Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
fimbars
02. Apr 2014, 19:11 #19101

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili


02 Apr 2014, 15:30:15 Misterstvisters rakstīja:

02 Apr 2014, 13:58:19 Driver rakstīja:

02 Apr 2014, 13:49:24 Misterstvisters rakstīja:

02 Apr 2014, 13:41:47 Driver rakstīja:
Beidz rakstit kaa pokemons vai 10gadigs puisels!
Apdoma, ko velies, izdoma kaa to uzrakstit un tad raksti.

Vajag papildus bagatinat degmaisijumu, un tikai tad, kad ieplude paradas spiediens (turbo) un interese kaa to izdarit?


Jā, runa ir par turbo. Kā palielināt degvielas padevi? Tad padalies, ja ir zināšanas.

Varu par kautkadu atlidzibu nolasit teorijas kursu, kaa darbojas mehaniskas iesprices sistemas, kaa darbojas elekroniskas un analogas iesprices sistemas, kaa darbojas elektroniskas un digitalas un kas tieshi ar kuru (konkreto versiju) notiek, ja izdara (neizdara) kautko - tobish kaa kuru var vai nevar apjat un ko no katra apjajiena var iegut un ko zaudet.

Par citu atludzibu, varu realizet dzivee maisijuma bagatinajumu.

Un tagad atbildi, kas stav uz m20?
k-jetronic
L-jeteonic
Le-jetronic
Lu-jetrobic
Mosh motronic, a kura tieshi versija
???



Pašas vadības man nav, ir inžektors ar mehānisko aizdedzi, kas nāk no kloķvārpstas..

Offline
Misterstvisters
03. Apr 2014, 10:11 #19102

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB


03 Apr 2014, 09:42:52 AB1304 rakstīja:
Kā ir ar pirmo palīdzību ? 5 gadi der vai atkārtoti jāiet, ja pēc tiem 5 gadiem citu kategoriju liek ? Man ir tikai kad izdots un nekādu termiņu.
Ar medicīnisko viss skaidrs kas notiek pēc 5 gadiem


Jā, laikam viss jāpārliek.. Ja esi reģistrējies csdd vietnē, tad tur var apskatīties vai šie dokumenti ir. Ja nerādās, tad, droši vien beigušies termiņi..
Offline
andrjuha37
03. Apr 2014, 11:05 #19103

Kopš: 28. Feb 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e36


01 Apr 2014, 22:41:14 andrjuha37 rakstīja:
tadi 2 jautajumi :
bmw 325tds chipots 96 gads tourings

spolejot pirmaja roba leka pakalja tiesi labais ritens it ipasi uz asvalta kur labaka sakere , amisi , atbalsti atbojniki(amisiem) bukses vis jauns kardana un pusasis brivgaitas nav krustinji labi , kas var but par vainu ?

un vel ik palaikam it ipasi pec spolesanas normali ieminot 2 un 3 roba kkur pie 3stukam apgriezienu paradas dauzonja uz 1-2 sec , liekas ka kardans dauza kkur , vet motoram un reduqktoram paduskas un bukses kartiba un karajosais ari , dauzisana paradijas kad nomajnoju kreiso pusasi , vis saskruvets kartigi un tuksgaitas nav taj pusasij mirones ari normalas , vienigajs var but patc resuktors , reduktors ar blokji 25% ja kas


kadas var but idejas ?
Offline
MC_Spainis
03. Apr 2014, 11:08 #19104

Kopš: 28. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: F10 535i

Labrīt, sabiezējis jautājums par E60 aktīvo stūri.

Fakts ir tāds ka deg dzeltenā lampiņa panelī un stūre protams stāv leņķī. Liekot pie kompja INPA un DIS saka "No response from control unit". No sākuma domāju moš mans vads ir kakains un aizbrauc pie tuvākā kantora ar normāliem vadiem, bet šiem DIS saka to pašu ko man. Tad nu sāku meklēt kas par vainu.
Pārbaudīju vai līdz kompim strāva pienāk, pamērīju vai gadījumā atbilstošie vadi veseli pēc šīs Shēmas. Strāva ir un vadi veseli.

Ir vēl kādi varianti ko es varētu mēģināt pirms bloka nomaiņas?

Šis jautājums pacēlies ir tāpēc ka ir uz šīs pašas mašīnas konkrēts piemērs ar riepu spiediena kontroli - INPA arī šim modulim saka to pašu "No response from control unit" kaut gan ar riepu spiediena kontroli mašīnai nav nekādu probēmu.
Offline
kkas
03. Apr 2014, 11:31 #19105

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


03 Apr 2014, 11:05:56 andrjuha37 rakstīja:

01 Apr 2014, 22:41:14 andrjuha37 rakstīja:
tadi 2 jautajumi :
bmw 325tds chipots 96 gads tourings

spolejot pirmaja roba leka pakalja tiesi labais ritens it ipasi uz asvalta kur labaka sakere , amisi , atbalsti atbojniki(amisiem) bukses vis jauns kardana un pusasis brivgaitas nav krustinji labi , kas var but par vainu ?

un vel ik palaikam it ipasi pec spolesanas normali ieminot 2 un 3 roba kkur pie 3stukam apgriezienu paradas dauzonja uz 1-2 sec , liekas ka kardans dauza kkur , vet motoram un reduqktoram paduskas un bukses kartiba un karajosais ari , dauzisana paradijas kad nomajnoju kreiso pusasi , vis saskruvets kartigi un tuksgaitas nav taj pusasij mirones ari normalas , vienigajs var but patc resuktors , reduktors ar blokji 25% ja kas


kadas var but idejas ?


amitis beigts aizmugurē.
reduktorā lufte varbūt, tapēc arī klaudz.
Offline
Misterstvisters
03. Apr 2014, 11:31 #19106

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB


03 Apr 2014, 11:05:56 andrjuha37 rakstīja:

01 Apr 2014, 22:41:14 andrjuha37 rakstīja:
tadi 2 jautajumi :
bmw 325tds chipots 96 gads tourings

spolejot pirmaja roba leka pakalja tiesi labais ritens it ipasi uz asvalta kur labaka sakere , amisi , atbalsti atbojniki(amisiem) bukses vis jauns kardana un pusasis brivgaitas nav krustinji labi , kas var but par vainu ?

un vel ik palaikam it ipasi pec spolesanas normali ieminot 2 un 3 roba kkur pie 3stukam apgriezienu paradas dauzonja uz 1-2 sec , liekas ka kardans dauza kkur , vet motoram un reduqktoram paduskas un bukses kartiba un karajosais ari , dauzisana paradijas kad nomajnoju kreiso pusasi , vis saskruvets kartigi un tuksgaitas nav taj pusasij mirones ari normalas , vienigajs var but patc resuktors , reduktors ar blokji 25% ja kas


kadas var but idejas ?


Lēkā, jo labs protektors gan jau. Īstie pacani tādos gadījumos krauj bagažniekā cementa maisus, spiež pie zemes vairāk. Uzbrauc uz bedres un izkrati katru piekares daļu. Un lai vēl kāds turot bremzes pamoca šur tur to auto, tikmer tu apakša klausies.
Offline
Andrys
03. Apr 2014, 14:36 #19107

Kopš: 27. Jun 2013

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW 530D

Ārā saus laiks līdz ar to bremzējot kauc bremžu kluči(nodiluši nav),gibētos viņus nomainī,citi iesaka likt no dārgā gala,ko jūs ieteiktu un kādu maku.
Paldies..
Offline
arnijs_e39
03. Apr 2014, 14:59 #19108

Kopš: 14. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 707

Braucu ar: LI-92 , AB-55

Cik reāli bmw e39 kuram nav lielais kompis, ielikt oriģinālo 16:9 tā lai viss strādā ? Piebildīšu, ka tourings
Offline
Laoshi
03. Apr 2014, 15:19 #19109

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Apr 2014, 14:36:14 Andrys rakstīja:
Ārā saus laiks līdz ar to bremzējot kauc bremžu kluči(nodiluši nav),gibētos viņus nomainī,citi iesaka likt no dārgā gala,ko jūs ieteiktu un kādu maku.
Paldies..


Kluči jāpiemeklē pārī ar diskiem. Ne vienmēr čīkst slikti kluči. Dažreiz spoooooorta kluči čīkst, kamēr auksti.

Iesākumam iesaku kkur klusā vietā uzraut sotaku un nolikt mierā, tā vairākas reizes, un skaties tad.
Offline
Andrys
03. Apr 2014, 15:22 #19110

Kopš: 27. Jun 2013

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW 530D


03 Apr 2014, 15:19:29 Laoshi rakstīja:

03 Apr 2014, 14:36:14 Andrys rakstīja:
Ārā saus laiks līdz ar to bremzējot kauc bremžu kluči(nodiluši nav),gibētos viņus nomainī,citi iesaka likt no dārgā gala,ko jūs ieteiktu un kādu maku.
Paldies..

Kluči jāpiemeklē pārī ar diskiem. Ne vienmēr čīkst slikti kluči. Dažreiz spoooooorta kluči čīkst, kamēr auksti.

Iesākumam iesaku kkur klusā vietā uzraut sotaku un nolikt mierā, tā vairākas reizes, un skaties tad.


Tā jau tika darīts,pēc tāda izbrauciena čīkstēšana ir tāpat un smirdoņa arī ))

[ Šo ziņu laboja Andrys, 03 Apr 2014, 15:23:18 ]

Offline
Laoshi
03. Apr 2014, 15:25 #19111

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Diski labi?

Nu gaidi kādu servismeni, lai iesaka Tava auto diskiem atbilstošus klučus, nav obligāti jāņem krutākie.
Offline
BlackGhost
03. Apr 2014, 15:31 #19112

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

Čau visiem!
Auto BMW 330d 184ZS facelift modelis.
Problēma sekojoša,laiku pa laikam nevar iedarbināt no pirmās reizes,noteik tas reti,var nobraukt nedēļu var mēnesi un nekas nebūs,vai dažreiz tas noetiek biežāk,tātad, pagriežot atslēgu iedegas visas lampiņas,kaut kas notarkšķ un neiedarbinās, tā var mēģinātgriest atslēgu un visbiežāk no 5 reizes iedarbinās vai nu pastāvot mašīnai 20 min viss atkal OK..
Nezinu ko un kur lai skatās...
Offline
Andrys
03. Apr 2014, 15:32 #19113

Kopš: 27. Jun 2013

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW 530D

Jā diski 2 gadus atpakaļ likti jauni.
Ok paldies štukošu kauko tālāk.
Offline
panika_
03. Apr 2014, 15:44 #19114

Kopš: 22. Jan 2003

Ziņojumi: 737

Braucu ar: e39


03 Apr 2014, 15:32:38 Andrys rakstīja:
Jā diski 2 gadus atpakaļ likti jauni.
Ok paldies štukošu kauko tālāk.


kā saka mans servisa meistars: labiem jābūt gan klučiem, gan diskiem, jo citādāk ātri vien prieki beigsies. Pareizi jau te teica, ka parasti meistari zina, kuras kolodkas un diskus labāk likt, kuru gaudo un kuri nē.

Pašam jauni brembo diski un textar kluči, ļoti laimīgs braucu nedēļu, bremzē kā nazi pa sviestu

Offline
mrc
03. Apr 2014, 17:06 #19115

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti

E 39 530D sācis baigi jocīgi uzvesties - kamēr motors auksts, neiet galīgi un rīstās. Šodien mēģināju tukšgaitā padarbināt, kādu brīdi padarbojās, norīstījās un noslāpa 2x pēc kārtas. kad motors uzsilst, aiziet normāli.
Kur sākt?
Offline
BlackGhost
03. Apr 2014, 18:24 #19116

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:


03 Apr 2014, 15:31:35 BlackGhost rakstīja:
Čau visiem!
Auto BMW 330d 184ZS facelift modelis.
Problēma sekojoša,laiku pa laikam nevar iedarbināt no pirmās reizes,noteik tas reti,var nobraukt nedēļu var mēnesi un nekas nebūs,vai dažreiz tas noetiek biežāk,tātad, pagriežot atslēgu iedegas visas lampiņas,kaut kas notarkšķ un neiedarbinās, tā var mēģinātgriest atslēgu un visbiežāk no 5 reizes iedarbinās vai nu pastāvot mašīnai 20 min viss atkal OK..
Nezinu ko un kur lai skatās...


Ir kādam kādas domas?
Offline
andrjuha37
03. Apr 2014, 18:32 #19117

Kopš: 28. Feb 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e36


03 Apr 2014, 11:31:34 kkas rakstīja:

03 Apr 2014, 11:05:56 andrjuha37 rakstīja:

01 Apr 2014, 22:41:14 andrjuha37 rakstīja:
tadi 2 jautajumi :
bmw 325tds chipots 96 gads tourings

spolejot pirmaja roba leka pakalja tiesi labais ritens it ipasi uz asvalta kur labaka sakere , amisi , atbalsti atbojniki(amisiem) bukses vis jauns kardana un pusasis brivgaitas nav krustinji labi , kas var but par vainu ?

un vel ik palaikam it ipasi pec spolesanas normali ieminot 2 un 3 roba kkur pie 3stukam apgriezienu paradas dauzonja uz 1-2 sec , liekas ka kardans dauza kkur , vet motoram un reduqktoram paduskas un bukses kartiba un karajosais ari , dauzisana paradijas kad nomajnoju kreiso pusasi , vis saskruvets kartigi un tuksgaitas nav taj pusasij mirones ari normalas , vienigajs var but patc resuktors , reduktors ar blokji 25% ja kas


kadas var but idejas ?


amitis beigts aizmugurē.
reduktorā lufte varbūt, tapēc arī klaudz.


amisi jauni , nesen uzliku , kreisaj pusasij ir ļoti minimala lufte , bet delj ta nevar dauzit (man ta teica)
a ka parbaudit pasu reduktoru ?
varbut vinja eljas pamaz un tapec citreiz rodas dauzisana , it ipasi ja sasedini pilnu masinu ar normaliem djadjkam tad dauzonja palielinas knapi uzdodot gazi , biju SIA Raike servisa visu izkratija visu parbaudija , izbrauca , bet ta ari neko neatrada , nomajnija paris bukses un viss , bet dauzonja nepazuda

par dirsas lekasanu , proķis galigi švaks kadi 2-3 mm , kam neprasiju visi saka par amjem , esu majnijis licis citus nevelna , tapat leka , tagat stav jauni , tapat leka , vienigajs vel ir variants ka pati atspere ir svaka , kkur drizuma meginasu uzlikt citas atsperes (ar sedinajumu) un tad redzes , ja nepazudis tad es hz ...
Offline
andrjuha37
03. Apr 2014, 18:34 #19118

Kopš: 28. Feb 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e36


03 Apr 2014, 18:24:36 BlackGhost rakstīja:

03 Apr 2014, 15:31:35 BlackGhost rakstīja:
Čau visiem!
Auto BMW 330d 184ZS facelift modelis.
Problēma sekojoša,laiku pa laikam nevar iedarbināt no pirmās reizes,noteik tas reti,var nobraukt nedēļu var mēnesi un nekas nebūs,vai dažreiz tas noetiek biežāk,tātad, pagriežot atslēgu iedegas visas lampiņas,kaut kas notarkšķ un neiedarbinās, tā var mēģinātgriest atslēgu un visbiežāk no 5 reizes iedarbinās vai nu pastāvot mašīnai 20 min viss atkal OK..
Nezinu ko un kur lai skatās...


Ir kādam kādas domas?

kad notarkšķ un nejedarbinas motoru izgriez vismaz vaj neizgriez ?
Offline
HiJaCKeR
03. Apr 2014, 18:43 #19119

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


03 Apr 2014, 18:32:27 andrjuha37 rakstīja:

03 Apr 2014, 11:31:34 kkas rakstīja:

03 Apr 2014, 11:05:56 andrjuha37 rakstīja:

01 Apr 2014, 22:41:14 andrjuha37 rakstīja:
tadi 2 jautajumi :
bmw 325tds chipots 96 gads tourings

spolejot pirmaja roba leka pakalja tiesi labais ritens it ipasi uz asvalta kur labaka sakere , amisi , atbalsti atbojniki(amisiem) bukses vis jauns kardana un pusasis brivgaitas nav krustinji labi , kas var but par vainu ?

un vel ik palaikam it ipasi pec spolesanas normali ieminot 2 un 3 roba kkur pie 3stukam apgriezienu paradas dauzonja uz 1-2 sec , liekas ka kardans dauza kkur , vet motoram un reduqktoram paduskas un bukses kartiba un karajosais ari , dauzisana paradijas kad nomajnoju kreiso pusasi , vis saskruvets kartigi un tuksgaitas nav taj pusasij mirones ari normalas , vienigajs var but patc resuktors , reduktors ar blokji 25% ja kas


kadas var but idejas ?


amitis beigts aizmugurē.
reduktorā lufte varbūt, tapēc arī klaudz.


amisi jauni , nesen uzliku , kreisaj pusasij ir ļoti minimala lufte , bet delj ta nevar dauzit (man ta teica)
a ka parbaudit pasu reduktoru ?
varbut vinja eljas pamaz un tapec citreiz rodas dauzisana , it ipasi ja sasedini pilnu masinu ar normaliem djadjkam tad dauzonja palielinas knapi uzdodot gazi , biju SIA Raike servisa visu izkratija visu parbaudija , izbrauca , bet ta ari neko neatrada , nomajnija paris bukses un viss , bet dauzonja nepazuda

par dirsas lekasanu , proķis galigi švaks kadi 2-3 mm , kam neprasiju visi saka par amjem , esu majnijis licis citus nevelna , tapat leka , tagat stav jauni , tapat leka , vienigajs vel ir variants ka pati atspere ir svaka , kkur drizuma meginasu uzlikt citas atsperes (ar sedinajumu) un tad redzes , ja nepazudis tad es hz ...


Riepas tev R15?
Online
andrjuha37
03. Apr 2014, 18:47 #19120

Kopš: 28. Feb 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e36


03 Apr 2014, 18:43:51 Hi-Jacker rakstīja:

03 Apr 2014, 18:32:27 andrjuha37 rakstīja:

03 Apr 2014, 11:31:34 kkas rakstīja:

03 Apr 2014, 11:05:56 andrjuha37 rakstīja:

01 Apr 2014, 22:41:14 andrjuha37 rakstīja:
tadi 2 jautajumi :
bmw 325tds chipots 96 gads tourings

spolejot pirmaja roba leka pakalja tiesi labais ritens it ipasi uz asvalta kur labaka sakere , amisi , atbalsti atbojniki(amisiem) bukses vis jauns kardana un pusasis brivgaitas nav krustinji labi , kas var but par vainu ?

un vel ik palaikam it ipasi pec spolesanas normali ieminot 2 un 3 roba kkur pie 3stukam apgriezienu paradas dauzonja uz 1-2 sec , liekas ka kardans dauza kkur , vet motoram un reduqktoram paduskas un bukses kartiba un karajosais ari , dauzisana paradijas kad nomajnoju kreiso pusasi , vis saskruvets kartigi un tuksgaitas nav taj pusasij mirones ari normalas , vienigajs var but patc resuktors , reduktors ar blokji 25% ja kas


kadas var but idejas ?


amitis beigts aizmugurē.
reduktorā lufte varbūt, tapēc arī klaudz.


amisi jauni , nesen uzliku , kreisaj pusasij ir ļoti minimala lufte , bet delj ta nevar dauzit (man ta teica)
a ka parbaudit pasu reduktoru ?
varbut vinja eljas pamaz un tapec citreiz rodas dauzisana , it ipasi ja sasedini pilnu masinu ar normaliem djadjkam tad dauzonja palielinas knapi uzdodot gazi , biju SIA Raike servisa visu izkratija visu parbaudija , izbrauca , bet ta ari neko neatrada , nomajnija paris bukses un viss , bet dauzonja nepazuda

par dirsas lekasanu , proķis galigi švaks kadi 2-3 mm , kam neprasiju visi saka par amjem , esu majnijis licis citus nevelna , tapat leka , tagat stav jauni , tapat leka , vienigajs vel ir variants ka pati atspere ir svaka , kkur drizuma meginasu uzlikt citas atsperes (ar sedinajumu) un tad redzes , ja nepazudis tad es hz ...


Riepas tev R15?


ja r15 205/65 , proķis 2-3 mm spiediens 2,5 bar
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo