Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
girts3 | | Kopš: 18. Nov 2015
Ziņojumi: 30
Braucu ar: lisām riepām un gāzi
| M52tuB20 gāzplīte. Uz benzīnu iet perfekti. Braucu, pārslēdzās uz gāzi, sanāca, ka uzreiz vajadzēja atstiept ar otro, viss ok, atmetos, dodu atkal un neiet visi stobri, pilns ar kļūdām fuel trimi visi, 1.,3.,4., cilindrs īsais un vēl kaut kas tur.
Iepriekš jau tā ir bijis, kad izmet uz otro cilindru, tieši šādā pašā veidā, kad tikko ir pārslēdzies uz gāzi, nomainu otro sprauslu, viss iet. Pēc laika uz sesto tādā pašā veidā izmet, nomainu sprauslu - iet. Kādus 5k esmu nobraucis un pēdējā laikā visu laiku brīvgaitā apgriezieni lēkā(ir jau iepriekš tā bijis bet ne tik izteikti) un šodien notika tā kā augstāk minēju.
Kas pa lietu? Tā var būt, ka trīs sprauslas reizē atņirdzas?
Remkomplekts reduktoram ar filtriem apmēram pirms 10k uzlikts.
Kompis - AG centrum Zenit
Reduktors - Shark 1500
Sprauslas - Baraccuda | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
18 Apr 2019, 08:14:53 @kexxx rakstīja:
Labs joks- termiņš ir, bet nekur nav teikts, ka balonu pēc tā ir jāmaina
pec idejas vaidzetu varet uztaisist parbaudi un pagarinat lietoshanas laiku,kaa visadiem skabekla baloniem utt | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
23 Apr 2019, 22:05:22 @girts3 rakstīja:
M52tuB20 gāzplīte. Uz benzīnu iet perfekti. Braucu, pārslēdzās uz gāzi, sanāca, ka uzreiz vajadzēja atstiept ar otro, viss ok, atmetos, dodu atkal un neiet visi stobri, pilns ar kļūdām fuel trimi visi, 1.,3.,4., cilindrs īsais un vēl kaut kas tur.
Iepriekš jau tā ir bijis, kad izmet uz otro cilindru, tieši šādā pašā veidā, kad tikko ir pārslēdzies uz gāzi, nomainu otro sprauslu, viss iet. Pēc laika uz sesto tādā pašā veidā izmet, nomainu sprauslu - iet. Kādus 5k esmu nobraucis un pēdējā laikā visu laiku brīvgaitā apgriezieni lēkā(ir jau iepriekš tā bijis bet ne tik izteikti) un šodien notika tā kā augstāk minēju.
Kas pa lietu? Tā var būt, ka trīs sprauslas reizē atņirdzas?
Remkomplekts reduktoram ar filtriem apmēram pirms 10k uzlikts.
Kompis - AG centrum Zenit
Reduktors - Shark 1500
Sprauslas - Baraccuda
ar baracuda ta var but,man tadas bija,pilnigs suuds,regulari jamazga ik pa kadiem 2k ,centrbedzes filtrs ar atstoiniku pat neliddz,saak lipt vinas! [ Šo ziņu laboja nagla, 23 Apr 2019, 22:33:57 ] | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
23 Apr 2019, 22:05:22 @girts3 rakstīja:
M52tuB20 gāzplīte. Uz benzīnu iet perfekti. Braucu, pārslēdzās uz gāzi, sanāca, ka uzreiz vajadzēja atstiept ar otro, viss ok, atmetos, dodu atkal un neiet visi stobri, pilns ar kļūdām fuel trimi visi, 1.,3.,4., cilindrs īsais un vēl kaut kas tur.
Iepriekš jau tā ir bijis, kad izmet uz otro cilindru, tieši šādā pašā veidā, kad tikko ir pārslēdzies uz gāzi, nomainu otro sprauslu, viss iet. Pēc laika uz sesto tādā pašā veidā izmet, nomainu sprauslu - iet. Kādus 5k esmu nobraucis un pēdējā laikā visu laiku brīvgaitā apgriezieni lēkā(ir jau iepriekš tā bijis bet ne tik izteikti) un šodien notika tā kā augstāk minēju.
Kas pa lietu? Tā var būt, ka trīs sprauslas reizē atņirdzas?
Remkomplekts reduktoram ar filtriem apmēram pirms 10k uzlikts.
Kompis - AG centrum Zenit
Reduktors - Shark 1500
Sprauslas - Baraccuda
a prichom tur sprauslas? liec taas mieraa!
bet jaa, kas tevi paarsteidz esoshajaa situaacijaa? nu, izlidoja aarpus integratoru range [+/-28%], ieraava fuel trim kljuudu, atrubiija LTFT [multiplikatiivaas], saraava misfires.
logjisks rezultaats kapeikpishu pasaulee. Nespej ieliet benziinu, reekjinies ar to, ka liidzigi simptomi buus p zhiznji.
piedevaam - tu ar max jaudu jaaj kopaa CO katus, zondes.
apsveicu - turpini demoleet to auto. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
23 Apr 2019, 22:05:22 @girts3 rakstīja:
M52tuB20 gāzplīte. Uz benzīnu iet perfekti. Braucu, pārslēdzās uz gāzi, sanāca, ka uzreiz vajadzēja atstiept ar otro, viss ok, atmetos, dodu atkal un neiet visi stobri, pilns ar kļūdām fuel trimi visi, 1.,3.,4., cilindrs īsais un vēl kaut kas tur.
Iepriekš jau tā ir bijis, kad izmet uz otro cilindru, tieši šādā pašā veidā, kad tikko ir pārslēdzies uz gāzi, nomainu otro sprauslu, viss iet. Pēc laika uz sesto tādā pašā veidā izmet, nomainu sprauslu - iet. Kādus 5k esmu nobraucis un pēdējā laikā visu laiku brīvgaitā apgriezieni lēkā(ir jau iepriekš tā bijis bet ne tik izteikti) un šodien notika tā kā augstāk minēju.
Kas pa lietu? Tā var būt, ka trīs sprauslas reizē atņirdzas?
Remkomplekts reduktoram ar filtriem apmēram pirms 10k uzlikts.
Kompis - AG centrum Zenit
Reduktors - Shark 1500
Sprauslas - Baraccuda
Nu par baracudu sprāgšanu ir dzirdēts vairākas reizes...
Ja tās divas sprauslas, ko mainīji iepriekš, tiešām bija beigtas, tad nav ko tur jāt smadzenes un labāk vnk nomainīt visas pret cita ražotāja sprauslām. | Offline | | |
jurkalpg | | Kopš: 13. Nov 2017
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
|
24 Apr 2019, 07:43:32 @kexxx rakstīja:
Nu par baracudu sprāgšanu ir dzirdēts vairākas reizes...
Ja tās divas sprauslas, ko mainīji iepriekš, tiešām bija beigtas, tad nav ko tur jāt smadzenes un labāk vnk nomainīt visas pret cita ražotāja sprauslām.
zb dārgi | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
24 Apr 2019, 07:43:32 @kexxx rakstīja:
23 Apr 2019, 22:05:22 @girts3 rakstīja:
M52tuB20 gāzplīte. Uz benzīnu iet perfekti. Braucu, pārslēdzās uz gāzi, sanāca, ka uzreiz vajadzēja atstiept ar otro, viss ok, atmetos, dodu atkal un neiet visi stobri, pilns ar kļūdām fuel trimi visi, 1.,3.,4., cilindrs īsais un vēl kaut kas tur.
Iepriekš jau tā ir bijis, kad izmet uz otro cilindru, tieši šādā pašā veidā, kad tikko ir pārslēdzies uz gāzi, nomainu otro sprauslu, viss iet. Pēc laika uz sesto tādā pašā veidā izmet, nomainu sprauslu - iet. Kādus 5k esmu nobraucis un pēdējā laikā visu laiku brīvgaitā apgriezieni lēkā(ir jau iepriekš tā bijis bet ne tik izteikti) un šodien notika tā kā augstāk minēju.
Kas pa lietu? Tā var būt, ka trīs sprauslas reizē atņirdzas?
Remkomplekts reduktoram ar filtriem apmēram pirms 10k uzlikts.
Kompis - AG centrum Zenit
Reduktors - Shark 1500
Sprauslas - Baraccuda
Nu par baracudu sprāgšanu ir dzirdēts vairākas reizes...
Ja tās divas sprauslas, ko mainīji iepriekš, tiešām bija beigtas, tad nav ko tur jāt smadzenes un labāk vnk nomainīt visas pret cita ražotāja sprauslām.
gaazes teema ir shii vortaala teemu teema.
jo sheit apvienojas totaala nejeegshana pamatlietaas ar absoluuti diletantiskaam aktivitaateem.
peedejaas izsauc veelme pist kapeiku ne tikai braucot, bet arii ''remonteejot'' to apriikojumu.
piedodiet kungi, tik daudz dumiibu, kaa sheit - jaa, citaas teemaas lasiit nenaakas.
kas jums ir ar taam sprauslaam? kaapeec jums prispichilo, ka taas ir bojaatas? gaazes sprauslas [pretstataa pjezo] vaar ljoti labi paarbaudiit.
spiedieni, t - nekaadi.
cilindraa misfires - vainiiga sprausla? kas tas par suudu, ko juus te dzeniet?
ideja 1:1 kaa dirseljpiseeju teemaa par kveelsvechu ''releju''. sajeega 0, veelme kaut ko ''mainiit'' - 100.
atpisieties no taam sprauslaam! ja gribiet ko ''mainiit'', iemaacieties pamatlietas! | Offline | | |
EimZ | | Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
|
23 Apr 2019, 23:25:53 @KateG rakstīja:
piedevaam - tu ar max jaudu jaaj kopaa CO katus, zondes.
vari, lūdzu, šo izskaidrot sīkāk?
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
|
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
24 Apr 2019, 09:37:09 @EimZ rakstīja:
23 Apr 2019, 23:25:53 @KateG rakstīja:
piedevaam - tu ar max jaudu jaaj kopaa CO katus, zondes.
vari, lūdzu, šo izskaidrot sīkāk?
mieriigi.
taatad, straadajot uz gaazes: gan paarsleegshanaas briizhos, gan regulaari braucot uz gaazes [un nu jau arii bendzas - ja kat reizi gaaze bijusi iesleegta] degmaisiijums ir taalu no optimuma. 99% keisu - ljoti taalu, jo:
a) visi peedejo 20 gadu DME deelj sprauslu neatbilstiibas atrubii cilindru individuaalaas adaptaacijas - katra cilindra degmaisiijums ir zaraa, pat, ja bankas videejais ir labs; deelj gaazes sprauslu/spiediena u.c. atsjiriibaam 99% gadiijumos benziina DME straadaa avaarijas rezhiimaa [kaadaa no daudzajiem], tipiski - atrubiitas gan offset, gan multplikativaas LTFT, atrubiita banku atseviskja vadiiba, utml.
b) neviens gaazes DME korekti nenjem veeraa sprauslu delay parametrus pie mazaakaam slodzeem - vnk nevar tur neko njemt veeraa, jo stock DME ''pretdarbojas'', pat, ja gaazes DME softu rakstiitu SpaceX komanda; atkal - pilniigi nekorekts degmaisiijuma cilindriem/individuaali;
c) aizdedzinashana gaazes rezhiimaa notiek stipri par veelu - to gaazes kompis nekaadi nevar ietekmeet, jo spoles turpina skjilt benziina DME.
rezultaataa - regulaari ir misfires, regulaari ir paari palikushaas gazes sadegshana [lielaam porcijaam] izpluudee, 99.9% laika - neadekvaata slodze katiem - paaugstinaata t.
izpluude tiek vnk izdemoleeta. lai kaa arii reguleetu to gaazi.
taa nelaimiigaa dzineeja DME paliek paaris % funkcionalitaates. kura saruuk ar katru gaazes ieslegshanas reizi. katra neoptimaala paarsleegshanaas, katra sesija uz gaazes - DME arvien vairak rubii nost funkcijas, jo redz, ka esoshajos rezhiimos nespeej panaakt korektu rezultaatu. peec briitinja tas DME straadaa kaa M20 dzineejs ar Jetronic sprici [bija taadi pirms 30 gadiem] - es ''pa vienkaarsho'' pat nevaru izstaastiit, cik ljoti viss tiek sajaats.
te jaasaprot, ka peedejaas 20gades DME ir miljons reizhu sarezgjiitaaki kaa ''peec zondes skataas degmaisiijumu, piekorigee''.
zondes tiek [vairaak pat] izmantotas adaptaaciju karshu veidoshanai.
kaadas kartes var izveidot, ja vienu mirkli degvielas spiedienu nosaka spiediena regulators reikaa, otru - mehaanisks regulators [ar +/-15% pielaidi] gaazes balonaa - pilniigi citiem paramtriem?
vienu briidi - vienas sprauslas [kur katrai tiek veidota daudzdimensiju adaptaaciju karte katram reziimam], peec briitinja - cita sprausla ar PILNIIGI citiem parametriem?
vienu briidi droselei, detonaacijas sensoriem, egr, baakas ventilaacijai, utt/utml ir vieni parametri, peec mirklja - viss tiek nograuts. DME vnk rubaas aaraa, ko meegjinot savaakt un saprast.
[ Šo ziņu laboja KateG, 24 Apr 2019, 10:04:20 ] | Offline | | |
EimZ | | Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
|
24 Apr 2019, 09:48:54 @KateG rakstīja:
24 Apr 2019, 09:37:09 @EimZ rakstīja:
23 Apr 2019, 23:25:53 @KateG rakstīja:
piedevaam - tu ar max jaudu jaaj kopaa CO katus, zondes.
vari, lūdzu, šo izskaidrot sīkāk?
mieriigi.
taatad, straadajot uz gaazes: gan paarsleegshanaas briizhos, gan regulaari braucot uz gaazes [un nu jau arii bendzas - ja kat reizi gaaze bijusi iesleegta] degmaisiijums ir taalu no optimuma. 99% keisu - ljoti taalu, jo:
a) visi peedejo 20 gadu DME deelj sprauslu neatbilstiibas atrubii cilindru individuaalaas adaptaacijas - katra cilindra degmaisiijums ir zaraa, pat, ja bankas videejais ir labs; deelj gaazes sprauslu/spiediena u.c. atsjiriibaam 99% gadiijumos benziina DME straadaa avaarijas rezhiimaa [kaadaa no daudzajiem], tipiski - atrubiitas gan offset, gan multplikativaas LTFT, atrubiita banku atseviskja vadiiba, utml.
b) neviens gaazes DME korekti nenjem veeraa sprauslu delay parametrus pie mazaakaam slodzeem - vnk nevar tur neko njemt veeraa, jo stock DME ''pretdarbojas'', pat, ja gaazes DME softu rakstiitu SpaceX komanda; atkal - pilniigi nekorekts degmaisiijuma cilindriem/individuaali;
c) aizdedzinashana gaazes rezhiimaa notiek stipri par veelu - to gaazes kompis nekaadi nevar ietekmeet, jo spoles turpina skjilt benziina DME.
rezultaataa - regulaari ir misfires, regulaari ir paari palikushaas gazes sadegshana [lielaam porcijaam] izpluudee, 99.9% laika - neadekvaata slodze katiem - paaugstinaata t.
izpluude tiek vnk izdemoleeta. lai kaa arii reguleetu to gaazi.
taa nelaimiigaa dzineeja DME paliek paaris % funkcionalitaates. kura saruuk ar katru gaazes ieslegshanas reizi. katra neoptimaala paarsleegshanaas, katra sesija uz gaazes - DME arvien vairak rubii nost funkcijas, jo redz, ka esoshajos rezhiimos nespeej panaakt korektu rezultaatu. peec briitinja tas DME straadaa kaa M20 dzineejs ar Jetronic sprici [bija taadi pirms 30 gadiem] - es ''pa vienkaarsho'' pat nevaru izstaastiit, cik ljoti viss tiek sajaats.
p.s. pielaboju gramatiku
liels paldies!
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
tolx | | Kopš: 18. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 552
Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru
| Csdd pārbūves nodaļa jau ciet, bet varbūt šeit kādam ir atbilde.
Šodien viens gāzinieku kantoris minēja, ka csdd vairāk neatļaujot gāzes iekārtas balonu rezerves riteņa vietā, ja tas ir novietots vertikāli.
Tās ir kaut kādas jaunas regulas, vai kā?
To, ka balons vajadzīgs specifisks vertikālam novietojuma zinu.
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Viens ir skaidrs noteikti- pēdējos pāris gadus gāzes iekārtas sākuši nopietnāk čekot... Un jāuzrāda arī balonu.
Ja vertikāli iebāž parasto zapaskas balonu, tad tur ir noravēts tilpuma limiteris un būtu tikai loģiski, ka tādu variantu nelaistu cauri
Bet kā ir realitātē- | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
24 Apr 2019, 21:04:54 @kexxx rakstīja:
Viens ir skaidrs noteikti- pēdējos pāris gadus gāzes iekārtas sākuši nopietnāk čekot... Un jāuzrāda arī balonu.
Ja vertikāli iebāž parasto zapaskas balonu, tad tur ir noravēts tilpuma limiteris un būtu tikai loģiski, ka tādu variantu nelaistu cauri
Bet kā ir realitātē-
Da neko vini tur nečeko , vismaz man pedejos gados ataisa kapotu parausta gumijas trubas,parusta akb un aizver kapotu balonam vispar neskatas pat virsu laigan tas manami sapuvis un 2 gadi jau ka deriguma termins beidzies [ Šo ziņu laboja ezis_, 24 Apr 2019, 21:39:12 ] | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
24 Apr 2019, 21:36:36 @ezis_ rakstīja:
24 Apr 2019, 21:04:54 @kexxx rakstīja:
Viens ir skaidrs noteikti- pēdējos pāris gadus gāzes iekārtas sākuši nopietnāk čekot... Un jāuzrāda arī balonu.
Ja vertikāli iebāž parasto zapaskas balonu, tad tur ir noravēts tilpuma limiteris un būtu tikai loģiski, ka tādu variantu nelaistu cauri
Bet kā ir realitātē-
Da neko vini tur nečeko , vismaz man pedejos gados ataisa kapotu parausta gumijas trubas,parusta akb un aizver kapotu balonam vispar neskatas pat virsu laigan tas manami sapuvis un 2 gadi jau ka deriguma termins beidzies
visu cienju ezim: lieki neblato.
gaazes balons sapuvis, deriiguma terminjsh beidzies pirms paaris gadiem, cilveeks brauc.
Fku iipasniekiem veel ilgi maaciities no shii kadra! | Offline | | |
jurkalpg | | Kopš: 13. Nov 2017
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
| ezis_ ir atkodis to, ko jūs pārējie nabagi neesat sapratuši
nobrauc 10 gadus ar smirdīgo un par iekrāto naudu vēlāk paņem nullīti no VAG salona operatīvajā | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Nu, par derīguma termiņu nesen jau noskaidrojās, ka lv normatīvajos aktos nemaz nav noteikts, ka balonu būtu pēc šī termiņa jāmaina...
Sarūsējušais balons vnk parāda cilvēka attieksmi pret auto un savu/pasažieru/ apkārtējo cilvēku drošību
Uzjobnīs gaisā tāds un visi bļaus cik gāze ir nedroša un bīstama | Offline | | |
|
tolx | | Kopš: 18. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 552
Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru
| Sazvanīju CSDD pārbūves daļu. Gāzinieki paši lohi šoreiz. Vertikālai uzstādīšanai paredzētu toroidālo balonu var likt un viss ir ok. | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
25 Apr 2019, 09:47:14 @kexxx rakstīja:
Nu, par derīguma termiņu nesen jau noskaidrojās, ka lv normatīvajos aktos nemaz nav noteikts, ka balonu būtu pēc šī termiņa jāmaina...
Sarūsējušais balons vnk parāda cilvēka attieksmi pret auto un savu/pasažieru/ apkārtējo cilvēku drošību
Uzjobnīs gaisā tāds un visi bļaus cik gāze ir nedroša un bīstama
Nemiiz sovasar mainisu to balonu, man pasam nepatik ka vins izskatas + gribu lielaku likt. | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
25 Apr 2019, 09:34:32 @jurkalpg rakstīja:
ezis_ ir atkodis to, ko jūs pārējie nabagi neesat sapratuši
nobrauc 10 gadus ar smirdīgo un par iekrāto naudu vēlāk paņem nullīti no VAG salona operatīvajā
Stipri virs 10 K es ar smirdekli braucu no 2001 gada, Ar konkreto auto ir nobraukts 117K judzes, gazes paterins 12-22 litri uz simtu, gazes uzparikte 900 eras.Apkopes,detalas izterets ap 400 eur. kops 12 gada gan apkopju, remonteju pats jo neka pargudra tur nav lai to pats neveretu izdarit. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
25 Apr 2019, 11:38:41 @tolx rakstīja:
Sazvanīju CSDD pārbūves daļu. Gāzinieki paši lohi šoreiz. Vertikālai uzstādīšanai paredzētu toroidālo balonu var likt un viss ir ok.
Tik Tu viņu atrodi startā. Nu tā, lai Tev neiesmērē parastu toru ar tam paredzētam muļķikam (0-30gr) nokniebtu pludiņu. Širpotrebā to vertikālo nav. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|