Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Bosnija
05. Nov 2012, 16:52 #1901

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

laikam vairs negribās e60
Offline
6500
05. Nov 2012, 17:01 #1902

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


05 Nov 2012, 16:52:01 Bosnija rakstīja:
laikam vairs negribās e60

tas visiem dizeliem jadara

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Owen
05. Nov 2012, 17:19 #1903

Kopš: 21. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: X5 4.0D


05 Nov 2012, 16:37:34 6500 rakstīja:
labak to darit katra otraja ellas mainas reizee...un jamaina obligati,ja nevelies pec kada laika turbinu restaureet...

Viņu var mainīt arī nemainot eļļu ( tikai filtru)...ir iespējams, jo tikko jau eļļa samainīta.
Offline
6500
05. Nov 2012, 17:25 #1904

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

protams,vins atrodas zem gaisa filtra kastes!!!
vienigi e60/e90 pats to vairs nedarisu,
tads gemarojs

e46/e39 bija vienkarsaak

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Owen
05. Nov 2012, 17:28 #1905

Kopš: 21. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: X5 4.0D

ok paldies par info
Offline
Filips
07. Nov 2012, 11:36 #1906

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4542

Braucu ar: E 61.

Vēlreiz par šo tēmu:
Kāds var man pastāstīt, kas tie ir par spilveniem un kāpēc viņi vajadzīgi? Vai tas ir tikai E61?
Jautāju, jo ievēroju ka no rītiem auto aizmugure ir drusku nosēdusies. Kad atslēdzu auto, aizmugurē kompresors sāk darboties un laikam piepūš tos spilvenus. Kompis nekādus gļukus vairs neuzrāda, tāpēc pieņemu, ka tā jābūt.
Mani vienkāršii interesē kāpēc tur ir tie spilveni un kāpēc viņi no rītiem pumpējas?


21 Oct 2012, 22:27:21 spridis rakstīja:

21 Oct 2012, 21:43:54 Filips rakstīja:
Nē, protams, citadaku. Rāda auto un ar bultiņu no augšas un apakšas pa vidu norāda uz sānu sliksni, tipa. Kur var atrast skaidrojumus visiem šitiem gļukiem?


Priekš e61 tas varētu nozīmēt problēmas ar aizmugures amortizatoru gaisa spilveniem. Piemēram, ka kaut kāda mārrutka dēļ spilvenus nevar pielaist ar gaisu tik lielā mērā, kā kompis to grib. Diagnostika. Bet vispār dārgs prieks. Pats braucu jau 4 gadus ar šādu gļuku, diagnostikā vainu nevar atrast, bet nekādu ūberdiskomfortu nejūtu. Brauc uz sevisu


-----------------
VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
Offline
janchikz
07. Nov 2012, 11:42 #1907

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

No rītiem aizmugure pumpējas, jo ir tak nosēdusies, nebūtu nosēdusies, nepumpētu, visticamāk!

Kāpēc tādi vajadzīgi aizmugurē? Jo tas ir tourings un domāti lai piekraujot bagāžnieku ar lielu svaru, aizmugure pa zemi nevilktos, kompresors to uztur līmenī

[ Šo ziņu laboja janchikz, 07 Nov 2012, 11:48:13 ]

Offline
icy
07. Nov 2012, 11:43 #1908

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d

gaisa spilveni ir tikai E61. tas ka no riitiem tev pakalja ir nosedusies, vai nu abi vai viena puse noraada vai nu varsti netur un laizas lejaa, vai nu spilveni tuvojas finisham.... tas ka kljuudas nav ir tikai tapeec ka kompresors veel ir speejigs uztureet vajadziigo liimeni......

PS. bet vai tad veca tipa kartera ventilacijas filtram gadiena nebija machalka ieksha un kurs ir jamaina, bet ja ir jauna tipa kur machalkas vietaa vnk ir taads kaa labirints un kurs nav jamaina

[ Šo ziņu laboja icy, 07 Nov 2012, 11:44:08 ]

Offline
protams
07. Nov 2012, 11:45 #1909

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

[ Šo ziņu laboja protams, 07 Nov 2012, 11:59:44 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
us
07. Nov 2012, 11:54 #1910

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli



Augšējā attēlā ir vecā tipa kartera ventilācija ar filtra elementu, apakšā jaunā.

Ir iespējams nopirkt tikai pašu filtra elemntu un blīves, nav obligāti jāprēk ar visu plastmasas korpusu.

[ Šo ziņu laboja us, 07 Nov 2012, 11:56:21 ]

Offline
icy
07. Nov 2012, 12:01 #1911

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


07 Nov 2012, 11:54:51 us rakstīja:


Augšējā attēlā ir vecā tipa kartera ventilācija ar filtra elementu, apakšā jaunā.

Ir iespējams nopirkt tikai pašu filtra elemntu un blīves, nav obligāti jāprēk ar visu plastmasas korpusu.




bet jaunaa tipa tur iekshaa vispaa nekaa nav
Offline
janchikz
07. Nov 2012, 12:05 #1912

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


07 Nov 2012, 11:45:49 protams rakstīja:

Offline
us
07. Nov 2012, 12:25 #1913

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Teorētiski jaunais vairs nav jāmaina, bet praktiski ik pēc trīs eļļas maiņām to derētu vismaz izmazgāt.

Vecā tipa ventilāciju filtru gan regulāri jāmaina.

[ Šo ziņu laboja us, 07 Nov 2012, 12:30:16 ]

Offline
Filips
07. Nov 2012, 12:27 #1914

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4542

Braucu ar: E 61.

Paldies! Par spilveniem visu sapratu.

-----------------
VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
Offline
Owen
07. Nov 2012, 13:33 #1915

Kopš: 21. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: X5 4.0D


07 Nov 2012, 11:54:51 us rakstīja:


Augšējā attēlā ir vecā tipa kartera ventilācija ar filtra elementu, apakšā jaunā.

Ir iespējams nopirkt tikai pašu filtra elemntu un blīves, nav obligāti jāprēk ar visu plastmasas korpusu.




No kura gada nāk jaunais?
Offline
icy
07. Nov 2012, 13:35 #1916

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d

hvz no kura, bet nu man 04g bija jaunais
Offline
us
07. Nov 2012, 17:05 #1917

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Jaunie esot parādījušies ap 2004,2005 gadu un pirmie pie tiem ir tikuši X5.
Offline
bh
11. Nov 2012, 22:03 #1918

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: E46

Kur var nopirkt to filtra elementu ar blivem un cik maksā?
Offline
CP17
14. Nov 2012, 19:59 #1919

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

bmauto/wess/senson utt + gan jau var visādās apēs arī uzsūtīt

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
CP17
14. Nov 2012, 20:18 #1920

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

! Nofiksējat kārtīgi lampiņas ! lai nesanāk kā man Tālajam izkratījās un saskārās ar reflektoru Rezultāts (labi ka laicīgi pamanīju) ->



e60 lampa nedalās/nejaucās - stikls tā pielīmēts ka pisec pie dīlera jauna lampa ap štuku jaunu reflektoru atsevišķi dabūt nevar gandrīz nekā
Ok, man noveicās dabūju, a ko tālāk
Gudri puikas teicās, ka ar sildīšanu var dabūt stiklu nost, ok lampa ārā, meistaram nodota, bet tieši man nevar atkausēt
Pāris dienas nācās pabraukāt ar brīvāku gaisa plūsmu uz gaisa filtru


bet black_russian caur dabūja jauno reflektoru iekšā nenoņemot stiklu, bet gemors aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tas tāds kā padoms

P.s.Mega paldies melnajam krievam, viss čiki.

ā visos wesos/bmauto/bemās/sensonos sūtīja nah -> jāmaina lampa.
Priekā.

[ Šo ziņu laboja CP17, 14 Nov 2012, 20:21:53 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo