Autors | Ziņojums |
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
14 Jan 2019, 11:05:59 @Armo rakstīja:
Jautājums speciālistiem: vai Prince gāzes iekārtai ir savi speciāli filtri? Vai gāzes iekārtas reduktoram membrāna ir jāmaina katru gadu?
1) jā
2) nē |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Cik bieži (km/gadi?) vidēji to membrānu nākas mainīt? Ir kaut kādi simptomi, kas liecina, ka to vajadzētu darīt, kurus var novērot nejaucot ārā reduktoru? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Tā ir gumijota membrāna, kas ar laiku zaudē savas īpašības... Temperatūras, spiediens utt
Viss atkarīgs no materiālu kvalitātes, izmantošanas apstākļiem utt utt utt... Nu apmēram kā jautāt "cik ilgi kalpo piekares bukse"...
Manuāļos piemin, ka aptuvenais kalpošanas ilgums ir 5 gadi vai 50000 km... Praksē- kalpo ilgāk
Nāves pazīmes ir smaka, raustīšanās, pārmešana uz benzīnu un gan jau vēl kādas |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
14 Jan 2019, 12:01:26 @kexxx rakstīja:
Tā ir gumijota membrāna, kas ar laiku zaudē savas īpašības... Temperatūras, spiediens utt
Viss atkarīgs no materiālu kvalitātes, izmantošanas apstākļiem utt utt utt... Nu apmēram kā jautāt "cik ilgi kalpo piekares bukse"...
Manuāļos piemin, ka aptuvenais kalpošanas ilgums ir 5 gadi vai 50000 km... Praksē- kalpo ilgāk
Nāves pazīmes ir smaka, raustīšanās, pārmešana uz benzīnu un gan jau vēl kādas
Man BRC iekārtai bija kaut kādi 90000 vai 100000km nobraukti. It kā nekas neraustījās, taču patēriņš pieauga būtiski. Jo īpaši patēriņš liels bija ziemā. Tagad pēc nomaiņas vairs nav tik milzīga atšķirība vasara/ziema. Tā membrāna nemaksā tik daudz, lai nenomainītu reizi 2gados vai pēc tiem 50 000km. Domāju, tas atmaksājas. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Ja membrāna ir dzīva un nekādu kriminālu spiediena noviržu nav, tad maiņa nekādu ietaupījumu nedos |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Vienai iekārtai kā reizi ir 120k, trīs gadi un man šķiet, ka palielinājies patēriņš un pa reiziei noraustās arī. To tad laikam vajadzētu aizvest atrādīt ar šādu komentāru.
Vēl vienai iekārtai nezinu, ne nobraukumu, ne vecumu (lēšu ka gadi seši varētu būt pēc balona derīguma), bet tas auto tāpat rij nejēgā un 4.0 dzelzis pats par sevi iet stabili, tā kā tur nav zvanīts. |
Offline | |
|
VD177 | |
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
| Pie kā aizbraukt, paskatīties kapēc gāze nestrādā un salabot? E46
Panelī gaismiņa deg, bet nekas vairāk nenotiek |
Offline | |
|
Reinis3 | |
Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
|
15 Jan 2019, 16:29:42 @VD177 rakstīja:
Pie kā aizbraukt, paskatīties kapēc gāze nestrādā un salabot? E46
Panelī gaismiņa deg, bet nekas vairāk nenotiek
Sākumā apskaties ar parasto diagnostiku, vai viss labi. Gāze var neslēgties iekšā |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 Jan 2019, 17:24:06 @Reinis3 rakstīja:
15 Jan 2019, 16:29:42 @VD177 rakstīja:
Pie kā aizbraukt, paskatīties kapēc gāze nestrādā un salabot? E46
Panelī gaismiņa deg, bet nekas vairāk nenotiek
Sākumā apskaties ar parasto diagnostiku, vai viss labi. Gāze var neslēgties iekšā
Cilvēks prasa, pie kura meistara uz to diagnostiku lai aizdzen
Rekur tepat BMW-Valcha, Koijotss uzturas |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
14 Jan 2019, 12:11:59 @kexxx rakstīja:
Ja membrāna ir dzīva un nekādu kriminālu spiediena noviržu nav, tad maiņa nekādu ietaupījumu nedos
Nu man BRC Valmierā vairs īsti nav kam atrādīt. Aizbraukt līdz Rīgai un piemest pie kompja paskatīties spiedienu sanāk dārgāk kā nomainīt to membrānu Nomainīt elementāri. Manā gadījumā patēriņš samazinājās. Nu jau pa šoseju braucot varu ierakstīties arī 12 liros iepriekšējo 14 vietā. Būs gan jāiepērk pašam kabelis.Gan jau nekāds komsoss tajā softā nav. |
Offline | |
|
Usins | |
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| -5 - 10 grādu dienā piepildot pilnus abus balonus (80L salonā, un 60L ārā apakšā) iebraucot siltā ~+14C garažā pēc pāris stundām novēroju gāzes smaku.
Noplūde bija no apakšējā balona laikam pārspiediena vārsta.
saite uz video kur burbuļo ziepjūdens
izdzenot ārā, šņākoņa uzreiz pazuda.
Vēlāk lasu ka vispār nedrīkstot pēc pilnas uzpildes ziemā braukt siltās telpās
Vai tas tīri liecina, ka nav rezerves tilpuma kur izplesties?
Varbūt laida jo silstot spiediens par lielu vai laida jo drošības vārsts beigts?
Tur balonam normālu manometru pievienot ir iespējams / jēga?
Kur labāk nepildīt gāzi un kur labāk pildīt? |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
17 Jan 2019, 13:23:44 @Usins rakstīja:
-5 - 10 grādu dienā piepildot pilnus abus balonus (80L salonā, un 60L ārā apakšā) iebraucot siltā ~+14C garažā pēc pāris stundām novēroju gāzes smaku.
Noplūde bija no apakšējā balona laikam pārspiediena vārsta.
saite uz video kur burbuļo ziepjūdens
izdzenot ārā, šņākoņa uzreiz pazuda.
Vēlāk lasu ka vispār nedrīkstot pēc pilnas uzpildes ziemā braukt siltās telpās
Vai tas tīri liecina, ka nav rezerves tilpuma kur izplesties?
Varbūt laida jo silstot spiediens par lielu vai laida jo drošības vārsts beigts?
Tur balonam normālu manometru pievienot ir iespējams / jēga?
Kur labāk nepildīt gāzi un kur labāk pildīt?
Gan jau drošības vārsts nostrādāja. Vīri te precīzāk pateiks, kas un kā tieši nostrādā. Tas pats būtu, ja karstā vasaras dienā piepildītu līdz lūpai un atstātu autiņu tiešos saules staros.
Es pildos jau ilgstoši Latvijas Propāna gāzē. Filtri parasti pie apkopes izskatās labā stāvoklī. |
Offline | |
|
jaks | |
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| varbūt ir uzpimpots multivārsts lai neatstāj rezervi |
Offline | |
|
Amakatanav | |
Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
| Pie kā aizbraukt ciemos pieregulēt, apskatīties gāzes iekārtu? Vecais dzīvo Liepājā, par cik nav plānots no Rīgas doties tuvējā laikā, meklēju kādu Power specu.
Nesen nopirkās Mazda 6 08gada. un noklājās EGR vārsts, to nomainīja + vēl visādas lietiņas motorā (jo apgriezieni lēkāja tukšgaitā un kamēr sameklēja beigto vārstu tikmēr maks tika lieki atpogāts, bet nu tas tā) katrā ziņā viss o.k. uz benzīna, bet uz gāzes liels patēriņš (vidēji 13 litri uz šosejas) + jaudas jūtami mazāk, kā uz benzīna + mazliet gāzes smaka, tātad kaut ko meistari servisā parastajā ir saregulējuši.
Pie kā varu braukt ciemos? Būtu ideāli sestdienā kādā.[ Šo ziņu laboja Amakatanav, 31 Jan 2019, 00:13:24 ] |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
31 Jan 2019, 00:13:08 @Amakatanav rakstīja:
Pie kā aizbraukt ciemos pieregulēt, apskatīties gāzes iekārtu? Vecais dzīvo Liepājā, par cik nav plānots no Rīgas doties tuvējā laikā, meklēju kādu Power specu.
Nesen nopirkās Mazda 6 08gada. un noklājās EGR vārsts, to nomainīja + vēl visādas lietiņas motorā (jo apgriezieni lēkāja tukšgaitā un kamēr sameklēja beigto vārstu tikmēr maks tika lieki atpogāts, bet nu tas tā) katrā ziņā viss o.k. uz benzīna, bet uz gāzes liels patēriņš (vidēji 13 litri uz šosejas) + jaudas jūtami mazāk, kā uz benzīna + mazliet gāzes smaka, tātad kaut ko meistari servisā parastajā ir saregulējuši.
Pie kā varu braukt ciemos? Būtu ideāli sestdienā kādā.
Parasti jau gāzes speci specializējas uz kādiem konkrētiem ražotājiem. Uzraksti, kas tur par iekārtu stāv virsū. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Sāc ar sveču nomaiņu, ja vien tās nav nesen mainītas |
Offline | |
|
|
jurkalpg | |
Kopš: 13. Nov 2017
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
| Kā tā var sanākt, ka viena un tā pati gāzes karte (kojots) vienam iet bez problēmām M54 automāts, bet otram met lambda kļūdu M54 manuālis Esmu 99% pārliecināts, ka dēļ tukšgaitas. Izmetas kļūda reizi 50,100,150km. Lambda kļūdas bank 1 un bank 2 izmetas katra savā brīdī. Nav tā ka bank 1 + bank 2 tikai un vienīgi abas kopā. Bank 1 no sākuma ik pa laikam un tad kad bank 2 izlec, jau rāda check engine. It kā netraucē tā dzeltenā lampiņa. Bet interese ir... Abi motori top zustand |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Iekārtas arī identiskas ar identiskām sprauslām, dīzēm un reduktora spiedienu? |
Offline | |
|
dainiiz | |
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| kads zinosaaks varbut var palidzeet.
Ziemas paļurkai subarikam sacis niķoties nitross. Ja nedod mizaa viss ok, kaa bisku virs 3k vai slodziitee, taa izsledzas.
Samainiju filtrus.
Cosmo vadiiba, hana sprauslas, tomasetto reduktors.
Ir kaadi reseti iespejami, bez kompja pieslegsanaas?
Paldies |
Offline | |
|
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
|
31 Jan 2019, 09:26:37 @jurkalpg rakstīja:
Kā tā var sanākt, ka viena un tā pati gāzes karte (kojots) vienam iet bez problēmām M54 automāts, bet otram met lambda kļūdu M54 manuālis Esmu 99% pārliecināts, ka dēļ tukšgaitas. Izmetas kļūda reizi 50,100,150km. Lambda kļūdas bank 1 un bank 2 izmetas katra savā brīdī. Nav tā ka bank 1 + bank 2 tikai un vienīgi abas kopā. Bank 1 no sākuma ik pa laikam un tad kad bank 2 izlec, jau rāda check engine. It kā netraucē tā dzeltenā lampiņa. Bet interese ir... Abi motori top zustand
Imho kartes nevar copy paste, katram auto individuāli jāuzregulē. |
Offline | |
|