Online
Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?
Jau 160 štukas nobrauktas ar gāzētu parasto 2.0 foresteri, viss čotka, pie 150 nomainīja visas sprauslas un reduktoru. Gāze likta jaunam. Autonama BRC iekārta. Iepriekš bija foresteris ar Heinrihs gāze likto iekārtu, ar viss čotka, joprojām ripo, kaut kas ap 280 tk spidometrā. | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Gāzes lielākā bēda ir tās nosaukumā - gazveida stavoklis. Jja to nepadod tajā vietā un agregātstāvoklī kā benzīnu, tad motors korekti nestrādās pat Eiro 3 izmešu dzinējiem. Tas, ka pie stures 90% nekorektās darbibas nejūt, jau ir pašu braucēju problēma, bet tas viss atsaucas uz patēriņu un agregātu dzīvotspēju. | Offline | | |
desadesa | | Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Salaspils laikam nezin, ka gāzei ir savs DME | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Lol, savs dme
Gāzes kompis ir tāds kā parazīts- tas nolasa signālu, ko benzīna kompis padod uz benzīna sprauslu, pārrēķina atbilstoši uzstādījumiem un tālāk padod uz gāzes sprauslu...
Visu pamatdarbu veic benzīna dme | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?
Nevar to izdarīt, nestrādās
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
12 Dec 2019, 14:55:48 @bokens rakstīja:
12 Dec 2019, 08:50:23 @DM-101 rakstīja:
12 Dec 2019, 08:37:15 @desadesa rakstīja:
11 Dec 2019, 21:27:57 @Peecis rakstīja:
11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?
Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.
cilvēks brauc 800km nedēļā. kāpēc nedarīt?
Lasi 1
Lasi 2
Ļoti ceru ka normāls gāzenieks var šo atspēkot, ja nē, tad man nav skaidrs kāpēc nav problēmu čomam ar savu 530ix (2009) ar N52 motoru, un ar gāzi brauc jau 4 gadus?!
Neviens neapstrīd, ka var iedarbināt un var kaut kā pabraukt, viss pārējais tur ir dirsā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Dec 2019, 08:44:44 @kvatra rakstīja:
12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?
Jau 160 štukas nobrauktas ar gāzētu parasto 2.0 foresteri, viss čotka, pie 150 nomainīja visas sprauslas un reduktoru. Gāze likta jaunam. Autonama BRC iekārta. Iepriekš bija foresteris ar Heinrihs gāze likto iekārtu, ar viss čotka, joprojām ripo, kaut kas ap 280 tk spidometrā.
atslēgas vārds ir rīsu maiss... | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
12 Dec 2019, 19:21:58 @bokens rakstīja:
Es runāju par N52 dzinēju ar ceturto paaudzi! Pirmais nosacījums bija tikai nepirkt N43 u.c. ar direct injection jo tur jāliek ir sestā paaudze un gāze iet caur benzīna sprauslām!!! Un bendžu nevajag vispār! N53 piemērs ir ticams bēdu stasts, bet 5 paaudze neko nedod jo kombinētais režīms! Ir starpība starp multipoint un Direct iešprici! Tas ir tas pats kas VAG grupas fsi tfsi utt! Valvotroniks ir ok un viss pārējais arī un par M motoru tas nekļūs Esmu ar n52 530 braucis un nav starpība uzrāvienā utt. Ja par ekoloģiju, tad gāzmobilis ir ekoloģiskās kā dīzels kurām defoltā būs izravēts DPF, noglušīts EGR un pildas ielā uzcipots +50 HP klāt.... No paša pieredzes. Tas kas izbesī dīzelī: dārgas sprauslas, sūkņi(maģistrālais pat divreiz mainīts) augstspiediena remontēts, turbīna, kvēlsveces , kuras mēdz lūzt un protams tendence aukstā laikā slikti piestartēt ja ir kāda problēma.
N43 un N53 ja izdosies pa 3k ielikt gāzi, tad 1. viņš ne tuvu nestrādās kā vajag (benzīnu tērē 6-8L) 2. Ātri vien sāksies prieki ar CO katalizatoriem (900eur katrs)
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
13 Dec 2019, 08:44:44 @kvatra rakstīja:
12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?
Jau 160 štukas nobrauktas ar gāzētu parasto 2.0 foresteri, viss čotka, pie 150 nomainīja visas sprauslas un reduktoru. Gāze likta jaunam. Autonama BRC iekārta. Iepriekš bija foresteris ar Heinrihs gāze likto iekārtu, ar viss čotka, joprojām ripo, kaut kas ap 280 tk spidometrā.
Vakar pārdevu mātes OBK 2011.g, ar oriģinālo BRC no rūpnīcas. 283000km, vienu reizi mainīts reduktors, sprauslas ne reizi, nekad nekas nav čakarējies. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
12 Dec 2019, 15:08:45 @desadesa rakstīja:
Viss atkarīgs no uzstādītās iekārtas
Iespējams, ka N53Series ir trāpījušies neveiksmīgi auto. Kā arī N sērija ir tomēr ar VVT..
Man uz M54 arī 1.banka ne visai nu i hujs ar viņu. Braucu, neraustās, check nedeg
N52 tomēr ir alusil ar visām izrietošām. Hvz varbūt viņi vairāk par 100k neiet un visi klusē
E9x es tomēr gāzi neliktu N sērija ir pietiekami ekonomiska, E9x nav vietas balonam, salīdzinot ar E83, kur ārējo zapasku var nahrenizēt un uztaisīt netraucējošu balonu.
Tas sausais atlikums ir tāds, ka gāze der lielām un rijīgām mašīnām. Man E83 52l pietiek uz 400km pa šoseju. Tev sanāks 2x dienā pildīties. Rēķini uzlikt gāzi maksā štuku
Ņem volvo, sēdi dīvānā, nerij degvielu
VVT ir jau sākot no M50, cita lieta ir N42, N46, N52, N62 ar valvetronic, tie ir ļoti prasīgi pret eļļas kavalitāti un par gāzi tur var aizmirst, cilindru efektivitāte tiek sajāta katastrofāli pie tik maza vārstu atvēruma
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
12 Dec 2019, 22:09:54 @DM-101 rakstīja:
lasot visas shiis peerles/domu graudus, man ir skaidrs, ka jums nav ne mazakaas sajeegas par to, kaa DME straadaa. Atljaushos juusu bezgala profesionaalajaa diskusijaa nepiedaliities.
+1
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Dec 2019, 10:04:10 @kexxx rakstīja:
Lol, savs dme
Gāzes kompis ir tāds kā parazīts- tas nolasa signālu, ko benzīna kompis padod uz benzīna sprauslu, pārrēķina atbilstoši uzstādījumiem un tālāk padod uz gāzes sprauslu...
Visu pamatdarbu veic benzīna dme
Tikai dati no zondēm un kloķenes sensora atšķirās un kompis jūk prātā, kamēr atslēdz visas sprauslu testēšanas un desmitiem citus priekus, finālā ir M50 līmeņa motors, prasts, neefektīvs klucis
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Markijs | | Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory | Offline | | |
uteo | | Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 959
Braucu ar:
|
13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory
Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka? | Offline | | |
Markijs | | Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Tāda ka gāze spēj nobeigt dzinēju.
Nezinu par citām markām, bet cik lasīts, dabā redzēts bmw ar gāzi tur nekā laba nav. | Offline | | |
anarchy | | Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory
ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās ? ko ko? pilsētā nav tāda patēriņa. pamēgini pats velreiz. vai arī zinātāji pasaka, ka sitā nav korekti m54, ārpus pilsētas, kruiza uz 100 var biski zem 7tinji palist, bet pilsētā 8 - 9???? kurā pilsētā? mans motors beigts štolji
| Offline | | |
|
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
13 Dec 2019, 11:53:18 @Markijs rakstīja:
Tāda ka gāze spēj nobeigt dzinēju.
Nezinu par citām markām, bet cik lasīts, dabā redzēts bmw ar gāzi tur nekā laba nav.
Bmw pats par sevi jau nav nekas labs | Offline | | |
uteo | | Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 959
Braucu ar:
|
13 Dec 2019, 11:53:25 @DM-101 rakstīja:
13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:
13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory
Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?
kaartiibaa savests N53B30O0 - videejais pateerinjsh pie 300hp: 7.5/100
kaartiibaa savests N52 ar saviem 250hp buus ap 9.0/100
powerista tipiskaa nojaats N52 avaarijas rezhiimaa buus ap 11..12/100
uzliekot gaazi buus ap 70% jaudas un pateerinjsh: vismaz 13..14/100
ja nespeej izreekjinaat galvaa, panjem kalkulatoru un pareekjini veelreiz.
Šoreiz nerunāju par N sērijas dzinēju - tādam pats nekad neliktu gāzi.
Bet vecākiem BMW vai citu marku auto, kas draudzējas ar gāzi gan neredzu iemeslu nelikt gāzi. [ Šo ziņu laboja uteo, 13 Dec 2019, 12:03:07 ] | Offline | | |
snowblack | | Kopš: 15. Jun 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: 3-series
|
13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory
kurš M54 tev tērē tādus ciparus? nav dīzelis? | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
13 Dec 2019, 12:08:02 @snowblack rakstīja:
13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi
Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.
Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.
Riebjas gāzes auto, sory
kurš M54 tev tērē tādus ciparus? nav dīzelis?
Man.ir bijuši trīs auto ar M54B30
E46
E83
E85
Pat pēdējam patēriņš par 9-10 mazāk īsti nav bijis,Ok,tam.bija kompresors,bet nu tāpat. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|