Online
Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
wheelie | 20. Oct 2012, 19:32 |
#1921
|
| Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| http://www.yapfiles.ru/show/483683/d289a903759e...1fe3bc5.flv.html
----------------- 8) | Offline | | |
wheelie | 23. Oct 2012, 13:10 |
#1922
|
| Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- 8) | Offline | | |
arizah | 23. Oct 2012, 14:08 |
#1923
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
incanti kā viņam tik netīram lidojās pēctam | Offline | | |
JZ | 23. Oct 2012, 14:21 |
#1924
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| lidot jau vēl po, bet noturēt taisni uz skrejceļa gan jau ka ir bijis interesanti | Offline | | |
RVR | 23. Oct 2012, 15:01 |
#1925
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Labi, ka ne viss skrejceļš bija tik netīrs kā sākumā, citādi viņam nebūtu pieticis, lai paceltos. Diez, kas viņu pēc tam vilktu ārā no tās slīkšņas, ja jau viņiem nav bijis pat traktora ar lāpstu, lai skrejceļu notīrītu?
Tā pilsētiņa ir diezgan lielā čuhņā, 15k iedzīvotāju un vienīgie regulārie reisi ir uz apgabala centru Irkutsku. | Offline | | |
wheelie | 23. Oct 2012, 15:31 |
#1926
|
| Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| Zinātaji saka ka priekš AN-24 šāda skrējceļa kondīcija ir ok
Это называется размокшая грунтовая полоса. На всех самолетах проводят испытания на "слякотные полосы" (Называется это именно так. Хотя и проверяется там не только слякоть, но и грязь). И смотрят как раз, что все брызги не попадают в двигатель. Тем самым определяют максимальный слой грязи и слякоти, при котором самолет может безопасно взлететь и сесть. (Читай, максимальный слой грязи при которой она не попадет в двигатели и при которой самолет не зароется в эту грязь по самое неболуйся.)
П.С. Конечно, тут еще и самолет сыграл роль. Только АН-24, из пассажирских самолетов, может взлетать и садиться на настолько грязных полосах. Тут самая важная вещь - это расположение двигателя и "сильные" шасси. В общем для Ан-24 это нормальная ситуация...
----------------- 8) | Offline | | |
AV | 26. Oct 2012, 17:52 |
#1927
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets
Sakas jau ar to, ka ilgi gaidija deicingu, tad izbeidzas deicing skidrums un atkal bija jagaida, rezultata izlidoja 1h 15min velak.
Lidojuma konkreti izkratija visos iespejamos virzienos Tad viena bridi motors saka gaudot (lidzigi kaa notriektajam vaacu lidmasinam CCCP propogandas filmas) un lidmasina lenam sak iet leja, WTF Pec 10min pilots paskaidroja, ka propelleri sakusi apledot, attiecigi tika iedoti lielaki rpm. Vareja pabridinat pirmstam
Pirms nosesanas pilots pazino, ka esot jagaida ~30min kamer lidlauku notiris no sniega, tikmer rinkosim ap lidlauku (visu laiku, protams, sirsnigi krata).
Nuja, piespradzesanas zimi neviena bridi taa ari neatsledza un ratinus ar dzerieniem ari nemaz nestuma
Pec nosesanas nedaudzo pasazieru sejas bija acimredzams atvieglojums un prieks ar pozitivo rezultatu
Ja meera pec 'bailu faktora', tad sis ir stabili ieks top3 mana 200+ lidojumu vesture | Offline | | |
Marteens | 26. Oct 2012, 18:17 |
#1928
|
| Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Man lidot tā jau riebjas,bet ja būtu kas šāds noticis 100% apķēzītos. | Offline | | |
|
Onufrijs | 26. Oct 2012, 18:22 |
#1929
|
| Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
26 Oct 2012, 17:52:30 AV rakstīja:
Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets
Sakas jau ar to, ka ilgi gaidija deicingu, tad izbeidzas deicing skidrums un atkal bija jagaida, rezultata izlidoja 1h 15min velak.
Lidojuma konkreti izkratija visos iespejamos virzienos Tad viena bridi motors saka gaudot (lidzigi kaa notriektajam vaacu lidmasinam CCCP propogandas filmas) un lidmasina lenam sak iet leja, WTF Pec 10min pilots paskaidroja, ka propelleri sakusi apledot, attiecigi tika iedoti lielaki rpm. Vareja pabridinat pirmstam
Pirms nosesanas pilots pazino, ka esot jagaida ~30min kamer lidlauku notiris no sniega, tikmer rinkosim ap lidlauku (visu laiku, protams, sirsnigi krata).
Nuja, piespradzesanas zimi neviena bridi taa ari neatsledza un ratinus ar dzerieniem ari nemaz nestuma
Pec nosesanas nedaudzo pasazieru sejas bija acimredzams atvieglojums un prieks ar pozitivo rezultatu
Ja meera pec 'bailu faktora', tad sis ir stabili ieks top3 mana 200+ lidojumu vesture
Shit happends ... | Offline | | |
Lafter | 26. Oct 2012, 18:25 |
#1930
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| vienreiz esmu ar fokeru lidojis, to pašu kkādā mazā vetrā, negaisā vel cēlās un stipra veja laidas zemē.
Ļoti labi saprotu, ko AV piedzīvoja, ja vel motors butu sācis gaudot, tad vispār, bet purināja jebeno peso visu laiku, visu ceļu salona , tāds klusums
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
RVR | 26. Oct 2012, 18:31 |
#1931
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
26 Oct 2012, 17:52:30 AV rakstīja:
Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets
Tu vari sevi mierināt ar domu, ka ir cilvēki, kuri pagājušajā naktī brauca ar prāmi pāri jūrai šonakt arī gan jau tur būs jautri | Offline | | |
Onufrijs | 26. Oct 2012, 18:31 |
#1932
|
| Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
26 Oct 2012, 18:25:15 Lafter rakstīja:
vienreiz esmu ar fokeru lidojis, to pašu kkādā mazā vetrā, negaisā vel cēlās un stipra veja laidas zemē.
Ļoti labi saprotu, ko AV piedzīvoja, ja vel motors butu sācis gaudot, tad vispār, bet purināja jebeno peso visu laiku, visu ceļu salona , tāds klusums
Esmu arī ar 474 lidojis un visus kratīja kā traks. Vienkārši tā ir daba. Tas tāpat kā ar labām šipenēm var sanest uz ledus ... | Offline | | |
Lafter | 26. Oct 2012, 18:38 |
#1933
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
26 Oct 2012, 18:31:34 91 rakstīja:
26 Oct 2012, 17:52:30 AV rakstīja:
Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets
Tu vari sevi mierināt ar domu, ka ir cilvēki, kuri pagājušajā naktī brauca ar prāmi pāri jūrai šonakt arī gan jau tur būs jautri
Nav tik traki uz prāmjiem vētrā, lai kompensētu sanesi, tikai izšaut vajag kādu stipro pavairāk. Pubā sežot protams rēcīgi, ka ik pa brīdim, kāds kvatru saslēdz un aizgāž. Vienīgie sūdi, vetrā nevar ārā iet, jo durvis pēc tam vaļa nedabūt. Bet tā nekā tāda Gulēt vienīgi sūdīgi, vienk zb, ta galva augšā, ta kāja augšā, kad aizmieg po Ja lux kajīte, tad sāniski gulta ļurkājās, tas lūk ir sūdīgāk
āāā ir vispār viena problēma, ne divas
1 pamīzt, jo podā vienk nereāli trāpīt tupus tikai
2 dušā iet, zb skraidīt pakaļ ūdenim [ Šo ziņu laboja Lafter, 26 Oct 2012, 18:39:48 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
RVR | 26. Oct 2012, 18:43 |
#1934
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
26 Oct 2012, 18:38:15 Lafter rakstīja:
Nav tik traki uz prāmjiem vētrā, lai kompensētu sanesi, tikai izšaut vajag kādu stipro pavairāk. Pubā sežot protams rēcīgi, ka ik pa brīdim, kāds kvatru saslēdz un aizgāž. Vienīgie sūdi, vetrā nevar ārā iet, jo durvis pēc tam vaļa nedabūt. Bet tā nekā tāda Gulēt vienīgi sūdīgi, vienk zb, ta galva augšā, ta kāja augšā, kad aizmieg po Ja lux kajīte, tad sāniski gulta ļurkājās, tas lūk ir sūdīgāk
āāā ir vispār viena problēma, ne divas
1 pamīzt, jo podā vienk nereāli trāpīt tupus tikai
2 dušā iet, zb skraidīt pakaļ ūdenim
Nu tas ir tā tīri tehniski, bet ir cilvēki, kuriem ļoti traucē kāds cits būtisks faktors - jūras slimība vemj tālāk kā redz | Offline | | |
Lafter | 26. Oct 2012, 18:45 |
#1935
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
26 Oct 2012, 18:43:00 91 rakstīja:
26 Oct 2012, 18:38:15 Lafter rakstīja:
Nav tik traki uz prāmjiem vētrā, lai kompensētu sanesi, tikai izšaut vajag kādu stipro pavairāk. Pubā sežot protams rēcīgi, ka ik pa brīdim, kāds kvatru saslēdz un aizgāž. Vienīgie sūdi, vetrā nevar ārā iet, jo durvis pēc tam vaļa nedabūt. Bet tā nekā tāda Gulēt vienīgi sūdīgi, vienk zb, ta galva augšā, ta kāja augšā, kad aizmieg po Ja lux kajīte, tad sāniski gulta ļurkājās, tas lūk ir sūdīgāk
āāā ir vispār viena problēma, ne divas
1 pamīzt, jo podā vienk nereāli trāpīt tupus tikai
2 dušā iet, zb skraidīt pakaļ ūdenim
Nu tas ir tā tīri tehniski, bet ir cilvēki, kuriem ļoti traucē kāds cits būtisks faktors - jūras slimība vemj tālāk kā redz
man sievai ir, vemj kapec, tikai pagajuso gad atradām zales, kas tiešām palīdz. kajītē ar logu, vispār nevar, vemj nonstopā
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Neoo | 26. Oct 2012, 19:51 |
#1936
|
| Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
26 Oct 2012, 17:52:30 AV rakstīja:
Si rita lidojums sniega vetra ar fokeri bija konkrets
Sakas jau ar to, ka ilgi gaidija deicingu, tad izbeidzas deicing skidrums un atkal bija jagaida, rezultata izlidoja 1h 15min velak.
Lidojuma konkreti izkratija visos iespejamos virzienos Tad viena bridi motors saka gaudot (lidzigi kaa notriektajam vaacu lidmasinam CCCP propogandas filmas) un lidmasina lenam sak iet leja, WTF Pec 10min pilots paskaidroja, ka propelleri sakusi apledot, attiecigi tika iedoti lielaki rpm. Vareja pabridinat pirmstam
Pirms nosesanas pilots pazino, ka esot jagaida ~30min kamer lidlauku notiris no sniega, tikmer rinkosim ap lidlauku (visu laiku, protams, sirsnigi krata).
Nuja, piespradzesanas zimi neviena bridi taa ari neatsledza un ratinus ar dzerieniem ari nemaz nestuma
Pec nosesanas nedaudzo pasazieru sejas bija acimredzams atvieglojums un prieks ar pozitivo rezultatu
Ja meera pec 'bailu faktora', tad sis ir stabili ieks top3 mana 200+ lidojumu vesture
man butu nepiecieshama maksliga elpinasana pec sada lidojuma
-----------------
| Offline | | |
|
Harcix | 26. Oct 2012, 21:11 |
#1937
|
| Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| fak, kapec man nekad negadaas taadi lidojumi! vienreiz sen uz frankfut-hahn taa nedaudz pakratijagaisa bedrees ar 737 bet tas arii viss. es viemeer ceru, ka mosh shoreiz (nu gluzhi kaa ar muusu hokeja komandu pasaules chempii) kaut kas inchiigs buus, bet atkal nekaa
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
HaL | 26. Oct 2012, 21:49 |
#1938
|
| Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| es ar finnair fokerveidīgo (saab 340s laikam) esmu nācis plakaniski lejā vētras laikā, tad gan bija bikses bija gandrīz pilnas
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
| Offline | | |
Harcix | 26. Oct 2012, 22:09 |
#1939
|
| Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| juus droshi vien izskataties shaadi
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
HaL | 26. Oct 2012, 22:27 |
#1940
|
| Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
|
26 Oct 2012, 22:15:27 bertons rakstīja:
omg
uz atpalikušiem neapvainojas
man gan nav 200+ lidojumu kā AV, bet robežās 70+, neesmu nekad skaitījis (8 lidojumi vien septembrī) - ir bijis tikai vienu reizi tā, ka šķiet, ka nebūs labi. turklāt lielajos aparātos tā nejūt [ Šo ziņu laboja HaL, 26 Oct 2012, 23:04:29 ]
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|