Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
depo
12. May 2022, 10:02 #1921

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Un par jauna VAG`a cenu divas jaunas Dacia Duster
Offline
GirtzB
12. May 2022, 10:05 #1922

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


12 May 2022, 08:46:26 @meija rakstīja:

11 May 2022, 19:12:57 @Deivid rakstīja:
Kāpēc nenopērc auto kurš atbilst pielietojumam bet ej cauri visam šim murgam. Maksā par remontu, tad griez laukā detaļas/čipo un beigās vēl indē sevi un citus. Kur loģika

Domāju tāpēc, ka jauns VAG kam atkrīt viss šis gemars nav pačots ciemā un forumā

Nav obligāti jauns VAGs eksistē arī kaudze vecu benzinnemotoru kuri pilsētai piemērotāki. + Tagad arī elektroauto. Un elektroauto galvenais + nav sāpīgi ja nav optimāla darba temperatūra t.i. aukstie starti un mazie attālumi kuros iekšdedze nepaspēj uzsildīt eļļu pooh.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 12 May 2022, 10:11:58 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
RR04
12. May 2022, 10:10 #1923

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41

gaidām jaunus ierakstus par to, ka bajgi viburē mans eks šeši, paliga!!!
Online
tims4008
25. May 2022, 22:37 #1924

Kopš: 25. May 2022

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Labdien, cienītie biedri!

Diemžel, manai masinai sākušas problemas ar EGR, un pec daziem meginajumiem vinu iztirit, vienalga pec dazam nedeļām vinš atkal iesprust atvertā stāvoklī un mašīna nebrauc.
Tapēc cik saporatu no atsauskmēm, labākais variants ir atslegt EGR un DPF filtru, un uzlikt čipu.
Apzvanot dažas vietas, sapratu ka komplekta cena (egr, dpf, čips), maksā ap 250 EUR.
Vēlējos pajautāt Jums, vai ir kādas atsauksmes par šām kompānijām:
autokatalizatori.lv ( Pildes iela 8 )
turbomarket.lv ( Raudas 12 )
autocip.lv ( Leja iela 13 )

Kuru varētu ieteikt vai pretēji, neieteiktu?
Vai varbut vērts nopirkt par so naudu jaunu EGR vārstu?

Paldies!

[ Šo ziņu laboja tims4008, 25 May 2022, 22:43:48 ]

Offline
crime
25. May 2022, 22:42 #1925

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8525

Braucu ar: m635csi

viennozīmīgi jāgriež laukā tas filtrs un jāamputē EGR, vislabāk to dara šis kantoris: Links
Offline
tims4008
25. May 2022, 22:45 #1926

Kopš: 25. May 2022

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


25 May 2022, 22:42:11 @crime rakstīja:
viennozīmīgi jāgriež laukā tas filtrs un jāamputē EGR, vislabāk to dara šis kantoris:


Mašinai ir tikai 150k originālais noskrejiens (esmu viens saimnieks), domāju ka vēl par agru
Offline
Peecis
25. May 2022, 22:53 #1927

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


25 May 2022, 22:37:12 @tims4008 rakstīja:
Labdien, cienītie biedri!

Diemžel, manai masinai sākušas problemas ar EGR, un pec daziem meginajumiem vinu iztirit, vienalga pec dazam nedeļām vinš atkal iesprust atvertā stāvoklī un mašīna nebrauc.
Tapēc cik saporatu no atsauskmēm, labākais variants ir atslegt EGR un DPF filtru, un uzlikt čipu.
Apzvanot dažas vietas, sapratu ka komplekta cena (egr, dpf, čips), maksā ap 250 EUR.
Vēlējos pajautāt Jums, vai ir kādas atsauksmes par šām kompānijām:
autokatalizatori.lv ( Pildes iela 8 )
turbomarket.lv ( Raudas 12 )
autocip.lv ( Leja iela 13 )

Kuru varētu ieteikt vai pretēji, neieteiktu?
Vai varbut vērts nopirkt par so naudu jaunu EGR vārstu?

Paldies!

Kāpēc vispār jautājums? Nomainam bojāto detaļu (EGR) un braucam tālāk. Kāpēc jābojā auto?
Offline
tims4008
25. May 2022, 23:07 #1928

Kopš: 25. May 2022

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


25 May 2022, 22:53:14 @Peecis rakstīja:

25 May 2022, 22:37:12 @tims4008 rakstīja:
Labdien, cienītie biedri!

Diemžel, manai masinai sākušas problemas ar EGR, un pec daziem meginajumiem vinu iztirit, vienalga pec dazam nedeļām vinš atkal iesprust atvertā stāvoklī un mašīna nebrauc.
Tapēc cik saporatu no atsauskmēm, labākais variants ir atslegt EGR un DPF filtru, un uzlikt čipu.
Apzvanot dažas vietas, sapratu ka komplekta cena (egr, dpf, čips), maksā ap 250 EUR.
Vēlējos pajautāt Jums, vai ir kādas atsauksmes par šām kompānijām:
autokatalizatori.lv ( Pildes iela 8 )
turbomarket.lv ( Raudas 12 )
autocip.lv ( Leja iela 13 )

Kuru varētu ieteikt vai pretēji, neieteiktu?
Vai varbut vērts nopirkt par so naudu jaunu EGR vārstu?

Paldies!

Kāpēc vispār jautājums? Nomainam bojāto detaļu (EGR) un braucam tālāk. Kāpēc jābojā auto?


Sapratu jūsu pozīciju.
Es nelasiju šo lielo tēmu visu, bet es pareizi saporotu ka ir holy wars par šo tēmu, vai ir vērts atslēgt to visu vai atstāt kā bija izdomajuši inženieri, un viennozimīgas atbildes nav?
Offline
cmax
25. May 2022, 23:16 #1929

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1075

Braucu ar:


25 May 2022, 23:07:29 @tims4008 rakstīja:

25 May 2022, 22:53:14 @Peecis rakstīja:

25 May 2022, 22:37:12 @tims4008 rakstīja:
Labdien, cienītie biedri!

Diemžel, manai masinai sākušas problemas ar EGR, un pec daziem meginajumiem vinu iztirit, vienalga pec dazam nedeļām vinš atkal iesprust atvertā stāvoklī un mašīna nebrauc.
Tapēc cik saporatu no atsauskmēm, labākais variants ir atslegt EGR un DPF filtru, un uzlikt čipu.
Apzvanot dažas vietas, sapratu ka komplekta cena (egr, dpf, čips), maksā ap 250 EUR.
Vēlējos pajautāt Jums, vai ir kādas atsauksmes par šām kompānijām:
autokatalizatori.lv ( Pildes iela 8 )
turbomarket.lv ( Raudas 12 )
autocip.lv ( Leja iela 13 )

Kuru varētu ieteikt vai pretēji, neieteiktu?
Vai varbut vērts nopirkt par so naudu jaunu EGR vārstu?

Paldies!

Kāpēc vispār jautājums? Nomainam bojāto detaļu (EGR) un braucam tālāk. Kāpēc jābojā auto?


Sapratu jūsu pozīciju.
Es nelasiju šo lielo tēmu visu, bet es pareizi saporotu ka ir holy wars par šo tēmu, vai ir vērts atslēgt to visu vai atstāt kā bija izdomajuši inženieri, un viennozimīgas atbildes nav?

Neesi slinks un palasies nedaudz atpakaļ, bet kopumā ja gribi pārvērst savu 150k noripojušo auto par smirdīgu, kūpošu sūdu tad tik uz priekšu!
Offline
elbruss
25. May 2022, 23:36 #1930

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


25 May 2022, 23:07:29 @tims4008 rakstīja:

25 May 2022, 22:53:14 @Peecis rakstīja:

25 May 2022, 22:37:12 @tims4008 rakstīja:
Labdien, cienītie biedri!

Diemžel, manai masinai sākušas problemas ar EGR, un pec daziem meginajumiem vinu iztirit, vienalga pec dazam nedeļām vinš atkal iesprust atvertā stāvoklī un mašīna nebrauc.
Tapēc cik saporatu no atsauskmēm, labākais variants ir atslegt EGR un DPF filtru, un uzlikt čipu.
Apzvanot dažas vietas, sapratu ka komplekta cena (egr, dpf, čips), maksā ap 250 EUR.
Vēlējos pajautāt Jums, vai ir kādas atsauksmes par šām kompānijām:
autokatalizatori.lv ( Pildes iela 8 )
turbomarket.lv ( Raudas 12 )
autocip.lv ( Leja iela 13 )

Kuru varētu ieteikt vai pretēji, neieteiktu?
Vai varbut vērts nopirkt par so naudu jaunu EGR vārstu?

Paldies!

Kāpēc vispār jautājums? Nomainam bojāto detaļu (EGR) un braucam tālāk. Kāpēc jābojā auto?


Sapratu jūsu pozīciju.
Es nelasiju šo lielo tēmu visu, bet es pareizi saporotu ka ir holy wars par šo tēmu, vai ir vērts atslēgt to visu vai atstāt kā bija izdomajuši inženieri, un viennozimīgas atbildes nav?


Ne konkrēti ar BMW, bet vienu citu dīzeli man bija līdzīga problēma ar EGR. Pāris reizes tīrīju, bet efekts bija īslaicīgs. Beigās saņēmos, nolocīju kādus 300 EUR par jaunu EGR vārstu (OEM) un aizmirsu par šo problēmu 5 gadus (kamēr to auto pārdevu). Manuprāt, šādam risinājumam ir mazāk risku. Savukārt, ja ravēsi ārā EGR, tad tur var sanākt, ka turpināsi čakarēties jau ar citām problēmām.
Offline
tims4008
25. May 2022, 23:39 #1931

Kopš: 25. May 2022

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


25 May 2022, 23:16:31 @cmax rakstīja:

25 May 2022, 23:07:29 @tims4008 rakstīja:

25 May 2022, 22:53:14 @Peecis rakstīja:

25 May 2022, 22:37:12 @tims4008 rakstīja:
Labdien, cienītie biedri!

Diemžel, manai masinai sākušas problemas ar EGR, un pec daziem meginajumiem vinu iztirit, vienalga pec dazam nedeļām vinš atkal iesprust atvertā stāvoklī un mašīna nebrauc.
Tapēc cik saporatu no atsauskmēm, labākais variants ir atslegt EGR un DPF filtru, un uzlikt čipu.
Apzvanot dažas vietas, sapratu ka komplekta cena (egr, dpf, čips), maksā ap 250 EUR.
Vēlējos pajautāt Jums, vai ir kādas atsauksmes par šām kompānijām:
autokatalizatori.lv ( Pildes iela 8 )
turbomarket.lv ( Raudas 12 )
autocip.lv ( Leja iela 13 )

Kuru varētu ieteikt vai pretēji, neieteiktu?
Vai varbut vērts nopirkt par so naudu jaunu EGR vārstu?

Paldies!

Kāpēc vispār jautājums? Nomainam bojāto detaļu (EGR) un braucam tālāk. Kāpēc jābojā auto?


Sapratu jūsu pozīciju.
Es nelasiju šo lielo tēmu visu, bet es pareizi saporotu ka ir holy wars par šo tēmu, vai ir vērts atslēgt to visu vai atstāt kā bija izdomajuši inženieri, un viennozimīgas atbildes nav?

Neesi slinks un palasies nedaudz atpakaļ, bet kopumā ja gribi pārvērst savu 150k noripojušo auto par smirdīgu, kūpošu sūdu tad tik uz priekšu!


Kopumā, būšu godīgs. Kad man pirmo reizi paradijas tas engine check un servisa pateica, ka problēma ir EGR vārstā, viņi uzreiz piedāvāja to atslēgt. Es palasiju internetu un paskatijos youtube, un gribēju, lai viņs paliek. Autoservisā viņu iztirija un paņēma par to kautko ap 20 EUR, bet pec mēneša notika tā pati problēma. Tad es izlēmu iztīrīt viņu pats, jo neuzticējos servisa darba kvalitatei. Aizbrucu pie drauga, un kopā viņu pilnībā noņēmām un kārtīgi iztīrijām. Mehānismi strādāja kā nākas, un ja godīgi, viņs nebija arī nemaz tik netīrs. Vispār es nesaporotu, kāpēc viņs iesprust, jo tur viss ir tīrs un ciešs
Bet vakar atkal, braucot mājās notika ši nepatīkama situācija, kura man liek šaubīties manā zirgā ) vairāki cilvēki apgalvo, ka atslēgšana būtiski nepalielinās piesarņojumu, bet gan uzlabos motora darba spējas... kau-gan, kā ja teicu, esmu lasijis ar par iespējamām problēmām, gadijuma ja atslegsana tiks izdarīta nekvalitatīvi un par to, ka motoram tas bus neierasts darba stavoklis un tas var negativi ietekmet motora resursu...

Joprojām nedaudz šaubos.

BTW varbut varat ieteikt, kur var atrast EGR varstus par normālām cenām? (MB w204, cdi200, 100kw)

Cik skatos, jauns vārsts maksā ap 250+ eur, kas ir tas pats, kā viss komplekts ar čipošanu.
Varbūt ir meistari, kuri var viņus remontēt vai restaurēt?

[ Šo ziņu laboja tims4008, 25 May 2022, 23:47:20 ]

Offline
crime
26. May 2022, 00:06 #1932

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8525

Braucu ar: m635csi

neklausi šitos plebejus, zvani tam kantorim, ko ieteicu, tas atrisinās visas tavas problēmas, nopietni
Offline
Peecis
26. May 2022, 06:57 #1933

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


25 May 2022, 23:07:29 @tims4008 rakstīja:

25 May 2022, 22:53:14 @Peecis rakstīja:

25 May 2022, 22:37:12 @tims4008 rakstīja:
Labdien, cienītie biedri!

Diemžel, manai masinai sākušas problemas ar EGR, un pec daziem meginajumiem vinu iztirit, vienalga pec dazam nedeļām vinš atkal iesprust atvertā stāvoklī un mašīna nebrauc.
Tapēc cik saporatu no atsauskmēm, labākais variants ir atslegt EGR un DPF filtru, un uzlikt čipu.
Apzvanot dažas vietas, sapratu ka komplekta cena (egr, dpf, čips), maksā ap 250 EUR.
Vēlējos pajautāt Jums, vai ir kādas atsauksmes par šām kompānijām:
autokatalizatori.lv ( Pildes iela 8 )
turbomarket.lv ( Raudas 12 )
autocip.lv ( Leja iela 13 )

Kuru varētu ieteikt vai pretēji, neieteiktu?
Vai varbut vērts nopirkt par so naudu jaunu EGR vārstu?

Paldies!

Kāpēc vispār jautājums? Nomainam bojāto detaļu (EGR) un braucam tālāk. Kāpēc jābojā auto?


Sapratu jūsu pozīciju.
Es nelasiju šo lielo tēmu visu, bet es pareizi saporotu ka ir holy wars par šo tēmu, vai ir vērts atslēgt to visu vai atstāt kā bija izdomajuši inženieri, un viennozimīgas atbildes nav?

Jo mazāk saprašanas par auto, jo vairāk gribas visu amputēt.
Ja 250 eur par Mercedes detaļu šķiet daudz, tad ir jāpārdomā auto izvēle

[ Šo ziņu laboja Peecis, 26 May 2022, 06:58:33 ]

Offline
uldens1
26. May 2022, 09:44 #1934

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16243

Braucu ar:


25 May 2022, 23:39:23 @tims4008 rakstīja:

Cik skatos, jauns vārsts maksā ap 250+ eur, kas ir tas pats, kā viss komplekts ar čipošanu.
Varbūt ir meistari, kuri var viņus remontēt vai restaurēt?

Vienā gadījumā tev pa tiem 250 uztaisīs lauku tūningu un sapisīs auto,otrā gadījumā dabūsi jaunu detaļu un neko nesapisīsi
Offline
elbruss
26. May 2022, 10:19 #1935

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


25 May 2022, 23:39:23 @tims4008 rakstīja:

Kopumā, būšu godīgs. Kad man pirmo reizi paradijas tas engine check un servisa pateica, ka problēma ir EGR vārstā, viņi uzreiz piedāvāja to atslēgt. Es palasiju internetu un paskatijos youtube, un gribēju, lai viņs paliek. Autoservisā viņu iztirija un paņēma par to kautko ap 20 EUR, bet pec mēneša notika tā pati problēma. Tad es izlēmu iztīrīt viņu pats, jo neuzticējos servisa darba kvalitatei. Aizbrucu pie drauga, un kopā viņu pilnībā noņēmām un kārtīgi iztīrijām. Mehānismi strādāja kā nākas, un ja godīgi, viņs nebija arī nemaz tik netīrs. Vispār es nesaporotu, kāpēc viņs iesprust, jo tur viss ir tīrs un ciešs
Bet vakar atkal, braucot mājās notika ši nepatīkama situācija, kura man liek šaubīties manā zirgā ) vairāki cilvēki apgalvo, ka atslēgšana būtiski nepalielinās piesarņojumu, bet gan uzlabos motora darba spējas... kau-gan, kā ja teicu, esmu lasijis ar par iespējamām problēmām, gadijuma ja atslegsana tiks izdarīta nekvalitatīvi un par to, ka motoram tas bus neierasts darba stavoklis un tas var negativi ietekmet motora resursu...

Joprojām nedaudz šaubos.

BTW varbut varat ieteikt, kur var atrast EGR varstus par normālām cenām? (MB w204, cdi200, 100kw)

Cik skatos, jauns vārsts maksā ap 250+ eur, kas ir tas pats, kā viss komplekts ar čipošanu.
Varbūt ir meistari, kuri var viņus remontēt vai restaurēt?



Ja vārsts neaizaug - tas ir labi. Tas nozīmē, ka dūmi un degmaisījums to nesačakarē. Visdrīzāk ir noguris pats elektromehānisms (nezinu vai MB tas ir elektromehānisks). Piemēram, kaut kur spoles tinumā notiek strāvas caursišana un it kā tas vārsts strādā, bet vairs ne ar tādu jaudu kā vajag. Attiecīgi kaut kādos brīžos iesprūst, kad tam nevajadzētu notikt.

Es šitā nesen vienu robotu putekļusūcēju laboju. It kā motors strādā, bet reizi nedēļā iespŗūst bez pamatojuma. Uz galda izjaucot viss iet. Nomainīju vienu mazu motoriņu pret jaunu un viss, problēma pazuda. Lai gan vecais tehniski arī griezās...
Offline
tims4008
26. May 2022, 12:47 #1936

Kopš: 25. May 2022

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Paldies par viedokli.

Domāju tiešam labāks variants būs salabot vai nopirkt jaunu EGR vārstu.
Varbūt kāds var iedot padomus šeit?

Piemēram šeit atradu it-ka sev piemērotus (cik man ir saprašana) - rezerves dalas24.lv

Vai varbūt var pameiģināt samainīt tikai elektro-motoriņu, jo tiešam varbūt vaina ir tikai viņā?
Offline
Staris
26. May 2022, 12:57 #1937

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Es vēl saprastu, ja dēļ 2500e par DPF cīnītos šitā, bet nu par 250e?
Pa 250e tu dabūsi pilnīgi jaunu detaļu ar garantiju un tā strādās tev līdz tas auto tiks nodots šrotā. Kāpēc jāmeklē nezināma stāvokļa lietota detaļa, kura var arī pēc mēneša sākt radīt problēmas?
Offline
RR04
26. May 2022, 13:25 #1938

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41

autoram jāapdomā vai auto tiešām ir pa kabatai, ja 250eur detaļai ir daudz
Online
Sakurijs
27. May 2022, 22:30 #1939

Kopš: 18. Apr 2022

Ziņojumi: 49

Braucu ar:

https://bmwclub.lv/threads/moj-bmw-650d-f06.58076/
Šis būs totāls M, AMG un RS killers. Būs B sērijas dzinējs ar izravētu ekoloģiju un nočipsēts. Ekoloģisti griezīs vēnas.
Offline
VVRECK
30. May 2022, 15:35 #1940

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


27 May 2022, 22:30:28 @Sakurijs rakstīja:
https://bmwclub.lv/threads/moj-bmw-650d-f06.58076/
Šis būs totāls M, AMG un RS killers. Būs B sērijas dzinējs ar izravētu ekoloģiju un nočipsēts. Ekoloģisti griezīs vēnas.


Un tad terpila bļaustīsies ka nevar iziet skati
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo