Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
Alkaans
06. Dec 2017, 07:05 #1921

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

pats meegjinaaju ar carly, torque nodzest, atlec atpakal momentaa, chalis servii ar inpa vai dis manliekas skatijaas, vinjam ar uz sitiena uzreiz lec atpakal pec dzeeshanas, un datora radija to pashu ko man eg temperature sensors, tapec to backpressure sensoru neparbaudijam, jo nebija laiks vinjam daudz, gribeju lai tik pamegjina nodzeest ar kautko labaku par carly, majas googleejot pa retam forumos paradijas ka tas ir backpressure sensors nevis kaa man raada temperaturas sensors, reali jacelj auto gaisa atkal un jaskataas apakshaa, savadak klat netiek? nu vismaz paldies, apstiprinaji aizdomas ka vaina visticamak ir backpressure sensoram kautkas. ja to maina, tad vajag ecu reset vai ko tadu, jeb var nomainit un nodzest kludu un miers? tas varetu but pie vainas ka man valmieraa 16-18l/100km? jeb kadi tiesi ir simptomi ja sensors neiet?

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 06 Dec 2017, 07:13:48 ]

Offline
Angelz
06. Dec 2017, 08:40 #1922

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


06 Dec 2017, 07:05:00 @Alkaans rakstīja:
pats meegjinaaju ar carly, torque nodzest, atlec atpakal momentaa, chalis servii ar inpa vai dis manliekas skatijaas, vinjam ar uz sitiena uzreiz lec atpakal pec dzeeshanas, un datora radija to pashu ko man eg temperature sensors, tapec to backpressure sensoru neparbaudijam, jo nebija laiks vinjam daudz, gribeju lai tik pamegjina nodzeest ar kautko labaku par carly, majas googleejot pa retam forumos paradijas ka tas ir backpressure sensors nevis kaa man raada temperaturas sensors, reali jacelj auto gaisa atkal un jaskataas apakshaa, savadak klat netiek? nu vismaz paldies, apstiprinaji aizdomas ka vaina visticamak ir backpressure sensoram kautkas. ja to maina, tad vajag ecu reset vai ko tadu, jeb var nomainit un nodzest kludu un miers? tas varetu but pie vainas ka man valmieraa 16-18l/100km? jeb kadi tiesi ir simptomi ja sensors neiet?


Ar tādiem gļuka tooļiem kā Carly es ietu BMW ar līkumu.

Patēriņu var daudz faktori ietekmēt, kaut vai ar nekorektu termostatu darbību.

No offence, bet ja nevar noteikt kopējo cēloni un atbildēt uz vnk jautājumiem tad varbūt ir vērts apmeklēt normālu servisu nevis ar sekasu/laika tēriņu nodarboties?

E6* sērijas a/m ir pietiekami komplicēti lai iebrauktu auzās nodarbojoties inernāta "how-to"...

[ Šo ziņu laboja Angelz, 06 Dec 2017, 09:09:45 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Alkaans
06. Dec 2017, 09:46 #1923

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

ne viss ok, man virzienu vajadzeja pareizo, jo chalim servii uz pc redzeju ka raada temperaturas sensoru nevis spiediena un lai tiktu kartigi parbaudit un salabot man menesi rindaa jagaida
apskatisos raadiijumus temperaturai un spiedienam un tad talak domas ko darit, jocigi ka uz to kodu raada pavisam ko citu dazhaadaas lapaas kur mekleju info.

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 06 Dec 2017, 09:56:10 ]

Offline
Angelz
06. Dec 2017, 09:59 #1924

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


06 Dec 2017, 09:46:39 @Alkaans rakstīja:
ne viss ok, man virzienu vajadzeja pareizo, jo chalim servii uz pc redzeju ka raada temperaturas sensoru nevis spiediena un lai tiktu kartigi parbaudit un salabot man menesi rindaa jagaida


Ir jāredz pilna aina respektīvi viss kļūdu logs, jo kontekstā ar citu ir pavisam cita doma. Es nevaru apgalvot ka pie 4020 kļūdas būs 100% beigts pretspiediena sensors. Tāpēc pie šādas bakstīšanās jēga maza.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
06. Dec 2017, 10:21 #1925

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Dec 2017, 08:40:44 @Angelz rakstīja:

06 Dec 2017, 07:05:00 @Alkaans rakstīja:
pats meegjinaaju ar carly, torque nodzest, atlec atpakal momentaa, chalis servii ar inpa vai dis manliekas skatijaas, vinjam ar uz sitiena uzreiz lec atpakal pec dzeeshanas, un datora radija to pashu ko man eg temperature sensors, tapec to backpressure sensoru neparbaudijam, jo nebija laiks vinjam daudz, gribeju lai tik pamegjina nodzeest ar kautko labaku par carly, majas googleejot pa retam forumos paradijas ka tas ir backpressure sensors nevis kaa man raada temperaturas sensors, reali jacelj auto gaisa atkal un jaskataas apakshaa, savadak klat netiek? nu vismaz paldies, apstiprinaji aizdomas ka vaina visticamak ir backpressure sensoram kautkas. ja to maina, tad vajag ecu reset vai ko tadu, jeb var nomainit un nodzest kludu un miers? tas varetu but pie vainas ka man valmieraa 16-18l/100km? jeb kadi tiesi ir simptomi ja sensors neiet?


Ar tādiem gļuka tooļiem kā Carly es ietu BMW ar līkumu.

Patēriņu var daudz faktori ietekmēt, kaut vai ar nekorektu termostatu darbību.

No offence, bet ja nevar noteikt kopējo cēloni un atbildēt uz vnk jautājumiem tad varbūt ir vērts apmeklēt normālu servisu nevis ar sekasu/laika tēriņu nodarboties?

E6* sērijas a/m ir pietiekami komplicēti lai iebrauktu auzās nodarbojoties inernāta "how-to"...


labriit, diagnostikas speci.
ja kljuudas statuss ir aktiivs, tb., DME/DDE, jeb jebkursh modulis konkreetajaa laika mirklii uzskata, ka kljuuda ir arii esoshajaa briidii [nevis bijusi paarejosha pagaatnee] neljaus to nodzeest! Tas tachu ir tik elementaari..
Offline
Kaross
06. Dec 2017, 10:32 #1926

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


06 Dec 2017, 08:40:44 @Angelz rakstīja:

06 Dec 2017, 07:05:00 @Alkaans rakstīja:
pats meegjinaaju ar carly, torque nodzest, atlec atpakal momentaa, chalis servii ar inpa vai dis manliekas skatijaas, vinjam ar uz sitiena uzreiz lec atpakal pec dzeeshanas, un datora radija to pashu ko man eg temperature sensors, tapec to backpressure sensoru neparbaudijam, jo nebija laiks vinjam daudz, gribeju lai tik pamegjina nodzeest ar kautko labaku par carly, majas googleejot pa retam forumos paradijas ka tas ir backpressure sensors nevis kaa man raada temperaturas sensors, reali jacelj auto gaisa atkal un jaskataas apakshaa, savadak klat netiek? nu vismaz paldies, apstiprinaji aizdomas ka vaina visticamak ir backpressure sensoram kautkas. ja to maina, tad vajag ecu reset vai ko tadu, jeb var nomainit un nodzest kludu un miers? tas varetu but pie vainas ka man valmieraa 16-18l/100km? jeb kadi tiesi ir simptomi ja sensors neiet?


Ar tādiem gļuka tooļiem kā Carly es ietu BMW ar līkumu.

Patēriņu var daudz faktori ietekmēt, kaut vai ar nekorektu termostatu darbību.

No offence, bet ja nevar noteikt kopējo cēloni un atbildēt uz vnk jautājumiem tad varbūt ir vērts apmeklēt normālu servisu nevis ar sekasu/laika tēriņu nodarboties?

E6* sērijas a/m ir pietiekami komplicēti lai iebrauktu auzās nodarbojoties inernāta "how-to"...


Nav vainas tajā Carly, viņš ļoti labi strādā.
Vaina ir tajā, ka kļūda ir aktīva. Tikai cilvēkiem nav saprašanas kā diagnsoticēt šādas problēmas.
1. Tas var būt beigts sensors
2. Var būs beigti vadi
3. DPF var būt tik tālu ciet, ka sensors jau norauj gļuku. Un tas ir vismaz 0,8bar pretspiediens. Kas arī dotu atbildi 16-18l patēriņam.

Un nē, mašīnas nav jāceļ augšā, lai viņam tiktu klāt.
Bet es ieteiktu apmeklēt servisu, kam ir vairāk saprašanas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Angelz
06. Dec 2017, 10:54 #1927

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


06 Dec 2017, 10:21:31 @N53series rakstīja:

labriit, diagnostikas speci.
ja kljuudas statuss ir aktiivs, tb., DME/DDE, jeb jebkursh modulis konkreetajaa laika mirklii uzskata, ka kljuuda ir arii esoshajaa briidii [nevis bijusi paarejosha pagaatnee] neljaus to nodzeest! Tas tachu ir tik elementaari..


Nu bet kā viņam to paskaidrot ja uz elementāriem jautājumiem atbildēt nevar.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
06. Dec 2017, 10:55 #1928

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


06 Dec 2017, 10:32:59 @Kaross rakstīja:

Nav vainas tajā Carly, viņš ļoti labi strādā.


Man ir bijusi cita pieredze.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Kaross
06. Dec 2017, 11:04 #1929

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

IEspējams ar kodēšanu vai tādām lietām, bet kļūdas var nolasīt jebkurš diagnostikas verķis, kaut vai par 10USD. Ir tikai jābūt sajēgai. Bieži vien man cilvēki zvana un stāsta, ka viņu diagnostika nav pietiekoši spēcīga. Bullshit. Nevis diagnostika, bet zināšanas nav pietiekoši spēcīgas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
06. Dec 2017, 11:11 #1930

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Dec 2017, 11:04:39 @Kaross rakstīja:
IEspējams ar kodēšanu vai tādām lietām, bet kļūdas var nolasīt jebkurš diagnostikas verķis, kaut vai par 10USD. Ir tikai jābūt sajēgai. Bieži vien man cilvēki zvana un stāsta, ka viņu diagnostika nav pietiekoši spēcīga. Bullshit. Nevis diagnostika, bet zināšanas nav pietiekoši spēcīgas.


opaa. shis bija smalki.
nu, tad pa punktiem:
BMW, taapat kaa citi lielie razhotaaji, OBD prasiibaam [9141, ja nemaldos, taads bija standarts] nosuuta labi ja 10% no visaam kljudaam.
tb., ljoti biezhi ir situaacija - ''parastaa'' 10USD diagnostika uzraada, ka kljuudu nav, DIS/INPA/ISTA - pavisam citu bildi.
otrkaart - INPA, piemeeram, rada mega plashu info ar apstakljiem - statuss, eventu skaits, odo raadiijums, veel 10..20 parametrus, pie kaadiem kljuuda tiek fikseeta.
ar INPA normaaliem moduljiem var redzeet 3 gab. kljuudu sarakstus [nevis dalju no viena].
INPA [arii ISTA, bet mazaakaa apjomaa] piedaavaa SIMTIEM live data mezglu parametru. to nepiedaavaa 10 naudu ''diagnostika''.
INPA [arii ISTA] piedaavaa desmitiem mezglu aktivizeeshanas un desmitiem testa modulju, ko, protams, nepiedaavaa neviena 10 naudu diagnostika.
pat par kljuudu kodiem - lielaakoties ir tupa cipars, ar nekorektu aprkatu paaris vaardu garumaa.

saliidzinaat kaut kaadu ''parasto'' diagnostikas riiku ar INPA/ISTA/DIS - nu, kuda.. tas vispaar nav iespeejams.
Kaross - esmu paarsteigts.
Offline
Angelz
06. Dec 2017, 11:12 #1931

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


06 Dec 2017, 11:04:39 @Kaross rakstīja:
...Bieži vien man cilvēki zvana un stāsta, ka viņu diagnostika nav pietiekoši spēcīga. Bullshit. Nevis diagnostika, bet zināšanas nav pietiekoši spēcīgas.


Piekrītu.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
06. Dec 2017, 11:17 #1932

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


06 Dec 2017, 11:11:26 @N53series rakstīja:

opaa. shis bija smalki.
nu, tad pa punktiem:
BMW, taapat kaa citi lielie razhotaaji, OBD prasiibaam [9141, ja nemaldos, taads bija standarts] nosuuta labi ja 10% no visaam kljudaam.
tb., ljoti biezhi ir situaacija - ''parastaa'' 10USD diagnostika uzraada, ka kljuudu nav, DIS/INPA/ISTA - pavisam citu bildi.
otrkaart - INPA, piemeeram, rada mega plashu info ar apstakljiem - statuss, eventu skaits, odo raadiijums, veel 10..20 parametrus, pie kaadiem kljuuda tiek fikseeta.
ar INPA normaaliem moduljiem var redzeet 3 gab. kljuudu sarakstus [nevis dalju no viena].
INPA [arii ISTA, bet mazaakaa apjomaa] piedaavaa SIMTIEM live data mezglu parametru. to nepiedaavaa 10 naudu ''diagnostika''.
INPA [arii ISTA] piedaavaa desmitiem mezglu aktivizeeshanas un desmitiem testa modulju, ko, protams, nepiedaavaa neviena 10 naudu diagnostika.
pat par kljuudu kodiem - lielaakoties ir tupa cipars, ar nekorektu aprkatu paaris vaardu garumaa.

saliidzinaat kaut kaadu ''parasto'' diagnostikas riiku ar INPA/ISTA/DIS - nu, kuda.. tas vispaar nav iespeejams.
Kaross - esmu paarsteigts.


Protams, bet ja cilvēks nemāk saprast kļūdas, tad nekāds dzelzis nepalīdzēs.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
pelu_junkurs
06. Dec 2017, 11:43 #1933

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx

Cik reizes jau pieminēts, ka Valmierā neko jaunāku par bmw e36 un audi 80 neprot nodiagnosticēt, kur nu vēl salabot. Tas ir fakts. Kā jau te useri teica, jāmeklē normāls serviss.
Offline
Alkaans
06. Dec 2017, 16:39 #1934

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


06 Dec 2017, 01:01:07 @Angelz rakstīja:

05 Dec 2017, 23:33:06 @Alkaans rakstīja:
Manam 535d rāda kļūdu 4020, internetā meklēju, rāda ka exhaust gas temperature sensors pirms kat, nomainīju to sensoru pirms dpf, kļūda nepazūd un nevar nodzēst... Labi meklēju vēl info, un citur raksta ka exhaust gas backpressure sensors pirms dpf... citur egts pēc dpf, Tad kas vainīgs varētu būt Negribas visus sensorus pēc kārtas mainīt



#4020 DPF pretspiediena sensors

Nevar nodzēst kļūdu, ar ko mēģināts dzēst un kā?

Kāda ir šīs kļūdas biežuma vērtība?

Kādas ir pretspiediena un temp vērtības?

Gumijas trubiņa, kas iet uz sensoru no DPF, ir hermētiska?

Konektora kontakti ir bez zaļā un vadi ok?

Pretspiediena sensors ir uzlikts jauns/lietots?


Nesen tika mainīti abi termostati, jo motors slikti uzsila. Jauns tika uzlikts EG temperaturas sensors jo uz laptopa progas servī rādija to 4020 kļūdu kur galā rakstīts EG Temperature sensors pirms Kat, nomainīju, kļūda nedzēšas nost, sāku meklēt info vairāk par to kodu, un citos forumos/lapās pa retam uzpeldēja ka tas ir nevis temperaturas sensors bet spiediena sensors, nezinu kāpēc 2 dažādas kļūdas uz vienu kodu var atrast, varbūt DDE versija cita un tam kodam atbilst cita vaina, tāpēc arī uzprasiju šeit, lai saprastu ir tas temperaturas sensors vai pretspiediena sensors, jo nomainot temperaturas sensoru kļūda palika, un apstiprināja manas aizdomas ka tā ir kļūda par spiediena sensoru un ka varu meklēt vainu vados, nosprostotā šļaukā vai sensorā... citas kļūdas man nav, izņemot vienu kvēlsveci, gribu sataisīt to 4020, lai man dpf neaizdirš pilnu, tā ka ir pa vēlu. Kur tas sensors atrodas pirms dpf, jālien apakšā vai caur motortelpu viegli tikt klāt? Gribu apskatīt kontaktus un pārbaudīt vai ir kāda dzīvības pazīme vadiem + vai truba nav pilna, velāk pie pc pielikšu kad čalim servī brīvāks laiks ar mani ņemties.

Update:
Paskatījos pretspiediena sensoru cenas veikalā, ir kāda starpība starp viņiem? viens ir lielāks kvadrāts pēc skata, otrs pēc izskata mazāks savādāks... viņi abi strādā vienādi un nebūs problēmas uz e61 535d 200kw 1/2007 bez facelift? Jo laikam orģināli nāk lielāks, bet tas veikalā nāk oem 85 eiras, citu nav. Mazais ap 30-50 eirām un lielāka izvēle. Sarunāju rīt pārbaudīt pie pc vai rāda viņš kautko utt, ja miris un vadi veseli/truba, tad pasūtu jaunu sensoru, galvenais vajag pareizu.

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 06 Dec 2017, 21:22:01 ]

Offline
MandMs
08. Dec 2017, 14:23 #1935

Kopš: 15. Apr 2016

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

Aptumšojies sānskata spogulis ir atjaunojams, remontējams vai tomēr metams?
Offline
R_BERGS
09. Dec 2017, 18:26 #1936

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:





-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
Alkaans
11. Dec 2017, 18:45 #1937

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Kads zin kurs pretspiediena sensors pirms dpf naak uz e61 535d 200kw 1/2007?
13627789219, 13627804862, vai ir citas alternativas?
Servi pateica ka sensors jamaina bet valmieraa intercars piedava tikai oem pa 86 eiram bez alternativam, kamer internetaa izlec visadi citi ap 30-60 eiram un pec bildem divi varianti, lielaks kvadratains dargaks, un mazaki, kompaktaki, letaki, bet tie mazie ir no feislifta vai der ari man? Negribas iegraabties nepareizaa, servi teica ja dabusu ko nomainit tad nomainis aatri, savadak jagaida rinda 2 nedeljas + kamer vinji pashi pasutis, jo uz vietas te nekas nav

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 11 Dec 2017, 18:46:15 ]

Offline
radiaators
13. Dec 2017, 13:32 #1938

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Jautàjums tiem kuri šeit tirgo auto dalas - cik maksà originàlie sànu pagriezieni priekšējos spàrnos ? Vajag àtri jàiet skate...
Offline
pelu_junkurs
13. Dec 2017, 15:51 #1939

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx


09 Dec 2017, 18:26:53 @R_BERGS rakstīja:





Drift hard or go home
Offline
seene
14. Dec 2017, 13:16 #1940

Kopš: 03. Dec 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 9

Braucu ar: kūtiņu

No rīta pirmo reizi iedarbinot motors pirmās sekundes noraustās, zilganbaltu dūmu mākoni atstāj, pēc tam rūc it kā nekas nebūtu bijis. Kāda sprausla pa galam? Kāds varbūt var ieteikt jēdzīgu dīzelistu, pie kura vērts aizbraukt? Rīga vai apkaime.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo