Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
R777
03. Dec 2018, 18:02 #19001

Kopš: 17. Sep 2013

Ziņojumi: 582

Braucu ar: X5

Vai ir iespējams uzlikt gāzi uz 3.0i biturbo 2008g kam ir 300zs?

Citi saka , ka nevarot? :Hvz:

Kādas izmaksas?
Offline
koijotss
03. Dec 2018, 21:00 #19002

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103

Ir jāzina kādas ir benzīna sprauslas dotajam motoram ,
Pjezo vai eletromehāniskās.

03 Dec 2018, 18:02:04 @R777 rakstīja:
Vai ir iespējams uzlikt gāzi uz 3.0i biturbo 2008g kam ir 300zs?

Citi saka , ka nevarot? :Hvz:

Kādas izmaksas?


-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
R_S
03. Dec 2018, 21:07 #19003

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku


03 Dec 2018, 21:00:30 @koijotss rakstīja:
Ir jāzina kādas ir benzīna sprauslas dotajam motoram ,
Pjezo vai eletromehāniskās.

03 Dec 2018, 18:02:04 @R777 rakstīja:
Vai ir iespējams uzlikt gāzi uz 3.0i biturbo 2008g kam ir 300zs?

Citi saka , ka nevarot? :Hvz:

Kādas izmaksas?


Kā ar n54b30 dzinēju?
Offline
BMW-Valcha
03. Dec 2018, 21:50 #19004

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu



Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2
Offline
saab21
03. Dec 2018, 22:19 #19005

Kopš: 11. Nov 2011

Ziņojumi: 374

Braucu ar: MJ


03 Dec 2018, 21:50:39 @BMW-Valcha rakstīja:

03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu



Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2


Kāpēc strādās tikai puse, ja kanāli savienoti? Kā jau Kexxx teica, un kā augstāk bildē redzams, abi kanāli ir savienoti. Tātad nav jau vairs starpības vai noglušī vienu kanālu pašā reduktora korpusā (kā bildē redzams,sanāks analogi kā KME silver, ar vienu izvadu), vai arī savienot abus izvadus ar troiņiku, kas radītu tikai liekas šļaukas motortelpā.
Offline
kexxx
03. Dec 2018, 22:33 #19006

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Dec 2018, 22:19:26 @saab21 rakstīja:

03 Dec 2018, 21:50:39 @BMW-Valcha rakstīja:

03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu



Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2


Kāpēc strādās tikai puse, ja kanāli savienoti? Kā jau Kexxx teica, un kā augstāk bildē redzams, abi kanāli ir savienoti. Tātad nav jau vairs starpības vai noglušī vienu kanālu pašā reduktora korpusā (kā bildē redzams,sanāks analogi kā KME silver, ar vienu izvadu), vai arī savienot abus izvadus ar troiņiku, kas radītu tikai liekas šļaukas motortelpā.

BMW-Valcha taisnība...
no spiediena viedokļa glušīt var... bet papētot shēmu iedomājos citu sliktu efektu- gāze tiks sliktāk sasildīta... jo tā puse gāzes iet pa kreiso reduktora pusi un puse gāzes iet pa labo reduktora pusi
noglušījot vienu izvadu, sanāks, ka visa gāze ies pa reduktora vienu pusi- līdz ar to tiks sliktāk sasildīta...
hvz, cik liels būs efekts, bet pareizāk tomēr būtu likt troiņiku...
Offline
saab21
03. Dec 2018, 23:00 #19007

Kopš: 11. Nov 2011

Ziņojumi: 374

Braucu ar: MJ


03 Dec 2018, 22:33:49 @kexxx rakstīja:

03 Dec 2018, 22:19:26 @saab21 rakstīja:

03 Dec 2018, 21:50:39 @BMW-Valcha rakstīja:

03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu



Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2


Kāpēc strādās tikai puse, ja kanāli savienoti? Kā jau Kexxx teica, un kā augstāk bildē redzams, abi kanāli ir savienoti. Tātad nav jau vairs starpības vai noglušī vienu kanālu pašā reduktora korpusā (kā bildē redzams,sanāks analogi kā KME silver, ar vienu izvadu), vai arī savienot abus izvadus ar troiņiku, kas radītu tikai liekas šļaukas motortelpā.

BMW-Valcha taisnība...
no spiediena viedokļa glušīt var... bet papētot shēmu iedomājos citu sliktu efektu- gāze tiks sliktāk sasildīta... jo tā puse gāzes iet pa kreiso reduktora pusi un puse gāzes iet pa labo reduktora pusi
noglušījot vienu izvadu, sanāks, ka visa gāze ies pa reduktora vienu pusi- līdz ar to tiks sliktāk sasildīta...
hvz, cik liels būs efekts, bet pareizāk tomēr būtu likt troiņiku...



Pag, pag. Bet kāda atšķirība, vai tad ja gāze plūdīs caur abiem kanāliem ārā, tās ceļš būs garāks un tā labāk uzsils? Manuprāt, plūstot pa vienu kanālu, iespējams tā pat varētu uzsilt labāk, jo pastāv lielāka varbūtība, ka plūsma būs no tālākā kanāla.
Pareizāk sakot, ja pieņemam, ka katrs reduktora izvads tomēr baro savu atsevišķu līniju, domāju tad tieši uzsiltu lēnāk, jo gāzes plūsmas ceļš reduktorā būtu pieļaujami max. īsākais un līdz ar to gāzes "atrašanās" laiks reduktora kamerā arī būtu max mazs.

[ Šo ziņu laboja saab21, 03 Dec 2018, 23:21:36 ]

Offline
saab21
03. Dec 2018, 23:32 #19008

Kopš: 11. Nov 2011

Ziņojumi: 374

Braucu ar: MJ

Otrkārt, tie izvadi ir tik neparocīgi tālu viens no otra, ka liekot troiņiku, radīsies diezgan daudz papildus tilpums gāzei, kuru uz pirmo ieslēgšanās brīdi, aukstu ierautu sprauslās, kas rada lielāku iespēju, ka pārslēgšanās varētu būt ar noraustīšanos.

Labi, dzīvos, redzēs. Saslēgs ar vienu izvadu, ja būs traucējumi darbībā, uzliks troiņiku
Offline
R777
03. Dec 2018, 23:51 #19009

Kopš: 17. Sep 2013

Ziņojumi: 582

Braucu ar: X5


03 Dec 2018, 21:00:30 @koijotss rakstīja:
Ir jāzina kādas ir benzīna sprauslas dotajam motoram ,
Pjezo vai eletromehāniskās.

03 Dec 2018, 18:02:04 @R777 rakstīja:
Vai ir iespējams uzlikt gāzi uz 3.0i biturbo 2008g kam ir 300zs?

Citi saka , ka nevarot? :Hvz:

Kādas izmaksas?



Varu pateikt tikai to ka motors n54b30
Offline
kexxx
04. Dec 2018, 07:57 #19010

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Dec 2018, 23:00:06 @saab21 rakstīja:

03 Dec 2018, 22:33:49 @kexxx rakstīja:

03 Dec 2018, 22:19:26 @saab21 rakstīja:

03 Dec 2018, 21:50:39 @BMW-Valcha rakstīja:

03 Dec 2018, 16:10:26 @saab21 rakstīja:
skaidrs, Paldies par info.
Pēc salīdzinājumā ar silver sērijas, kur ir viens izvads, izskatās ka droši var glušīt nost vienu izvadu



Teorētiski GOLD var glušīt ciet vienu izvadu, tikai tad no reduktora strādās 1/2


Kāpēc strādās tikai puse, ja kanāli savienoti? Kā jau Kexxx teica, un kā augstāk bildē redzams, abi kanāli ir savienoti. Tātad nav jau vairs starpības vai noglušī vienu kanālu pašā reduktora korpusā (kā bildē redzams,sanāks analogi kā KME silver, ar vienu izvadu), vai arī savienot abus izvadus ar troiņiku, kas radītu tikai liekas šļaukas motortelpā.

BMW-Valcha taisnība...
no spiediena viedokļa glušīt var... bet papētot shēmu iedomājos citu sliktu efektu- gāze tiks sliktāk sasildīta... jo tā puse gāzes iet pa kreiso reduktora pusi un puse gāzes iet pa labo reduktora pusi
noglušījot vienu izvadu, sanāks, ka visa gāze ies pa reduktora vienu pusi- līdz ar to tiks sliktāk sasildīta...
hvz, cik liels būs efekts, bet pareizāk tomēr būtu likt troiņiku...



Pag, pag. Bet kāda atšķirība, vai tad ja gāze plūdīs caur abiem kanāliem ārā, tās ceļš būs garāks un tā labāk uzsils? Manuprāt, plūstot pa vienu kanālu, iespējams tā pat varētu uzsilt labāk, jo pastāv lielāka varbūtība, ka plūsma būs no tālākā kanāla.
Pareizāk sakot, ja pieņemam, ka katrs reduktora izvads tomēr baro savu atsevišķu līniju, domāju tad tieši uzsiltu lēnāk, jo gāzes plūsmas ceļš reduktorā būtu pieļaujami max. īsākais un līdz ar to gāzes "atrašanās" laiks reduktora kamerā arī būtu max mazs.


Gāze tiek padota viducī, abi kanāli līdz izvadiem ir vienādi gari. Ja reduktors dod ārā piem 1l gāzes sekundē, tad pa katru izvadu iziet cauri 0,5l. Atstājot vienu izvadu, loģiski, ka pa to nāks ārā 1l, nevis 0,5... Plūsma būs 2x ātrāka un sasils sliktāk...

Ja istabā ir 2 radiatori un vienu atslēdz- sils taču sliktāk...
Offline
BMW-Valcha
04. Dec 2018, 11:19 #19011

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Dlja asoba tupih - atrodi atšķirību
Ja golda jaudu grib sasniegt caur vienu izeju, tad tas nesanāks, jo gāze gluši vienkārši kārtīgi nesils un beigās sāks iet cauri slapja.

Un vispār par kādu auto iet runa?

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 04 Dec 2018, 11:21:53 ]

Offline
Kidd
04. Dec 2018, 13:35 #19012

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

jautājums znatokiem - pirms vest uz gāzes kantori. XC90 ar T5, hvz kas par gāzes sistēmu. Viss bija ok, apkope tika veikta samērā nesen, bet pēdējās 3 nedēļās parādijās kautkāda figņa. Dodot izdirsties - sāk pīkstēt un mirgot lampiņa, ka beidzas gāze. izslēdzot un ieslēdzot sistēmu - viss kedā, viss normāli = brauc tik tālāk. dodot plūdeni paātrināties - nepīkst un nerubās ārā. tikai , ja iet kickdown un griež 3+ abaroti
Offline
kexxx
04. Dec 2018, 13:39 #19013

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Filtri ciet...
P.S. T5 imho negāja tam modelim

Pirms sākās sūdi, gadienā netika izbraukts bslons pilnīgi tukšs?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 04 Dec 2018, 13:40:51 ]

Offline
Kidd
04. Dec 2018, 13:46 #19014

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


04 Dec 2018, 13:39:31 @kexxx rakstīja:
Filtri ciet...
P.S. T5 imho negāja tam modelim

Pirms sākās sūdi, gadienā netika izbraukts bslons pilnīgi tukšs?


Hvz. itkā nē. Bet par cik sieva braukā, tad visādi var būt. par T5, iespējams, sadirsu, bet 2.5 ļurbo ir. Nu labi, nav tur ko daudz minēt - dzīs uz kādu kantori, lai skatās
Offline
HUBLOC
04. Dec 2018, 13:57 #19015

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7

reduktors par švaku
Offline
saab21
04. Dec 2018, 14:01 #19016

Kopš: 11. Nov 2011

Ziņojumi: 374

Braucu ar: MJ


04 Dec 2018, 11:19:46 @BMW-Valcha rakstīja:
Dlja asoba tupih - atrodi atšķirību
Ja golda jaudu grib sasniegt caur vienu izeju, tad tas nesanāks, jo gāze gluši vienkārši kārtīgi nesils un beigās sāks iet cauri slapja.

Un vispār par kādu auto iet runa?


Nu tieši šito pašu labirintu gribēju zīmēt .
Varbūt esmu asoba tups, bet es neredzu iemeslu, kāpēc tajā gold labirintā gāze uzsiltu lēnāk, ja noglušītu vienu izvadu?
Ja izurbtu Silveram otrā pusē un esošo noglušītu, tad es saprastu ka nekas nepaspētu uzsilt, bet Gold variantā neredzu iemeslu, lai švakāk uzsiltu.
Offline
BMW-Valcha
04. Dec 2018, 20:18 #19017

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


04 Dec 2018, 14:01:50 @saab21 rakstīja:

04 Dec 2018, 11:19:46 @BMW-Valcha rakstīja:
Dlja asoba tupih - atrodi atšķirību
Ja golda jaudu grib sasniegt caur vienu izeju, tad tas nesanāks, jo gāze gluši vienkārši kārtīgi nesils un beigās sāks iet cauri slapja.

Un vispār par kādu auto iet runa?


Nu tieši šito pašu labirintu gribēju zīmēt .
Varbūt esmu asoba tups, bet es neredzu iemeslu, kāpēc tajā gold labirintā gāze uzsiltu lēnāk, ja noglušītu vienu izvadu?
Ja izurbtu Silveram otrā pusē un esošo noglušītu, tad es saprastu ka nekas nepaspētu uzsilt, bet Gold variantā neredzu iemeslu, lai švakāk uzsiltu.

ceļš kur uzsilt paliek ļoti īss. noglušot tu viņu pataisi sūdīgāku par silveru
Offline
ezis_
04. Dec 2018, 21:36 #19018

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Kur abi labirinti satiekas, kur izvadi, izvilejas starpsiena un kontura savienojas un gaze iet pa abam pusem uz vienu izvadu pa vienadi garu celu
Offline
Bender
04. Dec 2018, 21:48 #19019

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Pamatskolas fizika, šķiet, ka 8. klase
Neiet vienādi pat ja izurb caurumu. Šaurākā vietā būs ātrāka caurplūde un attiecīgi sliktāka sildīšana.
Offline
ezis_
04. Dec 2018, 21:55 #19020

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


04 Dec 2018, 21:48:22 @Bender rakstīja:
Pamatskolas fizika, šķiet, ka 8. klase
Neiet vienādi pat ja izurb caurumu. Šaurākā vietā būs ātrāka caurplūde un attiecīgi sliktāka sildīšana.
Daba nav bijusi darisana ar siteim reduktoriem bet galas tur izskatas gana lai to izpilditu, drizak ir jautajums vai pats izvads ,1 izvads ir spejigs sagremot to gazes apjomu.
Un vispar par ko te teik spreists visu dienu uzliekas filtrs kuram ir divas ieejas un 1 izeja un problem solved bez nekadiem tuningiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo