Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
IngusSeflers
15. Apr 2014, 11:53 #19381

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


15 Apr 2014, 07:30:32 berny757 rakstīja:
Okay. Nu vis ir skaidrs. Ja zaļā emblēma tad esso lt, melna tad dex3. Jāpaceļ, jāapskatās kas tur īsti ir un jāštuko kur meklēt vajadzīgo eļļu.
Paldies
Ja Zaļais šitā eļļa ir īstais ko tev vajag-
ZF eļļu info PDF download link.

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 15 Apr 2014, 11:58:28 ]

Offline
Rifo
15. Apr 2014, 11:58 #19382

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


15 Apr 2014, 11:23:15 IngusSeflers rakstīja:

15 Apr 2014, 09:37:43 kiddLV rakstīja:
Vai kāds varētu, lūdzu, pakomentēt - kāds ir reālais vidējais patēriņš E65 745 benzīnniekam? Es , protams, saprotu - rij tā, kā brauc , bet nu tomēr - kāds ir aptuvenais, jo pēc kataloga izskatās rožaini
Kādu nedēļu ar tādu parullējo man sanāca uz 1000km vidējais 13.3L/100km


735 13.7 vidējais.
Offline
IngusSeflers
15. Apr 2014, 12:03 #19383

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


15 Apr 2014, 11:58:53 Rifo rakstīja:

15 Apr 2014, 11:23:15 IngusSeflers rakstīja:

15 Apr 2014, 09:37:43 kiddLV rakstīja:
Vai kāds varētu, lūdzu, pakomentēt - kāds ir reālais vidējais patēriņš E65 745 benzīnniekam? Es , protams, saprotu - rij tā, kā brauc , bet nu tomēr - kāds ir aptuvenais, jo pēc kataloga izskatās rožaini
Kādu nedēļu ar tādu parullējo man sanāca uz 1000km vidējais 13.3L/100km


735 13.7 vidējais.
Tieši tapēc 735to ir ir mazāk kā 745to
Offline
wanksta
15. Apr 2014, 22:41 #19384

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Kur labi slīpē galvas, vārstus utt?
Izņemot gaujas ielu
Offline
PASSATizhi
15. Apr 2014, 22:46 #19385

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


15 Apr 2014, 22:41:07 wanksta rakstīja:
Kur labi slīpē galvas, vārstus utt?
Izņemot gaujas ielu
jebkur izņemot gaujas ielu tur viss ir pakaļā

Offline
JZ
15. Apr 2014, 23:26 #19386

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kas jums tur nepatika?

un tā bilde bez pilna konteksta neizsaka pilnīgi neko
Offline
bmwaddict
16. Apr 2014, 04:15 #19387

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Apr 2014, 07:30:32 berny757 rakstīja:
Okay. Nu vis ir skaidrs. Ja zaļā emblēma tad esso lt, melna tad dex3. Jāpaceļ, jāapskatās kas tur īsti ir un jāštuko kur meklēt vajadzīgo eļļu.
Paldies


Ir informaacija ka taa longlife Esso LT-71141 eljlja ir tieshi taa pati kas Pentosin ATF-1, to razho tas pats kantoris arii prieksh Esso. Es savam saleeju viss bumbaas. Rekur eBay links http://www.ebay.com/itm/Automatic-Transmission-...5L-/360740517146

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 16 Apr 2014, 04:16:26 ]

Offline
IngusSeflers
16. Apr 2014, 09:53 #19388

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


16 Apr 2014, 04:15:44 bmwaddict rakstīja:

15 Apr 2014, 07:30:32 berny757 rakstīja:
Okay. Nu vis ir skaidrs. Ja zaļā emblēma tad esso lt, melna tad dex3. Jāpaceļ, jāapskatās kas tur īsti ir un jāštuko kur meklēt vajadzīgo eļļu.
Paldies


Ir informaacija ka taa longlife Esso LT-71141 eljlja ir tieshi taa pati kas Pentosin ATF-1, to razho tas pats kantoris arii prieksh Esso. Es savam saleeju viss bumbaas. Rekur eBay links http://www.ebay.com/itm/Automatic-Transmission-...5L-/360740517146

...ok,es gribētu uz to informāciju paskatīties
Nevis pārdevēja aprakstu kurš pašu vellnu sarakstīs lai pārdotu, bet ražotāja speceni... viskozitātes pie dažādām temp. utt.
EDIT: Atradu pats,tīri ziņkāre māca Der,bet vietām dārgāka par pašu ZF eļļu

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 16 Apr 2014, 10:21:00 ]

Offline
PASSATizhi
16. Apr 2014, 11:19 #19389

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


15 Apr 2014, 23:26:56 JZ rakstīja:
kas jums tur nepatika?

un tā bilde bez pilna konteksta neizsaka pilnīgi neko
viņu grieztā vārsta sēža izsaka pilnīgi visu
Offline
wanksta
16. Apr 2014, 11:21 #19390

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Ir vērts slīpēt vārstu sēžas/vārstus profilaktiskos nolūkos?
Offline
PASSATizhi
16. Apr 2014, 11:26 #19391

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


16 Apr 2014, 11:21:48 wanksta rakstīja:
Ir vērts slīpēt vārstu sēžas/vārstus profilaktiskos nolūkos?
jāskatās sēžu - vārstu nodiluma pakāpi. ja taisa sev, tad labāk sataisīt visu. jaunas vadīklas, jauni vārsti, un iegrieztas sēžas.
Offline
wanksta
16. Apr 2014, 11:35 #19392

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Šoreiz vajag sabalansēt izdevumus, tādēļ plānoju nomainīt vārstu gumijas un domāju, vai ir vērts ko slīpet (vārsti/vadīklas paliek vecie), uz doto brīdi nekādu sūdzību nav, bet ar auto ir doma braukt vēl kādu laiku.
Offline
JZ
16. Apr 2014, 11:44 #19393

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


16 Apr 2014, 11:19:38 PASSATizhi rakstīja:

15 Apr 2014, 23:26:56 JZ rakstīja:
kas jums tur nepatika?

un tā bilde bez pilna konteksta neizsaka pilnīgi neko
viņu grieztā vārsta sēža izsaka pilnīgi visu


es tev kontekstu prasu a tu man detaļas atkal, jo, ja tas ir ielas motors - pilnīgi pieņemams tur viss izskatās, cik nu tur vispār ir redzams

un konteksts iekļauj sevī motora paredzamo pielietojumu, finansējuma budžetu, kas pa lielam diktē darba uzdevumu galvas remontētājiem

kas, vispār, tev tajā bildē tur tik ļoti nepatika, ka ieplūdes vārstam 60 grādi nav izņemti vai ka izplūdes ligzda izskatās iekritusi galvā?
Offline
JZ
16. Apr 2014, 11:49 #19394

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


16 Apr 2014, 11:26:19 PASSATizhi rakstīja:

16 Apr 2014, 11:21:48 wanksta rakstīja:
Ir vērts slīpēt vārstu sēžas/vārstus profilaktiskos nolūkos?
jāskatās sēžu - vārstu nodiluma pakāpi. ja taisa sev, tad labāk sataisīt visu. jaunas vadīklas, jauni vārsti, un iegrieztas sēžas.


atkal - budžets diktē darbus, vārstus un vadīklas nav tā uzreiz jāmaina, un 300k km motoram, kuriem arī ir tās problēmas ar vārstu gumijām, tavā variantā ir jāmaina arī virzuļi un remontizmēru, jāfrēzē/jāhonē bloks, kloķvārpsta utt

tā vietā, lai pie vārstu gumijas maiņas (ja to vispār dara ņemot galvu nost), vienārši pieslīpēt vārstus pa jaunam, iespējams (bet ne obligāti), pirms tam aizvedot ligzdas ar frēzi nogriezt 45 grādos, ja izdilums ir tik traģisks, lielajā vairumā gadījumu pietiek paņemt rupju dimanta pastu un pieslīpēt vārstu pie individuālās ligzdas (un nesajaukt vārstus vietām to motoru liekot atpakaļ kopā), tāds remonts atļaus tam motoram nobraukt atlikušos 100k līdz šrotam bez problēmām
Offline
PASSATizhi
16. Apr 2014, 13:02 #19395

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


16 Apr 2014, 11:49:08 JZ rakstīja:

16 Apr 2014, 11:26:19 PASSATizhi rakstīja:

16 Apr 2014, 11:21:48 wanksta rakstīja:
Ir vērts slīpēt vārstu sēžas/vārstus profilaktiskos nolūkos?
jāskatās sēžu - vārstu nodiluma pakāpi. ja taisa sev, tad labāk sataisīt visu. jaunas vadīklas, jauni vārsti, un iegrieztas sēžas.


atkal - budžets diktē darbus, vārstus un vadīklas nav tā uzreiz jāmaina, un 300k km motoram, kuriem arī ir tās problēmas ar vārstu gumijām, tavā variantā ir jāmaina arī virzuļi un remontizmēru, jāfrēzē/jāhonē bloks, kloķvārpsta utt

tā vietā, lai pie vārstu gumijas maiņas (ja to vispār dara ņemot galvu nost), vienārši pieslīpēt vārstus pa jaunam, iespējams (bet ne obligāti), pirms tam aizvedot ligzdas ar frēzi nogriezt 45 grādos, ja izdilums ir tik traģisks, lielajā vairumā gadījumu pietiek paņemt rupju dimanta pastu un pieslīpēt vārstu pie individuālās ligzdas (un nesajaukt vārstus vietām to motoru liekot atpakaļ kopā), tāds remonts atļaus tam motoram nobraukt atlikušos 100k līdz šrotam bez problēmām
kāda jēga griezt jaunus leņķus sēžam ja vecam vārstam ir jau cits leņķis izdilis... ielai vai ne ielas dzinējs, pofig, vārsta darba plakne 2-2.5mm ir ok, bet ne jau 3.5-4mm kaa ir bildē. taa dimantu pastu būšana arī ir liels bulšits. vairums slīpē kaa traki to, ko nemaz nevajag)))
Offline
exGMT
16. Apr 2014, 13:16 #19396

Kopš: 23. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: Octavia RS

Vai ir kādas atšķirības starp E46 facelift sedana un Touringa priekšējiem spārniem jebšu nav?
Offline
defekc
16. Apr 2014, 13:17 #19397

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

nav
Online
JZ
16. Apr 2014, 18:14 #19398

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


16 Apr 2014, 13:02:58 PASSATizhi rakstīja:

16 Apr 2014, 11:49:08 JZ rakstīja:

16 Apr 2014, 11:26:19 PASSATizhi rakstīja:

16 Apr 2014, 11:21:48 wanksta rakstīja:
Ir vērts slīpēt vārstu sēžas/vārstus profilaktiskos nolūkos?
jāskatās sēžu - vārstu nodiluma pakāpi. ja taisa sev, tad labāk sataisīt visu. jaunas vadīklas, jauni vārsti, un iegrieztas sēžas.


atkal - budžets diktē darbus, vārstus un vadīklas nav tā uzreiz jāmaina, un 300k km motoram, kuriem arī ir tās problēmas ar vārstu gumijām, tavā variantā ir jāmaina arī virzuļi un remontizmēru, jāfrēzē/jāhonē bloks, kloķvārpsta utt

tā vietā, lai pie vārstu gumijas maiņas (ja to vispār dara ņemot galvu nost), vienārši pieslīpēt vārstus pa jaunam, iespējams (bet ne obligāti), pirms tam aizvedot ligzdas ar frēzi nogriezt 45 grādos, ja izdilums ir tik traģisks, lielajā vairumā gadījumu pietiek paņemt rupju dimanta pastu un pieslīpēt vārstu pie individuālās ligzdas (un nesajaukt vārstus vietām to motoru liekot atpakaļ kopā), tāds remonts atļaus tam motoram nobraukt atlikušos 100k līdz šrotam bez problēmām
kāda jēga griezt jaunus leņķus sēžam ja vecam vārstam ir jau cits leņķis izdilis... ielai vai ne ielas dzinējs, pofig, vārsta darba plakne 2-2.5mm ir ok, bet ne jau 3.5-4mm kaa ir bildē. taa dimantu pastu būšana arī ir liels bulšits. vairums slīpē kaa traki to, ko nemaz nevajag)))


jāgriež tie lenķi ir jebkurā gadījumā, jo tas ir pamats ar ko sākt, es tev prasiju kontekstu, un tu pretī makaronus uz ausīm...

tādam prastam ielas motoram es darītu šādi - paprasi visu kā tajā bildē, tad izpēti kuri vārsti vēl ir glābjami, kuri nē, pārslīpē tos ar jauniem 45 grādiem, piepulē pie tām izfrēzētajām ligzdām, un tad vārstam atlikušo daļu, kas nav bijusi kontaktā ar ligzdu, noņem vēl nost 15 grādus

ja grib izvirst, tad skaties kontaktvirsmu uz ligzdas, visu kas no pulētā gredzena ir degkameras pusi ņem nost vēl ar 15 grādiem, tad atzīmē tevis izdomātu kontaktvirsmas platumu (kas var būt <1mm līdz tiem 2-2,5mm), un atlikušo daļu atkal vēl ar 15 grādiem nost, tad atkal vārsts atpakaļ ligzdā, jau ar marķieri nozīmēts, atkal pavisam nedaudz uzslīpē, tik lai noņem marķieri nost, un atlikušo marķēto uz vārsta atkal ar -15 grādiem nost - tagad tev ir pabeigts viens vārsts! ja tu šādu darbu secību ar viņiem nebiji aprunājis - tas kontekts, ko no tevis gaidiju, tad vēlreiz atkārtošos - bildē es redzu tikai daļēji pareizi izdarītu darbu vēl bez kļūdām!
Offline
PASSATizhi
16. Apr 2014, 18:56 #19399

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

vnk bezcers ar tevi)))) bija iedota galva ar visiem vārstiem. tiek atdots šāds sūds. tā arī ir atbilde uz tavu jautājumu par Gaujas ielu. punkc.

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 16 Apr 2014, 18:58:29 ]

Offline
JZ
16. Apr 2014, 19:35 #19400

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kāds bl#$@ bezcers? pirmajā reizē bija grūti aprakstīt kas un kā?

mana pieredze ar viņiem ir tikai pozitīva, tik es nevedu un nesaku - uztaisiet zaibis, sīki izrunāju ko kā un ar kādu instrumentu, nekādu problēmu nav bijis, pēdējo reizi pat izdarija ātrāk kā solija un paņēma mazāk naudas

tagad labāk pastāsti man kādēļ slīpēšana ar pastām, tavuprāt, ir tufta

p.s. lai nebūtu galīgs offtopiks, tad vēl viens kantoris, kur taisija tieši tikai galvas, vismaz toreiz, kas bija ~10 gadus atpakaļ telefoni nav saglabājušies, bet varētu būt - šis

[ Šo ziņu laboja JZ, 16 Apr 2014, 19:43:00 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo