Online
Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
R777 | | Kopš: 17. Sep 2013
Ziņojumi: 582
Braucu ar: X5
| Vai ir iespējams uzlikt gāzi uz 3.0i biturbo 2008g kam ir 300zs?
Citi saka , ka nevarot? :Hvz:
Kādas izmaksas? | Offline | | |
koijotss | | Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
| Ir jāzina kādas ir benzīna sprauslas dotajam motoram ,
Pjezo vai eletromehāniskās.
03 Dec 2018, 18:02:04 @R777 rakstīja:
Vai ir iespējams uzlikt gāzi uz 3.0i biturbo 2008g kam ir 300zs?
Citi saka , ka nevarot? :Hvz:
Kādas izmaksas?
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija | Offline | | |
R_S | | Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 776
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
03 Dec 2018, 21:00:30 @koijotss rakstīja:
Ir jāzina kādas ir benzīna sprauslas dotajam motoram ,
Pjezo vai eletromehāniskās.
03 Dec 2018, 18:02:04 @R777 rakstīja:
Vai ir iespējams uzlikt gāzi uz 3.0i biturbo 2008g kam ir 300zs?
Citi saka , ka nevarot? :Hvz:
Kādas izmaksas?
Kā ar n54b30 dzinēju? | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu
Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2 | Offline | | |
saab21 | | Kopš: 11. Nov 2011
Ziņojumi: 374
Braucu ar: MJ
|
03 Dec 2018, 21:50:39 @BMW-Valcha rakstīja:
03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu
Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2
Kāpēc strādās tikai puse, ja kanāli savienoti? Kā jau Kexxx teica, un kā augstāk bildē redzams, abi kanāli ir savienoti. Tātad nav jau vairs starpības vai noglušī vienu kanālu pašā reduktora korpusā (kā bildē redzams,sanāks analogi kā KME silver, ar vienu izvadu), vai arī savienot abus izvadus ar troiņiku, kas radītu tikai liekas šļaukas motortelpā. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
03 Dec 2018, 22:19:26 @saab21 rakstīja:
03 Dec 2018, 21:50:39 @BMW-Valcha rakstīja:
03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu
Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2
Kāpēc strādās tikai puse, ja kanāli savienoti? Kā jau Kexxx teica, un kā augstāk bildē redzams, abi kanāli ir savienoti. Tātad nav jau vairs starpības vai noglušī vienu kanālu pašā reduktora korpusā (kā bildē redzams,sanāks analogi kā KME silver, ar vienu izvadu), vai arī savienot abus izvadus ar troiņiku, kas radītu tikai liekas šļaukas motortelpā.
BMW-Valcha taisnība...
no spiediena viedokļa glušīt var... bet papētot shēmu iedomājos citu sliktu efektu- gāze tiks sliktāk sasildīta... jo tā puse gāzes iet pa kreiso reduktora pusi un puse gāzes iet pa labo reduktora pusi
noglušījot vienu izvadu, sanāks, ka visa gāze ies pa reduktora vienu pusi- līdz ar to tiks sliktāk sasildīta...
hvz, cik liels būs efekts, bet pareizāk tomēr būtu likt troiņiku...
| Offline | | |
saab21 | | Kopš: 11. Nov 2011
Ziņojumi: 374
Braucu ar: MJ
|
03 Dec 2018, 22:33:49 @kexxx rakstīja:
03 Dec 2018, 22:19:26 @saab21 rakstīja:
03 Dec 2018, 21:50:39 @BMW-Valcha rakstīja:
03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu
Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2
Kāpēc strādās tikai puse, ja kanāli savienoti? Kā jau Kexxx teica, un kā augstāk bildē redzams, abi kanāli ir savienoti. Tātad nav jau vairs starpības vai noglušī vienu kanālu pašā reduktora korpusā (kā bildē redzams,sanāks analogi kā KME silver, ar vienu izvadu), vai arī savienot abus izvadus ar troiņiku, kas radītu tikai liekas šļaukas motortelpā.
BMW-Valcha taisnība...
no spiediena viedokļa glušīt var... bet papētot shēmu iedomājos citu sliktu efektu- gāze tiks sliktāk sasildīta... jo tā puse gāzes iet pa kreiso reduktora pusi un puse gāzes iet pa labo reduktora pusi
noglušījot vienu izvadu, sanāks, ka visa gāze ies pa reduktora vienu pusi- līdz ar to tiks sliktāk sasildīta...
hvz, cik liels būs efekts, bet pareizāk tomēr būtu likt troiņiku...
Pag, pag. Bet kāda atšķirība, vai tad ja gāze plūdīs caur abiem kanāliem ārā, tās ceļš būs garāks un tā labāk uzsils? Manuprāt, plūstot pa vienu kanālu, iespējams tā pat varētu uzsilt labāk, jo pastāv lielāka varbūtība, ka plūsma būs no tālākā kanāla.
Pareizāk sakot, ja pieņemam, ka katrs reduktora izvads tomēr baro savu atsevišķu līniju, domāju tad tieši uzsiltu lēnāk, jo gāzes plūsmas ceļš reduktorā būtu pieļaujami max. īsākais un līdz ar to gāzes "atrašanās" laiks reduktora kamerā arī būtu max mazs.[ Šo ziņu laboja saab21, 03 Dec 2018, 23:21:36 ] | Offline | | |
saab21 | | Kopš: 11. Nov 2011
Ziņojumi: 374
Braucu ar: MJ
| Otrkārt, tie izvadi ir tik neparocīgi tālu viens no otra, ka liekot troiņiku, radīsies diezgan daudz papildus tilpums gāzei, kuru uz pirmo ieslēgšanās brīdi, aukstu ierautu sprauslās, kas rada lielāku iespēju, ka pārslēgšanās varētu būt ar noraustīšanos.
Labi, dzīvos, redzēs. Saslēgs ar vienu izvadu, ja būs traucējumi darbībā, uzliks troiņiku
| Offline | | |
|
R777 | | Kopš: 17. Sep 2013
Ziņojumi: 582
Braucu ar: X5
|
03 Dec 2018, 21:00:30 @koijotss rakstīja:
Ir jāzina kādas ir benzīna sprauslas dotajam motoram ,
Pjezo vai eletromehāniskās.
03 Dec 2018, 18:02:04 @R777 rakstīja:
Vai ir iespējams uzlikt gāzi uz 3.0i biturbo 2008g kam ir 300zs?
Citi saka , ka nevarot? :Hvz:
Kādas izmaksas?
Varu pateikt tikai to ka motors n54b30 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
03 Dec 2018, 23:00:06 @saab21 rakstīja:
03 Dec 2018, 22:33:49 @kexxx rakstīja:
03 Dec 2018, 22:19:26 @saab21 rakstīja:
03 Dec 2018, 21:50:39 @BMW-Valcha rakstīja:
03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu
Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2
Kāpēc strādās tikai puse, ja kanāli savienoti? Kā jau Kexxx teica, un kā augstāk bildē redzams, abi kanāli ir savienoti. Tātad nav jau vairs starpības vai noglušī vienu kanālu pašā reduktora korpusā (kā bildē redzams,sanāks analogi kā KME silver, ar vienu izvadu), vai arī savienot abus izvadus ar troiņiku, kas radītu tikai liekas šļaukas motortelpā.
BMW-Valcha taisnība...
no spiediena viedokļa glušīt var... bet papētot shēmu iedomājos citu sliktu efektu- gāze tiks sliktāk sasildīta... jo tā puse gāzes iet pa kreiso reduktora pusi un puse gāzes iet pa labo reduktora pusi
noglušījot vienu izvadu, sanāks, ka visa gāze ies pa reduktora vienu pusi- līdz ar to tiks sliktāk sasildīta...
hvz, cik liels būs efekts, bet pareizāk tomēr būtu likt troiņiku...
Pag, pag. Bet kāda atšķirība, vai tad ja gāze plūdīs caur abiem kanāliem ārā, tās ceļš būs garāks un tā labāk uzsils? Manuprāt, plūstot pa vienu kanālu, iespējams tā pat varētu uzsilt labāk, jo pastāv lielāka varbūtība, ka plūsma būs no tālākā kanāla.
Pareizāk sakot, ja pieņemam, ka katrs reduktora izvads tomēr baro savu atsevišķu līniju, domāju tad tieši uzsiltu lēnāk, jo gāzes plūsmas ceļš reduktorā būtu pieļaujami max. īsākais un līdz ar to gāzes "atrašanās" laiks reduktora kamerā arī būtu max mazs.
Gāze tiek padota viducī, abi kanāli līdz izvadiem ir vienādi gari. Ja reduktors dod ārā piem 1l gāzes sekundē, tad pa katru izvadu iziet cauri 0,5l. Atstājot vienu izvadu, loģiski, ka pa to nāks ārā 1l, nevis 0,5... Plūsma būs 2x ātrāka un sasils sliktāk...
Ja istabā ir 2 radiatori un vienu atslēdz- sils taču sliktāk...
| Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Dlja asoba tupih - atrodi atšķirību
Ja golda jaudu grib sasniegt caur vienu izeju, tad tas nesanāks, jo gāze gluši vienkārši kārtīgi nesils un beigās sāks iet cauri slapja.
Un vispār par kādu auto iet runa?[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 04 Dec 2018, 11:21:53 ] | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
| jautājums znatokiem - pirms vest uz gāzes kantori. XC90 ar T5, hvz kas par gāzes sistēmu. Viss bija ok, apkope tika veikta samērā nesen, bet pēdējās 3 nedēļās parādijās kautkāda figņa. Dodot izdirsties - sāk pīkstēt un mirgot lampiņa, ka beidzas gāze. izslēdzot un ieslēdzot sistēmu - viss kedā, viss normāli = brauc tik tālāk. dodot plūdeni paātrināties - nepīkst un nerubās ārā. tikai , ja iet kickdown un griež 3+ abaroti | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Filtri ciet...
P.S. T5 imho negāja tam modelim
Pirms sākās sūdi, gadienā netika izbraukts bslons pilnīgi tukšs?[ Šo ziņu laboja kexxx, 04 Dec 2018, 13:40:51 ] | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
04 Dec 2018, 13:39:31 @kexxx rakstīja:
Filtri ciet...
P.S. T5 imho negāja tam modelim
Pirms sākās sūdi, gadienā netika izbraukts bslons pilnīgi tukšs?
Hvz. itkā nē. Bet par cik sieva braukā, tad visādi var būt. par T5, iespējams, sadirsu, bet 2.5 ļurbo ir. Nu labi, nav tur ko daudz minēt - dzīs uz kādu kantori, lai skatās | Offline | | |
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
| reduktors par švaku | Offline | | |
saab21 | | Kopš: 11. Nov 2011
Ziņojumi: 374
Braucu ar: MJ
|
04 Dec 2018, 11:19:46 @BMW-Valcha rakstīja:
Dlja asoba tupih - atrodi atšķirību
Ja golda jaudu grib sasniegt caur vienu izeju, tad tas nesanāks, jo gāze gluši vienkārši kārtīgi nesils un beigās sāks iet cauri slapja.
Un vispār par kādu auto iet runa?
Nu tieši šito pašu labirintu gribēju zīmēt .
Varbūt esmu asoba tups, bet es neredzu iemeslu, kāpēc tajā gold labirintā gāze uzsiltu lēnāk, ja noglušītu vienu izvadu?
Ja izurbtu Silveram otrā pusē un esošo noglušītu, tad es saprastu ka nekas nepaspētu uzsilt, bet Gold variantā neredzu iemeslu, lai švakāk uzsiltu. | Offline | | |
|
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
04 Dec 2018, 14:01:50 @saab21 rakstīja:
04 Dec 2018, 11:19:46 @BMW-Valcha rakstīja:
Dlja asoba tupih - atrodi atšķirību
Ja golda jaudu grib sasniegt caur vienu izeju, tad tas nesanāks, jo gāze gluši vienkārši kārtīgi nesils un beigās sāks iet cauri slapja.
Un vispār par kādu auto iet runa?
Nu tieši šito pašu labirintu gribēju zīmēt .
Varbūt esmu asoba tups, bet es neredzu iemeslu, kāpēc tajā gold labirintā gāze uzsiltu lēnāk, ja noglušītu vienu izvadu?
Ja izurbtu Silveram otrā pusē un esošo noglušītu, tad es saprastu ka nekas nepaspētu uzsilt, bet Gold variantā neredzu iemeslu, lai švakāk uzsiltu.
ceļš kur uzsilt paliek ļoti īss. noglušot tu viņu pataisi sūdīgāku par silveru | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
| Kur abi labirinti satiekas, kur izvadi, izvilejas starpsiena un kontura savienojas un gaze iet pa abam pusem uz vienu izvadu pa vienadi garu celu | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Pamatskolas fizika, šķiet, ka 8. klase
Neiet vienādi pat ja izurb caurumu. Šaurākā vietā būs ātrāka caurplūde un attiecīgi sliktāka sildīšana. | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
04 Dec 2018, 21:48:22 @Bender rakstīja:
Pamatskolas fizika, šķiet, ka 8. klase
Neiet vienādi pat ja izurb caurumu. Šaurākā vietā būs ātrāka caurplūde un attiecīgi sliktāka sildīšana.
Daba nav bijusi darisana ar siteim reduktoriem bet galas tur izskatas gana lai to izpilditu, drizak ir jautajums vai pats izvads ,1 izvads ir spejigs sagremot to gazes apjomu.
Un vispar par ko te teik spreists visu dienu uzliekas filtrs kuram ir divas ieejas un 1 izeja un problem solved bez nekadiem tuningiem | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|