Online

Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
shmurger
27. Oct 2012, 00:26 #1941

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


26 Oct 2012, 22:35:33 bertons rakstīja:
man arii kaut kaadi >300 bijushi un kaadas reizes 5 kad iekrampeejies kreeslaa un vienmeer tieshi Riigaa

kopenhāgenā rudeņos ,kad lielie vēji, ir bieži gadījies, ka sāniski iet lejā, hvz ,kā viņi savāc to aparātu
Offline
soulfreak
27. Oct 2012, 00:48 #1942

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

pirms pāris gadiem Rainis Skavstā atrādīja skrejceļu caur sānu logu bet dzīvs esmu
Offline
soulfreak
01. Nov 2012, 16:40 #1943

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Vai Rainis rīkotos tāpat?

http://www.delfi.lv/news/world/other/norvegijas...am.d?id=42793660
Offline
Onufrijs
01. Nov 2012, 16:48 #1944

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


01 Nov 2012, 16:44:02 bertons rakstīja:
Psc, kuda mir katjitsa


Ne jau par velti tas tā
Offline
soulfreak
01. Nov 2012, 16:59 #1945

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Tātad, rukāt apkalpei virsstundas ir pārāk ūber pret to pasažieru apmierinātību
Offline
Onufrijs
01. Nov 2012, 17:20 #1946

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


01 Nov 2012, 16:55:57 user rakstīja:

01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber


man gan norge likās uber - kad iegāju restorāna vai kafenē kādā visur kur esmu bijis citās valstīs - cenas ir pieņemamas un sakarīgas.. vot norge bija uber cenas

Über man bija samaksāt par par 2x0,3 aliem 10 LVL, toties veikalā saldētas krevetes akcijā bija kādi 3 LVL kilogramā
Offline
Lafter
01. Nov 2012, 17:31 #1947

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


01 Nov 2012, 16:44:02 bertons rakstīja:
Psc, kuda mir katjitsa

Lv atkal nepareizi pasniegusi Viņiem vienk atļautais limits jau bija nostrādāts+ vēl arodbiedrība uzliktu ķepu. Un tads, ka ilgi kopānija gaisā, nevienu lidmašinu negribēs sūtīt
Norvēģi arī strādā ja vajag 16 stundas, bet viņi nekad neriske ar citu, savu drošību. Laida atpakaļ jo nebija maiņas apkalpes+ ta tur lidojums 30 min

[ Šo ziņu laboja Lafter, 01 Nov 2012, 17:31:24 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
arizah
01. Nov 2012, 17:33 #1948

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Nedomāju ka tur bija sakars ar Norvēģijas augsto vai kādu citādu dzīves līmeni, bet gan ar aviācijas nozari pārraugošo institūciju stingrību. Pārkāpjot apkalpes darbastundas nejau arodbiedrības protestētu, bet gan ļotakam vienkārši neļautu pacelties.
Offline
Lafter
01. Nov 2012, 17:38 #1949

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


01 Nov 2012, 17:33:04 arizah rakstīja:
Nedomāju ka tur bija sakars ar Norvēģijas augsto vai kādu citādu dzīves līmeni, bet gan ar aviācijas nozari pārraugošo institūciju stingrību. Pārkāpjot apkalpes darbastundas nejau arodbiedrības protestētu, bet gan ļotakam vienkārši neļautu pacelties.

primārais iemesls arī bija, ar limiteto stundu nolidošanu. Ja censtos maukt atpakaļ, pārējais pakārtotos ķēdītē. Primāri bija tas, ka limits jau bija nolidots. Un Tas manuprat ir normāli, nevis lai parguruši mauc ar ļopenēm


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Onufrijs
01. Nov 2012, 18:02 #1950

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
Vo vo

Cik ta ir tas limits pilotiem - 8 stundas Esmu 40 stundas nonstopaa straadaajis pie datora, tik vien cik uzpiipeet, pamiizt un kafiju iedzert.

Kad deelj miglas paarforwardeeja uz LT, arii teica, ka jaabrauc maajaas ar autobusu, jo pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas

40h ir OK, tikai jautājums, cik tas ir produktīvi
Offline
Lafter
01. Nov 2012, 18:07 #1951

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
Vo vo

Cik ta ir tas limits pilotiem - 8 stundas Esmu 40 stundas nonstopaa straadaajis pie datora, tik vien cik uzpiipeet, pamiizt un kafiju iedzert.

Kad deelj miglas paarforwardeeja uz LT, arii teica, ka jaabrauc maajaas ar autobusu, jo pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas

Vai tik tajā paša diena arī es nelidoju Tikai man 2ha kavejās un parinķoja ja pirms mēnesa aptuveni toreiz no SE, NO pārlika uz viļņu
Man liekas, ka vairāk pa 8 tad, jau man reisā uz NY stundu pirms posadkas paziņos, ka viss japaguļ

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Onufrijs
01. Nov 2012, 18:12 #1952

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


01 Nov 2012, 18:11:29 bertons rakstīja:

01 Nov 2012, 18:02:39 Onufrijs rakstīja:
40h ir OK, tikai jautājums, cik tas ir produktīvi


Ja terminji spiezh un darbs jaanodod, tad nav variantu, jaaizdara un viss


OK, tas ir cits stāsts
Offline
hronists
01. Nov 2012, 18:12 #1953

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

vai tad šamie jau pirms pacelšanās nespēja sarēķināt savas nostrādātās stundas?
Offline
Hasks
01. Nov 2012, 18:17 #1954

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;


01 Nov 2012, 18:12:47 hronists rakstīja:
vai tad šamie jau pirms pacelšanās nespēja sarēķināt savas nostrādātās stundas?


tu traks?! Šiem jau tāpat pietiek ko rēķināt pirms pacelšanās!

...vai grafika sastādīšanas laikā pašai personālvadībai darba stundas beidzās... nepaspēja!
Offline
arizah
01. Nov 2012, 18:58 #1955

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


01 Nov 2012, 18:02:39 Onufrijs rakstīja:

01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
Vo vo

Cik ta ir tas limits pilotiem - 8 stundas Esmu 40 stundas nonstopaa straadaajis pie datora, tik vien cik uzpiipeet, pamiizt un kafiju iedzert.

Kad deelj miglas paarforwardeeja uz LT, arii teica, ka jaabrauc maajaas ar autobusu, jo pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas

40h ir OK, tikai jautājums, cik tas ir produktīvi


po par produktivitāti. bet cik liela bij atbildības pakāpe?
Offline
RVR
01. Nov 2012, 19:05 #1956

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas


Lidot nav tas pats, kas biroja krēslā sēdēt, tāpēc tās 8h abos gadījumos ir pilnīgi atšķirīgas.

Pirmkārt jau dēļ atbildības, otrkārt - pilotam (un vispār visai apkalpei) viņu darbs daudz stiprāk ietekmē veselību, nekā ofisā sēdētājiem. Biežās spiediena maiņas, utt. Tāpēc arī tiek tik stingri uzskaitītas stundas katram pilotam.

[ Šo ziņu laboja 91, 01 Nov 2012, 19:06:42 ]

Offline
Ch
01. Nov 2012, 19:13 #1957

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Nov 2012, 17:58:34 bertons rakstīja:
Vo vo

Cik ta ir tas limits pilotiem - 8 stundas Esmu 40 stundas nonstopaa straadaajis pie datora, tik vien cik uzpiipeet, pamiizt un kafiju iedzert.

Kad deelj miglas paarforwardeeja uz LT, arii teica, ka jaabrauc maajaas ar autobusu, jo pilotiem esot jaaizguljaas peec smagas 8h darbadienas


es ceru, ka tu joko un apzinies, ka tu tur 40h piržot krēslā nebiji pat ne tuvu atbildīgs par pārsmit cilvēku dzīvībām, lidaparātu, aviokompānijas tēlu un nākotni utt.

[ Šo ziņu laboja Ch, 01 Nov 2012, 19:13:43 ]

Offline
Ch
01. Nov 2012, 19:41 #1958

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
Runa bija par nogurumu nevis atbildiibu nez kas vairaak nogurst programmeetaajs kursh 8h galvu lauzh kodeejot, kkaads menedzers, kursh 8h pa miitingiem dziivo vai pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju

Stundas ir limitētas galvenokārt nevis tapēc, lai, kā tu to pasniedz, piloti nepārpūlētos, bet gan tapēc, lai ekstremālā situācijā spētu attiecīgi reaģēt + protams, lai nerastos neuzmanības kļūdas, kuras var izraisīt nogurums.

Man pašam arī negribētos lidot ar pilotu, kas lidotu jau piem 5.reisā pēc kārtas.

+ kā jau 91 pareizi saka, vide, kurā piloti strādā ir krietni nepateicīgāka kā tev tur ofisā.

[ Šo ziņu laboja Ch, 01 Nov 2012, 19:42:39 ]

Offline
RVR
01. Nov 2012, 20:25 #1959

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


01 Nov 2012, 19:34:18 bertons rakstīja:
pilots kursh autopilotaa paarrauga situaaciju


Pirmkārt, nav tā, ka visu lidojuma laiku lidmašīnu vada tikai autopilots.
Otrkārt, pat tad, kad ir ieslēgts autopilots, pilotam ir jābūt gatavam jebkurā brīdī pārņemt vadību un pieņemt adekvātus lēmumus, nevis berzēt acis no snaudas.

P.S. šeit mēdz ienākt arī piloti, kas paši lido šādos reisos, tie varētu pakomentēt precīzāk

[ Šo ziņu laboja 91, 01 Nov 2012, 20:27:46 ]

Offline
ramex
01. Nov 2012, 20:30 #1960

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


01 Nov 2012, 16:54:12 bertons rakstīja:
Nu hvz, man Norge nelikaas nekas uuber Zviedrijaa viss shkjiet par lielu galvas tiesu labaak. Un arii cilveeki neiespringst par darbalaiku - ja nav ko dariit, straadaa 6 stundas, ja kkas nopietns - 16 un neviens nechiikst.


protmas ka nečīkst jo 6 stundas pamaksā kā 8
toties tās 16 kā pienākas, 8virsnormas iet ar dubultu ja ne pat 3kāršu tarifu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo