Online
Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6125
Braucu ar:
|
31 Jan 2022, 15:11:28 @versatile rakstīja:
31 Jan 2022, 15:04:08 @sn rakstīja:
Ja tu pārkārtojies pirms zīmes, ka sabiedriskā transporta josla beidzas, tad tu noteikti apbrauc sastrēgumu, kurš veidojas dēļ krustojuma. Attiecīgi vari jautāt, kāpēc citi izstāv rindu un nogriežas pa labi, bet tu šo rindu apbrauc un pielien viņiem priekšā.
Sāksim ar to, ka es tā nedaru. Bet pieņemam situāciju, ka cilvēks stāv korķī, ir sniegs un viņš nezina/nepamana ka tur ir sabtransa josla.
6 sp.
Tad nafig vispār paredzēt 1sp par šo pārkāpumu? Tā vietā vajadzētu sodīt sabtransistus, kas pie dzeltenā lēeeeeenā garā ielien krustojumā un nosedz pilnībā.
Es esmu par skaidriem un saprotamiem CSN. Pārkāpums -> sods. Nevis, atkarībā no CP garastāvokļa, viens vai otrs scenārijs.
Kļūdīties gadās visiem.
Ja var pierādīt. ka ceļa zīmes nebija redzamas, tad sodu parasti atceļ. Protams, var jau pieņemt, ka visi ir idioti un speciāli stāv sastrēgumā, nevis brauc pa brīvu joslu — ja esi tādā joslā trāpijis, tad jāpadomā vai tomēr pats dari nepareizi. | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879693
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
31 Jan 2022, 15:11:28 @versatile rakstīja:
31 Jan 2022, 15:04:08 @sn rakstīja:
Ja tu pārkārtojies pirms zīmes, ka sabiedriskā transporta josla beidzas, tad tu noteikti apbrauc sastrēgumu, kurš veidojas dēļ krustojuma. Attiecīgi vari jautāt, kāpēc citi izstāv rindu un nogriežas pa labi, bet tu šo rindu apbrauc un pielien viņiem priekšā.
Sāksim ar to, ka es tā nedaru. Bet pieņemam situāciju, ka cilvēks stāv korķī, ir sniegs un viņš nezina/nepamana ka tur ir sabtransa josla.
6 sp.
Tad nafig vispār paredzēt 1sp par šo pārkāpumu? Tā vietā vajadzētu sodīt sabtransistus, kas pie dzeltenā lēeeeeenā garā ielien krustojumā un nosedz pilnībā.
Es esmu par skaidriem un saprotamiem CSN. Pārkāpums -> sods. Nevis, atkarībā no CP garastāvokļa, viens vai otrs scenārijs.
Kļūdīties gadās visiem.
tava situācija būtu diezgan netipiska, ka ir aizsnigusi tieši šī ceļa zīme, cilvēks brauc tur pirmo reizi mūžā un nevar iedomāties, kāda zīme ir četrstūraina un kāpēc neviens pa to joslu nebrauc.
P.S. esmu pats saņēmis no motopelēm protokolu par agresīvo, devies uz izskatīšanu un nofilmētajā materiālā pārkāpuma nebija, lietu neuzsāka. tur gan bija cits variants - viens filmēja un sauca auto numurus un pārējie daudz tālāk apturēja un rakstīja protokolus. tā kā var gadīties, ka arī tevi uz zemitānu tilta vai no elkor plaza uz vef tilu utt. tomēr nesodītu.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: studentu variantu
| mnu, par idiotiem, tas nebūs pilnīgi bez pamata (bet ne šajās sabtransu situācijās): tur labs piemērs ir ceļa remonts un 2 joslu "salaišana" vienā. ir daļa publikas, kas ir taisnāki par citiem, tie pārkārtojas braucamajā joslā jau 3 km pirms sašaurinājuma un domās rauj sirdis tiem, kuri mēģina tomēr to rāvējslēdzēja principu [ Šo ziņu laboja karro, 31 Jan 2022, 15:28:08 ] | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1163
Braucu ar:
|
31 Jan 2022, 15:27:14 @karro rakstīja:
mnu, par idiotiem, tas nebūs pilnīgi bez pamata (bet ne šajās sabtransu situācijās): tur labs piemērs ir ceļa remonts un 2 joslu "salaišana" vienā. ir daļa publikas, kas ir taisnāki par citiem, tie pārkārtojas braucamajā joslā jau 3 km pirms sašaurinājuma un domās rauj sirdis tiem, kuri mēģina tomēr to rāvējslēdzēja principu
Jā, jā, tāpat kā tie, kas uzskata, ka pie RPK 2 joslās braucot, kāds kādam lien priekšā - labāk lai ir korķa aste līdz tilta vidum un taisa reālu bīstamību.
Un neieskaidrot viņiem, ar ko atšķiras situācija, piemēram, pie A7, no situācijas pie RPK. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13713
Braucu ar:
| kā jau te minēja - katrs nobrauktais metrs sānslīdē, katra bremzēšana (līdz grīdai), katra sagriešanās kaut ko iemāca utt.. es tikai priecājos, ka ir cilvēki, kas patrenējas, pataisno rokas.. protams ir, kriem tas viss besī, jo paši tizli.
tieši tāpat kā covidam sākoties resnīši sēž dīvānā un dirš par tiem, kuri grib pasportot aiziet. Principā nav ko pārdzīvot par tizleņiem pie stūres vai dzīvē, jo ar tiem tāpat nav nekā kopīga - jāturpina baudīt ziemas prieki | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13713
Braucu ar:
|
31 Jan 2022, 13:29:45 @subaru rakstīja:
31 Jan 2022, 13:00:55 @njakts rakstīja:
31 Jan 2022, 12:02:32 @Arsmens rakstīja:
A ir kāds gadījums, ka priekšpiedziņai ierubī agresīvo, jo izslīdējušo purnu piepravī ar roceni?
https://vm.tiktok.com/ZMLNM8FPX/
Skaitās
bļe pilnīgi pretīgi, ka policija šādi rīkojas.
kā pirmais sniegs, tā visās ziņās lepni sit pa krūtīm - re kādi mēs malači, 15 agresīvos braucējus noķērām .. jā bļe .. 2os naktī tukšā stāvlaukumā. Tīri objektīvi - tur tas tā īsti nevienam netraucē un tā īsti nevienu neapdraud. Tā vietā tas subārs varēja dežūrēt dažādos Rīgas krustojumos un ķet pie sārti zaļā braucējus + gan jau gadīsies arī kāds dripteris, kurš apzināti ies slīpi krustojumā.
Nē, es pats nebraucu uz stāvlaukumiem saules tīt un arī neaizstāvu tos, kas tur to dara, bet nu kamoon ... paskatās cik rullē pie sarkanās gaismas .. un tas ir daudz bīstamāk citiem satiksmes dalībniekiem nekā naktī pa stāvlaukumu slīdoša žurka.
yes, 100% piekrītu! kad novērsīs smagākos pārkāpumus, kā sarkanās gaismas, pat pagriezienu nerādīšana ir daudz bīstamāka par šo, tad varēs ķerties pie pēdējā - satiksmes sakārtošanas stāvlaukumos.. lai tiek galā ar ceļiem, ceļu policija tomēr, nevis stāvlaukumu | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6125
Braucu ar:
|
31 Jan 2022, 15:31:17 @versatile rakstīja:
31 Jan 2022, 15:27:14 @karro rakstīja:
mnu, par idiotiem, tas nebūs pilnīgi bez pamata (bet ne šajās sabtransu situācijās): tur labs piemērs ir ceļa remonts un 2 joslu "salaišana" vienā. ir daļa publikas, kas ir taisnāki par citiem, tie pārkārtojas braucamajā joslā jau 3 km pirms sašaurinājuma un domās rauj sirdis tiem, kuri mēģina tomēr to rāvējslēdzēja principu
Jā, jā, tāpat kā tie, kas uzskata, ka pie RPK 2 joslās braucot, kāds kādam lien priekšā - labāk lai ir korķa aste līdz tilta vidum un taisa reālu bīstamību.
Un neieskaidrot viņiem, ar ko atšķiras situācija, piemēram, pie A7, no situācijas pie RPK.
Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem! | Offline | | |
streetking | | Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
31 Jan 2022, 15:43:07 @user rakstīja:
31 Jan 2022, 13:29:45 @subaru rakstīja:
31 Jan 2022, 13:00:55 @njakts rakstīja:
31 Jan 2022, 12:02:32 @Arsmens rakstīja:
A ir kāds gadījums, ka priekšpiedziņai ierubī agresīvo, jo izslīdējušo purnu piepravī ar roceni?
https://vm.tiktok.com/ZMLNM8FPX/
Skaitās
bļe pilnīgi pretīgi, ka policija šādi rīkojas.
kā pirmais sniegs, tā visās ziņās lepni sit pa krūtīm - re kādi mēs malači, 15 agresīvos braucējus noķērām .. jā bļe .. 2os naktī tukšā stāvlaukumā. Tīri objektīvi - tur tas tā īsti nevienam netraucē un tā īsti nevienu neapdraud. Tā vietā tas subārs varēja dežūrēt dažādos Rīgas krustojumos un ķet pie sārti zaļā braucējus + gan jau gadīsies arī kāds dripteris, kurš apzināti ies slīpi krustojumā.
Nē, es pats nebraucu uz stāvlaukumiem saules tīt un arī neaizstāvu tos, kas tur to dara, bet nu kamoon ... paskatās cik rullē pie sarkanās gaismas .. un tas ir daudz bīstamāk citiem satiksmes dalībniekiem nekā naktī pa stāvlaukumu slīdoša žurka.
yes, 100% piekrītu! kad novērsīs smagākos pārkāpumus, kā sarkanās gaismas, pat pagriezienu nerādīšana ir daudz bīstamāka par šo, tad varēs ķerties pie pēdējā - satiksmes sakārtošanas stāvlaukumos.. lai tiek galā ar ceļiem, ceļu policija tomēr, nevis stāvlaukumu
Ja reiz tas ir tika ārkārtīgi bīstami cilvēcei, tad ir jāveic preventīvi pasakumi, da kautvai ja tas pats Subars stāvētu laukuma vidū ar zilu lampiņu, neviens pat nedomātu tur griezt virsū
Tas takā no krūmiem skatīties, kad kāds izlej 200L mucu ar atrabotku kadā upītē un tad -"ahā, piekērām!"
Policija skatās un gaida ar 99% pārliecibu, Ka tūlīt būs pārkāpums, būtu ieslēguši diseni kaut sekundi ieprieks... | Offline | | |
|
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1163
Braucu ar:
|
31 Jan 2022, 15:48:57 @Mizx rakstīja:
Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Brauc no Lubānas ielas pāri D tiltam, pa kreiso malējo joslu uz atļautajiem/faktiskajiem 80km/h, aiz fūrēm pārkārtojies uz labo malējo un met pa mēmajiem, jo uz tilta pēkšņi stāv mašīnas vienā joslā, kamēr pārējās iet uz 80. Kur bīstamība? Nekur gan jau. CSN 121.3. punkts arī pilnīgs sviests gan jau.
Bet kur problēma pie RPK stāties abās joslās un rāvējslēdzējā atpakaļ aplī? Pavarotņiki nodilst?
Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem![ Šo ziņu laboja versatile, 31 Jan 2022, 16:07:04 ] | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11398
Braucu ar: FN-15
| NabaKs uz Jūrmalenes ar E61 no rīta centra virzienā pie Senukai, nebija kāC no powera? labi bija nokrāmējies pret barjeru. | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: studentu variantu
| šādos apstākļos tur daudz nevajag; izslīd (nu, ja izslīd tā, ka DSC netiek galā, vai tā ir izslēgta), vadītājs "kontrē", bet pārāk vēlu, un, kas ne mazāk svarīgi - pārāk ilgi/daudz!, auto pārmetas atpakaļ, vadītājs panikā atkal operē ar stūri, un atkal par vēlu un par ilgu, nākamais "pārmetiens" parasti ir kādā no ceļmalām.
+- vienmērīgā ātrumā braucot pa taisnu ceļu, auto gan no tā nemēdz lekt nost, pat ja tas ir mēreni slidens. būs kāda strauja un nepārdomāta kustība gadījusies? | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11398
Braucu ar: FN-15
| Tad ir jāizvēlas laika apstākļiem pareizais braukšanas ātrums, jo sevišķi visādiem Bmw ar rwd... (.) Nebūs vnk tādu situāciju bet nu ja beha lido tad ir jāsip malā
| Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6125
Braucu ar:
|
31 Jan 2022, 16:04:08 @versatile rakstīja:
31 Jan 2022, 15:48:57 @Mizx rakstīja:
Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Brauc no Lubānas ielas pāri D tiltam, pa kreiso malējo joslu uz atļautajiem/faktiskajiem 80km/h, aiz fūrēm pārkārtojies uz labo malējo un met pa mēmajiem, jo uz tilta pēkšņi stāv mašīnas vienā joslā, kamēr pārējās iet uz 80. Kur bīstamība? Nekur gan jau. CSN 121.3. punkts arī pilnīgs sviests gan jau.
Bet kur problēma pie RPK stāties abās joslās un rāvējslēdzējā atpakaļ aplī? Pavarotņiki nodilst?
Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Ja prastu lasīt angliski, tad zinātu, ka tur jau runā, ka zipper merging darbojas tikai datorsimulācijās un daļā vietu, bet ne visās. Iekļaujot cilvēcisko faktoru (neesam roboti ar pilnu informāciju par satiksmes stāvokli puskilometru tālāk) šis princips tikai palielina road rage situācijas, kas ir daudz bīstamākas. Neesi tak no Googla izbanots, lai iepazitos ar materiāliem, kamēc datorsimulācijā tas darbojas, bet dzīvē ne un nedarbosies, kamēr pie stūres sēdēs cilvēks? OK, pēc 10 gadiem pašbraucošajām mašīnām tas derēs! No tāda viedokļa un zinot, ka brauktuves tik ātri nepārbūvēs, izveidotie risinājumi ir OK, bet ne kamēr cilvēki sēdēs pie stūres. | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
31 Jan 2022, 16:21:10 @Mizx rakstīja:
31 Jan 2022, 16:04:08 @versatile rakstīja:
31 Jan 2022, 15:48:57 @Mizx rakstīja:
Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Brauc no Lubānas ielas pāri D tiltam, pa kreiso malējo joslu uz atļautajiem/faktiskajiem 80km/h, aiz fūrēm pārkārtojies uz labo malējo un met pa mēmajiem, jo uz tilta pēkšņi stāv mašīnas vienā joslā, kamēr pārējās iet uz 80. Kur bīstamība? Nekur gan jau. CSN 121.3. punkts arī pilnīgs sviests gan jau.
Bet kur problēma pie RPK stāties abās joslās un rāvējslēdzējā atpakaļ aplī? Pavarotņiki nodilst?
Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Ja prastu lasīt angliski, tad zinātu, ka tur jau runā, ka zipper merging darbojas tikai datorsimulācijās un daļā vietu, bet ne visās. Iekļaujot cilvēcisko faktoru (neesam roboti ar pilnu informāciju par satiksmes stāvokli puskilometru tālāk) šis princips tikai palielina road rage situācijas, kas ir daudz bīstamākas. Neesi tak no Googla izbanots, lai iepazitos ar materiāliem, kamēc datorsimulācijā tas darbojas, bet dzīvē ne un nedarbosies, kamēr pie stūres sēdēs cilvēks? OK, pēc 10 gadiem pašbraucošajām mašīnām tas derēs! No tāda viedokļa un zinot, ka brauktuves tik ātri nepārbūvēs, izveidotie risinājumi ir OK, bet ne kamēr cilvēki sēdēs pie stūres.
Tu taču saproti ka lietas nestrādā tāpēc ka cilvēki nav nobrieduši tam. tāpat ka apļi ar 2+ joslām mums vēl ir par grūtu un uz ceļiem ar 2/2 joslām katrs uzskata ka otrā josla ir tieši viņam lai baudītu braucienu zem atļautā ātruma. | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1163
Braucu ar:
| Tipa, rāvējslēdzēja princips darbojas drusku lēnāk, tāpēc korķa aste pa pusi tilta ir baigi ok no drošības pviedokļa skatoties?
Tad jau arī Mūkusalas apli vajag ar luksoforiem sataisīt, jo daudzi vīlē pa ārējo malu un kavē iebraukšanu.
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
31 Jan 2022, 16:20:22 @daticho rakstīja:
Tad ir jāizvēlas laika apstākļiem pareizais braukšanas ātrums, jo sevišķi visādiem Bmw ar rwd... (.) Nebūs vnk tādu situāciju bet nu ja beha lido tad ir jāsip malā
Mans pieņēmums ir tāds, ka centās kādam blakus joslā palidot garām, bet uzrāvās uz to, ka viņa josla nebija pilnībā tīra. Iebrauca sniega špūrē un sāka dancot.
Vismaz pēc viņa tajā joslā komfortabli braukt garām citiem nebija, jo brīžam 30-50% no joslas bija ar sniegu
| Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13713
Braucu ar:
| tak cilvēki nesaprot kādēļ ir slikti uz tiltiem atstāt "astes".. pat ceļu būvnieki to saprot - nobruaktuve - tā pati nobruaktuve no salu tilta uz krasteni - viena josla, bet stāvēt un krāties var 2, tas pats, kas pie RPK, tas pats pie Radissona - da visur drošāk ir, ka stāv mašīnas, nečakarā setiksmi un aiziet rāvējs, bet nav trakākais, ka visi to nesaprot, trakākais, ka ir pilns ar pajloiem, kuriem to izstāsta un tie joprojām to nesaprot
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11398
Braucu ar: FN-15
|
31 Jan 2022, 17:18:15 @Staris rakstīja:
31 Jan 2022, 16:20:22 @daticho rakstīja:
Tad ir jāizvēlas laika apstākļiem pareizais braukšanas ātrums, jo sevišķi visādiem Bmw ar rwd... (.) Nebūs vnk tādu situāciju bet nu ja beha lido tad ir jāsip malā
Mans pieņēmums ir tāds, ka centās kādam blakus joslā palidot garām, bet uzrāvās uz to, ka viņa josla nebija pilnībā tīra. Iebrauca sniega špūrē un sāka dancot.
Vismaz pēc viņa tajā joslā komfortabli braukt garām citiem nebija, jo brīžam 30-50% no joslas bija ar sniegu
Un atkal nonākam pie "drošs braukšanas ātrums un situācijas izvērtēšana"
Ja redzi, ka ceļš ir tāds kāds ir, sēdi uz tīrākās joslas un netaisi trikus, ja nezini kas ir priekšā un trūkst pieredzes... neapdzen, nerausties, ieturi distanci utt. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6125
Braucu ar:
| "A zipper merge supposedly creates a sense of fairness in that both lanes move at the same speed, but that’s only true if everyone maintains the same consistent slow speed".
Attiecīgi rāvējslēdzēja princips ir pilnībā īstenojams tikai tur, kur abas joslas, kuras saiet vienā, kustas vienādā ātrumā. Tiklīdz šis princips nedarbojas, automātiski nedarbojas arī rāvējslēdzēja princips. Piesauktais Dienvidu tilts pie RPK nedarbojas tāpēc, ka nogriežoties ir tikai viena josla, tad pēkšņi divas, tad atkal viena. Pēc CSN noteikumiem jāturas max labajā malā, jo īpaši ja plāno pagriezties pa labi t.sk. iebraukt aplī. Pārkārtoties uz 2. joslu sastrēguma laikā jau kāds var interpretēt par agresīvu braukšanu.
Lai tur praksē darbotos rāvējslēdzēja princips, nobraukšanai no tilta uzreiz ir jābūt gan no 1. gan no 2. joslas. To mierīgi varētu īstenot — 2. josla gan taisni, gan pa labi.
Izraujot no konteksta ideju par rāvējslēdzēja principu satiksmē un ignorējot šī principa pamatnosacījumus lai tas nostrādātu veidojas Pilsēta Stabiņiem cienīgi ieteikumi satiksmes uzlabošanai. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1065
Braucu ar:
|
31 Jan 2022, 17:37:37 @Mizx rakstīja:
"A zipper merge supposedly creates a sense of fairness in that both lanes move at the same speed, but that’s only true if everyone maintains the same consistent slow speed".
Attiecīgi rāvējslēdzēja princips ir pilnībā īstenojams tikai tur, kur abas joslas, kuras saiet vienā, kustas vienādā ātrumā. Tiklīdz šis princips nedarbojas, automātiski nedarbojas arī rāvējslēdzēja princips. Piesauktais Dienvidu tilts pie RPK nedarbojas tāpēc, ka nogriežoties ir tikai viena josla, tad pēkšņi divas, tad atkal viena. Pēc CSN noteikumiem jāturas max labajā malā, jo īpaši ja plāno pagriezties pa labi t.sk. iebraukt aplī. Pārkārtoties uz 2. joslu sastrēguma laikā jau kāds var interpretēt par agresīvu braukšanu.
Lai tur praksē darbotos rāvējslēdzēja princips, nobraukšanai no tilta uzreiz ir jābūt gan no 1. gan no 2. joslas. To mierīgi varētu īstenot — 2. josla gan taisni, gan pa labi.
Izraujot no konteksta ideju par rāvējslēdzēja principu satiksmē un ignorējot šī principa pamatnosacījumus lai tas nostrādātu veidojas Pilsēta Stabiņiem cienīgi ieteikumi satiksmes uzlabošanai.
Nu vēl viena lieta ir tie kas no otrās lien pirmajā nesasniedzot sašaurinājumu, rezultātā otrā rinda kustas ātrāk, kas vēl vairāk tracina pirmajā joslā sēdošos. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|