Online
Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
maasters | 22. Feb 2020, 22:13 |
#1901
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| varat nepiekakāt topiku līdz vismaz kaspich dabon izlasīt un atbildēt uz maniem jautājumiem.
faktiski jau sitas topiks ir ka snapchat, neviens nelasa kas ir pirms 5 lpp un tēmu dažādība lielāka nekā dievu skaits Hinduismā [ Šo ziņu laboja maasters, 22 Feb 2020, 22:13:51 ] | Offline | | |
Corey | 22. Feb 2020, 22:17 |
#1902
|
| Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
|
22 Feb 2020, 17:31:45 @DM-101 rakstīja:
Aa,vaardus piemineeju? Jaa,anoniimi te katrs miizals varonis. Vaardus nevar piemineet.. nabadzinji..
Īsti veci skrien uz menteni iesniegumus rakstit!
| Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 10:33 |
#1903
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| jup tiesa , pavisam piemirsu par sito te, jau tranjus izveleties ir problema tad vajag baigo sample dauduzmu no ka izveleties , ar lampam varetu but velgrutak.
piekam domāju ka parcik tev tur tās lampas tik daudz visas pat nesanāca pirkt no viena pārevēja, nu vismaz ebay cik emsu skatījies tur labi ja vidēji pa 4 reizē tuirgojas.
ta te es kautko nesaprotu, ok tu saki optroni I ieeja tev tikai pārslēdz režīmus ,bet kur tad iet signāls? es drusku nesaprotu to shēmu,
U stiprekļa izejā ir ST3 konektors norādīts , kur pirmā ieeja ir signālam un parējās trīs norādītas kā sazemētas, tas ir sprieguma stiprekļa pusē, tad talāk tam pašam ST3 I stiprekļa pusē 4 kāja iet uz optroniem, vari izskaidrot kas tur notiek ? | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 10:36 |
#1904
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| ST4 tad laikam iznāk vienkārs 2 kontaktu slēdzis kas pārslēdz no A uz AB? tatad ja tas ieslēgts tad uz optroniem padodas DC un tie vienkārši sēž tupa ieslēgti? ja slēdzi nesavieno kontaktus tad optronu diodēs gaisma nav un tie izrubīti? pareizi sapratu?
tad man atlike tikai jautājums ko es neredzu, kur ir signāla pāreja no U uz I stiprekli, ja tie optroni tiešām tikai kalpo kā on/off režīma pārslēdze?
tad atpkaļsaite tev beidzas ar pašu gala pakāpi ja un neiet uz sprieguma stiprekli?[ Šo ziņu laboja maasters, 23 Feb 2020, 10:39:09 ] | Offline | | |
Kaross | 23. Feb 2020, 10:56 |
#1905
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
22 Feb 2020, 18:18:38 @DM-101 rakstīja:
22 Feb 2020, 18:15:23 @RS7 rakstīja:
22 Feb 2020, 17:31:45 @DM-101 rakstīja:
Kaa reagjee useris vulgaris? Vinjsh zina,ka ir nekas visaas iespeejamajaas jomaas. Taapeec vinjsh nevis izpildiisies kaadaa/savaa,bet meegjinaas pieraadiit,ka arii citi ir lohi. Nu,ja vinjsh nevar buut gudraks,garaaks,paaraaks,tad peec iespeejas jaapieraada,ka neviens cits arii taads nav.
Nu veci, precīzi raksturoji sevi visos topicos kuros gāji raznosa, bankas nekustamie, utt pieminot vecāku mežus, majas mārupē, vārdus
starpcitu, tādēļ esi iespundēts savā aļa topica, kurā neko citu kā dizels syds, visi lohi, pieņēmumi par neredzētiem dīzeļiem, savukārt sakarīgo daļu jālasa starp rindkopām.
p.s apbrīnojama teorija par tavu benCina zilo dūmu, ka tas tikai gaismas dēļ, norādot eļļas patēriņu cerams tev ir bmw papīrs kas tas ok patēriņš. (nu officials bumāgs) savādāk atkal sausi
BMW paredz pateerinju liidz 1l uz 800km.
Bet,mani nepaarsteidz,ka tu to nezinaaji.jo tu esi viens no tiem loozeriem.
A iespundeeja mani te,jo juus miilji saakaat par kobi raudaat. Nez,kur juusu njunnjas tagad palikushas..
Un jaa,tu droshi vari pastaastiit,kuraa jomaa esi specs.
Aa,vaardus piemineeju? Jaa,anoniimi te katrs miizals varonis. Vaardus nevar piemineet.. nabadzinji..
Nu Tu atkal dirs! Pieņemsim, ka eļļas maiņa būtu 10 000km. Tad sanāk, ka tas benzīna šrots drīkst apēst 12,5 litrus eļļas uz 10 000km. WTF?
Tad jau eļļa pēc būtības nav jāmaina vispār vienkārši lej klāt visu laiku. Parādi to BMW materiālu kur tādas muļķības rakstītas. Protams, baigi negaidu, jo visticamāk esmu lohs un nezināju ko tādu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | 23. Feb 2020, 11:03 |
#1906
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-525i-lim...g-fluids/2v3QS5F
man pieejamos BMW materiālos atkal kaut kas cits rakstīts.
For BMW spark-ignition and diesel engines, the maximum permissible engine oil consumption is 0.7 l/1000 km.
Because of their increased power output and torque, M engines have a maximum permissible oil consumption of 1.5 l/1000 km.
Veyron 6 sekundes, N53 1l uz 800km. Tā precizitāte tev klibo faktos. +/- 50% ok.
Jebkurā gadījumā pat 0.5l/1000km norāda jau par dzinēja defektu. Mēs tādus parasti jaucam ārā. Kaut kā ar dīzeļiem tādas problēmas nav. Man apēd labi ja 500gr uz 10 000km.[ Šo ziņu laboja Kaross, 23 Feb 2020, 11:10:34 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 12:49 |
#1907
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| pardon nepamaniju to input , bet galvenokārt tapēc, ka neatradu U stipreklim izejā tādu pat štekeri.
tev tur ari soft start uztaisits, kautgan pieļauju, ka to lampu pastiprinātājā vairāk vajag priekš jūtīgāku tīkla drošinātāju neizbliešanakas nekā priekš paša pastiprinātāja zinot lampu specifiku un laiku, kas paiet kamēr tās sasniedz jelkādu elektronu plūsmu caur tām.
[ Šo ziņu laboja maasters, 23 Feb 2020, 12:57:17 ] | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 13:22 |
#1908
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| pec bildes vini neizskatas tik lieli, cik tad viniem ir VA ? | Offline | | |
|
maasters | 23. Feb 2020, 13:59 |
#1909
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| nujā tad viss skaidrs, daudzstāvenēs vispāŗ uz fāzi manuprāt ir b16 automāts, nu vismaz man ir. tiem kam ievilktas visas 3 no stāvvada tiem laikam atkarībā no vajadzīgas liek 25 uz fāzi vai kautkā ta.
coms nopirka sev kautkādu baigo indukcijas cepeni , bišk paliku mēms kad taj plītij vajag 3 fāzes, tad viņs ievilka sev
tādā plīti laikam ir 3 fāz taisngriezis ar filtrāciju kas izvelk kautkur 570v DC (ja pareizina 400v ar koef. 1.414) un pēctam jau impulsu baroklis kas ka4a spoles , anyway norm jauda.[ Šo ziņu laboja maasters, 23 Feb 2020, 14:01:07 ] | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 14:30 |
#1910
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| gribi teikt toroidam delj serdes gjeometrijas (ja pareizi atceros no visam serdēm toroidalajai vismazākie flux zudumi, parejie raditaji protams atkarigi no serdes materiala kvalitates)
tad sanak vinam palaishanas bridi notiek serdes tjip core saturation?
un del taa tinumos krīt back EMF un pieaug ta saucamais "inrush current" ? | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 14:44 |
#1911
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| nujā pareizi toroids bija satīts no nepārtrauktas lentas un tam nebija gaisa sprauga , a parastam trafam ta lenta ir pārgriezta šā vai tā un sprauga ir.
anyway tas strāvas pieagums un magnētiskā lauka dubultošānas jau notiek tikai ja trāpi pieslēgt trafu tieši, kad maiņstrāvas sīnusa šķērso 0 punktu , taka jabūt fiksām rokām un labam oscilam ja grib palaist bez soft start un uz švakiem korķiem [ Šo ziņu laboja maasters, 23 Feb 2020, 14:45:39 ] | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 15:32 |
#1912
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| nujā bet kā viņš novērtēs kura cilindrā vaina bez mēraprīkojuma? es saprotu ka tur palielam ir uzspļauts uz pirksta un tad izlikts vējā lai saprastu no kurienes pūš | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 15:45 |
#1913
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| tā ir jā | Offline | | |
sys9291 | 23. Feb 2020, 15:47 |
#1914
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
23 Feb 2020, 15:37:22 @DM-101 rakstīja:
23 Feb 2020, 15:32:42 @maasters rakstīja:
nujā bet kā viņš novērtēs kura cilindrā vaina bez mēraprīkojuma? es saprotu ka tur palielam ir uzspļauts uz pirksta un tad izlikts vējā lai saprastu no kurienes pūš
Vinjsh apgalvo, ka dzineejam viss straadaa kaa pulkstenis. Ja nav apriikojuma un sajeegas,tekstam jaabuut diametraali preteejam - man nav ne mazaakaas sajeegas,kas pie vainas. Ne taa?
jēdziens "strādā kā pulkstenis" katram ir savs un ļoti atšķiras no tā kā jābūt... kā sacīt auto stāvoklis kā jaunam - tikai spārni krīt nost...toties kā verās dzinējs.... | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 15:54 |
#1915
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| bet tāpēc jau tie spārni krīt nost , ka dzinējs dikti verās, spārni vienkārši netur vēju | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 16:04 |
#1916
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| man patīk kaspich tavs izpildījums par to ka ja izejā bijis pārspriegums un relejs to atvienojis tad vēl papildus otrs relejs samet izeju uz īso tā teikt lai caur to izlādētos tumbu filtrā un zemfrekvenču skaļruņa spolē uzkrātā enerģija, doma forša, itkā jau tā ir ja esi kārtigi "bombījis" lielākas tumbas pie nosacījuma ja relejs atmet izeju pašā pīķī tad brūkot mag. laukiem filtrā un spolē vajadzētu rasties spriegumam, kas var nonīcināt kādu tvīteri, jautājums gan ir vai tas relejs kā jau relefs būdams mehānisks spēj nostrādāt tik fiksi, lai ja arī šāda situācija kādreiz rastos izeja tiktu paspēta noīsināt pirms spriegums sasniedzis vērtību, kas jau izdara kaitējumu?
jo tač sanāk arī vēl aizture, respektīvi vispirms nostrādā galvenais relejs un tikai tad otrs, jo savadāk tas otrs noīsinās vēl pašu gala pakāpi?[ Šo ziņu laboja maasters, 23 Feb 2020, 16:05:52 ] | Offline | | |
|
Kaross | 23. Feb 2020, 16:32 |
#1917
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
23 Feb 2020, 12:05:29 @DM-101 rakstīja:
23 Feb 2020, 11:03:15 @Kaross rakstīja:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-525i-lim...g-fluids/2v3QS5F
man pieejamos BMW materiālos atkal kaut kas cits rakstīts.
For BMW spark-ignition and diesel engines, the maximum permissible engine oil consumption is 0.7 l/1000 km.
Because of their increased power output and torque, M engines have a maximum permissible oil consumption of 1.5 l/1000 km.
Veyron 6 sekundes, N53 1l uz 800km. Tā precizitāte tev klibo faktos. +/- 50% ok.
Jebkurā gadījumā pat 0.5l/1000km norāda jau par dzinēja defektu. Mēs tādus parasti jaucam ārā. Kaut kā ar dīzeļiem tādas problēmas nav. Man apēd labi ja 500gr uz 10 000km.
piedod Edgar, bet tu esi bezceriigi tehniski neizgliitots indiviids, kas vispaar teemu neceert.
6 sekundes actinjaas iecirta?
un kaada starpiiba, 5.8 vai 6.2? KAADA?
tu pat neapjeedz, ka sekundes var reekjinaat vairakos veidos:
a) no drota izkusteshanaas briizha;
b) no akseleratora pedaalja nospieshanas brizha;
c) no aareeja signaala/trigera [gaismas/skanjas signals].
es runaaju par teemu: laika un rpm lagi tiem dzineejiem, kaarbas bremze reaalos apstaakljos. probleemas ar LC ciklu skaitu.
bet tu NEKO no shii nerubii. taapat kaa no chiposhanas, vieniigais, pogas LOAD un enter maaki. jo, lai saprastu vairaak, buutu fizika jaamak, bisku elektronika. bet tas nah ir lieki. to musdienu ''speciem'' nevajag.
jo vinjsh var 117 postos piepisties ciparam. pats pat nesaprotot, ka nejeedz teemu pat pamatos.
es pat nerunaashu par meeriishanas metodologjiju/kljuudu. tad vnk klusums iestasies jeb kaut kaada pljuutiishana. jo kas tas ir - sajeega NULLE.
lapu ieprieksh kaut ko pljuutiija, neredzot, ka dati pilniigi skjiibi. veciit, tev bi matemaatiku iemaaciities hotj pamatskolas liimenii dereetu.
Skaidrs ir tas, ka pats tēmu necērt un raksti glupības non stop.
5.8 vai 6.2 ir ļoti liela starpība. "Uz pakaļas" to var ļoti labi just un kā vēl just. Tie identiskam auto ir vismaz 40zs klāt. Bet video bija 4.2 sekundes, nevis 6.2 vai 5.8 un tā ir VĀJPRĀTĪGA starpība. Tas ir kā stāvošam palidot garām.
Otrkārt tev pat nav sajēgas kā mēra ieskrējienu līdz 100km/h. Tu kārtējo reizi izskati 100 un 1 varbūtību, nevis reāli iedziļinies kā tas notiek reālajā pasaulē. Ieskrējiena laikā neiekskaita momentu kāmer tas krievs Davidich iepirž krēslā vai pieskaras pedālim.
Un vēl saki, ka es neko nerubīju. Vāks. Tikai un vienīgi tavi pieņēmumi... Faktu nekādu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 17:23 |
#1918
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| vopshem ja vien F nav zem 10hz kur pusperioda garums ilgumā pārsniedz releja ātrdarbību, tad tev pirmasi relejs atmet izeju un otrais ar minimālu nobīdi noīsina nujau atmesto izeju.
bonusā ja tiešām gadās kā saki un pirmajā relejā vēļ paturpinās lokizlāde tad sekundārais noīsinās izeju lai visa liekā jauda aiziet nevis uz skaļruni bet krīt uz pašu releju, nu vinš bezmaz kā tāds "zibensnovedējs" tev tur iznāk.
pag vai tad tie kautcik krutie releji nenāča hermetizētā inertas gāzes atmosfērā, kurā teorētiski uz tik zemiem srpiegumiem nebūtu iespējama lokizlāde/caursite satrp kontaktiem?
vienu mīnusu es te redzu, ja notiek tā caursite pirmā releja kontaktiem vertoies vaļā un tad otrais to izeju samet uz kautkādiem (cik tur caur releju vados kādi 0.5 ohm) tad pats stipreklis ja tā tieksim būtu defektīvs daļēji tad pēc šāda noīsinājuma zem slodzes būs "izsists" pilnībā un pat varbūt ar ziliem uguņiem.
tiesa gan lampu gadījumā tas laikam nebūs īsti iespējams, jo lampām cik zinu ir ļoti laba pārslodzes izturība un uz daudz ilgāku laiku nekā teiksim pusvadītājiem. taka tava gadījumā galvenais ir nosargāt kādu dāŗgu tumbu izejā. | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 18:20 |
#1919
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| ar solid state biji domājis izejā releja vietā mosfetu/IGBT ?
es to pretestību biju domājis netikai pašam relejam bet relejs plus vadi kas lidz tam un notā, jo tur jau iznāk druscīt vēl kapars ja parēķina starp barošanas sliedēm , lampām izejas pielāgojošajām pretestībām un celiņiem.
anyway a kā ir ar tramnzistoru drošību releju vietā?
bonuss tas ka ir nenormāli ātrs ieslēgt izslēgt laiks, vienīgais vai nevar būt tā ka tad tie traņi jāņem ar baigo SOA rezervi uz spriegumu jo ka tu saki kresha gadījumā ka neiznāk ka viņus pašus izbliež un kā mēs zinam pusvadītājiem issavienojuma gadījumā bieži patīk palikt ieslēgtā/īsslēgtā stāvoklī un tad iznāk ka tev izejas safety nofeilo kopā ar pašu ampu,
esi domājis vispār par solid state drošību un kā to implementēt?[ Šo ziņu laboja maasters, 23 Feb 2020, 18:21:15 ] | Offline | | |
maasters | 23. Feb 2020, 18:59 |
#1920
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| nujā strāva jau arī ies caur to bet tā strāva jau neradīsies pašā relejā , bet gan elementos tādos kā spolēs un tie savukārt būs tumbās , kas no tā releja visticamāk ir ar pāŗis metru vadiem un pāris konektoriem atdalīti, tapēc es vnk saku kopējā virknes pretestība ir augstāka.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|