Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Kaross
14. Apr 2014, 21:50 #19361

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Apr 2014, 20:03:11 berny757 rakstīja:
Labs vakars.
Bieži te dzirdēts ka mainot e39 automāta eļļu esot jālej tikai pareizā. Parasti visi lejot nepareizās
Tad kāda ir tā pareizā eļļa ko liet iekāš mainot eļļu/filtru (neskalojot, neņemot nost kārbu un muftu)?
Pamatojums- aizvien biežāk sāk parādīties minimāls grūdiens pie pārslēgšanās.
Pārslēdzot ar roku (m/s) vis slēdzas nevainojami perfekti, pat turot pedāli grīdā.



DEXRON III

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HE9600
14. Apr 2014, 21:52 #19362

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

šeit kāds ņemās ar metālu tirdzniecību? vajag fosforbronzu БрО10ф1
Offline
berny757
14. Apr 2014, 21:55 #19363

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


14 Apr 2014, 21:50:04 Kaross rakstīja:

14 Apr 2014, 20:03:11 berny757 rakstīja:
Labs vakars.
Bieži te dzirdēts ka mainot e39 automāta eļļu esot jālej tikai pareizā. Parasti visi lejot nepareizās
Tad kāda ir tā pareizā eļļa ko liet iekāš mainot eļļu/filtru (neskalojot, neņemot nost kārbu un muftu)?
Pamatojums- aizvien biežāk sāk parādīties minimāls grūdiens pie pārslēgšanās.
Pārslēdzot ar roku (m/s) vis slēdzas nevainojami perfekti, pat turot pedāli grīdā.



DEXRON III

Personīgi arī tā domāju, bet šeit ir pavīdējuši komentāri ka nekādā gadījumā nevajagot liet dx3 bet esot kāda cita, īstā eļļa
Bet nu ok, kādu ražotāju labāk izvēlēties?
Offline
-JUREVICH-
14. Apr 2014, 22:09 #19364

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


14 Apr 2014, 21:32:18 BigBear rakstīja:
Kads ir izmantojis rezerves dalas no autlog.de? Kadas kvalitates?
Uzliku pāris gūltņu kitus,pēc 3mēn vienu TA par brīvkustību izsvilpa!cits pēc 4mēn sāka gaudot!
Offline
bmwaddict
14. Apr 2014, 22:11 #19365

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


14 Apr 2014, 20:03:11 berny757 rakstīja:
Labs vakars.
Bieži te dzirdēts ka mainot e39 automāta eļļu esot jālej tikai pareizā. Parasti visi lejot nepareizās
Tad kāda ir tā pareizā eļļa ko liet iekāš mainot eļļu/filtru (neskalojot, neņemot nost kārbu un muftu)?
Pamatojums- aizvien biežāk sāk parādīties minimāls grūdiens pie pārslēgšanās.
Pārslēdzot ar roku (m/s) vis slēdzas nevainojami perfekti, pat turot pedāli grīdā.

E39 ir iespeehami kaadi 4 kaarbu varianti, ir gan ZF gan GM kaarbas, taapeec pirms spriest par eljlju vispirms noskaidro kaada kaarba tev ir. Un jaa. ZF kaarbaam ir longlife eljljas - tas gan nenoziimee ka taas kalpo muuzhiigi, bet to nevar jaukt ar citu, tajaa kaarbaa var liet tikai longlife eljlju. Rekur ir tabula bet tur iespeejamas atshkjiriibas jo taa ir US modeljiem.

http://www.taligentx.com/passat/maintenance/atfchange/BMW_ATF.pdf

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 14 Apr 2014, 22:12:18 ]

Offline
berny757
14. Apr 2014, 22:29 #19366

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


14 Apr 2014, 22:11:43 bmwaddict rakstīja:

14 Apr 2014, 20:03:11 berny757 rakstīja:
Labs vakars.
Bieži te dzirdēts ka mainot e39 automāta eļļu esot jālej tikai pareizā. Parasti visi lejot nepareizās
Tad kāda ir tā pareizā eļļa ko liet iekāš mainot eļļu/filtru (neskalojot, neņemot nost kārbu un muftu)?
Pamatojums- aizvien biežāk sāk parādīties minimāls grūdiens pie pārslēgšanās.
Pārslēdzot ar roku (m/s) vis slēdzas nevainojami perfekti, pat turot pedāli grīdā.

E39 ir iespeehami kaadi 4 kaarbu varianti, ir gan ZF gan GM kaarbas, taapeec pirms spriest par eljlju vispirms noskaidro kaada kaarba tev ir. Un jaa. ZF kaarbaam ir longlife eljljas - tas gan nenoziimee ka taas kalpo muuzhiigi, bet to nevar jaukt ar citu, tajaa kaarbaa var liet tikai longlife eljlju. Rekur ir tabula bet tur iespeejamas atshkjiriibas jo taa ir US modeljiem.

http://www.taligentx.com/passat/maintenance/atfchange/BMW_ATF.pdf


Neesmu 100% pārliecināts, jo neesmu speciāli skatījies bet minu ka tā ir 5hp19 (zf)
Offline
vilks85
14. Apr 2014, 22:43 #19367

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

izīrējat spectūli m60b40 sadalenes lai saliktu pa vietām.vai varbūt kāds var pēc grādiem saregulēt.
Offline
bmwaddict
14. Apr 2014, 22:46 #19368

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


14 Apr 2014, 22:29:30 berny757 rakstīja:

14 Apr 2014, 22:11:43 bmwaddict rakstīja:

E39 ir iespeehami kaadi 4 kaarbu varianti, ir gan ZF gan GM kaarbas, taapeec pirms spriest par eljlju vispirms noskaidro kaada kaarba tev ir. Un jaa. ZF kaarbaam ir longlife eljljas - tas gan nenoziimee ka taas kalpo muuzhiigi, bet to nevar jaukt ar citu, tajaa kaarbaa var liet tikai longlife eljlju. Rekur ir tabula bet tur iespeejamas atshkjiriibas jo taa ir US modeljiem.

http://www.taligentx.com/passat/maintenance/atfchange/BMW_ATF.pdf


Neesmu 100% pārliecināts, jo neesmu speciāli skatījies bet minu ka tā ir 5hp19 (zf)

A tu palien apakshaa un noskaidro preciizi. Ja ir ZF kaarba ar zalju labeli tad tev vajag longlife Esso ATF LT 71141

liimeni vajag paarbaudiit, gruudieni var buut arii taapeec ka zems liimenis. es gan neesmu kaarbu specs. bet eljlju mainiit vajag ir gruudieni vai nav, ja nav zinaams kad peedeejo reizi mainiita tad uzskati ka nekad.
Offline
Driver
14. Apr 2014, 22:49 #19369

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Apr 2014, 21:27:02 upacis rakstīja:

14 Apr 2014, 20:03:11 berny757 rakstīja:
Labs vakars.
Bieži te dzirdēts ka mainot e39 automāta eļļu esot jālej tikai pareizā. Parasti visi lejot nepareizās
Tad kāda ir tā pareizā eļļa ko liet iekāš mainot eļļu/filtru (neskalojot, neņemot nost kārbu un muftu)?
Pamatojums- aizvien biežāk sāk parādīties minimāls grūdiens pie pārslēgšanās.
Pārslēdzot ar roku (m/s) vis slēdzas nevainojami perfekti, pat turot pedāli grīdā.
arī interesē šis jautājums-kādu eļļu būtu viss labāk liet?būtu jauki ja atbildētu kāds tiešām spečuks šajā jomā nevis kāds kurš kaut ko ir dzirdējis no tantuka pieturā

Jaskatas, kas uz shiltes rakstits un jatausta, kas ieksha saliets.
Reizem pec remonta salej ne to, kas uz shiltes rakstits.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
berny757
14. Apr 2014, 22:51 #19370

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Iepriekš vienā zf 5hp18 pilnīgi vienaldzīgi iegāzu lētu dextron III. Nebija nekādas vainas
Tas tā, šoreiz īsti negribu uz dullo kko liet iekšā.
Kārba nekad nav remontēta un nekas viņā nav mainīts, esmu par to vairāk kā droš.

[ Šo ziņu laboja berny757, 14 Apr 2014, 22:54:35 ]

Offline
Driver
14. Apr 2014, 22:51 #19371

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Apr 2014, 21:47:22 vlajer rakstīja:
Varbūt kāds ir lietas kursā, respektīvi deg rocenes lampiņa, bremžu eļļas līmenis max, pašu pludiņu arī esmu raustījis, savienojis pa taisno, nulle emociju, pie rocenes noņemot to ādas pārvalku arī apskatīju kontakti nav salipuši, kr4 kur vēl var būt problēma??

Ja pie km deg punkts, tad kads losis lcm ielcis nepareizu un nesaprogrammetu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
14. Apr 2014, 23:06 #19372

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

5hp18 mēdz būt 2 varianti, ar zaļu modeļa/seriāla numura plāksnīti un melnu, melnajās gadījumā ir jālej DexIII, zaļās - sintētika, esso kaut kāds tur kods, es lēju Castrol Transmax Z, pilnīgi tukšā sistēmā ieliet var ap 12l (ja pareizi atceros), mainot filtru ~7, kaut kur bija visi manuāļi, bet slinkums meklēt tagad

uz pārdošanu, kā tipiskais perekups, var arī ieliet dex3, bet nu priekš sevis... un tā eļļas cena tur ir labi ja 10tā daļa no visa čakara - priekš kam riskēt?

p.s. par sitieniem, bez eļļas, pie vainas var būt arī ātruma devēji iekš kārbas, tur ir 2 gab, kas mēra primārās vārpstas griešanās ātrumu un izejošo - tiek izmantots priekš pašadaptēšanās, tb diluma rezultātā pārslēgšanās algoritms maina pārslēgšanās "asumu", lai tiktu vaļā no tiem rāvieniem, ja devēji nestrādā - adaptēšanās nenotiek

[ Šo ziņu laboja JZ, 14 Apr 2014, 23:09:50 ]

Offline
Driver
14. Apr 2014, 23:11 #19373

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu vecajam karbam der gan ik pa laikam mainama DIII, gan longlife esso LT...
Bet jaukt nedrikst.
Tapat kaa kapeikpisi vai leta gala remontetaji medz uzpildit svaigu un tiru karbu ar esso LT shilti salej DIII

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
zie4a318
15. Apr 2014, 03:56 #19374

Kopš: 20. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 198

Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51

lieta taad tagat 4akarejos ar 1.9 dizeli mk3 mainiju kvelsveci,pirmo lai vinju izskruvetu nacas suknim aizmugure atvienor čoku lkm!visu izdarot saliekot atpakal pielaiž,ka atlaiž gaazi,taa noslapst!!
Kas varetu but ne ta??
Offline
berny757
15. Apr 2014, 07:30 #19375

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Okay. Nu vis ir skaidrs. Ja zaļā emblēma tad esso lt, melna tad dex3. Jāpaceļ, jāapskatās kas tur īsti ir un jāštuko kur meklēt vajadzīgo eļļu.
Paldies
Offline
Kidd
15. Apr 2014, 09:37 #19376

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

Vai kāds varētu, lūdzu, pakomentēt - kāds ir reālais vidējais patēriņš E65 745 benzīnniekam? Es , protams, saprotu - rij tā, kā brauc , bet nu tomēr - kāds ir aptuvenais, jo pēc kataloga izskatās rožaini
Offline
uldens1
15. Apr 2014, 09:40 #19377

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16182

Braucu ar:

20l
Offline
IngusSeflers
15. Apr 2014, 11:14 #19378

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


14 Apr 2014, 18:11:14 PASSATizhi rakstīja:

14 Apr 2014, 16:21:30 IngusSeflers rakstīja:

14 Apr 2014, 15:09:03 _jj rakstīja:

14 Apr 2014, 15:01:50 PASSATizhi rakstīja:
jautājums bija konkrēts, kjinas riepa, nevis minerva, kelly, vai citi brendu bomzh varianti, kuri ir visai lietojami. nopirkt iekš lv 4 gadigu brendu ar kosmisku uzcenojumu nav māksla.


ok ok, pārfrāzēsim jautājumu, ko pie velna man pirkt? ieteikumi?
Meklē Nankang,tām ir Cena-Kvalitāte kārtībā
sievastevs skopulis pardevēja atvārdots uzlika jaunus nankangus.... 4 gads jau iet, un nedilst tie mēsli. man liekas tos grebj no koka, un nokrāso melnā krāsā, lai izskatītos pēc riepas jo reāli braucot jūtos kā koka ratos
Jauns no veikala,jeb jauns ražošanas datums? 3 gadus veikalā nostāvējusi riepa vairs nav jauna
Varbūt riepa nedilst,jo ar auto NEBRAUC?
...dilst viņas kā jādilst un nevajag dirst
Offline
IngusSeflers
15. Apr 2014, 11:23 #19379

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


15 Apr 2014, 09:37:43 kiddLV rakstīja:
Vai kāds varētu, lūdzu, pakomentēt - kāds ir reālais vidējais patēriņš E65 745 benzīnniekam? Es , protams, saprotu - rij tā, kā brauc , bet nu tomēr - kāds ir aptuvenais, jo pēc kataloga izskatās rožaini
Kādu nedēļu ar tādu parullējo man sanāca uz 1000km vidējais 13.3L/100km
Offline
Billy
15. Apr 2014, 11:36 #19380

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


14 Apr 2014, 23:06:49 JZ rakstīja:
5hp18 mēdz būt 2 varianti, ar zaļu modeļa/seriāla numura plāksnīti un melnu, melnajās gadījumā ir jālej DexIII, zaļās - sintētika, esso kaut kāds tur kods, es lēju Castrol Transmax Z, pilnīgi tukšā sistēmā ieliet var ap 12l (ja pareizi atceros), mainot filtru ~7, kaut kur bija visi manuāļi, bet slinkums meklēt tagad

uz pārdošanu, kā tipiskais perekups, var arī ieliet dex3, bet nu priekš sevis... un tā eļļas cena tur ir labi ja 10tā daļa no visa čakara - priekš kam riskēt?

p.s. par sitieniem, bez eļļas, pie vainas var būt arī ātruma devēji iekš kārbas, tur ir 2 gab, kas mēra primārās vārpstas griešanās ātrumu un izejošo - tiek izmantots priekš pašadaptēšanās, tb diluma rezultātā pārslēgšanās algoritms maina pārslēgšanās "asumu", lai tiktu vaļā no tiem rāvieniem, ja devēji nestrādā - adaptēšanās nenotiek



Ja zalais leibls tad BMW Oil 583229407807. Var meklet tadu ZF Lifeguardfluid 5 kas nak oridzinal no fabrikas karba.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo