Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
BMW-Valcha
07. Dec 2018, 20:46 #19021

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


04 Dec 2018, 21:55:40 @ezis_ rakstīja:

04 Dec 2018, 21:48:22 @Bender rakstīja:
Pamatskolas fizika, šķiet, ka 8. klase
Neiet vienādi pat ja izurb caurumu. Šaurākā vietā būs ātrāka caurplūde un attiecīgi sliktāka sildīšana.
Daba nav bijusi darisana ar siteim reduktoriem bet galas tur izskatas gana lai to izpilditu, drizak ir jautajums vai pats izvads ,1 izvads ir spejigs sagremot to gazes apjomu.
Un vispar par ko te teik spreists visu dienu uzliekas filtrs kuram ir divas ieejas un 1 izeja un problem solved bez nekadiem tuningiem

parādi tādu filtru, kuram ir 2 IEEJAS un 1 IZEJA?
Offline
ezis_
07. Dec 2018, 22:29 #19022

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


07 Dec 2018, 20:46:46 @BMW-Valcha rakstīja:

04 Dec 2018, 21:55:40 @ezis_ rakstīja:

04 Dec 2018, 21:48:22 @Bender rakstīja:
Pamatskolas fizika, šķiet, ka 8. klase
Neiet vienādi pat ja izurb caurumu. Šaurākā vietā būs ātrāka caurplūde un attiecīgi sliktāka sildīšana.
Daba nav bijusi darisana ar siteim reduktoriem bet galas tur izskatas gana lai to izpilditu, drizak ir jautajums vai pats izvads ,1 izvads ir spejigs sagremot to gazes apjomu.
Un vispar par ko te teik spreists visu dienu uzliekas filtrs kuram ir divas ieejas un 1 izeja un problem solved bez nekadiem tuningiem

parādi tādu filtru, kuram ir 2 IEEJAS un 1 IZEJA?
pa manam jebkurs parastais filtrs ar 3 izvadiem, imho ir vienalga ka tu vinu pagriez jo tur neka nav papira elements,ir vini verti vala.. varbut ari kludos.
Labak izskaidro ka tas golds paradzets stardat ja katru izvadu domats laist uz savu reiku pa vidam vel uz katras trubas pa filtram bet map sensors tikai uz vienas trubas , kur garantja ka otra truba parametri bus tadi pasi ? mazums viens filtrs pagadas ar mazaku caurlaidibu
imho tapat tas trubas ir velems kopa vienot ( peec filtra vai filtriem)
Offline
Instigater
07. Dec 2018, 22:53 #19023

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Uztaisi apli, savienojot abas bankas - tad filtri un spiedieni tīri fizikāli paši izbalansēsies un pilnībā pietiks ar vienu spiediena devēju. Ak jā, sauciet mani par stulbu, bet es nu nekādīgi nemeklētu 1 filtru ar divām ieejām, tur filtrējošā elementa būs stipri mazāk nekā 2 filtros kopā ņemot un, ja ir jācīnās par katru gāzes kubikcentimetra caurplūdi, tad tāds risinājums būs jūtami performējošāks. Atcerās, ka gāzu un šķidrumu pretestības pieaug eksponenciāli plūsmu ātrumam, tā kā samazinot plūsmu 2x, filtros spiediena zudumi būs 4x mazāki.
Offline
Instigater
07. Dec 2018, 23:01 #19024

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


04 Dec 2018, 13:35:58 @Kidd rakstīja:
jautājums znatokiem - pirms vest uz gāzes kantori. XC90 ar T5, hvz kas par gāzes sistēmu. Viss bija ok, apkope tika veikta samērā nesen, bet pēdējās 3 nedēļās parādijās kautkāda figņa. Dodot izdirsties - sāk pīkstēt un mirgot lampiņa, ka beidzas gāze. izslēdzot un ieslēdzot sistēmu - viss kedā, viss normāli = brauc tik tālāk. dodot plūdeni paātrināties - nepīkst un nerubās ārā. tikai , ja iet kickdown un griež 3+ abaroti
Man šitā bija, kad reduktors nekad nebija servicēts un tur prosta membrāna jau bija pat sākusi sadalīties. Karoč, reduktora remonts vai nomaiņa būs visticamākais scenārijs.
Offline
ezis_
07. Dec 2018, 23:08 #19025

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


07 Dec 2018, 22:53:59 @Instigater rakstīja:
Uztaisi apli, savienojot abas bankas - tad filtri un spiedieni tīri fizikāli paši izbalansēsies un pilnībā pietiks ar vienu spiediena devēju. Ak jā, sauciet mani par stulbu, bet es nu nekādīgi nemeklētu 1 filtru ar divām ieejām, tur filtrējošā elementa būs stipri mazāk nekā 2 filtros kopā ņemot un, ja ir jācīnās par katru gāzes kubikcentimetra caurplūdi, tad tāds risinājums būs jūtami performējošāks. Atcerās, ka gāzu un šķidrumu pretestības pieaug eksponenciāli plūsmu ātrumam, tā kā samazinot plūsmu 2x, filtros spiediena zudumi būs 4x mazāki.
man i tapat skaidrs ka konturam jabut savienotam un diviem filtriem lielaka caurlaidiba ka vienam bet te mes atgrezamies pie ta ko autors prasija par Goldu vins grib vienu izvadu no vina cik es saprotu lai nebutu pilna motorka ar trubam
Offline
edzuss
12. Dec 2018, 15:07 #19026

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5

Nopirku ziemas sitēju e36 318ti ar jau uzliktu gāzi, bet šis negrib pūst siltu gaisu, kamēr nav apgriezieni augšā.
Ūdenssūknis vesels, to jau skatījos.
Ja gaiss, tad kā vislabāk atgaisot
Offline
kexxx
12. Dec 2018, 15:10 #19027

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Varbūt gāzes reduktors nepareizi pieslēgts
Vai piem pečkas vārsti ķīlē un neatveras pilnībā
Offline
BMW-Valcha
12. Dec 2018, 16:20 #19028

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


12 Dec 2018, 15:07:18 @edzuss rakstīja:
Nopirku ziemas sitēju e36 318ti ar jau uzliktu gāzi, bet šis negrib pūst siltu gaisu, kamēr nav apgriezieni augšā.
Ūdenssūknis vesels, to jau skatījos.
Ja gaiss, tad kā vislabāk atgaisot

kādas firmas ūdenssūknis? ja sūdīgas firmas, kuram spārniņi no alumīnija, tad tukšgaitā arī nepūtīs siltu. Esmu jau pārbaudījis. beigās uzliku no šrota aoģinālo.
Offline
edzuss
12. Dec 2018, 19:08 #19029

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5

Firmu neskatījos, bet pats impellers nebija no plastmasas un cietis ar nebija, nepārbaudīju materiālu. Liekas, ka pagriežot pečku uz silto, gaisa plūsma paliek mazliet mazāka, bet varbūt tam tā jābūt
Offline
Mixzzz
12. Dec 2018, 19:32 #19030

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Nezinu vai e36 bija papildus sūknis pečkai, bet nu man bija līdzīgi... Sataisīju vārstus, nomainīju pečkas radiatoru un korķos tāpat nepūta pietiekami karstu. Reduktors ir ievienots paralēli, ieliku sūknīti un viss aizgāja. Tas pats vienk benzīnam bez gāzes bija novērojams tā kā tukšgaitā jau pēc definīcijas plūsma ir Bish par maz pat bez gāzes.
Offline
BMW-Valcha
12. Dec 2018, 20:23 #19031

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


12 Dec 2018, 19:32:53 @Mixzzz rakstīja:
Nezinu vai e36 bija papildus sūknis pečkai, bet nu man bija līdzīgi... Sataisīju vārstus, nomainīju pečkas radiatoru un korķos tāpat nepūta pietiekami karstu. Reduktors ir ievienots paralēli, ieliku sūknīti un viss aizgāja. Tas pats vienk benzīnam bez gāzes bija novērojams tā kā tukšgaitā jau pēc definīcijas plūsma ir Bish par maz pat bez gāzes.

es tak saku, ka vaina ir motora dzesēšanas ūknī. biju uzlicis HEPU un uzreiz tukšgaitā salonā sāka pūst aukstu gaisu. ar orģinālo var kaut apenēs sēdēt.
Offline
kexxx
12. Dec 2018, 20:43 #19032

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Vēl variants, ka varētu būt aizaudzis pečkas radiators, rezultātā šķidrums cirkulē caur gāzes reduktoru,bet caur pečku nē... Vismaz ne tukšgaitā
Offline
Hazard
12. Dec 2018, 21:13 #19033

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28

Ar iegadatam auto ar gāzi, tukšagitā manami sliktak pūs silto gaisu.E34 M50b25 sākšu ar pečkas varstu un peckas sukņa maini/remotnu. Tur jau skatišos talāk.

[ Šo ziņu laboja Hazard, 12 Dec 2018, 21:14:32 ]

Offline
juriz
13. Dec 2018, 08:42 #19034

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2315

Braucu ar: būzu

Tur izklausās, ka nepareizi ir pieslēgta gāzes reduktora apsilde.
Offline
Kalnz
14. Dec 2018, 08:46 #19035

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Kur nopirkt JLM vārstu eļļu?

Offline
Mixzzz
14. Dec 2018, 09:16 #19036

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


13 Dec 2018, 08:42:35 @juriz rakstīja:
Tur izklausās, ka nepareizi ir pieslēgta gāzes reduktora apsilde.
e34 jau defaultā bez gāzes ir hujova tukšgaitā ja nav pečkas sūknītis... Tur nekā savādāk kā paralēli nevar pieslēgt to gāzes reduktoru un vienīgais kā šo problēmu atrisināt ir pečkas sūkni salabot/uzlikt.
Offline
depo
14. Dec 2018, 09:35 #19037

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu


14 Dec 2018, 08:46:18 @Kalnz rakstīja:
Kur nopirkt JLM vārstu eļļu?



Šeit uzzvani
Offline
Usins
28. Dec 2018, 00:08 #19038

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Labdien, lūdzu uzņemt veiksminieku pulciņā!

MB 1999 3.2 benzīns / gāze
Spriežot pēc rezerves riteņa somas, gāzes daudzuma indikatora, varētu būt BRC iekārta.
Motortelpā šāda tvertne, tukša.

Gāzei ir divas tvertnes, rezerves riteņa vietā zem grīdas un bagāžniekā, kopējais tilpums esot 140L.


1. šim indikatoram neatrodu user manual. tukšs - pilns rāda apakšējās četras diodes no kreisās uz labo?
Iedarbinot pastāvējušu bet vēl ap 40C siltu dzinēju, nospiežot centrālo pogu bija jāpārslēdzās uz gāzi piespiedu kārtā? Nospiežot tagad izskatījās, ka varu ieslēgt / izslēgt tvertnes līmeņa indikāciju.

2. Vai tajā tvertnē vēlams liet TIKAI norādīto "Flash Lube" valve saver šķidrumu?
Kur tādu pareizāk iegādāties?
šis tā kā būtu īstais? vieta un cena ir pareizie?

3. Pirmo reizi pildīju gāzi Ikšķiles Cirkle K, un tajā apaļajā indikatorā pirms mirgoja viena zaļa led. šķiet kr pusē augšā, iepildot 87L (ne pilnu) šķiet visi iedegās zaļi.
Tagad pie Mārupes Nestes pildīju pilnu "ADR Turbo" tankā. Pildijā operators kamēr sāka klikšķēt. Pēc tam 2km kopš uzpildes spīdējā tikai 2 led no kreisās... Tagad aizgāju līdz auto, ieslēdzu aizdedzi - pēc brīža iespīdējās visi 4. Tas ir normāli, vai par ko liecina?

4. "ADR Turbo" pie Nestes / Hesburgera pretim Spicei ir laba gāze? Šajā pašā topikā lasu briesmu stāstus par dažiem DUS ap 2016. gadu. Operators stāstīja, ka paši no krievijas vedot un esot vairumtirgotājs. Pati DUS diezgan pieticīga, cena sanāca 0,535 kas ir diezgan līdzīgi 0,539 Ikšiles Circle K. Kas ir pareizākā vieta kur pildīties pie/ap Mārupi? Pa Latviju braucot Ventspils / Liepājas / Daugavpils virzienā kuri tīkli pareizāki? Vai no kuriem vajag noteikti izvairīties?

5. Blakus apaļajam BRC slēdzim/indikatoram ir vēl divi LEDi no kuriem viens pēc noslāpēšanas pamirgo sarkans. Un zemāk vēl kāds slēdzītis kurš atgādina signalizācijas PIN koda vadīšanas slēdzi pēc formas. Vai kas no šiem varētu būt saistīts ar gāzes iekārtu / tas funkcionalitāti?

6. Topiku vēl neesmu pārlasījis, pieļaju, ka vajag līdz galam identificēt, kas man te ir, un pēc tā izvēlēties kādu vietu kur veikt apkopes?
6a Kautkādiem filtriem kautur jābūt?
6b jāslēdz gāzes vadības blokas pie datora jālasa parametri / kļūdas vai viss pareizi?
6c baloniem ir termiņš, pārējais fiziski noveco / sūds kopš dzimšanas - to droši vien vajadzētu nočekot? kas ir saraktā? sprauslas/līmeņa devējs/reduktors/filtrs(i?)/ kas vēl?

7. Rīgā, cik atminos bija pie Koijots uz LPG power jādodas?

8. Uztaisīt tos balonus pašrocīgi demontējumus ir legāli? 140L kopējais tilpums ir iespaidīgi, bet, iespējams, vēlētos iztikt ar vienu vai otru balonu. Ideāli būtu ja pats varētu atvienot (Nu skrūvēt skrūves/uzgriežņus nav īpaši grūti pašam, jautājums būtu par kādiem noslēdzamiem savienojumiem/vārstiem un cik drīkst optimizēt tos briesmīgos stiprinājums, lai ir droši avārijas gadījumā un nav jācinās ar TA) un izņemt laukā tobrīd lieko.

9. Apsveicu, esi ticis līdz 9. jautājumam. Būšu pateicīgs arī uz daļējām atbildēm Vai esmu ko aizmirsis?
Offline
juriz
28. Dec 2018, 08:26 #19039

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2315

Braucu ar: būzu

3. Man šķiet, ka tas ir normāli, man tur tās lampiņas spīd pamatā atkarībā no laika apstākļiem (abi auto ir uz gāzi). Jā, ja iedegas sarkanā, tad tiešām drīz būs tukšs.
Offline
HUBLOC
28. Dec 2018, 08:31 #19040

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7

Neviens sevis cienošs gazes lietotajs neskatas tija indikatora, jo vini tiesam rada ka grib. Parasti piepilda pilnu baku ar gazi un nosit spidometra tripu pa nullem un tad jau var redzet cik ar gazi nobraukts pilseta vai pa soseju.

Pilda gazi kamer tarkšķ, paraleli nepēta “bākas pilnumu” datčikā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo