Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
wheelie
20. Oct 2012, 19:32 #1921

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

http://www.yapfiles.ru/show/483683/d289a903759e...1fe3bc5.flv.html

-----------------
8)
Offline
wheelie
23. Oct 2012, 13:10 #1922

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
8)
Offline
arizah
23. Oct 2012, 14:08 #1923

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


incanti kā viņam tik netīram lidojās pēctam
Offline
JZ
23. Oct 2012, 14:21 #1924

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

lidot jau vēl po, bet noturēt taisni uz skrejceļa gan jau ka ir bijis interesanti
Offline
RVR
23. Oct 2012, 15:01 #1925

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR

Labi, ka ne viss skrejceļš bija tik netīrs kā sākumā, citādi viņam nebūtu pieticis, lai paceltos. Diez, kas viņu pēc tam vilktu ārā no tās slīkšņas, ja jau viņiem nav bijis pat traktora ar lāpstu, lai skrejceļu notīrītu?

Tā pilsētiņa ir diezgan lielā čuhņā, 15k iedzīvotāju un vienīgie regulārie reisi ir uz apgabala centru Irkutsku.
Offline
wheelie
23. Oct 2012, 15:31 #1926

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

Zinātaji saka ka priekš AN-24 šāda skrējceļa kondīcija ir ok

Это называется размокшая грунтовая полоса. На всех самолетах проводят испытания на "слякотные полосы" (Называется это именно так. Хотя и проверяется там не только слякоть, но и грязь). И смотрят как раз, что все брызги не попадают в двигатель. Тем самым определяют максимальный слой грязи и слякоти, при котором самолет может безопасно взлететь и сесть. (Читай, максимальный слой грязи при которой она не попадет в двигатели и при которой самолет не зароется в эту грязь по самое неболуйся.)

П.С. Конечно, тут еще и самолет сыграл роль. Только АН-24, из пассажирских самолетов, может взлетать и садиться на настолько грязных полосах. Тут самая важная вещь - это расположение двигателя и "сильные" шасси. В общем для Ан-24 это нормальная ситуация...



-----------------
8)
Offline
AV
26. Oct 2012, 17:52 #1927

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets
Sakas jau ar to, ka ilgi gaidija deicingu, tad izbeidzas deicing skidrums un atkal bija jagaida, rezultata izlidoja 1h 15min velak.
Lidojuma konkreti izkratija visos iespejamos virzienos Tad viena bridi motors saka gaudot (lidzigi kaa notriektajam vaacu lidmasinam CCCP propogandas filmas) un lidmasina lenam sak iet leja, WTF Pec 10min pilots paskaidroja, ka propelleri sakusi apledot, attiecigi tika iedoti lielaki rpm. Vareja pabridinat pirmstam
Pirms nosesanas pilots pazino, ka esot jagaida ~30min kamer lidlauku notiris no sniega, tikmer rinkosim ap lidlauku (visu laiku, protams, sirsnigi krata).
Nuja, piespradzesanas zimi neviena bridi taa ari neatsledza un ratinus ar dzerieniem ari nemaz nestuma
Pec nosesanas nedaudzo pasazieru sejas bija acimredzams atvieglojums un prieks ar pozitivo rezultatu

Ja meera pec 'bailu faktora', tad sis ir stabili ieks top3 mana 200+ lidojumu vesture
Offline
Marteens
26. Oct 2012, 18:17 #1928

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

Man lidot tā jau riebjas,bet ja būtu kas šāds noticis 100% apķēzītos.
Offline
Onufrijs
26. Oct 2012, 18:22 #1929

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


26 Oct 2012, 17:52:30 AV rakstīja:
Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets
Sakas jau ar to, ka ilgi gaidija deicingu, tad izbeidzas deicing skidrums un atkal bija jagaida, rezultata izlidoja 1h 15min velak.
Lidojuma konkreti izkratija visos iespejamos virzienos Tad viena bridi motors saka gaudot (lidzigi kaa notriektajam vaacu lidmasinam CCCP propogandas filmas) un lidmasina lenam sak iet leja, WTF Pec 10min pilots paskaidroja, ka propelleri sakusi apledot, attiecigi tika iedoti lielaki rpm. Vareja pabridinat pirmstam
Pirms nosesanas pilots pazino, ka esot jagaida ~30min kamer lidlauku notiris no sniega, tikmer rinkosim ap lidlauku (visu laiku, protams, sirsnigi krata).
Nuja, piespradzesanas zimi neviena bridi taa ari neatsledza un ratinus ar dzerieniem ari nemaz nestuma
Pec nosesanas nedaudzo pasazieru sejas bija acimredzams atvieglojums un prieks ar pozitivo rezultatu

Ja meera pec 'bailu faktora', tad sis ir stabili ieks top3 mana 200+ lidojumu vesture


Shit happends ...
Offline
Lafter
26. Oct 2012, 18:25 #1930

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

vienreiz esmu ar fokeru lidojis, to pašu kkādā mazā vetrā, negaisā vel cēlās un stipra veja laidas zemē.
Ļoti labi saprotu, ko AV piedzīvoja, ja vel motors butu sācis gaudot, tad vispār, bet purināja jebeno peso visu laiku, visu ceļu salona , tāds klusums

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RVR
26. Oct 2012, 18:31 #1931

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


26 Oct 2012, 17:52:30 AV rakstīja:
Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets



Tu vari sevi mierināt ar domu, ka ir cilvēki, kuri pagājušajā naktī brauca ar prāmi pāri jūrai šonakt arī gan jau tur būs jautri
Offline
Onufrijs
26. Oct 2012, 18:31 #1932

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


26 Oct 2012, 18:25:15 Lafter rakstīja:
vienreiz esmu ar fokeru lidojis, to pašu kkādā mazā vetrā, negaisā vel cēlās un stipra veja laidas zemē.
Ļoti labi saprotu, ko AV piedzīvoja, ja vel motors butu sācis gaudot, tad vispār, bet purināja jebeno peso visu laiku, visu ceļu salona , tāds klusums

Esmu arī ar 474 lidojis un visus kratīja kā traks. Vienkārši tā ir daba. Tas tāpat kā ar labām šipenēm var sanest uz ledus ...
Offline
Lafter
26. Oct 2012, 18:38 #1933

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


26 Oct 2012, 18:31:34 91 rakstīja:

26 Oct 2012, 17:52:30 AV rakstīja:
Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets



Tu vari sevi mierināt ar domu, ka ir cilvēki, kuri pagājušajā naktī brauca ar prāmi pāri jūrai šonakt arī gan jau tur būs jautri

Nav tik traki uz prāmjiem vētrā, lai kompensētu sanesi, tikai izšaut vajag kādu stipro pavairāk. Pubā sežot protams rēcīgi, ka ik pa brīdim, kāds kvatru saslēdz un aizgāž. Vienīgie sūdi, vetrā nevar ārā iet, jo durvis pēc tam vaļa nedabūt. Bet tā nekā tāda Gulēt vienīgi sūdīgi, vienk zb, ta galva augšā, ta kāja augšā, kad aizmieg po Ja lux kajīte, tad sāniski gulta ļurkājās, tas lūk ir sūdīgāk


āāā ir vispār viena problēma, ne divas
1 pamīzt, jo podā vienk nereāli trāpīt tupus tikai
2 dušā iet, zb skraidīt pakaļ ūdenim

[ Šo ziņu laboja Lafter, 26 Oct 2012, 18:39:48 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RVR
26. Oct 2012, 18:43 #1934

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


26 Oct 2012, 18:38:15 Lafter rakstīja:

Nav tik traki uz prāmjiem vētrā, lai kompensētu sanesi, tikai izšaut vajag kādu stipro pavairāk. Pubā sežot protams rēcīgi, ka ik pa brīdim, kāds kvatru saslēdz un aizgāž. Vienīgie sūdi, vetrā nevar ārā iet, jo durvis pēc tam vaļa nedabūt. Bet tā nekā tāda Gulēt vienīgi sūdīgi, vienk zb, ta galva augšā, ta kāja augšā, kad aizmieg po Ja lux kajīte, tad sāniski gulta ļurkājās, tas lūk ir sūdīgāk


āāā ir vispār viena problēma, ne divas
1 pamīzt, jo podā vienk nereāli trāpīt tupus tikai
2 dušā iet, zb skraidīt pakaļ ūdenim


Nu tas ir tā tīri tehniski, bet ir cilvēki, kuriem ļoti traucē kāds cits būtisks faktors - jūras slimība vemj tālāk kā redz
Offline
Lafter
26. Oct 2012, 18:45 #1935

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


26 Oct 2012, 18:43:00 91 rakstīja:

26 Oct 2012, 18:38:15 Lafter rakstīja:

Nav tik traki uz prāmjiem vētrā, lai kompensētu sanesi, tikai izšaut vajag kādu stipro pavairāk. Pubā sežot protams rēcīgi, ka ik pa brīdim, kāds kvatru saslēdz un aizgāž. Vienīgie sūdi, vetrā nevar ārā iet, jo durvis pēc tam vaļa nedabūt. Bet tā nekā tāda Gulēt vienīgi sūdīgi, vienk zb, ta galva augšā, ta kāja augšā, kad aizmieg po Ja lux kajīte, tad sāniski gulta ļurkājās, tas lūk ir sūdīgāk


āāā ir vispār viena problēma, ne divas
1 pamīzt, jo podā vienk nereāli trāpīt tupus tikai
2 dušā iet, zb skraidīt pakaļ ūdenim


Nu tas ir tā tīri tehniski, bet ir cilvēki, kuriem ļoti traucē kāds cits būtisks faktors - jūras slimība vemj tālāk kā redz

man sievai ir, vemj kapec, tikai pagajuso gad atradām zales, kas tiešām palīdz. kajītē ar logu, vispār nevar, vemj nonstopā

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Neoo
26. Oct 2012, 19:51 #1936

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


26 Oct 2012, 17:52:30 AV rakstīja:
Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets
Sakas jau ar to, ka ilgi gaidija deicingu, tad izbeidzas deicing skidrums un atkal bija jagaida, rezultata izlidoja 1h 15min velak.
Lidojuma konkreti izkratija visos iespejamos virzienos Tad viena bridi motors saka gaudot (lidzigi kaa notriektajam vaacu lidmasinam CCCP propogandas filmas) un lidmasina lenam sak iet leja, WTF Pec 10min pilots paskaidroja, ka propelleri sakusi apledot, attiecigi tika iedoti lielaki rpm. Vareja pabridinat pirmstam
Pirms nosesanas pilots pazino, ka esot jagaida ~30min kamer lidlauku notiris no sniega, tikmer rinkosim ap lidlauku (visu laiku, protams, sirsnigi krata).
Nuja, piespradzesanas zimi neviena bridi taa ari neatsledza un ratinus ar dzerieniem ari nemaz nestuma
Pec nosesanas nedaudzo pasazieru sejas bija acimredzams atvieglojums un prieks ar pozitivo rezultatu

Ja meera pec 'bailu faktora', tad sis ir stabili ieks top3 mana 200+ lidojumu vesture


man butu nepiecieshama maksliga elpinasana pec sada lidojuma

-----------------

Offline
Harcix
26. Oct 2012, 21:11 #1937

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

fak, kapec man nekad negadaas taadi lidojumi! vienreiz sen uz frankfut-hahn taa nedaudz pakratijagaisa bedrees ar 737 bet tas arii viss. es viemeer ceru, ka mosh shoreiz (nu gluzhi kaa ar muusu hokeja komandu pasaules chempii) kaut kas inchiigs buus, bet atkal nekaa

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
HaL
26. Oct 2012, 21:49 #1938

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

es ar finnair fokerveidīgo (saab 340s laikam) esmu nācis plakaniski lejā vētras laikā, tad gan bija bikses bija gandrīz pilnas

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Harcix
26. Oct 2012, 22:09 #1939

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

juus droshi vien izskataties shaadi


-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
HaL
26. Oct 2012, 22:27 #1940

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo


26 Oct 2012, 22:15:27 bertons rakstīja:
omg

uz atpalikušiem neapvainojas

man gan nav 200+ lidojumu kā AV, bet robežās 70+, neesmu nekad skaitījis (8 lidojumi vien septembrī) - ir bijis tikai vienu reizi tā, ka šķiet, ka nebūs labi. turklāt lielajos aparātos tā nejūt

[ Šo ziņu laboja HaL, 26 Oct 2012, 23:04:29 ]



-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo