Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
Mizx
31. Jan 2022, 15:20 #19181

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:


31 Jan 2022, 15:11:28 @versatile rakstīja:

31 Jan 2022, 15:04:08 @sn rakstīja:


Ja tu pārkārtojies pirms zīmes, ka sabiedriskā transporta josla beidzas, tad tu noteikti apbrauc sastrēgumu, kurš veidojas dēļ krustojuma. Attiecīgi vari jautāt, kāpēc citi izstāv rindu un nogriežas pa labi, bet tu šo rindu apbrauc un pielien viņiem priekšā.

Sāksim ar to, ka es tā nedaru. Bet pieņemam situāciju, ka cilvēks stāv korķī, ir sniegs un viņš nezina/nepamana ka tur ir sabtransa josla.
6 sp.
Tad nafig vispār paredzēt 1sp par šo pārkāpumu? Tā vietā vajadzētu sodīt sabtransistus, kas pie dzeltenā lēeeeeenā garā ielien krustojumā un nosedz pilnībā.
Es esmu par skaidriem un saprotamiem CSN. Pārkāpums -> sods. Nevis, atkarībā no CP garastāvokļa, viens vai otrs scenārijs.
Kļūdīties gadās visiem.
Ja var pierādīt. ka ceļa zīmes nebija redzamas, tad sodu parasti atceļ. Protams, var jau pieņemt, ka visi ir idioti un speciāli stāv sastrēgumā, nevis brauc pa brīvu joslu — ja esi tādā joslā trāpijis, tad jāpadomā vai tomēr pats dari nepareizi.
Offline
sn
31. Jan 2022, 15:26 #19182

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879725

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


31 Jan 2022, 15:11:28 @versatile rakstīja:

31 Jan 2022, 15:04:08 @sn rakstīja:


Ja tu pārkārtojies pirms zīmes, ka sabiedriskā transporta josla beidzas, tad tu noteikti apbrauc sastrēgumu, kurš veidojas dēļ krustojuma. Attiecīgi vari jautāt, kāpēc citi izstāv rindu un nogriežas pa labi, bet tu šo rindu apbrauc un pielien viņiem priekšā.

Sāksim ar to, ka es tā nedaru. Bet pieņemam situāciju, ka cilvēks stāv korķī, ir sniegs un viņš nezina/nepamana ka tur ir sabtransa josla.
6 sp.
Tad nafig vispār paredzēt 1sp par šo pārkāpumu? Tā vietā vajadzētu sodīt sabtransistus, kas pie dzeltenā lēeeeeenā garā ielien krustojumā un nosedz pilnībā.
Es esmu par skaidriem un saprotamiem CSN. Pārkāpums -> sods. Nevis, atkarībā no CP garastāvokļa, viens vai otrs scenārijs.
Kļūdīties gadās visiem.


tava situācija būtu diezgan netipiska, ka ir aizsnigusi tieši šī ceļa zīme, cilvēks brauc tur pirmo reizi mūžā un nevar iedomāties, kāda zīme ir četrstūraina un kāpēc neviens pa to joslu nebrauc.

P.S. esmu pats saņēmis no motopelēm protokolu par agresīvo, devies uz izskatīšanu un nofilmētajā materiālā pārkāpuma nebija, lietu neuzsāka. tur gan bija cits variants - viens filmēja un sauca auto numurus un pārējie daudz tālāk apturēja un rakstīja protokolus. tā kā var gadīties, ka arī tevi uz zemitānu tilta vai no elkor plaza uz vef tilu utt. tomēr nesodītu.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
karro
31. Jan 2022, 15:27 #19183

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4620

Braucu ar: studentu variantu

mnu, par idiotiem, tas nebūs pilnīgi bez pamata (bet ne šajās sabtransu situācijās): tur labs piemērs ir ceļa remonts un 2 joslu "salaišana" vienā. ir daļa publikas, kas ir taisnāki par citiem, tie pārkārtojas braucamajā joslā jau 3 km pirms sašaurinājuma un domās rauj sirdis tiem, kuri mēģina tomēr to rāvējslēdzēja principu

[ Šo ziņu laboja karro, 31 Jan 2022, 15:28:08 ]

Offline
versatile
31. Jan 2022, 15:31 #19184

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1178

Braucu ar:


31 Jan 2022, 15:27:14 @karro rakstīja:
mnu, par idiotiem, tas nebūs pilnīgi bez pamata (bet ne šajās sabtransu situācijās): tur labs piemērs ir ceļa remonts un 2 joslu "salaišana" vienā. ir daļa publikas, kas ir taisnāki par citiem, tie pārkārtojas braucamajā joslā jau 3 km pirms sašaurinājuma un domās rauj sirdis tiem, kuri mēģina tomēr to rāvējslēdzēja principu

Jā, jā, tāpat kā tie, kas uzskata, ka pie RPK 2 joslās braucot, kāds kādam lien priekšā - labāk lai ir korķa aste līdz tilta vidum un taisa reālu bīstamību.
Un neieskaidrot viņiem, ar ko atšķiras situācija, piemēram, pie A7, no situācijas pie RPK.
Offline
user
31. Jan 2022, 15:40 #19185

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13769

Braucu ar:

kā jau te minēja - katrs nobrauktais metrs sānslīdē, katra bremzēšana (līdz grīdai), katra sagriešanās kaut ko iemāca utt.. es tikai priecājos, ka ir cilvēki, kas patrenējas, pataisno rokas.. protams ir, kriem tas viss besī, jo paši tizli.

tieši tāpat kā covidam sākoties resnīši sēž dīvānā un dirš par tiem, kuri grib pasportot aiziet. Principā nav ko pārdzīvot par tizleņiem pie stūres vai dzīvē, jo ar tiem tāpat nav nekā kopīga - jāturpina baudīt ziemas prieki
Offline
user
31. Jan 2022, 15:43 #19186

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13769

Braucu ar:


31 Jan 2022, 13:29:45 @subaru rakstīja:

31 Jan 2022, 13:00:55 @njakts rakstīja:

31 Jan 2022, 12:02:32 @Arsmens rakstīja:
A ir kāds gadījums, ka priekšpiedziņai ierubī agresīvo, jo izslīdējušo purnu piepravī ar roceni?



https://vm.tiktok.com/ZMLNM8FPX/
Skaitās


bļe pilnīgi pretīgi, ka policija šādi rīkojas.

kā pirmais sniegs, tā visās ziņās lepni sit pa krūtīm - re kādi mēs malači, 15 agresīvos braucējus noķērām .. jā bļe .. 2os naktī tukšā stāvlaukumā. Tīri objektīvi - tur tas tā īsti nevienam netraucē un tā īsti nevienu neapdraud. Tā vietā tas subārs varēja dežūrēt dažādos Rīgas krustojumos un ķet pie sārti zaļā braucējus + gan jau gadīsies arī kāds dripteris, kurš apzināti ies slīpi krustojumā.

Nē, es pats nebraucu uz stāvlaukumiem saules tīt un arī neaizstāvu tos, kas tur to dara, bet nu kamoon ... paskatās cik rullē pie sarkanās gaismas .. un tas ir daudz bīstamāk citiem satiksmes dalībniekiem nekā naktī pa stāvlaukumu slīdoša žurka.


yes, 100% piekrītu! kad novērsīs smagākos pārkāpumus, kā sarkanās gaismas, pat pagriezienu nerādīšana ir daudz bīstamāka par šo, tad varēs ķerties pie pēdējā - satiksmes sakārtošanas stāvlaukumos.. lai tiek galā ar ceļiem, ceļu policija tomēr, nevis stāvlaukumu
Offline
Mizx
31. Jan 2022, 15:48 #19187

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:


31 Jan 2022, 15:31:17 @versatile rakstīja:

31 Jan 2022, 15:27:14 @karro rakstīja:
mnu, par idiotiem, tas nebūs pilnīgi bez pamata (bet ne šajās sabtransu situācijās): tur labs piemērs ir ceļa remonts un 2 joslu "salaišana" vienā. ir daļa publikas, kas ir taisnāki par citiem, tie pārkārtojas braucamajā joslā jau 3 km pirms sašaurinājuma un domās rauj sirdis tiem, kuri mēģina tomēr to rāvējslēdzēja principu

Jā, jā, tāpat kā tie, kas uzskata, ka pie RPK 2 joslās braucot, kāds kādam lien priekšā - labāk lai ir korķa aste līdz tilta vidum un taisa reālu bīstamību.
Un neieskaidrot viņiem, ar ko atšķiras situācija, piemēram, pie A7, no situācijas pie RPK.
Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Offline
streetking
31. Jan 2022, 15:49 #19188

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


31 Jan 2022, 15:43:07 @user rakstīja:

31 Jan 2022, 13:29:45 @subaru rakstīja:

31 Jan 2022, 13:00:55 @njakts rakstīja:

31 Jan 2022, 12:02:32 @Arsmens rakstīja:
A ir kāds gadījums, ka priekšpiedziņai ierubī agresīvo, jo izslīdējušo purnu piepravī ar roceni?



https://vm.tiktok.com/ZMLNM8FPX/
Skaitās


bļe pilnīgi pretīgi, ka policija šādi rīkojas.

kā pirmais sniegs, tā visās ziņās lepni sit pa krūtīm - re kādi mēs malači, 15 agresīvos braucējus noķērām .. jā bļe .. 2os naktī tukšā stāvlaukumā. Tīri objektīvi - tur tas tā īsti nevienam netraucē un tā īsti nevienu neapdraud. Tā vietā tas subārs varēja dežūrēt dažādos Rīgas krustojumos un ķet pie sārti zaļā braucējus + gan jau gadīsies arī kāds dripteris, kurš apzināti ies slīpi krustojumā.

Nē, es pats nebraucu uz stāvlaukumiem saules tīt un arī neaizstāvu tos, kas tur to dara, bet nu kamoon ... paskatās cik rullē pie sarkanās gaismas .. un tas ir daudz bīstamāk citiem satiksmes dalībniekiem nekā naktī pa stāvlaukumu slīdoša žurka.


yes, 100% piekrītu! kad novērsīs smagākos pārkāpumus, kā sarkanās gaismas, pat pagriezienu nerādīšana ir daudz bīstamāka par šo, tad varēs ķerties pie pēdējā - satiksmes sakārtošanas stāvlaukumos.. lai tiek galā ar ceļiem, ceļu policija tomēr, nevis stāvlaukumu


Ja reiz tas ir tika ārkārtīgi bīstami cilvēcei, tad ir jāveic preventīvi pasakumi, da kautvai ja tas pats Subars stāvētu laukuma vidū ar zilu lampiņu, neviens pat nedomātu tur griezt virsū
Tas takā no krūmiem skatīties, kad kāds izlej 200L mucu ar atrabotku kadā upītē un tad -"ahā, piekērām!"
Policija skatās un gaida ar 99% pārliecibu, Ka tūlīt būs pārkāpums, būtu ieslēguši diseni kaut sekundi ieprieks...
Offline
versatile
31. Jan 2022, 16:04 #19189

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1178

Braucu ar:


31 Jan 2022, 15:48:57 @Mizx rakstīja:

Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!

Brauc no Lubānas ielas pāri D tiltam, pa kreiso malējo joslu uz atļautajiem/faktiskajiem 80km/h, aiz fūrēm pārkārtojies uz labo malējo un met pa mēmajiem, jo uz tilta pēkšņi stāv mašīnas vienā joslā, kamēr pārējās iet uz 80. Kur bīstamība? Nekur gan jau. CSN 121.3. punkts arī pilnīgs sviests gan jau.
Bet kur problēma pie RPK stāties abās joslās un rāvējslēdzējā atpakaļ aplī? Pavarotņiki nodilst?
Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!

[ Šo ziņu laboja versatile, 31 Jan 2022, 16:07:04 ]

Offline
daticho
31. Jan 2022, 16:07 #19190

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

NabaKs uz Jūrmalenes ar E61 no rīta centra virzienā pie Senukai, nebija kāC no powera? labi bija nokrāmējies pret barjeru.
Offline
karro
31. Jan 2022, 16:15 #19191

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4620

Braucu ar: studentu variantu

šādos apstākļos tur daudz nevajag; izslīd (nu, ja izslīd tā, ka DSC netiek galā, vai tā ir izslēgta), vadītājs "kontrē", bet pārāk vēlu, un, kas ne mazāk svarīgi - pārāk ilgi/daudz!, auto pārmetas atpakaļ, vadītājs panikā atkal operē ar stūri, un atkal par vēlu un par ilgu, nākamais "pārmetiens" parasti ir kādā no ceļmalām.

+- vienmērīgā ātrumā braucot pa taisnu ceļu, auto gan no tā nemēdz lekt nost, pat ja tas ir mēreni slidens. būs kāda strauja un nepārdomāta kustība gadījusies?
Offline
daticho
31. Jan 2022, 16:20 #19192

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Tad ir jāizvēlas laika apstākļiem pareizais braukšanas ātrums, jo sevišķi visādiem Bmw ar rwd... (.) Nebūs vnk tādu situāciju bet nu ja beha lido tad ir jāsip malā
Offline
Mizx
31. Jan 2022, 16:21 #19193

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:


31 Jan 2022, 16:04:08 @versatile rakstīja:

31 Jan 2022, 15:48:57 @Mizx rakstīja:

Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!

Brauc no Lubānas ielas pāri D tiltam, pa kreiso malējo joslu uz atļautajiem/faktiskajiem 80km/h, aiz fūrēm pārkārtojies uz labo malējo un met pa mēmajiem, jo uz tilta pēkšņi stāv mašīnas vienā joslā, kamēr pārējās iet uz 80. Kur bīstamība? Nekur gan jau. CSN 121.3. punkts arī pilnīgs sviests gan jau.
Bet kur problēma pie RPK stāties abās joslās un rāvējslēdzējā atpakaļ aplī? Pavarotņiki nodilst?
Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Ja prastu lasīt angliski, tad zinātu, ka tur jau runā, ka zipper merging darbojas tikai datorsimulācijās un daļā vietu, bet ne visās. Iekļaujot cilvēcisko faktoru (neesam roboti ar pilnu informāciju par satiksmes stāvokli puskilometru tālāk) šis princips tikai palielina road rage situācijas, kas ir daudz bīstamākas. Neesi tak no Googla izbanots, lai iepazitos ar materiāliem, kamēc datorsimulācijā tas darbojas, bet dzīvē ne un nedarbosies, kamēr pie stūres sēdēs cilvēks? OK, pēc 10 gadiem pašbraucošajām mašīnām tas derēs! No tāda viedokļa un zinot, ka brauktuves tik ātri nepārbūvēs, izveidotie risinājumi ir OK, bet ne kamēr cilvēki sēdēs pie stūres.
Offline
RenegadeX
31. Jan 2022, 16:33 #19194

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3443

Braucu ar: e39, pc34


31 Jan 2022, 16:21:10 @Mizx rakstīja:

31 Jan 2022, 16:04:08 @versatile rakstīja:

31 Jan 2022, 15:48:57 @Mizx rakstīja:

Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!

Brauc no Lubānas ielas pāri D tiltam, pa kreiso malējo joslu uz atļautajiem/faktiskajiem 80km/h, aiz fūrēm pārkārtojies uz labo malējo un met pa mēmajiem, jo uz tilta pēkšņi stāv mašīnas vienā joslā, kamēr pārējās iet uz 80. Kur bīstamība? Nekur gan jau. CSN 121.3. punkts arī pilnīgs sviests gan jau.
Bet kur problēma pie RPK stāties abās joslās un rāvējslēdzējā atpakaļ aplī? Pavarotņiki nodilst?
Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Ja prastu lasīt angliski, tad zinātu, ka tur jau runā, ka zipper merging darbojas tikai datorsimulācijās un daļā vietu, bet ne visās. Iekļaujot cilvēcisko faktoru (neesam roboti ar pilnu informāciju par satiksmes stāvokli puskilometru tālāk) šis princips tikai palielina road rage situācijas, kas ir daudz bīstamākas. Neesi tak no Googla izbanots, lai iepazitos ar materiāliem, kamēc datorsimulācijā tas darbojas, bet dzīvē ne un nedarbosies, kamēr pie stūres sēdēs cilvēks? OK, pēc 10 gadiem pašbraucošajām mašīnām tas derēs! No tāda viedokļa un zinot, ka brauktuves tik ātri nepārbūvēs, izveidotie risinājumi ir OK, bet ne kamēr cilvēki sēdēs pie stūres.

Tu taču saproti ka lietas nestrādā tāpēc ka cilvēki nav nobrieduši tam. tāpat ka apļi ar 2+ joslām mums vēl ir par grūtu un uz ceļiem ar 2/2 joslām katrs uzskata ka otrā josla ir tieši viņam lai baudītu braucienu zem atļautā ātruma.
Offline
versatile
31. Jan 2022, 17:08 #19195

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1178

Braucu ar:

Tipa, rāvējslēdzēja princips darbojas drusku lēnāk, tāpēc korķa aste pa pusi tilta ir baigi ok no drošības pviedokļa skatoties?
Tad jau arī Mūkusalas apli vajag ar luksoforiem sataisīt, jo daudzi vīlē pa ārējo malu un kavē iebraukšanu.
Offline
Staris
31. Jan 2022, 17:18 #19196

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


31 Jan 2022, 16:20:22 @daticho rakstīja:
Tad ir jāizvēlas laika apstākļiem pareizais braukšanas ātrums, jo sevišķi visādiem Bmw ar rwd... (.) Nebūs vnk tādu situāciju bet nu ja beha lido tad ir jāsip malā


Mans pieņēmums ir tāds, ka centās kādam blakus joslā palidot garām, bet uzrāvās uz to, ka viņa josla nebija pilnībā tīra. Iebrauca sniega špūrē un sāka dancot.
Vismaz pēc viņa tajā joslā komfortabli braukt garām citiem nebija, jo brīžam 30-50% no joslas bija ar sniegu
Offline
user
31. Jan 2022, 17:20 #19197

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13769

Braucu ar:

tak cilvēki nesaprot kādēļ ir slikti uz tiltiem atstāt "astes".. pat ceļu būvnieki to saprot - nobruaktuve - tā pati nobruaktuve no salu tilta uz krasteni - viena josla, bet stāvēt un krāties var 2, tas pats, kas pie RPK, tas pats pie Radissona - da visur drošāk ir, ka stāv mašīnas, nečakarā setiksmi un aiziet rāvējs, bet nav trakākais, ka visi to nesaprot, trakākais, ka ir pilns ar pajloiem, kuriem to izstāsta un tie joprojām to nesaprot
Offline
daticho
31. Jan 2022, 17:21 #19198

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


31 Jan 2022, 17:18:15 @Staris rakstīja:

31 Jan 2022, 16:20:22 @daticho rakstīja:
Tad ir jāizvēlas laika apstākļiem pareizais braukšanas ātrums, jo sevišķi visādiem Bmw ar rwd... (.) Nebūs vnk tādu situāciju bet nu ja beha lido tad ir jāsip malā


Mans pieņēmums ir tāds, ka centās kādam blakus joslā palidot garām, bet uzrāvās uz to, ka viņa josla nebija pilnībā tīra. Iebrauca sniega špūrē un sāka dancot.
Vismaz pēc viņa tajā joslā komfortabli braukt garām citiem nebija, jo brīžam 30-50% no joslas bija ar sniegu



Un atkal nonākam pie "drošs braukšanas ātrums un situācijas izvērtēšana"
Ja redzi, ka ceļš ir tāds kāds ir, sēdi uz tīrākās joslas un netaisi trikus, ja nezini kas ir priekšā un trūkst pieredzes... neapdzen, nerausties, ieturi distanci utt.
Offline
Mizx
31. Jan 2022, 17:37 #19199

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:

"A zipper merge supposedly creates a sense of fairness in that both lanes move at the same speed, but that’s only true if everyone maintains the same consistent slow speed".
Attiecīgi rāvējslēdzēja princips ir pilnībā īstenojams tikai tur, kur abas joslas, kuras saiet vienā, kustas vienādā ātrumā. Tiklīdz šis princips nedarbojas, automātiski nedarbojas arī rāvējslēdzēja princips. Piesauktais Dienvidu tilts pie RPK nedarbojas tāpēc, ka nogriežoties ir tikai viena josla, tad pēkšņi divas, tad atkal viena. Pēc CSN noteikumiem jāturas max labajā malā, jo īpaši ja plāno pagriezties pa labi t.sk. iebraukt aplī. Pārkārtoties uz 2. joslu sastrēguma laikā jau kāds var interpretēt par agresīvu braukšanu.
Lai tur praksē darbotos rāvējslēdzēja princips, nobraukšanai no tilta uzreiz ir jābūt gan no 1. gan no 2. joslas. To mierīgi varētu īstenot — 2. josla gan taisni, gan pa labi.

Izraujot no konteksta ideju par rāvējslēdzēja principu satiksmē un ignorējot šī principa pamatnosacījumus lai tas nostrādātu veidojas Pilsēta Stabiņiem cienīgi ieteikumi satiksmes uzlabošanai.
Offline
cmax
31. Jan 2022, 17:53 #19200

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1074

Braucu ar:


31 Jan 2022, 17:37:37 @Mizx rakstīja:
"A zipper merge supposedly creates a sense of fairness in that both lanes move at the same speed, but that’s only true if everyone maintains the same consistent slow speed".
Attiecīgi rāvējslēdzēja princips ir pilnībā īstenojams tikai tur, kur abas joslas, kuras saiet vienā, kustas vienādā ātrumā. Tiklīdz šis princips nedarbojas, automātiski nedarbojas arī rāvējslēdzēja princips. Piesauktais Dienvidu tilts pie RPK nedarbojas tāpēc, ka nogriežoties ir tikai viena josla, tad pēkšņi divas, tad atkal viena. Pēc CSN noteikumiem jāturas max labajā malā, jo īpaši ja plāno pagriezties pa labi t.sk. iebraukt aplī. Pārkārtoties uz 2. joslu sastrēguma laikā jau kāds var interpretēt par agresīvu braukšanu.
Lai tur praksē darbotos rāvējslēdzēja princips, nobraukšanai no tilta uzreiz ir jābūt gan no 1. gan no 2. joslas. To mierīgi varētu īstenot — 2. josla gan taisni, gan pa labi.

Izraujot no konteksta ideju par rāvējslēdzēja principu satiksmē un ignorējot šī principa pamatnosacījumus lai tas nostrādātu veidojas Pilsēta Stabiņiem cienīgi ieteikumi satiksmes uzlabošanai.

Nu vēl viena lieta ir tie kas no otrās lien pirmajā nesasniedzot sašaurinājumu, rezultātā otrā rinda kustas ātrāk, kas vēl vairāk tracina pirmajā joslā sēdošos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo