Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Drifts VI

AutorsZiņojums
DoubleD
19. May 2014, 09:14 #19301

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

Katrā ziņā skatoties, tā viņu "organizācija" izskatījās, tik tiešām zem katras kritikas...
Salīdzinot ar mūsu pasākumiem, vispār pat salīdzināt nevar

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Nello
19. May 2014, 10:38 #19302

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Sī rīta "dziļā" doma Kļūdos,jeb vāciešiem drifts neinteresē? Kkā nav dzirdēts,ka būtu kāds kas ar driftu nodarbotos pro līmenī.. Google ar skopa...
Offline
SpOrcMeN
19. May 2014, 10:42 #19303

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34009

Braucu ar: banderautomobili

edzuli nevienam tur nav 500 zs bet ap 400 + un ar itie motori luzt pagaidi nedaudz

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
CP17
19. May 2014, 10:53 #19304

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


18 May 2014, 20:11:51 esir rakstīja:

18 May 2014, 20:00:16 CP17 rakstīja:
Tos LS dzinējus lietotus liek?


http://www.go4speed.lv/lv/racetech/drifts/15-ce...noslepumus-foto/

Nja...

-dzinējs ir pārjaukts, iekšā viss ir pilnīgi jauns, izņemot kloķvārpstu un sadales vārpstu-
Offline
VATliX
19. May 2014, 10:54 #19305

Kopš: 23. May 2008

Ziņojumi: 2136

Braucu ar: vilcienu uz sibiriju.


19 May 2014, 10:38:12 Nello rakstīja:
Sī rīta "dziļā" doma Kļūdos,jeb vāciešiem drifts neinteresē? Kkā nav dzirdēts,ka būtu kāds kas ar driftu nodarbotos pro līmenī.. Google ar skopa...


http://driftsports.de/
Offline
artys
19. May 2014, 11:30 #19306

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53


19 May 2014, 10:54:11 VATliX rakstīja:

19 May 2014, 10:38:12 Nello rakstīja:
Sī rīta "dziļā" doma Kļūdos,jeb vāciešiem drifts neinteresē? Kkā nav dzirdēts,ka būtu kāds kas ar driftu nodarbotos pro līmenī.. Google ar skopa...


http://driftsports.de/
notiek notiek Nirburgringā diez gan bieži sači notiek. Tik savādi, ka neredzam vāciešus lielākajos drifta seriālos

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
reaktors
19. May 2014, 12:22 #19307

Kopš: 08. Jul 2003

Ziņojumi: 686

Braucu ar: Quattro riteni

pāris viģaki:
Spied "Play", lai skatītos video!

un ou fck viģaks:
Spied "Play", lai skatītos video!

Offline
Kaross
19. May 2014, 14:56 #19308

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4383

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 May 2014, 10:42:14 SpOrcMeN rakstīja:
edzuli nevienam tur nav 500 zs bet ap 400 + un ar itie motori luzt pagaidi nedaudz


Tikai nevajag.

https://www.facebook.com/photo.php?v=2681251300...pe=2&theater

528zs un 628Nm.

Puxxx bija kaut kas līdzīgs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HaL
19. May 2014, 15:07 #19309

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo


19 May 2014, 14:56:24 Kaross rakstīja:

19 May 2014, 10:42:14 SpOrcMeN rakstīja:
edzuli nevienam tur nav 500 zs bet ap 400 + un ar itie motori luzt pagaidi nedaudz


Tikai nevajag.

https://www.facebook.com/photo.php?v=2681251300...pe=2&theater

528zs un 628Nm.

Puxxx bija kaut kas līdzīgs.

Puxxx ir 520HP un 585NM

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
SpOrcMeN
19. May 2014, 15:21 #19310

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34009

Braucu ar: banderautomobili


19 May 2014, 14:56:24 Kaross rakstīja:

19 May 2014, 10:42:14 SpOrcMeN rakstīja:
edzuli nevienam tur nav 500 zs bet ap 400 + un ar itie motori luzt pagaidi nedaudz


Tikai nevajag.

https://www.facebook.com/photo.php?v=2681251300...pe=2&theater

528zs un 628Nm.

Puxxx bija kaut kas līdzīgs.


paradi man izdruku tieshi pec brauciena nevis kaut kadu pei vecmaminjas boksaa pirms gada testa rezhimaa, gonka noteikti uz max nv uzgriezts u.t.t.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
oskars11
19. May 2014, 15:25 #19311

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

neviens jau neregulee uz max. Noregule pirms sezonas un gāž.
Offline
Valcha
19. May 2014, 15:28 #19312

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21283

Braucu ar: ar ar ar ..


19 May 2014, 15:21:05 SpOrcMeN rakstīja:
gonka noteikti uz max nv uzgriezts u.t.t.
Sorc saņemies
Offline
Kaross
19. May 2014, 15:43 #19313

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4383

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 May 2014, 15:21:05 SpOrcMeN rakstīja:

19 May 2014, 14:56:24 Kaross rakstīja:

19 May 2014, 10:42:14 SpOrcMeN rakstīja:
edzuli nevienam tur nav 500 zs bet ap 400 + un ar itie motori luzt pagaidi nedaudz


Tikai nevajag.

https://www.facebook.com/photo.php?v=2681251300...pe=2&theater

528zs un 628Nm.

Puxxx bija kaut kas līdzīgs.


paradi man izdruku tieshi pec brauciena nevis kaut kadu pei vecmaminjas boksaa pirms gada testa rezhimaa, gonka noteikti uz max nv uzgriezts u.t.t.


Es atvainojos, bet ko Tu tur murgo?!
Tie cipari ir no jaudas stenda izdrukas.
Domā tajā video auto ir pacelts uz bluķiem un mēģina izspiest maksimālo ātrumu vai ko?

ar noregulēto jaudu auto brauc, nevis uzgriež foršus cipariņus, lai var pamētāt "čomiem" netā pirkstus pa gaisu un tad nogriež nost.

Interneta loģika.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
520i
19. May 2014, 15:45 #19314

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2698

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


19 May 2014, 15:43:11 Kaross rakstīja:

19 May 2014, 15:21:05 SpOrcMeN rakstīja:

19 May 2014, 14:56:24 Kaross rakstīja:

19 May 2014, 10:42:14 SpOrcMeN rakstīja:
edzuli nevienam tur nav 500 zs bet ap 400 + un ar itie motori luzt pagaidi nedaudz


Tikai nevajag.

https://www.facebook.com/photo.php?v=2681251300...pe=2&theater

528zs un 628Nm.

Puxxx bija kaut kas līdzīgs.


paradi man izdruku tieshi pec brauciena nevis kaut kadu pei vecmaminjas boksaa pirms gada testa rezhimaa, gonka noteikti uz max nv uzgriezts u.t.t.


Es atvainojos, bet ko Tu tur murgo?!
Tie cipari ir no jaudas stenda izdrukas.
Domā tajā video auto ir pacelts uz bluķiem un mēģina izspiest maksimālo ātrumu vai ko?

ar noregulēto jaudu auto brauc, nevis uzgriež foršus cipariņus, lai var pamētāt "čomiem" netā pirkstus pa gaisu un tad nogriež nost.

Interneta loģika.


Edgar, kad esi dzimis? Uz stenda uzbrauc, uzgriež max.
Tad nobrauc un uzliek karburatoru, un brauc ar 100zs.

[ Šo ziņu laboja 520i, 19 May 2014, 15:46:04 ]

Offline
SpOrcMeN
19. May 2014, 15:55 #19315

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34009

Braucu ar: banderautomobili

paradi man to interneta izdruku velreiz tu paradiji video nevis izdruku, kur ir izdruka a ???

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
JZ
19. May 2014, 16:09 #19316

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

abiem ir daļēja taisnība, vismaz ja ir runa par rallija mašīnu, uz stenda griež līdz robežai un pagriež apakaļ uz kādiem 80-90% un ar to arī brauc sezonu, nevis uzgriež max smukā vēsā dienā, kad uz ruļļiem ir 20 grādi gaisa temp, un tad pie 30 sacensību laikā tas motors sāk detonēt un izjūk

tādēļ jau smidzināja ūdeni uz interkūlera pirms starta, tik tādam 500+ zs motoram tas ir piliens jūrā, ja grib noturēt stabilu temperatūru pēc IC, tad jāsmidzina tas ūdens ir visa brauciena laikā, slinkums tik meklēt vai tehniskie noteikumi to ļauj vai nē (droši vien nē), tādēļ ar max uzgrieztu motoru braukt sacensības ir krievu rulete
Offline
520i
19. May 2014, 16:12 #19317

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2698

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


19 May 2014, 16:09:57 JZ rakstīja:
abiem ir daļēja taisnība, vismaz ja ir runa par rallija mašīnu, uz stenda griež līdz robežai un pagriež apakaļ uz kādiem 80-90% un ar to arī brauc sezonu, nevis uzgriež max smukā vēsā dienā, kad uz ruļļiem ir 20 grādi gaisa temp, un tad pie 30 sacensību laikā tas motors sāk detonēt un izjūk

tādēļ jau smidzināja ūdeni uz interkūlera pirms starta, tik tādam 500+ zs motoram tas ir piliens jūrā, ja grib noturēt stabilu temperatūru pēc IC, tad jāsmidzina tas ūdens ir visa brauciena laikā, slinkums tik meklēt vai tehniskie noteikumi to ļauj vai nē (droši vien nē), tādēļ ar max uzgrieztu motoru braukt sacensības ir krievu rulete


tas viss ir skaidrs, bet es neticu, ka tas, kas bija iepriekš publicētajos video ir gals.
+ tas, ka atstāj 90% no tā kas bija uz stenda, tas pat nav pieminēšanas vērts.
Offline
520i
19. May 2014, 16:13 #19318

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2698

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

no Sporca izklausijās, ka tur nogriež līdz 100zs
Offline
VATliX
19. May 2014, 16:55 #19319

Kopš: 23. May 2008

Ziņojumi: 2136

Braucu ar: vilcienu uz sibiriju.

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
JZ
19. May 2014, 17:09 #19320

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


19 May 2014, 16:13:28 520i rakstīja:
no Sporca izklausijās, ka tur nogriež līdz 100zs


neredzēju viņa tekstā neko par 100zs

ne mēs zinam kas tajā motorā notika, ne kas pa detaļām tajā iekšā, ne to kā tas ir regulēts un kāda tam ir vadība, līdz ar to jebkāda spriedelēšana par to kas ko un kādēļ ir lieka

un, jā, pie tām dziļajām sānslīdēm un riepu dedzināšanas arī 800zs motors pat pusi no potenciāla attīstīt vienkārši nevar, jo gluži vienkārši nav slodzes (nav saķeres), jauda bez slodzes iekšdedzes dzinējā nerodas, kaut kad kaut kādā topikā jau skaidroju vienreiz - ja motors uz stenda parāda 500zs pie 6500rpm, tad tas nenozīmē ka spolējot 2/3/4 pārnesumā un redzot 6500rpm uz tahometra, tev ir tie 500zs, to nav, ja netici, izspolē uz stenda un paskaties cik tajā momentā nomērija griezes momentu - tas + nedaudz, cik bija vajadzīgs lai paātrinātu to motoru līdz rpm ierobežotājam ir jauda, ko tas motors tajā mirklī attīsta

tādēļ es nedaudz brīnos par to modi dzīt zs kosmosā un riskēt ar izkusušajiem virzuļiem, milzīgiem turbo, neesošiem ALS, jo, manuprāt, pāris kg klāt spararatam pa ārējo aploci "strādātu" daudz labāk un padarītu braukšanu vienkāršaku, nekā ekstra 100zs virs kādiem 400

p.s. driftā nebraucu
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo