Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Tikai_lasu
13. Dec 2019, 12:27 #19421

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

DM kā vienmēr taisnība.
Vienīgais auto industrijas speciālists dzīvo Salaspils bloķēnē.
Volvo, GM un VAG strādā vieni vienīgi idioti, jo jau rūpnīcā ražo mašīnas, kam degmaisījums sadeg izplūdē, nevis cilindros.

LPG to aizdedzi palikt ātrāk (un samelot motora vadībai, pareizajā laikā, ar atgriezenisko signālu) spēj parasts 8 bitu veļasmašīnas kontrolieris.
Offline
Tikai_lasu
13. Dec 2019, 12:37 #19422

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


13 Dec 2019, 12:32:44 @DM-101 rakstīja:
...dzērāja šlupsti...


1. benzīna sprauslas ir piesleegtas pie BENZIINA DME. KAA gaazes iekaarta iesmidzina gāzi, nevis benzīnu? KAAAAAA?

Luudzu, nesmirdi, ja nejeedz NEKO. Tieshi taapat kaa no L Acoustics vai gaismu kjermenjiem. Nevajag dziit suudu.
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 13:07 #19423

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 12:32:44 @DM-101 rakstīja:

13 Dec 2019, 12:27:52 @Tikai_lasu rakstīja:
DM kā vienmēr taisnība.
Vienīgais auto industrijas speciālists dzīvo Salaspils bloķēnē.
Volvo, GM un VAG strādā vieni vienīgi idioti, jo jau rūpnīcā ražo mašīnas, kam degmaisījums sadeg izplūdē, nevis cilindros.

LPG to aizdedzi palikt ātrāk (un samelot motora vadībai, pareizajā laikā, ar atgriezenisko signālu) spēj parasts 8 bitu veļasmašīnas kontrolieris.


aa, atbraucaam.

1. aizdedzes spoles ir piesleegtas pie BENZIINA DME. KAA gaazes iekaarta ko padariis agraaku? KAAAAAA?

2. ja LPG ir paredzeeta no ruupniicas, ir DIVU grupu kartes katram apriikojumam, DIVU grupu statusa un learnbiti. ir DIAVAS neatkariigas vadiibas sisteemas, kas darbojas savstarpeejaa SAZINJAA.
lieki piebilst: VISAS konponentu vadiibas kartes arii ir DIVOS komplektos.

Luudzu, nesmirdi, ja nejeedz NEKO. Tieshi taapat kaa no L Acoustics vai gaismu kjermenjiem. Nevajag dziit suudu.

+1
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 13:08 #19424

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?

e-talons ir vēl lētāks...
Offline
uteo
13. Dec 2019, 13:37 #19425

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:


13 Dec 2019, 13:08:04 @sys9291 rakstīja:

13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?

e-talons ir vēl lētāks...

Ne visi dzīvo pļavnieku labirintos
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 13:45 #19426

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 13:37:58 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 13:08:04 @sys9291 rakstīja:

13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?

e-talons ir vēl lētāks...

Ne visi dzīvo pļavnieku labirintos

nu tad jāpārceļas
Offline
uteo
13. Dec 2019, 13:57 #19427

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:

Labāk uzlikt nosu un pārcelties uz Salaspili, lai tuvāk meistars būtu
Offline
Markijs
13. Dec 2019, 14:09 #19428

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Dzinējs m52tub20 manuālis orģināls 255k noskrējiens, dzinējs rūc ideāli.

Tikko kā nobraucu 90km ar ārrumu 95-100kmh patēriņš kā stāvēja 6.9 tā stāvēja, ar pilnu 62litru bāku e98 degvielu nobraucu 680km hz maz daudz, šķiet, ka galīgi labi priekš veca benzīna.

[ Šo ziņu laboja Markijs, 13 Dec 2019, 14:11:07 ]

Offline
FFL
13. Dec 2019, 14:20 #19429

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


13 Dec 2019, 13:08:04 @sys9291 rakstīja:

13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?

e-talons ir vēl lētāks...

Chevoo? pat bez gāzes būs lētàk kā ar etalonu ja vajag tikt no punkta a uz punktu b, kur uz 1 galu aiziet 3 taloni un atpakaļ vēl 3? Vai vienkārši visu dienu pa centru pašiverēt, pārvietojoties ar sabiedriskajiem?
Offline
anarchy
13. Dec 2019, 14:21 #19430

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


13 Dec 2019, 14:09:52 @Markijs rakstīja:
Dzinējs m52tub20 manuālis orģināls 255k noskrējiens, dzinējs rūc ideāli.

Tikko kā nobraucu 90km ar ārrumu 95-100kmh patēriņš kā stāvēja 6.9 tā stāvēja, ar pilnu 62litru bāku e98 degvielu nobraucu 680km hz maz daudz, šķiet, ka galīgi labi priekš veca benzīna.

iebrauc Rīgā vai pilsētā un tad nonullē savu mērāmo... par šoseju - piekrītu, var palist biski zem 7, ar m54b25
Offline
Spok5
13. Dec 2019, 14:33 #19431

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


13 Dec 2019, 12:27:52 @Tikai_lasu rakstīja:
LPG to aizdedzi palikt ātrāk (un samelot motora vadībai, pareizajā laikā, ar atgriezenisko signālu) spēj parasts 8 bitu veļasmašīnas kontrolieris.


Nepļarksti par to ko nekad neesi darījis. Nevienu neinteresē vienkārši nobīdīt leņķi par 5 grādi, to pat var izdarīt ar vīli un nevajag nekādus kontraļierus. LPG aizdedzes karte afigeķ kā atšķiras no benzīna, es pat teikti ka diametrāli pretēja. Jā, piečakarēt ar dajebkādu piggybacku var. Tādi ir kaudzēm un štābeļiem. Tikai tas ir TĀDS gemorojs. Īpaši, kad sākas VVTi veidīgie, ar pozīcijas dačiku sinhronizāciju. Nemaz nerunājot par to, ka norāli Tu aizdedzes karti vari sabūvēt tikai uz jaudas stenda, pārējais ir bakstīšana ar pirkstu pakaļā, nevis debesīs.

Kā sākas valvetroniks, tā vispār ir totāla pakaļa, LPG jau pēc būtības vajag absolūti savādākas sadalenes, bet ja tur vēl pacēlums maisās pa kājām... Sanāk vēl piggybacku uz valvetronika likt.

Īsumā. Jā, es papisos. Kādu gadu, uz savas mašīnas. Ar regulējamu kompi, ar absolūti 2 dažādām pārslēdzamām kartēm - aizdedze, degviela, iesmidzināšanas fāze (VVT tam motoram nav). Speciāli vīlētu motoru motoru priekš tam - CR 12.5:1 + sadalenes sagrieztas absolūti idiotiskos leņķos - dinamisko kompresiju pacēla augšā mazākos apgriezienos. Ar benzīnu tur varēja tikai "pārvietoties" maigos režīmos, citur bija jādušī nost. Ar LPG viņš gāja uz urrā. 1.8 braucot diezgan dinamiski ārpusē ēda ap 6-7L gāzes. Un ručkā ar varēja krāmēt. Stokā viņam bija 125zs, ar LPG beigās dabūja ārā bik vairāk.

Bet tagad - bungas - kurš LPG jūzeris to apmaksās?

Poļu lētā desa kāreiz ir jau saknē paredzēta, lai feģa bez instrumentiem un sajēgas var uzlikt, pabakstīties, "pieadaptēt" un dot ručkā, kamēr tas lūznis nomirs pēc 100-150K. VISS.

Jā, vot es baigais nazis varu uzbūvēt. Ar ko tas beidzās? Sapuva tā miskaste pa pāris gadiem. Un visas jebļa pa dirsu.

Nospļāvos, nākamajam uzliku kā visi (nu labi, ar niansēm), bet kopumā, kā visi un man ir poh. Izkursies vārsts tam volgo, i poh, ieliks nākamo kluci vai paņems nākamo volgo.

Gribi LPG mašīnu - meklē maksimāli neapkarinātu motoru, vēlams ar lielu kompresijas pakāpi. Basta. Tipiski - līdz kādam 2010 gadam. Tālāk var iet nosvērties striķī, ja LPG nav no rūpnīcas (te nav runa par Forda "no rūpnīcas" nozīmē ieliktu poli pāri pa ceļu autonamā). Un tādu autiņu faktiski nav. Hyndajam bija, bet tikai priekš korejas tirgus.

Kaut ko tur māžojās ar CNG, bet tās ir eksperimentālas partijas. Tas būs tāds pats gemors, kā sataisīt elektroauto šobrīd, ja nobirs kaut kas nopietnāks un būs jāmeklē kasjaks.
Offline
Spok5
13. Dec 2019, 14:35 #19432

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Piekam, ja LPG ar saviem 16bar bagažniekā mani pārāk nemulsina, tad CNG ar saviem nepilnajiem 200 gan man nepatīk.
Offline
Tikai_lasu
13. Dec 2019, 15:33 #19433

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


13 Dec 2019, 14:33:09 @Spok5 rakstīja:
Nepļarksti par to ko nekad neesi darījis.

Kā tu zini, ko es esmu darījis un ko nē?
Tava un Salaspils problēma ir taisnvirziena domāšana.
5 grādi ar vīli? Pārlikt (elektroniski vai mehāniski) kloķenes stāvokļa devējus?
Tur pat VVT nevajag lai mūsdienu dzinējam būtu auzas.
Pareizais ceļš ir tieši tāds pats, kā ar gāzes sprauslām. Spoļu vadība pie aidzedzes kompja un atgriezeniskā saite ar samelotām spoļu nostrādes vērtībām oriģinālajam.
Tikai uz stenda saki? Nu jā, gāzi ar vajadzētu uz stenda regulēt.
Bet kā jau iepriekš teicu- tas ir katra paša ziņā, ko viņam vajag un ko nevajag. Nevajag citus mācīt, kā viņam naudu tērēt.
Offline
desadesa
13. Dec 2019, 16:39 #19434

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Palasot bmw gāzes topiku:
1) cilindri visiem sajāti, sadegs 100%
2) auto vadības bloks brauc avārijas režīmā
3) bendzīna sprauslas pūš gāzi un gāzes sprauslas pūš bendzīnu
4) gāze reāli sadeg izplūdē, auto knapi kustas uz priekšu
5) gāzes patēriņš +50%
6) sprauslas adaptācijas avārijas režīmā, motors avārijas režīmā, mēs visi mirsim
7) visi kati jau sen sadeguši, miskastes!

Kkas cilvēkiem tajās galvās nav īsti skaidrs nu ja jums nepatīk iejaukties gāzē, tad nelasiet gāzes topiku

Varu pateikt tikai to, ka uz smirdīgo jau no rūpnīcas nāk auto drošvien atslēgts avārijas režīms motoram, sprauslām, adaptācijām

Jums laikam 1 missfire ir avārijas režīms
Offline
Amakatanav
13. Dec 2019, 16:47 #19435

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

Man jautājums, kāpēc neražot 100% LPG motorus no rupnīcas, kur bendzīna sistēma vispār nav?

Vai tiešām nebūtu pieprasījums
Offline
FFL
13. Dec 2019, 16:51 #19436

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Gāzei ir tāda problēma, ka viņa neiztvaiko pie zemākām temperatūrām
Offline
Spok5
13. Dec 2019, 17:15 #19437

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


Kā tu zini, ko es esmu darījis un ko nē?
Tava un Salaspils problēma ir taisnvirziena domāšana.


Tas, kas nekas tāds nav būvēts var pēc entuziasma un murgiem redzēt. Uztaisi, pastāstīsi kā gāja. Pačakarēsies mazliet ar dačiku signāliem (nobīdi pret reālo + čakaru ar sadalenes pozīciju) un to īpatnībām, pēc tam vēl kādu zaru uzrausi. Nemaz nerunājot par to, ka tam sūdam jāaudzē klāt ir vismaz vēl 2 dačiki, patiesībā, prasītos visi 3, kas vai nu ir jākabina klāt savi vai paralēli, bet tad jāskatās, lai tā kroplība nemaisās pa kājām reālajam ECU/DME/Whatever.

Domā es no laba gara uzliku vispār atsevišķu vadību? Uztaisīt kā vajag (kaut arī tas ir M50 līmenī, t.i. parasts seq. ar ind. spolēm) ir vienkāršāk, nekā nodarboties ar piečakarēšanu, kur atrisinot vienu, iegūsti vēl 8 problēmas.

Visi šitie poļu/itāļu un krievu nopērkamie "variatori" ir uz celīša būvēti sūdi. Apstāsies tāda figņa, un klients Tev piestādīs rēķinu par evakuatoru no Vācijas piem., tad varēs braši kaut ko stāstīt par taisnvirziena domāšanu.

Taisnvirziena domāšana kā reize parādās tad, kad ir pajājies ar konkrēto tematiku ne vienu vien gadu. T.i. ja kādam kaut kas nepatīk - idite vienkārši nahui, vai kā tur bija

Par ekonomiku nemaz nerunāsim. Serviss nevar izdzīvot, ja meistariņš nepaņem 25/h. Cik h tur būs jājājās, lai tas sūds strādātu? Un tieši cik LPGšņiks ir ar mieru samaksāt, lai viņam tur viss strādātu afigenno "čotka" un pareizi? Sociālisma vārdā gan varētu pacīnīties, za baķu, za feģju, za roģinu ibiom.
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 19:37 #19438

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


13 Dec 2019, 16:47:00 @Amakatanav rakstīja:
Man jautājums, kāpēc neražot 100% LPG motorus no rupnīcas, kur bendzīna sistēma vispār nav?

Vai tiešām nebūtu pieprasījums

Nu acīmredzot ir iemesls, kapēc BMW izlaida dažus eksperimentālos modeļus un tad atmetās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 21:25 #19439

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 16:51:35 @FFL rakstīja:
Gāzei ir tāda problēma, ka viņa neiztvaiko pie zemākām temperatūrām

un kur tad palika 6 paaudzes sistēmas?
A tur viss vienkārši - CENA
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 21:36 #19440

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 17:15:29 @Spok5 rakstīja:

Kā tu zini, ko es esmu darījis un ko nē?
Tava un Salaspils problēma ir taisnvirziena domāšana.


Tas, kas nekas tāds nav būvēts var pēc entuziasma un murgiem redzēt. Uztaisi, pastāstīsi kā gāja. Pačakarēsies mazliet ar dačiku signāliem (nobīdi pret reālo + čakaru ar sadalenes pozīciju) un to īpatnībām, pēc tam vēl kādu zaru uzrausi. Nemaz nerunājot par to, ka tam sūdam jāaudzē klāt ir vismaz vēl 2 dačiki, patiesībā, prasītos visi 3, kas vai nu ir jākabina klāt savi vai paralēli, bet tad jāskatās, lai tā kroplība nemaisās pa kājām reālajam ECU/DME/Whatever.

Domā es no laba gara uzliku vispār atsevišķu vadību? Uztaisīt kā vajag (kaut arī tas ir M50 līmenī, t.i. parasts seq. ar ind. spolēm) ir vienkāršāk, nekā nodarboties ar piečakarēšanu, kur atrisinot vienu, iegūsti vēl 8 problēmas.

Visi šitie poļu/itāļu un krievu nopērkamie "variatori" ir uz celīša būvēti sūdi. Apstāsies tāda figņa, un klients Tev piestādīs rēķinu par evakuatoru no Vācijas piem., tad varēs braši kaut ko stāstīt par taisnvirziena domāšanu.

Taisnvirziena domāšana kā reize parādās tad, kad ir pajājies ar konkrēto tematiku ne vienu vien gadu. T.i. ja kādam kaut kas nepatīk - idite vienkārši nahui, vai kā tur bija

Par ekonomiku nemaz nerunāsim. Serviss nevar izdzīvot, ja meistariņš nepaņem 25/h. Cik h tur būs jājājās, lai tas sūds strādātu? Un tieši cik LPGšņiks ir ar mieru samaksāt, lai viņam tur viss strādātu afigenno "čotka" un pareizi? Sociālisma vārdā gan varētu pacīnīties, za baķu, za feģju, za roģinu ibiom.

interesants novērojums:
1.LPG cienītāji praktiski nekad nepērk auto ar uzliktu LPG iekārtu
2. Liekot LPG izvēlas vislētāko variantu un prasa lai saregulē tā, lai ēstu vismazāk (jo viss tak ir dārgi)
3. Braukā no diagnostiem pie gāziniekiem, jo sākas futbols... (paši ir ar visu neapmierināti, jo meistari tikai prasa naudu un neko neprot...)
No savas pieredzes - nometam adaptācijas - 2 dienas braucam bez LPG un lielais vairums BMW pašizārstējas - pietiek pārslēgt uz LPG - kā auzas sākas no jauna...
Nevienam LPG mīlim nevar iestāstīt, ka lai sāktu darbības ar LPG vispirms ir jāsaved kārtībā benzīna sistēma - jo arguments no klienta: "ES TAK AR LPG BRAUCU..."

[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Dec 2019, 21:37:11 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo