Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
09 Feb 2019, 18:57:26 @dainiiz rakstīja:
kads zinosaaks varbut var palidzeet.
Ziemas paļurkai subarikam sacis niķoties nitross. Ja nedod mizaa viss ok, kaa bisku virs 3k vai slodziitee, taa izsledzas.
Samainiju filtrus.
Cosmo vadiiba, hana sprauslas, tomasetto reduktors.
Ir kaadi reseti iespejami, bez kompja pieslegsanaas?
Paldies
nu, pēc simptomiem izklausās, ka krīt gāzes spiediens un tāpēc pārmet uz beņu...
ja reiz filtri nomainīti (cerams abi ir nomainīti), nu tad nākamā izplatītā vaina varētu būt kāds klemmējošs elektormagnētiskais vārsts
bet tikpat labi varētu būt, ka čakarējas, piem. spiediena sensors...
tāpēc lietderīgāk ir nevis minēt, bet piemest pie diagnostikas , neprasa tak par to miljonus...
| Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
09 Feb 2019, 21:23:10 @kexxx rakstīja:
09 Feb 2019, 18:57:26 @dainiiz rakstīja:
kads zinosaaks varbut var palidzeet.
Ziemas paļurkai subarikam sacis niķoties nitross. Ja nedod mizaa viss ok, kaa bisku virs 3k vai slodziitee, taa izsledzas.
Samainiju filtrus.
Cosmo vadiiba, hana sprauslas, tomasetto reduktors.
Ir kaadi reseti iespejami, bez kompja pieslegsanaas?
Paldies
nu, pēc simptomiem izklausās, ka krīt gāzes spiediens un tāpēc pārmet uz beņu...
ja reiz filtri nomainīti (cerams abi ir nomainīti), nu tad nākamā izplatītā vaina varētu būt kāds klemmējošs elektormagnētiskais vārsts
bet tikpat labi varētu būt, ka čakarējas, piem. spiediena sensors...
tāpēc lietderīgāk ir nevis minēt, bet piemest pie diagnostikas , neprasa tak par to miljonus...
protams tā arī darīšu. Domāju, ka problēma ir filtros. Un jā, samainīju abus.
| Offline | | |
MartinsFR | | Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1387
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
| Esmu pilnīgs nejēga auto gāzē, saskāros ar piektās paaudzes gāzes iekārtu un radās jautājums -
kas tā motora telpā ir par eļļainu tvertni, kura ik pa laikam ir jāuzpilda, lai kaut ko eļļotu saistībā ar gāzes iekārtu? | Offline | | |
MartinsFR | | Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1387
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
|
10 Feb 2019, 17:43:33 @MartinsFR rakstīja:
Esmu pilnīgs nejēga auto gāzē, saskāros ar piektās paaudzes gāzes iekārtu un radās jautājums -
kas tā motora telpā ir par eļļainu tvertni, kura ik pa laikam ir jāuzpilda, lai kaut ko eļļotu saistībā ar gāzes iekārtu?
Laikam pats arī atradu atbildi, auto ir Mitsubishi un tad loģisks šķiet šis skaidrojums -
Eļļošana/dzesēšana galvenokārt ir nepieciešama Japānas un Korejas automašīnu dzinējiem jeb dzinējiem kuriem ir mehāniskā vārstu regulācija. Eļļa tiek iesmidzināta ieplūdes kolektorā pasargājot ieplūdes vārstus, vārstu sēžas un vadīklas no apdegšanas.
Eļļas patēriņš: 500g~4000-5000km.
tas lkm skaitās labi, ja ir uzstādīta šī eļļošanas/dzesēšanas sistēma. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Par to eļļotāju gāzinieku viedokļi dalās, citi saka, ka bezjēdzīgs sūds...
Galvenais jau, ka neviens tā īsti nevar paskaidrot, kā tās pārus piles eļļas palīdz pret vārstu izdegšanu
| Offline | | |
MartinsFR | | Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1387
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
|
10 Feb 2019, 19:18:33 @kexxx rakstīja:
Par to eļļotāju gāzinieku viedokļi dalās, citi saka, ka bezjēdzīgs sūds...
Galvenais jau, ka neviens tā īsti nevar paskaidrot, kā tās pārus piles eļļas palīdz pret vārstu izdegšanu
Bet nu pa lielam, ja tas eļļotājs stāv jau uzlikts, tad nekas slikts tas nav, vismaz es to tā saprotu. Eļļas patēriņš arī smieklīgs 500g uz ~ 4k - 5k km.[ Šo ziņu laboja MartinsFR, 10 Feb 2019, 20:04:04 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
10 Feb 2019, 20:03:43 @MartinsFR rakstīja:
10 Feb 2019, 19:18:33 @kexxx rakstīja:
Par to eļļotāju gāzinieku viedokļi dalās, citi saka, ka bezjēdzīgs sūds...
Galvenais jau, ka neviens tā īsti nevar paskaidrot, kā tās pārus piles eļļas palīdz pret vārstu izdegšanu
Bet nu pa lielam, ja tas eļļotājs stāv jau uzlikts, tad nekas slikts tas nav, vismaz es to tā saprotu. Eļļas patēriņš arī smieklīgs 500g uz ~ 4k - 5k km.
nu slikts laikam nav... tik tā eļļa tādā zelta cenā, laikam no vienradža taukiem tiek iegūta | Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| Pieturā dzirdēju, ka diži neatšķiras no 2t eļļas
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Doma tāda, ka eļļa dzesē vārstu. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
10 Feb 2019, 21:50:36 @edzhaans rakstīja:
Doma tāda, ka eļļa dzesē vārstu.
Nu, tik tālu, šķiet, jebkurš spēj aizdomāties... Vienīgi jautājums- kā tieši tas mikrograms eļļas spēj atdzesēt kaut par pārus grādiem vārstu, kas sver miljons reižu vairāk?
Nu piemēram- ja uzspļausi sakarsētai pustonnīgai čuguna krāsnij- vai viņa no tā diži atdzisīs?
Pie tam tā eļļa jau ir pabijusi degkamerā un arī ir karsta...[ Šo ziņu laboja kexxx, 11 Feb 2019, 07:53:27 ] | Offline | | |
Jur | | Kopš: 29. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 841
Braucu ar: 407SW
| Vai kāds no foruma biedriem, darbus ar un ap gāzes iekārtām veic pārdaugavā? PM vai 29424117 Juris.
| Offline | | |
arkabre | | Kopš: 12. Nov 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 6
Braucu ar: e39
| Sveiciens,
pirms vedu pārbaudīt gāzi (vai vispār to ir vērts darīt), vēlos jautāt gudrākiem cilvēkiem, kas iespējams ar ko līdzīgu ir saskārušies. Kāds varētu būt iemesls, ka mainoties no beņas uz LPG, mašīna noslāpst (gan stāvot, gan braucot) un uzreiz ir jūtama gāzes smarža. Pēc iedarbināšanas un salona izvēdināšanas viss gan strādā kā tam nākās. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Šķībi saregulēts, reduktora defekts, map sensora defekts, kāda šļauciņa pušu vai atvienojusies utt utt utt | Offline | | |
Armo | | Kopš: 28. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1505
Braucu ar: E61 LCI, darba auto un viss, kas pagadās
|
14 Jan 2019, 11:12:22 @kexxx rakstīja:
14 Jan 2019, 11:05:59 @Armo rakstīja:
Jautājums speciālistiem: vai Prince gāzes iekārtai ir savi speciāli filtri? Vai gāzes iekārtas reduktoram membrāna ir jāmaina katru gadu?
1) jā
2) nē
Pirms gada nomainīja to membrānu, bet atkal vecā kaite - raustās, citreiz neieslēdzas, liels patēriņš utt. Ir kāds, pie kura aizbraukt, pārbaudīt, savest kārtībā? Rīgā. Interesē uzreiz kontaktinformācija.
Tā kā neviens no Powera neko neieteica un kontaktus neiedeva tad pats sameklēju un biju aizbraucis uz Motur autogāzes servisu Senču ielā, aiz Neste tankštelles. Uztaisīja pilno apkopi, nomainīja visus filtrus, remkomplektu Prince reduktoram un tā. Samaksāju 140 EUR. Pozitīva attieksme un viss gerai [ Šo ziņu laboja Armo, 25 Feb 2019, 11:09:20 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
11 Feb 2019, 07:52:26 @kexxx rakstīja:
10 Feb 2019, 21:50:36 @edzhaans rakstīja:
Doma tāda, ka eļļa dzesē vārstu.
Nu, tik tālu, šķiet, jebkurš spēj aizdomāties... Vienīgi jautājums- kā tieši tas mikrograms eļļas spēj atdzesēt kaut par pārus grādiem vārstu, kas sver miljons reižu vairāk?
Nu piemēram- ja uzspļausi sakarsētai pustonnīgai čuguna krāsnij- vai viņa no tā diži atdzisīs?
Pie tam tā eļļa jau ir pabijusi degkamerā un arī ir karsta...
skaidrs ka neko nedzesē,vai nu lohatrons vai iespējams tā eļļa neļauj vārstam apaugt ar sūdiem,es citu izskaidrojumu neredzu | Online | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Benzīnā ir daļa visādu naftas mēslu, kas savienojumā vārsts-ligzda kalpo kā lubrikants. Faktiski - tikai ieplūdniekiem, ar ko (loģiski) nav problēma.
Ar izplūdniekiem ir biku savādāk. Pārpalikumi, ja ar benzīnu rauj treknajā (paatrinājums, ručka, utt.) drusku palīdz. Bet minimāli.
Bēda ir faktā, ka fords, mazģecs un kam tur vēl ir bēda ar vārstiem, vienārši ir iesipuši kapeiku uz ligzdu materiālu ražošanā. Vēl klāt var pieskaitīt, ka dažreiz ir sadalenēm problēma ar ģeometriju (vārsts piezemējas baigi brutāli). Attiecīgi, jā - uzklapējās.
Lielākais ļaunums pārsvarā visam ir saregulēts pēc benzīna kartes (kopēta lambada). Gāzei nahren to trekno nevajag. Pie treknas gāzes kāpj augšā izplūdes gāzu temp. un finālā kurās ārā izplūdnieki. Pareizāk, ar benzīnu, kāreiz taisa treknāku, lai viss process notiktos "aukstāks" un pāripalikums izlidotu trubā. Benzīns tvaiko ieplūdes kolektorā, vai stroķī, attiecīgi paliek aukstāks, gāze ir iztvaikojusi reduktorā un tur vairs nekāda bonusa, atskaitot autogēnu nav.
Šitas viss, protams, attiecās uz gāzi līdz 4 paaudzei. 5 un 6 viss ir gerai kā uz benzīnu un pat labāk daļēji.
Nu un pēdējais. Visi ir pieraduši pie hidrokompensatoriem. Kuru jaunākos longlife motoros tupa nav, jo nespēj pārdzīvot dzīvi ar to 30štukas izvaroto un piecūkoto eļļu. Tātad mehānika. Kā likums - ar šaibām kā sporta auto vai močiem. Neviens tur vārstos nelien, jo parsti ir kārtībā, bet nu ar LPG sanāk nopietnāks germors.
No ekonomikas viedokļa, beigt jāties, drāzt to motoru kamēr izklab, tālāk paņem nākamo loterijas biļeti no šrota un vālē tālāk. Tā ir lētāk.
Eļļotāju var likt, mikrostarpība var būt, bet aizdirst nejauši ieplūdes kolektoru varbūtība ir 333 reizes lielāka. | Offline | | |
|
MartinsFR | | Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1387
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
|
13 Feb 2019, 21:43:22 @Spok5 rakstīja:
Benzīnā ir daļa visādu naftas mēslu, kas savienojumā vārsts-ligzda kalpo kā lubrikants. Faktiski - tikai ieplūdniekiem, ar ko (loģiski) nav problēma.
Ar izplūdniekiem ir biku savādāk. Pārpalikumi, ja ar benzīnu rauj treknajā (paatrinājums, ručka, utt.) drusku palīdz. Bet minimāli.
Bēda ir faktā, ka fords, mazģecs un kam tur vēl ir bēda ar vārstiem, vienārši ir iesipuši kapeiku uz ligzdu materiālu ražošanā. Vēl klāt var pieskaitīt, ka dažreiz ir sadalenēm problēma ar ģeometriju (vārsts piezemējas baigi brutāli). Attiecīgi, jā - uzklapējās.
Lielākais ļaunums pārsvarā visam ir saregulēts pēc benzīna kartes (kopēta lambada). Gāzei nahren to trekno nevajag. Pie treknas gāzes kāpj augšā izplūdes gāzu temp. un finālā kurās ārā izplūdnieki. Pareizāk, ar benzīnu, kāreiz taisa treknāku, lai viss process notiktos "aukstāks" un pāripalikums izlidotu trubā. Benzīns tvaiko ieplūdes kolektorā, vai stroķī, attiecīgi paliek aukstāks, gāze ir iztvaikojusi reduktorā un tur vairs nekāda bonusa, atskaitot autogēnu nav.
Šitas viss, protams, attiecās uz gāzi līdz 4 paaudzei. 5 un 6 viss ir gerai kā uz benzīnu un pat labāk daļēji.
Nu un pēdējais. Visi ir pieraduši pie hidrokompensatoriem. Kuru jaunākos longlife motoros tupa nav, jo nespēj pārdzīvot dzīvi ar to 30štukas izvaroto un piecūkoto eļļu. Tātad mehānika. Kā likums - ar šaibām kā sporta auto vai močiem. Neviens tur vārstos nelien, jo parsti ir kārtībā, bet nu ar LPG sanāk nopietnāks germors.
No ekonomikas viedokļa, beigt jāties, drāzt to motoru kamēr izklab, tālāk paņem nākamo loterijas biļeti no šrota un vālē tālāk. Tā ir lētāk.
Eļļotāju var likt, mikrostarpība var būt, bet aizdirst nejauši ieplūdes kolektoru varbūtība ir 333 reizes lielāka.
,
Tad es tgd nesaprotu, man ir 2010.g. Outlander 2,4 bendzīns, pārejas modelis no II un III, nopirku jau virsū ar 5.paaudzes gāzes iekārtu un to eļļotāju. Tad man ko, pie nākošās gāzes iekārtas apkopes, teikt lai to eļļotāju nahrenizē? | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| Šajā tēmā cilvēku izpratne par beznīna dzinējiem (ciktāl tas attiecas uz BMW) ir apstājusies M20 paaudzē. M50 jau ir kocmoc.
Es lasu tos murgus un ofigevaju..
Kungi, jūs eiset iesprūdusī gadā 1989.tajā. Ir pagājuši vēl kādi +30 gadi! | Offline | | |
Melnums | | Kopš: 13. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: VOVO T5
| Informatīvi
Divas reizes pēc kārtas uzpildīju pilnu balonu Viada Buļļu ielā un reduktora vārsts aizlipa ciet, nācās tīrīt. | Offline | | |
sonx33 | | Kopš: 08. Sep 2008
Ziņojumi: 2080
Braucu ar: 320d
| Lpg Tech Dragon sprauslas restaurejas? Vai vismaz jaunus galus var dabut, kurus parurbj? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|