Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Gestus
16. Jul 2018, 13:56 #1921

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti

https://mobile.220.lv/lv/majai-un-remontam/klim...ae-25?id=4816644

No sada ir jegas izstabaa ? Gulamistaba... 16kv...temp vakar bija 27 gradi ar visiem logiem valjaa. Saule visu dienu logos. Mitrums ap 60-70. Vajag kaut ko aatri ielikt lai nenospragtu. Kondisku veel negribu likt..svaigs remonts. A tie mobilie kondiskam vajag karstaa gaisa izvadu...

Bail ja tas gaisa atdzesetajs veel lielaku mitrumu netaisa izstabaa.
Offline
uldens1
16. Jul 2018, 14:00 #1922

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


16 Jul 2018, 13:56:43 @Gestus rakstīja:
https://mobile.220.lv/lv/majai-un-remontam/klim...ae-25?id=4816644

No sada ir jegas izstabaa ? Gulamistaba... 16kv...temp vakar bija 27 gradi ar visiem logiem valjaa. Saule visu dienu logos. Mitrums ap 60-70. Vajag kaut ko aatri ielikt lai nenospragtu. Kondisku veel negribu likt..svaigs remonts. A tie mobilie kondiskam vajag karstaa gaisa izvadu...

Bail ja tas gaisa atdzesetajs veel lielaku mitrumu netaisa izstabaa.
uz kada principa tad vins strādā??
Offline
kexxx
16. Jul 2018, 14:05 #1923

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:

Sakrauj ledu kkādā traukā un tad pūš gaisu gar to

Imho bezjēdzīgs sūds, ledus ātri izkusīs un neko tur nenodzesēsi... Plus mitrums noteikti būs kosmosā
Offline
kexxx
16. Jul 2018, 14:08 #1924

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:

Ja grib kkādu jūtamu efektu, tad tikai normāla kondiška.
Ja saule logos, vajag aizkarus, kas nelaiž gaismu cauri un lai pret sauli esošā puse ir balta. Bišk palīdzēs...
Offline
zaljsh
16. Jul 2018, 14:42 #1925

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

Ja tomēr izlem to ledus sūdu pirkt, tad tikai tādu, kur var likt saldējamos blokus. No tiem nebūs mitrums, ja tiešām šajā modelī jāber ledus kubiņi. Bet tos aukstos blokus nespēsi mainīt un saldēt jaunus. Šie verķi, tā pat kā mobilie kondicionieri liekas liels sūc.

Offline
kexxx
16. Jul 2018, 14:55 #1926

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:

Smieklīgākais ar tām ledus "kondiškām" ir tas, ka sanāk dzesēt vienu telpu, bet vienlaikus sildīt otru- kurā stāv ledusskapis
Offline
Gestus
16. Jul 2018, 15:00 #1927

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti

Aizskari ir tumši un gaismu necaurlaidīgi, visu dienu turu ciet, bet karst tā pat. Logi balti, samērā jauni, trīs kameru.

Bija plāns kaut kādu plēvi līmēt , kas atstaro siltumu, bet ar nav pārliecības cik liela jēga un vai izstabā nebūs baigi tumši. Uz ziemu atkal jāplēš nost, lai ziemas saulīte nedaudz izstabu silda.

Par to gaisa dzesētāju jau likās, ka varētu būt auzas ar mitrumu, ņemot vērā, ka uz ūdeni/ledu strādā. It kā rakstīt līdz 25kv, cerēju ka maniem 16kv derēs, spēs atdzesēt

ble, būs visu laiku auksts alus jādzer un jācer ka karstums beigsies...
Offline
Gestus
16. Jul 2018, 15:05 #1928

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti

Nav komsoss ? Domā tās elektriskās, nolaižamās ? Kondiška nav lētāka.

http://www.oro.lv/lv/dzesesana/mobilie-gaisa-ko...nieris-vivax-406

diezgan tizli izskatītos tā uzparikte gaisa novadīšanai
Offline
RSAWorkshop
16. Jul 2018, 15:38 #1929

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

pipec nu nopērc pa 200-300eur mobilo kondišku un miers. Kur problēma? Problēma aiz aizkariem pa logu izbāzt komplektā esošo cauruli?


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Gestus
16. Jul 2018, 15:44 #1930

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti

Vienkārši neliekas loģiski, ka pa vienu galu pūš aukstu un pa logu laid iekšā silto gaisu
Offline
N53series
16. Jul 2018, 15:47 #1931

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jul 2018, 14:55:28 @kexxx rakstīja:
Smieklīgākais ar tām ledus "kondiškām" ir tas, ka sanāk dzesēt vienu telpu, bet vienlaikus sildīt otru- kurā stāv ledusskapis


+101
ieguvums tuvu 0!
Offline
RSAWorkshop
16. Jul 2018, 15:48 #1932

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Es mājai uztaisiju speciālu ventilācijas kanālu priekš tās caurules

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Tikai_lasu
16. Jul 2018, 15:48 #1933

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Sen atpakaļ, pirms remonta, ielikām grāmatvedei to mobilo kondišku. Nekādu aizkaru nebija, logs pavērts, caurule ārā. Ledusskapis nebija bet vēsāks palika. Kā ātrais risinājums strādā ļoti labi.
Offline
kexxx
16. Jul 2018, 15:50 #1934

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:

Tur ir kkāda lupata, lai tjip nenāktu karstais gaiss pa logu... Bet tā kā tas aparāts pūš gaisu no istabas ārā, tad tāpat no kaut kurienes tas tiek piesūkts... Nu, sūds vien ir... Varbūt kā pagaidu variants kādā ofisā arī der, bet mājās, ja jādarbina ilgstoši tad nez nez
Offline
RSAWorkshop
16. Jul 2018, 15:50 #1935

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


16 Jul 2018, 15:48:57 @Tikai_lasu rakstīja:
Sen atpakaļ, pirms remonta, ielikām grāmatvedei to mobilo kondišku. Nekādu aizkaru nebija, logs pavērts, caurule ārā. Ledusskapis nebija bet vēsāks palika. Kā ātrais risinājums strādā ļoti labi.
Man sākumā bija tāpat-jumta stāvs, ruberoida jumts, siltumizolācija 0, varēja uzpūst tā, ka džemperi prasās kad ārā +30

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
16. Jul 2018, 15:56 #1936

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 Jul 2018, 09:00:22 @N53series rakstīja:

15 Jul 2018, 23:46:22 @Mixzzz rakstīja:

15 Jul 2018, 23:43:15 @Nerds rakstīja:

15 Jul 2018, 23:29:30 @Mixzzz rakstīja:
Kāds bija tas jobnutais veids kā norubīt EGR? Gribu reversot šo procesu. Auto nopirka un protams pārdevējs stāsta ka egr normāli atrubīts bet nu met klūdas, patēriņš arī paaugstināts un visu laiku faktiskā ienākošā gaisa masa ir lielāka nekā pieprasītā. Gribās to EGR vienk atkal salikt lai strādā un viss ir ok...

Pēc tā kā aprakstiji,izskatās,ka kāds līkrocis ir vienkārši noglušijis trubu.

Saliec visu,kā vajag,un iespējams,ka pat kompi nevajadzēs lai sāktu tas pasākums normāli darboties.
Tā arī ir Ok, tagad pievienoju atpakaļ, bet auto no sākuma slāpa nost, tagad kaut kā strādā.

1. Tukšgaitā motors pieprasa 300(hz kaada tur meervieniiba) gaisa masu bet faktiski ir tikai 180.
2. Loģiski ka motors neiet vispār...līdz 2,5k un tad pēkšņi viss iet kā vajag.
3. Novienoju nost to vakuuma trubu no EGR un liekas, ka tas spiediena regulators ir visu laiku vaļā. Noslāpējot motoru pēc brīža var dzirdēt, ka tas vārsts pārslēdzas un izlaiž vakuumu.
4.DDE rāda, ka ražots 27.10.11 - pāršūts tajā laikā? MAFs arī bija ap to laiku mainīts...

Ko tagad darīt? Jābrauc pāršūt stock softs vadībai?

PS. Un šis saucās - pie vāciešiem viss kā pie cilvēkiem


adaptaacijas nodzeesi?
Karoch džeki vēl bija sasprauduši regulatoriem vadus ne tā un rezultā pie egr regulatora bija piesprausti klapīšu vadi... Apmainīju vietām un beidzot pieprasītā gaisa masa sakrīt ar faktisko.

Par adaptācijām - caur INPA, vismaz manējo instalāciju, var resetot tikai injectorvalues. Pārējo var resetot caur DIS?
Offline
Tikai_lasu
16. Jul 2018, 16:00 #1937

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


16 Jul 2018, 15:50:08 @kexxx rakstīja:
Tur ir kkāda lupata, lai tjip nenāktu karstais gaiss pa logu... Bet tā kā tas aparāts pūš gaisu no istabas ārā, tad tāpat no kaut kurienes tas tiek piesūkts... Nu, sūds vien ir... Varbūt kā pagaidu variants kādā ofisā arī der, bet mājās, ja jādarbina ilgstoši tad nez nez
Vienīgais kas tur ir sūds, ir skats, kad tā caurule uz palodzes mētājās. Viss pārējais tur strādā ļoti labi. Ar atvērtu logu, ūdens trauks gan 3xdienā jāizlej. Pieņemu, ka elektrība ar viņam garšo, bet to ofisā neviens neskaitīja.
Offline
N53series
16. Jul 2018, 16:00 #1938

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jul 2018, 15:56:19 @Mixzzz rakstīja:

16 Jul 2018, 09:00:22 @N53series rakstīja:

15 Jul 2018, 23:46:22 @Mixzzz rakstīja:

15 Jul 2018, 23:43:15 @Nerds rakstīja:

15 Jul 2018, 23:29:30 @Mixzzz rakstīja:
Kāds bija tas jobnutais veids kā norubīt EGR? Gribu reversot šo procesu. Auto nopirka un protams pārdevējs stāsta ka egr normāli atrubīts bet nu met klūdas, patēriņš arī paaugstināts un visu laiku faktiskā ienākošā gaisa masa ir lielāka nekā pieprasītā. Gribās to EGR vienk atkal salikt lai strādā un viss ir ok...

Pēc tā kā aprakstiji,izskatās,ka kāds līkrocis ir vienkārši noglušijis trubu.

Saliec visu,kā vajag,un iespējams,ka pat kompi nevajadzēs lai sāktu tas pasākums normāli darboties.
Tā arī ir Ok, tagad pievienoju atpakaļ, bet auto no sākuma slāpa nost, tagad kaut kā strādā.

1. Tukšgaitā motors pieprasa 300(hz kaada tur meervieniiba) gaisa masu bet faktiski ir tikai 180.
2. Loģiski ka motors neiet vispār...līdz 2,5k un tad pēkšņi viss iet kā vajag.
3. Novienoju nost to vakuuma trubu no EGR un liekas, ka tas spiediena regulators ir visu laiku vaļā. Noslāpējot motoru pēc brīža var dzirdēt, ka tas vārsts pārslēdzas un izlaiž vakuumu.
4.DDE rāda, ka ražots 27.10.11 - pāršūts tajā laikā? MAFs arī bija ap to laiku mainīts...

Ko tagad darīt? Jābrauc pāršūt stock softs vadībai?

PS. Un šis saucās - pie vāciešiem viss kā pie cilvēkiem


adaptaacijas nodzeesi?
Karoch džeki vēl bija sasprauduši regulatoriem vadus ne tā un rezultā pie egr regulatora bija piesprausti klapīšu vadi... Apmainīju vietām un beidzot pieprasītā gaisa masa sakrīt ar faktisko.

Par adaptācijām - caur INPA, vismaz manējo instalāciju, var resetot tikai injectorvalues. Pārējo var resetot caur DIS?

Tev kaut kaads aizveesturisks loader. Skati jaunaaku loader INPA. DIS gan arii vajadzeetu buut [tur buus kopeejaas/visas, kaa paredzu - tas derees].
Offline
N53series
17. Jul 2018, 21:20 #1939

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

N46 fail

reku iisaa teema: N46 izjucis intake vaarsta 'pievads'.
bet, galvenais - neskatoties uz fundamentaalo lazhu, milzu atskjiriibaam starp abu bankas cilindru degmaisiijumu [Lambda], misfires tuksgaitaa NEBIJA noveerojamas! tb., veel viens pieraadiijums - Volgotronic NAV vainiigs pie tuksgaitas djorgas!
Offline
N53series
17. Jul 2018, 21:26 #1940

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

un sheit - moska buus interesanti palasiit par taadu 'vienkaarshu' lietu kaa thermal management (part 2):
Links
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo