rūpnīcas" nozīmē ieliktu poli pāri pa ceļu autonamā). Un tādu autiņu faktiski nav. Hyndajam bija, bet tikai priekš korejas tirgus.
Kaut ko tur māžojās ar CNG, bet tās ir eksperimentālas partijas. Tas būs tāds pats gemors, kā sataisīt elektroauto šobrīd, ja nobirs kaut kas nopietnāks un būs jāmeklē kasjaks. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Piekam, ja LPG ar saviem 16bar bagažniekā mani pārāk nemulsina, tad CNG ar saviem nepilnajiem 200 gan man nepatīk. | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
13 Dec 2019, 14:33:09 @Spok5 rakstīja:
Nepļarksti par to ko nekad neesi darījis.
Kā tu zini, ko es esmu darījis un ko nē?
Tava un Salaspils problēma ir taisnvirziena domāšana.
5 grādi ar vīli? Pārlikt (elektroniski vai mehāniski) kloķenes stāvokļa devējus?
Tur pat VVT nevajag lai mūsdienu dzinējam būtu auzas.
Pareizais ceļš ir tieši tāds pats, kā ar gāzes sprauslām. Spoļu vadība pie aidzedzes kompja un atgriezeniskā saite ar samelotām spoļu nostrādes vērtībām oriģinālajam.
Tikai uz stenda saki? Nu jā, gāzi ar vajadzētu uz stenda regulēt.
Bet kā jau iepriekš teicu- tas ir katra paša ziņā, ko viņam vajag un ko nevajag. Nevajag citus mācīt, kā viņam naudu tērēt. | Offline | | |
desadesa | | Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Palasot bmw gāzes topiku:
1) cilindri visiem sajāti, sadegs 100%
2) auto vadības bloks brauc avārijas režīmā
3) bendzīna sprauslas pūš gāzi un gāzes sprauslas pūš bendzīnu
4) gāze reāli sadeg izplūdē, auto knapi kustas uz priekšu
5) gāzes patēriņš +50%
6) sprauslas adaptācijas avārijas režīmā, motors avārijas režīmā, mēs visi mirsim
7) visi kati jau sen sadeguši, miskastes!
Kkas cilvēkiem tajās galvās nav īsti skaidrs nu ja jums nepatīk iejaukties gāzē, tad nelasiet gāzes topiku
Varu pateikt tikai to, ka uz smirdīgo jau no rūpnīcas nāk auto drošvien atslēgts avārijas režīms motoram, sprauslām, adaptācijām
Jums laikam 1 missfire ir avārijas režīms | Offline | | |
Amakatanav | | Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
| Man jautājums, kāpēc neražot 100% LPG motorus no rupnīcas, kur bendzīna sistēma vispār nav?
Vai tiešām nebūtu pieprasījums | Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Gāzei ir tāda problēma, ka viņa neiztvaiko pie zemākām temperatūrām | Offline | | |
|
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
Kā tu zini, ko es esmu darījis un ko nē?
Tava un Salaspils problēma ir taisnvirziena domāšana.
Tas, kas nekas tāds nav būvēts var pēc entuziasma un murgiem redzēt. Uztaisi, pastāstīsi kā gāja. Pačakarēsies mazliet ar dačiku signāliem (nobīdi pret reālo + čakaru ar sadalenes pozīciju) un to īpatnībām, pēc tam vēl kādu zaru uzrausi. Nemaz nerunājot par to, ka tam sūdam jāaudzē klāt ir vismaz vēl 2 dačiki, patiesībā, prasītos visi 3, kas vai nu ir jākabina klāt savi vai paralēli, bet tad jāskatās, lai tā kroplība nemaisās pa kājām reālajam ECU/DME/Whatever.
Domā es no laba gara uzliku vispār atsevišķu vadību? Uztaisīt kā vajag (kaut arī tas ir M50 līmenī, t.i. parasts seq. ar ind. spolēm) ir vienkāršāk, nekā nodarboties ar piečakarēšanu, kur atrisinot vienu, iegūsti vēl 8 problēmas.
Visi šitie poļu/itāļu un krievu nopērkamie "variatori" ir uz celīša būvēti sūdi. Apstāsies tāda figņa, un klients Tev piestādīs rēķinu par evakuatoru no Vācijas piem., tad varēs braši kaut ko stāstīt par taisnvirziena domāšanu.
Taisnvirziena domāšana kā reize parādās tad, kad ir pajājies ar konkrēto tematiku ne vienu vien gadu. T.i. ja kādam kaut kas nepatīk - idite vienkārši nahui, vai kā tur bija
Par ekonomiku nemaz nerunāsim. Serviss nevar izdzīvot, ja meistariņš nepaņem 25/h. Cik h tur būs jājājās, lai tas sūds strādātu? Un tieši cik LPGšņiks ir ar mieru samaksāt, lai viņam tur viss strādātu afigenno "čotka" un pareizi? Sociālisma vārdā gan varētu pacīnīties, za baķu, za feģju, za roģinu ibiom. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Dec 2019, 16:47:00 @Amakatanav rakstīja:
Man jautājums, kāpēc neražot 100% LPG motorus no rupnīcas, kur bendzīna sistēma vispār nav?
Vai tiešām nebūtu pieprasījums
Nu acīmredzot ir iemesls, kapēc BMW izlaida dažus eksperimentālos modeļus un tad atmetās
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Dec 2019, 16:51:35 @FFL rakstīja:
Gāzei ir tāda problēma, ka viņa neiztvaiko pie zemākām temperatūrām
un kur tad palika 6 paaudzes sistēmas?
A tur viss vienkārši - CENA | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Dec 2019, 17:15:29 @Spok5 rakstīja:
Kā tu zini, ko es esmu darījis un ko nē?
Tava un Salaspils problēma ir taisnvirziena domāšana.
Tas, kas nekas tāds nav būvēts var pēc entuziasma un murgiem redzēt. Uztaisi, pastāstīsi kā gāja. Pačakarēsies mazliet ar dačiku signāliem (nobīdi pret reālo + čakaru ar sadalenes pozīciju) un to īpatnībām, pēc tam vēl kādu zaru uzrausi. Nemaz nerunājot par to, ka tam sūdam jāaudzē klāt ir vismaz vēl 2 dačiki, patiesībā, prasītos visi 3, kas vai nu ir jākabina klāt savi vai paralēli, bet tad jāskatās, lai tā kroplība nemaisās pa kājām reālajam ECU/DME/Whatever.
Domā es no laba gara uzliku vispār atsevišķu vadību? Uztaisīt kā vajag (kaut arī tas ir M50 līmenī, t.i. parasts seq. ar ind. spolēm) ir vienkāršāk, nekā nodarboties ar piečakarēšanu, kur atrisinot vienu, iegūsti vēl 8 problēmas.
Visi šitie poļu/itāļu un krievu nopērkamie "variatori" ir uz celīša būvēti sūdi. Apstāsies tāda figņa, un klients Tev piestādīs rēķinu par evakuatoru no Vācijas piem., tad varēs braši kaut ko stāstīt par taisnvirziena domāšanu.
Taisnvirziena domāšana kā reize parādās tad, kad ir pajājies ar konkrēto tematiku ne vienu vien gadu. T.i. ja kādam kaut kas nepatīk - idite vienkārši nahui, vai kā tur bija
Par ekonomiku nemaz nerunāsim. Serviss nevar izdzīvot, ja meistariņš nepaņem 25/h. Cik h tur būs jājājās, lai tas sūds strādātu? Un tieši cik LPGšņiks ir ar mieru samaksāt, lai viņam tur viss strādātu afigenno "čotka" un pareizi? Sociālisma vārdā gan varētu pacīnīties, za baķu, za feģju, za roģinu ibiom.
interesants novērojums:
1.LPG cienītāji praktiski nekad nepērk auto ar uzliktu LPG iekārtu
2. Liekot LPG izvēlas vislētāko variantu un prasa lai saregulē tā, lai ēstu vismazāk (jo viss tak ir dārgi)
3. Braukā no diagnostiem pie gāziniekiem, jo sākas futbols... (paši ir ar visu neapmierināti, jo meistari tikai prasa naudu un neko neprot...)
No savas pieredzes - nometam adaptācijas - 2 dienas braucam bez LPG un lielais vairums BMW pašizārstējas - pietiek pārslēgt uz LPG - kā auzas sākas no jauna...
Nevienam LPG mīlim nevar iestāstīt, ka lai sāktu darbības ar LPG vispirms ir jāsaved kārtībā benzīna sistēma - jo arguments no klienta: "ES TAK AR LPG BRAUCU..." [ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Dec 2019, 21:37:11 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|