Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kvatra
13. Dec 2019, 08:44 #19401

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?


Jau 160 štukas nobrauktas ar gāzētu parasto 2.0 foresteri, viss čotka, pie 150 nomainīja visas sprauslas un reduktoru. Gāze likta jaunam. Autonama BRC iekārta. Iepriekš bija foresteris ar Heinrihs gāze likto iekārtu, ar viss čotka, joprojām ripo, kaut kas ap 280 tk spidometrā.
Offline
Instigater
13. Dec 2019, 09:21 #19402

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Gāzes lielākā bēda ir tās nosaukumā - gazveida stavoklis. Jja to nepadod tajā vietā un agregātstāvoklī kā benzīnu, tad motors korekti nestrādās pat Eiro 3 izmešu dzinējiem. Tas, ka pie stures 90% nekorektās darbibas nejūt, jau ir pašu braucēju problēma, bet tas viss atsaucas uz patēriņu un agregātu dzīvotspēju.
Offline
desadesa
13. Dec 2019, 09:56 #19403

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Salaspils laikam nezin, ka gāzei ir savs DME
Offline
kexxx
13. Dec 2019, 10:04 #19404

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Lol, savs dme
Gāzes kompis ir tāds kā parazīts- tas nolasa signālu, ko benzīna kompis padod uz benzīna sprauslu, pārrēķina atbilstoši uzstādījumiem un tālāk padod uz gāzes sprauslu...
Visu pamatdarbu veic benzīna dme
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:08 #19405

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?
Nevar to izdarīt, nestrādās


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:09 #19406

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Dec 2019, 14:55:48 @bokens rakstīja:

12 Dec 2019, 08:50:23 @DM-101 rakstīja:

12 Dec 2019, 08:37:15 @desadesa rakstīja:

11 Dec 2019, 21:27:57 @Peecis rakstīja:

11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?

Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.


cilvēks brauc 800km nedēļā. kāpēc nedarīt?



Lasi 1

Lasi 2


Ļoti ceru ka normāls gāzenieks var šo atspēkot, ja nē, tad man nav skaidrs kāpēc nav problēmu čomam ar savu 530ix (2009) ar N52 motoru, un ar gāzi brauc jau 4 gadus?!
Neviens neapstrīd, ka var iedarbināt un var kaut kā pabraukt, viss pārējais tur ir dirsā


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 10:10 #19407

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 08:44:44 @kvatra rakstīja:

12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?


Jau 160 štukas nobrauktas ar gāzētu parasto 2.0 foresteri, viss čotka, pie 150 nomainīja visas sprauslas un reduktoru. Gāze likta jaunam. Autonama BRC iekārta. Iepriekš bija foresteris ar Heinrihs gāze likto iekārtu, ar viss čotka, joprojām ripo, kaut kas ap 280 tk spidometrā.

atslēgas vārds ir rīsu maiss...
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:12 #19408

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Dec 2019, 19:21:58 @bokens rakstīja:
Es runāju par N52 dzinēju ar ceturto paaudzi! Pirmais nosacījums bija tikai nepirkt N43 u.c. ar direct injection jo tur jāliek ir sestā paaudze un gāze iet caur benzīna sprauslām!!! Un bendžu nevajag vispār! N53 piemērs ir ticams bēdu stasts, bet 5 paaudze neko nedod jo kombinētais režīms! Ir starpība starp multipoint un Direct iešprici! Tas ir tas pats kas VAG grupas fsi tfsi utt! Valvotroniks ir ok un viss pārējais arī un par M motoru tas nekļūs Esmu ar n52 530 braucis un nav starpība uzrāvienā utt. Ja par ekoloģiju, tad gāzmobilis ir ekoloģiskās kā dīzels kurām defoltā būs izravēts DPF, noglušīts EGR un pildas ielā uzcipots +50 HP klāt.... No paša pieredzes. Tas kas izbesī dīzelī: dārgas sprauslas, sūkņi(maģistrālais pat divreiz mainīts) augstspiediena remontēts, turbīna, kvēlsveces , kuras mēdz lūzt un protams tendence aukstā laikā slikti piestartēt ja ir kāda problēma.
N43 un N53 ja izdosies pa 3k ielikt gāzi, tad 1. viņš ne tuvu nestrādās kā vajag (benzīnu tērē 6-8L) 2. Ātri vien sāksies prieki ar CO katalizatoriem (900eur katrs)

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
daticho
13. Dec 2019, 10:12 #19409

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


13 Dec 2019, 08:44:44 @kvatra rakstīja:

12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?


Jau 160 štukas nobrauktas ar gāzētu parasto 2.0 foresteri, viss čotka, pie 150 nomainīja visas sprauslas un reduktoru. Gāze likta jaunam. Autonama BRC iekārta. Iepriekš bija foresteris ar Heinrihs gāze likto iekārtu, ar viss čotka, joprojām ripo, kaut kas ap 280 tk spidometrā.


Vakar pārdevu mātes OBK 2011.g, ar oriģinālo BRC no rūpnīcas. 283000km, vienu reizi mainīts reduktors, sprauslas ne reizi, nekad nekas nav čakarējies.
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:14 #19410

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Dec 2019, 15:08:45 @desadesa rakstīja:
Viss atkarīgs no uzstādītās iekārtas

Iespējams, ka N53Series ir trāpījušies neveiksmīgi auto. Kā arī N sērija ir tomēr ar VVT..

Man uz M54 arī 1.banka ne visai nu i hujs ar viņu. Braucu, neraustās, check nedeg

N52 tomēr ir alusil ar visām izrietošām. Hvz varbūt viņi vairāk par 100k neiet un visi klusē

E9x es tomēr gāzi neliktu N sērija ir pietiekami ekonomiska, E9x nav vietas balonam, salīdzinot ar E83, kur ārējo zapasku var nahrenizēt un uztaisīt netraucējošu balonu.

Tas sausais atlikums ir tāds, ka gāze der lielām un rijīgām mašīnām. Man E83 52l pietiek uz 400km pa šoseju. Tev sanāks 2x dienā pildīties. Rēķini uzlikt gāzi maksā štuku

Ņem volvo, sēdi dīvānā, nerij degvielu
VVT ir jau sākot no M50, cita lieta ir N42, N46, N52, N62 ar valvetronic, tie ir ļoti prasīgi pret eļļas kavalitāti un par gāzi tur var aizmirst, cilindru efektivitāte tiek sajāta katastrofāli pie tik maza vārstu atvēruma


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:15 #19411

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Dec 2019, 22:09:54 @DM-101 rakstīja:
lasot visas shiis peerles/domu graudus, man ir skaidrs, ka jums nav ne mazakaas sajeegas par to, kaa DME straadaa. Atljaushos juusu bezgala profesionaalajaa diskusijaa nepiedaliities.


+1

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:17 #19412

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


13 Dec 2019, 10:04:10 @kexxx rakstīja:
Lol, savs dme
Gāzes kompis ir tāds kā parazīts- tas nolasa signālu, ko benzīna kompis padod uz benzīna sprauslu, pārrēķina atbilstoši uzstādījumiem un tālāk padod uz gāzes sprauslu...
Visu pamatdarbu veic benzīna dme

Tikai dati no zondēm un kloķenes sensora atšķirās un kompis jūk prātā, kamēr atslēdz visas sprauslu testēšanas un desmitiem citus priekus, finālā ir M50 līmeņa motors, prasts, neefektīvs klucis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Markijs
13. Dec 2019, 10:52 #19413

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory
Offline
uteo
13. Dec 2019, 11:34 #19414

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:


13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?
Offline
Markijs
13. Dec 2019, 11:53 #19415

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Tāda ka gāze spēj nobeigt dzinēju.

Nezinu par citām markām, bet cik lasīts, dabā redzēts bmw ar gāzi tur nekā laba nav.
Offline
anarchy
13. Dec 2019, 11:58 #19416

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory


ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās ? ko ko? pilsētā nav tāda patēriņa. pamēgini pats velreiz. vai arī zinātāji pasaka, ka sitā nav korekti m54, ārpus pilsētas, kruiza uz 100 var biski zem 7tinji palist, bet pilsētā 8 - 9???? kurā pilsētā? mans motors beigts štolji
Offline
daticho
13. Dec 2019, 12:00 #19417

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


13 Dec 2019, 11:53:18 @Markijs rakstīja:
Tāda ka gāze spēj nobeigt dzinēju.

Nezinu par citām markām, bet cik lasīts, dabā redzēts bmw ar gāzi tur nekā laba nav.


Bmw pats par sevi jau nav nekas labs
Offline
uteo
13. Dec 2019, 12:02 #19418

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:


13 Dec 2019, 11:53:25 @DM-101 rakstīja:

13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?



kaartiibaa savests N53B30O0 - videejais pateerinjsh pie 300hp: 7.5/100
kaartiibaa savests N52 ar saviem 250hp buus ap 9.0/100

powerista tipiskaa nojaats N52 avaarijas rezhiimaa buus ap 11..12/100
uzliekot gaazi buus ap 70% jaudas un pateerinjsh: vismaz 13..14/100

ja nespeej izreekjinaat galvaa, panjem kalkulatoru un pareekjini veelreiz.

Šoreiz nerunāju par N sērijas dzinēju - tādam pats nekad neliktu gāzi.
Bet vecākiem BMW vai citu marku auto, kas draudzējas ar gāzi gan neredzu iemeslu nelikt gāzi.

[ Šo ziņu laboja uteo, 13 Dec 2019, 12:03:07 ]

Offline
snowblack
13. Dec 2019, 12:08 #19419

Kopš: 15. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: 3-series


13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory


kurš M54 tev tērē tādus ciparus? nav dīzelis?
Offline
Negantelis
13. Dec 2019, 12:19 #19420

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


13 Dec 2019, 12:08:02 @snowblack rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory


kurš M54 tev tērē tādus ciparus? nav dīzelis?


Man.ir bijuši trīs auto ar M54B30

E46
E83
E85

Pat pēdējam patēriņš par 9-10 mazāk īsti nav bijis,Ok,tam.bija kompresors,bet nu tāpat.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo