Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Velosipēdu topiks
Autors | Ziņojums |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| sergis turpina tukšot powera kabatas
Izskatās, ka veloshops ir populārākais veikals poweristiem. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Ar čomiem atbraucām uz 3 dienu sačiem Mouflon Tracks - nākamnedēl, kad būšu atpakaļ, padalīšos vairāk ar iespaidiem, bet kopum sači ir superīgi!
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Labs | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| ka saucas tada tipa sacensibas , tur nav lecieni par aizam u.tm. downhill shtellas ???
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Domāju tas pats MTB ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.
Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk[ Šo ziņu laboja Locis, 28 May 2023, 10:18:43 ] | Offline | | |
Domeniks | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2957
Braucu ar: Toyota
| Smudo ko saki par skorpionam? Ir labas? | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 May 2023, 20:16:48 @Domeniks rakstīja:
Smudo ko saki par skorpionam? Ir labas?
Līdz šim braucu ar Maxxis Reckon Race (gan 2,25 gan 2,4" izmērā), gan Maxxis Aspen. Visas trīs ir XCO sausa laika trail riepas. Man ir 2,4" versija ar Lite bortu. Riepa ripo super labi un ir ļoti ātra sausos apstākļos (subjektīvi šķiet ātrāka par Maxxis un līkumos turas līdzīgi). Neskatoties uz plāno bortu, nebija nekādu problēmu arī kalnos, kur nobraucienos vairākas reizes sasniedzu 68 kmh pa akmeņainiem kalnu ceļiem. Akmeņainos līkumos jāuzmanās, jo protektors nav dziļš. Uz slapjām saknēm neturas, bet tas arī nav šis riepas uzdevums. redzēju daudz braucējus šeit, kas brauca ar šo riepu - daži tikai aizmugurē un priekšā bija kas niknāks. Latvijas XCO riepa arī ir laba, ja nav dubļaina trase.
Reālais svars vienai riepai bija 626 gr un otrai nepilni 650gr. Vienīgā vilšanās bija, ka real life pat uz 30mm ID diska reālais riepas platums sanāca 2,32", nevis solītie 2,4" (kaut gan YT review daži samēra arī 2,4". Maxxis Reckon Race ir reāls 2,4" platums, bet svars 874gr. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 May 2023, 10:11:08 @Locis rakstīja:
Domāju tas pats MTB ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.
Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk
Šīs bija Mouflon Tracks MTB 3 dienu sacensības. Vidēji dienā 36-43km un 900 līdz 1050 augstuma metri. Pirmajā dienā laida pa 5 braucējiem ar 5min atstarpi un pēc tam 70 cilvēku grupas ar 10min atstarpi. Tiem, kas tas ir par traku, pieejama arī Adventure klase, kur otrajā un trešajā dienā ir mazākas distances. Divas dienas bija iekļautas arī vieglākas DH trases vai to posmi, bet pamatā bija kalnu ceļi un single tacks pa Mouflon parku.
Tramplīni bija, bet 80% varēja izkopēt un to, ko nevarēja un bail no lēcieniem, viss bija tāpat izbraucams, jo nebija dropu. OZK XCO trasē, piemēram, ir daudz vairāk un lielāki lēcieni, bet jebkādā citā ziņā LV trases nespēj līdzināties kalnu trasēm. 20% braucēju braucas ar hard tail - trase to atļāva.
Maksimālais augstums trasē bija ap 1200m (līdz ar to to īpaši nemaz nejūt pat Latvijas braucēji). Kalni ir pārklāti ar mežiem (līdz ar to man saule un karstums vispār netraucēja - brīžiem uzbraucot augšā pat bija vēsi arī race pace režīmā) un ir daudz gleznainu skatu.
Katrā gadījumā sacensības ļoti patika. Šī bija manas pirmās sacensības kalnos (LV pēdējā laikā braucu XCO un nedaudz VIVUS) - braucu ap pirmo trešdaļu un biju ātrāks nobraucienos un treilos par 90% braucēju no "manas grupas", līdz ar to ja LV labi padodas XCO, tad tur arī ies labi. Bet bija no LV braucēji, kam XCO nesokas, bet kas arī tika galā ar trasi (brauca gan pa beigu galu). Bet 80% tāpat izšķir tas, kam ir lielāki w/kg.
Ar katru dienu arī varēju manīt, kā nedaudz uzlabojas tehniskās prasmes un laiks nobraucienos. Pirmajā dienā bija šoks, ka mazāk piekusu uzbraucot 500m kāpumu, nekā pēc tam pa DH trasi braucot lejā Bet Serģis pamācīja, ka jāmaina atbalsta kājas un nākamajās dienās jau bija vieglāk un ātrāk. | Offline | | |
|
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| nu lejā braucot arī jāseko elpošanai līdz, jo kad komats biksēs par to aizmirstas [ Šo ziņu laboja sergis15, 29 May 2023, 15:08:17 ]
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
AAE | | Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Varbūt kādam jaunais censonis ir izaudzis no sava 20" velo un ir gatavs to nodot nākamajam braucējam?
Meklējam nenolietotu, sakarīgu velo priekš sava 6gadnieka. | Offline | | |
piradzinjsh | | Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2290
Braucu ar: vienu radzi
|
28 May 2023, 09:59:11 @SpOrcMeN rakstīja:
ka saucas tada tipa sacensibas , tur nav lecieni par aizam u.tm. downhill shtellas ???
wrong turn 7 | Offline | | |
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
|
29 May 2023, 00:08:08 @smudo rakstīja:
28 May 2023, 10:11:08 @Locis rakstīja:
Domāju tas pats MTB ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.
Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk
Šīs bija Mouflon Tracks MTB 3 dienu sacensības. Vidēji dienā 36-43km un 900 līdz 1050 augstuma metri. Pirmajā dienā laida pa 5 braucējiem ar 5min atstarpi un pēc tam 70 cilvēku grupas ar 10min atstarpi. Tiem, kas tas ir par traku, pieejama arī Adventure klase, kur otrajā un trešajā dienā ir mazākas distances. Divas dienas bija iekļautas arī vieglākas DH trases vai to posmi, bet pamatā bija kalnu ceļi un single tacks pa Mouflon parku.
Tramplīni bija, bet 80% varēja izkopēt un to, ko nevarēja un bail no lēcieniem, viss bija tāpat izbraucams, jo nebija dropu. OZK XCO trasē, piemēram, ir daudz vairāk un lielāki lēcieni, bet jebkādā citā ziņā LV trases nespēj līdzināties kalnu trasēm. 20% braucēju braucas ar hard tail - trase to atļāva.
Maksimālais augstums trasē bija ap 1200m (līdz ar to to īpaši nemaz nejūt pat Latvijas braucēji). Kalni ir pārklāti ar mežiem (līdz ar to man saule un karstums vispār netraucēja - brīžiem uzbraucot augšā pat bija vēsi arī race pace režīmā) un ir daudz gleznainu skatu.
Katrā gadījumā sacensības ļoti patika. Šī bija manas pirmās sacensības kalnos (LV pēdējā laikā braucu XCO un nedaudz VIVUS) - braucu ap pirmo trešdaļu un biju ātrāks nobraucienos un treilos par 90% braucēju no "manas grupas", līdz ar to ja LV labi padodas XCO, tad tur arī ies labi. Bet bija no LV braucēji, kam XCO nesokas, bet kas arī tika galā ar trasi (brauca gan pa beigu galu). Bet 80% tāpat izšķir tas, kam ir lielāki w/kg.
Ar katru dienu arī varēju manīt, kā nedaudz uzlabojas tehniskās prasmes un laiks nobraucienos. Pirmajā dienā bija šoks, ka mazāk piekusu uzbraucot 500m kāpumu, nekā pēc tam pa DH trasi braucot lejā Bet Serģis pamācīja, ka jāmaina atbalsta kājas un nākamajās dienās jau bija vieglāk un ātrāk.
Paldies par review, šis pasākums izskatās ļoti labi. Kādā no nākošajām sezonām būs jāaizbrauc.
Mani pieci centi par Polijas MTB stage racing. Divus gadus braucu Beskidy un ar to laikam pietika. Četras dienas, distances nedaudz īsākas Adventure, bet kāpuma metri nedaudz vairāk (1300-1600m). Tad nu sanāk, ka stundu brauc kalnā, 20 min pletē lejā un tās takas un ātrumi tur tādi, ka ja sašujās, tad tevi var arī neatrast Priekš manis par stāvu jābrauc augšā, vietām tiešām tā, ka griez 350-400w un stāvi uz vietas Tas pats uz leju, dažās vietās ir sajūta, ka poļi tos segmentus ielikuši ar domu, tipa, paskatīsimies kas būs, ja xc gonku pa šo krauju palaidīs lejā Viss kustīgos akmeņos, kas lido uz visām pusēm. Man abus gadus bija sauss laiks. Hvz, kas tur notiek, kad uzlīst
Bez FS ričuks tur nav ko darīt. Es neesmu super tehnisks braucējs, bet nu tur lielai daļai poļu ir stipri kur pielikt. Četrās dienās tur var iemācīties vairāk tehniskos skills, kā pāris sezonas vivus drillējot.
Domāju, viegliem un jaudīgiem braucējiem ar labiem tehniskiem skills šis ir ļoti piemērots pasākums. | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| To Beskidy gribētos ar elektro fūli noripināt - nav vairs tie gadi, kad gribas mīties stikla kalnā | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
30 May 2023, 10:55:11 @Araajz rakstīja:
To Beskidy gribētos ar elektro fūli noripināt - nav vairs tie gadi, kad gribas mīties stikla kalnā
beskidos ir giant trek nomanas, gan giant nomas, gan škiet ns.
visur ir elektro.
tā kā pietiek atrunāties, paņēmi vairāk naudas un ceļā uz kalniem
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
///Meija | | Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1019
Braucu ar:
|
30 May 2023, 11:26:20 @sergis15 rakstīja:
30 May 2023, 10:55:11 @Araajz rakstīja:
To Beskidy gribētos ar elektro fūli noripināt - nav vairs tie gadi, kad gribas mīties stikla kalnā
beskidos ir giant trek nomanas, gan giant nomas, gan škiet ns.
visur ir elektro.
tā kā pietiek atrunāties, paņēmi vairāk naudas un ceļā uz kalniem
+!
Uz katra stūra bija noma ar elektro feļļiem! Baukšanas vaina! Vienīgi bikeparki gan pārsvarā 6 dien un 7 dien strādā bet darba dienās ir mierā. Pirms gionkas gribējām pateisnot rokas bikeparkā bet pacēlāji tik brīvdienās tike ieslēgti. | Offline | | |
0xFFFF | | Kopš: 14. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3
| Man ar Polijas/Slovākijas trases ļoti patīk. Daba un augstuma metri nav kā alpos, bet trases ļoti foršas visisem braucēju līmeņiem. Cenas ar demokrātiskas.
Serģis, vai kāds ,kurš biežāk bijis, varētu sīkāk uzrakstīt par bikeparkiem un kur labāk iesācējiem.
Vasaras sezonā pacēlāji strādā arī darbadienās. Daži "sportisti" ņaud, ka jāminās pašam augšā, bet tās 20min braukt lejā arī nav viegli + tas ir kautkas, ko Latvijā nevar atkārtot.
Pēc divām nedēļām brauks uz šejieni rokas pataisnot https://endurotrails.pl/en | Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Mēs aizbraucām uz trasi vismaz 30km no mītnes,kalna augšā apmēram 45 min ,tad lejā ,atkala augšā un tad uz hatonu. | Offline | | |
0xFFFF | | Kopš: 14. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3
|
30 May 2023, 12:58:39 @Locis rakstīja:
Mēs aizbraucām uz trasi vismaz 30km no mītnes,kalna augšā apmēram 45 min ,tad lejā ,atkala augšā un tad uz hatonu.
Šitais bija labs, kautkādus 2vus aliņus un picu apēdām un minām mājās tos 30km, kas ar nebija pa plakni | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| pacēlāji Eiropā pamatā darba dienās strādā pēc Jāņiem.
agrā pavasarī daudz kur ir vēl sniegs. pat ne agrā, maija sākumā vēl pat širkā un čarna gora bija sniegs.
katram bikepark vajag skatīties līdz feisbukā pavasara sezonā.
širks, gora žar, bielska biala ir pusstundas attālumā
čarna gora 3h un dolny morava līdzīgi
čarna gora ir lielākais Hardcore
širkā zilā un enduro trase ļoti nice iesācējiem
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
29 May 2023, 22:44:12 @barney rakstīja:
29 May 2023, 00:08:08 @smudo rakstīja:
28 May 2023, 10:11:08 @Locis rakstīja:
Domāju tas pats MTB ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.
Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk
Šīs bija Mouflon Tracks MTB 3 dienu sacensības. Vidēji dienā 36-43km un 900 līdz 1050 augstuma metri. Pirmajā dienā laida pa 5 braucējiem ar 5min atstarpi un pēc tam 70 cilvēku grupas ar 10min atstarpi. Tiem, kas tas ir par traku, pieejama arī Adventure klase, kur otrajā un trešajā dienā ir mazākas distances. Divas dienas bija iekļautas arī vieglākas DH trases vai to posmi, bet pamatā bija kalnu ceļi un single tacks pa Mouflon parku.
Tramplīni bija, bet 80% varēja izkopēt un to, ko nevarēja un bail no lēcieniem, viss bija tāpat izbraucams, jo nebija dropu. OZK XCO trasē, piemēram, ir daudz vairāk un lielāki lēcieni, bet jebkādā citā ziņā LV trases nespēj līdzināties kalnu trasēm. 20% braucēju braucas ar hard tail - trase to atļāva.
Maksimālais augstums trasē bija ap 1200m (līdz ar to to īpaši nemaz nejūt pat Latvijas braucēji). Kalni ir pārklāti ar mežiem (līdz ar to man saule un karstums vispār netraucēja - brīžiem uzbraucot augšā pat bija vēsi arī race pace režīmā) un ir daudz gleznainu skatu.
Katrā gadījumā sacensības ļoti patika. Šī bija manas pirmās sacensības kalnos (LV pēdējā laikā braucu XCO un nedaudz VIVUS) - braucu ap pirmo trešdaļu un biju ātrāks nobraucienos un treilos par 90% braucēju no "manas grupas", līdz ar to ja LV labi padodas XCO, tad tur arī ies labi. Bet bija no LV braucēji, kam XCO nesokas, bet kas arī tika galā ar trasi (brauca gan pa beigu galu). Bet 80% tāpat izšķir tas, kam ir lielāki w/kg.
Ar katru dienu arī varēju manīt, kā nedaudz uzlabojas tehniskās prasmes un laiks nobraucienos. Pirmajā dienā bija šoks, ka mazāk piekusu uzbraucot 500m kāpumu, nekā pēc tam pa DH trasi braucot lejā Bet Serģis pamācīja, ka jāmaina atbalsta kājas un nākamajās dienās jau bija vieglāk un ātrāk.
Paldies par review, šis pasākums izskatās ļoti labi. Kādā no nākošajām sezonām būs jāaizbrauc.
Mani pieci centi par Polijas MTB stage racing. Divus gadus braucu Beskidy un ar to laikam pietika. Četras dienas, distances nedaudz īsākas Adventure, bet kāpuma metri nedaudz vairāk (1300-1600m). Tad nu sanāk, ka stundu brauc kalnā, 20 min pletē lejā un tās takas un ātrumi tur tādi, ka ja sašujās, tad tevi var arī neatrast Priekš manis par stāvu jābrauc augšā, vietām tiešām tā, ka griez 350-400w un stāvi uz vietas Tas pats uz leju, dažās vietās ir sajūta, ka poļi tos segmentus ielikuši ar domu, tipa, paskatīsimies kas būs, ja xc gonku pa šo krauju palaidīs lejā Viss kustīgos akmeņos, kas lido uz visām pusēm. Man abus gadus bija sauss laiks. Hvz, kas tur notiek, kad uzlīst
Bez FS ričuks tur nav ko darīt. Es neesmu super tehnisks braucējs, bet nu tur lielai daļai poļu ir stipri kur pielikt. Četrās dienās tur var iemācīties vairāk tehniskos skills, kā pāris sezonas vivus drillējot.
Domāju, viegliem un jaudīgiem braucējiem ar labiem tehniskiem skills šis ir ļoti piemērots pasākums.
Meija ir ari Beskyd garo distanci braucis un teica, ka Mouflon ir pakapi vieglaks pasakums. Atskiriba no Beskyd, so pat var izbaudit, jo trase pamata (ar iznemumiem) ir pa gludiem single track un kalnu celiem. So lenam var izbraukt ari ar basic MTB prasmem (fizisko gan vajadzes jebkura gadijuma). Beskyd vairak ir cina ar sevi, lai vispar finishetu - Mouflon jau cinies pa rezultatu un citiem braucejiem. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|