Autors | Ziņojums |
Peecis | 30. Sep 2005, 11:51 |
#1941
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2310
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Man taads jautaajums- cik sarezjgjiiti ir ielikt borta kompi 320i 89.g un kas ir nepiecieshams bez pasha kompja? Nekur forumaa sho teemu nevareeju atrast... |
Offline | |
|
Permalat | 30. Sep 2005, 11:55 |
#1942
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-09-30 11:51, Peecis rakstīja:
Man taads jautaajums- cik sarezjgjiiti ir ielikt borta kompi 320i 89.g un kas ir nepiecieshams bez pasha kompja? Nekur forumaa sho teemu nevareeju atrast...
Kompis, vads, advancētie releji, T sensors, utt. Bet, jaskatās konkrētā auto komplektācija (vai in check kompis, utt.) |
Offline | |
|
Peecis | 30. Sep 2005, 11:59 |
#1943
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2310
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Man ir check kompis. Cik maksaatu uzstaadiishana,ja es dabuutu visas detaljas? |
Offline | |
|
Permalat | 30. Sep 2005, 12:08 |
#1944
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-09-30 11:59, Peecis rakstīja:
Man ir check kompis. Cik maksaatu uzstaadiishana,ja es dabuutu visas detaljas?
Ņemot vērā auto piejklājīgo vecumu, konkrētu atbildi sniegt grūti. Kad dabū visas detaļas, brauc ciemos, rādi visu aprīkojumu elektriķim, viņi atbildēs konkrētāk. Jo, zinu pēc paša pieredzes: var sanākt ’po hodu ģela’ risināt čupu ar elektrību lietām saistītu problēmu |
Offline | |
|
guntinjs | 30. Sep 2005, 12:11 |
#1945
|
|
Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
|
2005-09-30 11:23, Permalat rakstīja:
2005-09-29 13:18, guntinjs rakstīja:
reizeem panelii iedegas uzraksts EML. ko tas noziimee auto - e-32 1990.g.
Varētu būt kļūda elektroniskā droseļvārsta sistēmā.
kas tas par droseljvaarstu un cik tas ir nopietni |
Offline | |
|
Permalat | 30. Sep 2005, 12:17 |
#1946
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-09-30 12:11, guntinjs rakstīja:
2005-09-30 11:23, Permalat rakstīja:
2005-09-29 13:18, guntinjs rakstīja:
reizeem panelii iedegas uzraksts EML. ko tas noziimee auto - e-32 1990.g.
Varētu būt kļūda elektroniskā droseļvārsta sistēmā.
kas tas par droseljvaarstu un cik tas ir nopietni
Viennozīmīgi - jabrauc uz elektronikas sistēmu diagnostiku. |
Offline | |
|
ZigS | 30. Sep 2005, 12:18 |
#1947
|
|
Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-09-30 11:51, Peecis rakstīja:
Man taads jautaajums- cik sarezjgjiiti ir ielikt borta kompi 320i 89.g un kas ir nepiecieshams bez pasha kompja? Nekur forumaa sho teemu nevareeju atrast...
riit sev likshu iekshaa savam 320i!
E30 OBC II var uzlikt dazhaadi, tobish, atkariigs kaadas fiichas Tua gribi no vinja dabuut aaraa, jo var pat vairaak kaa agraak biju domaajis (piemeeram, var Webasto autonomo pechku piesleegt un ar OBC II paliidziibu uzstaadiit laiku kad tai iesleegties, piemeeram, no riita )!
aizvakar vienam iznjeemu visu OBC II, smuki darot 1[h] amatierim ir labs aatrums!
un jaanjem veeraa vairaakas atskiriibas kaa, piemeeram, OMC II provodka atskiiraas liidz 87.g. un peec! un tas ir svariigi ja gribi izmantot vienu interesantu fiichu, jo taa provodka juudzas kopaa ar auto provodku!
un veel LIELA nianse ir lai tam OBC II aizmuguree buutu pareizais koda shtekeris, jo ja tas buus nepareizais, piemeeram no 318i,nevis 320i, tad tam kompim un vinja raadiijumiem buus kraaninju staiposha jeega! Tur jaanjem veeraa motora kods, cik liela baaka, ar vai bez KAT un veel paaris parametri kuri lilaakoties sakrita! |
Offline | |
|
guntinjs | 30. Sep 2005, 12:19 |
#1948
|
|
Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
| thnx |
Offline | |
|
|
MOnk | 30. Sep 2005, 12:53 |
#1949
|
|
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 9353
Braucu ar:
| nav pieejams kaadam e39 user manuaalis? teikshim pdf formaataa?
----------------- G: |
Offline | |
|
MOnk | 30. Sep 2005, 12:54 |
#1950
|
|
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 9353
Braucu ar:
| tb e39 manuaali kaa ar OBC un paareejaam gudriibaam riikoties
----------------- G: |
Offline | |
|
guntinjs | 30. Sep 2005, 12:55 |
#1951
|
|
Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
| man ar vaig manuaali prieksh e-32, vislabaak papiira formaataa, bet der arii pdf. |
Offline | |
|
kaspers | 30. Sep 2005, 14:04 |
#1952
|
|
Kopš: 02. Oct 2003
Ziņojumi: 13
Braucu ar: 06’ Fabia
| Sys rakstīja: "Ja peld tukshgaitas apgriezieni vaina ir elektromagneetiskajaa regulatoraa. BMW motoriem taa bija izplatiita kaite liidz 1995 gadam, kad tika nomainiita elektromagneetiskaa regulatora konstrukcija. Liidz ar to jaunaakiem BMW modelhiem shii probleema nav aktuaala. Protams ir iespeejams paartaisiit arii vecaakos modelhus uz jauno regulaatora sisteemu, bet tad jaamaina DDE bloks un jaapaarprogramme tahometrs. KAtraa gadiijumaa izmaksas ir mazaakas, nekaa uzlikt jaunu elektromagneetisko regulatoru kura muuzhsh ir aptuveni 200 000 kmk!"
E34 525 TDS ’95 vai šīs operācijas var izveikt pie Jums? |
Offline | |
|
crush | 30. Sep 2005, 14:38 |
#1953
|
|
Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu
| nu galvā ir viens projektiņš, tādēļ ar tiek vākta infa, bet nu kas par projektiņu galīgi negribās stāstīt, ka nesanāk beigās, ka es vot būs šitais un tas, a beigās čušš, ja sanāks tad ar tautai atrādīs
vispār jau es būtu pateicīgs ja tu verētu mēgināt šo info atrast ESI(tronic), bet nu jebkurā gadījumā paldies, nu ja kas tad griezīsies pie Sia Rolis
Quote:
------------------------------------------------------------ --------------------
2005-09-29 14:32, crush rakstīja:
man atkal interesati jautājumi PERMALATAM
proti interesētu sekojoša informācija:
kāda ir ražība e39 4.4 dzinēja
1. inžektoriem (parasti vigurē tipa cc - 440cc utml)
man izdevās atrast sekojošus kodus
a)13641736908 Bosch
b)13641747406 Lucas
c)13641707843 sākot ar 98g.
2. kāda ražība/spiediens ir e39 4.4 benzīna sūknim (l/h)
a)16146752368
b)16141183207
c)16116752839
Liels liels paldies jau iepriekš par atbili (cerams, ka saņemšu )
------------------------------------------------------------ --------------------
Varu mēgināt šo info atrast ESI(tronic) datubāzē. Bet, drošāk būtu vērsties BOSCH parstāvniecībā (SIA Rolis), viņu sniegtā informācija būs precīzāka.. Drīkst jautāt, kādiem nolūkiem vajadzīga dotā informācija?
-----------------
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val |
Offline | |
|
Permalat | 30. Sep 2005, 16:08 |
#1954
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-09-30 14:04, kaspers rakstīja:
Sys rakstīja: "Ja peld tukshgaitas apgriezieni vaina ir elektromagneetiskajaa regulatoraa. BMW motoriem taa bija izplatiita kaite liidz 1995 gadam, kad tika nomainiita elektromagneetiskaa regulatora konstrukcija. Liidz ar to jaunaakiem BMW modelhiem shii probleema nav aktuaala. Protams ir iespeejams paartaisiit arii vecaakos modelhus uz jauno regulaatora sisteemu, bet tad jaamaina DDE bloks un jaapaarprogramme tahometrs. KAtraa gadiijumaa izmaksas ir mazaakas, nekaa uzlikt jaunu elektromagneetisko regulatoru kura muuzhsh ir aptuveni 200 000 kmk!"
E34 525 TDS ’95 vai šīs operācijas var izveikt pie Jums?
Aptuvenās investīcijas: divi vadības moduļi - Ls 80+100, sūknis Ls 150.00, vadi ap Ls 15.00, darbs. Cena lietotām detaļām, attiecīgi, bez reālas garantijas
Ieguvums ļoti apšaubāms..
|
Offline | |
|
matrixxxx | 30. Sep 2005, 16:13 |
#1955
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
2005-09-28 22:16, Instigater rakstīja:
BMW E30 ’83
Shovakar pa lietu izbraucot cauri peljkjei paliku tikai uz akjiisha, kameer braucu, tikmeer peec kaadas minuutes atkal kaartiibaa, bet bija vieta, kur vajadzeeja griezt iekshaa shkjeersielaa, tur atkal nodzisa, motors noslaapa un viss. Starteris griezj normaali, bet motors neruuc. Vopshem kad shitaa shaize, tad taada sajuuta, ka ir palicis tikai akjis un vadiibas kompis vispaar atrubiijies. Kuraa virzienaa rakt? Buus sauss laiks, atkal ies normaali, bet veelreiz shitaadu lietu ziemaa negribaas piedziivot.
Par to ka sataisiiji lasiiju, bet tu vareetu uzrakstiit kas tad iisti bija pie vainas jo maneejam E30 kautkas liidziigs ir gadiijies, vieniigi es peec pelkjes paliku tikai uz 2 stobriem. |
Offline | |
|
edzulis | 02. Oct 2005, 22:09 |
#1956
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| E32 730i 92/07 nomainijām sajūgu, kurvi un ko tur vēl. Karoč neviens neko neteica permalatā, bet vai ir tā, ka sajūgs jāpiebrauc kādi 500km? Vai arī cik? Kā tur ir? Var topīt nejēgā vai labāk ne? |
Offline | |
|
|
KVTBMW | 03. Oct 2005, 01:54 |
#1957
|
|
Kopš: 17. Jul 2005
Ziņojumi: 45
Braucu ar:
| Privetstvuju. Nachal shelkatj gidroagregat ABS i grejetsa tak siljno shto palec ni sekundi neljzja poderzhatj. Estestvenno gorit lampo4ka i abs ne rabotajet.
SKoljko stoit diagnostika ABS, b/u gidroagregad i blok upravlenija.
Spasibo.
U menja tugo nazhimajetsa pedalj sceplenija. Bez razbora sceplenija vozmozhno opredelitj shto nado menjatj sceplenije, libo ne v etom delo.
Skoljko stoit zamena sceplenija.Rabota + komplekt seceplenija.
318is 92g.[ This message was edited by: KVTBMW on 2005-10-03 02:07 ] |
Offline | |
|
oxys | 03. Oct 2005, 01:54 |
#1958
|
|
Kopš: 15. Jun 2005
Ziņojumi: 2375
Braucu ar:
| es savam e36 nomainiiju sajugaa kurvi,sajuuga disku, izspiedeej gultni (karo4 visu komplektu) un man piebraukt nelika jo teica ka par cik hidroliskais sajuugs tad pac reguleeshoties......vieniigi kaadu laicinju veel pasmirdeeja (kaadas 2`as nedeeljas) |
Offline | |
|
Onka | 03. Oct 2005, 09:00 |
#1959
|
|
Kopš: 10. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 475
Braucu ar: 325 01’
| BMW E36 320 91’ izlauzta pakaļējā tilta stiprinājuma vieta. Kādi risinājumi iespējami, kādas izmaksas? |
Offline | |
|
Permalat | 03. Oct 2005, 10:37 |
#1960
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-10-02 22:09, edzulis rakstīja:
E32 730i 92/07 nomainijām sajūgu, kurvi un ko tur vēl. Karoč neviens neko neteica permalatā, bet vai ir tā, ka sajūgs jāpiebrauc kādi 500km? Vai arī cik? Kā tur ir? Var topīt nejēgā vai labāk ne?
Nu, it kā jau tas būtu pašaprotami, ka detaļas, kurām ir berzes kustība, piedilst. Lai tas notiktu vienmērīgi, bez deformācijām, normāli būtu sākumā ļaut tām piedilt un ’iesēsties’ vietās. Bet, nepārvaramas vēlmes gadījumā jau nekas no topīšanas neatturēs
Iepriekšminētā piebraukšana attiecas arī uz dzinēju - ir sevišķi pēc virzuļgrupas, slīdgultņu detaļu maiņu, bremžu klučiem, diskiem, utt.. |
Offline | |
|