Autors | Ziņojums |
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| vēl var būt, ka gāzes sprauslas laiž garām- rezultātā gāze sanāk ieplūdes kolektorā un grūti iedarbināt, jo ir treknais |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Kur dabūt remkomplektus reduktoram un sprauslām? BIGAS Italy |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
09 Dec 2019, 20:27:20 @Peecis rakstīja:
Audi A8 4.2 99.g pabraucot uz gāzes, pēc brīža ir grūti iedarbināt- ilgi jāgriež. Ja startē uzreiz (dažu minūšu laikā), tad iedarbojas labi. Kā pastāv ilgāk, tā ilgi jāgriež.
Šodien tika braukts uz benzīna un problēmu nav. Viss ideāli.
Kas par lietu? Kādi varianti?
man ta bija, kad reduktora membrāna bija dirsā saplisusi un lada gāzi cauri |
Offline | |
|
ezis_ | |
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
10 Dec 2019, 20:02:25 @Instigater rakstīja:
09 Dec 2019, 20:27:20 @Peecis rakstīja:
Audi A8 4.2 99.g pabraucot uz gāzes, pēc brīža ir grūti iedarbināt- ilgi jāgriež. Ja startē uzreiz (dažu minūšu laikā), tad iedarbojas labi. Kā pastāv ilgāk, tā ilgi jāgriež.
Šodien tika braukts uz benzīna un problēmu nav. Viss ideāli.
Kas par lietu? Kādi varianti?
man ta bija, kad reduktora membrāna bija dirsā saplisusi un lada gāzi cauri
Tipiska vaina man ari taa bija, konstatet var viegli. Nonemam vakuma trumu no iepludnieka kas iet no noreduktora uz iepludes kolektoru iesprauzam burka ar udeni ja tur burbulo tad membrana caura [ Šo ziņu laboja ezis_, 10 Dec 2019, 20:11:02 ] |
Offline | |
|
mxblack | |
Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 958
Braucu ar: mitsu
| https://skaties.lv/beztabu/satiksme/masina-uzst...s-celu-nodoklis/
Cik tūkstošus izmaksā tāda pārbaude Vācijā? |
Offline | |
|
uteo | |
Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 959
Braucu ar:
| @DM-101 Tev palīdzēs šajā jautājumā. [ Šo ziņu laboja uteo, 11 Dec 2019, 17:04:47 ] |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?
Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem. |
Offline | |
|
desadesa | |
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
11 Dec 2019, 21:27:57 @Peecis rakstīja:
11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?
Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.
cilvēks brauc 800km nedēļā. kāpēc nedarīt?
|
Offline | |
|
|
girts-s | |
Kopš: 25. Apr 2017
Ziņojumi: 69
Braucu ar: bmw;
|
11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?
Ja nekļūdos tad šo motoru normāli "sagāzēt" nav iespējams. |
Offline | |
|
desadesa | |
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Tad jāņem dirseli |
Offline | |
|
desadesa | |
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Viss atkarīgs no uzstādītās iekārtas
Iespējams, ka N53Series ir trāpījušies neveiksmīgi auto. Kā arī N sērija ir tomēr ar VVT..
Man uz M54 arī 1.banka ne visai nu i hujs ar viņu. Braucu, neraustās, check nedeg
N52 tomēr ir alusil ar visām izrietošām. Hvz varbūt viņi vairāk par 100k neiet un visi klusē
E9x es tomēr gāzi neliktu N sērija ir pietiekami ekonomiska, E9x nav vietas balonam, salīdzinot ar E83, kur ārējo zapasku var nahrenizēt un uztaisīt netraucējošu balonu.
Tas sausais atlikums ir tāds, ka gāze der lielām un rijīgām mašīnām. Man E83 52l pietiek uz 400km pa šoseju. Tev sanāks 2x dienā pildīties. Rēķini uzlikt gāzi maksā štuku
Ņem volvo, sēdi dīvānā, nerij degvielu |
Offline | |
|
ezis_ | |
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
| 5 gen Viiale netiek gala ar tiem N bendziniekiem nav gan N motors bet ka vidika radas tad lieliski strada.
https://www.youtube.com/watch?v=6YFqsYaqflI&...09VrmjzZdXwqGDdc |
Offline | |
|
ezis_ | |
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
| Es tikai iemetu vidiku lai poweristi kas uztada 5 gen, nokomente Pasam man pilnigi vienalga vai kads uztada gazi uz N motoriem vai ne Man tadi nebus ! Man pietiek ar to ka tube "BMWeast" kanala dzeks pasaka ka labak iet ar likumu tiem N bendziniekiem jo vini visi ir mesli un juk araa pat uz benu un vis tur maksa kosmosu ja iet runa par BMW tad razionalak ir izveleties dizeli. |
Offline | |
|
ezis_ | |
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
12 Dec 2019, 19:21:58 @bokens rakstīja:
Es runāju par N52 dzinēju ar ceturto paaudzi! Pirmais nosacījums bija tikai nepirkt N43 u.c. ar direct injection jo tur jāliek ir sestā paaudze un gāze iet caur benzīna sprauslām!!! Un bendžu nevajag vispār! N53 piemērs ir ticams bēdu stasts, bet 5 paaudze neko nedod jo kombinētais režīms! Ir starpība starp multipoint un Direct iešprici! Tas ir tas pats kas VAG grupas fsi tfsi utt! Valvotroniks ir ok un viss pārējais arī un par M motoru tas nekļūs Esmu ar n52 530 braucis un nav starpība uzrāvienā utt. Ja par ekoloģiju, tad gāzmobilis ir ekoloģiskās kā dīzels kurām defoltā būs izravēts DPF, noglušīts EGR un pildas ielā uzcipots +50 HP klāt.... No paša pieredzes. Tas kas izbesī dīzelī: dārgas sprauslas, sūkņi(maģistrālais pat divreiz mainīts) augstspiediena remontēts, turbīna, kvēlsveces , kuras mēdz lūzt un protams tendence aukstā laikā slikti piestartēt ja ir kāda problēma.
Nevienam ta ekologija neintrsese... iznemot Gretu |
Offline | |
|
ezis_ | |
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
| Ieskats jaunaja Vialle 6 gen "Direct blue" kura nupat, nupat tik naks araa un solas but loti unversala kaspich protams atkal noirsis jo vins laiam ienist lpg defaulta
https://www.youtube.com/watch?v=H-YLaYxywCk |
Offline | |
|
Tikai_lasu | |
Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Salaspils lielākā problēma ir tā, ka viņš domā, ka tie ir benzīna motori.
Nē. Uzliekot gāzi, tie būs LPG motori un benzīns būs tas pats, kas kvēlsveces dīzelim,- mehānisms dzinēja iedarbināšanai.
Tādēļ pie pakaļas, tās benzīna sprauslu individuālās adaptācijas u.c.
Ar 5 paaudzi atkritīs visas gāzei raksturīgās problēmas- filtri, sprauslas, šlaukas, reduktori, uzsildīšana un neiztvaikošana ziemā.
...bet...
Pat 5 paaudzes sprauslas būs lēnas. Iesmidzinās ar aizturi, lai arī ko ražotājs savos forumus muldētu. Mazos vārsta pacēlumos, gāze netrāpīs tieši cilindrā, kā benzīns. Tas kopā summēsies kā izlaisti iesmidzināšanas momentiem, ko saimnieks varbūt pat nepamanīs. Nevarēs adaptēt individuāli katru gāzes sprauslu katrai benzīna sprauslai, jo trimam 0,5% robežās vajag 3D tabulu katrai sprauslai (koef/RMP/ms nevis tikai koef/ms visām kopā) u.t.t.
Nu principā motors griezīsies, bet pilna laime tur nebūs. Bet vai to laimi vajag, katram pašam jāizlemj.
P.S. Un pie lieliem nobraukumiem gāze neder, jo viņa pildās sasodīti lēni un lai par viņu samaksātu, 90% gadījumos, tankā jāstāv desu rijēju un DUS pārdevēja valodās nerunājošu vinješu pircēju rindās. [ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 12 Dec 2019, 21:41:53 ] |
Offline | |
|
|
ezis_ | |
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
12 Dec 2019, 22:09:54 @DM-101 rakstīja:
lasot visas shiis peerles/domu graudus, man ir skaidrs, ka jums nav ne mazakaas sajeegas par to, kaa DME straadaa. Atljaushos juusu bezgala profesionaalajaa diskusijaa nepiedaliities.
Nepiedalies Tu visus kas tev ko opone sauc par maz izglitotiem tikai nez kapec tevi nobano kartejo reizi saskaitit vispar vari cik reizes esi kancelats ? |
Offline | |
|
AtomLV | |
Kopš: 16. Mar 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 169
Braucu ar: četrdesmit seši
| Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
12 Dec 2019, 23:43:58 @bokens rakstīja:
Pildos tad kad desu rijēji sen jau mājās un skatās midsammeru vai saimnieks meklē sievu
Vienīgais jēdzīgais dīzeļmotors BMW ir M57 pārējie ir bēda. Sākot ar ķēdes novietojumu un beidzot ar super "lēto" nomaiņu.
Kā strādā DME nezinu, slaveno 413 jaunībā atvēru un repliku čipam ieliku visa mana zināšana...
Grēta ir slims bērns un par slimiem nesmejas!
Gāze sastāv no diviem ķīmiskiem elementiem oglekļa un ūdeņraža un tai sadegot nerodas nekas no tā kas atrodams dīzeļdegvielā. Agri vai vēlu sāks medīt dpf un katiņu nahrenizatorus un tad Valsts budžetam būs zelta laikmets
Uz šīs priecīgās nots arlabunakti.
Uzliec to gāzi un pēc tam pastāsti, ko uzliki un kādas atsauksmes |
Offline | |
|
eziss | |
Kopš: 05. Dec 2008
No: Rēzekne
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Ne Līzingu.
|
12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?
Gadu atpakaļ tika sagāzēti divi bezturbo subāri. 40k nobraukti, viss ok.
|
Offline | |
|