Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
cmax
16. Oct 2018, 16:25 #18821

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:

Vēl var skatīt Mondeo ar 2,5 turbo, motors tas pats kas Volvo un ar gāzi draudzējas, budžetā varbūt arī ka nelien
Offline
subaru
16. Oct 2018, 16:56 #18822

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


16 Oct 2018, 16:13:50 @AAE rakstīja:

16 Oct 2018, 16:12:01 @uman rakstīja:

šiem nāk boksermotori?

Jā, kā jau visiem Subaru


tikko saremontēju savu boksermotoru.
300 k uz šiltes. 200 no tiem ar gāzi.

Galvas uz remontu (vārstu fāzes, atstarpes nshit)
bloks slīpējas
virzuļiem jauni gredzeni
kloķenei jaunas šāles
jauns zobenes komplekts (ar ūdenssūkni)

itavo viss remonts kopā ap 2k ...
citas markas matoru pa 2 k varētu vēl vairāk uzčubināt

tā, ka nu tā .. šito sāls pudu izriju ... bet nu citas auto īpašības daudz ko atsver

tiesa gan - man tosteris, nevis obk
Offline
daticho
16. Oct 2018, 18:09 #18823

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


16 Oct 2018, 16:13:26 @AAE rakstīja:

16 Oct 2018, 15:40:07 @daticho rakstīja:
nejauciet džipu ar kkādiem augstāka klīrensa lamināta/parketa auto

pa 4k nesanāk ne viens ne otrs. būs iespēja nopirkt pusdzīvu RAV4 vai CRV, visi pārējie būs totāli lūžņi pa to naudu

Subaru OBK būs tieši laikā.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/subaru...tback/ancmn.html


Braucu ar tādu apmēram gadu.
Pa lielam bezproblēmu auto.
Sigulda-Rīga (pārdaugava, caur korķiem)-Sigulda vidēji 11-12 litri gāzes. No krusta pirmais var aizskriet, ja visi pārējie telefonus glāsta tajā brīdī. Apdzīt var, bet jādomā līdzi.
Komforts - varēja būt labāks, bet nav traģiski.
Iebraukt un izbraukt var praktiski jebkur (saprāta robežās).


Man tādi bijuši kādi 3 gab, arī H6, kas protams ir pilnīgi cits auto. Kā auto viņš labs, primitīvs kā cirvis, iet tiešām visur, stabils, drošs, tikai ar to 4 robu primātu ir jāpadomā pirms apdzīšanas.. Tagad braucu ar nākošās paaudzes OBK, protams daudz patīkamāks, komfortablāks un galvenais vietas daudz vairāk. Sagāzēju pie Koyota, ar 63l balonā var no braukt pa pilsētu 525km, šoseja 600km, esmu ļoti apmierināts.
Offline
Mixzzz
16. Oct 2018, 20:27 #18824

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


15 Oct 2018, 12:25:26 @depo rakstīja:
Atšķirība ir atstarpē. Gāzes svecēm viņa ir mazāka. Konkrēts piemērs manā gadījumā - 1.1mm un 0.7mm "gāzes" svecēm.
Stipri liela atstarpe priekš benzīna... Parasti ap 0.8-0.9mm. Anyway, it vairāki mainīgie:
1.Atstarpe - gāzei mēdz taisīt mazākas, jo gāzes degmaisījumu ir grūtāk piešķilt
2.Sveces "karstums" - tas arī mēdz būt atšķirīgs gāzes svecēm
3. Elektroda resnums - līdzīgi atstarpes samazināšanai, jo ar tievāku elektrodu vieglāk uztaisīt kvalitatīvu dzirksteli. Palīdz arī vienk benzīna autiņiem ar padzīvojušu aizdedzes sistēmu.


Pats izmantoju 3.variantu aka Denso TT sveces. ITT sveces, kuras ir no irīdija un tur ap 100kkm, bija bish par īsu... Tobish 7e par sveci, parastās TT ap 2e/gab

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 16 Oct 2018, 20:28:28 ]

Offline
Mixzzz
16. Oct 2018, 20:37 #18825

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 Oct 2018, 15:43:31 @cmax rakstīja:

16 Oct 2018, 15:24:18 @daticho rakstīja:

16 Oct 2018, 15:07:33 @uman rakstīja:
kādu auto pirkt, lai sagāzētu un ekonomiski pārvietotos? Man bija megane II 1.6 ar LPG un 100k nobraucu bez bēdas, tik cik nu tas nemotors kretinēja.
Gadu nobraucu ar E46 320dA, auto jau foršs, bet tas dīzelis neiet pie sirds.
Tagad meklēju alternatīvu:
* lai var uzlikt 4. paaudzes gāzes iekārtu;
* lai uz šosejas rij max 10 litrus gāzes;
* lai ir kruīzs un klimats;
* lai nav rūsas bedre;
* vēlams universālis/hečbeks;
* lai līdz 100 ieskrienas zem 10 sek;
* lai uz 100km/h nav 3k RPM (meganei bija);
* budžetā 3...4,5k eur.
Pašam ļoti patika honda civic ap 2007 gadu 1.8 un 6 robu manuālā kārba, bet izbraucu ar 5 gab. un sapratu, ka ciets, zems, aprūsējis - nebūs.
E39 un E46 sakarīgu jau neticu, ka var atrast (ne pa kosmosu), pēc 2005. gada BMW esot pa gabalu jāmūk.
2002-2008 Avensis? 2.0-2.4.
2008-2012 Megane? Ļoti reti ar benzīna motoru. 1.4-2.0 turbo.
2001-2008 A4 1.8 turbo, bet nevienu nenojātu neesmu redzējis.
2002-2007 accord 2.0-2.4 bet universālis ir neglīts un rūsē.
hyundai/kia nav pieredzes.
mercedes nāca tie kompresori.
opeļi līdz 2009 gadam ir tādi nekādi.
vag saimei arī laikam neviens labs motors nav.
volvo?

Vairāk prasu pēc padoma modeļa izvēlē, nevis konkrētus sludinājumus.


vienigais no šī saraksta šķiet Toyota būs ok, Honda Unīc piekrītu, pretīgs bez gala bet sedanam jau ar nav ne vainas. Vienīgi gondas loti rūsē
Ja vari paciest Subaru tupo 4 robu tomātu nem obk.

To gadu avenšiem gāzējas tikai 1.8, abi pārējie benzīni ar tiešo iešprici. Ne tik sen gāju līdzīgai izvēlei cauri un secinājums ka vai nu pasvaigs nemotors vai pavecs Audi/BMW/Mersis, finālā paliku pie dīzeļa.

Maybe es nosapņoju, bet vai tad nav iekārtas uz tiešo iesmidzi, kur caur tām pašām sprauslām un sūkni laiž gāzi? Nu vienīgi uzstādīšana kosmosā.
Offline
depo
16. Oct 2018, 20:40 #18826

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Ja pareizi saprotu, diezgan sen jau ir, Vialle piedāvā.
Offline
BMW-Valcha
16. Oct 2018, 20:47 #18827

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


16 Oct 2018, 20:40:02 @depo rakstīja:
Ja pareizi saprotu, diezgan sen jau ir, Vialle piedāvā.

no mūsu tīrās gāzes paskaties, kas notiek reduktoros, vārstos un tad padomā, kas notiks ar tām tsi sprauslām un sūkni, teiksim pēc 50tkm?
Offline
uman
16. Oct 2018, 20:49 #18828

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 298

Braucu ar: 74. gada velosipēdu


16 Oct 2018, 20:37:27 @Mixzzz rakstīja:

16 Oct 2018, 15:43:31 @cmax rakstīja:

16 Oct 2018, 15:24:18 @daticho rakstīja:

16 Oct 2018, 15:07:33 @uman rakstīja:
kādu auto pirkt, lai sagāzētu un ekonomiski pārvietotos? Man bija megane II 1.6 ar LPG un 100k nobraucu bez bēdas, tik cik nu tas nemotors kretinēja.
Gadu nobraucu ar E46 320dA, auto jau foršs, bet tas dīzelis neiet pie sirds.
Tagad meklēju alternatīvu:
* lai var uzlikt 4. paaudzes gāzes iekārtu;
* lai uz šosejas rij max 10 litrus gāzes;
* lai ir kruīzs un klimats;
* lai nav rūsas bedre;
* vēlams universālis/hečbeks;
* lai līdz 100 ieskrienas zem 10 sek;
* lai uz 100km/h nav 3k RPM (meganei bija);
* budžetā 3...4,5k eur.
Pašam ļoti patika honda civic ap 2007 gadu 1.8 un 6 robu manuālā kārba, bet izbraucu ar 5 gab. un sapratu, ka ciets, zems, aprūsējis - nebūs.
E39 un E46 sakarīgu jau neticu, ka var atrast (ne pa kosmosu), pēc 2005. gada BMW esot pa gabalu jāmūk.
2002-2008 Avensis? 2.0-2.4.
2008-2012 Megane? Ļoti reti ar benzīna motoru. 1.4-2.0 turbo.
2001-2008 A4 1.8 turbo, bet nevienu nenojātu neesmu redzējis.
2002-2007 accord 2.0-2.4 bet universālis ir neglīts un rūsē.
hyundai/kia nav pieredzes.
mercedes nāca tie kompresori.
opeļi līdz 2009 gadam ir tādi nekādi.
vag saimei arī laikam neviens labs motors nav.
volvo?

Vairāk prasu pēc padoma modeļa izvēlē, nevis konkrētus sludinājumus.


vienigais no šī saraksta šķiet Toyota būs ok, Honda Unīc piekrītu, pretīgs bez gala bet sedanam jau ar nav ne vainas. Vienīgi gondas loti rūsē
Ja vari paciest Subaru tupo 4 robu tomātu nem obk.

To gadu avenšiem gāzējas tikai 1.8, abi pārējie benzīni ar tiešo iešprici. Ne tik sen gāju līdzīgai izvēlei cauri un secinājums ka vai nu pasvaigs nemotors vai pavecs Audi/BMW/Mersis, finālā paliku pie dīzeļa.

Maybe es nosapņoju, bet vai tad nav iekārtas uz tiešo iesmidzi, kur caur tām pašām sprauslām un sūkni laiž gāzi? Nu vienīgi uzstādīšana kosmosā.


Tieši tā- ir jau sistēmas, bet 4-5x dārgākas par 4. paaudzi.
Offline
Mixzzz
16. Oct 2018, 20:58 #18829

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 Oct 2018, 20:47:28 @BMW-Valcha rakstīja:

16 Oct 2018, 20:40:02 @depo rakstīja:
Ja pareizi saprotu, diezgan sen jau ir, Vialle piedāvā.

no mūsu tīrās gāzes paskaties, kas notiek reduktoros, vārstos un tad padomā, kas notiks ar tām tsi sprauslām un sūkni, teiksim pēc 50tkm?
Tā ir teorija vai praksē pieredzēts?
Offline
kexxx
16. Oct 2018, 22:42 #18830

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Oct 2018, 20:58:49 @Mixzzz rakstīja:

16 Oct 2018, 20:47:28 @BMW-Valcha rakstīja:

16 Oct 2018, 20:40:02 @depo rakstīja:
Ja pareizi saprotu, diezgan sen jau ir, Vialle piedāvā.

no mūsu tīrās gāzes paskaties, kas notiek reduktoros, vārstos un tad padomā, kas notiks ar tām tsi sprauslām un sūkni, teiksim pēc 50tkm?
Tā ir teorija vai praksē pieredzēts?


Palabojiet, ja kļūdos- bet vai to 6to paaudzi var uzstellēt jebkuram auto, vai arī tikai konkrētiem motoriem, kuruem to paredzējis gāzes iekārtas ražotājs?
Offline
Mixzzz
16. Oct 2018, 23:21 #18831

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 Oct 2018, 22:42:15 @kexxx rakstīja:

16 Oct 2018, 20:58:49 @Mixzzz rakstīja:

16 Oct 2018, 20:47:28 @BMW-Valcha rakstīja:

16 Oct 2018, 20:40:02 @depo rakstīja:
Ja pareizi saprotu, diezgan sen jau ir, Vialle piedāvā.

no mūsu tīrās gāzes paskaties, kas notiek reduktoros, vārstos un tad padomā, kas notiks ar tām tsi sprauslām un sūkni, teiksim pēc 50tkm?
Tā ir teorija vai praksē pieredzēts?


Palabojiet, ja kļūdos- bet vai to 6to paaudzi var uzstellēt jebkuram auto, vai arī tikai konkrētiem motoriem, kuruem to paredzējis gāzes iekārtas ražotājs?
Cik lasīju, tad izskatās, ka tikai konkrētiem modeļiem.
Offline
Shkodists
17. Oct 2018, 06:36 #18832

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


16 Oct 2018, 20:47:28 @BMW-Valcha rakstīja:

16 Oct 2018, 20:40:02 @depo rakstīja:
Ja pareizi saprotu, diezgan sen jau ir, Vialle piedāvā.

no mūsu tīrās gāzes paskaties, kas notiek reduktoros, vārstos un tad padomā, kas notiks ar tām tsi sprauslām un sūkni, teiksim pēc 50tkm?

Man domāt, ka mūs gāzes kvalitāte te netraucē. Šķidrai iesmidzei jau tikai būtiski mehāniskos piemaisījumus noņemt un to ir vienkārši izdarīt ar filtru pie iepildes. Cits jautājums ir šīs iekārtas izmaksas. 5.paaudze vēl ir daudz maz paceļama, bet ir jēga tik, ja ar autiņu brauks vismaz 5 gadus. 6.paaudze vismaz laiku atpakaļ maksāja kosmosu. To tad var darīt, ja tiešām ir liela vēlme atstāt mazāku ne-ekoloģisko nospiedumu dabā. Te gan vēl jautājums, vai tie tiešās iesmidzes benzīna dzinēji nav krietni cimperlīgāki par parastiem mpi? 6.paaudze, ja nemaldos, tiek likta tikai tiešās iesmidzes dzinējiem.
Offline
Shkodists
17. Oct 2018, 06:42 #18833

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


16 Oct 2018, 15:07:33 @uman rakstīja:
kādu auto pirkt, lai sagāzētu un ekonomiski pārvietotos? Man bija megane II 1.6 ar LPG un 100k nobraucu bez bēdas, tik cik nu tas nemotors kretinēja.
Gadu nobraucu ar E46 320dA, auto jau foršs, bet tas dīzelis neiet pie sirds.
Tagad meklēju alternatīvu:
* lai var uzlikt 4. paaudzes gāzes iekārtu;
* lai uz šosejas rij max 10 litrus gāzes;
* lai ir kruīzs un klimats;
* lai nav rūsas bedre;
* vēlams universālis/hečbeks;
* lai līdz 100 ieskrienas zem 10 sek;
* lai uz 100km/h nav 3k RPM (meganei bija);
* budžetā 3...4,5k eur.
Pašam ļoti patika honda civic ap 2007 gadu 1.8 un 6 robu manuālā kārba, bet izbraucu ar 5 gab. un sapratu, ka ciets, zems, aprūsējis - nebūs.
E39 un E46 sakarīgu jau neticu, ka var atrast (ne pa kosmosu), pēc 2005. gada BMW esot pa gabalu jāmūk.
2002-2008 Avensis? 2.0-2.4.
2008-2012 Megane? Ļoti reti ar benzīna motoru. 1.4-2.0 turbo.
2001-2008 A4 1.8 turbo, bet nevienu nenojātu neesmu redzējis.
2002-2007 accord 2.0-2.4 bet universālis ir neglīts un rūsē.
hyundai/kia nav pieredzes.
mercedes nāca tie kompresori.
opeļi līdz 2009 gadam ir tādi nekādi.
vag saimei arī laikam neviens labs motors nav.
volvo?

Vairāk prasu pēc padoma modeļa izvēlē, nevis konkrētus sludinājumus.

Ja nav iebildumi pret dizainu un slikto pagriežamību, tad volvo v70 2005-2006. gads sanāk par šo budžetu. Dabūsi ļoti ērtus beņķus, klusu salonu. Vienīgi aizmugurējā rindā nav daudz vietas pasažieru kājām. Patēriņā pa šoseju ierakstīsies 10-11 litros gāzes. Ritošā ļoti vienkārša. Ja patrāpīsies nenojāts eksmplārs, tad normāli uzpasējot būs maz bēdu ar šo auto. 2.5T motoriem resurss liels. Zviedros ir daudz eksmplāru virs 500k uz ripas. Un vēl ripo. Ar gāzi šis labi draudzējas
Un kas nav mazsvarīgi, ja Volvo nav bijis sists, tad rūsu tam neredzēsi.

[ Šo ziņu laboja Shkodists, 17 Oct 2018, 06:43:48 ]

Offline
AAE
17. Oct 2018, 08:50 #18834

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


16 Oct 2018, 18:09:33 @daticho rakstīja:

16 Oct 2018, 16:13:26 @AAE rakstīja:

16 Oct 2018, 15:40:07 @daticho rakstīja:
nejauciet džipu ar kkādiem augstāka klīrensa lamināta/parketa auto

pa 4k nesanāk ne viens ne otrs. būs iespēja nopirkt pusdzīvu RAV4 vai CRV, visi pārējie būs totāli lūžņi pa to naudu

Subaru OBK būs tieši laikā.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/subaru...tback/ancmn.html


Braucu ar tādu apmēram gadu.
Pa lielam bezproblēmu auto.
Sigulda-Rīga (pārdaugava, caur korķiem)-Sigulda vidēji 11-12 litri gāzes. No krusta pirmais var aizskriet, ja visi pārējie telefonus glāsta tajā brīdī. Apdzīt var, bet jādomā līdzi.
Komforts - varēja būt labāks, bet nav traģiski.
Iebraukt un izbraukt var praktiski jebkur (saprāta robežās).


Man tādi bijuši kādi 3 gab, arī H6, kas protams ir pilnīgi cits auto. Kā auto viņš labs, primitīvs kā cirvis, iet tiešām visur, stabils, drošs, tikai ar to 4 robu primātu ir jāpadomā pirms apdzīšanas.. Tagad braucu ar nākošās paaudzes OBK, protams daudz patīkamāks, komfortablāks un galvenais vietas daudz vairāk. Sagāzēju pie Koyota, ar 63l balonā var no braukt pa pilsētu 525km, šoseja 600km, esmu ļoti apmierināts.

Hvz, bet laikam visi H6, ko skatījos, bija nopisteņi. Godīgi - neredzēju nekādu dižo starpību starp 2.5 un H6 veiktspējā. Aprīkojums - tas jau ir cits stāsts.
Offline
BigBear
17. Oct 2018, 09:19 #18835

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: Glanci

Par lpgpower un pašu koijotss tikai labākās atsauksmes! Esmu braucis un braukšu tikai tur. Attieksme un cena
Offline
Ted_Easy
17. Oct 2018, 15:45 #18836

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Autobūlves brīnumu

Sveiki, kas Liepājas pusē var uztaisīt apkopi un uzmest aci Prins VSI 1? Kādreiz bija Juris, bet tagad viņa telpās satiku lietotāju Vecais
Offline
depo
17. Oct 2018, 15:47 #18837

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Zinu tik vēl divus gāzeniekus. Lauku ielā firmā Virāža M un uz Brīvības ielas kur Intercars, Mārtiņš galā, garažā.

[ Šo ziņu laboja depo, 17 Oct 2018, 15:47:58 ]

Offline
kikos
22. Oct 2018, 11:40 #18838

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 443

Braucu ar: R1150GS, F07

Varbūt, kāds zin, kur var nopirkt pāreju auto gāzes iepildīšanai vecajos sarkanajos balonos. Kādreiz pirku powera no kāda, bet veiksmigi pa vasaru esu pakāsis. Man ir garažas sildītājs uz LPG.
Offline
Kalnz
22. Oct 2018, 11:42 #18839

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


17 Oct 2018, 13:35:16 @uman rakstīja:
[IMG]httpsbg-super-stan-lubelskie-krasnystaw-465241845.jpg[/IMG]
kas ir ar šo 2.0 un 2.4? Aizmugurē plānais rezerves ritenis, bet vieta balonam izskatās, ka ir. Protams jāskatās rūsa, bet šodien izbraucu ar šādu (tiesa dīzeli) un likās ok.


Kas ir ar viņu? Pilns ar sagāzētiem - https://www.ss.com/lv/transport/cars/honda/accord/filter/
Offline
kexxx
22. Oct 2018, 11:43 #18840

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


22 Oct 2018, 11:40:21 @kikos rakstīja:
Varbūt, kāds zin, kur var nopirkt pāreju auto gāzes iepildīšanai vecajos sarkanajos balonos. Kādreiz pirku powera no kāda, bet veiksmigi pa vasaru esu pakāsis. Man ir garažas sildītājs uz LPG.


Un kad šādi gudrinieki uziet gaisā, tad visi bļauj par bīstamo gāzi...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo